Wellicht heb je de mogelijkheid aan de hand van de lampjes of bijv het modem zichzelf herstart? Af en toe doet onze Arris TM702 dat ook, het duurt dan even voor de router weer opnieuw internet heeft. Dat zouden ze op de HD overigens ook moeten kunnen zien.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:32:
Wellicht hebben jullie nog handige tips?
Alvast bedankt
Jeroen
Sport1 is tot en met 15 maart gratis te ontvangen voor iedereen. Wellicht heeft het daar iets mee te maken?Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:41:
Ik heb vorige week weer eens een abonnement genomen op het digitale tv keuzepakket: digitaal totaal. Dat heb ik ook bevestigd gekregen in een brief.
Nu heeft Ziggo echter ook (per ongeluk denk ik) het premiumpakket sport1 opengezet. Hierover staat niks in de brief. Moet ik dit ergens melden of kan ik gewoon blijven kijken?
Mijn schoonouders hebben hetzelfde, maar dan met eredivisie live. Dat ontvangen ze al een jaar gratis en ze betalen er nooit voor.
Komt iemand dit bekend voor? Ik wil niet achteraf een rekening ontvangen, maar als ze het per ongeluk aangezet hebben hoor je mij niet klagen. Er komt wel leuk voetbal voorbij namelijk en daar zeg ik geen nee (mits het gratis is).
Deze maand is het toevallig gratis sport 1, echter het komt ook wel eens voor dat het een en ander mis gaat bij ziggo waardoor je geluk hebt.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:41:
Ik heb vorige week weer eens een abonnement genomen op het digitale tv keuzepakket: digitaal totaal. Dat heb ik ook bevestigd gekregen in een brief.
Nu heeft Ziggo echter ook (per ongeluk denk ik) het premiumpakket sport1 opengezet. Hierover staat niks in de brief. Moet ik dit ergens melden of kan ik gewoon blijven kijken?
Mijn schoonouders hebben hetzelfde, maar dan met eredivisie live. Dat ontvangen ze al een jaar gratis en ze betalen er nooit voor.
Komt iemand dit bekend voor? Ik wil niet achteraf een rekening ontvangen, maar als ze het per ongeluk aangezet hebben hoor je mij niet klagen. Er komt wel leuk voetbal voorbij namelijk en daar zeg ik geen nee (mits het gratis is).
-Zo hebben de ouders van mijn vriendin alle zenders behalve het Asia pakket en Film 1 terwijl ze op de factuur alleen de standaard digitale tv hebben (alles in 1 extra) dit is nu al 1,5 jaar zo.
-Zo hebben wij thuis het Digitale Totaal pakket terwijl op onze factuur alleen alles in 1 extra staat. Dit is nu ook al meer dan een half jaar zo, sinds we onze telefonie van onbeperkt bellen naar standaard hebben gezet. Dan vraag je je af wat dat met elkaar te maken heeft.
Mij hoor je ook niet klagen, alles werkt prima. Zo heeft de rommelige administratie bij ziggo ook z'n voordelen gelukkig.
Ik heb sinds kort alles in 1 plus, en ik ben best tevreden. De internet snelheid is goed (30/3,5) en de zenders prima (geen HD tv, 1 keer wat schokkerig maar nu 1 week prima)
Ik heb alleen een issuetje met interactieve TV: het signaal is ok denk ik (76% sterkte, 99-100% kwaliteit) maar de interactieve functies werken niet. De installatie door de iTV ontvanger lijkt te hangen nadat hij er lang over heeft gedaan om van 0 naar 100% te komen. Ik krijg dan een code J of K met de melding dat de installatie verder gaat en dat ik op OK moet drukken. Echter na OK gebeurt er niets meer.
Alles is verder standaard aangesloten, ingang op de eerste poort van de versterker, UBEE op de 2de poort, tv op de laatste (is wel een eindje naar de decoder, +/- 12 meter).
