Denk dat we rustig kunnen zeggen dat alles eruit ligt? Maastricht tot Groningen en Enschede hier? Naja, maar eens afwachten wat het probleem was...
Uhm, dit is maf, alles qua tv (op 1 locale zender na) en radio ligt eruit, maar de (niet op coax aangesloten) FM ontvanger van de home-cinemaset ontvangt gewoon radiozenders 
Dan ligt het aan Ziggo lijkt mij?
Dan ligt het aan Ziggo lijkt mij?
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 16-03-2010 21:08 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Alleen omroep brabant te bekijken hier in Roosendaal.
Wel apart dat heel Nederland hier mee te kampen heeft, zal vast wel in het nieuws komen morgen, ben benieuwd naar de oorzaak.
Nog wel Internet en Telefoon trouwens.
Wel apart dat heel Nederland hier mee te kampen heeft, zal vast wel in het nieuws komen morgen, ben benieuwd naar de oorzaak.
Nog wel Internet en Telefoon trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door GSlayer op 16-03-2010 21:09 ]
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
En ook in Landgraaf geen beeld via Ziggo. Zowel digitaal als analoog.
Zaten we net lekker film te kijken
Zaten we net lekker film te kijken
Relax. nothing is under control.
Gelijk bierdopjeook gelijk plat door aantal aanvragen van tv series? 
Beetje jammer dat ik nu me decoder heb gereset. Al me instellingen kwijt:(
Beetje jammer dat ik nu me decoder heb gereset. Al me instellingen kwijt:(
[ Voor 34% gewijzigd door Brazza op 16-03-2010 21:09 ]
Nergens last van, Oegstgeest en Katwijk, analoog. Vroegere Casema gebied.
[ Voor 19% gewijzigd door Arnout op 16-03-2010 21:09 ]
Zo'n website moet juist up blijven bij storingen om aan mensen te vertellen wat er aan de hand is.
Mensen die nu geen twitter of andere sites kennen, denken nu, what's going on?
Servicedeck is ook niet bereikbaar las ik. Slechte beurt voor Ziggo!
btw; Assen hier geen signaal.
[ Voor 5% gewijzigd door yorkick op 16-03-2010 21:09 ]
Verwijderd
Ja, weet jij veel hoelang dit aanhoudt? Als je ergens voor betaald, moeten ze datgeen ook leveren. Ook zo met internet .. als het een paar dagen eruit ligt door hun schuld, kun je het geld terug claimen.fsfikke schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:07:
[...]
Ja, sleep ze voor de rechter dan krijg je een paar duizend Euro van ze.
Natuurlijk heb je geen recht op schadevergoeding als je TV het een paar minuten niet doet.
In Noord Limburg ligt ook alles eruit, behalve internet. Geweldig, ben je net aan het relaxen om een voetbalwedstrijd te kijken, vliegt de zooi eruit.
Hier ook vroeger Casema gebied waar alles gewoon nog werkt (behalve ziggo.nl natuurlijk).
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik heb gelukkig nog internet en tv
. we hebben schotel
.
in de hele straat geen tv meer
in de hele straat geen tv meer
http://ucl.nos.nl/live/za3redrum schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:10:
In Noord Limburg ligt ook alles eruit, behalve internet. Geweldig, ben je net aan het relaxen om een voetbalwedstrijd te kijken, vliegt de zooi eruit.
20:58 was de eerste melding hier dat er wat mis was, een paar minuten eerder had ik geen digitale TV meer. Dan heb ik het over max een half uurtje geleden, vandaag, niet een paar dagen geleden.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:09:
[...]
