Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 20:20
Daarvan vind ik er maar 1. Er zullen toch wel meerdere soorten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

jongetje schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:05:
[...]

Die heeft 1 radio, bij setup moet je kiezen welke van de 2 je wilt gebruiken.
Mmmm. Dat is dan weer jammer. Doe het dan gelijk goed zou ik denken ....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Volkert schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 16:01:
[...]

Dat hele "tot 20 Mbit" ADSL-gebeuren is grote volksverlakkerij.

Als je letterlijk naast de centrale woont, haal je een connectsnelheid van 20.000. Daar gaat dan 16% overhead vanaf en zit je dus op 16.800 en haal je 2.1 MByte/s.

De meeste ADSL-gebruikers zitten rond de 8-14 Mbit/s en daar gaat dan ook weer die 16% van af.

Bij kabel is de snelheid vrijwel netto. Met 10 Mbit/s bij Ziggo haal je zo'n 1.2 MByte/s, bij 120 Mbit/s (wat ik zelf heb) haal je maximaal 14.2 MByte/s. Beetje overhead dus wel, maar slechts 5% of zo.
Die "overhead" die je daar telt is voornamelijk mega naar mebi conversie. Als jij zegt 1,2 MB/s dan bedoel je vaak 1,2 * 1.048.576 ~= 1.258.291 bytes/s. Maar een 10 mbit lijn is 10.000.000 bits/s, oftewel 1.250.000 bytes/s. Die 1,2 zal dus wel afgerond zijn, aangezien je dan meer bytes per seconde binnenkrijgt dan zou moeten kunnen ;). 1.250.000 B/s ~= 1,19MiB/s

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 09-05-2011 17:19 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:36:
Is er al iets bekend over de aanpassing van digitale tv zender pakketten?

Meer dan een aankondiging dat er dingen gewijzigd gaan worden heb ik nooit ontvangen?
7512GP "Er wordt gewerkt aan jouw nieuwe zenderoverzicht. We kunnen je vanaf 17 mei hierover informeren."

Ah, de melding is aangepast. Paar dagen terug stond er nog april terwijl het al mei was. |:(

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Raven schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:41:
[...]

7512GP "Er wordt gewerkt aan jouw nieuwe zenderoverzicht. We kunnen je vanaf 17 mei hierover informeren."

Ah, de melding is aangepast. Paar dagen terug stond er nog april terwijl het al mei was. |:(
Waar kun je dat zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.evenomschakelen.nl/analoog/
Dat gaat dus over het analoge pakket (daar verdwijnen 5 zenders uit).

Informatie over hoe het nieuwe digitale pakket er nou exact uit gaat zien ben ik nog niet tegengekomen.

[ Voor 80% gewijzigd door job op 09-05-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ah, thnx 1 juni staat er voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:48

Minkie

Groazers Unite.

Net mijn alles in 1 pakket aangesloten en alles werkt naar behoren. Alleen heb ik Ai1 basis gekregen maar had Ai1 plus besteld.
Vanavond gebeld, en de medewerker vertelde dat de Ai1 plus in de wacht stond omdat ik eerst mijn Ai1 basis moest aansluiten. Modem geactiveerd en daarna zou het systeem mij automatisch een geschikt modem sturen voor Ai1 plus. Ook vertelde de medewerker mij dat ik beter kon bellen voor de wijziging want dan ging het sneller.
Iemand ervaring mee hoe lang ik moet wachten, of zal ik morgen er even achteraan bellen? (bellen kon nu al niet meer want de helpdesk is gesloten)

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar verhaal! Ik zou inderdaad maar eens even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:24

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Minkie schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:14:
Net mijn alles in 1 pakket aangesloten en alles werkt naar behoren. Alleen heb ik Ai1 basis gekregen maar had Ai1 plus besteld.
Vanavond gebeld, en de medewerker vertelde dat de Ai1 plus in de wacht stond omdat ik eerst mijn Ai1 basis moest aansluiten. Modem geactiveerd en daarna zou het systeem mij automatisch een geschikt modem sturen voor Ai1 plus. Ook vertelde de medewerker mij dat ik beter kon bellen voor de wijziging want dan ging het sneller.
Iemand ervaring mee hoe lang ik moet wachten, of zal ik morgen er even achteraan bellen? (bellen kon nu al niet meer want de helpdesk is gesloten)
Upgrade is meestal binnen een dag geregeld.
Maar misschien is het in jouw geval beter om even te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik kan sinds kort geen email adressen aanmaken. Weet misschien iemand hoe dat zit? Ik zou nog 9 email adressen kunnen aanmaken, kan alleen bij domein niks kiezen waardoor er geen email adres aangemaakt kan worden.

[ Voor 3% gewijzigd door magnifor op 09-05-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:48

Minkie

Groazers Unite.

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:50:
Raar verhaal! Ik zou inderdaad maar eens even bellen.
Erpeet schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:52:
[...]

Upgrade is meestal binnen een dag geregeld.
Maar misschien is het in jouw geval beter om even te bellen.
Morgen op werk er maar even achteraan bellen dan. Kan iig geen kwaad :)

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is er iemand die aan kan geven of het kopen van de Interactieve HD recorder (Cisco 8485BVB) 50euro waard is wanneer je geen gebruik gaat maken van de recorder en interactief tv kijken? Dwz, is de beeldkwaliteit met de Cisco significant beter dan met de Homecast HD Colorado? Ik lees op vergelijkingssites hele wisselende berichten over de kwaliteit van de homecast namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 07:10

hgp

Sinds een paar dagen heb ik ook Alles in 1 plus. Het viel mij op dat ik op willekeurige momenten voor een seconde of 20 geen enkele website meer kon openen. (alleen websites overigens, torrents en teamspeak hadden nergens last van).
Na een zoektocht door de instellingen van het modem kwam ik de optie 'IP Flood Detection' tegen. Deze heb ik nu uitgezet en dat lijkt het probleem te hebben opgelost. Hebben meer mensen hier last van?

Ik heb trouwens een Ubee EVW3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 08:15
hgp schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:32:
Sinds een paar dagen heb ik ook Alles in 1 plus. Het viel mij op dat ik op willekeurige momenten voor een seconde of 20 geen enkele website meer kon openen. (alleen websites overigens, torrents en teamspeak hadden nergens last van).
Na een zoektocht door de instellingen van het modem kwam ik die optie 'IP Flood Detection' tegen. Deze heb ik nu uitgezet en dat lijkt het probleem te hebben opgelost. Hebben meer mensen hier last van?

Ik heb trouwens een Ubee EVW3200.
Hoe zit het met gebruik van usenet of een andere permanente stroom van data? Sinds een weekje een Ubee ipv een Cisco, na blikseminslag. Soms is de snelheid van verschillende diensten om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:53

Crusader

Arc Nature

Ascathon schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:49:
[...]

Hoe zit het met gebruik van usenet of een andere permanente stroom van data? Sinds een weekje een Ubee ipv een Cisco, na blikseminslag. Soms is de snelheid van verschillende diensten om te huilen.
Hier geen enkel probleem.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:51
Rene85 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:59:
Is er iemand die aan kan geven of het kopen van de Interactieve HD recorder (Cisco 8485BVB) 50euro waard is wanneer je geen gebruik gaat maken van de recorder en interactief tv kijken? Dwz, is de beeldkwaliteit met de Cisco significant beter dan met de Homecast HD Colorado? Ik lees op vergelijkingssites hele wisselende berichten over de kwaliteit van de homecast namelijk.
Volgens mij is de Homecast HD beter, maar waarop ik dat moet bazeren is puur gegokt.
Ik ben zelf nu 3maanden Ziggo lid, en wou alsnog de interactive HD recorder hebben, dus had ze opgebeld of dat nog mogelijk was voor die 99,00.
Antwoord : nope had je toen maar moeten kiezen.

