Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

the squaler1 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:18:
Hoe moet ik dan de E2000 instellen? Deze draait op DD-WRT.
Als unintelligent switch voor wired gedeelte, wireless als accesspoint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:07

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Toppe schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:32:
Volgens mij hadden die upgrade's allang plaats gevonden (April?!) dus echt ziggo opbellen en aangeven dat het niet werkt.

Anders via een mobiel nummer bellen je stekker er uit trekken, dan zeggen dat hij helemaal z'n grootje is (brand lucht!?)
Dat gaat wel heel ver hoor :P. Als de upgrade al gedaan had moeten zijn zal ik ze eens bellen dat ik nog geen nieuw modem heb ontvangen. Maar als dat nog t/m september kan gebeuren wacht ik rustig af. Ik moet eerlijk zeggen dat het me tegenwoordig niet zoveel meer uitmaakt of ik nou 15 mbit of 30 mbit had. Enkele jaren terug als student (ben ik nog steeds trouwens :P) was het wel gaaf om 50+ mbit te hebben, maar nu samenwonend download ik veul minder.

Meer info van hun website: Internet Z2 users (waaronder ik dus) ontvangen het modem tussen Augustus en Oktober.

[ Voor 12% gewijzigd door bartvl op 04-08-2011 21:56 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
@Tha_Duck:

Ik krijg binnenkort ook mijn Cisco ITV ontvanger geleverd en heb een paar vragen:

Hoe heb jij ITV aangesloten? Heb nu de UMU1 op de eengatsdoos in de meterkast zitten met modem op DATA en een versterker op TV.

Volgens mij moet de UMU1 eraf en modem op een uitgang van de (meegeleverde) versterker, en versterker dus rechtstreeks op de eengatsdoos?

Ik heb hier al een retourgeschikte versterker van Tratec hangen (precies dezelde die wordt meegeleverd met ITV) en het signaal wat binnenkomt op de Motorola modem is dan veel te hard... Ik zit maar 7 meter van de straatkast af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:01:
@Tha_Duck:

Ik krijg binnenkort ook mijn Cisco ITV ontvanger geleverd en heb een paar vragen:

Hoe heb jij ITV aangesloten? Heb nu de UMU1 op de eengatsdoos in de meterkast zitten met modem op DATA en een versterker op TV.

Volgens mij moet de UMU1 eraf en modem op een uitgang van de (meegeleverde) versterker, en versterker dus rechtstreeks op de eengatsdoos?

Ik heb hier al een retourgeschikte versterker van Tratec hangen (precies dezelde die wordt meegeleverd met ITV) en het signaal wat binnenkomt op de Motorola modem is dan veel te hard... Ik zit maar 7 meter van de straatkast af...
Zoals jij het omschrijft is het juist. Het modem komt op een onversterkte poort van de versterker. Overigens bestaan er signaaldempers, speciaal voor dit doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Alles-in-1 Plus, en ben van plan te downgraden naar Alles-in-1 Basis omdat ik het idee heb dat 40 Mbit gewoon overkill is voor mij.

Kan iemand met een Alles-in-1 Basis abonnement een speedtestje posten, zodat ik een idee heb wat ik in de praktijk ongeveer kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartvl schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:38:
[...]

Waar heb je de informatie vandaan dat alles al geupgrade zou moeten zijn?
Ik werkt er ;w
Of tenminste dat idee heb ik..Al maanden geen klant gezien waar upgrade er nog niet was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:25
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 07:45:
Kan iemand met een Alles-in-1 Basis abonnement een speedtestje posten, zodat ik een idee heb wat ik in de praktijk ongeveer kan verwachten?
Euh, wat dacht je van:
Internet: * down 10 Mbit/s * up 1 Mbit
De snelheden van Ziggo liggen over het algemeen erg dicht bij de maxima, zoals je in dit topic al kan lezen (muv de Plus abonnementen die nog een nieuw modem moeten krijgen / omgezet worden. Maar daar heb je met Basis geen last van.). Lees verder hieronder ook de topicwarning even over speedtest plaatjes.

Overigens staat er op de detailpagina's van de Ai1 pakketten een interessante opmerking over de interactieve HD-ontvanger:
De actie met de Interactieve HD recorder is een doorslaand succes. Het aantal bestellingen overtreft onze verwachtingen enorm. Hierdoor is de levering van de Interactieve HD recorder helaas vertraagd. We streven ernaar je internet- en telefoniediensten volgens afspraak te leveren, zodat je hier wel gebruik van kunt maken. De levering van de Interactieve HD recorder zal plaatsvinden vanaf november.

[ Voor 9% gewijzigd door Hmmbob op 05-08-2011 13:41 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:49
Nou ja....
Dit is een bericht van de Ziggo MailScanner
----------------------------------------------------------------
De oorspronkelijke e-mail bijlage "ZiggoOrderBeve.pdf"
staat op onze lijst van niet-toegestane bijlagen.
De bijlage is vervangen door deze waarschuwing.

Op Fri Aug 5 08:57:43 2011 gaf onze virusscanner de volgende melding:
MailScanner: Very long filenames are good signs of attacks against Microsoft e-mail packages (ZiggoOrderBeve.pdf)

--
Ziggo MailScanner
www.ziggo.nl
Ik heb zo'n interactieve HD ontvanger besteld en mailde de ontvangstbevestiging even naar m'n andere email account en kreeg bovenstaande quote terug. Beetje dom vind ik wel....

Kan ik dat uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-10 08:39
Groentenboer schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:32:
[...]

Overigens staat er op de detailpagina's van de Ai1 pakketten een interessante opmerking over de interactieve HD-ontvanger:

[...]
Bah... krijg bijna spijt dat ik over ga stappen naar Ziggo alles-in-1. Communicatie en gang van zaken ging meteen al niet soepel, nu wellicht ook nog vertraging bij de levering van de decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:33
tiguan schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:28:
@Johannn: En dan te bedenken dat het via Mijn Ziggo binnen 1 minuut is geregeld :F
Ja maar ik had de inloggegevens niet meer, en ik kon het wachtwoord niet laten verzenden per e-mail omdat er schijnbaar meerdere accounts gelinked zijn aan mijn e-mailadres de enige mogelijkhied was de gegevens laten opsturen naar mijn thuisadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:50

Yucko

One clown to rule them all !

Canard schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:35:
[...]

Bah... krijg bijna spijt dat ik over ga stappen naar Ziggo alles-in-1. Communicatie en gang van zaken ging meteen al niet soepel, nu wellicht ook nog vertraging bij de levering van de decoder.
Raar, is dat dan iets heel recents want ik heb 3 weken geleden nog zo'n cisco hd recorder besteld via Ziggo (bestaande klant) en die was binnen 1 week binnen.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yucko schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:44:
[...]

Raar, is dat dan iets heel recents want ik heb 3 weken geleden nog zo'n cisco hd recorder besteld via Ziggo (bestaande klant) en die was binnen 1 week binnen.
Hier 3 weken terug op zondagavond besteld en woensdagmorgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:20

Entity

9000rpm

Afgelopen maandag heb ik er 1 besteld, volgens Mijn Ziggo wordt hij binnen nu en 5 dagen geleverd. Ben erg benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:18

TAA

Liever IRC

Vorige week dinsdag besteld en zou volgens MijnZiggo deze week uitgeleverd worden. Ik heb er een hard hoofd in... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Is er iemand die wat meer informatie kan geven over de Docsis waardes in het wireless Ubee modem?