1 ding wijkt af: er zit een kort verlengsnoertje tussen de nieuwe 1 gats-aansluiting en het verloopkabeltje/versterker waar tv het huis binnenkomt. Dit omdat de versterker onder de vloer staat, vanwaar de bekabeling naar de verschillende modems/pc's/tvs gaat. dat kleine verloopkabeltje alleen is te kort en kan niet door het gat in de vloer.
Ik begrijp van de helpdesk dat een probleem met itv meestal ligt aan de tv aansluitpunten, maar die zijn zowiezo vervangen: alles is nieuw.
Ik wilde proberen dat verlengstukje er tussenuit te halen maar omdat het aansluitpunt vastzit en mijn tv ook kan ik dit nu niet testen. Ik denk ook niet dat het daar aan ligt aangezien de kwaliteit ok is.
Heeft iemand een idee hoe dit komt? Zijn er nog andere zaken die ik kan checken? De helpdesk geeft hele standaard antwoorden waarmee ik niet verder kom (manuals). de installatie door ontvanger is nergens beschreven.
Hoe lang duurt die fase van de installatie bij jullie? En wat is jullie signaalsterkte en kwaliteit?
Ik heb alleen een issuetje met interactieve TV: het signaal is ok denk ik (76% sterkte, 99-100% kwaliteit) maar de interactieve functies werken niet. De installatie door de iTV ontvanger lijkt te hangen nadat hij er lang over heeft gedaan om van 0 naar 100% te komen. Ik krijg dan een code J of K met de melding dat de installatie verder gaat en dat ik op OK moet drukken. Echter na OK gebeurt er niets meer.
Alles is verder standaard aangesloten, ingang op de eerste poort van de versterker, UBEE op de 2de poort, tv op de laatste (is wel een eindje naar de decoder, +/- 12 meter).
1 ding wijkt af: er zit een kort verlengsnoertje tussen de nieuwe 1 gats-aansluiting en het verloopkabeltje/versterker waar tv het huis binnenkomt. Dit omdat de versterker onder de vloer staat, vanwaar de bekabeling naar de verschillende modems/pc's/tvs gaat. dat kleine verloopkabeltje alleen is te kort en kan niet door het gat in de vloer.
Ik begrijp van de helpdesk dat een probleem met itv meestal ligt aan de tv aansluitpunten, maar die zijn zowiezo vervangen: alles is nieuw.
Ik wilde proberen dat verlengstukje er tussenuit te halen maar omdat het aansluitpunt vastzit en mijn tv ook kan ik dit nu niet testen. Ik denk ook niet dat het daar aan ligt aangezien de kwaliteit ok is.
Heeft iemand een idee hoe dit komt? Zijn er nog andere zaken die ik kan checken? De helpdesk geeft hele standaard antwoorden waarmee ik niet verder kom (manuals). de installatie door ontvanger is nergens beschreven.
Hoe lang duurt die fase van de installatie bij jullie? En wat is jullie signaalsterkte en kwaliteit?
Hmm, CODE K is geen retour signaalLargo schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:45:
Ik heb sinds kort alles in 1 plus, en ik ben best tevreden. De internet snelheid is goed (30/3,5) en de zenders prima (geen HD tv, 1 keer wat schokkerig maar nu 1 week prima)
Ik had het ook verkeerd, je moet de breedbandversterker gebruiken, dat groene poort komt de kabel binnen, 2de modem, rest je coax. De versterker is versterker en data splitter in 1 behuizing. Heb je mss je radio ook aan de coax? Dat RTV blokje moet op de RF_BYPASS/uitgang coax, van je decoder. Dat had ik eerst ook verkeerd. Had die op de 1 gats doos zitten
succes
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Verwijderd
Oh?Pierre_nr1 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:00:
Sport1 is tot en met 15 maart gratis te ontvangen voor iedereen. Wellicht heeft het daar iets mee te maken?
Ik wilde morgen en woensdag ook kijken. Voetbal enzo... Mmmm, dat is dan balen als het morgen niet meer werkt. Maar we hopen maar op de rommelige administratie
Het kanaal is verder niet echt aan te raden, ik mis gewoon links en rechts 5 cm van het beeld. Het logo staat half in beeld bijvoorbeeld, hoe ik de tv en decoder ook instel. Erg vreemd. Misschien komt het omdat ik een oudere decoder heb (de panasonic), maar met andere kanalen geen last.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 19:08 ]
Ik zou volgens de update op de 19e Alles-in-1 Plus krijgen.
