Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07

TheVMaster

Moderator WOS
MsG schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 01:10:
Misschien even bellen of ze rare dingen in het modem zien? Slecht signaal ofzo?

Wij hadden hier 2 jaar geleden meteen de max. snelheid, en met de 40Mbit zit ik er ook aardig dicht tegenaan.
Idd..volgens mij moet je bij Ziggo toch wel redelijk in de buurt kunnen komen. Hanteren ze bij Ziggo niet 90% ofzo en als je daar onder zit dat ze dan onderzoekje gaan doen (althans dat hebben ze mij wel eens verteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
MsG schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 01:10:
Misschien even bellen of ze rare dingen in het modem zien? Slecht signaal ofzo?

Wij hadden hier 2 jaar geleden meteen de max. snelheid, en met de 40Mbit zit ik er ook aardig dicht tegenaan.

Edit: Snachts blijkbaar iets sneller:

[afbeelding]
Dan gaan we morgen maar even bellen.

Thnx!

edit:
Ik zit daar nu op 6,14 Mb/s en de upload failed constant, omdat hij terugloopt naar 0... Pingtijd op 63ms

(hoe doe jij die resultaten delen?)

edit 2:
Ik heb nu een mooie terug!
ping: 63ms
down: 0,06 mbps
up: failed, doe de test opnieuw...

Zelfs een tekst hier op tweakers aanpassen kost 15 minuten :|

[ Voor 25% gewijzigd door BlakHawk op 28-07-2011 01:32 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 01:11:
[...]

Idd..volgens mij moet je bij Ziggo toch wel redelijk in de buurt kunnen komen. Hanteren ze bij Ziggo niet 90% ofzo en als je daar onder zit dat ze dan onderzoekje gaan doen (althans dat hebben ze mij wel eens verteld).
Klopt, is nog steeds het geval. Mits dit met een kabeltje is ofc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 10:14
dfrenner schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 01:14:
[...]
Ik zit daar nu op 6,14 Mb/s en de upload failed constant, omdat hij terugloopt naar 0... Pingtijd op 63ms

(hoe doe jij die resultaten delen?)

edit 2:
Ik heb nu een mooie terug!
ping: 63ms
down: 0,06 mbps
up: failed, doe de test opnieuw...

Zelfs een tekst hier op tweakers aanpassen kost 15 minuten :|
Gebruik je wel http://speedtest.ziggo.nl? Als het probleem namelijk tussen Ziggo en de buitenwereld ligt, dan zie je dat niet aan www.speedtest.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
celshof schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 08:57:
[...]
Gebruik je wel http://speedtest.ziggo.nl? Als het probleem namelijk tussen Ziggo en de buitenwereld ligt, dan zie je dat niet aan www.speedtest.net
Ik zal vandaag ook de ziggotest doen. Maar ziggotest of niet, het is na de installatie van ziggo achter iedere pc.

Edit:
bekabeld haal ik netjes 40mbit.
Het probleem zit hem in het draadloze gedeelte...

Maar het draadloze N wifi modem dat maar op 0.26mbit down en 0.08 up uitkomt!?
En dat op een meter of 5 van het modem af (wel toilet ertussen)

Ik zal er nu wel even naast gaan zitten, kijken of dat een verbetering oplevert...

Nou bij 1200 wordt ik doorverwezen naar 0900-1876, 65cent per minuut, met een maximum van 32,50 per gesprek 8)7
Hallo, ik ben net klant. Dan verwacht ik toch iets meer dan dit!
Het heeft nooit goed gewerkt.

Weet iemand hier nog iets wat ik kan doen?

Ik ben ook nog even naast het modem gaan zitten en ook daar haal ik draadloos 1 mbit...
Laptop is N - 300mbit. Bij mijn vorige router haalde ik ook gewoon 100mbit, vanaf deze plek... Dat accespoint was 150mbit.

Ik vind het echt niet erg om lager dan 40 uit te komen, maar onder de 1 mbit is echt te weinig en ik zit ook niet echt te wachten op 32 euro per gesprek... Met 65cent per minuut tikt dat aardig hard aan!

[ Voor 56% gewijzigd door BlakHawk op 28-07-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik haal 65 MBit op een afstand van ongeveer 10 meter op de bovenverdieping. Dus ik denk dat je modem defect is. Trouwens snap ik niet waarom ik maar 65 MBit haal terwijl wifi n toch 150 of 300 mb is?

(Snelheid is trouwens gewoon 40 MBit bij mij met alles in een plus.)

[ Voor 15% gewijzigd door melvinnie op 28-07-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
melvinnie schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:30:
Ik haal 65 MBit op een afstand van ongeveer 10 meter op de bovenverdieping. Dus ik denk dat je modem defect is. Trouwens snap ik niet waarom ik maar 65 MBit haal terwijl wifi n toch 150 of 300 mb is?

(Snelheid is trouwens gewoon 40 MBit bij mij met alles in een plus.)
Je internetlijn is 40Mbit (of 65).
Dus meer dan dat ga je sowieso niet halen naar buiten toe.

Maar intern (NAS) moet je wel richting die 150 of 300 mbit gaan, mits alle componenten N protocol zijn en het NAS middels 1gigabit is ontsloten.

Hmmm... Dan toch maar bellen naar dat dure nummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Okee, zojuist 16 minuten a 65 cent per minuut aan de telefoon gezeten.

Het probleem is geconstateerd, maar er kan niets aan gedaan worden.
Ik ben niet zo blij met de oplossing van serviceplus:

Vraag bij de helpdesk uw routerfunctie te disabelen en gebruik uw oude router...
Zit as we speak op 57 kb/s wireless naast het router!!! Op 20 cm afstand.

Kabel erin en wireless uit: 4800kb/s

Beide in kilobytes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

tja.. we zijn er natuurlijk allang achter dat het routerfunctie van die modem niet al te best is...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
kmf schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:38:
tja.. we zijn er natuurlijk allang achter dat het routerfunctie van die modem niet al te best is...
Er zit toch wel een verschil tussen "niet al te best" en 57 kb/s voor een N-router....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ander kanaal geprobeerd? Gister iets soortgelijks gehad bij een klant. Op auto doet ie het vaak niet al te best. Kanaal 1 was waardeloos, maar 9 deed netjes 65Mbit wireless..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Wij hebben in maart al Ziggo alles-in-1 aangevraagd omdat we toen wisten dat we op 1 juni gingen verhuizen. De aanbieding was toen dat je een decoder voor 149 euro kreeg als je overstapte. Leuke deal dachten we, totdat in mei de aanbieding veranderde naar 49 euro ipv 149 euro bij overstap. Mijn vriendin heeft toen de klantenservice gebeld om te vragen of wij ook van deze actie gebruik konden maken en dat kon omdat onze aansluiting nog niet actief was (want dat zou pas per 1 juni zijn). Ik was aangenaam verrast dat het zo makkelijk geregeld was.

Alleen... op de laatste factuur stond toch een bedrag van 149 ipv 49 euro. Ik heb meteen de klantenservice gebeld en guess what: het stond niet in het systeem dat er contact was geweest met de klantenservice en dus ook niet dat wij de decoder voor 49 euro zouden krijgen. En ik heb geen naam van diegene met wie mijn vriendin toen heeft gesproken...

Gelukkig had ik een capabel iemand aan de telefoon en deze heeft het nagevraagd en nu krijg ik het verschil van 100 euro terug, uit coulance. Dit is natuurlijk een nette manier van de fout herstellen, maar ik vind het eigenlijk wel kwalijk dat er iets beloofd wordt door de klantenservice en dat dat vervolgens niet meer te traceren is. Ik heb deze keer maar meteen om een schriftelijke bevestiging gevraagd van de nieuwe belofte, en deze een paar minuten na het gesprek ook netjes per email gekregen.

