Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:43
timovd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:22:
[...]

Per 1 juni zouden wij de extra HD-zenders moeten hebben, maar Ziggo heeft hier nog niets over gecommuniceerd. Ik had graag zondag a.s. BBC HD willen hebben i.v.m. TopGear S17.
In het artikel staat duidelijk "vanaf juni". Daarnaast is in dit topic al meerdere keren gezegd dat in juni eerst een aantal SD-zenders worden verwijderd waarna in september de HD-zenders toegevoegd worden.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets zegt me dat ik dit zelf had opgelost als dit bij ons had gespeeld... het ontgaat mij altijd wat waarom mijn ouders / schoonouders die ook niet meer de jongsten zijn wel goede bekabeling hebben, weten dat je een monteur kan laten komen om kabels aan te leggen en dat je daarvoor betaald, maar dat dat het geld waard is.

Waarom ga je uberhaupt naar expert als je rtl4 niet meer kan ontvangen?

Mensen die hart van Nederland kijken zoals in dat artikel staan moeten juist blij zijn dat het van de buis is, het zou mij niet eens opvallen als sbs6 weg is :o

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Heeft iemand ook last van een soort klapper verbinding? Ik kan soms enige sites niet meer bereiken als ik aan het internetten ben, lijkt wel of de verbinding steeds aan/uit gaat. Dit gebeurt nu best veel en begint nu nogal irritant te worden. Het vreemde is wel dat IP-based applicaties wel gewoon prima doorgaan. Ook als ik ga browser of pingen op IP werkt alles prima. Dus ik denk dat het ergens met de DNS te maken heeft. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:29

TFHfony

Professional Weirdo

Jeffrey0416 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:19:
Heeft iemand ook last van een soort klapper verbinding? Ik kan soms enige sites niet meer bereiken als ik aan het internetten ben, lijkt wel of de verbinding steeds aan/uit gaat. Dit gebeurt nu best veel en begint nu nogal irritant te worden. Het vreemde is wel dat IP-based applicaties wel gewoon prima doorgaan. Ook als ik ga browser of pingen op IP werkt alles prima. Dus ik denk dat het ergens met de DNS te maken heeft. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb al heel lang geleden mijn DNS servers aangepast naar die van GoogleDNS ipv die van Ziggo. Scheelde hier toen best veel. Wellicht dat de DNS servers van Ziggo inmiddels een stuk beter zijn, maar ik heb nooit de behoefte gehad om het terug te veranderen :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Jeffrey0416 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:19:
Sinds gisteren klapper verbinding. Het ligt er twee, drie keer per dag uit. Hoge pingtijden 74-80.
Het wordt steeds beroerder. Ik had al hoge pingtijden sinds een maand 47-58 en download"snel"heden van 10Mb of lager. Maar sinds gisteren is het echt huilen met de pet op.
Zijn ze met het netwerk bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
TFHfony schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:28:
[...]

Ik heb al heel lang geleden mijn DNS servers aangepast naar die van GoogleDNS ipv die van Ziggo. Scheelde hier toen best veel. Wellicht dat de DNS servers van Ziggo inmiddels een stuk beter zijn, maar ik heb nooit de behoefte gehad om het terug te veranderen :)
Hoe doe je dat? In het ubee modem neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel al vaker mijn modem modem rebooten de afgelopen dagen.
Had dan nog geen 1mbit verbinding, na de herstart was het weer goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
echt een klote verbinding op het moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Thombias schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:31:
[...]

Hoe doe je dat? In het ubee modem neem ik aan?
In je router kan je over het algemeen DNS servers instellen.
Die van Google zijn (dacht ik) 8.8.8.8 en 8.8.4.4

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Net op Twitter:
a.s. maandag wordt de samenstelling van de nieuwe Ziggo TV-pakketten bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 02:04
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:10:
[...]

Ik heb een routertje van 80 euro (vorige maand gekocht) en haal daarmee draadloos 50mbit 10 meter van mijn modem (2 verdiepingen hoger), 20 lijkt me wel heel weinig?
Ik denk dat hij een Wireless-G verbinding heeft. Een router van 80 euro zit waarschijnlijk in het Wireless-N segment en daarmee zijn verbindingen veel sneller. Zo haal ik de volle 120 Mbit op 10 meter draadloos, hetgeen neer komt op zo'n 14.5 MB/s met nieuwsgroepen. Investeren in de router loont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05:22

timovd

Voorsprong door techniek

Welke user is dit op Twitter?
De Internetpakketten worden binnenkort ook anders. Dit kan alleen nog even duren. Er waren geruchten dat iedereen telefonie erbij krijgt. (Ik hoop het niet)

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

timovd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 21:18:
[...]

Welke user is dit op Twitter?
De Internetpakketten worden binnenkort ook anders. Dit kan alleen nog even duren. Er waren geruchten dat iedereen telefonie erbij krijgt. (Ik hoop het niet)
Als het "gratis" zou zijn, wat zou dan het probleem zijn? Dan gebruik je het toch niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-10 11:56

CoolGamer

What is it? Dragons?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik had hem via @ZiggoWebcare ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 07:33
Even een update van mijn kant maar weer.

Monteur is van de week geweest en heeft zoals afgesproken een Ubee modem (zonder wifi)achtergelaten en deze werkde stabiel. Ik had 2 dagen achterlkaar gewoon internet. Voorheen had ik pakweg 8 uur gemiddeld voordat ik inene geen inetrnet meer had (Ubee met Wifi).