Met enig zoeken en wat logisch verstand ben ik er wel uit dat het aantal correctables en uncorrectables zo laag mogelijk moet zijn en dat ook de T3 timeouts niet moeten voorkomen. Als ik grote bestanden download komen ze heel vaak niet goed over (MD5 file hash steeds anders). Ik heb sterk het vermoeden dat het signaal te sterk is, er zit namelijk een (retourgeschikte) versterker voor (niet die van Ziggo zelf uit het ITV-pakket).

Mijn vraag is binnen welke marges de waardes dan wel zouden moeten vallen. Met name die Power en SNR (signal/noise):

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2wm4dn6.jpg
Dit is van na een reset 3 dagen terug.

Edit: Modem direct op het AOP scheelt op de Power ongeveer 1 tot 2 dBmV minder dan hierboven. Maar downloads komen nog net zo corrupt binnen :( Alle pc's, bedraad en draadloos.

[ Voor 10% gewijzigd door Maranello op 05-08-2011 13:41 . Reden: Versterker eruit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:18
SAWYER schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:10:
De wifi ubee modem heeft idd gebreken. Op het moment is er een storing bekend bij Ziggo waarmee alle wifi ubee's na verloop van tijd hele lage snelheden behalen. Een reset helpt tijdelijk. Waarschijnlijk gaat dit gefixt worden middels een fw update o.i.d. Daarnaast is het wifi bereik (op sommige exemplaren) heel slecht.
Ik zat al in dit topic te zoeken naar manier om het bereik op te krikken. OK, ik weet dat Wifi ook al niet het sterkste punt is van mijn Samsung/Google Nexus S, maar op hemelsbreed 4m van het modem door 1 verdiepingsvloer valt de verbinding regelmatig weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 19:36
das vrij zuur, mijn waardes zijn:

Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Frequency Power SNR
1 Locked QAM256 226000000 Hz -8.7 dBmV 37.5 dBmV
2 Locked QAM256 194000000 Hz -5.0 dBmV 38.2 dBmV
3 Locked QAM256 202000000 Hz -5.8 dBmV 37.7 dBmV
4 Locked QAM256 210000000 Hz -6.3 dBmV 37.8 dBmV
5 Locked QAM256 218000000 Hz -6.7 dBmV 37.6 dBmV
6 Locked QAM256 234000000 Hz -8.5 dBmV 38.0 dBmV
7 Locked QAM256 242000000 Hz -8.5 dBmV 38.2 dBmV
8 Locked QAM256 250000000 Hz -8.6 dBmV 38.2 dBmV

Correctables Uncorrectables
8931 15

Upstream Bonded Channels
Channel Lock Status US Channel Type Symbol Rate Frequency Power
1 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 36000000 Hz 44.2 dBmV
2 Not Locked Unknown 0 Ksym/sec 0 Hz 0.0 dBmV
3 Not Locked Unknown 0 Ksym/sec 0 Hz 0.0 dBmV
4 Not Locked Unknown 0 Ksym/sec 0 Hz 0.0 dBmV

evengoed dus beduidend 'slechter' dan jouw 2dBmV. Gelukkig komt hier alles keurig binnen, ook grote downloads. Wat is groot overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Sa1 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:40:
[...]
evengoed dus beduidend 'slechter' dan jouw 2dBmV. Gelukkig komt hier alles keurig binnen, ook grote downloads. Wat is groot overigens?
2dBmV minder bedoelde ik trouwens. Dus nu zit het ergens rond 10 down en 45 up.

Eerlijk gezegd heb ik bij kleine downloads van 1 tot 5MB nog nooit problemen gehad, maar ik heb geen idee waar de grens ligt. Ik had een zip van 400MB en die kwam steeds met een andere MD5 over. Ik heb deze 100MB bin geprobeerd en die komt ook steeds anders over. Dit speelt al langer dan een week, waarschijnlijk al zolang als we Ziggo internet hebben (1 maand), maar met andere internettoepassingen heb ik er niet opvallend last van gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door Maranello op 05-08-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkleunen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06-2022
Maranello schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:46:
[...]
2dBmV minder bedoelde ik trouwens. Dus nu zit het ergens rond 10 down en 45 up.

Eerlijk gezegd heb ik bij kleine downloads van 1 tot 5MB nog nooit problemen gehad, maar ik heb geen idee waar de grens ligt. Ik had een zip van 400MB en die kwam steeds met een andere MD5 over. Ik heb deze 100MB bin geprobeerd en die komt ook steeds anders over. Dit speelt al langer dan een week, waarschijnlijk al zolang als we Ziggo internet hebben (1 maand), maar met andere internettoepassingen heb ik er niet opvallend last van gehad.
Weet je zeker dat het aan je internet connectie ligt ? En niet aan je harde schijf of geheugen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
wkleunen schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:52:
[...]
Weet je zeker dat het aan je internet connectie ligt ? En niet aan je harde schijf of geheugen ofzo ?
Dacht ik ook eerst, maar niet op alle pc's achter het modem en zowel bedraad en draadloos natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkleunen
Maranello schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:58:
[...]

Dacht ik ook eerst, maar niet op alle pc's achter het modem en zowel bedraad en draadloos natuurlijk ;)
Je hebt het op meerdere computers geprobeerd ?

De md5 hash van die 100mb bin is hier trouwens:
a64573f117bb68e6ef7f84aff7a0d16f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste heren en dames,

ik had een vraag. Mijn ouders willen graag overstappen op ziggo digitale TV. Dit ook in combinatie met interactieve tv. Nu ben ik voor hun aan het kijken welke decoder hierbij past. Deze moet fullHD en Ziggo interactieve tv ondersteunen. Daarnaast moet er ook een harde schijf in zitten van minimaal 160GB.

Ik heb zelf wat rondgegoogled, maar het is voor mij best een oerwoud. Welke decoder zouden jullie aanbevelen? Ik dacht zelf aan de Cisco 8485DVB HD DVR, maar waar kan ik deze los kopen? We hebben namelijk geen zin om de hoofdprijs te betalen als het eventueel enkele honderden euro's kan schelen.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:08:
Beste heren en dames,

ik had een vraag. Mijn ouders willen graag overstappen op ziggo digitale TV. Dit ook in combinatie met interactieve tv. Nu ben ik voor hun aan het kijken welke decoder hierbij past. Deze moet fullHD en Ziggo interactieve tv ondersteunen. Daarnaast moet er ook een harde schijf in zitten van minimaal 160GB.

Ik heb zelf wat rondgegoogled, maar het is voor mij best een oerwoud. Welke decoder zouden jullie aanbevelen? Ik dacht zelf aan de Cisco 8485DVB HD DVR, maar waar kan ik deze los kopen? We hebben namelijk geen zin om de hoofdprijs te betalen als het eventueel enkele honderden euro's kan schelen.

Bij voorbaat dank!
De 8485 is prima, maar als uitzendingen niet FullHD zijn heeft niet veel nut dat als eis te stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
wkleunen schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:06:
[...]
Je hebt het op meerdere computers geprobeerd ?
Ja. Op het modem onder Firewall alles uit gevinkt. Het enige apparaat wat nu nog aan het modem hangt met is deze notebook (bekabeld), verder alles ontkoppeld. Probleem blijft. Snelheden zijn overigens prima.

Vanavond of morgen Ziggo maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:18
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 07:45:
Ik heb nu Alles-in-1 Plus, en ben van plan te downgraden naar Alles-in-1 Basis omdat ik het idee heb dat 40 Mbit gewoon overkill is voor mij.