Ja, weet jij veel hoelang dit aanhoudt? Als je ergens voor betaald, moeten ze datgeen ook leveren. Ook zo met internet .. als het een paar dagen eruit ligt door hun schuld, kun je het geld terug claimen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik word hier best wel pissig van. Denk je leuk NCIS te kijken, plopt Ziggo de kabel er uit. Ik hoop wel dat ze een leuke compensatie komen, niet alleen vanwege NCIS maar ook vanwege Chapions League
Bij zo'n grote storing kan ziggo er weinig aan doen als ze via de servicedesk niet bereikbaar zijn. Als jij vind dat ze dat wel moeten zijn bij zo'n grote storing, dan moet je maar 5 euro per maand meer gaan betalen.yorkick schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:09:
Zo'n website moet juist up blijven bij storingen om aan mensen te vertellen wat er aan de hand is.
Zoiets kan gewoon een keer gebeuren. Lekker belangrijk dat hij er een keer uitligt
Gast, doe eens normaal, het ligt er net uit. Als je niet weet waar je het over hebt, hou dan je klep.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:09:
[...]
Ja, weet jij veel hoelang dit aanhoudt? Als je ergens voor betaald, moeten ze datgeen ook leveren. Ook zo met internet .. als het een paar dagen eruit ligt door hun schuld, kun je het geld terug claimen.
hier nog analoog signaal..
digitale zenders komen mondjesmaat weer terug. Alle standaard zenders (die ik ook analoog heb) zijn ook weer digitaal. HD zenders van publiek zijn nog weg...
SyFy ook.. en Sanctuary begon net spannend te worden
gelukkig herhaalt syfy een paar keer in de week
digitale zenders komen mondjesmaat weer terug. Alle standaard zenders (die ik ook analoog heb) zijn ook weer digitaal. HD zenders van publiek zijn nog weg...
SyFy ook.. en Sanctuary begon net spannend te worden
Raalte / Marienheem ook plat, geen tv en tel. wel internet
Ik denk dat de meeste lokale omroepen de hoogste kijkcijfers van het hele jaar gaan scoren....
If you think sex is a pain in the ass, try different position
Verwijderd
Daarom zeg ik ook .. es kijken hoe lang dit aanhoudt.fsfikke schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:11:
[...]
20:58 was de eerste melding hier dat er wat mis was, een paar minuten eerder had ik geen digitale TV meer. Dan heb ik het over max een half uurtje geleden, vandaag, niet een paar dagen geleden.
Hier in kraggenburg (noordoostpolder) ook een e48/e52 storing.dat word boven in bed gelukkig digitenne kijken en misschien wel andere dingen doen.lol
Wierden (klein dorp in Twente ook down).
Digitale TV, analoge TV en Radio ook kapot. Internet werkt wel.. Mooi werk dit!
Digitale TV, analoge TV en Radio ook kapot. Internet werkt wel.. Mooi werk dit!
Verwijderd
Weet jij wel, waar jij het over hebt?Frank Martin schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:12:
[...]
Gast, doe eens normaal, het ligt er net uit. Als je niet weet waar je het over hebt, hou dan je klep.
Champions League zeikerds opgelet
Op http://ucl.nos.nl/live/ kun je kijken[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 16-03-2010 21:13 ]
wat dacht je van:Gropah schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:12:
Ik word hier best wel pissig van. Denk je leuk NCIS te kijken, plopt Ziggo de kabel er uit. Ik hoop wel dat ze een leuke compensatie komen, niet alleen vanwege NCIS maar ook vanwege Chapions League
"beste heer XXXX"
het spijt ons dat U niet tevreden bent met onze service. Helaas kunnen we u hier niet mee helpen. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.
mvg
Ziggo.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Noord-oost Groningen sinds 20.53 ook plat met TV. Wel internet en telefonie. Analoog en digitale tv echter op zwart
Omfg Ziggo KAKNOOBS!
Anyways THNX voor die link van hierboven, zit net 5 mins CL te kijken en PAF daar gaan alle kanalen
Anyways THNX voor die link van hierboven, zit net 5 mins CL te kijken en PAF daar gaan alle kanalen
Hier ook in Brabant (vlijmen)
ligt heel ziggo eruit..
nu net n paar minuten geleden alles valt uit..
ligt heel ziggo eruit..
nu net n paar minuten geleden alles valt uit..