Daarom even deze tip bij contact met Ziggo:
- noteer altijd de naam van degene met wie je spreekt en datum + tijdstip
- vraag om een schriftelijke bevestiging (per email bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:38:

Wanneer jij al een smartcard hebt geactiveerd, je een tweede kaart aanschaft en registert door de helpdesk of in mijn.ziggo dan vervalt je preview periode. Een preview periode is alleen voor nieuwe abonnees, daar jij al een bestaande klant bent is dit precies de reden waarom jij niet meer “gratis” kan kijken.
dat is niet correct wat jij zegt, want op de helpdesk van ziggo zeggen ze dat je recht hebt op een previewperiode van 2 weken per nieuwe smartcard ongeacht of je wel of niet een nieuwe klant bent (anders zou ik nu geen film1 kunnen kijken heh ;) )

dit is een fout van hun puur en simpel, en ga ze nu bellen

edit : gebelt en het was idd n storing vanuit ziggo er was iets verkeerds gegaan tijdens de online activatie (ookal stond er dat het goed was), en wordt nu door hun handmatig gewijzigd zodat ik wel alle freeview zenders kan ontvangen (kan 2 uur duren, wordt vervolgd)

dus mochten er nog meer mensen zijn met zo iets, gewoon bellen ! :)

edit : opgelost ! heb gewoon weer alle freeview zenders die je hoort te krijgen met n nieuwe smartcard.
dank u ziggo helpdesk ^_^

[ Voor 39% gewijzigd door silverfaustx op 28-07-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:38:
[...]

Terug naar je vraag; Komt deze rekening voor je basis pakket in eens uit de lucht of heb je onlangs een abonnements wijziging gedaan? Ziggo factureert geen analoge TV meer, als de factuur echt van Ziggo is moet er een TV basis vermelding opstaan. Dit is Digitale TV met een aantal analoge zenders.

Voor dit soort problemen dien je toch met Ziggo te bellen, wij op GoT kunnen jou niet vertellen waarom je een rekening krijgt, de enige die dit kan weten is Ziggo.
ik snap dat alleen ziggo deze vraag kan beantwoorden, ik vroeg me alleen af of hier nog meer mensen waren die onlangs alles in een hebben gekregen en ook nog steeds n rekening krijgen van tv basis (van alles in een nog geen factuur gehad)

ik zal dus nog ff moeten wachten voor ik dit zeker weet.. de ziggo website mag duidelijker wat producten betreft imo, beetje verwarrend als je tv standaard wat je al 20 jaar hebt naast alles in een ziet staan terwijl het n upgrade is

maar bedankt voor jou reaktie :)

[ Voor 12% gewijzigd door silverfaustx op 28-07-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Op dit momement hebben wij al een modem die de nieuwe snelheden ondersteunen, maar ik vraag me toch af of Ziggo je een nieuwe modem opstuurt als je het abonnement aanpast.
Specificatie Wi-Fi modem
Geactiveerd geleverd (aan-/uitzetten draadloos internet is niet mogelijk)
Weet iemand of dit kopt, want ik lees in dit topic ook zat berichten dat het wel uit te schakelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

je kan wifi wel zelf aan/uit zetten. De routerfunctie niet, dat moet je via de helpdesk op afstand laten doen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:34

MsG

Forumzwerver

ronwiel schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:26:
Op dit momement hebben wij al een modem die de nieuwe snelheden ondersteunen, maar ik vraag me toch af of Ziggo je een nieuwe modem opstuurt als je het abonnement aanpast.

[...]

Weet iemand of dit kopt, want ik lees in dit topic ook zat berichten dat het wel uit te schakelen is.
Volgens mij krijgen alleen klanten die nog een verouderd modem, en daardoor dus niet de nieuwe snelheden aan konden (ons modem limiteerde op 22Mbit) een nieuw modem, en niet de abbonees die al een geschikt modem hadden.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Timmert schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:04:
Ander kanaal geprobeerd? Gister iets soortgelijks gehad bij een klant. Op auto doet ie het vaak niet al te best. Kanaal 1 was waardeloos, maar 9 deed netjes 65Mbit wireless..
1 en 5 geprobeerd, beide waardeloos, bij deze ga ik 9 proberen.

Resultaat: Helaas 32kb/s

Hoe kan het nou dat anderen wel gewoon wireless goede snelheden halen!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wat als je echt naast de router zit draadloos, dan is het wel beter?

Ik haal boven op zolder 10Mbit ongeveer nog van de 40Mbit met de N-router. Die theoretische snelheid van N is prachtig om op het doosje te zetten, maar volgens mij is het amper hoger dan het theoretische bereik van 52Mbit wat de G-draadloze variant altijd moest bieden.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
MsG schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:54:

Ik haal boven op zolder 10Mbit ongeveer nog van de 40Mbit met de N-router. Die theoretische snelheid van N is prachtig om op het doosje te zetten, maar volgens mij is het amper hoger dan het theoretische bereik van 52Mbit wat de G-draadloze variant altijd moest bieden.
Maakt geen verschil, zelfs als ik de laptop in de meterkast zet op 20cm afstand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
MsG schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:54:

Haha, ik heb het N-protocol uitgezet en haal nu gewoon heel constant 2900KB/s.
Dat is wat anders dan de 4800KB/s die ik bekabeld haal en voor mijn NAS is alles dat geen N is sowieso erg traag. Maar goed ik ben op deze manier wel van de 30KB/s af!

Thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

silverfaustx schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:21:
[...]

dat is niet correct wat jij zegt, want op de helpdesk van ziggo zeggen ze dat je recht hebt op een previewperiode van 2 weken per nieuwe smartcard ongeacht of je wel of niet een nieuwe klant bent (anders zou ik nu geen film1 kunnen kijken heh ;) )

dit is een fout van hun puur en simpel, en ga ze nu bellen

edit : gebelt en het was idd n storing vanuit ziggo er was iets verkeerds gegaan tijdens de online activatie (ookal stond er dat het goed was), en wordt nu door hun handmatig gewijzigd zodat ik wel alle freeview zenders kan ontvangen (kan 2 uur duren, wordt vervolgd)

dus mochten er nog meer mensen zijn met zo iets, gewoon bellen ! :)

edit : opgelost ! heb gewoon weer alle freeview zenders die je hoort te krijgen met n nieuwe smartcard.
dank u ziggo helpdesk ^_^
is dat maar 2 weken, we hebben al langer dan een maand digitaal nu en nog steeds alle zenders :?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
dan heb je gewoon geluk gehad (zal niet lang meer duren), ziggo had pas n aktie en er zijn veel klanten bij gekomen, dus de admin liep achter en ze hadden onderhoud op de website
ik had iets meer dan 2weken op mn eerste card, dat hield op toen de site het weer deed -_-

[ Voor 22% gewijzigd door silverfaustx op 29-07-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 17:48

geerttttt

Manisch positief

icecreamfarmer schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:57:
[...]

is dat maar 2 weken, we hebben al langer dan een maand digitaal nu en nog steeds alle zenders :?
Ik heb het in eerste instantie ook 2 maand gehad. Het schijnt ook wat te maken te hebben met wanneer je je decoder uit en aan hebt staan ofzo.