Heb trouwens het hele digitale pakket nog niet eens geactiveerd, dus ik heb in die zin nog niks in gebruik maja
Dus nu probeer ik er 1 te scoren via Tweakers.

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 11-05-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 11:41
Vandaag is mijn oude modem overleden, ze hebben er een nieuwe modem in gezet (Ubee EVW3200) en nu zijn mijn snelheden verdubbeld. alles in 1 pakket normaal 22/4 mbps het is nu 40/4 geworeden.

Erg netjes, was wel verrast toen ik speedtest ging draaien :P Het schijnt dat ziggo deze modems nu gaat infaseren heb ik mogen horen. Hoop dat jullie ook allemaal een nieuwe modem krijgen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Ik zit ook te springen om dat nieuwe modem. Maar er is nog niet bekend wanneer ze die gaan leveren toch?
Postcode 2371?

Snelheid en wifi op het modem :)
Klinkt goed.. Want nu is een pc acces point, maar dat geeft drama met de thuisgroep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Peter91 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:31:
Ik zit ook te springen om dat nieuwe modem. Maar er is nog niet bekend wanneer ze die gaan leveren toch?
Postcode 2371?

Snelheid en wifi op het modem :)
Klinkt goed.. Want nu is een pc acces point, maar dat geeft drama met de thuisgroep..
Nee 8032 hier, maar de mijne is sinds gisternacht dood, dus hebben ze hem vervangen door een nieuwe. Nu heb ik 2 wifi routers naast elkaar staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
NomadTitan schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:39:
[...]

Nee 8032 hier, maar de mijne is sinds gisternacht dood, dus hebben ze hem vervangen door een nieuwe. Nu heb ik 2 wifi routers naast elkaar staan :+
Dan zou ik één van beide uit (laten) zetten...... Wifi routers kunnen wanneer ze dicht bij elkaar staan en in de zelfde fequentieband + kanaal draaien storen op elkaar...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Bullet NL schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:41:
[...]

Dan zou ik één van beide uit (laten) zetten...... Wifi routers kunnen wanneer ze dicht bij elkaar staan en in de zelfde fequentieband + kanaal draaien storen op elkaar...
1 probleem heb ik wel, dat ik dus er maar niet achter kom welk IP adress ik die ziggo router moet benaderen. Gebruiksaanwijzing gelezen, stond een IP in. Doet het ook niet, nogal vreemd. Weet iemand toevallig welk IP is?
Ik heb trouwens een cheap ass icudi wireless routertje, misschien moet ik die ziggo router maar gebruiken zijn die Ubee routers/modens van goede kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnyD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Kan je dat niet zien in je (volledig) netwerkoverzicht?
Anders router resetten naar fabrieksinstellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Laatst online: 29-09 08:15
NomadTitan schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:52:
[...]

1 probleem heb ik wel, dat ik dus er maar niet achter kom welk IP adress ik die ziggo router moet benaderen. Gebruiksaanwijzing gelezen, stond een IP in. Doet het ook niet, nogal vreemd. Weet iemand toevallig welk IP is?
Ik heb trouwens een cheap ass icudi wireless routertje, misschien moet ik die ziggo router maar gebruiken zijn die Ubee routers/modens van goede kwaliteit?
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22262

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NomadTitan schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:52:
1 probleem heb ik wel, dat ik dus er maar niet achter kom welk IP adress ik die ziggo router moet benaderen. Gebruiksaanwijzing gelezen, stond een IP in. Doet het ook niet
Gewoon het ip wat in de handleiding staat, je moet dan waarschijnlijk wel je eigen router even uit je netwerk halen.

Of je stelt (zoals hoort bij 2 router achter elkaar) je apparatuur goed in.

[ Voor 9% gewijzigd door job op 11-05-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 07:10

hgp

Of je maakt even verbinding met het wireless netwerk van Ubee en daarna bekijk je wat je gateway is (de pagina is ook wireless te bereiken). Bij mij is het http://192.168.178.1/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 15:53
Wij zijn vandaag overgegaan van Telfort naar Ziggo alles in 1 Plus.

Werkt prima, dat nieuwe ubee wireless modem, maar ik krijg helaas WDS niet aan de praat met mijn Tomato gefirmwarde Netgear router. Ik zit er nu over te denken om een andere router te kopen of andere firmware te proberen die het wel daarmee doet. Is er iemand die WDS werkend heeft gekregen met het Ubee wireless modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op maandag 09 mei 2011 @ 23:05:
Ik kan sinds kort geen email adressen aanmaken. Weet misschien iemand hoe dat zit? Ik zou nog 9 email adressen kunnen aanmaken, kan alleen bij domein niks kiezen waardoor er geen email adres aangemaakt kan worden.
Heb je Alles-in-1-Extra?
Zo ja, is een bekende storing.
Wordt nog aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:19
Joepv schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:00:

Heb hetzelfde en ook wel eens ergens gelezen op Internet dat Apple+Ziggo rare dingen doet. Maar kan het forum item niet meer vinden. :(
ik heb hier thuis ook last van.
De verbinding ligt er om de have klap uit. soms gaat een een dag goed. andere dag 5 min internet half uur niets.
Moet er echt even dieper in duiken, ons ma begint beetje pist off te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:38
Vandaag in de brievenbus een brief gehad over het analoge pakket. Ik kijk sowieso al nooit meer analoog maar volgens mij is het pakket amper aangepast in mijn regio. Jammer, had het liefst nog gezien dat analoog gister verdween.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25

The Executer

Lekker belangrijk!

Sinds gister zit ik voor internet en telefonie ook bij Ziggo. Monteur was in 20 minuutjes klaar (Volgens mij nog sneller, maar wil niet overdrijven). Activeren was zo gepiept, behalve dat het wireless stickje wat ik destijds bij Online kreeg niet wilde werken op mijn mediacenter. Een laptop gepakt waar het wel op werkte. Signaal voor draadloos lijkt goed te zijn. Snelheid is strak 40 mbit, ik ben blij! Vooral toen ik erachter kwam dat ik ook het nieuwe modem kreeg, met draadloos. Moet zeggen dat ik eigenlijk wel blij ben dat het in het begin mis ging met bestellen, daardoor heb ik nu een draadloos modem!
GioStyle schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:22:
Vandaag in de brievenbus een brief gehad over het analoge pakket. Ik kijk sowieso al nooit meer analoog maar volgens mij is het pakket amper aangepast in mijn regio. Jammer, had het liefst nog gezien dat analoog gister verdween.
En dan ook de opmerking in de brief ook over HD... En een folder over analoge paketten.

[ Voor 48% gewijzigd door The Executer op 12-05-2011 16:02 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 12:32
Ik heb gisteren ook de Ubee EVW3200 aangesloten, het upload lampje blijft als enige blauw branden en ik haal ook nog niet de volledige 4mbit up (ik haal +-300kbyte/sec)
Weet iemand of een blauw lampje problemen betekend? (ik ga ziggo bellen als ik thuis ben)

Op het nieuwe AOP zijn 3 aansluitingen, waaronder één speciaal voor de modem, weet iemand of er in de AOP nog wat gefilterd wordt of is het gewoon een simpele verdeel doos?