Hier in Soest (vlakbij Amersfoort) werkt alles nog prima
gelukkig maar kunnen we teminste lekker voetbal kijken.
Kunnen ze als compensatie de Extreme Sport Channel terug geven en 710,711 en 712 gratis laten ?
Karsten
Hier in Limburg nu ook geen digitale en zelfs geen analoge tv meer, plus de telefoon via Ziggo ligt er hier bij ons ook uit.
Die champions league stream zal zo wel volzitten 
Hier in Heerlen ook niks meer.
Hier in Heerlen ook niks meer.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Zo weinig betaal je niet bij Ziggo, ik heb er ook totaal geen problemen mee, zolang internet er maar niet uitligt.Nicap schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:12:
[...]
Bij zo'n grote storing kan ziggo er weinig aan doen als ze via de servicedesk niet bereikbaar zijn. Als jij vind dat ze dat wel moeten zijn bij zo'n grote storing, dan moet je maar 5 euro per maand meer gaan betalen.
Zoiets kan gewoon een keer gebeuren. Lekker belangrijk dat hij er een keer uitligt
Maar mijn punt is, dat mensen die niet op internet zitten, nu op geen enkele manier erachter kunnen komen wat er aan de hand is.
Hier in Den Bosch ook geen televisie (digitaal en analoog) of radio.
Hier in Heerlen alles eruit. Ik werk bij Ziggo en heb ff gebeld naar de zaak. Bellen met storingsdienst heeft geen zin, overal max queue. Heel NL schijnt geen tv te hebben naar het schijnt. Wordt aan gewerkt! (duh!)
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ach om ook maar ff een duit in het zakje te doen.
Assen total meltdown
Lang leve plex!
Assen total meltdown
Lang leve plex!
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Dat zei je niet, je komt meteen met geld claimen bij Ziggo.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:12:
[...]
Daarom zeg ik ook .. es kijken hoe lang dit aanhoudt.
Wat betaal je voor TV? €25,- p/m?=> €0.82 per dag => €0.03 per uur.
Voor hoeveel uur wil je compensatie?
Zuid-oost drenthe ligt digitale en analoge tv eruit. Wie heeft er met zn fikken aan die kabel gezeten
gelukkig is de livestream v/d NOS er nog
gelukkig is de livestream v/d NOS er nog
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Hier in Maasbracht ligt ook alles eruit
Nou dan gaan we maar even lekker interneppen en zeuren over Ziggo op dit forum
Hier op analoge tv op nr 28 (geen idee welke zender dat normaal is
) geen beeld maar wel muziek
[ Voor 4% gewijzigd door SuperPaddo op 16-03-2010 21:17 ]
Weet je wat jij zou moeten doen, zakelijke verbinding nemen met strakke SLA. Dan kan je lekker geld gaan claimen als het te lang plat ligtVerwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:09:
[...]
Wat wou je nu zeggen? Ik wil compensatie omdat ik 's avonds niet kon ontspannen?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Tilburg ook alles dood
volgens mij is heel ziggo dood... want de site doet het ook niet
volgens mij is heel ziggo dood... want de site doet het ook niet
[ Voor 60% gewijzigd door Reloader op 16-03-2010 21:17 ]
Hahaha hoop dat ze die storing snel fixen.
Moet dat nou weerSLeddert schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:14:
Kunnen ze als compensatie de Extreme Sport Channel terug geven en 710,711 en 712 gratis laten ?
Hier in Limburg ook heel ziggo eruit
grote storing zo te merken
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ook hier (Oost N-Br) geen TV.
Lijkt redelijk landelijk http://twitter.com/#search?q=%23ziggo
Lijkt redelijk landelijk http://twitter.com/#search?q=%23ziggo
Ik vraag me nog steeds af waarom ik totaal nergens last van heb...