Bovendien heb ik tegenwoordig , ik gok een fout, weer alle zenders. ook film1 e.d. nu al een maand gok ik. is er ineens opgekomen en ik betaal er niet voor voor zover ik kan zien. Ik heb er ook nooit om gevraagd. Ik gok een foutje... :P

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wat ik überhaupt niet snap, die kastjes kunnen ja niks "uploaden" omdat het eenwegs is. Maar toch stopt op den duur iets als preview. Zit dat dan in het kaartje gebakken? En dat zou je dus kunnen editten met zo'n kaartlezer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Heeft iemand een handleiding digitaal van de Cisco 8485?
Er is niets van een echte handleiding bijgeleverd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
MsG schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 00:23:
Wat ik überhaupt niet snap, die kastjes kunnen ja niks "uploaden" omdat het eenwegs is. Maar toch stopt op den duur iets als preview. Zit dat dan in het kaartje gebakken? En dat zou je dus kunnen editten met zo'n kaartlezer ofzo?
Geregistreerde kaarten krijgen een update, dat is eenrichtingsverkeer naar de ontvanger toe.
Dat zal de reden zijn waarom er variatie is in preview tijden voor het volledige pakket bij nieuwe kaarten.
Dus een keer in de zoveel tijd wordt er een update naar de kaart gestuurd, die frequentie ken ik niet.

Als een gebruiker een geregistreerde kaart een tijdje aan de kant legt (+ 1 maand of langer) dan is de kans groot dat deze weer even geactiveerd moet worden voordat deze weer beeld door gaat geven.
Dat is meestal zo weer gebeurd maar contact met de helpdesk is vaak wel nodig. De kaart is dan vrijwel zeker tijdens het gesprek alweer aan de praat als de helpdesk_medewerker een update naar de kaart stuurt.

Het is mij nu zo'n keer of 3 overkomen met een geregistreerde smartcard die niet altijd gebruikt wordt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
hardware-lover schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 02:38:
[...]

Geregistreerde kaarten krijgen een update, dat is eenrichtingsverkeer naar de ontvanger toe.
Dat zal de reden zijn waarom er variatie is in preview tijden voor het volledige pakket bij nieuwe kaarten.
Dus een keer in de zoveel tijd wordt er een update naar de kaart gestuurd, die frequentie ken ik niet.

Als een gebruiker een geregistreerde kaart een tijdje aan de kant legt (+ 1 maand of langer) dan is de kans groot dat deze weer even geactiveerd moet worden voordat deze weer beeld door gaat geven.
Dat is meestal zo weer gebeurd maar contact met de helpdesk is vaak wel nodig. De kaart is dan vrijwel zeker tijdens het gesprek alweer aan de praat als de helpdesk_medewerker een update naar de kaart stuurt.

Het is mij nu zo'n keer of 3 overkomen met een geregistreerde smartcard die niet altijd gebruikt wordt.
Elke 30 seconden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-10 20:20
Wij kregen gisteren post over het digitale TV pakket bij Ziggo wat gaat wijzigen... Wij hebben nu standaard AiO TV met het kinderpakket erbij, dus 3.95 per maand extra. Om het "makkelijker te maken", worden er nieuwe pakketten ingevoerd en worden wij automatisch naar het Plus pakket omgezet (8 per maand extra). Echter... daar zitten lang niet alle kinderzenders in, sterker nog: Marijn's favoriete zender zit alleen in het Extra pakket (13 extra)!

Wat een onzin zeg... Hebben wij bewust gekozen voor alleen het kinderpakket, hakken ze dat nu op en verdelen ze het over twee andere pakketten. Ik ben hier echt heel erg ontevreden over, maar ja, welk alternatief heb je...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:03
Schotel, ADSL en bellen daarmee?

Kreeg gisteren post van Ziggo dat de telefoontarieven gaan veranderen. Mobiel en vast beide 8ct/min. Boeit me op zich niet zoveel, ik heb een mobiele telefoon met teveel belminuten, ik gebruik de vaste telefoon alleen om nummers buiten mijn belbundel te bellen (0900 servicenummers over het algemeen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
dfrenner schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 00:25:
Heeft iemand een handleiding digitaal van de Cisco 8485?
Er is niets van een echte handleiding bijgeleverd bij mij.
Gevonden op de site van Ziggo:
https://static.ziggo.nl/i...o-8485dvb_tcm14-12940.pdf

[ Voor 8% gewijzigd door BounceMeister op 29-07-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:13
Wat een onzin zeg... Hebben wij bewust gekozen voor alleen het kinderpakket, hakken ze dat nu op en verdelen ze het over twee andere pakketten. Ik ben hier echt heel erg ontevreden over, maar ja, welk alternatief heb je...
Reminder voor iedereen die het HD pakket heeft om RTL/SBS in HD te kunnen ontvangen: per 1 september zitten die in het standaard pakket. Dus dit weekend het HD pakket opzeggen met de opzegtermijn van een maand.

Anders zit je op 1 september ineens met een extra pakket wat helemaal niet meer nodig is voor de Nederlandse HD zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:13

TVL

Groentenboer schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 08:36:
Wij kregen gisteren post over het digitale TV pakket bij Ziggo wat gaat wijzigen... Wij hebben nu standaard AiO TV met het kinderpakket erbij, dus 3.95 per maand extra. Om het "makkelijker te maken", worden er nieuwe pakketten ingevoerd en worden wij automatisch naar het Plus pakket omgezet (8 per maand extra). Echter... daar zitten lang niet alle kinderzenders in, sterker nog: Marijn's favoriete zender zit alleen in het Extra pakket (13 extra)!

Wij hebben dit ook, nu krijgen we allemaal zenders die we niet willen en de zenders die we wel willen krijgen we niet meer. Bovendien moeten we meer betalen, 5 Euro per maand. Als we de zenders in het kids pakket willen hebben die we eerst ook hadden moeten we nu 10 Euro meer gaan betalen, bovendien hebben we dan een hoop zenders waar we niet op zitten te wachten.
Gelukkig hebben ze hier glasvezel aangelegd dus ga ik daarnaartoe overstappen. Glasvezel kan je bij ons ook met analoge en DVB-C TV krijgen.
Dijkhuis schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:17:
[...]

Reminder voor iedereen die het HD pakket heeft om RTL/SBS in HD te kunnen ontvangen: per 1 september zitten die in het standaard pakket. Dus dit weekend het HD pakket opzeggen met de opzegtermijn van een maand.

Anders zit je op 1 september ineens met een extra pakket wat helemaal niet meer nodig is voor de Nederlandse HD zenders.
Wat een onzin zeg, dit moet dan toch ook automatisch gebeuren. HD pakket bestaat toch niet meer na invoering van die nieuwe pakketten :?

[ Voor 19% gewijzigd door TVL op 29-07-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De eerste paar maanden krijg je korting, en de kortingen vervallen als je van pakket wisselt. Het kan dus voordeliger zijn pas later op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Tja, wij hebben het tv-totaal pakket, kost nu 10tje p.m. extra, worden omgezet naar TV Extra wat 13 euro kost p.m. Eerste drie maanden voor de oude prijs geloof ik. Einde van die drie maanden maar even in mijn agenda zetten zodat we naar TV Plus overstappen, scheelt 5 euro p.m. dus uiteindelijk ben ik goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Onzin. Als het pakket wordt opgeheven, dan betaal je er automatisch niet meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 19:09
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:25:
[...]

Onzin. Als het pakket wordt opgeheven, dan betaal je er automatisch niet meer voor.
Da's niet waar. Ik heb alleen het HD-pakket en ik wordt automatisch omgezet naar het plus pakket terwijl ik eigenlijk al voldoende heb aan het nieuwe standaard pakket waar alle HD zenders in zitten. Ik heb dus ook snel de wijziging doorgegeven dat ik het plus pakket niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:25:
[...]

Da's inderdaad niet waar, ik werd ook overgezet naar een pakket voor 7 euro per maand geloof ik. Heb het pakket nog even bekeken, maar vond er weinig boeiends in zitten.

