Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-10 08:48
knny schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:57:
Vandaag wordt mijn Alles in 1 plus omgezet naar Alles in 1 extra. Ziggo zegt dat dit de hele dag kan duren voordat ze je een ander signaal geven :S
het ziet ernaar uit dat ze me geupgrade hebben. heb in het ubee modem mijn waardes opgezocht.
Zijn die een beetje goed?

Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Frequency Power SNR
1 Locked QAM256 265000000 Hz -1.0 dBmV 37.5 dBmV
2 Locked QAM256 257000000 Hz 0.3 dBmV 37.2 dBmV
3 Locked QAM256 241000000 Hz -2.4 dBmV 40.4 dBmV
4 Locked QAM256 249000000 Hz -1.3 dBmV 35.9 dBmV
5 Not Locked Unknown 0 Hz 0.0 dBmV 0.0 dBmV
6 Not Locked Unknown 0 Hz 0.0 dBmV 0.0 dBmV
7 Not Locked Unknown 0 Hz 0.0 dBmV 0.0 dBmV
8 Not Locked Unknown 0 Hz 0.0 dBmV 0.0 dBmV

Correctables Uncorrectables
88 0

Upstream Bonded Channels
Channel Lock Status US Channel Type Symbol Rate Frequency Power
1 Locked TDMA and ATDMA 2560 Ksym/sec 53600000 Hz 45.5 dBmV
2 Not Locked Unknown 0 Ksym/sec 0 Hz 0.0 dBmV
3 Not Locked Unknown 0 Ksym/sec 0 Hz 0.0 dBmV
4 Not Locked Unknown 0 Ksym/sec 0 Hz 0.0 dBmV

Haal tegen de 4MB/sec nu, dat moet toch harder kunnen? :o

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier ligt het internet de hele ochtend er al uit.. Klote Ubee modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-09 11:44
MarchelV schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:28:
Ik weet dat er veel screenshots te vinden zijn van snelheden, die had ik ook al gezien.
Wat voor mij belangrijk is (en nu ook door jullie nogmaals is benadrukt) is de gemiddelde snelheid. 80% van de max. snelheid is dus "normaal"... zo'n 40MB gemiddeld genomen.

Dat je tegenwoordig geen verbinding meer deelt is inderdaad nieuw voor mij, ik had altijd gedacht dat dit nog steeds het geval was.

Een van de grote nadelen van ziggo (en van vele andere providers) is de onoverzichtelijke homepage. Ik kan nergens informatie vinden over eigen domeinen en netwerken. Wellicht dat jullie me hier meer over kunnen vertellen.

1. Is het bij Ziggo mogelijk om meerdere email adressen (5 tot 10) te krijgen, elk met een aantal aliassen?
2. Het oude Ziggo/Home modem werkte alleen maar indien de computer een door Ziggo aangegeven naam had, is dit nog steeds zo of werkt het modem tegenwoordig als DHCP server?
3. Is het toegestaan om een netwerk aan te sluiten op het Ziggo signaal?
  1. Ik zou dit via google apps doen. Ga je dan over naar een nieuwe provider blijft je (mail)domein gewoon draaien.
  2. Ja kan een router plaatsen achter het modem waarop je een DHCP server moet aanzetten
  3. Zie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Of zelf een domein aanvragen, voor zo'n 9 euro p/j heb je dan je eigen mail adres en daar kun je heel veel aliassen bij aanmaken ;) (9 euro is de prijs bij antagonist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:37

TheVMaster

Moderator WOS
hjs schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:22:
Of zelf een domein aanvragen, voor zo'n 9 euro p/j heb je dan je eigen mail adres en daar kun je heel veel aliassen bij aanmaken ;) (9 euro is de prijs bij antagonist)
Om hier ff op in te springen...'k vind dan 9 euri nog wel wat prijzig. Bij Transip doen ze het voor ik meen 5 euro per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
Alleen het eerste jaar €4,99, daarna €7,50. En beiden zijn excl. BTW, dus eigenlijk is het €5.94 en €8.92. Dus hjs zat er nog niet eens zo ver vanaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Is er eigenlijk meer bekend over de uitrol van die snelheidsverhoging? Blijkbaar hebben een aantal mensen die al ontvangen. En ik had al eerder gelezen dat ze de verhoging gefaseerd doorvoeren, maar ben toch wel benieuwd wanneer mijn verbinding geüpgraded word.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Na een aantal jaren naar tevredenheid TweakDSL gebruikt te hebben. Begon de limiet op ADSL me toch tegen te staan. 10Mbit voor €34,95 en (maximaal) 24Mbit voor €39,95. Waarbij nog te zien valt of ik de snelheid zou halen.

Via de website mijn bestelling gedaan (Alles in een Extra incl. interactieve ontvanger) op 18 januari.
22 januari kreeg ik een bevestigingsbrief en vanochtend stond de postbode al aan de deur met een grote doos :)

Omdat ik voor TweakDSL al een abbo via Palletkabel / @Home had lopen lag het aansluitpunt er nog zo bij om een modem aan te sluiten.

Dus hierop Ubee modem aangesloten en tijdelijk de (meegeleverde) LAN kabel gebruikt om de verbinding rechtstreeks met mijn PC te maken.

Het activeren van het modem was wel even zoeken, aangezien dit niet echt duidelijk in de bevestigingsbrief stond (m.a.w. ik moet beter lezen)

Alles werkt perfect :

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/695305851.png

Tevens gelijk een usenet abbo afgesloten via UseNetXL (Ultimate) en mijn eerste binaries naar binnen gehaald met 100Mbit :)

Ik ben tevreden. Nu nog kijken wat ik met mijn interactieve decoder ga doen.