Mensen het hele land ligt plat... hier wat neer zetten heeft echt geen nut, ga lekker streamen...
uitzending gemist
RTL gemist
Veronica gemist
SBS gemist
uitzending gemist
RTL gemist
Veronica gemist
SBS gemist
Roosendaal ligt er ook uit
Gelukkig maar dat de NOS streamed!
Het lijkt landelijk ofzo
Het lijkt landelijk ofzo
Hier, etten-leur, krijg ik geen ontvangst meer. Ik dacht eerst dat het aan mezelf lag, want ik was met de bekabeling aan het kutten achter mijn TV. Maar naar een paar de stekker er goed in gedaan te hebben en de decoder een keer gereset te hebben bleek dat de fout dus niet bij mij kon liggen. Nu de reacties lees hier blijkt het op grotere schaal te zijn dat ziggo het niet doet.
Overigens nog wel een vraagje, want de afwezigheid van de TV treft schijnbaar ook de website momenteel. IK wil mijn decoder wegdoen en een CI module halen. Alleen waar kan ik zoiets halen?
Overigens nog wel een vraagje, want de afwezigheid van de TV treft schijnbaar ook de website momenteel. IK wil mijn decoder wegdoen en een CI module halen. Alleen waar kan ik zoiets halen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
kan ook niet zeggen dat het internet nu ontzettend snel is. Het lijkt alsof het even duurt voor er verbinding is met een webpagina, daarna gaat het wel snel. Ik kan wel gewoon webradio streamen, maar het opstarten van de stream duurde ook even.
Verwijderd
jij bent door mij heilig verklaard!ThinkPadd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:13:Champions League zeikerds opgelet
Op http://ucl.nos.nl/live/ kun je kijken
Thank god dat ik net een nieuwe htpc heb...
Jongens,
* Techno Overlord gaat weer ff op t bankje chille...
Jongens,
* Techno Overlord gaat weer ff op t bankje chille...
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Emmeloord (noordoostpolder, Flevoland) geen digitaal geen analoog en geen telefoon.
En internet is ook nog eens #$#@ traag!
En internet is ook nog eens #$#@ traag!
Verwijderd
Ik zei verhalen. Een schadevergoeding kan ook in natura. Stel nou bijvoorbeeld, dat je iets extreems belangrijks alleen via email kon sturen omdat het je eenvoudigweg niet lukt via de post (uitkering ofzo aanvragen, waarbij ze nog wat extra documentatie nodig hebben) en internet ligt eruit en door deze total meltdown, zou je geen uitkering krijgen of een nieuwe moeten aanvragen, waarbij de procedure weer 4 weken is waarop het wordt beoordeeld .. lekker dan .. moet je dan door een fout van Ziggo, of wie dan ook 4 weken op droog brood leven? En je kind 4 weken lang water geven? Anyways my 2 cents. Djeez Ik ga verder voetbal kijken.fsfikke schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:15:
[...]
Dat zei je niet, je komt meteen met geld claimen bij Ziggo.
Wat betaal je voor TV? €25,- p/m?=> €0.82 per dag => €0.03 per uur.
Voor hoeveel uur wil je compensatie?
Internet doet het nog, TV niet, zowel analoog als digitaal niet, omgeving Maastricht. Gelukkig kan ik de wedstrijd streamen
Daarna dan maar de rest van de avond gamen.
[ Voor 18% gewijzigd door ijskonijn op 16-03-2010 21:21 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Dan moet je een zakelijk internet abbo nemen waar een heel andere SLA aanhangt dan aan een consumenten abbo.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:19:
[...]
Ik zei verhalen. Een schadevergoeding kan ook in natura. Stel nou bijvoorbeeld, dat je iets extreems belangrijks alleen via email kon sturen omdat het je eenvoudigweg niet lukt via de post (uitkering ofzo aanvragen, waarbij ze nog wat extra documentatie nodig hebben) en internet ligt eruit en door deze total meltdown, zou je geen uitkering krijgen of een nieuwe moeten aanvragen, waarbij de procedure weer 4 weken is waarop het wordt beoordeeld .. lekker dan .. moet je dan door een fout van Ziggo, of wie dan ook 4 weken op droog brood leven? En je kind 4 weken lang water geven? Anyways my 2 cents. Djeez Ik ga verder voetbal kijken.