Straks zijn alle Nederlandse HD zenders gratis, dus voor mij geen extra pakket meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
TVL schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:18:
Wij hebben dit ook, nu krijgen we allemaal zenders die we niet willen en de zenders die we wel willen krijgen we niet meer. Bovendien moeten we meer betalen, 5 Euro per maand. Als we de zenders in het kids pakket willen hebben die we eerst ook hadden moeten we nu 10 Euro meer gaan betalen, bovendien hebben we dan een hoop zenders waar we niet op zitten te wachten.
Inderdaad. Je hebt dus niet meer de vrije keuze om alleen de kinderzenders af te nemen, en erger nog is dat ze dit oude pakket versnipperd hebben over Plus en Extra. Dus om de favoriete zender van de kleine te hebben, moeten we flink bijdokken. Dacht het niet...

Ik ben voor de rest wel tevreden, dus ik zal de Popcorn gewoon wat meer aan het werk gaan zetten ;-) Staan genoeg kinderseries op ondertussen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hmmbob op 29-07-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Ik lees dat je bij TV extra "circa 100 films en 15 series" zonder kosten on-demand kunt kijken. Zijn dat 100 films per maand, per jaar? Of 100 in totaal? Hoe werkt dat?

Ik heb nu het digitale pakket a 9,95 per maand en moet voor iedere film of serie apart betalen (nooit daadwerkelijk gedaan overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 13:59
tiguan schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:27:
[...]

Da's niet waar. Ik heb alleen het HD-pakket en ik wordt automatisch omgezet naar het plus pakket terwijl ik eigenlijk al voldoende heb aan het nieuwe standaard pakket waar alle HD zenders in zitten. Ik heb dus ook snel de wijziging doorgegeven dat ik het plus pakket niet wil.
Jij haalt 2 dingen door elkaar.
- Het HD pakket bestaat straks niet meer dus hier betaal je niet meer voor
- Je hebt een brief gekregen dat je per september dan naar een ander pakket gaat, Deze keuze kun je veranderen via mijn ziggo of door te bellen. Dit staat los van het huidige HD-Pakket.

De eerste (voglens mij) 2 maanden betaal je de huidige prijs voor het nieuwe pakket. In mijn geval is dat 10euro (ingeval van digitaal totaal en net gemist,(welke gratis is geworden dus die 5 euro vervalt)) in plaats van 13 euro voor het extra pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 19:09
jongetje schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:37:
[...]

Jij haalt 2 dingen door elkaar.
- Het HD pakket bestaat straks niet meer dus hier betaal je niet meer voor
- Je hebt een brief gekregen dat je per september dan naar een ander pakket gaat, Deze keuze kun je veranderen via mijn ziggo of door te bellen. Dit staat los van het huidige HD-Pakket.

De eerste (voglens mij) 2 maanden betaal je de huidige prijs voor het nieuwe pakket. In mijn geval is dat 10euro (ingeval van digitaal totaal en net gemist,(welke gratis is geworden dus die 5 euro vervalt)) in plaats van 13 euro voor het extra pakket.
Ik haal niks door elkaar. Ik meld alleen dat Ziggo ervan uit gaat dat ik een duurder pakket wil omdat ik nu een HD pakket heb. Als ik het HD pakket niet zou hebben, had het nieuwe advies geweest om over te stappen naar het nieuwe basispakket, tenminste, dat neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
tiguan schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:45:
[...]

Ik haal niks door elkaar. Ik meld alleen dat Ziggo ervan uit gaat dat ik een duurder pakket wil omdat ik nu een HD pakket heb. Als ik het HD pakket niet zou hebben, had het nieuwe advies geweest om over te stappen naar het nieuwe basispakket, tenminste, dat neem ik aan.
Precies, als je met het HD pakket niks doet, dan krijg je straks een duurder pakket terwijl de meeste HD zenders straks gratis zijn. Dus als je het HD pakket had voor de Nederlandse HD zenders, dan moet je het nu opzeggen want anders heb je volgende maand een duurder pakket met zenders waar je niet om gevraagd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Laatst online: 17:13

TVL

Ziggo heeft hiermee een verkapte prijsverhoging doorgevoerd. Niet zo heel netjes van Ziggo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben nu al een paar dagen aan het genieten van het aanzienlijke snelheidsverschil qua internet, heerlijk gewoon. Echter zijn we erachter gekomen, dat telefonie wel werkt, maar geen nummerweergave. Zit dit standaard in het Alles-in-Eén Extra pakket? Mag toch hopen van wel, of is het gewoon niet beschikbaar bij Ziggo? Het gaat om de nummerweergave van degene die naar ons belt...
TVL schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:17:
Ziggo heeft hiermee een verkapte prijsverhoging doorgevoerd. Niet zo heel netjes van Ziggo. :(
Prijsverhogingen moeten vermeld worden, doet Ziggo dat niet, dan plegen zij contractbreuk en kan je dus Ziggo zonder pardon opzeggen.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 29-07-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 19:55
Dijkhuis schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:49:
[...]

Precies, als je met het HD pakket niks doet, dan krijg je straks een duurder pakket terwijl de meeste HD zenders straks gratis zijn. Dus als je het HD pakket had voor de Nederlandse HD zenders, dan moet je het nu opzeggen want anders heb je volgende maand een duurder pakket met zenders waar je niet om gevraagd hebt.
Het lijkt me veel makkelijker om bij Ziggo aan te geven dat je "TV Standaard" wilt ipv "TV Plus". Dat staat als ik mij vergis ook in de brief aangegeven:
- Bij geen bericht krijgt u "X pakket"
- Als je een ander pakket wilt vanaf 1 september, even doorgeven

Dit lijkt mij makkelijker dan nu het HD pakket op te zeggen. Daarnaast is het de vraag of ze dat in de administratie dan goed verwerken omdat je er maar vanuit gaat dat je hierdoor ook het "TV Standaard" pakket gaat krijgen.

Dus, gewoon ff bellen en zeggen dat je TV standaard wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:07
CptChaos schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:26:
Echter zijn we erachter gekomen, dat telefonie wel werkt, maar geen nummerweergave. Zit dit standaard in het Alles-in-Eén Extra pakket? Mag toch hopen van wel, of is het gewoon niet beschikbaar bij Ziggo?
Jawel, mogelijk moet je dit zelf aanzetten via mijnziggo.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dijkhuis schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:34:
[...]

Da's inderdaad niet waar, ik werd ook overgezet naar een pakket voor 7 euro per maand geloof ik. Heb het pakket nog even bekeken, maar vond er weinig boeiends in zitten.

Straks zijn alle Nederlandse HD zenders gratis, dus voor mij geen extra pakket meer.
Je moet wel weten waar je het over hebt.

Het HD pakket eindigt, en betaal je niet meer voor. Als je nu opzegt loopt hij gewoon netjes af. Vervolgens ga je gewoon naar het pakket wat je enkele weken in de brief hebt doorgegeven. Dat advies wijzigt niet meer, ook niet als je iets opzegt.

Je moet echter als je dat plus pakket niet wil dat doorgeven, en dat is onafhankelijk van wat je nu hebt of opzegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
  • Laatst online: 12-10 23:01
[...]

Sorry dat ik het moet zeggen maar dit is kant en klare onzin.

De brief die ik van Ziggo heb gekregen staat namelijk heel duidelijk hoe het in elkaar zit. Ik heb momenteel Alles-in-1 Extra met Digitaal Totaal en HD. De extra pakketten zijn € 15,90 per maand extra. Per 1 september wordt dit omgezet naar TV extra waardoor ik € 13,00 per maand extra ga betalen. Ik ben dus voordeliger uit en dat staat letterlijk in de brief van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 19:55
Echter zijn we erachter gekomen, dat telefonie wel werkt, maar geen nummerweergave. Zit dit standaard in het Alles-in-Eén Extra pakket? Mag toch hopen van wel, of is het gewoon niet beschikbaar bij Ziggo? Het gaat om de nummerweergave van degene die naar ons belt...
Ziggo gebruikt het "FSK" protocol voor de nummerweergave (KPN DTMF), als nummergave niet werkt ondersteunt je telefoon het "FSK" protocol niet. Dit zou je dus even in de specificaties van de telefoon moeten bekijken.