Nog geen modem ontvangen.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
nu ben ik helemaal nieuw op het gebied van digitale TV.
ik hoor wel eens dat je slecht 1 tv digitaal kan aansluiten, tenzij je extra aansluitingen aanvraagt(??)
als ik 'alles in 1' neem, kan ik dan niet 1 kabel naar mijn TV en de ander naar mijn PC. (beide digitaal)
en nog een andere tv analoog aansluiten.
ik hoor wel eens dat je slecht 1 tv digitaal kan aansluiten, tenzij je extra aansluitingen aanvraagt(??)
als ik 'alles in 1' neem, kan ik dan niet 1 kabel naar mijn TV en de ander naar mijn PC. (beide digitaal)
[ Voor 7% gewijzigd door fespen op 15-03-2010 19:52 ]
Verwijderd
hehe nou ik heb zeker geen splitters, de binnenkomende coax gaat zo de versterker in. en idd slot 2 voor modem, en slot 4 voor tv.KiPKaKDutcH schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:27:
[...]
Hmm, CODE K is geen retour signaal
Ik had het ook verkeerd, je moet de breedbandversterker gebruiken, dat groene poort komt de kabel binnen, 2de modem, rest je coax. De versterker is versterker en data splitter in 1 behuizing. Heb je mss je radio ook aan de coax? Dat RTV blokje moet op de RF_BYPASS/uitgang coax, van je decoder. Dat had ik eerst ook verkeerd. Had die op de 1 gats doos zitten
succes
Code k zegt "installatie wordt automatisch voorgezet, druk ok om door te gaan" oid. Maar dan gebeurt er nix meer.
Even tussendoor, zoals we vroeger met ADSL zo'n site hadden welke centrale was ge-upgrade naar de nieuwe snelheden, kunnen we die niet gebruiken voor de Ziggo snelheden? (Ben namelijk wel benieuwd of het al ergens in de buurt uitbreidt
)
Intentionally left blank.
Dat had ik ook. Heb jij ook de Cisco?Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:57:
[...]
hehe nou ik heb zeker geen splitters, de binnenkomende coax gaat zo de versterker in. en idd slot 2 voor modem, en slot 4 voor tv.
Code k zegt "installatie wordt automatisch voorgezet, druk ok om door te gaan" oid. Maar dan gebeurt er nix meer.
Ik neem aan dat de hoofdcoax in de meterkast binnenkomt en daarna naar de woonkamer. In de woonkamer moet je de AOP ook vervangen voor een eengats. Vanuit daar naar je decoder.
Heb vandaag ITV geprobeerd. Gaat snel en werkt opzich wel relaxt, geen stottermenu ofzo
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Analoog kun je zoveel aansluiten als je wilt.fespen schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:51:
nu ben ik helemaal nieuw op het gebied van digitale TV.
Digitaal heb je standaard 1 digitale decoder en 1 "Irdeto" smartcard.
Je kunt zelf een 2e en 3e decoder en een 2e en 3e "Irdeto" smartcard aanschaffen. Op marktplaats kost een decoder ca. 40 Euro. Smartcards kosten standaard 30 Euro maar vaak valt er ook wel goedkoper iets te ritselen.
Op 1 adres kun je maximaal 3 smartcards actief hebben op hetzelfde abonnement. Dus als je bijvoorbeeld sport-, film- en sexkanalen hebt bijbesteld, dan doen ze het op alle 3 de digitale ontvangers. Je moet de 2e en 3e uiteraard wel laten registreren bij Ziggo, maar dat kan ook telefonisch.
Meer mensen hier met de Phillips DCR 2022 die ineens alleen maar op radio kan ?
Ook brand er een rood lampje op de aan en uitknop.
Nog niet echt iets over kunnen vinden op google ...
Ook brand er een rood lampje op de aan en uitknop.
Nog niet echt iets over kunnen vinden op google ...