Monteur vroeg of ik ook wat wilde testen door ook nogmaals een nieuw Ubee Wifi modem te testen. Deze heeft hij keurig gebracht ik kwam gister wat laat thuis. Zette modem ertussen maar kreeg maar geen ip adres. Bleef maar 169 adres range. Monteur gebeld en schijnt dus ook een van de plotselinge problemen te zijn. Het was voor hem duidelijk hij hoorde van collega's ook al dingen hierover.

Nu weer het Ubee zonder wifi modem ertussen. In eerste instantie deed deze het niet. Ik kreeg ook geen activatie ofzo (had het test modem niet kunnen activeren omdat ik nieteens een ip adres kreeg). Ziggo belletje. Was in begin ietswat teleurstellend bericht. Kreeg namelijk te horen dat het erg druk was en er werd dan ook aangeraden later terug te bellen. Vlak na dat bericht had ik echter al een vriendelijke man aan de telefoon. Deze keek in het systeem en er waren nog in het geheugen 2 geactiveerd of twee doormekaar. Het was in elk geval niet goed. Minuut of 2 later had ik weer internet.

Even de voor en nadlen van Ubee Wifi modem die ik heb mogen ondervinden:

Voordeel:
- Alles in 1.
- Geen uitstekende antenne's.
- Wordt niet echt warm.
- Vrij compact
- Beheerpagina's bieden best wel veel functies.

Nadeel:
- Door compact ontwerp en geen mogelijkheid van externe antenne's is het draadloze bereik een stuk minder dan als dit vergelijkt met een standaard router. Hij kan de N standaard aan dat is wel mooi maar op 5 meter en zichtverbinding mag je toch wel verwachten dat je meer dan 65Mbit/s scoort. Met diverse andere routers scoort dit hoger zelfs met een muur ertussen en of wat grotere afstand.
- Het toevoegen van een vast ip adres werkt niet stabiel. Waarschijnlijk met een firmware wel op te lossen. Ik kreeg erg vaak echter een vastloper bij het toevoegen van een vast ip adres. Vaak werd het ook niet goed opgeslagen.
- In het begin bij het bekende geen internet probleem deed onze telefoon het nog wel. Tegenwoordig was dit ook niet meer het geval. Erg vervelend. Zelf ben ik werken en ouders gebruiken minder internet maar gebruiken wel de telefoon. Op dat moment ben je zelf ook niet bereikbaar. Ofwel je weet niet of je bereikbaar bent of niet. Dit kun je alleen testen door of te internetten of telkens de telefoon te testen.
- De ledjes op het modem geven de status van het modem aan. Echter bij zo'n bevriezing is de status nogsteeds kerngezond. Ziggo leest dan het modem uit maar ziet niks vreemds. Je staat een beetje alleen tegen Goliath Ziggo. Ik hoop voor degenen die problemen hebben er snel een goede firmware ofzo beschikbaar is en verspreid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, kreeg net een vraag van iemand die ik niet kan beantwoorden omdat ik nagenoeg geen ervaring heb met digitale tv, laat staan HD.

Diegene wilde gister Die Hard 4 zien op RTL5, zou in HD worden uitgezonden. Hij heeft het HD pakket, HD capable apparatuur maar kreeg die film niet in HD te zien.

Any idea's?

edit: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=31723 .... Blijkbaar niet mogelijk dus.
Je zou verwachten dat zoiets wel snel op de FP zou komen te staan, guess not :P Of ik ben te ongeduldig. :$
(En ja, die link staat in de nieuwssubmitqueue.)

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 25-06-2011 11:06 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsoeting
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 15:09
Per 1 juni zouden wij de extra HD-zenders moeten hebben, maar Ziggo heeft hier nog niets over gecommuniceerd. Ik had graag zondag a.s. BBC HD willen hebben i.v.m. TopGear S17.
Begreep gisteren van een ziggo persoon 1 juli. Maar dit was nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 15:46
Nog wat van Twitter:
Vanaf medio 2012 bieden wij onze klanten IPv6.
https://twitter.com/#!/ZiggoCompany/status/84303304775057410

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 15:26

racoon

mooowwww

Ik heb afgelopen dinsdag mijn ziggo abbo gekregen, nu zit ik met het volgende probleem, ik heb mijn tv meerdan 1 uur op nederland 1 laten staan en nog steeds heb ik alleen nederland1 op de tv geen andere zenders, betreft een sony KDL-40EX711 met ci+ module.

Weet er iemand wat er mis gaat bij mij, of moet ik de helpdesk bellen zodat hun daar wat kunnen doen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 11:27
Raven schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:56:
Hmm, kreeg net een vraag van iemand die ik niet kan beantwoorden omdat ik nagenoeg geen ervaring heb met digitale tv, laat staan HD.

Diegene wilde gister Die Hard 4 zien op RTL5, zou in HD worden uitgezonden. Hij heeft het HD pakket, HD capable apparatuur maar kreeg die film niet in HD te zien.

Any idea's?

edit: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=31723 .... Blijkbaar niet mogelijk dus.

[...]

