Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:20

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het inloggen op mijn Ziggo? ik krijg direct een 403 error dat ik geen rechten heb nadat ik username en password opgegeven heb.

Edit: ligt niet aan het password. heb eens geprobeerd met expres het verkeerde wachtwoord. krijg dan een andere melding. Nieuw wachtwoord opvragen heeft ook niet geholpen helaas :(

[ Voor 39% gewijzigd door Yukkie op 27-02-2010 17:38 . Reden: er klopte iets niet ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-10 07:56
Hetzelfde is hier het geval. Ik denk dat ze weer eens bezig zijn met het Controle Paneel voor de klanten. Dus even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
Yukkie schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:33:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het inloggen op mijn Ziggo? ik krijg direct een 403 error dat ik geen rechten heb nadat ik username en password opgegeven heb.

Edit: ligt niet aan het password. heb eens geprobeerd met expres het verkeerde wachtwoord. krijg dan een andere melding. Nieuw wachtwoord opvragen heeft ook niet geholpen helaas :(
Had 2 dagen terug de KS aan de lijn, die vertelden dat mijn ziggo problemen heeft, al enige weken, dus waars. ligt het daaraan

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat had ik laatst ook, maar zag toen iets staan dat je niet (meer) kon inloggen met je emailaccount van Ziggo (in mijn geval @home dotje nl adres) maar dat er een speciaal Ziggo account aangemaakt moest worden.
Om in te loggen op Mijn Ziggo heb je een Ziggo-account nodig. Heb je nog geen Ziggo-account? Schrijf je dan nu in!

Let op: Het Ziggo-account is niet je Ziggo e-mail adres.

Met een Ziggo-account kun je:

* je gegevens en e-mail instellingen beheren
* je abonnement wijzigen
* makkelijk producten bestellen
* en je facturen altijd raadplegen
Maar nu kan ik er gewoon weer in met het @home adres :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Vrijdag komt mijn spoedmonteur eindelijk, de rest van de week was niemand thuis, zal wel iets met signaal worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-10 19:07
Mijn pakket is vandaag binnen gekomen, aangesloten, kan ik me modem niet activeren omdat die het pas op 2 maart gaat doen :( Dan maar op zoek naar een router met gigabit lan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 15:11:
De nieuwe snelheden zijn nu beschikbaar in Amersfoort, Enschede, Heerhugowaard, Maastricht, Meppel, Tilburg, Utrecht en Den Haag. Eind zomer 2010 geldt de snelheidverhoging ook in de rest van het Ziggo-gebied.

Klik hier

Iemand in Den Haag al de nieuwe snelheid ?
Z2 is nogsteeds hetzelfde hier..

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

quartex schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:42:
[...]

Z2 is nogsteeds hetzelfde hier..
Hier in Den Haag is ook alles hetzelfde. Werkt zo'n snelheidsverhoging alleen na een reset van je modem/alleen met een Ubee?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, hier (groningen) ligt Ziggo er eens uit. Voor het eerst sinds lange tijd. (Nu online met vodafone) Laten we dus hopen dat als ik zometeen weer signaal heb, dat ik opeens een flinke stap voorwaarts ben gegaan qua snelheid.

Edit: Alleen downtime gehad. Werkt nu weer prima. Helaas geen snelheidsverhoging.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets hier in Den Haag....Alles in 1 plus staat nog gewoon op 20Mbit

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
MSoft06 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:29:
Mijn pakket is vandaag binnen gekomen, aangesloten, kan ik me modem niet activeren omdat die het pas op 2 maart gaat doen :( Dan maar op zoek naar een router met gigabit lan :)
Mijn abbo ging 2 weken geleden ook in op een dinsdag, echter zondag middag kon ik hem al activeren en het werkte prima daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Net Ziggo aan de telefoon gehad, als z'n m'n nummer porteren, moet ik in een maand traject. Terwijl als ik m'n nummer niet laat porteren ik direct aangesloten kan worden.

Waarom is het nu zo moeilijk om gewoon het nummer naderhand te porteren als alles werkt...

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
Skinkie schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:54:
Net Ziggo aan de telefoon gehad, als z'n m'n nummer porteren, moet ik in een maand traject. Terwijl als ik m'n nummer niet laat porteren ik direct aangesloten kan worden.

Waarom is het nu zo moeilijk om gewoon het nummer naderhand te porteren als alles werkt...
Dat dacht ik dus ook, dus op 6 januari aangevraagd, staat ie in de queue voor 6 maart, eikels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-10 19:07
wrcveen schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:54:
[...]

Mijn abbo ging 2 weken geleden ook in op een dinsdag, echter zondag middag kon ik hem al activeren en het werkte prima daarna.
Ik had gisteren gebeld met ze, vandaag is mijn modem activated! :) Hier wordt ik toch wel blij van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-10 13:14
raar, ...nog even het verhaal..
Ziggo AIE plus besteld ..gekregen ...aangesloten ..klaar.
Week later modem eruit , monteur langsgeweest..alles doorgemeten (Ubee modem) alles ok.
Kabel doorgemeten, 16 meter verderop kabelbreuk , vandaar eruit vallen .
Moet opgegraven worden en de vorst zat in de grond dus gaat ff duren.
Ik kon nog wel internetten dus wacht geduldig af.
dikke 2 weken geleden flikkert Uee er weer uit om niet weer bij te komen.
geduldig afgwacht maar niets kwam weer bij, toch maar geld besteden aan helpdesk ..na 2 keer (!) belofte van monteur was de 3e keer raak en kwam er echt een monteur, doorgemeten en weer alles ok maar kabelbreuk op 12 meter (zelfde breuk andere afstand) .
Vorst is uit de grond dus wordt 1 deze dagen opgegraven en gerepareerd meneer.