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Weet hier iemand of de,
pricewatch: Samsung Syncmaster 2333HD
pricewatch: Samsung Syncmaster P2470HD
werken met de Ziggo Ci+ module?
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Die vraag kan je beter hier neerleggen : http://gathering.tweakers...///Ziggo%2CCi%2B%2CmoduleAppie Heijn schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:14:
Weet hier iemand of de,
Verwijderd
Als iemand met de site komt ik heb een domein met hosting beschikbaaraKra schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:07:
Even tussendoor, zoals we vroeger met ADSL zo'n site hadden welke centrale was ge-upgrade naar de nieuwe snelheden, kunnen we die niet gebruiken voor de Ziggo snelheden? (Ben namelijk wel benieuwd of het al ergens in de buurt uitbreidt)
Volgens mij iets met spike.el.tudelft.nl uit mijn hoofd... En hosting is geen probleem zie ondertitelVerwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:45:
[...]
Als iemand met de site komt ik heb een domein met hosting beschikbaar
http://www.adslcentrale.nl is het nu zie ik. Spike was met afstandmeting/en centrales.
Overigens kan het simpel met de Maps plugin van Google, als iedereen daar dan netjes hun dingen in zet bijv
[ Voor 25% gewijzigd door aKra op 16-03-2010 13:15 ]
Intentionally left blank.
Ubee binnen.Skinkie schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:25:
Ik zou volgens de update op de 19e Alles-in-1 Plus krijgen.
Zijn er ook mensen die moe worden van de spam die ziggo verstuurd, op hetzelfde adres als de factuur binnenkomt?
Wat proberen ze zoal te slijten?thefxr schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:11:
Zijn er ook mensen die moe worden van de spam die ziggo verstuurd, op hetzelfde adres als de factuur binnenkomt?
Hebben meer mensen last van problemen met het uploaden naar de nieuwsgroep van ziggo. Als ik iets op de nieuwsgroep post via de ziggo nieuwsgroep dan kan ik het wel downloaden maar kan niemand anders het downloaden omdat het niet te vinden is op bijv. nzbindex.nl Als ik een account bij smsusenet pak lukt dit wel. Hebben meer mensen hier last van?
Toch even een complimentje aan Ziggo via deze weg.
Vanuit twee huizen gaan samenwonen op nieuw adres. Verhuizing en omzetting is soepel verlopen. Nu kreeg ik een brief dat op mijn oude adres (ondertussen verkocht en volgende week overdracht) een nieuwe aanmelding binnen was. Of ik contact wilde opnemen om eventueel abonnement op te zeggen. Was ik nog niet aan toe gekomen maar gezien we reeds verhuisd zijn, en dus mijn abo op het oude adres overbodig is geworden, was stopzetting per direct gewenst. Werd gelijk geregeld bij de helpdesk en abo is per direct opgezegd.
Vanuit twee huizen gaan samenwonen op nieuw adres. Verhuizing en omzetting is soepel verlopen. Nu kreeg ik een brief dat op mijn oude adres (ondertussen verkocht en volgende week overdracht) een nieuwe aanmelding binnen was. Of ik contact wilde opnemen om eventueel abonnement op te zeggen. Was ik nog niet aan toe gekomen maar gezien we reeds verhuisd zijn, en dus mijn abo op het oude adres overbodig is geworden, was stopzetting per direct gewenst. Werd gelijk geregeld bij de helpdesk en abo is per direct opgezegd.
2 x de helft
7512: analoge tv signaal is weg, althans, TV Enschede doet het als enigste...
Geen onderhoud zo te zien op de site van Ziggo.
edit: site van Ziggo ligt plat, ben dus denk ik niet de enigste
Geen onderhoud zo te zien op de site van Ziggo.
edit: site van Ziggo ligt plat, ben dus denk ik niet de enigste
[ Voor 45% gewijzigd door Raven op 16-03-2010 21:00 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Niet alleen analoog ook digitaal, alles weg.
*poef*
Alle digitale zenders weg. Ik heb hier geen analoge aansluiting op deze TV, maar dat zal dan ook wel weg zijn.