Je zou verwachten dat zoiets wel snel op de FP zou komen te staan, guess not :P Of ik ben te ongeduldig. :$
(En ja, die link staat in de nieuwssubmitqueue.)
Ziggo zendt RTL5 niet in HD uit. Vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijtafel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-10 18:13
Hebben hier meer mensen last van dat ziggo de beloofde download snelheid de afgelopen dagen niet haalt?
Normaal haalde hij op speedtest.net met gemak 40mbit maar nu blijft hij steken op 15 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10 07:54

Wirehub

Blaat

Snijtafel schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:47:
Hebben hier meer mensen last van dat ziggo de beloofde download snelheid de afgelopen dagen niet haalt?
Normaal haalde hij op speedtest.net met gemak 40mbit maar nu blijft hij steken op 15 :|
is dat met die nieuwe Ubee wireless ?
Ik heb nu na 3 monteur bezoeken de nieuwe modem om laten zetten naar bridge mode en haal al een week maximale snelheid . Geen resets meer nodig gehad en gebruik mijn eigen wireless-n router achter de modem.
Er zijn blijkbaar zeer veel problemen met het draadloze gedeelte van de modem (ubee router) , waarbij Ziggo toch echt eens moet toegeven dat deze nieuwe Ubee's echt niet goed zijn met Router functie. (zullen ze natuurlijk nooit doen :+ )

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijtafel
Wirehub schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:57:
[...]

is dat met die nieuwe Ubee wireless ?
Ik heb nu na 3 monteur bezoeken de nieuwe modem om laten zetten naar bridge mode en haal al een week maximale snelheid . Geen resets meer nodig gehad en gebruik mijn eigen wireless-n router achter de modem.
Er zijn blijkbaar zeer veel problemen met het draadloze gedeelte van de modem (ubee router) , waarbij Ziggo toch echt eens moet toegeven dat deze nieuwe Ubee's echt niet goed zijn met Router functie. (zullen ze natuurlijk nooit doen :+ )
Ja hier ook een ubee wireless, via de gbit lan aansluitingen verbonden, maar eerst haalde hij met gemak 40mbit op hetzelfde router/modem maar nu is dat op een of andere manier helemaal ingezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Heb ik al een paar maand last van een stroop-verbinding. Per 1 augustus ben ik over naar ftth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 23:54
En wat haal je dan op speedtest.ziggo.nl? Speedtest.net is niet echt betrouwbaar omdat je dan buiten het ziggo bereik aan het meten bent. Met andere woorden, als je de snelheid niet haalt hoeft dat niet per se aan Ziggo te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijtafel
grun93 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 23:30:
[...]

En wat haal je dan op speedtest.ziggo.nl? Speedtest.net is niet echt betrouwbaar omdat je dan buiten het ziggo bereik aan het meten bent. Met andere woorden, als je de snelheid niet haalt hoeft dat niet per se aan Ziggo te liggen.
Ja, heb de speedtest van ziggo ook gedaan, maar ook daar is het resultaat niet veel beter.
Het is alleen zo gek dat hij het eerst met gemak redde en nu met een beetje geluk komt er max 20 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBreaker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 23:56
Hier: http://www.evenomschakelen.nl/analoog/ staat (na postcode check), dat het zenderaanbod per 22 juni (wellicht in mijn geval) is aangepast. Der halve ga ik er dan ook vanuit dat ik per deze datum ook de HD-zenders ontvang. Omdat dit niet het geval is, heb ik contact opgenomen met Ziggo, maar deze zegt dat ze pas vermoedelijk per september de HD-zenders gratis in het basis pakket gaan doen!

Dit is typisch Ziggo!

You may enlighten me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort ga ik op mezelf wonen, en wil ik Ziggo Alles-in-1 Plus gaan nemen.
Nu is de kans heel groot dat ik als nieuwe abonnee een Ubee modem/router combinatie ga krijgen.

Aangezien ik simultaneous 2.4 en 5 GHz WiFi belangrijk vindt, wil ik graag een Linksys E4200 aan mijn modem hangen. Is het op één of andere manier mogelijk om het modem in bridge mode te laten zetten, zodat het hele router en WiFi gebeuren wordt uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBreaker
De ubee (EVW320B) die ik van ziggo heb gekregen kan in ieder geval niet in bridge-mode. Maar je kan de Linksys toch gewoon onderdeel van je netwerk laten uitmaken? Waarna hij als AP zal functioneren.

You may enlighten me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MrBreaker schreef op zondag 26 juni 2011 @ 09:41:
Hier: http://www.evenomschakelen.nl/analoog/ staat (na postcode check), dat het zenderaanbod per 22 juni (wellicht in mijn geval) is aangepast. Der halve ga ik er dan ook vanuit dat ik per deze datum ook de HD-zenders ontvang. Omdat dit niet het geval is, heb ik contact opgenomen met Ziggo, maar deze zegt dat ze pas vermoedelijk per september de HD-zenders gratis in het basis pakket gaan doen!

Dit is typisch Ziggo!
Dus jouw interpretatie is fout en dat ligt vervolgens aan Ziggo. Er is nergens beweerd dat het uitschakelen van analoog direct wordt opgevolgd door HD zenders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBreaker
@Frank-NL,

Waar baseer je dat op dan? Er staat:

"Digitale TV wordt de standaard. Het is weer even omschakelen.

Televisiekijken is in de afgelopen 60 jaar behoorlijk veranderd. Zwart-wit werd kleur. We kregen een afstandsbediening, kabel, breedbeeld en tv's werden steeds platter. Zo'n 5 jaar geleden gingen steeds meer mensen over op digitale televisie. Ziggo blijft mee verbeteren en breidt daarom de komende maanden het digitale televisieaanbod verder uit. HD en Interactieve Televisie worden onderdeel van je Standaard TV-abonnement. Om dat mogelijk te maken, zijn een aantal tv-zenders straks niet meer analoog te bekijken en veranderen een aantal zenders van frequentie."