Schijnbaar zijn er telefoons die het wel ondersteunen maar waarbij het eerst geactiveerd moeten worden met bepaalde toetsencombinaties (voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
[...]
Prijsverhogingen moeten vermeld worden, doet Ziggo dat niet, dan plegen zij contractbreuk en kan je dus Ziggo zonder pardon opzeggen.
Wat ook keurig netjes in de brief vermeld staat. Overigens is dat voor iedereen die langer dan 1 jaar klant is sowieso een wassen neus: je kon dan al per maand opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 17:11

Yucko

One clown to rule them all !

Vannacht de Cisco 8485 aangesloten inclusief de bijbehorende versterker.

De versterker kon mooi op de plek van een oude signaalsplitter waarvan ik de backplate nooit van de muur gehaald had. De onderste gaten van de nieuwe versterker kwam mooi overeen met de gaten van de oude backplate. Scheelt alweer qua boren :)

Installatie van de PVR ging voor de rest redelijk probleemloos al had het interactieve gedeelte nogal wat tijd nodig (duurde hier ongeveer 1,5 uur alvorens het interne modem geactiveerd was).

Ondertussen heb ik de afstandsbediening zover dat ik er ook de TV mee kan aan en uitzetten alsmede het volume rechtstreeks op de TV aanpassen (en dus niet op de decoder), terwijl andere functies wel via de Cisco lopen. Dus ik hoef nog maar 1 afstandsbediening te gebruiken.

Enige puntje van kritiek is de ondertiteling. Omdat het apparaat niet automatisch wisselt tussen de verschillende uitvoer (576p, 720p en 1080i) zoals bv de Humax 5050c indien je deze op auto hebt staan, heb ik de Cisco op 1080i gezet (ik zie geen optie om hem op auto te zetten). Nadeel is dat nu een eventuele ondertiteling die door het apparaat opgehaald en weergegeven wordt nogal kartelig is. Zet ik de uitvoer van het apparaat naar 576p dan dat kartelige nagenoeg weg. Heeft nog iemand last hiervan?

@Rainesh:
Je kunt qua video in 2 uitvoermogelijkheden instellen, hieronder zoals ze bij mij staan:

Scart:
  • Schermverhouding: 16:9
  • Schermformaat: Origineel
  • Type signaal: RGB
HDMI-uitgang:
  • HDMI-resolutie: 1080i
  • 4:3 inhoud: 4:3
Bij HDMI-resolutie kun je alleen kiezen voor 576p, 720p en 1080i, daar waar de Humax 5050c bv. ook een auto-instelling had. Hierdoor ging de uitvoer naar 1080i bij NED1 HD e.d. maar naar 576p bij een kanaal met een SD-signaal. Nu is dat op zich niet jammer want laten upscalen naar 1080i kan ook, maar dan ziet de ondertiteling er dus niet mooi meer uit.

[ Voor 100% gewijzigd door Yucko op 29-07-2011 13:48 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:52
Schermverhouding goed gezet? Daarnaast ff instellingen op RGB zetten.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
Rainesh schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:28:
Schermverhouding goed gezet? Daarnaast ff instellingen op RGB zetten.
RGB is volgens mij alleen van toepassing als je de scart kabel gebruikt. 1080I duidt op hdmi aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:25
@yucko hoe is de beeldkwaliteit en de zap snelheid eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Beeldkwaliteit is uitstekend, al is dat natuurlijk ook afhankelijk van je TV. Zap-snelheid is goed, alleen vind ik de snelheid van het menu en de gids tegenvallen: dat had wat sneller gemogen.

De tijd om uit standby te komen vind ik wel laaaaaannnnggggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

@henkna:
Ik ben er niet ontevreden over. Snelheid zal ietsjes trager zijn dan de interne tuner van mijn TV icm met de CI+ module. Ook de beeldkwaliteit lijkt ietsjes (minimaal) minder met de 8485 maar het ging me voornamelijk om de PVR functie (ookal had ik onlangs de PVR functie van mijn Samsung C650 TV geactiveerd maar je kunt dan niet switchen naar een ander kanaal zonder de opname te onderbreken omdat de TV nu eenmaal maar 1 digitale tuner heeft. Het blijft dus behelpen in zo'n geval) en de Interactieve TV die straks in de prijs inbegrepen is per 1 september.

Wat ook wel fijn is dat je nu wel meteen ziet wat je zit te kijken doordat de decoder meteen de naam van het huidige programma + volgende programma op het scherm laat zien wanneer je van zender wisselt (iets wat mijn Samsung TV met zijn ingebouwde tuner niet doet en waarvoor dus iedere keer een extra handeling nodig is in de vorm van het drukken op de info toets)

Al met al ben ik dus wel tevreden :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

WouterHelm schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:14:
Ziggo gebruikt het "FSK" protocol voor de nummerweergave (KPN DTMF), als nummergave niet werkt ondersteunt je telefoon het "FSK" protocol niet. Dit zou je dus even in de specificaties van de telefoon moeten bekijken.

Schijnbaar zijn er telefoons die het wel ondersteunen maar waarbij het eerst geactiveerd moeten worden met bepaalde toetsencombinaties (voorbeeld)
Hmmm, dit wist ik niet, dat daar verschillende protocollen voor zijn. Ik heb de thread bekeken, maar hij lijkt niet van toepassing op onze telefoon, wij hebben een Arizona 200, Google verteld mij ook niet veel. Ik heb via MijnZiggo de nummer weergave ingeschakeld, dus even twee werkdagen wachten, daarna kijken of het werkt, werkt het niet, dan vrees ik dat we een ander toestel moeten aanschaffen... :/ Of een omzetter aanschaffen...

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 29-07-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:36:
[...]

Je moet wel weten waar je het over hebt.

Het HD pakket eindigt, en betaal je niet meer voor. Als je nu opzegt loopt hij gewoon netjes af. Vervolgens ga je gewoon naar het pakket wat je enkele weken in de brief hebt doorgegeven. Dat advies wijzigt niet meer, ook niet als je iets opzegt.

Je moet echter als je dat plus pakket niet wil dat doorgeven, en dat is onafhankelijk van wat je nu hebt of opzegt.
Thanks, zo had ik het niet gelezen. Maar eens bellen dan om dat extra pakket op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:08
Ik vraag me af of de volgende constructie mogelijk is als ik internet wil hebben van ziggo. Ik heb ziggo digitale TV met interactieve TV. Nou vraag ik me af of het mogelijk is om op uitgang van de modem op de versterker eigenlijk een splitter te zetten 8 meter verder die split tussen modem en TV.

Dus: Versterker--->8m COAX --> modem/TV splitter

ik zou zeggen dat het zou moeten kunnen maar wil het even zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

bvbal79 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:44:
Ik vraag me af of de volgende constructie mogelijk is als ik internet wil hebben van ziggo. Ik heb ziggo digitale TV met interactieve TV. Nou vraag ik me af of het mogelijk is om op uitgang van de modem op de versterker eigenlijk een splitter te zetten 8 meter verder die split tussen modem en TV.

Je hoeft niet eens te versterken om naar modem/TV te komen. Gewoon koppelen, netjes termineren. Versterken van de binnenkomende 60dB/uV is een beetje nutteloos, kun je beter na de 8m doen, en alleen voor het TV signaal.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:30

mphilipp

Romanes eunt domus

bvbal79 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:44:

Wat je ook gaat doen, wat generieke tips:
* neem een splitter die met f-connectors werkt (die draaidingen). Die zitten altijd goed en blijven ook altijd goed zitten.
* neem een regelbare versterker en begin met minimale versterking en monitor meteen ook internet. Zet op je digi-tv box de streaminfo aan om te zien of je BER oploopt. De BER (Bit Error Rate) moet 0 zijn. Zodra ie begint op te lopen, één stap terug. Digitale signalen zijn gevoelig voor versterking, teveel versterking levert ook problemen op. Dus check het goed. Als je klaar bent, loop dan wat verschillende kanalen langs. Bepaalde transponders zijn gevoeliger voor storingen.