Ik heb het AOP nog niet vervangen met een nieuw model en de hele handel hangt achter een Hirschmann 29db versterker met actief retour kanaal en daarachter een 8weg splitter.
Er is dus nog wel ruimte voor verbetering maar ik ben huiverig om af te takken voor de versterker omdat dan het signaal misschien slechter word voor de overige apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:58
Vandaag mijn verbinding opgeleverd gekregen.
En opzich redelijk tevreden.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1294193927.png

Maar het rare is dat utorrent maar rond de 1.9 a 2.1 Mb/s haalt, terwijl dit ergens rond de 4 a 5 Mb/s zou moeten zijn iemand een idee?

Deze test is zowel draadloos als bekabeld het zelfde.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-09 16:50
the squaler1 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:40:
Vandaag mijn verbinding opgeleverd gekregen.
En opzich redelijk tevreden.

[afbeelding]

Maar het rare is dat utorrent maar rond de 2.1 Mb/s haalt, terwijl dit ergens rond de 4 a 5 Mb/s zou moeten zijn iemand een idee?

Deze test is zowel draadloos als bekabeld het zelfde.
2.1 Megabit is wel heel erg weinig (ik neem aan dat je 2.1MB/s bedoeld, let op hoofdletter gebruik). Maarja, je hebt het over torrents! Het kan best zijn dat de seeds niet zo snel kunnen seeden! Probeer de Ziggo Speedtest eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
resultaten van speedtest ziggo:

Download 41.1Mbit/s
Upload 3.8Mbit/s
Ping 14ms

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:56
OK, begin het nu een beetje beu te worden. Heb al 6 keer gebeld om as. zondag de wedstrijd ajax twente te bekijken voor 6 eu. "Ja meneer, automatische incasso staat niet aan" ja dus nou? zet het maar aan dan. Krijg de boodschap dat het is aangezet maar ik kan vooralsnog niet bestellen of betalen. Maar er staat wel doodleuk dat je het telefonisch moet kunnen regelen als het niet lukt online te bestellen....

pffff frustrerend...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
the squaler1 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:49:
resultaten van speedtest ziggo:

Download 41.1Mbit/s
Upload 3.8Mbit/s
Ping 14ms
Dat zijn hele nette waardes! Je verbinding is in orde! Het ligt aan de torrents die je download... Die gaat nou eenmaal niet altijd even hard!
loewie1984 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:24:
OK, begin het nu een beetje beu te worden. Heb al 6 keer gebeld om as. zondag de wedstrijd ajax twente te bekijken voor 6 eu. "Ja meneer, automatische incasso staat niet aan" ja dus nou? zet het maar aan dan. Krijg de boodschap dat het is aangezet maar ik kan vooralsnog niet bestellen of betalen. Maar er staat wel doodleuk dat je het telefonisch moet kunnen regelen als het niet lukt online te bestellen....

pffff frustrerend...
Kan je niet gewoon een maandje ere divisie live activeren?

[ Voor 22% gewijzigd door dôh op 13-05-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:24:

pffff frustrerend...
Neem even contact op, optie 2 en dan optie 1.
Die kunnen de wedstrijd van zondag activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
dôh schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:27:
[...]

Dat zijn hele nette waardes! Je verbinding is in orde! Het ligt aan de torrents die je download... Die gaat nou eenmaal niet altijd even hard!

[...]

Kan je niet gewoon een maandje ere divisie live activeren?
Tnx voor je hulp.
Inderdaad ligt het aan welke torrent men gebruikt. Heb even uitgeprobeerd
Bij de een ligt de snelheid op 2.1 MB/s en bij de andere op de 4.7MB/s

Tot op heden zeer tevreden en het werkt allemaal snel en goed en het belangrijkste zeer stabiel.
Wat ik bij tele2 niet kon zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:20:
Ik heb gisteren ook de Ubee EVW3200 aangesloten, het upload lampje blijft als enige blauw branden en ik haal ook nog niet de volledige 4mbit up (ik haal +-300kbyte/sec)
Weet iemand of een blauw lampje problemen betekend? (ik ga ziggo bellen als ik thuis ben)

Op het nieuwe AOP zijn 3 aansluitingen, waaronder één speciaal voor de modem, weet iemand of er in de AOP nog wat gefilterd wordt of is het gewoon een simpele verdeel doos?

Ik heb het AOP nog niet vervangen met een nieuw model en de hele handel hangt achter een Hirschmann 29db versterker met actief retour kanaal en daarachter een 8weg splitter.
Er is dus nog wel ruimte voor verbetering maar ik ben huiverig om af te takken voor de versterker omdat dan het signaal misschien slechter word voor de overige apparaten.
Heb je deze modem ter vervanging van een docsis2 modem of nav. een upgrade naar + of extra ?

De upstream snelheid is natuurlijk niet goed , zal waarschijnlijk wel iets met de versterker te maken hebben die je nu gebruikt. Gewoon even er tussenuit halen en testen (indien mogelijk), gaat Ziggo ook zeggen gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:56
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:38:
[...]

Neem even contact op, optie 2 en dan optie 1.
Die kunnen de wedstrijd van zondag activeren.
Vreemd, ik wordt gestuurd naar optie 3 rn dan optie 5, anyhow net iemand gesproken die voor mij de bestelling uitzette en ik zou dit per mail bevestigd krijgen, inmiddels 2 uur laten nog geen bevestiging.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dolletjes.. de befaamde ziggo helpdesk levert weer topwerk :O
Ik had een geactiveerde smartcard over welke ik aan mij pa wil geven. Kwestie van afmelden.. 48 uur wachten en mijn pa kan de kaart aanmelden. Moet vrij eenvoudig zijn, helaas kan je het niet via de website doen dus moet je bellen. bummer, want dat duurt altijd zo lang.

11 mei, we bellen naar ziggo:
- klantnummer opgeven
- Navigeer je door het menu waar geen van de opties aansluit bij je vraag... dus we gokken maar :P
- Kerel aan de lijn die me om mij klantnummer vraagt (waarom heb ik dat ding dan zojuist ingevuld??)
- Die kerel weet niet hoe je een kaart moet afmelden, moeilijk moeilijk, dus in de wacht terwijl hij hulp vraagt.
- Hij komt er niet uit, en moet me doorverbinden... Meneer loopt wel doodleuk het belscript af en vraagt of hij me goed geholpen heeft ( :+ )
- Weer in de wacht, en medewerker nummer 2.
- Nogmaals mijn klantnummer doorgeven (ik dacht dat ziggo met incidentnummers werkte?)
- Het verhaal weer uitleggen aan meneer2.
- Meneer 2 zou de kaart afmelden, en de kaart zou 48 later weer te gebruiken zijn.

so far so good, fast forward naar vandaag.
- Op bezoek bij mijn ouders en ik probeer de afgemelde kaart aan te melden bij de account van mijn pa, maar de kaart wordt niet geslikt (is al in gebruik). Tijdje klooien en ik geef het maar op.. waarschijnlijk duurt het afmelden nog even en ben ik te vroeg.
- Thuisgekomen druk ik de tv aan, en verrek geen beeld meer (E16)... Bedenk me dat wellicht de verkeerde kaart is afgemeld. Kaart wissel: helaas ook geen beeld.
- Inloggen op ziggo en we klikken op de herstel knop (zodat er een nieuwe activatiepuls komt).. Helaas geen oplossing en bellen maar weer.
- Klantnummer, navigatiemenu, storingsdienst.. en ik doe mijn verhaal.
- Meneer3 stuurt een activatiepuls (wat ik via de website al gedaan heb), maar helaas.
- Meneer3 zoekt wat verder en ziet de kaart helemaal niet is afgemeld, in plaats daarvan is mijn digitale pakket per direct verwijderd. En dat ik in het systeem sta met beide smartcards, maar zonder pakket. En een smartcard zonder abonnement erbij geeft geen beeld :O
- Meneer kon me niet helpen en zegt me dat ik moet ophangen om vervolgens via het navigatiemenu (keuze 3, keuze 5) mijn pakket weer terug te zetten..
Heerlijk.. :X .. ik kan weer bellen vanavond en wordt weer op extra belkosten gejaagd.
Nu maar hopen dat het allemaal netjes opgelost wordt.