Ziggo Tilburg btw.
-- Edit: Ziggo telefonie is ook kaput. Wel kiestoon, maar wie je ook belt er gebeurt niets. Een wonder dat internet het nog doet.
Alle digitale zenders weg. Ik heb hier geen analoge aansluiting op deze TV, maar dat zal dan ook wel weg zijn.
Ziggo Tilburg btw.
-- Edit: Ziggo telefonie is ook kaput. Wel kiestoon, maar wie je ook belt er gebeurt niets. Een wonder dat internet het nog doet.
[ Voor 31% gewijzigd door Wildfire op 16-03-2010 20:59 ]
Ook hier (Goirle, Noord-Brabant) geen digitaal en analoog TV. Ook werkt de site van Ziggo niet meer...
* Poef * Friesland, geen digitaal, geen analoog
Wel internet trouwens
Wel internet trouwens
[ Voor 21% gewijzigd door Dlanor74 op 16-03-2010 21:00 ]
Veghel (NB); zowel digitaal als analoog compleet weg en www.ziggo.nl doet ook niks meer.
[ Voor 24% gewijzigd door Frentik op 16-03-2010 21:00 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Hier digitaal en analoog weg, Raalte damn irritant!
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Drenthe ook....
WTF!?
Digitaal trouwens, Analoog weet ik niet.
WTF!?
Digitaal trouwens, Analoog weet ik niet.
[ Voor 47% gewijzigd door ThinkPad op 16-03-2010 21:00 ]
Zeeland(dorpje in NB) ook alles weg (op inet na)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Zelfde hier in Z-Limburg...wel gek dat ziggo.nl er ook uit ligt
Karsten
Het is bijna net zo erg als tweakers eruit ligt
Hier in groningen ook. ziggo.nl ook (vaag?)
Venray, Noord Limburg - Radio en TV. Digitaal en Analoog, alles weg
Wow, een landelijke storing. Gehele TV eruit, analoog en digitaal. En de telefonie is ook weer aan het kutten, heb nu geeneens een kiestoon meer. Maar da's weer een ander probleem, met telefonie hebben we al vaker problemen gehad.
Hier in hengelo ook geen beeld meer, wel internet ....
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
hier in goor is ook alles plat!
www.mnmclan.nl - LanParty's 4 The win | www.wazda.nl
Analoog en Digitale TV/Radio ligt eruit, Zuid-West Drenthe, website van ziggo kan ik plots ook niet meer benaderen.
Nothing more to say...
Kampen ook foetsie....
Gelukkig nog een 24 aflevering op de dreambox staan!!
Ziggo.nl is ook weg!
Gelukkig nog een 24 aflevering op de dreambox staan!!
Ziggo.nl is ook weg!
[ Voor 65% gewijzigd door Smarty77 op 16-03-2010 21:02 ]
Ook in Kampen overijssel alle TV weg.
Telefoon en internet (duuh), doen het nog
Telefoon en internet (duuh), doen het nog
Voor degene die ook voetbal aan het kijken waren: http://ucl.nos.nl/live/index
Ik wou net Malcolm in the Middle gaan bekijken, begon net en *poef*. Dacht eerst dat Comedy Central eruit lag maar alles was weg...
Helaas zijn de Ziggo online TV streams ook foetsie zo te zien. Ik heb nog wel de URL's (zoals mms://83.80.17.52/casema wmstream-15) maar daar is geen leven te bespeuren.
Helaas zijn de Ziggo online TV streams ook foetsie zo te zien. Ik heb nog wel de URL's (zoals mms://83.80.17.52/casema wmstream-15) maar daar is geen leven te bespeuren.
[ Voor 39% gewijzigd door Wildfire op 16-03-2010 21:03 ]
Check Velden (Limburg) ook Digitaal en Analoog Kaput...
Verwijderd
Jaja ook hier in Neer ja dichtbij roermond en kessel ook alles plat.