Gekke is nu , ik kan weer internetten?!!!
Kabel is nog niet opgegraven ( vlak bij mij huis immers dus kan ik zien) dus moet nog anders krijg ik in toekomst weer problemen , maar ik heb ineens een ander ip nr ook?

Aan dat ander ip nr denk ik op te maken dat ze me eraf gegooid hebben en nu er weer op?kan dat?

Nou laat in ieder geval de grondwerkers maar zo gauw mogelijk komen komende week en de kabel repareren dan blijft ie goed.
raar ist wel dat ander ip nr.

[ Voor 3% gewijzigd door scorpio op 28-02-2010 16:37 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
scorpio schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:35:
raar, ...nog even het verhaal..
geduldig afgwacht maar niets kwam weer bij, toch maar geld besteden aan helpdesk
Helpdesk is gratis als je vanaf je Ziggo telefoon 1200 belt.
Aan dat ander ip nr denk ik op te maken dat ze me eraf gegooid hebben en nu er weer op?kan dat?
Waarschijnlijk is je lease verlopen omdat je een tijd offline was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
Wolly schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:38:
[...]

[...]

1200 kon ik niet bellen , als modem eruit ligt ligt ook tel eruit 8)

ipnr na lange tijd offline kan de oorzaak zijn idd ;)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:11
M'n huidige i'net abonnement loopt per 10 mrt af en ik had eind december gebruik gemaakt van de Cisco HD PVR ontvanger, met de veronderstelling dat ik de HD ontvanger binnen 2 wkn zou krijgen, na 3 wkn zelf Ziggo gebeld te hebben kreeg ik te horen dat ik de ontvanger pas in maart zou krijgen (omdat m'n AIE abo dan pas actief is.) Heb ik dus vervolgens met m'n domme kop de order geanulleerd omdat ik het te lang vond duren.
Achteraf had ik er zo'n spijt van, omdat ik zowiezo naar AIE van Ziggo ga.
Ik dus vorige week Ziggo gebeld alsof ik nog steeds m'n op m'n modem wacht (omdat 8 mrt nadert) en gevraagd waar m'n modem bleef. De helpdesk medewerker vertelde mij dat ik dus de order geannulleerd had. Waarop ik vervolgens gewoon bleef volhouden dat ik absoluut niet gebeld heb en vooral m'n order niet geannulleerd heb en ik dit belachelijk vond, omdat ik gewoon naar Ziggo wil. Waarop de helpdesk z'n excuses aanbood voor de fout die zij gemaakt hadden en vervolgens de order weer actief gemaakt. Ik krijg de Cisco HD Pvr alsnog voor 99 pleuris (alleen pas in april omdat ze een tekort hebben :-D)

Kortom: M'n ervaringen zijn totzover wel goed met Ziggo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
Eskiya schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:15:
M'n huidige i'net abonnement loopt per 10 mrt af en ik had eind december gebruik gemaakt van de Cisco HD PVR ontvanger, met de veronderstelling dat ik de HD ontvanger binnen 2 wkn zou krijgen, na 3 wkn zelf Ziggo gebeld te hebben kreeg ik te horen dat ik de ontvanger pas in maart zou krijgen (omdat m'n AIE abo dan pas actief is.) Heb ik dus vervolgens met m'n domme kop de order geanulleerd omdat ik het te lang vond duren.
Achteraf had ik er zo'n spijt van, omdat ik zowiezo naar AIE van Ziggo ga.
Ik dus vorige week Ziggo gebeld alsof ik nog steeds m'n op m'n modem wacht (omdat 8 mrt nadert) en gevraagd waar m'n modem bleef. De helpdesk medewerker vertelde mij dat ik dus de order geannulleerd had. Waarop ik vervolgens gewoon bleef volhouden dat ik absoluut niet gebeld heb en vooral m'n order niet geannulleerd heb en ik dit belachelijk vond, omdat ik gewoon naar Ziggo wil. Waarop de helpdesk z'n excuses aanbood voor de fout die zij gemaakt hadden en vervolgens de order weer actief gemaakt. Ik krijg de Cisco HD Pvr alsnog voor 99 pleuris (alleen pas in april omdat ze een tekort hebben :-D)

Kortom: M'n ervaringen zijn totzover wel goed met Ziggo :P
Goed voor jou.. slecht voor de statistieken van Ziggo. Niet echt netjes van je maar ik denk dat de meeste mensen het zo zouden doen.

Heb zojuist Ziggo AIE extra besteld. Weet hier iemand wat af van de accu's voor in het modem oid?
Dat wanneer het stroom uitvalt mijn telefoon gewoon blijft werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:55

derx666

mecker ende blaet

dat heet gewoon een ups, en daar kun je meer dan alleen je modem op aansluiten :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Voor zover ik weet zitten er in de modems door Ziggo geleverd geen backup accu. Dit omdat het netwerk zelf ook geen noodstroomvoorziening heeft. (als je modem blijft werken en het netwerk niet, schiet je ook niet zoveel op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-10 09:54
Ik ben nu al ruim 2 maanden gelukkige Arris TM702B gebruiker, daarvoor 3 maanden gezeur gehad met het Ubee modem met gemiddeld 3 vastlopers per dag.