Had gehoopt op een Cisco (aangezien deze in de winkel een stuk duurder is), maar heb een Samsung gekregen.

Postcode 5043 (Tilburg Reeshof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike421
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-08 18:50
Cisco decorders worden in april waarschijnlijk geleverd aan klanten die voor 30december hebben besteld.
Vandaar dat jij een samsung kreeg en het ook zo snel geleverd kreeg want die zijn op voorraad.

14x 310wp 15º platdak op 185º S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-10 17:36
even een vraagje,

Als ik de Ubee rechtstreek op m'n pc zet kom ik in de Ubee middels 192.168.1.1
Nu heb ik hem aan m'n router , hoe kom er nu in?
en iemand die me kan vertellen hoe k inlog?

thnx _/-\o_

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hier in Breda (4826) ligt alles eruit: TV én internet... Best irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:04

TFHfony

Professional Weirdo

Helsie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:11:
Hier in Breda (4826) ligt alles eruit: TV én internet... Best irritant. :(
Hier in Bavel (4854) niet...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb net Ziggo gebeld, want zoals gewoonlijk staat er niets op de site: er is een stroomstoring in onze wijkkast of iets dergelijks...

--
Update: sinds 22:30 zijn we weer fatsoenlijk online (AiE+ is toch wel sneller dan via UMTS, zelfs zonder upgrade... :P)

[ Voor 31% gewijzigd door Helsie op 26-01-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 dagen al zonder telefoon. Vandaag zou ziggo abonnement ingaan maar nog geen installatiepakket of niks ontvangen. Alleen die brief over de Tv ontvanger die uitverkocht is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

mmmm, had met het nieuwe ubee modem last van een haperende verbinding, oude modem maar weer neergezet. Activatieproces opnieuwe doorlopen maar nu nog steed last van een (heel erg) haperende verbinding.... :(

edit:
inmiddels is mijn verbinding met het oude modem heerlijk stabiel :)

[ Voor 17% gewijzigd door thejoker80 op 27-01-2010 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike421
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:09:
6 dagen al zonder telefoon. Vandaag zou ziggo abonnement ingaan maar nog geen installatiepakket of niks ontvangen. Alleen die brief over de Tv ontvanger die uitverkocht is..
Probeer is een motorola modem te regelen via MP voor 10 euro ben je koopman en had je wel internet gehad.
Oke het is niet de methode maar ja je moet wat he.

Ik heb het ook gedaan en heb zo gelukkig nog internet anders was ik ook al dik een week internet loos geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Mike421 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:12:
Cisco decorders worden in april waarschijnlijk geleverd aan klanten die voor 30december hebben besteld.
Vandaar dat jij een samsung kreeg en het ook zo snel geleverd kreeg want die zijn op voorraad.
Ik heb mijne voor 30december besteld en heb hem al :) Was begin december, we zijn eind november overgestapt.

Met overstappen is de decoder niet doorgekomen, moeke bellen. Miep zegt dat we niks hebben gekozen voor digi tv XD. Ja, hebben we wel, de HD PVR. Oke zegt miep, add in systeem, kan week duren, + 2 weken levertijd zegt ze. Volgende dag: pakket: Interactieve TV installatie :+ doosje en versterker, niet aangesloten trouwens. next day: Cisco HD PVR :D, meteen aangesloten, geweldig beeld. Alleen hij kan de Interactieve TV Installatie niet doen, doosje in de muur is niet retourgeschikt, nog even vervangen :+ Signaal is 74%, kwaliteit: 100%, BER: 0.0 en soms 1.0. en dat met een Formido coax kabeltje :X Ik klaag niet :)

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Vandaag ligt ziggo er de hele dag al uit.

Ik ga ze morgen maar bellen en vertellen dat er een monteur mag komen. Begin het zat te worden.

Zijn er geen andere kabelmodems beschikbaar die met Ziggo werken ?

[ Voor 19% gewijzigd door BladePHQ op 26-01-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike421
KiPKaKDutcH schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:21:
[...]

Ik heb mijne voor 30december besteld en heb hem al :) Was begin december, we zijn eind november overgestapt.
Dat klopt dan toch ook dat jij een cisco kreeg en geen samsung want de samsung actie kwam na 30 december.

Enkel zijn er geen cisco's meer en de klanten die nu nog steeds niet hun AIE pakket hebben ontvangen (net als ik)en dus ook al voor 30 december hebben aangevraagd krijgen die dus in april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:48
'k heb op het moment een aantal files in m'n GrabIt queue staan, maar er word constant aangegeven dat de files niet bestaan. Ze zijn geupped tussen 3 jan en 11 jan (op a.b.sounds.mp3.dance)

is er toevallig een storing geweest bij ziggo tussen die datums?

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

BladePHQ schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:38:
Vandaag ligt ziggo er de hele dag al uit.

Ik ga ze morgen maar bellen en vertellen dat er een monteur mag komen. Begin het zat te worden.