Zoo.. ik ben mijn ei kwijt.. :)

edit:
Post even zinniger maken met een vraagje:
Krijg je met een opnieuw aangemelde kaart nogmaals de freeview periode? (niet te verwarren met de preview periode). Zou wel een mooie compensatie zijn namelijk :P

[ Voor 13% gewijzigd door job op 13-05-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
job schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 18:57:
Post even zinniger maken met een vraagje:
Krijg je met een opnieuw aangemelde kaart nogmaals de freeview periode? (niet te verwarren met de preview periode). Zou wel een mooie compensatie zijn namelijk :P
Lijkt me erg sterk, anders zou iedereen aan de lopende band kaarten afmelden en daarna weer aanmelden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 18:43

rick77

... get to the point!

Ik heb zojuist Alles in 1 aangevraagd (installatie door monteur op 11 juni) en de overstapservice van Ziggo gebruikt. Nu moet ik op een Ziggo-overstap-webpagina de opzegdatum voor mijn Telfort internetabo invullen. Vul ik daar (1) een datum één maand in de toekomst in of (2) de datum waarop het opgezegd moet worden en mijn één maand opzegtermijn ingaat (dus bijv. aanstaande maandag)? Ik vermoed het eerste, maar ik vraag het toch maar even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 19:36
Volkert schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:59:
[...]

Lijkt me erg sterk, anders zou iedereen aan de lopende band kaarten afmelden en daarna weer aanmelden ...
Tuurlijk, die kaarten kosten 30 euro de stuk.. dan is het goedkoper om alle pakketten te nemen.

Maar inderdaad, als je een nieuwe kaart koopt, dan heb je weer tijdelijk alle zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Is het voor mij de moeite waard om over te stappen op het Ziggo alles-in-1 abonnement voor €52 maandelijks? Ik zit momenteel op Tele2 ADSL ver van de centrale met erg matig internet van 6/7mbit van de 20mbit, maar het inderdaad vertoont vaak kuren, zoals enorm hoge pingtijden e.d. en simpelweg onstabiel internet. ADSL heeft hier nooit echt lekker gewerkt. De afgelopen maanden dramatisch, al weet ik nu ook niet meer zeker of de modem 100% is en of de kabel van 5-meter nog optimaal is. Ik zou graag toch willen ovrestappen om direct een goede kwaliteit provider te hebben.

Ik zit daarom ook eraan te denken om over te stappen op het enige alternatief... de kabel. Momenteel heb ik al Ziggo voor TV en betaal ik 29,95 voor internet+bellen en wil overstappen op het complete abonnement van Ziggo. Komt dus uit op €47 maandelijks naar €52 maandelijks.

Is Ziggo een partij die alles op dit moment goed voor elkaar heeft zonder enorm vaak storingen al het hele jaar? En is de support enigszins redelijk en goedkoop? Het internet is voornamelijk mijn ouders thuis waar ik 1x per 2 weken ben. Mijn broertje woont er nog in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@chronoz, volgens mij kun je die vraag beter in je eigen leef-omgeving stellen. Daar wordt namelijk de praktijk_ervaring opgedaan. Ik heb persoonlijk weinig te klagen over Ziggo (alles in één) maar dat zegt niets over de mogelijk valkuilen die er in je eigen buurt zouden kunnen zijn (door een verouderd kabel_netwerk om maar wat te noemen).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12
rick77 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:53:
Ik heb zojuist Alles in 1 aangevraagd (installatie door monteur op 11 juni) en de overstapservice van Ziggo gebruikt. Nu moet ik op een Ziggo-overstap-webpagina de opzegdatum voor mijn Telfort internetabo invullen. Vul ik daar (1) een datum één maand in de toekomst in of (2) de datum waarop het opgezegd moet worden en mijn één maand opzegtermijn ingaat (dus bijv. aanstaande maandag)? Ik vermoed het eerste, maar ik vraag het toch maar even...
Maakt op zich niet zo veel uit, ik had ook ingeschat dat er nog een paar dagen overheen zouden gaan voordat ze bij ziggo de opzegging zouden doen. Bleek nog iets later, dan schuiven ze dat zelf wel op. Je kunt het beter zo krap mogelijk inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 13:18
Je zal er wat betreft internet snelheid natuurlijk fors op vooruit gaan. van 6/7mbit nu bij tele 2 ga je ineens naar de 40mbit toe.

De kwaliteit van de diensten is over het algemeen ruim voldoende. Ik heb eigenlijk nooit last van storingen en de internet verbinding is voor zover ik kan zien altijd 24/7 beschikbaar.

De helpdesk is net zo "goed" als bij tele2, niet echt over naar huis te schrijven dus, al zijn mijn problemen na wat doorzagen altijd wel keurig opgelost. Helpdesk is trouwens ook gratis te bereiken vanaf de ziggo aansluiting op 1200 dus als er vragen of problemen zijn hoef je geen duur 0900 nummer te bellen (tenzij de telefonie het probleem is natuurlijk :P)

Verder raad ik je aan om in jouw omgeving eens rond te vragen of er ervaringen zijn, ziggo beslaat half nederland en het is zelfs zo dat wanneer het bij jou allemaal goed werkt het een paar straten verder regelmatig problemen geeft.

Bij ziggo is de boel trouwens altijd per maand opzegbaar, dus als het na een paar maanden toch niet bevalt kan je altijd weer verkassen naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 18:43

rick77

... get to the point!

CopyCatz schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:17:
Maakt op zich niet zo veel uit, ik had ook ingeschat dat er nog een paar dagen overheen zouden gaan voordat ze bij ziggo de opzegging zouden doen. Bleek nog iets later, dan schuiven ze dat zelf wel op. Je kunt het beter zo krap mogelijk inschatten.
Dat begrijp ik, ik zou het een paar dagen na ingaan van mijn Ziggo abo willen opzeggen, maar vul ik als opzegdatum op de overstap-site in (1) de datum in dat het abo opgezegd moet zijn (dus bijv. 15 juni) of (2) de datum dat Ziggo moet gaan opzeggen (bijv. aanstaande maandag) en mijn een maand opzegtermijn ingaat?

Nogmaals, ik vermoed (1), maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat als ik bijv. 15 juni invul, dat Ziggo dan pas op gaat zeggen en mijn maand opzegtermijn dan pas ingaat.

:$ Nevermind... De eerstmogelijke datum die je in het opzeg-formulier kunt kiezen is pas over een maand. Ik heb Telfort nu per 15 juni opgezegd.

[ Voor 8% gewijzigd door rick77 op 14-05-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit wat op ziggo.nl te kijken en zie wat aanpassingen.

Ten eerste kan je niet meer je wachtwoord opvragen als je meerdere accounts hebt, dan kan het alleen nog per post (was in april nog anders), wat omslachtig. Kennelijk is er misbruik van gemaakt (andere reden kan ik niet bedenken).