Bij me vriendin in Vaals ook alles plat. Internet trouwens van ziggo niet. Wel de website van ziggo
Bij me vriendin in Vaals ook alles plat. Internet trouwens van ziggo niet. Wel de website van ziggo
Amersfoort alleen een hikje met digitale TV.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Roosendaal en omgeving (Wouw) ligt er ook uit. www.ziggo.nl hier ook niet bereikbaar.
But then again, I could be wrong..
Kessel?Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:00:
kessel ook , helemaal niets, ziggo site werkt ook niet
Panningen ook niets.
In Venlo ook niks meer, bovendien is ziggo.nl onbereikbaar.
Tilburg ook alles eruit behalve internet
074 ook, and it's gone! Gelukkig alleen maar digitale tv van Ziggo. Lang leve DVB-T, kan ik alsnog voetbal kijken.
Verwijderd
Same here in Groningen. Alles plat behalve internet .. site is niet te benaderen. E48 en E52 signaal. Is dit te verhalen bij Ziggo?
Heheh doe Zwolle maar bij de lijst. ...... Houston we've got a problem.
http://midkemia.wikia.com/wiki/Banath
Hmmm, zo'n megastoring heb ik nog niet vaak meegemaakt. Gelukkig heb ik nog een schotel met Canaldigitaal, dus het voetbal hoef ik niet te missen
Maasbree ook niets!!
Toch een N-limburgs sfeertje hier!
Toch een N-limburgs sfeertje hier!
Deventer, alles down. Ziggo.nl ook niet te bereiken. ziggo-gebruikers.nl ook down. Gelukkig nog een paar dagen glasvezel voordat ik over ga op ziggo.
Majeure storing
Majeure storing
[ Voor 24% gewijzigd door jschoorl2 op 16-03-2010 21:06 ]
Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen
Hier in elsoo, zuid-limburg. alles weg, zowel analoog als digitaal en als ik ziggo bel, wordt ik eruit gegooid, schijnbaar zijn nu ene miljoen mensen aan het bellen, dit is een landelijke storing zo te zien, vreemde is, dat ik geen grijze ruis, heb,maar gewoon zwart beeld.
Duidelijk, dan ben ik niet de enige. 
Mijn moeder kwam al boven om te vragen of bij mij de tv ook ruiste. En de website werkt inderdaad ook niet, zat al te denken dat het aan het modem lag.
Mijn moeder kwam al boven om te vragen of bij mij de tv ook ruiste. En de website werkt inderdaad ook niet, zat al te denken dat het aan het modem lag.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Kerkrade ook alles weg behalve het internet.
Dus ff een paar tv series downloaden en kijken maar.
Dus ff een paar tv series downloaden en kijken maar.
Telefoon werkt hier ook gewoon nog (Amersfoort)
Oldenzaal dr ook helemaal uit geen tv meer
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Jongens laten we niet verder gaan met "hier ook plat", het is nu wel duidelijk dat het landelijk is.
Klantenservice ook onbereikbaar, in gesprekstoon (ook als je mobiel belt)
Podver. Ik kan in Tilburg alleen TV10 ofzo ontvangen. De rest is zwart.
Analoge TV. Heb geen telefoon en heb FttH (niet van Ziggo), dus ik weet niet of die het doen
Analoge TV. Heb geen telefoon en heb FttH (niet van Ziggo), dus ik weet niet of die het doen
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Vorige week geen Champions League omdat de NOS maar twee wedstrijden per ronde uit zendt....nu zit ik klaar met mijn koffie en koeken en ligt Ziggo eruit ( 's-Hertogenbosch, zowel digitaal als analoog). Ik ruik een complot!
Wordt het toch weer UT3 vrees ik....
Wordt het toch weer UT3 vrees ik....
When Von_Fraghausen smiles...RUN LIKE HELL!!!!
de locale televisie doet het gewoon.
Nieuwegein, wel internet, telefoon, geen publieke zender, canal plus en sport1
Wel rtl, sbs
HD doet het niet, maar NL zenders wel op niet HD decoders.
Rara
Wel rtl, sbs
HD doet het niet, maar NL zenders wel op niet HD decoders.