Zijn er geen andere kabelmodems beschikbaar die met Ziggo werken ?
Er zijn Ubee's, Arrissen, Motorola's en Scientific Atlanta's. Die laatste werkt alleen in oud Multikabel en @Home gebied, niet in oud Casema gebied. Als je zo'n modem wilt swappen kun je ff op marktplaats kijken of mij een DM doen, kan kijk ik wel even of ik nog wat heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:52
kevz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 06:56:
'k heb op het moment een aantal files in m'n GrabIt queue staan, maar er word constant aangegeven dat de files niet bestaan. Ze zijn geupped tussen 3 jan en 11 jan (op a.b.sounds.mp3.dance)

is er toevallig een storing geweest bij ziggo tussen die datums?
Meer dan 2 weken terug gaat zo-ie-zo niet lekker met de Ziggo nieuwsservers. Om verder dan 2 weken terug te gaan raadt ik aan een payserver te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Wel grappig dat eerst iedereen steen en been klaagt dat ze geen Cisco willen en nu ze op zijn, wil iedereen ineens weer graag een Cisco. Ik snap er weinig meer van. :+

Heb hem alleen even snel uitgepakt en kort getest, m'n receiver heeft geen hdmi en ik heb maar 1 hdmi-kabel vanaf de audio-apparatuur naar de tv ingefreesd, nog even een maandje geduld hebben. Vond de ps3 in eerste instantie toch belangrijker, dus de pvr staat al dik een maand ongebruikt in de kast. Dit weekend maar eens gaan testen of het bij die Cisco allemaal zo dramatisch werkt als sommigen beweren, zou wel jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-10 16:28
Gisteren contact gehad met de helpdesk vanwege de aangekondige snelheidsverhoging in Den Haag.

Ze konden aangeven dat de verhoging in Den Haag rond maart worden doorgevoerd.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
  • Laatst online: 15-10 18:45
Gisteren installatiepakketje ontvangen, 10 minuten installatie en alles werkt. Prima geregeld door Ziggo. Haal bijna 50mbit. Ubee modem werkt meteen. Nu afwachten of ik geen problemen krijg zoals vaker in topic is genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-10 10:38

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

MrOrange schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:12:
Gisteren installatiepakketje ontvangen, 10 minuten installatie en alles werkt. Prima geregeld door Ziggo. Haal bijna 50mbit. Ubee modem werkt meteen. Nu afwachten of ik geen problemen krijg zoals vaker in topic is genoemd.
Je ziet veel negatieve ervaringen hier, omdat je daar eerder voor post natuurlijk. Mijn positieve ervaringen dan ook maar even melden. Heb al drie jaar tevreden Ziggo in Utrecht gehad, vorig jaar november nieuw huis gekocht en in nieuwe woonplaats ook Ziggo genomen alvast (Alles-in-1-basis abonnement). Halverwege januari echt verhuisd en gelijk doorgegeven dat ik op nieuwe woonadres mijn abonnement wil omzetten naar Alles-in-1-plus. Kreeg vorige week brief met gebruikersnaam/wachtwoord voor activatie en later vorige week nieuwe Ubee modem. Gisteren kon ik pas activeren, nieuwe modem aangesloten, activatie-code invoeren.

En daar zat een bug in, hij herkende automatisch al een eerder aangemaakte account bij Ziggo - veld was ingevuld en kon ik niet wijzigen - en ik moest per se bij dat account een geldig e-mailadres aanmaken. Maar dat e-mailveld was hoe dan ook gewoon uitgeschakeld en kon toen niet alle stappen verder doorlopen. Heb via Webdeveloper-tools het veld "ingeschakeld" (hackpoging :?), zodat ik wel een e-mailadres kon invoeren. Maar hij bleef mekkeren over een ongeldig e-mailadres. Ik kwam dus niet verder in het activeren stappenplan.

Uiteindelijk oude modem (Motorola) aangesloten en op mijn Ziggo-account een geldig e-mailadres ingevoerd. Toen nieuwe modem (Ubee) weer aangesloten en toen kon ik wel alle stappen verder doorlopen om te activeren. Snelheid is 19.5 mbit download en 2.7 upload. Vreemde is dat wanneer ik direct in het modem mijn laptop aansluit hij heel vaak DNS-resolve-timeouts lijkt te hebben, duurde dan vele seconden voordat een site geopend was, zodra hij er was ging het heel snel verder. Nu het modem via router aangesloten staat en alles verder draadloos gaat heb ik die problemen niet meer.

Ben afgezien van die kleine bug bij activeren verder nog prima tevreden over Ziggo.

[ Voor 13% gewijzigd door Tjeerd op 27-01-2010 13:35 ]

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-10 13:50
Heb ook ziggo met Ubee modem en geen enkele probleem gehad. Wel hebben ze per ongeluk 1x een factuur herinnering met kosten gestuurd terwijl ik via automatische incasso betaal. Ze hebben gelijk die extra herinneringskosten verrekend.

En een paar keer na 23:00 kleine storingen gehad waarbij de snelheid naar 2mbit ging, maar ik denk dat ze bezig waren met iets.

Haal 19.5mbit down en 2.5mbit up! Een stuk sneller dan mijn ADSL van 18mbit down en 0,8mbit up, maar ook een beetje duurder! Kan bijna niet wachten tot de upgrade (binnen 2 weken) naar 30/4!

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Laatst online: 02:18
Lisadr schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:33:
Haal 19.5mbit down en 2.5mbit up! Een stuk sneller dan mijn ADSL van 18mbit down en 0,8mbit up, maar ook een beetje duurder! Kan bijna niet wachten tot de upgrade (binnen 2 weken) naar 30/4!
Ik kreeg de update pas 6 weken na het mailtje met felicitaties...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 22:52
Vorige week met Ziggo gebeld om te vragen hoe het nou zat met de beloofde verhoging tot 100/120 Mbit. De helddeskmedewerker kon mij alleen vertellen dat in februari en maart Den Haag en Utrecht de hogere snelheden gaan krijgen. De rest volgt daarna, maar dat was dan ook alles wat erover kon zeggen. Wat een minkukels! Helaas heb ik geen keuze. Ik verwacht de verhoging pas in 2011 in mijn woonplaats (omgeving Groningen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
-Moondust- schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:53:
Vorige week met Ziggo gebeld om te vragen hoe het nou zat met de beloofde verhoging tot 100/120 Mbit. De helddeskmedewerker kon mij alleen vertellen dat in februari en maart Den Haag en Utrecht de hogere snelheden gaan krijgen. De rest volgt daarna, maar dat was dan ook alles wat erover kon zeggen. Wat een minkukels! Helaas heb ik geen keuze. Ik verwacht de verhoging pas in 2011 in mijn woonplaats (omgeving Groningen).
Voor jou schiet het dan niet op maar als het waar is dat Den Haag volgt in de komende maanden dan is dat voor mij wel een heugelijk feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-10 14:28
Ze doen alleen die steden verhogen waar direkte concurrentie dreigt met andere die ook die snelheden aanbieden.