Maar wat ik ook zie: je kan nu voor morgen de wedstrijd ajax-twente kopen voor je normale (dus geen on demand) decoder. Heb ziggo net gemachtigd om 5,95 af te schrijven bij de volgende factuur en kanaal 421 wordt om 12:00 ingeschakeld voor mij. Ik kende dat niet.

Is dat laatste nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Laatst online: 07-10 18:36
Paar maanden terug gebeld ivm problemen met de Cisco 8455 DVB decoder. Valt soms uit tijdens het zappen. Teruggestuurd, maar met factory reset retour gekregen. Probleem niet gevonden. Tijdje later weer hetzelfde euvel. Daarbij kwam dat, op het moment dat het signaal was weggevallen, ook de overige functies het niet meer deden. Kon dus ook niet een opgenomen programma kijken. Weer gebeld en de medewerker was het ermee eens dat hij weer teruggestuurd moest worden, ik zou een retoursticker ontvangen.

Vier weken later gebeld of ik de sticker toevallig gemist heb. De medewerker was zo eerlijk om te zeggen dat hij waarschijnlijk nooit opgestuurd is geweest. Wederom alles uitgelegd en nu zou het echt goed gaan komen, de medewerker was oprecht verbaasd en verontschuldigde zich meerdere malen voor zijn collega.

Tot mijn verbazing hoor ik van een vriend, die tijdens onze vakantie voor de post etc zorgde, dat Ziggo een pakketje had bezorgd tijdens de vakantie. Blijkt dat ze meteen een nieuwe Cisco 8455 hebben opgestuurd! Niet de afspraak, maar ik ga hem dit weekend maar even aansluiten. Scheelt weer fröbelen met een CAM module, waarvan de prestaties en mogelijkheden me overigens enorm tegenvallen. Eerst even de opgenomen zut kijken.

Saillant detail; de medewerker van TNT Post had de doos naast/achter de grijze container gezet. Stond ook op het afleverbriefje vermeld. Probleem was echter dat daar ook een hoop oud papier stond. Dat oud papier is door die vriend dus eerst aan de straat gezet. Gelukkig keek hij even op het TNT briefje en kon hij het pakketje nog "redden". Niet echt een snuggere actie van de postbode... Maar daar kan Ziggo niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:43
Als het goed is heb je daar gisteren een emailtje over gehad, ik tenminste wel.

Zij hopen natuurlijk dat het zo goed bevalt dat je blijft 'hangen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Niet online
Tackleberry schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:01:
Saillant detail; de medewerker van TNT Post had de doos naast/achter de grijze container gezet. Stond ook op het afleverbriefje vermeld. Probleem was echter dat daar ook een hoop oud papier stond. Dat oud papier is door die vriend dus eerst aan de straat gezet. Gelukkig keek hij even op het TNT briefje en kon hij het pakketje nog "redden". Niet echt een snuggere actie van de postbode... Maar daar kan Ziggo niets aan doen.
Jawel hoor, ze kunnen bij verzending aangeven dat er getekend moet worden voor ontvangst. Maar dat zal Ziggo wel te duur vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Laatst online: 21:26

Videopac

Rommelt wat aan.

Heb nu ADSL van Tweak, maar wil wel naar Ziggo. Zorgt Ziggo voor opzegging van Tweak en nummerbehoud?
Is me niet helemaal duidelijk geworden in dit topic. Nummerbehoud is een must voor mij.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Tackleberry schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:01:<knip>
/offtopic
Die postbezorgers worden betaald per pakketje hoorde ik. Door het pakje bij jou in de tuin te dumpen scheelt hem dat een extra rit. Ik zou wel een klacht indienen bij tnt post, als jij op vakantie was en dat pakje twee weken in de regen staat, of als het gewoon gejat wordt, dan heb je dus wel een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
BounceMeister schreef op zondag 15 mei 2011 @ 08:54:
[...]

/offtopic
Die postbezorgers worden betaald per pakketje hoorde ik. Door het pakje bij jou in de tuin te dumpen scheelt hem dat een extra rit. Ik zou wel een klacht indienen bij tnt post, als jij op vakantie was en dat pakje twee weken in de regen staat, of als het gewoon gejat wordt, dan heb je dus wel een probleem.
Dat is bij de concurrent., Selectvracht, zeer zeker niet bij TNT dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Eredivisie Live 1 valt nu al te bekijken als je Ajax - Twente besteld hebt. Netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Exorcist schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:07:
Eredivisie Live 1 valt nu al te bekijken als je Ajax - Twente besteld hebt. Netjes.
Is er een manier om dat alsnog te bestellen?? Ik probeerde dat net om 12.01 maar toen kwam de melding dat de wedstrijd al begonnen is, en de wedstrijd staat niet bij "mijn bestellingen". Geen zin om via internet te kijken want dat is zo schokkerig. Btw, de website van ziggo ligt er hier uit en de helpdesk gooit de telefoon er op omdat het te druk is.
*edit*
Ondanks de foutmelding werkt het toch zie ik net :D
De website ligt er echter nog steeds uit, te veel mensen die voetbal willen bestellen? Beetje een lullig moment voor een storing..

[ Voor 15% gewijzigd door Flying Bobman op 15-05-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 15:53
Wij hebben sinds kort Ziggo alles in 1 plus. Vandaag doet het internet echter raar, krijg connection_resets in de browser, en alles gaat langzaam. Het lijkt niet aan het interne netwerk te liggen.
Sommige websites zijn bereikbaar, maar https://ziggo.nl wil niet eens laden.

Ik zie in ons Ubee modem ook dat er nogal wat correctables zijn, vraag me af of dat aan ons signaal hier ligt, of dat er iets mis is in de wijk?

Iemand een idee of de waarden verder goed zijn?
Andere mensen geen problemen?
(Locatie: 2311, Leiden)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation  Frequency   Power   SNR
1   Locked  QAM256  218000000 Hz     4.4 dBmV   41.8 dBmV
2   Locked  QAM256  178000000 Hz     4.0 dBmV   41.4 dBmV
3   Locked  QAM256  186000000 Hz     3.3 dBmV   41.3 dBmV
4   Locked  QAM256  194000000 Hz     3.7 dBmV   41.8 dBmV
5   Locked  QAM256  202000000 Hz     3.2 dBmV   41.4 dBmV
6   Locked  QAM256  210000000 Hz     5.0 dBmV   41.9 dBmV
7   Not Locked  Unknown 0 Hz     0.0 dBmV    0.0 dBmV
8   Not Locked  Unknown 0 Hz     0.0 dBmV    0.0 dBmV

Correctables    Uncorrectables
185473  1071

Upstream Bonded Channels
Channel Lock Status US Channel Type Symbol Rate Frequency   Power
1   Locked  ATDMA   5120 Ksym/sec   36000000 Hz 43.0 dBmV
2   Not Locked  Unknown 0 Ksym/sec  0 Hz     0.0 dBmV
3   Not Locked  Unknown 0 Ksym/sec  0 Hz     0.0 dBmV
4   Not Locked  Unknown 0 Ksym/sec  0 Hz     0.0 dBmV

Counter
T3 Timeout  99
T4 Timeout  2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:07:
sweet! heb hem vanochtend pas besteld en nu al geroggelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:13
Ik las in het Brabants Dagblad dat Ziggo heeft medegedeeld dat je zelfs tijdens de wedstrijd nog zou kunnen bestellen.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 21:34
Groentenboer schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:01:
Ik las in het Brabants Dagblad dat Ziggo heeft medegedeeld dat je zelfs tijdens de wedstrijd nog zou kunnen bestellen.
Tuurlijk, zijn mooie extra inkomsten. Alleen moet je daar dan wel je callcenter en website op schalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brombeer21
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 07:37
ziet er naar uit dat ze dat niet gedaan hebben. Website ligt eruit. Webmail doet het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
- peter - schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:54:
Wij hebben sinds kort Ziggo alles in 1 plus. Vandaag doet het internet echter raar, krijg connection_resets in de browser, en alles gaat langzaam. Het lijkt niet aan het interne netwerk te liggen.
Sommige websites zijn bereikbaar, maar https://ziggo.nl wil niet eens laden.