Ik quote mezelf maar even aangezien je m'n post denk ik niet gezien hebt:Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:19:
[...]
Ik zei verhalen. Een schadevergoeding kan ook in natura. Stel nou bijvoorbeeld, dat je iets extreems belangrijks alleen via email kon sturen omdat het je eenvoudigweg niet lukt via de post (uitkering ofzo aanvragen, waarbij ze nog wat extra documentatie nodig hebben) en internet ligt eruit en door deze total meltdown, zou je geen uitkering krijgen of een nieuwe moeten aanvragen, waarbij de procedure weer 4 weken is waarop het wordt beoordeeld .. lekker dan .. moet je dan door een fout van Ziggo, of wie dan ook 4 weken op droog brood leven? En je kind 4 weken lang water geven? Anyways my 2 cents. Djeez Ik ga verder voetbal kijken.
Weet je wat jij zou moeten doen, zakelijke verbinding nemen met strakke SLA. Dan kan je lekker geld gaan claimen als het te lang plat ligt
Wat wou je nu zeggen? Ik wil compensatie omdat ik 's avonds niet kon ontspannen?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Hier in Zwolle ook geen internet. Gelukkig heb ik nog een adsl verbinding als backup zodat ik hier kan lezen en posten.
Een zakelijke dataverbinding met een strakke SLA kan alsnog 2 dagen offliine zin maximaal 
Voordat er andere stappen worden genomen (instap abbos dan die betaalbaar zijn)
Schadeclaims eisen is zoooo amerikaans... en daar heb ik een hekel aan
Als je te laat was met het inleveren, dan ben je te laat begonnen
en als er geen andere mogelijkheid was en er was een grote storing houden ze er heus wel rekening mee.
Tevens is het alleen Ziggo die eruitlag, dan kan je altijd nog aan de buurman vragen of je even vanaf zijn netwerk een mailtjes mag sturen.
Voordat er andere stappen worden genomen (instap abbos dan die betaalbaar zijn)
Schadeclaims eisen is zoooo amerikaans... en daar heb ik een hekel aan
Als je te laat was met het inleveren, dan ben je te laat begonnen
Tevens is het alleen Ziggo die eruitlag, dan kan je altijd nog aan de buurman vragen of je even vanaf zijn netwerk een mailtjes mag sturen.
Nadat ik de kabel boel ff van de stroom heb gehaaldvoor een reset nav tvstorinng is mijn internet ook weg (Deventer)
Ah, er sterven bijna kinderen omdat Ziggo even plat ligt? Ehm....Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:19:
[...]
En je kind 4 weken lang water geven? Anyways my 2 cents. Djeez Ik ga verder voetbal kijken.
Niet zo raar, iedereen surft massaal naar ziggo.nl nu.Rakkerzero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:18:
Overigens nog wel een vraagje, want de afwezigheid van de TV treft schijnbaar ook de website momenteel.
CI-module of CI+ module? Ziggo zelf ondersteunt alleen de CI+ module, de mijne heb ik gewoon bij de Mediamarkt gehaald.IK wil mijn decoder wegdoen en een CI module halen. Alleen waar kan ik zoiets halen?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
Lang leve de schotel van de buurman, kan wel voetbal zien.