De rest van nederland heeft voldoende aan 50 mb, en word minder intressant voor hun om dat te verhogen..
Ze weten toch dat je niet vlug terug gaat naar adsl, omdat dat veels te traag is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
-Moondust- schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:53:
Mij werd verteld dat Den Haag eerste week van feb een upgrade krijgt! Ach ja, kan mij een tijd herinneren dat Groningen 512kbit kabel had, terwijl wij niks anders konden krijgen dan 56kbit of 128kbit (ADSL). Internet in Groningen was dus 9x sneller!

@Von Henkel
Tegenwoordig niet meer. Eerst deden ze het bij steden waar glasvezel was. Nu doen ze het juist bij steden waar nauwelijks concurrentie is. Zoals Den Haag. Geen glasvezel voor particulieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:29

Wildfire

Joy to the world!

Von Henkel schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:01:
Ze doen alleen die steden verhogen waar direkte concurrentie dreigt met andere die ook die snelheden aanbieden.
Wat ik al eerder zei: waarom heeft Tilburg dan 120 mbit? Er is hier namelijk geen concurrentie. Er is hier geen glasvezel ofzo en dat gaat er de komende jaren ook niet komen. Je kunt dus niet meer dan ADSL2+ nemen.

Ik zie dus geen 'dwingende' reden voor Ziggo om Tilburg van 120 mbit te voorzien. Niet dat ik klaag, ik moet zeggen dat ik erg snel aan de 120 mbit gewend ben geraakt :)

-- Edit: in de tussentijd is zo te zien de posting boven mij bijgewerkt. OK, ze doen het dus juist omdat zij dan de enige zijn die supersnel internet aanbieden zodat je enkel Ziggo als keus hebt voor supersnel internet?

[ Voor 15% gewijzigd door Wildfire op 27-01-2010 15:17 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Misschien woont de de directeur (of een andere hoge piet) van ziggo wel in Tilburg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Je moet juist gaan zitten waar geen cucurrentie is.

Klant wil 80Mbit en er is geen glasvezels.

De opties zijn dus Ziggo of Ziggo! Bij de tijd dat er glasvezel komt, ga je niet snel overstappen van je huidige leverancier! Zeker niet als je huidige leverancier 120mbit ipv 100mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel dagen van te voren je via ziggo.nl kunt zien wanneer je bestellingen komen?
Als ik bel, zegt de één: "het is onderweg" en de ander zegt: "het komt één dag van te voren, óf op de dag zelf!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10 16:20
Lisadr schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:17:

De opties zijn dus Ziggo of Ziggo! Bij de tijd dat er glasvezel komt, ga je niet snel overstappen van je huidige leverancier! Zeker niet als je huidige leverancier 120mbit ipv 100mbit.
Dat is zo, maar op de plekken waar nu glasvezel is, is er blijkbaar al onderzoek gedaan, en genoeg animo voor snelle verbindingen :) dus minder risico voor ziggo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Laatst online: 02:18
Lisadr schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:17:

Dan verlies je het dus.
Marketing werkt op basis van ontevredenheid, het creëren van een behoefte. Combineer dit met beperkte resources en je komt uit op het eerst vervullen van behoeften op plaatsen waar ook je concurrent zit om geen klanten te verliezen of zelfs te winnen(zoals Enschede, 1 klein deel heeft Fiber, rest is onbekend wanneer dit aangelegd wordt). Hierbij laat je je concurrent de behoefte creëren en vervul je deze. In plaatsen waar geen concurrentie is hebben bewoners minder snel de neiging om over te stappen(op wat, adsl is in vgl met kabel niet snel genoeg) en verlies je relatief geen klanten.
Op het moment dat klanten nog geen fiber en kabel hebben, maar wel de hoogst mogelijke snelheiden zien kan je ze alsnog winnen en daar concentreer je je dan op.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:04
Zijn er meer mensen in de regio Den Haag met problemen?
Heb gister mijn modem (Arris) opnieuw opgestart, omdat er geen internet meer was.
Vandaag heb ik weer niks (kan iig mijn server niet bereiken) en m'n telefoon is niet bereikbaar...

Status-pagina van Ziggo geeft overigens niks aan...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:07
Loekie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:26:
Op het moment dat klanten nog geen fiber en kabel hebben, maar wel de hoogst mogelijke snelheiden zien kan je ze alsnog winnen en daar concentreer je je dan op.
Hmm, boeiende gedachtengang. Persoonlijk vind ik betrouwbaarheid bijvoorbeeld veel belangrijker dan snelheid. Ik zit al 8 jaar bij Ziggo (eerst Z2, sinds een half jaar AiE+) en de keren dat ik een storing had zijn op 1 hand te tellen. Eigenlijk prima dus. Snelheid boeit mij absoluut niet, ik heb bijvoorbeeld mijn snelheid in NewsLeecher ingesteld op 75% om voldoende bandbreedte over te houden voor overige dingen zoals surfen of emailen of youtube oid. De films die ik download plan ik ruim van te voren dus of het nu 45 of 20 minuten duurt boeit me beslist niet. Eigenlijk ben ik een zeer tevreden klant dus en geen haar op mijn hoofd die erover denkt om over te stappen op een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, sinds vandaag heb ik 80Mbit in plaats van 120Mbit. Zal wel 'n foutje zijn qua verhogingen in andere regio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Loekie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:26:
[...]