Ik zie in ons Ubee modem ook dat er nogal wat correctables zijn, vraag me af of dat aan ons signaal hier ligt, of dat er iets mis is in de wijk?

Iemand een idee of de waarden verder goed zijn?
Andere mensen geen problemen?
(Locatie: 2311, Leiden)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
1   Locked  QAM256  218000000 Hz     4.4 dBmV   41.8 dBmV
2   Locked  QAM256  178000000 Hz     4.0 dBmV   41.4 dBmV
3   Locked  QAM256  186000000 Hz     3.3 dBmV   41.3 dBmV
4   Locked  QAM256  194000000 Hz     3.7 dBmV   41.8 dBmV
5   Locked  QAM256  202000000 Hz     3.2 dBmV   41.4 dBmV
6   Locked  QAM256  210000000 Hz     5.0 dBmV   41.9 dBmV
7   Not Locked  Unknown 0 Hz     0.0 dBmV    0.0 dBmV
8   Not Locked  Unknown 0 Hz     0.0 dBmV    0.0 dBmV

185473  1071

Upstream Bonded Channels
Channel Lock Status US Channel Type Symbol Rate Frequency   Power
1   Locked  ATDMA   5120 Ksym/sec   36000000 Hz 43.0 dBmV
2   Not Locked  Unknown 0 Ksym/sec  0 Hz     0.0 dBmV
3   Not Locked  Unknown 0 Ksym/sec  0 Hz     0.0 dBmV
4   Not Locked  Unknown 0 Ksym/sec  0 Hz     0.0 dBmV

Counter
T3 Timeout  99
T4 Timeout  2
Ziet er prima uit hoor! Signaal is goed. Ter illustratie mijn signaal met AIE (Amstelveen):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
1   Locked  QAM256  218000000 Hz    -0.8 dBmV   40.9 dBmV
2   Locked  unknown 178000000 Hz    0.1 dBmV    23.4 dBmV
3   Locked  QAM256  186000000 Hz    -0.7 dBmV   40.3 dBmV
4   Locked  QAM256  194000000 Hz    -1.6 dBmV   40.4 dBmV
5   Locked  QAM256  202000000 Hz    -1.9 dBmV   40.0 dBmV
6   Locked  QAM256  210000000 Hz    -0.4 dBmV   40.6 dBmV
7   Locked  QAM256  226000000 Hz    -1.5 dBmV   40.4 dBmV
8   Locked  QAM256  234000000 Hz    -2.3 dBmV   40.4 dBmV

2016    0

Heb al tijden slecht signaal op kanaal 2... De ene keer werkt het wel goed, dan weer niet. Internet werkt perfect op 120Mbit... Alleen kanaal 2 doet gewoon extreem raar. Heb al 6 monteurs over de vloer gehad en ze kunnen het niet oplossen. Ikzelf denk dat het aan de afscherming van de kabel ligt (die van de verdeler naar mijn apartement). Maargoed, zie die maar eens vervangen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sport1 voor 3 maanden voor 5 euro per maand genomen, ik heb het besteld via de ziggo site. Hoe lang duurt het voordat je de zenders kan bekijken? Kan dat niet gelijk? Ik heb een mail dat ik eerst een brief krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:36:
Ik heb sport1 voor 3 maanden voor 5 euro per maand genomen, ik heb het besteld via de ziggo site. Hoe lang duurt het voordat je de zenders kan bekijken? Kan dat niet gelijk? Ik heb een mail dat ik eerst een brief krijg?
Dit is een vraag die je beter aan de klantenservice kan stellen! Lijkt me verstandig dat je een belletje naar Ziggo doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde net gaan bellen, maar hij doet het nu. Meestal ging het redelijk snel na het bestellen, dit keer duurde het langer. Ze zullen wel net als ik voetbal gekeken hebben :P

Dat bestellen van een wedstrijd ging trouwens perfect hier. Ik weet nog niet of ik nu weer eredivisie live ga nemen of losse wedstrijden gaan kopen. Pas na het kijken van meer dan 3 wedstrijden (pak hem beet) is een abonnement goedkoper. Ik denk dat ik gewoon losse wedstrijden koop en dan als er een aanbieding is 3 maanden voor 5 euro per maand doe en dan stop ik dat en koop weer losse wedstrijden en bespaar dan toch best wat geld volgens mij. Moet het nog even goed uitrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 16:39

TAA

Liever IRC

Hmmm... sinds vandaag krijg ik op de TV met Alphacrypt CI module "not authorized" bij DisneyXD terwijl de andere TV met Ziggo CI+ module wel gewoon DisneyXD weergeeft. Kaarten omgewisseld; zelfde melding. (De CI+ module werkt natuurlijk niet in de CI TV; ook ff geprobeerd). Vreemde is dat andere abbo kanalen in het kids pakket het wel gewoon doen (met de CI module)... Iemand enig idee?

[ Voor 5% gewijzigd door TAA op 15-05-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 21:31
Weet iemand ongeveer wanneer de nieuwe draadloze modems worden uitgeleverd aan bestaande alles in 1 plus klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plopobiel
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10 19:50
barzi schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:46:
Weet iemand ongeveer wanneer de nieuwe draadloze modems worden uitgeleverd aan bestaande alles in 1 plus klanten?
Elke ziggo abonee (bestaand) heeft het volgende mailtje gehad eind april.

Beste abonnee,
U ontvangt een nieuwe Wi-Fi modem van ons. Deze modem krijgt u in bruikleen en wordt tussen mei en augustus bij u bezorgd. Deze Wi-Fi modem zorgt ervoor dat u de nieuwe internetsnelheden kunt halen. Uw downloadsnelheid wordt straks opgehoogd tot 40 Mbit/s en de uploadsnelheid van 4 Mbit/s blijft gelijk. Helemaal gratis. Zo internet u straks nog sneller. Overal in en om uw huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
TAA schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:20:
Hmmm... sinds vandaag krijg ik op de TV met Alphacrypt CI module "not authorized" bij DisneyXD terwijl de andere TV met Ziggo CI+ module wel gewoon DisneyXD weergeeft. Kaarten omgewisseld; zelfde melding. (De CI+ module werkt natuurlijk niet in de CI TV; ook ff geprobeerd). Vreemde is dat andere abbo kanalen in het kids pakket het wel gewoon doen (met de CI module)... Iemand enig idee?
Zie bijvoorbeeld (december 2009): http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2662

Volgens mij ben je dus al aardig gematst qua tijd dat Ziggo er al van af wil ...

[ Voor 19% gewijzigd door Volkert op 16-05-2011 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziggo heeft volgens mij alleen het gebruik van een CI CAM in een CI+ device geblokkeerd. Een CI CAM in een normale CI TV moet gewoon nog werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:28

TFHfony

Professional Weirdo

Volkert schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:17:
[...]