Zijn de (vastloop/uitval) problemen met die Ubee's nu eigenlijk opgelost met die nieuwe firmware? Ik hoor er weinig meer over,

Valt me alleen wel op dat er nu momenteel 3 Arris TM702B modems aangeboden worden op Marktplaats, dus als je er nog eentje zoekt: Grijp je kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-10 22:09

Nox

Noxiuz

PC1906;

DL 2mbit
UL 5mbit
ping 10
normaal 50/5

Heb niet het ubee modem maar de arris, meerdere pc's hetzelfde verhaal. Weet niet wanneer het is gebeurd, afgelopen week vanaf maandag geen/weinig internet gebruikt hier.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/732426256.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/732429367.png

Hier stort 's-avonds de upload volledig in. Den Haag, alles in 1 plus.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-10 15:32

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:53:
Niets hier in Den Haag....Alles in 1 plus staat nog gewoon op 20Mbit
Ditto, ik vermoed zelf dat ze gefaseerd de kasten gaan omschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-10 23:10
Hmm, KPN verdubbelt onze beltarieven, maar we krijgen niet de verdubbelde snelheid (oud-Hetnet abbo, €35pm wat bij KPN nu €50pm kost). Terwijl Ziggo de oude beltarieven heeft, met wél de verdubbelde snelheid (AIP).

Heeft iemand een idee wanneer Ziggo met een nieuwe aanbieding komt? De huidige 50% korting op monteur heb ik niks aan, dat kan ik zelf ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebastius schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:08:
[...]

Ik heb liever dat ze de upload eens fixen, echt dramatisch in de avond sinds kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
NoxiuZ schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:27:
PC1906;

DL 2mbit
UL 5mbit
ping 10
normaal 50/5

Heb niet het ubee modem maar de arris, meerdere pc's hetzelfde verhaal. Weet niet wanneer het is gebeurd, afgelopen week vanaf maandag geen/weinig internet gebruikt hier.
Hier in pc1906 geen grote problemen, mijn upload is alleen wat aan de lage kant. Je zou kunnen proberen even je modem van het stroom te halen of je router even te herstarten ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://speedtest.ookla.com/result/775846691.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-10 08:48
Afbeeldingslocatie: http://speedtest.ookla.com/result/775871573.png

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
F4T4L_3RR0R schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:25:
Voor zover ik weet zitten er in de modems door Ziggo geleverd geen backup accu. Dit omdat het netwerk zelf ook geen noodstroomvoorziening heeft. (als je modem blijft werken en het netwerk niet, schiet je ook niet zoveel op)
De kans op een blokstoring ( 230V ) is groter dan dat het netwerk eruit ligt
dat de lijnen geen backupvoorziening hebben zoals analoog kpn, wil niet zeggen dat de verdeelkasten van ziggo dat niet hebben.

Ik gebruik een UPS om mijn modem online te houden bij stroomuitval in huis, zodat mijn alarmsysteem dit nog kan doormelden naar de meldkamer
tot nog toe werkt dat prima, ik heb er zelfs de gigaset basis op gezet, en dat houdt het wel een tijdje vol.

Wat véél mensen vergeten is dat het bellen via een digitale aanbieder, OOK KPN , meer storingsgevoelig is dan ouderwets analoog

stroom weg - communicatie weg !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
FreshMaker schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:56:
[...]

De kans op een blokstoring ( 230V ) is groter dan dat het netwerk eruit ligt
dat de lijnen geen backupvoorziening hebben zoals analoog kpn, wil niet zeggen dat de verdeelkasten van ziggo dat niet hebben.

Ik gebruik een UPS om mijn modem online te houden bij stroomuitval in huis, zodat mijn alarmsysteem dit nog kan doormelden naar de meldkamer
tot nog toe werkt dat prima, ik heb er zelfs de gigaset basis op gezet, en dat houdt het wel een tijdje vol.

Wat véél mensen vergeten is dat het bellen via een digitale aanbieder, OOK KPN , meer storingsgevoelig is dan ouderwets analoog

stroom weg - communicatie weg !!
In het verleden was het in het multikabel gebied zo dat er volgens mij geen stroom back up zat op de cmts'en tenminste ik heb wel eens gehad dat het aangrenzende dorp waar de cmts staat geen stroom had en bij ons waar wel stroom was het internet er daardoor uit lag maar dat is wel een paar jaar terug dus kan nu anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
Wolly schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:38:
[...]

[...]

Elke keer dat je offline gaat, en dus opnieuw aanmeldt, krijg je een nieuw IP, ik iig wel. irri, dus nou maar met dyndns aan de gang gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Tha_Butcha schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:53:
[...]

Elke keer dat je offline gaat, en dus opnieuw aanmeldt, krijg je een nieuw IP, ik iig wel. irri, dus nou maar met dyndns aan de gang gegaan.
Klopt, heb geloof ik al 100 andere ip`s gehad, bij elke reset heb ik ook en ander ip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10 12:08

Gutteguttegut

CEO of TFD

Geen last van, zelf met mn nieuwe modem heb ik nog mn oude ip adres :)
pc: 1621

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Gutteguttegut schreef op maandag 01 maart 2010 @ 02:06:
Geen last van, zelf met mn nieuwe modem heb ik nog mn oude ip adres :)
pc: 1621
Zolang je dezelfde router hebt, zou dat ook moeten. De WAN-port van de router is namelijk het MAC-adres waar je public IP-adres aan vastgeplakt wordt. Het modem zelf heeft uiteraard ook een MAC-adres, maar dat wordt alleen "onder water" gebruikt voor layer 2 connectivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/ kijkt, zie je een overzicht van alle zenders. Maar daar staan geen kanaalnummers bij. Heeft Ziggo geen overzicht met de kanaalnummers erbij? Nu ben ik elke keer via de EPG of de zenderlijst aan het scrollen, maar dat is verre van efficient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 07:59:
Als je op https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/ kijkt, zie je een overzicht van alle zenders. Maar daar staan geen kanaalnummers bij. Heeft Ziggo geen overzicht met de kanaalnummers erbij? Nu ben ik elke keer via de EPG of de zenderlijst aan het scrollen, maar dat is verre van efficient.
Sinds de overgang naar ziggo is hele basale informatie niet meer te vinden op de navigatie draak die ziggo.nl heet. Met google kom je vrij snel hier terecht: https://www.ziggo.nl/#pro...icht/frequentiesoverzicht

edit:
Oh verrek je bedoelt natuurlijk de volgorde van de digitale kanalen :)
Moet ook te vinden zijn, ik zal eens kijken.