Dan verlies je het dus.
Marketing werkt op basis van ontevredenheid, het creëren van een behoefte. Combineer dit met beperkte resources en je komt uit op het eerst vervullen van behoeften op plaatsen waar ook je concurrent zit om geen klanten te verliezen of zelfs te winnen(zoals Enschede, 1 klein deel heeft Fiber, rest is onbekend wanneer dit aangelegd wordt). Hierbij laat je je concurrent de behoefte creëren en vervul je deze. In plaatsen waar geen concurrentie is hebben bewoners minder snel de neiging om over te stappen(op wat, adsl is in vgl met kabel niet snel genoeg) en verlies je relatief geen klanten.
Leg dat dan uit aan de mensen van Coca Cola die ervoor kozen om op plekken te gaan zitten waar nog geen cola verkocht werd ipv (alleen) concurreren op bestaande markten.

Leg dat maar uit aan Apple, die met de iPhone (verouderd hardware ivm concurrenten) toch lukte om heel veel markt te veroveren in de VS omdat er weinig concurrentie was (Geen of nauwelijks nokia of htc!) en natuurlijk omdat ze zelf aandelen hebben en vice versa in mediabedrijven, die is er een grote PR power!

Anyway. Wat jij zegt is ook waar en dat hebben ze 2 jaar lang gedaan. Zodra er ergens glasvezel kwam, ging ziggo aan de slag met snellere verbindingen, maar nu richten ze zich ook op grotere steden zonder glasvezel, zoals Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lisadr schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:15:
[...]

Leg dat maar uit aan Apple, die met de iPhone (verouderd hardware ivm concurrenten) toch lukte om heel veel markt te veroveren in de VS omdat er weinig concurrentie was (Geen of nauwelijks nokia of htc!) en natuurlijk omdat ze zelf aandelen hebben en vice versa in mediabedrijven, die is er een grote PR power!
Dat is bullshit, de Iphone was juist wel revolutionair bij de introductie. Dus een kromme vergelijking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike421
hmm misschien een beetje centraal houden ? :)

[Ziggo] Ervaringen Topic

[ Voor 4% gewijzigd door Mike421 op 27-01-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Von Henkel schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:01:

De rest van nederland heeft voldoende aan 50 mb, en word minder intressant voor hun om dat te verhogen..
Ze weten toch dat je niet vlug terug gaat naar adsl, omdat dat veels te traag is ;)
Dus de dorpen zijn over tig jaar aan de beurt, zoals vroeger met ADSL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:48:
Vreemd, sinds vandaag heb ik 80Mbit in plaats van 120Mbit. Zal wel 'n foutje zijn qua verhogingen in andere regio's.
Opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 13:15
Ik hoor iedereen doodleuk praten Mbits maar mijn ''topsnelheid'' is maar liefst 410kb p/s, terwijl Ziggo op de site aangeeft dat mijn snelheid 3mb per seconde hoort te zijn.

Iemand een idee hoe dit komt ??

Alvast bedankt

Details:

- Ziggo Z1 abbo ( al 8 jaar, voorheen wanadoo)
- Zwarte Motorola modem, paar jaar geleden gekregen van Ziggo
- Sitecom WL-153 router
- Windows 7 Basic als OS
- Acer Aspire T180 ( nog een reepje van 512mb bijgedaan)
- Noot: Als ik een bestand download van MegaUpload dan begint de snelheid bij 950kb en wordt dan ''weggedrukt'' naar 400kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
thefxr schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:43:
[...]

Dus de dorpen zijn over tig jaar aan de beurt, zoals vroeger met ADSL?
Valt mee, dorpen vallen meestal onder de "grote" steden in de buurt ( goirle = tilburg ) / (voorburg = den haag)
En Ziggo doet niet aan straat upgrade's, maar neemt hele sectoren in een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
@SirWInsalot

Wil je aub hier je speedtest.net publiceren?

(410 x 8 = 3280)/1024 = 3,2 megabits per seconde

Dus je krijgt waar voor je geld! Als je het te langzaam vind, upgrade naar Z2 of Alles-in-1 Plus

[ Voor 57% gewijzigd door Lisadr op 27-01-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
3 Megabit/seconde != 3 Megabyte per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 13:15
Bij deze:

http://www.speedtest.net/result/696724800.png

[ Voor 12% gewijzigd door SirWInsalot op 27-01-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bullet NL schreef op maandag 25 januari 2010 @ 00:34:
als ik de WL-500G van Asus op hardware.info invul kom ik op de volgende test results tegen;

Wireless G
Throughput WLAN -> LAN i.c.m. Centrino 2200bg \[1 m.] 15.84 Mbit/s
Throughput WLAN -> LAN with Centrino 2200bg \[10 meters] 17.41 Mbit/s
Throughput LAN -> WLAN with Centrino 2200bg \[1 meter] 22.05 Mbit/s
Throughput LAN -> WLAN with Centrino 2200bg \[10 meters] 16.66 Mbit/s