Mijn conclusie: Nu is het mogelijk. En "straks" is al geweest, dus extra HD-zenders in het basis-pakket!

En ja het blijft inderdaad een kwestie van interpretatie, maar Ziggo heeft hierin OOK een taak! Dus jouw reactie vindt ik wat te kort door de bocht.

En ik denk dat velen mijn interpretatie kunnen volgen, dan wel het ook zo interpreteren.

You may enlighten me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Ik vind het knap dat je uit zo'n algemene zin dergelijke conclusies kan trekken. Als je bovendien een beetje begrijpt wat de procedure is en dat er per gemeente verschillende zenders uitgeschakeld worden en er dus overal andere frequenties wijzigen, snap je ook wel dat na de wijziging op jouw postcode alleen Ziggo nog lang niet klaar is.

En wat voor taak heeft Ziggo hierin dan? Ze geven een indicatie van wat er komen gaat, niet wanneer het precies af is. Exacte data geven is geen slim plan, gezien het feit dat er nu al zo'n verwachting is bij sommigen naar aanleiding van een algemene aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
MrBreaker schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:07:
@Frank-NL,

Waar baseer je dat op dan? Er staat:

"Digitale TV wordt de standaard. Het is weer even omschakelen.

Televisiekijken is in de afgelopen 60 jaar behoorlijk veranderd. Zwart-wit werd kleur. We kregen een afstandsbediening, kabel, breedbeeld en tv's werden steeds platter. Zo'n 5 jaar geleden gingen steeds meer mensen over op digitale televisie. Ziggo blijft mee verbeteren en breidt daarom de komende maanden het digitale televisieaanbod verder uit. HD en Interactieve Televisie worden onderdeel van je Standaard TV-abonnement. Om dat mogelijk te maken, zijn een aantal tv-zenders straks niet meer analoog te bekijken en veranderen een aantal zenders van frequentie."

Mijn conclusie: Nu is het mogelijk. En "straks" is al geweest, dus extra HD-zenders in het basis-pakket!

En ja het blijft inderdaad een kwestie van interpretatie, maar Ziggo heeft hierin OOK een taak! Dus jouw reactie vindt ik wat te kort door de bocht.

En ik denk dat velen mijn interpretatie kunnen volgen, dan wel het ook zo interpreteren.
Nee, onzin. Ziggo heeft nooit een datum genoemd voor gratis HD zenders. Het zal mij persoonlijk verbazen als het in september al zover is, ik denk dat het doorgeschoven wordt naar november/december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Informatie over de nieuwe zenderpakketten: http://twitter.com/#!/ZiggoCompany/status/84228951827943425

edit:
Nevermind, ik loop een beetje achter de feiten aan, dit was al eerder gepost.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBreaker
Ce?

@Cubic X,

Wat is onzin? Op de eerder genoemde pagina staat in mijn geval 22 juni!

@Frank-NL,

Als jij een beetje begrijpt dat er al meer HD-content in andere pakketten van Ziggo zitten, "straks" onderdeel uit gaan maken van het standaard pakket, dan lijkt mij mijn conclusie duidelijk!

You may enlighten me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
MrBreaker schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:23:
Ce?

@Cubic X,

Wat is onzin? Op de eerder genoemde pagina staat in mijn geval 22 juni!

@Frank-NL,

Als jij een beetje begrijpt dat er al meer HD-content in andere pakketten van Ziggo zitten, "straks" onderdeel uit gaan maken van het standaard pakket, dan lijkt mij mijn conclusie duidelijk!
Het is onzin dat Ziggo vanaf 22 juni het basispakket zou veranderen, dat staat er namelijk niet. Er staat dat een aantal analoge zenders gaan verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
MrBreaker schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:23:

Er komen anders heel wat HD zenders nieuw op het netwerk, hiervoor zijn flink wat aanpassingen nodig. Maar ik begrijp dat ik je toch niet kan overtuigen aangezien je jouw interpretatie als de waarheid hebt verheven. Succes met wachten verder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBreaker
@Cubic X,
Het is onzin dat Ziggo vanaf 22 juni het basispakket zou veranderen, dat staat er namelijk niet. Er staat dat een aantal analoge zenders gaan verdwijnen.
Klopt, dat heb ik ook nooit beweert. Ziggo doet net alsof het een plaats maakt voor het andere, dat is mijn punt.

@Frank-NL,

Bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door MrBreaker op 26-06-2011 10:40 ]

You may enlighten me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 09:48:
Binnenkort ga ik op mezelf wonen, en wil ik Ziggo Alles-in-1 Plus gaan nemen.
Nu is de kans heel groot dat ik als nieuwe abonnee een Ubee modem/router combinatie ga krijgen.

Aangezien ik simultaneous 2.4 en 5 GHz WiFi belangrijk vindt, wil ik graag een Linksys E4200 aan mijn modem hangen. Is het op één of andere manier mogelijk om het modem in bridge mode te laten zetten, zodat het hele router en WiFi gebeuren wordt uitgeschakeld?
Ik ben toevallig sinds donderdag ook een E4200 gaan gebruiken ipv die brakke ubee router. Even bellen met 1200 via je ziggo lijn, dan kunnen ze zo het router gedeelte op de ubee uitzetten.
Even 5 minuutjes wachten, modem resetten, en daarna krijgt je E4200 gewoon een public IP adres en kun je met een fijne router werken :p

ps. ik heb er dd-wrt opgezet, werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

racoon schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:11:
Ik heb afgelopen dinsdag mijn ziggo abbo gekregen, nu zit ik met het volgende probleem, ik heb mijn tv meerdan 1 uur op nederland 1 laten staan en nog steeds heb ik alleen nederland1 op de tv geen andere zenders, betreft een sony KDL-40EX711 met ci+ module.