Al je connectoren (de f-connectors zijn het al) moeten van metaal zijn. Duur of Ziggo certificaat is niet noodzakelijk, maar metaal moet het zijn ivm afscherming. Dure kabels zijn evenmin noodzakelijk, tenzij je écht grote afstanden gaat afleggen of hele ranzige kabels had. Ik heb 0% signaalverbetering gemeten bij 11m kabel. Connectoren zijn eerder een storingsbron.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 15:26

racoon

mooowwww

mijn tv geeft alleen nederland1 de rest krijg ik de melding:de geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd,volgens ziggo moet ik een software update op de tv uitvoeren en zou het opgelost zijn, iemand een idee of dit klopt?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hier in De Bilt ook alleen maar Nederland 1 beschikbaar bij de digitale kanalen... Heb al gezocht naar een update voor de ontvanger, maar die kan niets vinden... :-(

Edit: de analoge zenders lijken wel allemaal te werken.

[ Voor 15% gewijzigd door Magic6399 op 29-07-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:30

mphilipp

Romanes eunt domus

racoon schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:52:
mijn tv geeft alleen nederland1 de rest krijg ik de melding:de geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd,volgens ziggo moet ik een software update op de tv uitvoeren en zou het opgelost zijn, iemand een idee of dit klopt?
Dat is moeilijk te controleren zonder dat je met een werkende decoder ernaast gaat proberen. Ik heb wel eens gehad dat ze me 'afgesloten' hadden. Je kunt met je kaartje naar de buren gaan en kijken of het daar wel werkt. Dan weet je iig dat de kabel het doet en dat jouw kaartje werkt/niet werkt.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:40

JK

Ik heb gister mijn Alles-in-1-Basis pakket ontvangen met daarin een HD-ontvanger (Samsung DCB-380R) en een Ubee modem. De Ubee modem ga ik morgen doen, maar de ontvangst van diverse kanalen op mijn TV is erg slecht. Voorheen had ik een Samsung SD-decoder voor digitale TV en die gaf geen problemen, hooguit eens een E-48 melding op bijv. RTV Utrecht. Dit was zeer sporadisch.

Vorige week in mijn kleine TV op de slaapkamer een CI-kaart (Alphacrypt) gebruikt en daar merkte ik ook al dat een aantal HD kanalen ook problemen hebben, waardoor ik denk dat de bekabeling verbeterd moet worden.

Huidige setup:

- TV kabel komt het huis binnen in de meterkast
- Ziggo splitter voor internet / TV op aansluitpunt
- TV kabel gaat een passieve vierweg-splitter in: HFT-4, 5-862MHz, 7,4dB. (F-connectors)
- Coax-kabels verbonden aan de splitter: 'CAI 2003 bedea coax twaalf'. Dit zijn 75 Ohm kabels (volgens mij vrij standaard), de langste zal niet langer zijn dan 15 meter. Deze komen uit in wandcontactdozen, waarna er dunne kabels zijn aangesloten die je bijv. bij een bouwmarkt kan kopen naar de TV.

Ik heb gemerkt dat ik vooral kanalen rond de 820MHz slecht ontvang of geen signaal daar op heb. Ook vrij hoge BER waarden (+/- 1950-2150) of soms 'BER[E-6] 00000' (en geen beeld).

Verder krijg ik op Nederland 1 HD en 2 HD de melding E38-32.
Nederland 3 HD gaat probleemloos (420MHz).

Criminal Investigation kanaal op etalagekanaal (13) is met de Samsung niet bereikbaar, kanaal 124 (officiele kanaal voor CI) gaat probleemloos. Etalagekanaal op de TV boven met CI-module komt beter binnen dan beneden, maar stottert flink, dus niet te volgen.

Als ik vanaf de wandcontactdoos dikkere bekabeling ga gebruiken, zal dit het probleem oplossen?
Of moet ik toch denken aan een andere splitter of eventueel versterker? De splitter zit nu vol, maar er kunnen 2 kabels uit, mocht dit schelen...
Ik hoef geen interactieve TV, ik wil gewoon TV kijken met HD kanalen, nu ik eindelijk een HD decoder via HDMI aan de praat heb (dat ging bij de Samsung ook niet helemaal lekker in eerste instantie :+ )

Uiteraard kan ik nog voldoende testen voor ik dit bericht plaats, maar ik wil niet opnieuw het wiel uitvinden als iemand misschien zo al de oplossing heeft. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik heb zelf wat problemen door een nieuwe digitenne zender in de stad, wat ik begreep zijn goede stekkers erg belangrijk. (maar ik ga ook gelijk de kabel naar boven vervangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Laatst online: 18:01
Afgelopen week de ITV decoder binnen gekregen (Cisco 8485).

Klopt het dat ik geen ITV abo hoef af te sluiten en dat dit dus nu al direct gaat werken, vooruitlopend op de nieuwe abo structuur waarbij ITV inbegrepen zit per 1 september??

Via Mijn Ziggo zie ik die optie namelijk niet meer staan, net zoals de keuzepakketten verdwenen zijn (Kids, HDTV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Arnout schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:30:
Afgelopen week de ITV decoder binnen gekregen (Cisco 8485).

Klopt het dat ik geen ITV abo hoef af te sluiten en dat dit dus nu al direct gaat werken, vooruitlopend op de nieuwe abo structuur waarbij ITV inbegrepen zit per 1 september??

Via Mijn Ziggo zie ik die optie namelijk niet meer staan, net zoals de keuzepakketten verdwenen zijn (Kids, HDTV).
Ik heb geen ITV abo en kon daarnet gewoon een film bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:01
Yucko schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 06:40:
[...]

Het itv abbonoment houd in dat je gebruik kan maken, van de tv theek en uitzending gemist. Het bestellen van de films gaat via on demand en is voor iedereen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

G.Scholtens schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 10:50:
[...]

Het itv abbonoment houd in dat je gebruik kan maken, van de tv theek en uitzending gemist. Het bestellen van de films gaat via on demand en is voor iedereen te gebruiken.
Hoe werkt dat dan? Op dat moment moet een decoder toch 'terug' kunnen praten?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 11:49

TAA

Liever IRC

De interactieve decoders hebben een ingebouwd docsis modem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

[...]

Vraag me niet af waarom ik het doe (waarschijnlijk omdat ik me verveel), maar hieronder het resultaat van een paar minuten spelen:

On Demand: werkt in zijn geheel WEL (betaald)

TV-Theek: werkt in zijn geheel NIET

Net Gemist:
  • RTL: NIET
  • SBS 6: WEL
  • Net 5: WEL
  • Veronica: WEL
  • Uitz. gemist: NIET
Ooit Gemist:
  • Basis: WEL
  • Film 1: NIET (geen abo voor Film 1 hier)
  • Sport 1: NIET (geen abo voor Sport 1 hier)
  • Kids: WEL
  • Kennis & Nieuws: WEL
  • Film & Entertainment: WEL
Huidige abo is A-i-O Extra met Digitaal Totaal

@ hieronder: die had ik al aangepast en moest ik inderdaad invoeren. Maar ik weet dat ik moet betalen voor die film (prijs stond nl. vernoemd in het selectiescherm :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Yucko op 30-07-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 13:59
Yucko schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 06:40:
[...]

Waarschijnlijk met invoeren van de pincode (standaard: 0000)? Dan zie je deze terug op je volgende factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 12:27
Ik krijg maandag de sleutels van mijn huis en moet dan ongeveer een maandje klussen voordat ik er kan gaan wonen. Ik wil een Ziggo Alles-in-1 plus pakket nemen. Hoelang duurt het ongeveer voordat ik aangesloten word?