edit2: Het is niet meer te vinden. Voorheen hadden ze een pdf online staan.
Maar blijkbaar vinden ze het bij ziggo teveel werk om hun eigen wijzigingen te houden??
Een eigen lijstje maken lijkt mij de enige oplossing.. of de belangrijkste zenders onthouden.

edit3: Hier nog iets gevonden via google: http://sukerbiet.nl/~down...art%20digitaal%202009.pdf

[ Voor 26% gewijzigd door job op 01-03-2010 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:24:
[...]
Een eigen lijstje maken lijkt mij de enige oplossing.. of de belangrijkste zenders onthouden.
Of ehh, gewoon de favorieten gebruik van je decoder. Je gaat toch niet de hele lijst (waarvan je de meeste kanalen nooit bekijkt omdat je ervoor moet betalen) actief zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

DJ-Visto schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:01:
[...]

Gaat echt makkelijk hoor, beetje driegen of de chef spreken ze rustig uitleggen dat ik morgen weer internet wil :+
Zaterdag ochtend heeft ziggo ook een probleem met mij, zou dan gefixt zijn en merk er nog niet veel van :+
(ping 10ms, 48down, 4.5up)
Vooral als ze door hebben dat je 14 kleine opdonder bent die meer er vanaf weet dan hun _/-\o_
:Z wat een geblaat. Aan het eind van de dag moet jij iets van hun gedaan krijgen, en als dat niet onder de standaard service valt dan heb je gewoon pech. Kun je wel roepen "dan hebben ze een probleem met jou", maar wat voor probleem dan? Het zijn gewoon grote woorden die je op geen enkel manier waar kunt maken, behalve vertrekken, maar een lastige klant zien gaan heeft een grote provider als Ziggo echt helemaal geen probleem mee hoor. Voor jou tien anderen die een stuk meer slikken :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:22
Op kanaal 14 staat wel een overzicht met waar je welke categorie zenders staan, alleen niet per zender (zou ook niet leesbaar passen op een tv pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Hier is een lijstje te vinden, op good old Tweakers :*)
ArChie in "Digitale TV info & frequenties bij Ziggo..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Laatst online: 22-10 17:31
sebastius schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:08:
[...]

Paar weken terug vertelde een monteur mij dat +- week 2 van maart Den Haag een upgrade krijgt. Mijn postcode zou rond 8 maart zijn. Dus ik denk ook dat ze de kasten gaan omschakelen.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het opruimen kwam ik mijn digitale tv decoder tegen. Die heeft 2 jaar in een doos gezeten. Door Ziggo is door het niet gebruiken mijn kaartje uitgeschakeld, ik kan nu alleen Nederland 1 nog bekijken.

Nu begrijp ik uit dit forum dat ik ziggo moet bellen en vragen of ze mijn kaart weer willen her-registreren en dat ik dikke kans heb dat dat niet gaat lukken.

Heeft iemand hier ervaring mee en een methode gevonden om het voor elkaar te krijgen zonder kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 10:38
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:44:
Door Ziggo is door het niet gebruiken mijn kaartje uitgeschakeld, ik kan nu alleen Nederland 1 nog bekijken.
Is hij uberhaupt ooit geactiveerd geweest? Anders heb je kans dat je dit gewoon nog gratis kan doen. Het zou wel erg vreemd zijn als je er voor moet betalen aangezien je er al voor betaald hebt bij aanschaf, en maandelijks betaald voor het gebruik.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 00:27
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:44:
Bij het opruimen kwam ik mijn digitale tv decoder tegen. Die heeft 2 jaar in een doos gezeten. Door Ziggo is door het niet gebruiken mijn kaartje uitgeschakeld, ik kan nu alleen Nederland 1 nog bekijken.

Nu begrijp ik uit dit forum dat ik ziggo moet bellen en vragen of ze mijn kaart weer willen her-registreren en dat ik dikke kans heb dat dat niet gaat lukken.

Heeft iemand hier ervaring mee en een methode gevonden om het voor elkaar te krijgen zonder kosten?
Alle kaartjes die langer dan +/- 3 maand niet worden gebruikt worden gedeactiveerd.
Door Ziggo te bellen kan jij dit kaartje weer kosteloos laten activeren.

Je kan dan ook direct kiezen alsof je een extra zender pakket wil, dit is echter niet noodzakelijk voor het activeren.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:11
Vanx schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:09:
Hmm, KPN verdubbelt onze beltarieven, maar we krijgen niet de verdubbelde snelheid (oud-Hetnet abbo, €35pm wat bij KPN nu €50pm kost). Terwijl Ziggo de oude beltarieven heeft, met wél de verdubbelde snelheid (AIP).

Heeft iemand een idee wanneer Ziggo met een nieuwe aanbieding komt? De huidige 50% korting op monteur heb ik niks aan, dat kan ik zelf ook wel.
April moet het zijn. Zit zelf ook te wachten. Dan komt er een voorraad Cisco Decoders ook binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week vrijdag Ziggo alles in 1 extra in Voorburg. Het is mij niet helemaal duidelijk wat nou de nieuwe snelheid gaat worden na de Q1 verhoging. Op de website staat dat het naar 120 MBIT gaat, maar ergens anders in de thread hebben ze het over 80 MBIT. Er is mij sowieso verteld over de telefoon door een Ziggo medewerker dat er ook in Voorburg een verhoging komt in Q1.