Weet er iemand wat er mis gaat bij mij, of moet ik de helpdesk bellen zodat hun daar wat kunnen doen.
Ik had het zelfde na het verifieren van mijn ci+ .
Gewoon uit en aan gezet en authentificatie start.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Het is weer zover, iedere keer als Ziggo met z'n tengels aan die kabel komt voor onderhoud is er wel weer wat. Lekker hoge latencies sinds het "onderhoud" is gepleegd, de lol kan niet op.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 15:26

racoon

mooowwww

weet er iemand of ik achter het wifi modem ook een router kan plaatsen en dat signaal kan pakken?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:13
Afgelopen vrijdag het nieuwe modem/router ontvangen. Installatie is prima gegaan en voor 15 minuten lang geen enkel probleem. Helaas daarna mijn eerste echt slechte ervaring met Ziggo: internet valt weg. De Servicedesk constateert dat er ergens een signaal te sterk is en dat er een monteur moet komen.
Gelukkig blijkt dat het internet soms wel goed werkt (en "soms" blijkt sinds zaterdag continu), maar laat de monteur toch maar even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

racoon schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:16:
weet er iemand of ik achter het wifi modem ook een router kan plaatsen en dat signaal kan pakken?
Dat weet iedereen die dit topic even doorleest.
of kijk hier even: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=32135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hop...al een uur geen internet in Breda. Leve de vodafone tethering, maar wat een walgelijk slechte IP is Ziggo in rap tempo ah worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziggo maakt nieuwe digitaal-pakket bekend

[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 23:55

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is eerder al kenbaar gemaakt:
  • TV Standaard: € 16,95 per maand.
  • TV Plus: € 24,95 per maand.
  • TV Extra: € 29,95 per maand.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Mhhh, zitten toch een paar zenders in het Extra pakket waar ik in geïnteresseerd ben. (history, discovery, nat geo) Maar even de prijzen afwachten.

[edit]Oh, al bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 11:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ha, eindelijk ook BBC-HD in het pakket. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Chrasher schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:43:
Wel pas bij het plus pakket ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Natuurlijk hebben ze er (zoals verwacht) een ratjetoe van gemaakt, en door mij veel bekeken zenders in het duurste abo gestopt (zoals History e.a.), welke ik anders in een enkel themapakket had zitten. Ik wist wel dat dit zou gebeuren en was in afwachting hiervan al teruggestapt op het basispakket, en dat zal nu mooi zo blijven. Jammer Ziggo, maar mijn geld krijg je zo niet (helaas geen concurrentie op de kabel), en als iedereen nou zou weigeren om de dure pakketten te nemen, dan hielp het misschien om een signaal af te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 15:50

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Wanneer ging dat nieuwe pakket met RTL HD e.d. nou erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 23:55

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Nickalicious schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:09:
Per 1 september lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:43
Nickalicious schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:09:
Televisie zenderoverzicht per 1 september 2011.

Eigenlijk alle zenders waar ik weleens op kijk standaard in HD (de eerste tien + Eurosport). Top!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziggo maakt nieuwe digitaal-pakket bekend dat per 1 september 2011 ingaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Heeft Ziggo geen actieprijs voor bestaande digitale kijkers die willen upgraden naar een HD decoder of interactieve ontvanger? Die aanbiedingen zijn er wel voor nieuwe klanten of bestaande analoge klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:45
grun93 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:58:
Heeft Ziggo geen actieprijs voor bestaande digitale kijkers die willen upgraden naar een HD decoder of interactieve ontvanger? Die aanbiedingen zijn er wel voor nieuwe klanten of bestaande analoge klanten.
Nee Ziggo naait haar trouwe klanten graag. Gewoon opzeggen, 3 maanden ergens anders naar toe en weer terug. Kost hun ook nog eens meer geld.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 27-06-2011 12:59 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat nu ook informatie over de nieuwe TV-abonnementen op de Ziggo-site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
LuPo schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:22:
[...]

De link met het nieuwe zenderoverzicht doet het bij mij niet en bij jullie

Eigenlijk alle zenders waar ik weleens op kijk standaard in HD (de eerste tien + Eurosport). Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Hoe is de ervaring met het overstappen naar ziggo? Loopt dat een beetje goed?

Ik heb dus net ziggo alles-in-1 aangevraagd zodat ik van mijn KPN-abo en Online internet af ben.

Nou zal de monteur ergens op 7 juli komen, het afzeggen van Online zal pas op 25 juli gebeuren. (handig dat ik eerst leverdatum moet kiezen, en dan LATER pas een mailtje ontvang om de opzegging van internet te laten registreren)

Wat is er dan in de overlap? Heb ik dan 2 abbo's lopen? (lijkt me wel veilig... als ziggo problemen geeft)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

grun93 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:58:
Via www.evenomschakelen.nl kan je een HD-ontvanger (€79,-) of een interactieve ontvanger (€199,-) bestellen. Je komt dan uit op de site van Ziggo om te bestellen.

In het midden van de pagina even klikken op 'Toe aan Digitale TV'
Phusebox schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:59:
[...]