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 tot 3 weken is mijn ervaring. Ik zou gewoon direct aanvragen, die week extra betalen is het geld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:40

JK

Heb mijn signaalprobleem verholpen met Hirschmann kabels. _/-\o_
Op alle kanalen BER 00000, dus perfect signaal over de hele bandbreedte.
Het kost wat (meer dan bouwmarkt prutspul), maar dan heb je ook wat.

Zojuist de Ubee modem geactiveerd. Leuk dat het via IE9 niet lukt en met Firefox wel. :? :?
Eens zien of hij op z'n minst even stabiel is als mijn Linksys WRT54GL met DD-WRT, dat een weekje aankijken en anders weer terug naar DD-WRT, heb toch nog geen 802.11n apparatuur in huis.

edit; meteen maar naar bridge-mode laten zetten (voor zover dat direct werkt, ik zie nu na 2 minuten nog een wifi signaal). Portforwarding werkt totaal niet, krijg mijn VOIP telefoon en webcam niet aan de praat, zelfs niet als ik de telefoon in de DMZ zet (wat ik sowieso liever niet heb, maar wel mooi om te kunnen testen).

Zal de modem nu nog een keer resetten en dan moet ik ergens een analoge telefoon vandaan toveren omdat ik niet weer met m'n GSM wil bellen naar de Ziggo helpdesk. Was net ook al een kwartier aan de lijn. :/

edit2: Na de reset is WLAN lampje uit en mijn eigen DD-WRT routertje werkt weer als vanouds, alle portforwarding werkt tenminste weer correct. _/-\o_ Eindelijk genieten HD tv kanalen en 10Mbit/1Mbit ipv 5Mbit/0,5Mbit :+

[ Voor 44% gewijzigd door JK op 30-07-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 16:16
Yucko schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:26:
Vannacht de Cisco 8485 aangesloten inclusief de bijbehorende versterker.
Ben jij een bestaande klant die voor 199 euro die Cisco decoder heeft gekocht?
Ik wist niet dat je daar een versterker bij krijgt.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Ritchie schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 20:20:
[...]

Ben jij een bestaande klant die voor 199 euro die Cisco decoder heeft gekocht?
Ik wist niet dat je daar een versterker bij krijgt.
Klopt, heb als bestaande klant van Ziggo gebruik gemaakt van het aanbod om de decoder voor 199 euro te kunnen kopen en daar zit inderdaad een retourgeschikte versterker bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 1 augustus krijg ik mijn eigen woning, en heb besloten om Ziggo Alles-in-1 Plus af te nemen.

Nu zit daar tegenwoordig standaard een WiFi modem bij inbegrepen, maar wil ik graag gebruik maken van simultaneous 2.4 en 5 GHz, dus heb ik een aparte router nodig.

Nu zit ik te kijken naar een goede router, en weet dat de Linksys E4200 een goede router is, echter met beperkte mogelijkheden in het menu.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met andere simultaneous dual-band routers die (met het oog op de toekomst) ook een hoge WAN-to-LAN throughput hebben, maar ook tegelijkertijd stabiel zijn en veel functies hebben? Graag hoor ik wat tips, want de graphs op smallnetbuilder.com zeggen mij uiteindelijk niet zoveel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn Dlink 655 heb ik buiten maar één puntje bereik op mijn galaxy s2. Uit de berichten maak ik op dat de de wifi-sterkte van het UBee modem tegenvalt. Ga deze dus niet aansluiten, omdat ik de hogere snelheid toch niet nodig heb. Wil de Dlink655 ook niet achter de Ubee zetten. De oude modem samen met de Dlink gebruiken evenveel stroom als de Ubee alleen.

Heb mijn abo omgezet van plus naar basis. Vanochten ingelogd om mijn gegevens te checken.
Wat schets mijn verbazing. Mijn rekeningnummer is gewijzigd naar de rekening die ik tot ca 2 jaar geleden gebruikte. Zijn ze misschien bestanden aan het samenvoegen bij Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
itv abbonoment houd in dat je gebruik kan maken, van de tv theek en uitzending gemist. Het bestellen van de films gaat via on demand en is voor iedereen te gebruiken.
Ik heb dit gisteren geprobeerd en krijg "server fout"

Ik ga nu net naar mijn ziggo en in plaats van de pakketten die je altijd kon kiezen, is het nu weer TV standaard, TV plus en TV extra. Bij meer info staat dit:

TV Standaard TV Plus TV Extra
Aantal analoge zenders 25 25 25
Aantal digitale zenders 60 90 120
Aantal HD zenders 12 15 19
Aantal wisselende On demand films (zonder extra kosten) 10 30 100
Aantal wisselende On demand series (zonder extra kosten) 3 6 15

12 HD zenders bij standaard!?!?
Ik kan die niet gespecificeerd ergens zien... In alle boekjes die ik vorige week heb gekregen staan ook gewoon nog de verschillende pakketten, 1 voor 3,95, 2 voor 6,95 en alles voor 9,95...

[ Voor 49% gewijzigd door BlakHawk op 31-07-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 14:29
Heb hier nog een signaalverdeler uit het jaar 2005 en misschien zelfs 2002, weet niet of ie destijds vervangen is toen we een Motorola modem kregen. Wil toch maar eens wat hedendaagse aansluitmaterialen gebruiken, zal beter werken en ook omdat het er gewoon beter uit ziet. Van een kennis heb ik de dingen gekregen die hij over had, maar ik mis nog 2 dingetjes uit het installatie-pakket. Ziggo zegt dat ik maar een Alles in 1 Pakket moet nemen om alles nieuw te krijgen inclusief wifi modem, maar heb geen telefonie nodig en is 5 euro duurder per maand.

Afbeeldingslocatie: http://oi54.tinypic.com/2qwohas.jpg

De 2 dingen in het rood mis ik nog. Iemand die die toevallig over heeft uit een installatie pakket van Ziggo of waar ik die kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
dfrenner schreef op zondag 31 juli 2011 @ 09:29:
[...]

Ik heb dit gisteren geprobeerd en krijg "server fout"

Ik ga nu net naar mijn ziggo en in plaats van de pakketten die je altijd kon kiezen, is het nu weer TV standaard, TV plus en TV extra. Bij meer info staat dit:

TV Standaard TV Plus TV Extra
Aantal analoge zenders 25 25 25
Aantal digitale zenders 60 90 120
Aantal HD zenders 12 15 19
Aantal wisselende On demand films (zonder extra kosten) 10 30 100
Aantal wisselende On demand series (zonder extra kosten) 3 6 15

12 HD zenders bij standaard!?!?
Ik kan die niet gespecificeerd ergens zien... In alle boekjes die ik vorige week heb gekregen staan ook gewoon nog de verschillende pakketten, 1 voor 3,95, 2 voor 6,95 en alles voor 9,95...
Volgens mij wordt HD standaard:
https://static.ziggo.nl/i...mber_2011_tcm14-16721.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
check anders effe www.ziggo.nl/digitaletv

* Hmmbob vraagt zich bijna af onder welke steen je vandaan komt. Bijna... Het is immers toch echt al besproken in dit topic.

[ Voor 16% gewijzigd door Hmmbob op 31-07-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Groentenboer schreef op zondag 31 juli 2011 @ 10:00:
check anders effe www.ziggo.nl/digitaletv

* BlakHawk vraagt zich bijna af onder welke steen je vandaan komt. Bijna... Het is immers toch echt al besproken in dit topic.
Onder welke steen!?!?
De reclames geven weer dat DIGITALE TV de standaard wordt. Ik maak onderscheid tussen digitaal en HD...
Ik vroeg vorige week nog aan de ziggo monteur of HD daar ook bij zou gaan horen, omdat ik dat ergens gehoord had. Deze Ziggo man beweerde dat dat nog wel even zou gaan duren.

