Na mijn
vorige post in dit topic heb ik meerdere malen aan de telefoon gehangen met ziggo.
Steeds maar weer hetzelfde verhaal uitleggen en de standaard dingen zoals router er tussenuit, resetten etc moeten doen.
Op het laatst wilden ze een service plus monteur langsturen om te kijken of het aan mij ligt.
Dit werd vervolgens, toen ik belde voor een afspraak, weer door een andere medewerker van ziggo afgeraden
Dus werd eindelijk de storings monteur langsgestuurd.
Jammer genoeg was ik zelf niet thuis.
Mijn probleem was namelijk dat op drukke momenten mijn snelheid inzakt van 120Mbit naar zelfs 8Mbit.
Deze monteur heeft mijn vrouw verteld dat hij oxidatie geconstateerd had op de ader van de hoofdkabel, opnieuw aangestript en hij is weer vertrokken
Kwam thuis van mijn werk en nog steeds hetzelfde probleem, alleen leek mijn verbinding wel iets sneller.
Dus op 1 of andere manier heeft hij toch iets gedaan wat helpt.
Ik haal nu als het rustig is 122/6 .... die 122 heb ik al tijden niet meer gezien! Maar die 6 Mbit upload is wel vreemd, ik heb altijd tegen 9Mbit gehaald!
Ziggo weer gebeld, deze mevrouw schaamde zich een beetje voor de aanpak van de monteur, dit was namelijk totaal niet het probleem.
Ik zou teruggebeld worden voor snelheids metingen op bepaalde tijden. Ze zei: "Ik plak het op mijn monitor!"
Weer een week niets van ze gehoord
Als het nu druk is haal ik 30/6
als het rustig is 122/6
Eigenlijk alleen verergerd dus