Volgens mij ben je dus al aardig gematst qua tijd dat Ziggo er al van af wil ...
Alphacrypt werkt nog prima in mijn CI TV. Is ook niet geblocked. Zal ook niet zo maar lukken tenzij Ziggo ook heel wat normale decoders op zwart wil gaan zitten.
Alleen in een CI+ TV's werkt de Alphacrypt niet meer.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 16:39

TAA

Liever IRC

Volkert schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:17:
[...]

Lezen is best moeilijk hè? Er is één specifiek gecodeerd kanaal dat het niet doet in mijn CI module in CI TV terwijl dit kanaal het met dezélfde kaart wél doet in een CI+ module op een CI+ tv. Probleem zit dus NIET in de Ziggo kaart en blokkeren van ALLE CI kanalen is ook niet aan de hand omdat andere gecodeerde zenders het wél gewoon doen in de Alphacrypt op CI TV.

Overigens, vorige week al wel een paar keer gehoord van de kids dat het beeld (van DisneyXD) bleef hangen terwijl er wel gewoon geluid was. Causaal verband?!? Vind het erg vreemd...

[ Voor 0% gewijzigd door TAA op 16-05-2011 14:14 . Reden: beeld/geluid mixup ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43
De Cisco decoder 8455? (grijze) is ook een kurenmonster. Elke keer na compleet uitzetten (stroom eraf) moet ik hem 3 keer opstarten om beeld te krijgen op hdmi. Dus 2 keer de stroomkabel eruit anders eindigt het in een error dat de dienst niet beschikbaar is. Gaat Ziggo de semi oude grijze decoders nog vervangen :-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:17

RnB

Volgens mij zit ik al een tijdje op de nieuwe snelheid (4708) zonder het te weten. Ik kwam steeds niet hoger dan 22Mbps/3,9Mbps, dus ik ging ervan uit dat ik nog op de oude snelheid zat.
Nu heb ik net de snelheid bekabeld even getest en ja hoor.. 38Mbps/3,8Mbps krijg ik eruit. Zat ik dus gewoon aan het plafond van mijn wireless. 8)7

Is de 22Mbps nu echt het maximum van de 802.11g standaard of is er nog iets meer uit te persen? Ik zie het niet zo zitten om een router met 802.11n aan te schaffen, zonder te weten of het überhaupt mogelijk is om die standaard hier te gebruiken (moeder heeft oude laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

RnB schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:25:
Volgens mij zit ik al een tijdje op de nieuwe snelheid (4708) zonder het te weten. Ik kwam steeds niet hoger dan 22Mbps/3,9Mbps, dus ik ging ervan uit dat ik nog op de oude snelheid zat.
Nu heb ik net de snelheid bekabeld even getest en ja hoor.. 38Mbps/3,8Mbps krijg ik eruit. Zat ik dus gewoon aan het plafond van mijn wireless. 8)7

Is de 22Mbps nu echt het maximum van de 802.11g standaard of is er nog iets meer uit te persen? Ik zie het niet zo zitten om een router met 802.11n aan te schaffen, zonder te weten of het überhaupt mogelijk is om die standaard hier te gebruiken (moeder heeft oude laptop).
54 Mbit (G) gedeeld door 2 (half-duplex) is 27 Mbit/sec max.

Minus overhead en enige afstand + storing is 22 Mbit/sec zeer netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:05
plopobiel schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:54:
[...]

Elke ziggo abonee (bestaand) heeft het volgende mailtje gehad eind april. ...
Ik heb in ieder geval die mail niet gekregen, maar ik had dan wel al de verhoogde snelheid. Maar volgens https://www.ziggo.com/nl/...-modem-router-combinatie/ krijgen alleen klanten met een docsis2 (of slechter) modem een modem-router. Dus niet elke a1eplus klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Exorcist schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:44:
[...]

54 Mbit (G) gedeeld door 2 (half-duplex) is 27 Mbit/sec max.

Minus overhead en enige afstand + storing is 22 Mbit/sec zeer netjes.
Hm, daar was ik al bang voor. Als die fabrikanten nou eens realistische waardes geven aan hun producten.. Dan gebruik ik mijn lijn niet op z'n max, zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
RnB schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:01:
[...]

Hm, daar was ik al bang voor. Als die fabrikanten nou eens realistische waardes geven aan hun producten.. Dan gebruik ik mijn lijn niet op z'n max, zonde.
Tja, de keuze is natuurlijk voor jou dat jij je lijn niet maximaal gebruikt.... Met een dual-band N-router kan jij de snelheid wel halen.

Ik haal hier op 3 meter van mijn router (draadloos) 115,4Mbit down en 9.3Mbit up (Ziggo Alles in 1 extra). Het kan dus wel, alles staat of valt met juiste apparatuur.

Het is dus maar net wat jezelf wil, 54G draadloos is gewoon te langzaam voor een Alles in 1 plus abonnement (wanneer je iemand z’n maximale snelheid wil halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
RnB schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:25:
Ik zie het niet zo zitten om een router met 802.11n aan te schaffen, zonder te weten of het überhaupt mogelijk is om die standaard hier te gebruiken (moeder heeft oude laptop).
Je kunt in die oude laptop toch gewoon een 802.11n USB stickie steken en dan het interne wireless gebeuren disablen?

Dan ga je de 40 Mbit/s wel gewoon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een router die op het ziggo netwerk past en die 10 utp aansluitingen heeft + draadloos. Heeft iemand hier ergens goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 20:33
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:09:
Ik zoek een router die op het ziggo netwerk past en die 10 utp aansluitingen heeft + draadloos. Heeft iemand hier ergens goede ervaringen mee?
Een router met 10 UTP aansluitingen ga je niet vinden. Dat gaat altijd in machten van 2, dus je zal dan een 8-poort of 16-poort model gaan krijgen. Goedkoper is het waarschijnlijk om gewoon een standaard 4-poorts router te kopen en daar vervolgens een (gigabit) switch achter te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvkreg schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:51:
De Cisco decoder 8455? (grijze) is ook een kurenmonster. Elke keer na compleet uitzetten (stroom eraf) moet ik hem 3 keer opstarten om beeld te krijgen op hdmi. Dus 2 keer de stroomkabel eruit anders eindigt het in een error dat de dienst niet beschikbaar is. Gaat Ziggo de semi oude grijze decoders nog vervangen :-) ?
Nee. Dat ding is je eigendom. Wanneer er een peertje knapt in je bureaulamp komt NUON/ENECO/Essent die toch ook niet vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Bullet NL schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:13:
[...]

Tja, de keuze is natuurlijk voor jou dat jij je lijn niet maximaal gebruikt.... Met een dual-band N-router kan jij de snelheid wel halen.

Ik haal hier op 3 meter van mijn router (draadloos) 115,4Mbit down en 9.3Mbit up (Ziggo Alles in 1 extra). Het kan dus wel, alles staat of valt met juiste apparatuur.

Het is dus maar net wat jezelf wil, 54G draadloos is gewoon te langzaam voor een Alles in 1 plus abonnement (wanneer je iemand z’n maximale snelheid wil halen)
Ja natuurlijk, maar die dual-band router en wifi n stick voor die oude laptop moeten wel eerst gekocht worden. En dat geld heb ik op het moment niet, plus dat het nu allemaal gewoon prima werkt. Daarnaast is die 2,8MBps die ik wel kan halen meer dan zat en het zijn niet mijn centen die naar Ziggo gaan (woon nog thuis). Tegen de tijd dat ik op mezelf ga, komt die goede router er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
RnB schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:21:
[...]