100Mbit bedraad
Throughput WAN -> LAN 37.87 Mbit

Zo te zien is was deze router in 2004 al leverbaar
http://www.hardware.info/...S_WL500g_90I9D002E023PAZ/

het lijkt er op dat je router de bottleneck voor je verbinding gaat worden....
Het ligt volgensmij vrij zeker niet aan de router.
Toenstraks een grote (22GB mp4) torrent aangezet die gelijk met ~3MBps begon te downloaden waarbij de upload inzakte en weer beschikbaar was zodra ik de downloadsnelheid van die torrent limiteerde op 1MBps. Dat is toch een teken dat de downloadlijn zo volgetrokken wordt dat de upload er hinder van ondervind?
Of zit ik er compleet naast :? Ik weet dat het andersom iig wel zo is.
Maar dat zou dus beteken dat de verhoging er nog steeds niet is :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Er is niks mis met je snelheid. Binnenkort (2 tot 10 weken) gaat je snelheid naar 5 Mb/s maar je upload blijft gelijk.

Z1 = 19,95
TV = 16,50
Telefonie = 9

Wat je kan doen is voor 51,50 Alles-in-1 Plus nemen en dan heb je 20 Mb/s down en 3 Mb/s up. Dat is echt een wereld van verschil met je huidige snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Lisadr schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:13:
Wat je kan doen is voor 51,50 Alles-in-1 Plus nemen en dan heb je 20 Mb/s down en 3 Mb/s up. Dat is echt een wereld van verschil met je huidige snelheid.
Ik vraag me dus af: als je niet download en alleen maar surft, merk je veel verschil tussen 20mb down (en 3 up) en 1.5mb down (en 0.25mb up)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Ja, je merkt veel verschil afhankelijk van de website die je bezoekt. Vooral tussen 1,5Mbit en 5Mbit, daarboven merk je nog maar weinig verschil, zelfs op websites als youtube, omdat hun servers vaak belast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Lisadr schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:45:
Ja, je merkt veel verschil afhankelijk van de website die je bezoekt. Vooral tussen 1,5Mbit en 5Mbit, daarboven merk je nog maar weinig verschil, zelfs op websites als youtube, omdat hun servers vaak belast zijn.
Youtube is eerder een voorbeeld van een website die sowieso traag is. De website op zich niet, maar een filmpje laden gaat eigenlijk altijd wel erg langzaam, ook met 50mBit.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een 3Mbit lijn(zoals ik had, ADSL) vergelijkt met een 20Mbit lijn dan merk je wel zeker een verschil. Zelfs op Youtube!

Mij hoor je trouwens ook nog niet klagen over Ziggo, zelfs het Ubee modem werkt bij mij probleemloos :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-10 22:47
Ben.Hahlen schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:37:
Zijn er meer mensen in de regio Den Haag met problemen?
Heb gister mijn modem (Arris) opnieuw opgestart, omdat er geen internet meer was.
Vandaag heb ik weer niks (kan iig mijn server niet bereiken) en m'n telefoon is niet bereikbaar...

Status-pagina van Ziggo geeft overigens niks aan...
Geen problemen hier. Postcode: 2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Is er toevallig iemand hier, die weet wat deze foutmeldingen betekenen?
Klik

Ik zie ze in de log van mijn Motorola modem.

Ik heb nog steeds een erg slechte verbinding die puur afhankelijk lijkt van de belasting op het netwerk.
(Iedere dag...nu al meer dan een maand heb ik 's avonds een langzame verbinding terwijl er overdag niets aan de hand is).
En met langzaam bedoel ik snelheden die schommelen tussen 5 - 120 KB/s (terwijl ik een 10 MBit verbinding heb) en ik zie latencies van wel 7200 ms voorbij komen.

Om je een idee te geven kan ik dus geen enkele game spelen, en het laden van iedere webpagina kost ongeveer een minuut.
Zelfs als ik nu op het Edit knopje klik om deze post aan te passen, kan ik dik 10 seconden wachten voordat ik uberhaupt weer een pagina voor mijn neus zie.

Heb meermalig contact gehad met Ziggo maar je krijgt iedere keer standaard antwoorden van ze.
Als je mailed zeggen ze dat je moet bellen, als je belt zeggen ze dat er niets aan de hand is etc. etc.
En omdat ze zeggen dat er niets is kan ik dus ook met geen mogelijkheid restitutie aanvragen.
Ik word er eigenlijk wel een beetje erg hopeloos van nu en dat is nog te zacht uitgedrukt.

Naast wat ADSL aanbieders hier in de buurt is Ziggo de enige kabel aanbieder en ik heb geen vaste telefoonlijn dus kan ik eigenlijk geen kant op.

Ik zit er over te denken om het probleem eens uitgebreid op te zetten en in een nette mail naar Tros Radar / Kassa te sturen ofzo, verder zou ik echt niet meer weten wat ik moet doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Da_maniaC op 27-01-2010 21:38 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
zie ik het goed dat het basis tarief voor tv tegenwoordig in de prijs van alles in 1 zit?
paar maandjes terug betaalde je nog een bedrag extra maar dat kan ik nergens meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Hier ook wat kleine problemen (hele woensdagavond al), net was internet 10min weg.. Verder hele avond onstabiele verbinding.

in Markelo(postcode 7475), weet zo niet onder welke regio dit valt.

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fespen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:05:
zie ik het goed dat het basis tarief voor tv tegenwoordig in de prijs van alles in 1 zit?
paar maandjes terug betaalde je nog een bedrag extra maar dat kan ik nergens meer vinden.
Heeft er altijd al in gezeten, vanaf het begin.
Het heet niet voor niets 'alles in een'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hier in Hoorn (1621) ook sinds gister avond bijna geen verbinding (AIP)..
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/697325032.png
Morgen ochtend komt er iemand alles doormeten en een nieuw modem plaatsen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29
Ik heb al 2 dagen geen disconnect gehad van mijn Ubee modem... best een aparte ervaring dat het allemaal werkt..