Ook had ik een vraag over de HD decoders (niet interactieve decoder): aan de telefoon heb ik geïnformeerd naar het model dat ik zou krijgen als ik zou bestellen op dat moment. Er werd mij toen verteld dat het een Humax 5050 was. Mede daarom heb ik hem toen maar genomen. Nu heb ik een Samsung H380R ontvangen en deze heeft geen harde schijf, wat de humax wel heeft. Heeft de medewerker mij verkeerd voorgelicht en mij verteld welke interactieve HD decoder ik zou ontvangen ipv de gewone HD decoder? Of heb ik Humax 5050 verkeerd verstaan en zei hij Humax 5000? Dat is namelijk wel decoder die vergelijkbaar is met de Samsung die ik gekregen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-10 15:19
Wat ik vorige week begrepen heb toen ik zelf ging bestellen is dat er momenteel geen harddisk recorders beschikbaar zijn en deze richting April weer komen.
Dit is door 2 medewerkers "bevestigd" voor zover dat mogelijk was.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 06-10 13:59
marcel23456 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 14:17:
Als deze marketing is gebasseerd op leugens en vervolgens gebruiken ze die strategie om mensen ook nog eens en duurder product te laten nemen, ja, dan gebruik ik dat afkeurende icoontje. :(
Welke leugens? Die snelheidverhoging? Er is een groot verschil tussen leugens en je eigen targets niet halen. In Utrecht zijn de targets voor de snelheidsverhoging wel gewoon gehaald. En als je het niet aanstaat neem je toch lekker ADSL?
Emile schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 16:27:
Wordt de 80Mbit/s upgrade voor Alles in 1 Extra nu overgeslagen ofzo?
Ja, ik zit in Utrecht en heb 120Mb.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:38
Hydra schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:27:
[...]

Welke leugens? Die snelheidverhoging? Er is een groot verschil tussen leugens en je eigen targets niet halen. In Utrecht zijn de targets voor de snelheidsverhoging wel gewoon gehaald. En als je het niet aanstaat neem je toch lekker ADSL?

[...]

Ja, ik zit in Utrecht en heb 120Mb.
Het is ook vrij makkelijk om er positief over te praten als je zelf al geupgrade bent :)
Gaat er gewoon om dat er data en verhogingen belooft worden die niet gehaald worden. Naar mijn weten kun je het dan beter gewoon niet aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Het valt moeilijk te ontkennen dat Ziggo heel hard geroepen heeft dat in het najaar van 2009 de snelheid naar 80Mbps zou gaan. Dat hebben ze simpelweg niet gehaald. Over de vraag of dat een morele kwestie of een juridische is loopt al een heel topic.
Wat Ziggo te verwijten valt is iig slechte communicatie over dit hele gebeuren, zo staat er nu een pagina online op Ziggo.nl waarin ze vrolijk vertellen dat iedereen in Den Haag nu al kan genieten van 120Mbps terwijl dit nog bij niemand daadwerkelijk het geval is.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:44

TFHfony

Professional Weirdo

[...]

Welke leugens? Die snelheidverhoging? Er is een groot verschil tussen leugens en je eigen targets niet halen. In Utrecht zijn de targets voor de snelheidsverhoging wel gewoon gehaald.
Oeh.. heerlijk zo'n naieve consument. Daar houden organisaties zoals Ziggo van :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:14:
[...]
Wat Ziggo te verwijten valt is iig slechte communicatie over dit hele gebeuren, zo staat er nu een pagina online op Ziggo.nl waarin ze vrolijk vertellen dat iedereen in Den Haag nu al kan genieten van 120Mbps terwijl dit nog bij niemand daadwerkelijk het geval is.
Dat is ook hetgeen wat het meest irriteert. Zet het dan niet op die site, doe het als het er ook daadwerkelijk is, dit is wel gewoon de klant voorliegen.

Sterker nog, als ik het goed heb mag dit niet eens. Een product aanbieden wat niet geleverd wordt of kan worden..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 18:23
Klopt het dat bij de Samsung dcb-h380r HD decoder van Ziggo geen hdmi kabel zit? Je krijgt wel een lange cat6 utp kabel maar geen hdmi kabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

PWSoft schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:09:
Klopt het dat bij de Samsung dcb-h380r HD decoder van Ziggo geen hdmi kabel zit? Je krijgt wel een lange cat6 utp kabel maar geen hdmi kabeltje?
Over het algemeen (dus bij normale producten) word nooit een HDMI kabel bijgeleverd.
Deze kan je bij je lokale action o.i.d. halen voor 5á6 euro.
Je kan natuurlijk ook een hele speciale super gold uber plated halen van 130 euro.
Maargoed.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Kecin schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:15:
[...]

Over het algemeen (dus bij normale producten) word nooit een HDMI kabel bijgeleverd.
Je kan natuurlijk ook een hele speciale super gold uber plated halen van 130 euro.
Maargoed.
Lekker handig een gold plated kabel op een decoder zonder edel metaal ;) waar denk je dat de oxidatie op begint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Skinkie schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:25:
[...]

Lekker handig een gold plated kabel op een decoder zonder edel metaal ;) waar denk je dat de oxidatie op begint ;)
Mijn post was nogal sarcastisch bedoeld ;) Aangezien er kabelhoeren zijn die persé een speciale uber vette goede storingvrije kabel etc moeten hebben. (Ik probeer overigens bij deze de discussie hierover niet te openen! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 18:23
Kecin schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:15:
[...]