Als ik eraan denk zal ik vanavond even proberen, ik kwam met m'n Nexus S via wireless trouwens aan 9,5 / 0,9 op een doordeweekse avond, dus je hoort mij niet klagen wat dat betreft :)
Enig idee wanneer die update voor de UBEE (qua Wifi signaal) te verwachten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Sinds kort heb ik een EBEE evw 3200 wifi modem.

Alles werkt goed, maar een ding heb ik niet kunnen vinden.
Is het mogelijk om port translating te doen? Bv WAN port 8888 doorzetten naar LAN port 3389.

Ik krijg het niet voor elkaar. In mijn simpele Sitecom of Sweex router-AP zit het standaard in. Maar die kunnen de 40Mb snelheid niet aan.

Iemand een idee hoe ik het voor elkaar kan krijgen?

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Beste heren en dames,

Bij voorbaat dank!
Je hebt weinig keus als je voor interactieve TV wilt kiezen in Decoder land. Als je de hoofdprijs niet wilt gaan betalen en je hebt nog geen alles in één pakket dan zou dat een aankoop-mogelijkheid worden (à 99,- euro).
Mocht AIE geen optie worden dan is het apparaat voor 199,- euro aan te kopen en wellicht voordeliger via Marktplaats al wordt daar vaak niet het complete Ziggo pakketje aangeboden (inclusief antenne-versterker en Ziggo smartcard).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij 99 euro bij een nieuw abo of 199 bij een bestaand abo de hoofdprijs noemt..

Prima ding, er zijn geen serieuze alternatieven op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die een itv ontvanger hebben bestelt/gaan bestellen; Je ontvangt tijdelijk een Samsung itv decoder [zonder harddisk] en deze wordt uiterlijk 01-11-2011 vervangen voor de Cisco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 10:53
Beste heren en dames,

Bij voorbaat dank!
Los van dat je post niet helemaal aan de tweakers policy voldoet (beste dames en heren, bedankt etc.)

Welk oerwoud van decoders bedoel je? De Cisco 8485 is momenteel de enige interactieve decoder waarmee je kunt opnemen. Goedkoper dan die 199euro bij Ziggo (waar je er een smartcard en evrsterker bij krijgt) kun je hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkleunen
Wat ik me nog afvraag is of je met die CI+ module ook de HD zenders kan zien, of niet. Iemand ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

wkleunen schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 17:49:
Wat ik me nog afvraag is of je met die CI+ module ook de HD zenders kan zien, of niet. Iemand ervaring mee ?
Ja hoor, dat gaat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-10 20:00

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ziggo schrapt regionale omroepen in digitaal tv-pakket

Het is moeilijk bij te houden, alle veranderingen in het tv-pakket. Vroeger zat de regionale omroep op kanaal 9, daarna verhuisden we -op de digitale tv althans-, naar 979. Per 1 oktober 2011 komt RTV Noord op kanaal 30.

Wie digitale tv heeft kan ook naar alle andere regionale omroepen kijken, maar daar wil Ziggo nu vanaf. Alleen de aangrenzende regionale omroepen van Drenthe en Friesland zijn nog te bekijken via de digitale tv. Omgekeerd kunnen mensen elders in Nederland dus niet meer kijken naar RTV Noord.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=102679

http://www.telegraaf.nl/b...ders__.html?sn=binnenland

Knap waardeloos.

[ Voor 8% gewijzigd door Splinter Cell op 05-08-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julleke
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik heb sinds enkele dagen een ziggo alles in een pakket.
Hierbij is een Ubee modem router geleverd. Dit alles heb ik aangesloten en werkt perfect. Alleen heb ik 1 ding wat ik niet goed krijg geregeld.

In huis heb ik meerdere andriod toestellen. Deze kunnen allemaal goed verbinding maken en internetten. Alleen ik gebruik ook altijd Whatsapp via het draadloze netwerk. Hierbij gaat het fout.

Vaak werkt de verbinding met Whatsapp en Ubee modem niet goed heb ik het idee. Berichten worden niet verzonden naar de server terwijl gewoon internet op de telefoon het wel doet. Daarnaast komen berichten ook heel laat binnen.

Kan iemand me hierbij helpen? Ik heb namelijk het idee dat dit ergens in een instelling moet te regelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-10 08:39
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:43:
Voor de mensen die een itv ontvanger hebben bestelt/gaan bestellen; Je ontvangt tijdelijk een Samsung itv decoder [zonder harddisk] en deze wordt uiterlijk 01-11-2011 vervangen voor de Cisco.
En hoe kom je aan deze info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 21:06

Mikayu

.srt

Julleke schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:07:
Ik heb sinds enkele dagen een ziggo alles in een pakket.
Hierbij is een Ubee modem router geleverd. Dit alles heb ik aangesloten en werkt perfect. Alleen heb ik 1 ding wat ik niet goed krijg geregeld.

In huis heb ik meerdere andriod toestellen. Deze kunnen allemaal goed verbinding maken en internetten. Alleen ik gebruik ook altijd Whatsapp via het draadloze netwerk. Hierbij gaat het fout.

Vaak werkt de verbinding met Whatsapp en Ubee modem niet goed heb ik het idee. Berichten worden niet verzonden naar de server terwijl gewoon internet op de telefoon het wel doet. Daarnaast komen berichten ook heel laat binnen.

Kan iemand me hierbij helpen? Ik heb namelijk het idee dat dit ergens in een instelling moet te regelen zijn.
Ik heb een Asus RT-N56U achter mijn Ubee hangen en het werkt. Simpelweg verbonden met de 2,4GHz lijn door de juiste SSID in te vullen. Verder geen enkele beveiliging op de router behalve dat de SSID verstopt is. Het werk op alle 2 mijn Android toestellen

Lijkt mij meer een Whatsapp probleem, de laatste tijd is hun service behoorlijk ruk. Als ik op werk verbonden met met 3G kan het soms ook een uur of 2 duren voordat er een bericht doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:37

gws24

Thinking is hard!

Canard schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:27:
[...]

En hoe kom je aan deze info?
Deze info klopt gedeeltelijk. Vandaag namelijk ook een brief van ziggo hierover gehad. Het enige wat niet klopt is dat de vervanger tijdelijk is; die mogen we gewoon houden nadat de Cisco wordt geleverd!
BRIEF ZIGGO
U heeft deelgenomen aan de actie voor Alles-in-1 in combinatie met de Interactieve HD Recorder van Cisco, waarvoor hartelijk dank. Dat dit een mooi aanbod was, blijkt wel uit het aantal reacties dat we hebben gekregen. Die overtroffen onze verwachtingen. We hebben zoveel bestellingen binnen gekregen dat de Interactieve HD ecorders nu tijdelijk uitverkocht zijn. Het aanbod was geldig zolang de voorraad strekte, maar gezien de grote vraag hebben we besloten om extra HD Recorders te bestellen.

...

Een dezer dagen ontvangt u het pakket met daarin de Interactieve HD ontvanger van Samsung. Deze biedt dezelfde functionaliteieten als de Cisco die u heeft besteld. Het enige verschil is dat u met de Samsung-ontvanger niet de mogelijkheid heeft om op te nemen, te pauzeren en terug te spoelen. Deze ontvanger ter waarde van 299,- krijgt u van ons gratis. Dat doen we om mogelijke teleurstelling te voorkomen.

De Cisco die u heeft besteld ontvangt u uiterlijk 1 november 2011. De ontvanger van Samsung mag u natuurlijk gewoon houden. Zo kunt u later nog op een tweede TV in huis interactief kijken.