Ook alle boekjes die bij mijn smartcard zitten, van vorige week woensdag reppen geen woord over de nieuwe situatie. Nog steeds wordt er gevraagd of ik de pakketten wil invoeren en of ik een HD pakket extra wil.

Ik volg dit topic sinds dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Misschien handig als je een topic gaat volgen, even een paar dagen terug te gaan lezen dan?! Bv op 29 juni wordt aardig gerept over HD zenders. Op bovengenoemde link staat idd zo'n beetje wat je weten moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Hugo__Boss schreef op zondag 31 juli 2011 @ 09:42:
Heb hier nog een signaalverdeler uit het jaar 2005 en misschien zelfs 2002, weet niet of ie destijds vervangen is toen we een Motorola modem kregen. Wil toch maar eens wat hedendaagse aansluitmaterialen gebruiken, zal beter werken en ook omdat het er gewoon beter uit ziet. Van een kennis heb ik de dingen gekregen die hij over had, maar ik mis nog 2 dingetjes uit het installatie-pakket. Ziggo zegt dat ik maar een Alles in 1 Pakket moet nemen om alles nieuw te krijgen inclusief wifi modem, maar heb geen telefonie nodig en is 5 euro duurder per maand.

[afbeelding]

De 2 dingen in het rood mis ik nog. Iemand die die toevallig over heeft uit een installatie pakket van Ziggo of waar ik die kan krijgen?
Je hebt je DM uit staan, dus stuur me ff een mailtje. Ik heb wel zo'n ding over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
dragon2 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:02:
Misschien handig als je een topic gaat volgen, even een paar dagen terug te gaan lezen dan?! Bv op 29 juni wordt aardig gerept over HD zenders. Op bovengenoemde link staat idd zo'n beetje wat je weten moet.
29 juni begint op pagina 507, we zitten nu op pagina 532.
Als je van mij verwacht dit even terug te lezen, moet ik je teleurstellen. Zo veel tijd heb ik helaas niet, of niet er voor over.

Als je dat wel verwacht, kun je beter gewoon niet reageren! En nogmaals, aangezien zelfs de ziggo man die hier over de vloer kwam er niets van af wist, leek mij het nieuwe informatie. Dan deel ik die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:07
dfrenner schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:16:
En nogmaals, aangezien zelfs de ziggo man die hier over de vloer kwam er niets van af wist, leek mij het nieuwe informatie.
Vaak zijn dat contractors die wel namens ziggo komen, maar er niet in dienst zijn. Ze hebben een (1) kunstje geleerd en dat is de boel aansluiten. Op zich niks mee, maar alles wat daarbuiten valt weten ze niet en dat hoeft ook niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Beetje onduidelijk probleem hier met het wireless van mijn Ubee modem.

Mijn (Vista) laptop verbindt zonder problemen. Echter, met andere apparaten lukt het niet om verbinding te krijgen.
Als ik mijn andere laptop (XP) probeer te verbinden, dan krijg ik een poosje een windowtje met 'Please wait while Windows connects to the Ziggoxxxxx network ', wat zonder verdere melding weer verdwijnt maar de laptop wordt niet verbonden. En als ik mijn telefoon (WM6.5) probeer te verbinden dan krijg ik de melding dat de netwerksleutel onjuist zou zijn (wat echt niet het geval is).
Gek is dat mijn telefoon 2 weken geleden ook zonder problemen verbond, maar na een harde reset (vanwege WM6.5 crash) lukt dit nu niet meer.

Wat ik gedaan heb:
- Alle apparaten (Ubee modem, XP laptop, telefoon) gereset.
- Fabrieksinstellingen hersteld van Ubee modem.
- Al heel vaak de netwerksleutel gecontroleerd.
- Gegoogled naar wifi problemen met Ubee modem; behalve het selecteren van een ander control channel (wat niets uitmaakte) kon ik niets relevants vinden.

Iemand een goede tip om mijn wireless weer goed werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Even terug naar WPA-TKIP om te kijken of dat wat scheelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Ziggo @ Campzone :)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1410415445.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
dfrenner schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:16:
[...]
Als je van mij verwacht dit even terug te lezen, moet ik je teleurstellen. Zo veel tijd heb ik helaas niet, of niet er voor over.

Als je dat wel verwacht, kun je beter gewoon niet reageren!
Dat kan wel zo zijn, maar toch geldt hier de regel dat je zelf ook wat (zoek-)input mag leveren. Verder is het vrij uitgebreid in het nieuws geweest (nieuws: Ziggo voegt meer hd-zenders toe aan basispakket) dus ja, ik denk dat het terecht is dat er van je verwacht wordt dat je wat beter zoekt. :>

De grootste wijzigingen dan nog even op een rijtje:
  • Alle 10 belangrijkste NLD zenders (NLD123, RTLs, SBS etc) worden voortaan standaard in HD
  • De pakketten gaan op de schop naar 3 "simpele" pakketten, waardoor bijvoorbeeld het kidspakket verdwijnt
  • Interactieve TV wordt beter beschikbaar en inclusief in het standaard abonnement
Dat de boekjes niet meer kloppen kan zo zijn, drukwerk loopt wel vaker achter en het is zeker niet raar als je bedenkt dat dit soort installatiepakketten al een tijdje geleden in elkaar gezet zijn. Op www.ziggo.nl/digitaletv staat alle informatie die je nodig hebt.

[ Voor 28% gewijzigd door Hmmbob op 31-07-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Groentenboer schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:42:
Dat kan wel zo zijn, maar toch geldt hier de regel dat je zelf ook wat (zoek-)input mag leveren. Verder is het vij uitgebreid in het nieuws geweest (nieuws: Ziggo voegt meer hd-zenders toe aan basispakket) dus ja, ik denk dat het terecht is dat er van je verwacht wordt dat je wat beter zoekt. :>
Je kunt erover door blijven gaan, maar ik ga niet in de herhaling treden. Lees mijn laatste reactie nog maar eens door. Het was ook als input bedoeld... Vandaar de link die erbij staat.

Het doorlezen van 30 pagina's ga ik nog steeds niet doen en dat blijft zo, het staat je vrij om niet te reageren op mijn reactie. Dit draagt in ieder geval zeer weinig bij aan het topic. Jij vindt waarschijnlijk dat mijn reactie al niets bijdraagt, maar heel de nasleep draagt nog minder bij, dus dit was mijn laatste reactie over wel of niet lezen en of jij iets input vindt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Laatst online: 12-10 19:44
:9~

hoop dat dit soort snelheden een voorproefje zijn voor wat er gaat komen?
100 mb upload is zeker nice.

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Wat :o
Dat wil ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 15:26

racoon

mooowwww

racoon schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:52:
Ik heb een software update op mijn tv uitgevoerd, daarna samen met iemand van ziggo de fabrieksinstellingen hersteld en heb nu weer alle zenders.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
racoon schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:57:
[...]

Ik heb een software update op mijn tv uitgevoerd, daarna samen met iemand van ziggo de fabrieksinstellingen hersteld en heb nu weer alle zenders.
Vaak is het alleen ontvangen van NLD1 een probleem met de settings van je smartcard: NLD1 is de enige zender die ongecodeerd wordt doorgegeven. Ook voor het basispakket moet je smartcard werkend / geactiveerd zijn. Goed dat het opgelost is nu, maar dan weet je in welke richting je de volgende keer kan zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:05
Wij hebben op dit moment het standaard digitale pakket met appart het gemist pakket. Nu is alles veranderd in die 3 paketten. Zit hier ook standaard uitzending gemist bij ? Of is dit alleen bij de Plus/Extra paketten ?
Pagina: 1 ... 133 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!