Nee Ziggo naait haar trouwe klanten graag. Gewoon opzeggen, 3 maanden ergens anders naar toe en weer terug. Kost hun ook nog eens meer geld.
Dat is ook een optie, mijn optie is minder omslachtiger.

[ Voor 22% gewijzigd door Yorinn op 27-06-2011 13:16 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:03:
Er staat nu ook informatie over de nieuwe TV-abonnementen op de Ziggo-site.
Ik vind het toch maar een vreemde wijziging. Maarja, wat doe je er tegen?

Ik heb nu alles in 1 extra met kids pakket, straks ga ik dus 13 euro betalen omdat het kids pakket niet in het plusabonnement zit (nick jr mist zo te zien, dat is naast jimjam en babytv momenteel favoriet bij ons thuis).

Op zich gaat het mij niet om die 10 euro, maar ik vind het wel vervelend dat ik voor hd tv uitzendingen en tv on demand / interactieve tv etc. ga betalen. Ik kan die gratis films (momenteel) nog niet bekijken, maar betaal er dus wel voor.

Een geniepige manier om aan geld te komen. Dat is het gewoon.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Alles in 1 Extra + het Digitaal Totaal pakket. Ik begrijp dat het digitaal totaal pakket komt te vervallen. Ik ben nu van plan om mijn abonnement te downgraden naar Alles in 1 Plus + TV Extra. Klopt mijn aanname dat het enige wat dan verandert de snelheid van mijn internetverbinding is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:16:
Ik heb Alles in 1 Extra + het Digitaal Totaal pakket. Ik begrijp dat het digitaal totaal pakket komt te vervallen. Ik ben nu van plan om mijn abonnement te downgraden naar Alles in 1 Plus + TV Extra. Klopt mijn aanname dat het enige wat dan verandert de snelheid van mijn internetverbinding is?
dat klopt, ik zou echter wachten, op die pagina staat ook dat je 3 maanden nog korting krijgt vanaf september, ik zou dus pas in eind november de wijzigingen doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 16:00
LuPo schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:22:
[...]

Die link werkt niet meer. Kan ook niet de juiste link vinden. Heeft iemand die PDF nog? Of een alternatieve link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:17:
[...]

dat klopt, ik zou echter wachten, op die pagina staat ook dat je 3 maanden nog korting krijgt vanaf september, ik zou dus pas in eind november de wijzigingen doorgeven.
Inderdaad, dat was ook mijn idee. Alles in 1 Extra + TV Extra wordt in principe maar 3,05 euro duurder dan Alles in 1 Extra + Digitaal Totaal, maar wilde het sowieso al downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Yorin schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:14:
Via www.evenomschakelen.nl kan je een HD-ontvanger (€79,-) of een interactieve ontvanger (€199,-) bestellen. Je komt dan uit op de site van Ziggo om te bestellen. In het midden van de pagina even klikken op 'Toe aan Digitale TV'
Dat is het juist: ik heb al Ziggo digitale tv (alles in een plus) en wil naar HD of interactieve tv. Die aanbiedingen zijn alleen voor klanten die nu nog geen Ziggo digitale tv hebben (staat in de kleine lettertjes onderaan jouw link).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:19:
[...]

Inderdaad, dat was ook mijn idee. Alles in 1 Extra + TV Extra wordt in principe maar 3,05 euro duurder dan Alles in 1 Extra + Digitaal Totaal, maar wilde het sowieso al downgraden.
Ik ga het ook eens bekijken, download alleen nog tv series en 120mbit is eigenlijk wat overdreven... en door die tv wijzigingen wordt het duurder.

Zelf net wel even aangemeld voor het duurste tv pakket, ik wil niet dat kids pakket kwijt (kan wel series voor de kids downloaden en op de mediaplayer zetten, maar het gemak van aanzetten op een kids kanaal en kids voor de buis is wel ideaal, zeiken ze ook niet dat ze twee verschillende programma's willen zien).

Verder weet ziggo mijn rekening van deze maand wel weer flink te verneuken, zie dit:

Sport1 pakket 15-05-2011 tot 01-06-2011 8,20
Sport1 pakket 3 maanden voor 5 euro p/mnd 15-05-2011 tot 01-06-2011 4,46
Korting Sport1 pakket 15-05-2011 tot 01-06-2011 -8,20
Sport1 pakket 01-06-2011 tot 03-06-2011 1,00
Korting Sport1 pakket 01-06-2011 tot 03-06-2011 -1,00
Sport1 pakket 3 maanden voor 5 euro p/mnd 01-06-2011 tot 03-06-2011 0,54
1 KeuzePakket 03-06-2011 tot 01-07-2011 3,69
Digitale Televisie kaart *** 01-07-2011 tot 01-08-2011 0,00
1 KeuzePakket 01-07-2011 tot 01-08-2011 3,95
TV op Bestelling kaart ***

Jaja, lekker duidelijk, ik snap er geen hol van. Ik betaal maar gewoon, dat bellen om te vragen hoe het zit zal ook wel een irritatie worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Ghost81 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:17:
[...]