Zo te zien is er nog geen firmware upgrade gedaan op de modem, maar toch lijkt deze stabieler te zijn. Hoe het is gedaan geen idee, maar ik ben er blij mee! :D

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Laatst online: 11-10 09:54
JamesB009 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:18:
Ik heb al 2 dagen geen disconnect gehad van mijn Ubee modem... best een aparte ervaring dat het allemaal werkt..
2 dagen? Mijn Arris modem is nu al een maand online zonder onderbrekingen, en dat na 3 maanden Ubee-ellende met gemiddeld 3 vastlopers per dag.

Ik blijf sceptisch of die firmware updates nu echt soelaas gaan bieden. Ik bedoel, hoe kan een modem zomaar vastlopen? Als je een beetje kunt programmeren maak je er toch een soort watchdog in die elke 10 seconden checkt of een bepaald IP-adres nog benaderbaar is? Indien niet, dan een automatische herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-10 19:59
gister middag stond er opeens een ziggo service auto voor op de stoep te sleutelen in het kastje voor mn deur (flatgebouw). .. ongvr 10 min zonder tv internet en telefoon gezeten. hij had kleine stukjes kabel vervangen .. daarna deed alles het weer .. dus ik hopen op betere snelheden .. maar helaas ..

iemand enig idee wat die vent gedaan kan hebben ?

.. // ik had het hem kunnen vragen klopt .. maar hij was al weer weg voordat ik door had wat ie aan het doen was//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
def1987 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:53:

Ik zal even mn glazen bol oppoetsen, dan kom ik er later nog op terug.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Zo te zien kijg je exact waar je voor betaalt.

Edit: poeh, ik had ff niet gezien dat er nog van alles onder stond. Tijd voor nog een kopje koffie 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door garp op 28-01-2010 12:14 . Reden: Blijkbaar nog niet wakker... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-10 08:48
Ik heb tot dusver ook geen troubles met mijn Ubee modem. De snelheden vielen in het begin wat tegen, maarja had nog een Linksys WRT54GL er aan hangen ;)

Dus nu router vervangen voor een D-link 855 en wat een verschil, vooral op WLAN, trek draadloos makkelijk 9/10mb/sec in het netwerk zelf (mijn netwerkschijf is 100mbit max, dus haal nog geen 1000mbit :( ) en met Ziggo lijn 47/48 Mbit. Dus best tevreden. Maar dat een goede router zoveel kon uitmaken dat wist ik niet.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 00:27
Raven schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:02:
[...]

Het ligt volgensmij vrij zeker niet aan de router.
Toenstraks een grote (22GB mp4) torrent aangezet die gelijk met ~3MBps begon te downloaden waarbij de upload inzakte en weer beschikbaar was zodra ik de downloadsnelheid van die torrent limiteerde op 1MBps. Dat is toch een teken dat de downloadlijn zo volgetrokken wordt dat de upload er hinder van ondervind?
Of zit ik er compleet naast :? Ik weet dat het andersom iig wel zo is.
Maar dat zou dus beteken dat de verhoging er nog steeds niet is :/
Wat voor modem heb je?

Het is bekend dat de Ubee modems erg slecht met torrent verkeer omgaan.
Met name wanneer er tijdens internet verkeerd veel gebruik gemaakt worden van meerder connecties wil de snelheid helemaal inzakken.

Dit is een bekend probleem m.b.t. de ubee modems, men (ziggo & ubee) weken ook aan een firmware update.

p.s. wat voor internetabonnement heb je ook al weer? (ivm upgrade)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Lisadr schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:45:
Nou dat hangt er helemaal vanaf..... Feit is dat "het" internet zosnel is al de zwakste schakel.
of te wel... wanneer jij met een snelle verbinding connectie maakt met een adsl gebruiker die zelf een website host met een relatief langzame upload, tja... dan heb je qua snelheid nogal wat te wensen......

Maar een een website welke in een data-house wordt gehost welke via snelle verbindingen aangesloten is op de rest van het internet... dan kan je het echt wel merken alsof je verbinding 5mbit max is, of sneller. Komt overigens bij dat websites ook steeds zwaarder worden, hierdoor wordt in vergelijking met jaren terug veel meer data naar de gebuiker toe gezonden, en hoe sneller je webbroser binnenkomt, hoe sneller jij hier gebuik van kan maken..

ben het dus niet helemaal met je eens dat je weinig verschil merkt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Volkert schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:45:
[...]

2 dagen? Mijn Arris modem is nu al een maand online zonder onderbrekingen, en dat na 3 maanden Ubee-ellende met gemiddeld 3 vastlopers per dag.

Ik blijf sceptisch of die firmware updates nu echt soelaas gaan bieden. Ik bedoel, hoe kan een modem zomaar vastlopen? Als je een beetje kunt programmeren maak je er toch een soort watchdog in die elke 10 seconden checkt of een bepaald IP-adres nog benaderbaar is? Indien niet, dan een automatische herstart.
En modem (met name de Ubee's) lopen vast door dat ze slecht overweg kunnen met meerde connecties.... je moet hierbij denken aan torrents en of nieuwsgroepen.... In een modem draait gewoon een stuk software, wanneer hier een programmeerfout in zit kan het dus zijn dat je dit soort problemen krijgt. een nieuwe firmware, wat een bug oplost en/of funcitionaliteit toevoegt kan dus zeer zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bullet NL schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:10:
[...]

