Sa1 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:16:
[...]
ja, dat snap ik ook wel, maar dat heeft toch niets met het nieuwe modem van ziggo te maken? Dit is een probleem van het postkantoor niet van ziggo, wat voor een toegevoegde waarde heeft het dan om hier op het forum van ziggo te klagen dat je het niet eens bent met de openingstijden van het postkantoor.
Simpel, ze hadden mij de keuze moeten geven. Een kwestie van een mail sturen met dat het modem klaar is voor verzending, en waar je hem wil ontvangen. Stuk klantvriendelijker en een stuk prettiger voor de klant.
Dat doen ze ook met andere bestellingen, kan je gewoon aangeven waar je het wil ontvangen.
Jawel. Maar toevallig ben ik 2 zaterdagen niet aanwezig. Dus dan komt het op de 3e aan, en dan is het dus te hopen dat het pakje er nog ligt.
En dan kan je ook nog eens 45 minuten in de rij daar, omdat ze slechts 1 medewerker hebben tov de 3 medewerkers vroeger. Kan die aardige dame ook niks aan doen, en Ziggo ook niet. Maar het is wel frustrerend dat je in 2011 zo moet werken.
jongetje schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:14:
Wat een gemopper zeg over verzenden. Bij post.nl/TNT kun je gewoon kiezen om, als je niet thuis bent, via internet aan te geven dat je het bij de buren op huisnummer X wilt laten afgeven of af wilt halen op het postkantoor. Iedereen heeft toch wel buren waar het afgegeven mag worden of familie die even voor je langs het postkantoor kunnen gaan?
Was dat maar zo. Tegen de tijd dat ik het briefje vond dat ik via een URL en een code het pakje ergens anders kon laten afleveren was het pakje op magische wijze al in het postkantoor beland (dat briefje had ik al eerder gehad

). Dus nee, dat kon niet.
hjs schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:23:
Heb toch de indruk dat mensen even over het hoofd zien dan het over een half miljoen modems gaat.
Door mensen een keus te gaan bieden maak je het nog ingewikkelder.
en hoeveel mensen denk jij dat gaat aangeven wanneer ze thuis zijn?
en van die mensen die het wel aangeven, hoeveel % denk jij dat ze dan toch niet thuis zijn?
Het gaat MAAR om een half miljoen modems. Dat is helemaal niks, er zijn bedrijven die meer pakjes en brieven versturen in een maand tijd.
Blijkbaar waren er wel genoeg resources om 2 e-mails en 1 brief te sturen met de aankondiging dat er een nieuw modem aankwam. Maar dan is er niet iemand die een website kan bouwen?
Klantvriendelijk was geweest als Ziggo een brief/mail had gestuurd met een uitleg van het nieuwe modem en dan een website waar je de levering kon aanvragen. Mensen die er geen behoefte aan hebben die doen er niks mee, en de mensen die het willen kunnen op het door hen gewenste tijdstip het pakket laten versturen en een afleveradres kiezen. Heel simpel en kost amper werk meer.
En buiten dat, welke mafketel heeft er besloten om in de zomervakantie 500.000 modems te gaan versturen?
Tussen mei en augustus betekend dat het uiterlijk 31 juli binnen had moeten zijn. Er stond niet tussen mei en eind augustus of tussen mei en september. Tussen mei en augustus is dus: JUNI en JULI. Alles daarvoor of daarna is niet tussen mei en augustus.
Als ik je de getallen tussen 1 en 4 vraag krijg ik toch ook niet 1 2 3 4 als antwoord of wel soms? Dan zeg je ook netjes 2 en 3.
Sa1 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:16:
[...]
ja, dat snap ik ook wel, maar dat heeft toch niets met het nieuwe modem van ziggo te maken? Dit is een probleem van het postkantoor niet van ziggo, wat voor een toegevoegde waarde heeft het dan om hier op het forum van ziggo te klagen dat je het niet eens bent met de openingstijden van het postkantoor.
Ziggo kiest er bewust voor om op deze manier te werken. Tevens heb ik een overeenkomst met Ziggo. Dus ja, het is hun verantwoordelijkheid. Daarbij heb ik niet gevraagd om een nieuw modem, het kan me helemaal niet schelen of ik er 1 krijg eigenlijk. Mijn verbinding is prima zo.
En dit is overigens niet het forum van Ziggo, dit is slechts een thread over Ziggo op het forum van Tweakers.
Sa1 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:21:
[...]
lekker zinvol zo, Ziggo kiest toch niet de openingstijden van het postkantoor?!
maar hou maar op, het is duidelijk dat het Ziggo's schuld is dat het postkantoor tijdens kantooruren open is.
Daar kiezen ze wel voor. Zij versturen toch via PostNL of niet?
Dit is een van de redenen waarom de maatschappij steeds verder afzakt, maar dat is eigenlijk een andere discussie. Alles moet tegenwoordig voor een dubbeltje, met als resultaat geen postkantoren meer en geen service meer. De privatisering van de post sector is compleet doorgeslagen. Concurrenten zijn lachertjes (als je me niet gelooft, laat eens iets leveren door SelectVracht dat is nog erger!) en die hele zogenaamde marktwerking slaat nergens op.
Wij hadden vroeger in het dorp een postkantoor, wat op normale tijden open was. Een grote balie en 3 deskundige medewerkers. Je werd altijd snel en goed geholpen. Nu hebben we een of andere mini balie bij de Bruna met 1 medewerker die van de stress af en toe zowat omvalt. Dat is de vooruitgang van de privatiseren. Bedankt overheid.
Maar goed, dat is een andere discussie die hier niet gevoerd hoeft te worden.
Ik ook hoor

Ben zeer te spreken over de kwaliteit van de geleverde diensten. Enige minpunt dat ik heb is dat de Cisco decoder door Ziggo op slechts 1 opname gecapped is. Dat vind ik jammer, maar daar kom ik wel overheen.
wkleunen schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:33:
[...]
Ik vind het gewoon raar dat Tha_Duck, die wellicht op een wat ongenuanceerde manier, maar wel terechte kritiek geeft, weg gezet wordt als een zeikerd. Ik kan i.i.g. zijn frustratie zeer goed begrijpen.
Dank voor je steun

Denk dat het vooral een discussie tussen werkenden en scholieren is op deze manier. De mensen die werken vinden de manier van bezorgen van tegenwoordig uitermate vervelend, de scholieren zijn thuis dus maakt het niet voor uit. Geeft niet, is gewoon een andere belevingswereld.
[
Voor 107% gewijzigd door
Verwijderd op 16-08-2011 15:38
]