Die link werkt niet meer. Kan ook niet de juiste link vinden. Heeft iemand die PDF nog? Of een alternatieve link?
Sure: http://www.file-hunter.com/X/Ziggo.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabutcha76
  • Laatst online: 11-10 14:33
Super, was er net te laat bij op de Ziggo-site zelf :)

7800 WP Panasonic Kuro HIT-N325 @ West 255 | Live PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 19:20
Waarscheinlijk zijn ze nu bezig om blad 4 te maken, dus incl. de extra premium pakketen ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
Hey, zijn we vanaf 1 september ook van die rottige kanaalindeling van HD zenders af? Oftewel RTL4 HD, nu 64 gaat naar 4, zo te zien wel! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 17:57
Chrasher schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:43:
Maar BBC HD is geen BBC1/2 HD. Meer een soort Discovery HD Showcase achtige aparte zender... Nog geen F1 in HD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:43:
[...]

Maar BBC HD is geen BBC1/2 HD. Meer een soort Discovery HD Showcase achtige aparte zender... Nog geen F1 in HD :(
Jawel. http://www.bbc.co.uk/pres...january/12/formula1.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

top!!!

Ik heb gelijk de helpdesk gebeld en mijn basistv pakket + kids omgezet naar totaal pakket en via de website aangegeven dat ik vanaf september het duurste tv pakket wil.

Is dat ook weer geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:43:
[...]

Maar wel Topgear in HD!

Topgear wordt namelijk simultaan uitgezonden op BBC2 en BBC HD..... misschien gaan ze dit ook wel bij de Formula1 doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 08:41
fijn heb ik net voor €80 een CI+ module gehaald, die gaat dus mooi niet werken met interactieve services. Maar die interactieve HD recorder bij een Alles in een wordt wel aantrekkelijker.
Bullet NL schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:48:
[...]

Maar wel Topgear in HD!

Topgear wordt namelijk simultaan uitgezonden op BBC2 en BBC HD..... misschien gaan ze dit ook wel bij de Formula1 doen.....
Top Gear is ook op Veronica in HD dan toch.

[ Voor 46% gewijzigd door ApexAlpha op 27-06-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Dit artikel maakt niet duidelijk op welke BBC zender de HD uitzendingen van de Formule 1 gaan plaatsvinden.
Tot op heden was die BBC one HD.... alhoewel het afgelopen zondag volgens mij werd uitgezonden op de BBC two.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
ApexAlpha schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:49:
fijn heb ik net voor €80 een CI+ module gehaald, die gaat dus mooi niet werken met interactieve services. Maar die interactieve HD recorder bij een Alles in een wordt wel aantrekkelijker.

[...]

Top Gear is ook op Veronica in HD dan toch.
Top Gear op Veronica loopt ongeveer een half jaar tot een jaar achter op de nieuwe uitzendingen welke sinds gisteren weer zijn te zien op de BBC two

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft zo'n interactieve decoder eigenlijk enig nut als je al een mediaplayer hebt?

Je kan er toch on demand dingen mee kijken en verder niets of mis ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:53:
heeft zo'n interactieve decoder eigenlijk enig nut als je al een mediaplayer hebt?

Niet alle mediaboxen / mediaplayers zijn interactief als ik het goed heb. Een CI+ module volgens mij sowieso niet, die is zelfs bij UPC niet interactief en daar zijn alle andere mediaboxen dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Bullet NL schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:51:
[...]

Dit artikel maakt niet duidelijk op welke BBC zender de HD uitzendingen van de Formule 1 gaan plaatsvinden.
Tot op heden was die BBC one HD.... alhoewel het afgelopen zondag volgens mij werd uitgezonden op de BBC two.
Artikel zegt BBC HD, maar wat ik begreep aan het begin van het jaar was dat het niet op BBC HD, wat een soort demokanaal is, maar op BBC One HD komt.

Iemand die nu BBC HD heeft die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:53:

De ITV decoders ondersteunen HD content en kunnen on-demand krijgen (dus films huren, of uitzending gemist).

De Cisco versie kan je ook nog eens tegelijkertijd kijken en opnemen (en live tv pauzeren of terugspoelen).

Ik wil niet meer anders :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 00:29
ApexAlpha schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:55:
Niet alle mediaboxen / mediaplayers zijn interactief als ik het goed heb. Een CI+ module volgens mij sowieso niet, die is zelfs bij UPC niet interactief en daar zijn alle andere mediaboxen dat wel.
Een CI+ module is dan ook geen tuner of decoder zoals sommige mensen schijnen te denken. Deze zit gewoon in je tv gebouwd, de CI+ decrypt slechts het signaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Nielson op 27-06-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Nielson schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:01:
[...]
Een CI+ module is dan ook geen tuner of decoder zoals sommige mensen schijnen te denken. Deze zit gewoon in je tv gebouwd, de CI+ decrypt slechts het signaal.
Nee dat begrijp ik maar decoders in tv's zijn niet ondemand geschikt, dat bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:48:
[...]

top!!!

Ik heb gelijk de helpdesk gebeld en mijn basistv pakket + kids omgezet naar totaal pakket en via de website aangegeven dat ik vanaf september het duurste tv pakket wil.

Is dat ook weer geregeld.
Top??? Je had het goedkoopste plus één themapakket speciaal voor de kids, en nu ze dat bewust in het duurste pakket hebben gestopt, ga je overstag en spek je de kas van Ziggo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
https://static.ziggo.nl/i...mber_2011_tcm14-16721.pdf

Hij is weer online mensen, zo te zien is het overzicht geupdate met icoontjes en is de boel flink verduidelijkt. Ook zijn de REGIONALE ZENDER plekken vervangen door zendernamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 00:26
Hmm, Leuk hoor die nieuwe indeling van digitale tv bij Ziggo.
Kwaliteit zal er wel niet beter op worden en we moeten meer gaan betalen.
HD zenders zijn bij Ziggo ook totaal de moeite niet waard want het beeld word er bij mij absoluut niet mooier op.(Film 1 en Eurosport zien er exact hetzelfde uit buiten het logotje.)