Verder ligt Friesland eruit, even net de auto weggebracht en in elk huis mannen met afstandsbedieningen en de tv in de weer
Verder ligt Friesland eruit, even net de auto weggebracht en in elk huis mannen met afstandsbedieningen en de tv in de weer
Verwijderd
Ghegeh .. in principe wel. Maar het is meer een product, waarvoor je betaald, en waarbij je zou denken dat het het ook gewoon moet doen. Weet niet wat er in de voorwaarden is opgenomen bij uitval en wat er dan te claimen valt, maar het gaat niet alleen om ontspanning. In dit geval dus hoofdzakelijk de tv, maar stel dat het de telefoon was (heb overigens alles in 1) en je zou maar een belangrijk telefoontje verwachten voor een afspraak voor een sollicitatie ofzo .. en je bent niet te bereiken en ze bellen nummer 2 op de lijst en die kan wel langskomen.. ach je snapt het punt wel.. Het gaat om het principe. Die shit moet het gewoon doen, daar betaal je ook voor.Fanatix schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:21:
[...]
Ik quote mezelf maar even aangezien je m'n post denk ik niet gezien hebt:
Weet je wat jij zou moeten doen, zakelijke verbinding nemen met strakke SLA. Dan kan je lekker geld gaan claimen als het te lang plat ligt
Ik heb een Ziggo Zakelijk abbo, daarbij geldt een Cable Acces SLA van 99.6%. Dat zijn 1.5 dagen downtime.Dlanor74 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:21:
[...]
Dan moet je een zakelijk internet abbo nemen waar een heel andere SLA aanhangt dan aan een consumenten abbo.
Ik denk dat dat bij Ziggo prive wat minder goed geregeld is. Dat wil niet zeggen dat Ziggo, al helemaal bij zo'n grote landelijke storing die veel gezichtsverlies oplevert, niet uit zichzelf met een tegemoetkoming zal komen.
Maar Ziggo is natuurlijk nooit verantwoordelijk voor gemiste uitkeringen of carrieremogelijkheden. Dat is gewoon je eigen verantwoordelijkheid om rekening te houden met uitzonderingsgevallen.
[ Voor 14% gewijzigd door fsfikke op 16-03-2010 21:29 ]
Lang leve t-mobile + nokia + usb +pc suite + direct connect(hele mond vol)
ja hier in overijssel alles netjes op zwart..tv/telefonie/internet :-)
ben benieuwd welke boer nu weer een kabbel heeft losgeroffelt
ja hier in overijssel alles netjes op zwart..tv/telefonie/internet :-)
ben benieuwd welke boer nu weer een kabbel heeft losgeroffelt
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Hier (Berlicum) ook bijna alles weg, alleen nog Omroep Brabant en een andere lokale zender 10 of zoiets.
Wel lekker voetval kijken via http://ucl.nos.nl/live/
Wel lekker voetval kijken via http://ucl.nos.nl/live/
LG-HM071MR-U44
ook via (ik zal de link niet posten) sites die tv zenders via ziggo streamen werkt deze stream niet meer. Grote storing dus(ook is het storingsnummer niet te bereiken).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Breda doet het gewoon. Daarstraks wel even een dipje (paar seconden zwart beeld op de TV) maar alles draait.lredev schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:25:
Nadat ik de kabel boel ff van de stroom heb gehaaldvoor een reset nav tvstorinng is mijn internet ook weg (Deventer)
Ci module. Geen CI+ dus. Maar dat gaat niet werken?? of wel?Xander schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:26:
CI-module of CI+ module? Ziggo zelf ondersteunt alleen de CI+ module, de mijne heb ik gewoon bij de Mediamarkt gehaald.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
L1 heeft in de nieuws ticker staan dat het een grote stroomstoring betreft en heel Nederland er last van heeft. alleen locale en regionale zenders zijn te ontvangen. het is onduidelijk hoelang de storing gaat duren
Verwijderd
In Leusden (vlakbij amersfoort) bij mijn ouders (ziggo) hebben geen probleem?
op twitter staat dat het pas morgen op zijn vroegst weer werkt? Dat wordt een dvd'tje kijken zo
op twitter staat dat het pas morgen op zijn vroegst weer werkt? Dat wordt een dvd'tje kijken zo
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 21:30 ]
nieuwe reclame voor ziggo..