Op uw factuur verandert niets; u betaald totaal 99 euro

Heb wat ingekort met het typen. en ja typen want mijn scanner werkt niet goed :(
Dus ik krijg gratis een 2e ontvanger; ik moet alleen wat langer wachten op de cisco. Vind dit een zeer goede oplossing van Ziggo aangezien ik alleen vanwege de aanbieding de cisco heb genomen. Dat hele opnemen etc hoeft voor mij niet zo :P

Wel toevallig: Gisteren Ziggowebcare aangesproken en vandaag de brief van Ziggo binnen tesamen met een briefje van de tnt dat ze langs zijn geweest. Als het goed is dus morgen het pakket binnen.

[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 05-08-2011 19:09 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Wat ik wel apart vind trouwens is het feit dat Ziggo zich hier misrekend heeft over de aantallen. Je kan er met zo'n actie, de verlaging van het aantal analoge zenders en de ingang per 1 september van de nieuwe abonnementen, van te voren al bedenken dat het zeer hard gaat lopen.

Toch mijn scanner werkend gekregen dus hier de brief van Ziggo:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2814tq1.jpg

Een ander feit wat misschien van belang is voor andere mensen: Mijn bevestigingsbrief is gedateerd op 20 juli dus iedereen vanaf die datum of daarna krijgt waarschijnlijk dezelfde 'recorder' brief (of het moet per regio verschillen ofzo).

[ Voor 20% gewijzigd door gws24 op 05-08-2011 19:40 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Bij Omroep Brabant legt Ziggo het toch positief t.o.v. de provinciale zenders uit:
DEN HAAG - Omroep Brabant is over een paar maanden niet meer in heel Nederland te zien. Ziggo stopt namelijk met de doorgifte via de kabel. Het bedrijf gaat Omroep Brabant alleen nog maar doorgeven in Brabant zelf en de aangrenzende provincies Limburg, Zeeland, Gelderland en Zuid-Holland.

De maatregel van Ziggo geldt voor alle regionale omroepen in Nederland. De wijziging is volgens Ziggo ingegeven door een wens van de regionale omroepen zelf. Die moeten BUMA-rechten betalen voor elke aansluiting. Bij landelijke doorgifte gaat het om een bedrag van 10.000 tot 15.000 euro per jaar.

Ziggo zegt dat klanten wel meer lokale zenders in hun pakket krijgen, ook uit aangrenzende gemeenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Vraag: kan de nieuwe Ubee modem IP-adres blokkeren?
Als ik naar de site ga kom ik er niet meer op met proxy geen probleem, had daarvoor paar keer op F5 toets gedrukt omdat te site te traag was.

Heb windows 7 64x opnieuw geinstallleerd om te kijken of het daaraan lag, hielp ook niet.

Bij mijn ouders zijn er ook geen problemen met de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Maranello schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:26:
[...]
Vanavond of morgen Ziggo maar eens bellen.
Vanavond gebeld. Eerst de klantenservice: Alles uitgelegd, tot in technische details getreden, uiteindelijk doorverwezen naar Service+. Service+ gebeld (á een hoop centen per minuut): Alles weer in details uitgelegd, konden ze ook niets mee. Lijnmeting gevraagd, kon die ook niet. Of we weer met 1200 willen bellen :( Zonde van je tijd dit soort service. Als je zelf problemen serieus aanpakt wil je wel dat de ISP het serieus aanneemt en niet blijft doorsturen.

Ondertussen nog maar weer downloads eens getest. Van verschillende Linux distro's op verschillende sites iso gedownload en weer alles corrupt. Morgen wéér met 1200 bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat je smaca geactiveerd is?

Heb vanavond mijn Samsung UE 46D7000 geïnstalleerd, de CI+ module met smaca in de tv geplaatst nadat ik het hele zenderpakket had geïnstalleerd, volgens de instructie.

Daarna naar de Ziggo site om de kaart te activeren en dit duurt nou al een 20 minuten, lijkt alsof die pagina in een soort loop zit.

Deze melding blijft staan: smartcardgegevens controleren, bezig met activatie, klik op de button om de status te verversen.

De pagina hangt niet, laadt wel steeds.

Als ik naar 'Mijn Ziggo' surf via een nieuw scherm, zie ik dat mijn smaca al geregistreerd is, maar de enige zender die ik kijken kan is NLD 1 :?

Kortom, wat gaat er fout? Moet ik gewoon meer geduld hebben. Ziggo belooft dat je binnen 5 minuten digitaal tv kan kijken als je de kaart in de tv hebt tijdens de registratie, maar dat is hier niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Activatie is een kwestie van 1 minuut.
Wat je kan doen is in "mijn ziggo"bij digitale tv, smartcards, op de herstel knop klikken. Ziggo zendt dan voor jouw smartcard een nieuwe activatiepuls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:37

Onbekend

...

Je moet de tv dan nog een uur aan laten staan. (Wel eerst ook je kaart aanzetten in jouw tv.)

Als hij tijdens het activeren geen verbinding had kunnen maken met jouw smartcard, dan probeert hij het na drie kwartier automatisch nog eens.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onbekend schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 22:33:
Je moet de tv dan nog een uur aan laten staan. (Wel eerst ook je kaart aanzetten in jouw tv.)
smartcard moet inderdaad in de cam, cam in de tv en de tv moet aan staan.

Zorg er wel voor dat de cam er op de juiste manier in zit. Als je hem er verkeerd insteekt gebeurt er niets.
Je steekt de cam er in, en krijgt een authenticatie melding (op je tv) en het verzoek de smartcard erin te steken. Dan pas kan je activeren.
Als hij tijdens het activeren geen verbinding had kunnen maken met jouw smartcard, dan probeert hij het na drie kwartier automatisch nog eens.
Er is geen sprake van verbinding maken. De activatiepuls is eenrichtingsverkeer, en hij komt aan of niet. De server weet niet of een activatie gelukt is, er is geen feedback.
Als je de activatiepuls gemist hebt moet je wachten tot de volgende puls. Die komt dan pas als alle smartcards in jouw regio een puls krijgen (paar keer per dag).

Via de herstelknop is meteen een nieuwe puls.

[ Voor 26% gewijzigd door job op 05-08-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Vreemd, die ene pagina is nog steeds bezig, terwijl de oplossing vrij simpel was. Tv uit, stekker eruit, de boel weer aangezet en toen begon die met activeren :)

Voor elkaar dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
@Partyondude

Die loop had ik ook, zelfde TV, paar dagen geleden ( Smit CI+module).
Toen getwijfeld en de kaart omgewisseld met de kaart in de ITV decoder, werkte prima.

Terug in de TV, en ook daar werkte die, lijkt aan de pagina te liggen.
Bij een herstart van de browser, en op nieuw inloggen stond die ook gewoon in het lijstje van geactiveerde smartcards. Mijn browser is IE9, misschien dat die daar niet goed mee om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik heb FF, dus dat kan het niet zijn.

Maar ik weet zeker dat het werkt, checkte net kanaal 710 en zag daar dingen gebeuren die je normaal in de slaapkamer doet Afbeeldingslocatie: http://www.energyflash.nl/forum/images/smilies/laughing7.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij willen misschien overstappen naar Ziggo Alles-in-1 Plus, maar ik wil graag weten of het nodig is om de modem dichtbij het punt moet zijn waar hij uit de muur komt of kan hij gewoon tien à vijftien meter verderop zitten? Die kabel is dan wel Kabel Keur. Is dat aan te raden of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:49:
Wij willen misschien overstappen naar Ziggo Alles-in-1 Plus, maar ik wil graag weten of het nodig is om de modem dichtbij het punt moet zijn waar hij uit de muur komt of kan hij gewoon tien à vijftien meter verderop zitten? Die kabel is dan wel Kabel Keur. Is dat aan te raden of niet?
Ziggo zal vast zeggen van niet, maar heel veel huizen hebben de AOP in de meterkast zitten en hebben via daar een 2de AOP in de woonkamer aangesloten. Dat werkt wel gewoon, en dit is iets wat Ziggo zelf deed/doet.