Sinds Multikabel is opgegaan in Ziggo is het alleen maar achteruitgegaan.
Ben er al een tijd niet meer tevreden over.

Zal Canaal Digitaal eens bellen, Zat toch al te twijvelen om over te stappen op schotel vanwege de slechte kwaliteit van Motors TV.
En gelijk eens kijken wanneer glasvezel in mijn wijk/regio beschikbaar komt, Tot die tijd blijf ik voor telefonie en internet nog even bij Ziggo hangen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:14
Hmm.. Moet er toch maar eens over nadenken om weer terug te gaan naar de basis. Ze halen zo te zien nu ook Misdaadnet van de kabel af, daar gaat mijn moeder niet blij mee zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Snap deze zin niet helemaal
Ziggo abonnees met TV Plus en TV Extra krijgen in september, oktober en november 2011 een speciale kennismakingskorting op het voor hen geselecteerde abonnement (op basis van het huidige pakket) . Wijzig je tijdens deze periode je abonnement, dan vervalt de kennismakingskorting op het nieuwe TV-abonnement.
We hebben nu Plus voor een tientje per maand extra, het is dus maar afwachten wat Ziggo voor ons selecteerd als nieuwe pakket? Ben ik het daar niet meer eens omdat ik bv Plus wil terwijl ik Extra krijg vervalt de korting?

Dus eerst maar rustig afwachten wat ze voor ons in petto hebben ipv nu al aangeven wat je wil op mijn ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Sato schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:31:
Hmm, Leuk hoor die nieuwe indeling van digitale tv bij Ziggo.
Kwaliteit zal er wel niet beter op worden en we moeten meer gaan betalen.
HD zenders zijn bij Ziggo ook totaal de moeite niet waard want het beeld word er bij mij absoluut niet mooier op.(Film 1 en Eurosport zien er exact hetzelfde uit buiten het logotje.)
De HD en normale zenders zien er hier zeker anders uit. Bij de 24u van Le Mans laatst was het steeds balen als ik van Eurosport HD terug moest naar Eurosport 2.
Ben blij dat je geen KPN tv meuk hebt ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

kwam deze link net tegen op ziggo gebruikers forum, zie je wat je gaat krijgen (als het aan ziggo ligt)

https://secure.ziggo.nl/o...rDashboard.html?change=c7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 00:26
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:40:
[...]

De HD en normale zenders zien er hier zeker anders uit. Bij de 24u van Le Mans laatst was het steeds balen als ik van Eurosport HD terug moest naar Eurosport 2.
Ben blij dat je geen KPN tv meuk hebt ;p
Zal het dan aan mijn decoder of tv liggen?
Decoder is een Samsung DCB-H360R (Een van de eerste HD Decoders.) En TV is een 37'' Panasonic HD Ready Plasma. (TH-37PV7, Met de lage resolutie van 1024x768)

Bij DVD/Blu-Ray en DVD/HDDVD is het verschil echter wel goed te zien.

Nu moet deze tv toch al eens vervangen worden voor een 42/46'' Full HD plasma, Maar daar wacht ik nog even mee tot mijn zwager klaar is met het huis te verbouwen en het allemaal wat mider stoffig is.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henrid schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:15:
[...]

Top??? Je had het goedkoopste plus één themapakket speciaal voor de kids, en nu ze dat bewust in het duurste pakket hebben gestopt, ga je overstag en spek je de kas van Ziggo...
Dat top sloeg op de actie van een medetweakers om hier de pdf te plaatsen ;)

Die actie van ziggo vind ik minder, maar tja, je kan er niks aan doen, ga me er dus ook niet druk over maken. Ik neem nu geen eredivisie live meer of ik ga van alles in 1 extra naar alles in 1 plus, dat moet ik nog even bezien na de zomervakantie.

Het is inderdaad een smerige actie, mede omdat ik geen interactieve tv heb en ook geen hd tv. Dus feitelijk betaal ik voor dingen die ik niet eens kan kijken.

Heb voor nu maar weer eens alles in 1 extra genomen om toch weer eens te beoordelen of ik er wat aan heb, althans als die half nederlands sprekende vent bij de ziggo helpdesk het goed heeft ingevuld, hij had eerst per ongeluk bijna mijn internet gestopt en ik moest een kwartier in de wacht :X , maar alles was weer goed volgens hem. Maar eerst straks thuis ff zien of het nog werkt.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

ProfoundValue schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:28:
https://static.ziggo.nl/i...mber_2011_tcm14-16721.pdf

Hij is weer online mensen, zo te zien is het overzicht geupdate met icoontjes en is de boel flink verduidelijkt. Ook zijn de REGIONALE ZENDER plekken vervangen door zendernamen ;)
In deze lijst is MTV Live HD verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
TFHfony schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:01:
[...]

Looks like it, er staat linksonderin het overzicht we dat de Zenderindeling Onder Voorbehoud is, maar dan alsnog is het raar als hele zenders ineens weg worden gehaald.. maak je mensen lekker met een bepaalde zender en dan word die zender ineens helemaal niet meer doorgegeven via Ziggo?

[ Voor 15% gewijzigd door ProfoundValue op 27-06-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
TFHfony schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:01:
[...]

Baby TV is ook weg. :/
Pagina: 1 ... 126 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!