Rara
klinkt naar een satteliet uplink probleem... alle kopstations hebben geen feed meer (vdaar het zwarte beeld)
www.mnmclan.nl - LanParty's 4 The win | www.wazda.nl
Analoge zenders liggen er, net als de telefonie, ook uit.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Vreemd eigenlijk dat de website er ook nog eens uit is gegaan.
Vraag me nu af wat daar aan de hand is.
Vraag me nu af wat daar aan de hand is.
Verwijderd
In Hengelo werkt telefoon en internet nog wel. Helpdesk van Ziggo is overigens niet te bereiken. Ook niet via 0900.. vaag?
Via ADSL (Tweak) is Ziggo.nl gewoon te bereiken, met geen nieuws over een storing. Hoor van mijn ouders dat Enschede ook plat ligt. Gelukkig (!) UPC hier
.
Edit neem ik terug, Ziggo.nl is plat. 5 minuten geleden werkte het nog.
Edit neem ik terug, Ziggo.nl is plat. 5 minuten geleden werkte het nog.
[ Voor 19% gewijzigd door ralfbosz op 16-03-2010 21:07 ]
rm -r *
briltil (bij Groningen in de buurt) geen Digitaal of Analoog, wel telefoon en Internet
In heel Nederland ligt de tv van ziggo er blijkbaar uit. Ik was (ik ben in Groningen) NCIS aan het kijken toen het beeld opeens bevroor, dacht dat ik de freeze knop van mijn afstandsbediening in had gedrukt maar het geluid was ook verdwenen. Beetje zappen gaf eerst nog een paar bevroren beelden en daarna niets meer.
Internet doet het blijkbaar nog wel (anders had ik dit niet gepost).
Internet doet het blijkbaar nog wel (anders had ik dit niet gepost).
Ze hebben het goed voor elkaar daar, alles weg heel ziggo onbereikbaar
Tijd voor redundantie ziggo
ik zeg alles dubbel uitvoeren en meerdere datacentrums gaan gebruiken
Almelo ligt er ook uit. Nadat bleek dat ziggo.nl en het gebruikersforum niet bereikbaar waren rook ik al narigheid. Gelukkig is GoT er nog 
En over 9 maanden weer een geboortegolf
En over 9 maanden weer een geboortegolf
I'm not as think as you stoned I am
Ja, sleep ze voor de rechter dan krijg je een paar duizend Euro van ze.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:03:
Same here in Groningen. Alles plat behalve internet .. site is niet te benaderen. E48 en E52 signaal. Is dit te verhalen bij Ziggo?
Natuurlijk heb je geen recht op schadevergoeding als je TV het een paar minuten niet doet.
Neem gewoon een paar keer diep adem en ga even wat anders doen. Relativeren bijvoorbeeld
[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 16-03-2010 21:08 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Haha, gmta
Ben eens benieuwd naar het probleem trouwens.
Amersfoort nog steeds beeld (digitaal, NED1). Durf niet te zappen, kijk wel Opgelicht.
Over het hele land dus. Althans, als het van Groningen tot Zuid-Limburg (Brunssum hier) gaat dan mag je van een landelijke storing spreken. Direct de website ook plat wat ik wel vreemd vind, want ik dat was het eerste wat in intypte toen ik het weg zag vallen en ik denk dat dat bij de gemiddelde Ziggo-abo (tweakers daargelaten) wel een paar minuutjes langer duurt.
Zal wel overbelasting zijn. Iedereen wil natuurlijk kijken waar de storing door komt.lasharor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:06:
Vreemd eigenlijk dat de website er ook nog eens uit is gegaan.
Fixt linkje.
[ Voor 25% gewijzigd door CoolGamer op 16-03-2010 21:09 ]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
In Den Bosch precies hetzelfde... Gelukkig werkt internet nog.
Klantenservice bellen heeft overigens weinig nut, telefoon gaat niet eens over...
Klantenservice bellen heeft overigens weinig nut, telefoon gaat niet eens over...
Die website ligt natuurlijk zoplat bij zo'n grote storing. Geen TV dus iedereen gaat internetten als die nog doet. En veel gaan even kijken op ziggo.nl of er een storing is. :-)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.
Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.
Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.
Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.
Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!