Dus ja, het zou wel moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Laatst online: 18-07-2021
Hebben mensen die de brief over het uitstellen van de Cisco decoder en de tijdelijke (gratis) Samsung decoder, daarvoor ook een bevestigingsbrief gekregen?

Deze week kwam mijn bevestigingsbrief, gedateerd op 27 juli binnen en als ik op de website van Ziggo kijk, zie ik bij "mijn orders" de levering van de Cisco decoder voor deze week gepland..

Ik wacht namelijk liever tot november voor de Cisco decoder, als ik ook een gratis Samsung decoder krijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Eind van het jaar maar marktplaats in de gaten houdrn voor een samsung decoder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:33
Is er iemand die weet wat voor modemrouter je nu krijgt bij een AiE Plus abonnement? Ik heb namelijk gezien dat er een MAC Passthrough is, wat ideaal zal zijn voor mijn Linux server. Ik kan de Linux server dan gewoon een extern IP geven, dan heb ik geen gedoe meer met NAT en bijvoorbeeld een SIP server.

Ik heb laatst gehoord dat er mensen zijn die nu een Cisco router ontvangen, dus krijg je een Cisco of een Ubee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 22:15

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm... een tante van mij had KPN Internet+Bellen en is overgestapt naar Alles-in-Een Plus van Ziggo. Dat had ze al op tijd aangevraagd en zou per 8 augustus ingaan. Ik zou dan alles komen installeren. Ik heb nog niets van haar gehoord echter, ze zou bellen als alle spullen binnen waren. Aangezien het per 8 augustus ingaat zou je toch wel aannemen dat je uiterlijk een paar dagen vantevoren toch wel alles binnen hebt?

Ik zal haar vandaag eens bellen om voor de zekerheid toch nog maar even na te vragen, maar als ze het binnen had zou ze allang gebeld hebben. Ze zal dan maar weer met Ziggo moeten bellen om te vragen waar het spul blijft. Zou nogal lullig zijn als ze straks de spullen nog niet heeft en haar KPN Internet+Bellen uiteindelijk komt te vervallen...

[ Voor 29% gewijzigd door Wildfire op 06-08-2011 09:24 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Wildfire schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:12:
Hmmm... een tante van mij had KPN Internet+Bellen en is overgestapt naar Alles-in-Een Plus van Ziggo. Dat had ze al op tijd aangevraagd en zou per 8 augustus ingaan. Ik zou dan alles komen installeren. Ik heb nog niets van haar gehoord echter, ze zou bellen als alle spullen binnen waren. Aangezien het per 8 augustus ingaat zou je toch wel aannemen dat je uiterlijk een paar dagen vantevoren toch wel alles binnen hebt?

Ik zal haar vandaag eens bellen om voor de zekerheid toch nog maar even na te vragen, maar als ze het binnen had zou ze allang gebeld hebben. Ze zal dan maar weer met Ziggo moeten bellen om te vragen waar het spul blijft. Zou nogal lullig zijn als ze straks de spullen nog niet heeft en haar KPN Internet+Bellen uiteindelijk komt te vervallen...
Best knap om zo'n lap tekst te typen op basis van een aanname, namelijk dat het pakket er nog niet is. O-) De tijd die je voor het typen nodig had, had je natuurlijk ook kunnen besteden aan effe bellen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
Pakket wordt snel geleverd na bestelling, in mijn geval had ik na een week al alles in huis, ruim op tijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:35
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:49:
Met Hirschmann KOKA799 moet dat gewoon kunnen. Ik heb hier het AOP van de woonkamer naar de meterkast verhuisd: 9 meter kabel door de kruipruimte, daar AOP opgehangen, splitter erop, modem in meterkast en vervolgens met 4 meter kabel door de kruipruimte weer terug naar de andere kant van de woonkamer.
Modemsignaal: perfect. Analoog televisiesignaal: perfect. Digitaal (HD) signaal: perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20
_JGC_ schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:58:
[...]

Met Hirschmann KOKA799 moet dat gewoon kunnen. Ik heb hier het AOP van de woonkamer naar de meterkast verhuisd: 9 meter kabel door de kruipruimte, daar AOP opgehangen, splitter erop, modem in meterkast en vervolgens met 4 meter kabel door de kruipruimte weer terug naar de andere kant van de woonkamer.
Modemsignaal: perfect. Analoog televisiesignaal: perfect. Digitaal (HD) signaal: perfect.
En AOP op AOP kan extra verliezen betekenen. Helemaal wanneer je een langere COAX kabel nodig bent tussen de twee punten.

Wanneer je een niet al te lange verbinding hebt zou je ook een 2e COAX kabel kunnen trekken, deze sluit je gewoon tussen het filter op het AOP aan en direct aan het modem (via F-connectors) wanneer je een voldoende sterk signaal binnen krijgt je gebruikt maakt van een goede kabel kan je zonder probleem de aanvoer coax kabel naar je moden verlengen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 10:04
Zojuist een brief binnen dat onze Cisco decoder voor 15 september geleverd gaat worden.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik heb ook een brief gehad dat ik de cisco uiterlijk 15 september krijg. Helaas geen gratis extra decoder... Misschien dat alleen nieuwe abbo's die (tijdelijke) Samsung oplossing aangeboden krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 10:04
TAA schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 13:44:
Ik heb ook een brief gehad dat ik de cisco uiterlijk 15 september krijg. Helaas geen gratis extra decoder... Misschien dat alleen nieuwe abbo's die (tijdelijke) Samsung oplossing aangeboden krijgen?
Ik vermoed alleen degene die nog langer moeten wachten.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Denk het niet; de bevestiging van gws24 was op 20/07/2011; de mijne pas op 26/07/2011 en toch krijgt hij wel een Samsung...

[ Voor 16% gewijzigd door TAA op 06-08-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
Ik ben zelf sinds kort pas klant bij Ziggo (verhuisd). Omdat het een nieuwbouw appartement betreft, heb ik Ziggo zo snel mogelijk aangevraagd en heb gelukkig alles binnen 5 dagen binnen gehad (de overige buren hebben er bijna 6 weken op moeten wachten, dus het kon erger). Omdat ik in eerste instantie een CI+ kaart wilde hebben (deze schijnen met zappen wel snel te zijn in tegenstelling tot vele decoders), heb ik geen losse decoder besteld voor 50 cq 100 euro.

Maar nu heb ik een praktisch probleempje waardoor ik geen CI+ module meer kan gebruiken en wil ik dus toch een kastje gaan gebruiken. Nu heb ik vandaag ook de brief binnen gehad over de speciale aanbieding (Samsung HD ontvanger voor 80 euro en de Cisco voor 200 euro).

De Samsung HD ontvanger zie ik hier niet zo heel vaak langskomen en scoort op Kieskeurig niet zo heel goed. Bij persoon X doet hij het goed, bij persoon Y is het foutmelding op foutmelding. Ook het niet aanpassen van de favorietenlijst stoort mij. Zapt dat ding wel snel? Want dat is een van de weinige criteria die ik heb. Dat ik op Kieskeurig en hier niet zo snel vinden.