Maargoed.
Gaat niet om de kosten ofzo maar het verbaasde me gewoon, koop je hd decoder krijg je wel een scart en coax maar geen hdmi. Mja verder zeer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:47

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Lees hier nog maar één persoon die 120mbit heeft in Tilburg?
Hier is het nog steeds 50/5 en er het zou al geactiveerd moeten zijn volgens de helpdesk.
Mijn vader is die die valse beloftes zat en heeft een call aangemaakt met alle modem waardes enz voor de 2e/3e (technische) dienst. Deze worden echter steeds gesloten met als reden: 'Te weinig informatie'

Geloof dat ie nu zo onderhand uit zijn vel springt als zijn huidige call wederom wordt gesloten lol.

50mbit hebben we hier pas vanaf oktober ivm verkeerde instelling @ ziggo.
Ook vanaf juni op lopen emmeren, maar probleem zou bij ons liggen en bleek niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Hier in PC 5045 (Tilburg Reeshof) ook 120Mbit (draadloos ongeveer 76Mbit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Webmail is vernieuwd maar niet te bereiken. Handig als je het nét nodig hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:28

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Exorcist schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:13:
Webmail is vernieuwd maar niet te bereiken. Handig als je het nét nodig hebt :+
Vanmorgen heeft ie het even gedaan.. toen kon je kiezen tussen 'oude webmail' en 'nieuwe webmail'. Oude deed het prima, maar als je voor de nieuwe koos hing je de hele boel op.. ;(

Denk dat ze nu maar even de boel opnieuw aan het configureren zijn ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

hars73 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:18:
[...]

Vanmorgen heeft ie het even gedaan.. toen kon je kiezen tussen 'oude webmail' en 'nieuwe webmail'. Oude deed het prima, maar als je voor de nieuwe koos hing je de hele boel op.. ;(

Ja, precies :)

Kan ook even niet bij mn PC met Outlook door een verbouwing, en moest een lijstje hebben die ik nodig heb voor belastingaangifte. Maar goed, zal in de loop vd dag wel worden gefixt neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

hars73 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:18:
[...]

Ik hik hier ook tegenaan nu. Verdomde onhandig.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:12
Exorcist schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:29:
[...]

Ja, precies :)

Kan ook even niet bij mn PC met Outlook door een verbouwing, en moest een lijstje hebben die ik nodig heb voor belastingaangifte. Maar goed, zal in de loop vd dag wel worden gefixt neem ik aan :)
Outlook is zooooo jaren negentig.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

rowicom schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:20:
[...]

Outlook is zooooo jaren negentig.... ;)
Ëén van mn PS3's dacht dat gisteren ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:28

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Inmiddels doet de webmail het weer.. maar tis wel de oude.

Is het niet helemaal gelukt met de nieuwe webmail jongens? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

hars73 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:38:
Inmiddels doet de webmail het weer.. maar tis wel de oude.

Is het niet helemaal gelukt met de nieuwe webmail jongens? 8)7
Inderdaad, lijkt erop dat de rollout niet helemaal vlekkeloos liep.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 06-10 13:59
TFHfony schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:23:
Oeh.. heerlijk zo'n naieve consument. Daar houden organisaties zoals Ziggo van :)
Naief? Als ik niet tevreden ben stap ik over, heel simpel. Ben zelf onlangs overgestapt van Online naar Ziggo en ben prima tevreden. Als ik om wat voor'n reden ook ontevreden ben, stap ik over naar iets anders. Ik vind het wat sneu om te gaan miepen dat je ontevreden bent en NIET over te gaan stappen. Wie is dan de naieve consument?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Laatst online: 13-10 13:52
Hydra schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:59:
[...]

Naief? Als ik niet tevreden ben stap ik over, heel simpel. Ben zelf onlangs overgestapt van Online naar Ziggo en ben prima tevreden. Als ik om wat voor'n reden ook ontevreden ben, stap ik over naar iets anders. Ik vind het wat sneu om te gaan miepen dat je ontevreden bent en NIET over te gaan stappen. Wie is dan de naieve consument?
Men is niet ontevreden over het product, men is ontevreden over de beloftes die gedaan worden maar niet nagekomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10 07:42
JohnStaakke schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:50:
[...]

Men is niet ontevreden over het product, men is ontevreden over de beloftes die gedaan worden maar niet nagekomen worden.
ach.. het is een selecte groep natuurlijk. Zojuist een astraweb accountje aangemaakt en trek keurig 13,68MB/sec naar binnen.. heerlijk.. ubee modem, nooit een timeout of disconnect, haal altijd 1MB/sec up..

niet iedereen is ontevreden, alleen de mensen die hier zitten zijn over het algemeen ontevreden, maarjah, dat is logisch, je gaat niet een forum op als je erg tevreden bent over iets.. nee, dat meldt je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:23:
[...]

Behalve dan voor alles in 1 plus.
Ik ben van Extra (120 Mb/s) , naar Plus gegaan, ik heb dus het goede modem voor de hogere snelheid, maar ik kom nu niet hoger dan 20 Mb/s, terwijl ik dus makelijk 30 Mb/s moet kunnen downloaden!!!!!!

In Utrecht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:03:
[...]

Behalve dan voor alles in 1 plus.
Ik ben van Extra (120 Mb/s) , naar Plus gegaan, ik heb dus het goede modem voor de hogere snelheid, maar ik kom nu niet hoger dan 20 Mb/s, terwijl ik dus makelijk 30 Mb/s moet kunnen downloaden!!!!!!