NIEUW!! ALLES IN 1 ZWART xD
lol
NIEUW!! ALLES IN 1 ZWART xD
lol
Als je telefoon via de kabel neemt kan je alsnog een analoge lijn ernaast houden, Ik heb ADSL met VOIP, maar toch nog de kpn lijn ernaast just in case.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:27:
[...]
Ghegeh .. in principe wel. Maar het is meer een product, waarvoor je betaald, en waarbij je zou denken dat het het ook gewoon moet doen. Weet niet wat er in de voorwaarden is opgenomen bij uitval en wat er dan te claimen valt, maar het gaat niet alleen om ontspanning. In dit geval dus hoofdzakelijk de tv, maar stel dat het de telefoon was (heb overigens alles in 1) en je zou maar een belangrijk telefoontje verwachten voor een afspraak voor een sollicitatie ofzo .. en je bent niet te bereiken en ze bellen nummer 2 op de lijst en die kan wel langskomen.. ach je snapt het punt wel.. Het gaat om het principe. Die shit moet het gewoon doen, daar betaal je ook voor.
Zie het als ervaring met online.
Klopt, hier ook in Amersfoort totaal geen problemen!Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:29:
In Leusden (vlakbij amersfoort) bij mijn ouders (ziggo) hebben geen probleem?
Wel vreemd...
Verwijderd
Ik wil m'n moden activeren, maar krijg in de laatste stap ("voltooien") een "BusinessError": Sorry, modemactivatie is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het op een later tijdstip nogmaals of neem contact op met de Klantenservice via 0900-1884 (€ 0,10 per minuut).
Als ik lees wat hierboven staat, dan zou het één wel eens verband kunnen houden met het ander. Kan ook de reden zijn dat de klantenservice totaal onbereikbaar is
Als ik lees wat hierboven staat, dan zou het één wel eens verband kunnen houden met het ander. Kan ook de reden zijn dat de klantenservice totaal onbereikbaar is
ziggo-gebruikers doet het ook niet
Al die servers over hun toeren haha... geweldig 
Gelukkig I-net van KPN nog.. had net Ziggo I-net aangeschaft...
Gelukkig I-net van KPN nog.. had net Ziggo I-net aangeschaft...
Haha, wat denk je zelf? Lees de voorwaarden eens zou ik zeggen. Hoef je niet meer van die onzin uit te kramen hier.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:27:
[...]
Weet niet wat er in de voorwaarden is opgenomen bij uitval en wat er dan te claimen valt
Verwijderd
daarom zal ik nooit alles nemen bij een provider. m,n adsl lintje werkt perfect en bellen uiteraard ook.
Verwijderd
misschien het oude netwerk van die vorige kabelaar die daar zat? Volgens mij zijn mijn ouders een paar maand geleden overgegaan op ziggo.jelmervos schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:30:
[...]
Klopt, hier ook in Amersfoort totaal geen problemen!
Wel vreemd...
We hadden hiervoor Casema, maar da's al lang geleden.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:31:
[...]
misschien het oude netwerk van die vorige kabelaar die daar zat? Volgens mij zijn mijn ouders een paar maand geleden overgegaan op ziggo.
hier ligt de helft van de digitale tv er uit (Uitgeest) bijv net5 ( gelukkig even geen desperate housewives
)
maar rtl doet het wel gewoon
maar rtl doet het wel gewoon
Verwijderd
Weet jij het wel?Frank-NL schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:31:
[...]
Haha, wat denk je zelf? Lees de voorwaarden eens zou ik zeggen. Hoef je niet meer van die onzin uit te kramen hier.
In Hoogeveen geen tv en radio van Ziggo (zowel digitaal als analoog). Internet via Tele2 doet het altijd, nu dus ook.
Mooie les, nooit dingen gaan en uit zetten tijdens storingen, heb je de beste kans van het langst werkenlredev schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:25:
Internet functioneert toch ook prima, enkel het tv signaal wat er niet is.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:31:
daarom zal ik nooit alles nemen bij een provider. m,n adsl lintje werkt perfect en bellen uiteraard ook.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.
Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.
Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.
Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.
Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!