De Cisco blijkt langzaam (of langzamer) te zappen. Daarnaast loopt hij ook wel eens vast en ik lees daar niet altijd even goede dingen over. Een maat van mij heeft hem en vindt hem zelf geen 200 euro waard. Maar nu hoor ik opeens die Samsung interactieve decoder voorbij komen die een stuk rapper dan de Cisco schijnt te zijn. Welk typenummer is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Hier een brief gehad dat ik langer moet wachten maar toch een gratis decoder erbij :D dat is toch wel mooi.

Heb een Cisco Docsis 3.0 EPC3925 gekregen, kan ik die ook bridgen? Heb namelijk m'n eigen routers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 22:15

Wildfire

Joy to the world!

Groentenboer schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:38:
[...]

Best knap om zo'n lap tekst te typen op basis van een aanname, namelijk dat het pakket er nog niet is. O-) De tijd die je voor het typen nodig had, had je natuurlijk ook kunnen besteden aan effe bellen ;) :+
Het pakket is er niet hoor, ondertussen ook bevestigd gekregen. Mijn tante zou echt meteen gebeld hebben als ze had, zo goed ken ik haar nou ook wel weer.

Blijkt nu wel dat Ziggo de oplevering wat verlaat heeft, 13 ipv 8 augustus. Pakket werd gezegd dat het a.s. maandag of dinsdag binnen zou moeten zijn.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Robkazoe schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:12:
De Cisco blijkt langzaam (of langzamer) te zappen. Daarnaast loopt hij ook wel eens vast en ik lees daar niet altijd even goede dingen over. Een maat van mij heeft hem en vindt hem zelf geen 200 euro waard. Maar nu hoor ik opeens die Samsung interactieve decoder voorbij komen die een stuk rapper dan de Cisco schijnt te zijn. Welk typenummer is dit?
Dat is de SMT-H3102 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:12

Archimond

Lopende Helpdesk

Wat dacht je van de Humax iHDR-5050c:
http://www.kieskeurig.nl/.../humax/ihdr-5050c/304352/

Uitgebreide review: http://www.hdtvnieuws.nl/...dr-5050c-review-20090107/
Humax 5050c review samenvatting en conclusie
Humax heeft een goede naam op decoder gebied en die wordt met de iHDR-5050c weer eens waar gemaakt. Prima kwaliteit die via de duidelijke menu’s en EPG op een prettige manier toegankelijk wordt gemaakt. De ingebouwde netwerkaansluiting en FTP server zijn een duidelijk voordeel terwijl de USB aansluitingen ook extra mogelijkheden openen om de Humax als een soort mini mediacenter te gebruiken.
In feite hebben we maar zeer weinig aan te merken op deze HD decoder/recorder en we sturen hem weer terug in de wetenschap dat we hem zullen gaan missen.
De HDTV drempel wordt dankzij de Humax iHDR-5050c weer wat verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:35
Mja, de 5050c is uitontwikkeld en heeft op zich een paar bugs waar je niet altijd blij mee bent. In low-standby mode mist dat ding opnames zodra Ziggo eventjes het kabelsignaal onderbreekt bijvoorbeeld. In het verleden nooit last van gehad, maar afgelopen maand hebben ze zo nu en dan het signaal er even afgehad bij werkzaamheden waarbij die decoder dus gewoon de tijd kwijtraakt en niet begint met opnemen...

Verder zijn Ziggo, Humax en irdeto bezig met een firmware update voor de 5200 om interactieve televisie mogelijk te maken. Als ik nu een nieuwe HD harddisk recorder zou moeten aanschaffen zou ik dan eerder een 5200 aanschaffen dan een 5050.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julleke
  • Laatst online: 07-01-2022
Mikayu schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:37:
[...]

Ik heb een Asus RT-N56U achter mijn Ubee hangen en het werkt. Simpelweg verbonden met de 2,4GHz lijn door de juiste SSID in te vullen. Verder geen enkele beveiliging op de router behalve dat de SSID verstopt is. Het werk op alle 2 mijn Android toestellen

Lijkt mij meer een Whatsapp probleem, de laatste tijd is hun service behoorlijk ruk. Als ik op werk verbonden met met 3G kan het soms ook een uur of 2 duren voordat er een bericht doorkomt.
Lijkt mij toch niet helemaal de oplossing om nog een extra wifi router te kopen. Het zou toch mogelijk moeten zijn met de Ubee modem?

De service van Whatsapp was ten allen tijde volledig up. Hier heeft het niet aan gelegen, want zo gauw als mobiel internet werd gebruikt werkte deze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:33
Iemand nog een tip voor een HD decoder van ziggo? Zag laatst een actie voor 99 euro, maar weet niet meer op welke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Untouchablezz20 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 18:50:
Iemand nog een tip voor een HD decoder van ziggo? Zag laatst een actie voor 99 euro, maar weet niet meer op welke site?
ziggo.nl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Movinghead schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:16:
Hier een brief gehad dat ik langer moet wachten maar toch een gratis decoder erbij :D dat is toch wel mooi.

Heb een Cisco Docsis 3.0 EPC3925 gekregen, kan ik die ook bridgen? Heb namelijk m'n eigen routers.
Ja, die kun je ook bridgen. Gewoon aansluiten en activeren, daarna Ziggo helpdesk bellen (1200 vanaf je Ziggo telefoon), en dan vragen of dat ze hem in bridge mode kunnen zetten omdat je een eigen router wenst te gebruiken.

Ik had eergisteren een Ubee modem opgehaald bij de Ziggo Studio in Utrecht, omdat mijn aansluitpakket was vertraagd. Gister werd er ineens aangebeld, en stond de postbode voor m'n deur met een pakketje van Ziggo met daarin een Samsung Interactieve ontvanger (zoals een paar posts terug is te lezen krijg ik deze gratis) en een Cisco modem.

Ik heb beide modems getest, en kwam tot de conclusie dat het Ubee modem een betere gesprekskwaliteit heeft tijdens telefoongesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 18:56:
[...]

Ik had eergisteren een Ubee modem opgehaald bij de Ziggo Studio in Utrecht, omdat mijn aansluitpakket was vertraagd. Gister werd er ineens aangebeld, en stond de postbode voor m'n deur met een pakketje van Ziggo met daarin een Samsung Interactieve ontvanger (zoals een paar posts terug is te lezen krijg ik deze gratis) en een Cisco modem.
Ik wil hier toch en vrij belangrijke mededeling over doen. Ik had ook 2 draadloze ubee modems, en gezien 2 teveel is had ik er 1 op marktplaats gezet. Gisteren was ik bij en winkel toen kreeg ik en telefoontje van en heer van ziggo met de vraag of ik dat modem aanbood. Ik zei ja want 2 is teveel. Ik werd dringend verzocht de advertentie van marktplaats te verwijderen zoniet kwamen er eventuele vervolgstappen. Welke deze inhielden wilde hij niet zeggen. Op mijn vraag van welke afdeling hij was zei hij, ik ben de heer *** van ziggo's internetmisbruik. De reden was dat het (wist ik) leen modems zijn en die mogen niet verkocht worden.

Ik heb de advertentie maar verwijderd aangezien ik geen gezeik wil voor en paar tientjes, maar mochten jullie eventueel en ubee modem op marktplaats hebben staan dan zijn jullie van bovenstaande op de hoogte.

Gr Marcel.

[ Voor 7% gewijzigd door marcel23456 op 06-08-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
marcel23456 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:06:
[...]