Ja natuurlijk, maar die dual-band router en wifi n stick voor die oude laptop moeten wel eerst gekocht worden. En dat geld heb ik op het moment niet, plus dat het nu allemaal gewoon prima werkt. Daarnaast is die 2,8MBps die ik wel kan halen meer dan zat en het zijn niet mijn centen die naar Ziggo gaan (woon nog thuis). Tegen de tijd dat ik op mezelf ga, komt die goede router er wel.
Prima, maar je deed het even overkomen alsof jij de fabrikanten kwalijk neemt dat ze voor bepaalde standaarden kiezen in hun communicatie. Maar goed, je weet nu in ieder geval dat jij de snelheid niet haalt door netwerk apparatuur die niet snel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Dat neem ik ze ook kwalijk. ;)
Ik geef ze echter niet de schuld dat ik mijn internet snelheid niet haal via wifi, alleen dat ik er zelf achter was gekomen wanneer ze een realistische waarde hadden gegeven aan de g standaard (bijvoorbeeld 30Mbps maximum download).
Net als met zoveel andere dingen, neem bijvoorbeeld de power outputs van versterkers (RMS/PMPO oid), die slaan bij sommige fabrikanten ook nergens op.

Maargoed, dit is wel heel erg off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:45
hostname schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:13:
[...]

Een router met 10 UTP aansluitingen ga je niet vinden. Dat gaat altijd in machten van 2, dus je zal dan een 8-poort of 16-poort model gaan krijgen. Goedkoper is het waarschijnlijk om gewoon een standaard 4-poorts router te kopen en daar vervolgens een (gigabit) switch achter te hangen.
Router heeft 4 aansluitingen
Switch met 4 aansluitingen.
- 2 aansluitingen om door te lussen van de ene switch naar de andere.
Totaal: 6 beschikbare aansluitingen.

Beste is om met een switch erbij te gaan werken en dan kun ej twee opties doen of ook pc's op je router aansluiten of een wat grotere switch.

Je hebt switches van 5 / 8 / 16 poorten (meer kan ook maar dat is gewoon teveel). In dit geval zou je dus de 8 poort kunnen nemen en dan ook poortjes van je router erbij gebruiken of een 16 poort en dan alleen een poort voor de doorverbinding gebruiken. (router - switch). Prijstechnisch zit er een fors verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 14:10

tismij

???

sinds een week ook ai1+ en werk gewoon goed.
Ben er alleen nog niet uit hoe ik telefonie nu instel, de monteur heeft het wel aangezet blijkbaar maar werkt nog niet.
Als ik op de nieuwe ubee router inlog zie ik ook nergens voip instellingen, had verwacht dat ik tot de overschakeling mijn budgetphone instellingen er wel in had kunnen zetten maar zie echt niet hoe, flink balen want nu kan ik nog steeds niet gebeld worden :(

Als iemand het nieuwe modem/wifi/router ding heeft en die weet wel hoe je voip insteld dan hoor ik dit graag, heb er nog niet echt veel tijd ingestoken dus kan best zijn dat ik er echt overheen kijk.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:13
tismij schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:53:
sinds een week ook ai1+ en werk gewoon goed.
Ben er alleen nog niet uit hoe ik telefonie nu instel, de monteur heeft het wel aangezet blijkbaar maar werkt nog niet.
Als ik op de nieuwe ubee router inlog zie ik ook nergens voip instellingen, had verwacht dat ik tot de overschakeling mijn budgetphone instellingen er wel in had kunnen zetten maar zie echt niet hoe, flink balen want nu kan ik nog steeds niet gebeld worden :(

Als iemand het nieuwe modem/wifi/router ding heeft en die weet wel hoe je voip insteld dan hoor ik dit graag, heb er nog niet echt veel tijd ingestoken dus kan best zijn dat ik er echt overheen kijk.
Voor telefonie hoef je ook verder niks in te stellen. Het modem haalt alle telefooninstellingen automatisch op. Het enige wat je moet doen is het toestel aansluiten op het modem (mits dit niet door de monteur gedaan is). Telefonie gaat in principe binnen 24 uur werken. Dit staat ook netjes in de brief die je thuis gestuurd hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Nou een heel weekend met ziggo A1P kunnen spelen, en ben er zeer tevreden mee.

Alleen een vraag ik wou vandaag met nieuwsgroepen downloaden maar dit lukte niet.
Ik gebruik hier voor SaBnzbd 0.6.0

Server --> news.ziggo.nl
Inlog: Hoofd email en hoofd wachtwoord.
Server poort 119.

Hij start even en loop daarna helemaal terug naar 0 kbps.
Heb 4 lijnen geprobeerd 2 en 1 ook maar niks mocht baten.

Wie o Wie kan mijn hierin helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

the squaler1 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:02:
Nou een heel weekend met ziggo A1P kunnen spelen, en ben er zeer tevreden mee.

Alleen een vraag ik wou vandaag met nieuwsgroepen downloaden maar dit lukte niet.
Ik gebruik hier voor SaBnzbd 0.6.0

Server --> news.ziggo.nl
Inlog: Hoofd email en hoofd wachtwoord.
Server poort 119.

Hij start even en loop daarna helemaal terug naar 0 kbps.
Heb 4 lijnen geprobeerd 2 en 1 ook maar niks mocht baten.

Wie o Wie kan mijn hierin helpen
De retentie is 30 dagen hé, een payserver is op alle fronten beter.

/werd vandaag gebeld door Ziggo. Of ik interesse had in 3 maanden Sport 1 voor 5 Euro/maand.
Wat toevallig, daags na de door mij bestelde wedstrijd Ajax - Twente, eerste keer een wedstrijd besteld en ze komen ineeens met aanbiedingen.

Nee bedankt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Exorcist op 16-05-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
ik weet dat de retentie 30 dagen is maar ik zou toch enigzins een recent toegevoegde nzb met de toegekende 8MB/s kunnen downloaden. Nu pakt hij helemaal niks of hooguit 200KB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hoho, de snelheid bij Plus is 8 Mb (!) / sec hé, dus 8 Mbit. Maar goed, los daarvan, kun je concreter zijn? Hoe lang staat de door jou aangehaalde NZB dan op de servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
vandaag geupload.
toen ik hem toevoegde aan sabnzbd stond hij hooguit een uur erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Het kan zijn dat nog niet alles was gesynchroniseerd over de overige USENET-servers? Indien je op Eweka iets upload, kan het even duren totdat het op Giganews staat, lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Pak anders iets dat 10 dagen oud is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Exorcist schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:51:
Pak anders iets dat 10 dagen oud is?
Inmiddels gedaan en de snelheden schommelen echt extreem had hier iets ander van verwacht.
En hoger als 1.0MB/s gaat hij niet.

Met torrent schiet hij mits genoeg seeds etc naar de 4.5 a 4.7 MB/s
Had wel verwacht dat nieuwgroepen sneller waren en stabielere snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

the squaler1 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:54:
[...]

Inmiddels gedaan en de snelheden schommelen echt extreem had hier iets ander van verwacht.
En hoger als 1.0MB/s gaat hij niet.

Met torrent schiet hij mits genoeg seeds etc naar de 4.5 a 4.7 MB/s
Had wel verwacht dat nieuwgroepen sneller waren en stabielere snelheden.
Nogmaals : 8 Mbit/sec! Is dus rond de 1 MB/sec, klopt dus precies.
Pagina: 1 ... 117 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!