In Utrecht dus.
Mensen, stop toch een met mopperen en klagen hier. Hier staat gewoon 20MBit, klaar:
https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/

Als je wilt klagen doe dat dan lekker bij Ziggo, en niet hier elke dag hetzelfde oprakelen. Er is gewoon een klaag topic over de snelheidsverhogingen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
My 2 cents: Hier ook nog een tevreden gebruiker met een Ubee modem, tot nu toe nog geen disconnect of iets mogen hebben. Heb een AIE plus aansluiting.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

3x ziggo moeten bellen naar aanleiding van mijn bestelling;

- opzeggen van het 'automatisch verkregen' beveiligingspakket
- andere afdeling moest ik mijn overstap desk periekelen bij melden, werd weer terug gestuurd naar eerdere afdeling
- vervolgens krijg ik te horen dat zij er ook niets mee kunnen, maar als ik niet wordt teruggebeld ik zelf volgende week nog eens moet bellen

Conclusies:
- Ziggo is niet in staat om gewoon simpel door te verbinden
- Mensen via het keuze menu op de juiste afdeling krijgen is ook geen optie
- Het aanbieden van 'gratis' diensten (de eerste twee maanden bijvoorbeeld) kunnen niet bij aanmelding worden weggepoetst
- Ik ben weer twee euro armer door het 0900-1884 nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 08:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Bel dan ook 1200 (als je Ziggo telefonie hebt).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:22:
Bel dan ook 1200 (als je Ziggo telefonie hebt).
Schat waar gaan m'n problemen over? Aanmelding... hoe ga ik Ziggo bellen als ik nog geen Ziggo heb? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongetje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:26:
[...]

Mensen, stop toch een met mopperen en klagen hier. Hier staat gewoon 20MBit, klaar:
https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/

Als je wilt klagen doe dat dan lekker bij Ziggo, en niet hier elke dag hetzelfde oprakelen. Er is gewoon een klaag topic over de snelheidsverhogingen hier.
Tja wat is klagen.

Als ziggo nu eens dingen gaat schrijven en publiceren die nu aan de orde zijn..
en niet vooruit loopt op feiten die later misschien dan mogelijk zijn.

Sinds een week staat hier toch letterlijk dat Den Haag al de verhoging heeft gehad, terwijl nog niemand iets heeft gemerkt van een verhoging
Nu zullen we die hopelijk deze maand wel krijgen, maar het gaat erom wat ze schrijven en daar mag wel eens over geklaagd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Skinkie schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:30:
[...]

Schat waar gaan m'n problemen over? Aanmelding... hoe ga ik Ziggo bellen als ik nog geen Ziggo heb? |:(
Zeg dat dan ook, ik zie alleen problemen met doorverbinden en het willen opzeggen van het beveiligingspakket (wat ik overigens achteraf zou doen via mijnziggo.nl, je wilt niet dat Ziggo wat veranderd in een bestaande bestelling, de kans dat die bestelling verdwijnt is gewoon erg groot).
Maar blijf vooral met je hoofd tegen de muur rammen, op die manier kom je er wel.

[ Voor 7% gewijzigd door MeNTaL_TO op 02-03-2010 13:43 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Lezen kan ook, je begint gewoon bij de eerste regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:37:
[...]

Tja wat is klagen.

Als ziggo nu eens dingen gaat schrijven en publiceren die nu aan de orde zijn..
en niet vooruit loopt op feiten die later misschien dan mogelijk zijn.

Sinds een week staat hier toch letterlijk dat Den Haag al de verhoging heeft gehad, terwijl nog niemand iets heeft gemerkt van een verhoging
Als je goed leest dan ben je van 20 naar 22MBit gezet en niet naar de 30 zoals je suggereert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-10 18:26
Afgelopen maand heb ik mijn losse accounts ( televisie, internet en telefonie ) omgezet naar Alles in 1.
Als ik nu bij mijn facturen ga kijken dan zie ik opeens 4 verschillende punten staan:

Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/6513/32201022459pm.png

Ik vertrouw het voor geen meter en zie ze er zo voor aan om mij een dubbele factuur te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Er zijn overigens 2 televisie zenders buiten gebruik? Hustler en een modekanaal ofzo?
Wat komt hiervoor in de plaats :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
Kecin schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:40:
Er zijn overigens 2 televisie zenders buiten gebruik? Hustler en een modekanaal ofzo?
mijn porno! wat doe je? ;) serieus niet eens gemerkt, maar hij staat ook niet meer in het zenderoverzicht. hopelijk komt er wat beters voor terug. Suckend trouwens dat ze 4 zenders voor zichzelf gebruiken, niemand kijkt die reclames (x2) of het zenderoverzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 09:53
Dus ... welke zenders komen ervoor in de plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongetje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:10:
[...]

Als je goed leest dan ben je van 20 naar 22MBit gezet en niet naar de 30 zoals je suggereert.
Ik weet niet waar je het over hebt.. ik suggereer niets
Wie zegt dat ik Alles in 1 plus heb?

Ik heb Alles in 1 Extra en heb nu 50Mbit wat zoals je op de site van ziggo leest 120 Mbit moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Kecin schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:40:
Hustler mode natuurlijk :P

Porno ging toch uit het totaalpakket over in een pornopakket?
Skinkie schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:53:
[...]

Lezen kan ook, je begint gewoon bij de eerste regel.
Daar staat bestelling, niets over aanmelden.
Een bestelling kan ik ook doen als klant van Ziggo (bijv uitbreiding TV kanalen).