Ik wil hier toch en vrij belangrijke mededeling over doen. Ik had ook 2 draadloze ubee modems, en gezien 2 teveel is had ik er 1 op marktplaats gezet. Gisteren was ik bij en winkel toen kreeg ik en telefoontje van en heer van ziggo met de vraag of ik dat modem aanbood. Ik zei ja want 2 is teveel. Ik werd dringend verzocht de advertentie van marktplaats te verwijderen zoniet kwamen er eventuele vervolgstappen. Welke deze inhielden wilde hij niet zeggen. Op mijn vraag van welke afdeling hij was zei hij, ik ben de heer *** van ziggo's internetmisbruik. De reden was dat het (wist ik) leen modems zijn en die mogen niet verkocht worden.

Ik heb de advertentie maar verwijderd aangezien ik geen gezeik wil voor en paar tientjes, maar mochten jullie eventueel en ubee modem op marktplaats hebben staan dan zijn jullie van bovenstaande op de hoogte.

Gr Marcel.
Goh, Ziggo gaat nu echt achter haar eigendommen aan op marktplaats? Toch niet zo vreemd lijkt me, de Modems blijven gewoon eigendom van Ziggo, het is dan in mijn ogen ook zeer vreemd dan Ziggo klanten proberen te verdienen aan het modem. Daarbij de modems moeten gewoon retour Ziggo. Wanneer iedereen maar (ook door Ziggo fouten) dubbele modems blijft houden dan gaat de prijs van Ziggo internet vanzelf een keer omhoog.....

Heb je een extra modem waar je volgende de voorwaarden geen recht op heb, gewoon een retourdoos bij de klanten service van Ziggo aanvragen.... Daar help jij jezelf alleen maar mee op de lange duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:39:
Goh, Ziggo gaat nu echt achter haar eigendommen aan op marktplaats? Toch niet zo vreemd lijkt me, de Modems blijven gewoon eigendom van Ziggo, het is dan in mijn ogen ook zeer vreemd dan Ziggo klanten proberen te verdienen aan het modem.
De modem is bij ziggo toch altijd van jezelf of is dat onlangs veranderd?

Ik vermoed dat het een actie van zijn vrienden is. Hoe zou ziggo anders een koppeling tussen klantgegevens + marktplaatsadvertentie kunnen maken? Het lijkt me heel sterk dat ze mensen (zeker in de vakantieperiode waar er al bijna geen personeel te vinden is) laten zoeken naar advertenties en laten kijken of ze een koppeling met klantgegevens kunnen maken (volgens mij mag dit wettelijk niet eens). Dat lijkt me een ingecalculeerd risico wat ziggo neemt en als dat niet het geval is zou het me hoogst verbazen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:54:
[...]

De modem is bij ziggo toch altijd van jezelf of is dat onlangs veranderd?
Het modem is bij Ziggo altijd in bruikleen geweest, behalve in het oude @Home gebied, daar was het modem eigendom van de klant.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:57:
Het modem is bij Ziggo altijd in bruikleen geweest, behalve in het oude @Home gebied, daar was het modem eigendom van de klant.
Ah, dat wist ik niet. Ik heb op zolder nog een oude panasonic sd decoder liggen, moet ik die dan terugsturen? Hij ligt niet in de weg hoor, maar ik heb hem al iets van 7 jaar en ik heb al meermaals op het punt gestaan hem weg te gooien. En ik heb een humax decoder van de buurman gekregen omdat hij nu via de schotel kijkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 20:00:
[...]

Ah, dat wist ik niet. Ik heb op zolder nog een oude panasonic sd decoder liggen, moet ik die dan terugsturen? Hij ligt niet in de weg hoor, maar ik heb hem al iets van 7 jaar en ik heb al meermaals op het punt gestaan hem weg te gooien. En ik heb een humax decoder van de buurman gekregen omdat hij nu via de schotel kijkt.
Gaat alleen om modems, niet om digitale TV decoders. Behalve in het oude Max TV tijdperk met de Sagem decoders, die waren wél in bruikleen, maar dat is wel héél lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 20:01:
Gaat alleen om modems, niet om digitale TV decoders. Behalve in het oude Max TV tijdperk met de Sagem decoders, die waren wél in bruikleen, maar dat is wel héél lang geleden.
Ach ja, die tv decoders koop je natuurlijk ook (of krijg je bij een actie) en de modem is gratis, logisch dat hij dan terugmoet.

Maar waarom Ziggo dan achter advertenties aangaat? Bij niet inleveren gewoon een boete geven van een paar tientjes en klaar. Scheelt je heel wat personeelskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:22
Het is toch gewoon zonder problemen mogelijk om een smartcard van abonnee te wijzigen?

Mijn smartcard staat namelijk nog geregistreerd op naam van mijn oude huisbaas (ben verhuisd) en ik wil hem nu graag op mijn eigen abo hebben ivm edl.

Heeft iemand Ziggo wel eens gevraagd waarom zij 16,95 per maand willen ipv de 12,50 euro (wordt nu ook 15 zag ik) bij andere providers?

[ Voor 22% gewijzigd door 418O2 op 06-08-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:33
Thanks...maar die zocht ik niet. Er was een site die gelanceerd is door ziggo waar je voor 100 euro een HD decoder krijgt. Alleen ben ik die site kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 20:42:
[...]

Thanks...maar die zocht ik niet. Er was een site die gelanceerd is door ziggo waar je voor 100 euro een HD decoder krijgt. Alleen ben ik die site kwijt.
Sluitallesaan.nl?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:50

Yucko

One clown to rule them all !

Meh, ik heb nog alle modems die ik ooit van @home/ziggo gekregen heb

Afbeeldingslocatie: http://www.neotechcc.org/modemscd/com21/images-/B-1010-2000.gif
COM 21 2000

Afbeeldingslocatie: http://www.tvscable.com/images/sb5100b.jpg
Motorola Surfboard SB5100

Afbeeldingslocatie: http://www.cisco.com/web/consumer/images/DPX2203.jpg
Webstar/Scientific Atlanta EPX2203

Afbeeldingslocatie: http://pliki.vector.com.pl/zdjecia/_products/e-mta_touchstone_702g.jpg
ARRIS Touchstone TM702B (huidige modem)

Nog nooit iets gehoord/gezien van een boete. Denk dat het wel losloopt met maatregelen van Ziggo hoor.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Yucko schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:41:
Meh, ik heb nog alle modems die ik ooit van @home/ziggo gekregen heb

[afbeelding]
COM 21 2000

[afbeelding]
Motorola Surfboard SB5100

[afbeelding]
Webstar/Scientific Atlanta EPX2203

[afbeelding]
ARRIS Touchstone TM702B (huidige modem)

Nog nooit iets gehoord/gezien van een boete. Denk dat het wel losloopt met maatregelen van Ziggo hoor.
Prima dat jij ze allemaal nog hebt, Ziggo kan zelf ook niet zoveel meer met en oud modem, sterker ik denk dat ze gewoon flink veel geld moeten betalen wanneer ze de modems moeten recycleren. Daarom denk ik dat het Ziggo een worst is dat je oude (niet meer in gebruik zijnde) modems thuis hebt liggen. Maar, bij de modems die nu nog in gebruik zijn (de ED3 Modems) ligt dit natuurlijk anders. Ik kan me goed voorstelen dat Ziggo niet wil dat mensen hier geld aan verdienen, wie kan bijvoorbeeld de problemen oplossen op moment dat een persoon een reeds geactiveerd modem koopt op marktplaats?

Ik zie ook liever dat Ziggo de helpdesk voor andere problemen gaat gebruiken dat door problemen die mensen zelf creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Heb begrepen van een goede kennis die bij Ziggo werkt dat het terugsturen het voordeel geeft dat Ziggo weet dat je dat modem in ieder geval niet meer hebt. En dat wanneer je ooit belt, dat al uitgesloten kan worden, dat dat problemen geeft.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

TAA schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 14:17:
Denk het niet; de bevestiging van gws24 was op 20/07/2011; de mijne pas op 26/07/2011 en toch krijgt hij wel een Samsung...
Tja, misschien regio gebonden ofzo :? ; ik zit in Zuid-Holland (Delft) fwiw. Verder ben ik geen totaal nieuwe klant want ik heb sinds '95 al een tv abonnement, voor het alles-in-1 pakket ben ik natuurlijk wel nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Laatst online: 13-10 16:22
_JGC_ schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:28:
Mja, de 5050c is uitontwikkeld en heeft op zich een paar bugs waar je niet altijd blij mee bent. In low-standby mode mist dat ding opnames zodra Ziggo eventjes het kabelsignaal onderbreekt bijvoorbeeld. In het verleden nooit last van gehad, maar afgelopen maand hebben ze zo nu en dan het signaal er even afgehad bij werkzaamheden waarbij die decoder dus gewoon de tijd kwijtraakt en niet begint met opnemen...

Verder zijn Ziggo, Humax en irdeto bezig met een firmware update voor de 5200 om interactieve televisie mogelijk te maken. Als ik nu een nieuwe HD harddisk recorder zou moeten aanschaffen zou ik dan eerder een 5200 aanschaffen dan een 5050.
Krijgt de 5050 geen update meer?
Moeten er echt bosjes van staan bij klanten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Spekkie99 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:32:
[...]

Krijgt de 5050 geen update meer?
Moeten er echt bosjes van staan bij klanten....
De 5050 krijgt alleen nog een update als er toch nog een grote fout in zal zitten. De 5050 wordt iig niet VOD geschikt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik merk net iets vaags aan het Ubee wireless modem.
Het vage dat ik net merkte is, dat mijn HTC Desire in het Ubee modem een IP adres heeft dat van Vodafone is.
Surf ik naar watismijnip.nl met mijn desire, zie ik netjes het ziggo ip adres.
Ik denk zelf dat het niet een Ziggo of Ubee probleem is, aangezien ik dit ook had bij mijn vorige verbinding welke via Xs4all liep met een Fritzbox modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met welke poort kan je eigenlijk gebruik maken van een FTP server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:49:
[...]

Ik kan me goed voorstelen dat Ziggo niet wil dat mensen hier geld aan verdienen, wie kan bijvoorbeeld de problemen oplossen op moment dat een persoon een reeds geactiveerd modem koopt op marktplaats?
Op het moment dat je een ander modem krijgt van Ziggo, en deze aan het netwerk hangt en provisioned, en wordt je oude modem automatisch uit het 'authorisatie tabel' gehaald. Zodra je dit modem dan weer aan het netwerk hangt, kom je netjes weer op de activatiepagina uit waar je de activatiecodes moet invullen.

Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat er oud-@Home klanten zijn die het modem aanbieden op Marktplaats, aangezien het in de het verleden dus zo was dat het modem meteen jouw eigendom was. Dit is echter veranderd, en mensen zijn blindelings akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden waarin dus staat dat het modem tegenwoordig in bruikleen is.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 08:55:
[...]
Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat er oud-@Home klanten zijn die het modem aanbieden op Marktplaats, aangezien het in de het verleden dus zo was dat het modem meteen jouw eigendom was. Dit is echter veranderd, en mensen zijn blindelings akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden waarin dus staat dat het modem tegenwoordig in bruikleen is.
Sturen ze dan ook een doosje o.i.d. op (a la UPC) om het modem te retourneren? Zo niet, dan mogen ze hem komen halen wat mij betreft, maar reken er maar niet op dat ik kosten ga maken om een oud modem terug te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groentenboer schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:50:
[...]

Sturen ze dan ook een doosje o.i.d. op (a la UPC) om het modem te retourneren? Zo niet, dan mogen ze hem komen halen wat mij betreft, maar reken er maar niet op dat ik kosten ga maken om een oud modem terug te sturen...
Je krijgt ook een retourdoos ja. Hier staat een sticker op met het retouradres (antwoordnummer), zodat je het doosje alleen maar hoeft af te leveren bij het postkantoor.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben terug gegaan naar AI1 basis.
Nu geeft de speedtest van Ziggo netjes 10 Mbits aan.
Speedtest.nl geeft een snelheid van 14 mbits aan.

Voorheen gaf Ziggo 20 Mbits en speedtest wisselend maar wel lager aan. (AI1+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 04:27:
met welke poort kan je eigenlijk gebruik maken van een FTP server?
Die vraag hoort hier niet thuis en de standaard gebruikte poort kun je met Google vinden ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:30:
Ben terug gegaan naar AI1 basis.
Nu geeft de speedtest van Ziggo netjes 10 Mbits aan.
Speedtest.nl geeft een snelheid van 14 mbits aan.

Voorheen gaf Ziggo 20 Mbits en speedtest wisselend maar wel lager aan. (AI1+)
Speedtest.nl is niet meer betrouwbaar, aangezien deze een te klein testbestand gebruikt voor een nauwkeurig resultaat. Vroeger met je 2 Mbit lijntje was dit nog wel redelijk nauwkeurig, maar met de snelheden die je tegenwoordig krijgt, klopt het niet meer.

Speedtest.net klopt daarentegen wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkleunen
Ik stuur eigenlijk altijd al die modems terug, of ze dat nu willen of niet. Anders heb je die rommel maar op zolder liggen, heb je ook niks aan. Het lijkt me vrij lastig te verkopen via marktplaats, omdat je bij elke provider wel een modem in bruikleen krijgt. Dus wat moet je dan met zo'n modem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:04

JK

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:07:
[...]

Je krijgt ook een retourdoos ja. Hier staat een sticker op met het retouradres (antwoordnummer), zodat je het doosje alleen maar hoeft af te leveren bij het postkantoor.
Ik heb geen retourdoos gehad van Ziggo, na het ontvangen van de Ubee modem. Enkel een brief dat je de oude modem mag retourneren incl. stroomadapter naar een antwoordnummer in Waddinxveen.
Nu had ik toevallig nog de doos van het welkomstpakket liggen van 2 jaar geleden incl. de doos van de modem zelf, dus daar weer in gedaan, wat ouwe reclamefolders erbij om de boel op te vullen en afgegeven bij het postkantoor. Dat had dus misschien wel netter gekund vanuit Ziggo.

Vroeger kon je nog een boete krijgen als je de modem niet inleverde, nu zijn ze daar wat lakser in geworden.
Mijn schoonouders hadden het verzendbewijsje weggegooid, toen Casema zei dat de oude modem nooit was ingeleverd. Dit deden ze 6 maanden later. Toen heb ik ze even duidelijk gemaakt dat ze niet na 6 maanden nog moeten verwachten dat we het verzendbewijs bewaren (al doe ik dit zelf uiteraard wel) en dat ze hun administratie maar eens op orde moeten brengen, alvorens ze de klant als schuldige aanwijzen. Nooit meer wat van gehoord.

Anyway, mijn modem gister naar het postkantoor gebracht en het bewijsje scan ik in en die gaat mee op een backup, mochten ze nog ooit moeilijk doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik zoek een manier om eenvoudig afleveringen 'Huisje Boompje Beestje' op te nemen en op USB stick mee te nemen naar m'n klas. Uitzending Gemist is niet te rippen tegenwoordig. Iemand tips?
Pagina: 1 ... 136 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!