Maar met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
Prutzer80 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:32:
Afgelopen maand heb ik mijn losse accounts ( televisie, internet en telefonie ) omgezet naar Alles in 1.
Als ik nu bij mijn facturen ga kijken dan zie ik opeens 4 verschillende punten staan:

[afbeelding]

Ik vertrouw het voor geen meter en zie ze er zo voor aan om mij een dubbele factuur te sturen...
Heb ik ook, niets om je zorgen over te maken (hoop ik dan :P)

[ Voor 63% gewijzigd door MeNTaL_TO op 02-03-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delay
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:08
Heb een nieuwe aansluiting op Ziggo. Het activeren ging goed, en een kwartier later kon ik internetten.

Helaas valt de verbinding af en toe weg, zie b.v. deze ping naar Yahoo.com:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/afer8g.png

Tijdens het wegvallen kan ik ook geen nieuw DHCP adres opvragen.

Iemand een idee hoe je dit verder kan troubleshooten of oplossen?

[ Voor 6% gewijzigd door Delay op 02-03-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Welke DHCP heb je het over (die van Ziggo of die van je router?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delay
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:08
De DHCP lease van Ziggo. Ik heb een Linsys WRT54 achter de kabel modem staan, die krijgt als de ping stil ligt geen nieuwe lease op zijn WAN interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Delay schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:58:
Heb een nieuwe aansluiting op Ziggo. Het activeren ging goed, en een kwartier later kon ik internetten.

Helaas valt de verbinding af en toe weg, zie b.v. deze ping naar Yahoo.com:

[afbeelding]

Tijdens het wegvallen kan ik ook geen nieuw DHCP adres opvragen.

Iemand een idee hoe je dit verder kan troubleshooten of oplossen?
Begin eens met een ping naar een machine die dichterbij huis ligt. Nu baseer je een vermoeden op het feit dat een ping die je de halve wereld overstuurt zo af en toe wegvalt. Wat dacht je van een ping naar je Ziggo gateway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
Vandaag hebben ze de stoep opengetrokken en de kabelbreuk gerepareerd. _/-\o_
SUPER...verbinding is er en een strakke 20/3 en mijn tv heeft ook veel beter beeld nu.
Ziggo heeft beloofd de factuur te corrigeren zodat ik niet betaal voor wat ik niet heb gekregen..netjes dus. ;)

Moet zeggen dat het Ubee modem me ook prima bevalt..toen ie uitviel en ik hier vanalles over dit modem las dacht ik ook ff ....maar bleek dus kabelbreuk te zijn wat vandaag gefixt is .

Mag ook wel eens : ZIggo bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Laatst online: 19-10 18:52

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik heb hier al een aantal keer gelezen dat Utrecht over zou gaan van 50Mbit naar 120Mbit; echter heb ik nog steeds 50Mbit, terwijl ik wel in gemeente Utrecht woon. Geldt deze verhoging voor alleen de stad zelf, ook de hele gemeente Utrecht.

Locatie: 3542. Overigens heb ik vandaag wel last van een matige verbinding (voor het eerst sinds maaaaanden...)

Afbeeldingslocatie: http://speedtest.ookla.com/result/777606401.png
Nu haal ik weer de beloofde snelheid, modem reset heeft geholpen (raar, daarvoor stond m'n modem maandenlang aan).

[ Voor 20% gewijzigd door Spacecowboy op 02-03-2010 17:40 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Laatst online: 23-09 12:23
Het lijkt mij interessant om over te stappen op Ziggo (van ADSL af) als de 120/10 mbit snelheden zijn doorgevoerd. Eindelijk een betere upload! Is er ergens een landelijke planning te bekijken voor deze upgrade? Ik woon zelf wel in de Randstad, maar niet in een grote stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Thunk schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:58:
Het lijkt mij interessant om over te stappen op Ziggo (van ADSL af) als de 120/10 mbit snelheden zijn doorgevoerd. Eindelijk een betere upload! Is er ergens een landelijke planning te bekijken voor deze upgrade? Ik woon zelf wel in de Randstad, maar niet in een grote stad.
Zelfs als die planning er zou zijn, heeft het geen enkele zin om er naar te kijken en jezelf lekker te maken. Iedereen moet uiteindelijk gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:16
Spacecowboy schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:38:
Ik heb hier al een aantal keer gelezen dat Utrecht over zou gaan van 50Mbit naar 120Mbit; echter heb ik nog steeds 50Mbit, terwijl ik wel in gemeente Utrecht woon. Geldt deze verhoging voor alleen de stad zelf, ook de hele gemeente Utrecht.

Locatie: 3542. Overigens heb ik vandaag wel last van een matige verbinding (voor het eerst sinds maaaaanden...)

[afbeelding]
Nu haal ik weer de beloofde snelheid, modem reset heeft geholpen (raar, daarvoor stond m'n modem maandenlang aan).
3543 is ook nog steeds 50Mbit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:25
GoEV6 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:06:
[...]

3543 is ook nog steeds 50Mbit :(
3544 is 120Mbit

Afbeeldingslocatie: http://speedtest.ookla.com/result/775887526.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:11
Zijn er nog meer mensen die de laatste tijd af en toen een haperende tv hebben? (verschillende tv-zenders).
Beeld blijft af en toe een paar seconden hangen en vervolgens doet ie het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:58
Prutzer80 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:32:

[afbeelding]

Bij mij staat precies hetzelfde! Ziggo had bij mijn omzetting van 3 losse abo's naar aie+ voor het gemak even een 2e klantnr aangemaakt en schrijft nu 2x af. Dat is inmiddels stopgezet, maar bij inloggen op mijnziggo is zegt ziggo nu dat ze mijn profiel niet meer kennen......maar inloggen kan wel???
Ik kan ook mijn email-adressen niet meer beheren.....u kunt nog 0 van 0 aanmaken??

Een ongelooflijke gang van zaken, daaro..
Pagina: 1 ... 21 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!