En modem (met name de Ubee's) lopen vast door dat ze slecht overweg kunnen met meerde connecties.... je moet hierbij denken aan torrents en of nieuwsgroepen.... In een modem draait gewoon een stuk software, wanneer hier een programmeerfout in zit kan het dus zijn dat je dit soort problemen krijgt. een nieuwe firmware, wat een bug oplost en/of funcitionaliteit toevoegt kan dus zeer zinvol zijn.
Mwa, heb de Ubee nu 2 maanden, en een server staat toch echt vaak uit nieuwsgroepen te trekken thuis. Denk een GB of 30 gemiddeld per dag.

Nog geen disconnect gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
def1987 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:53:
gister middag stond er opeens een ziggo service auto voor op de stoep te sleutelen in het kastje voor mn deur (flatgebouw). .. ongvr 10 min zonder tv internet en telefoon gezeten. hij had kleine stukjes kabel vervangen .. daarna deed alles het weer .. dus ik hopen op betere snelheden .. maar helaas ..

.. // ik had het hem kunnen vragen klopt .. maar hij was al weer weg voordat ik door had wat ie aan het doen was//
een Ziggo monteur komt niet zomaar, het kan dus zijn dat een buurman of vrouw problemen heeft gehad met hun internet of tv... de monteur heeft opdat moment waarscheinlijk een lijnmeting gedaan.
Wanneer de monteur dat een probleem vindt kan hij de staatkast openschroeven. Van uit dit punt kan hij ook weer een meting doen. In de staatkast zit een soort van versterker en een verdeelblok.
profesioneel gezien laat een coax signaal zig niet makelijk delen. Een woning welke aangesloten wordt op connector 1 van het veeldeelblok zal een andere (vermoedelijk) lagere demping krijgen in het signaal dan iemand die achter op het blok zit. Met de staatversteker kunnen ze dus een gemiddelde versterking doen laten plaatsvinden. wanneer elke woningen welke aangesloten heeft minimaal de benedengrens in db's heeft.
(een coax signaal laatzich ook makkelijk overstuuren, dit kan ook problemen geven)
Wanneer jij zeker weet dat de monteur een kabel heeft vervangen heeft er waarschijnlijk een lek in gezeten. het kan dan zo zijn dat de kabel in een bepaalde ferquentieband niet goed functioneert. Dan kunnen ze de aansluitkabel vervangen. Echter, door dat de huisaansluiting veelal direct op het verdeelblok zit, en deze met 1 kabel is verbonden aan de straatversterker lijkt me dit onwaarscheinlijk. Heb je hem toevallig niet met zijn testkabels zien werken?
De straat kast heeft opzicht (wanneer het signaal goed is) niets met de snelheid te maken. Deze wordt hier namelijk niet in bepaalt. Dit gebeurt in de wijk of kopstations van Ziggo. Hier staat appratuur wat met het Eurodocis 3 protocol moet werken om de hogere snelheden te halen.
Maar dan nog hebben de systeembeheerders van Ziggo voldoende aan een druk op de muisknop op de snelheid te verhogen of verlagen.
Wanneer het volledige netwerk eurodocis 3 is uitgevoerd en je natuurlijk ook een Ubee of Arris modem hebt is het voor Ziggo mogelijk om elke snelheid aan te bieden tussen de 0 en het maximale van de Eurodocis 3 standaard..... Dat ze dit niet zomaar willen is natuurlijk een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Exorcist schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:14:
[...]

Mwa, heb de Ubee nu 2 maanden, en een server staat toch echt vaak uit nieuwsgroepen te trekken thuis. Denk een GB of 30 gemiddeld per dag.

Nog geen disconnect gehad.
Het schijnt dat de Ubee's niet in alle regio's problemen geven
Dit schijnt volgens mij te maken te hebben dat de Ubee's niet met alle merken CMTS-en overweg kunnen.
Wikipedia: Cable modem termination system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera!!!

Na een lange tijd ( 2,5 maanden) gewacht te hebben op mijn AiE Extra....
Hier mijn ervaringen.

Aanmelden (Ubee modem) ging binnen 5 minuuten.
Het modem had meteen 'mijn ziggo' gegevens correct overgenomen.
E-mailadres gekozen en hop telefoon werkte alles bon!!
Speedtestje.. hmm dat viel direct tegen.. net tegen de 30 MBit wired ( wireless onder de 20 MBit)...
Direct op de kabel ging het wel als speer .. ! Bleek dat dat aan de WRK54G router lag.

Ook maar een andere router gekocht ( Dlink DIR-655) want wil toch graag alle pc's in het netwerk lekker snel hebben. Alles werkt nu als een speer. Mijn printer hangt aan de router en die kan ik delen ( met gebruik van sharesoftware) in mijn netwerk. Werkt er goed.

Alles draait nu een dikke week zonder hikups.

Ik heb een boel gezeikt over Ziggo.. ( en ben nog steeds goed over de zeik over de mannier waarop mijn aanvraag is gedaan :( ..) maar uiteindelijk ben ik wel dik tevreden over het product zelf! ;)
Ziggo weet dit maar al te goed en dat is volgens mij ook een van de reden dat ze zo lomp en onbenullig zijn ;-)

Ziggo bedankt.. ik hoop dat ik nog lang plezier van jullie product mag hebben... want nog een keer van dat gedonder en ze verdienen nooit een cent meer aan mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volkert schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:45:
[...]

Tja, bij de 1 draait de Ubee beter en bij de ander draait de Arris beter. Hier draait de Ubee nu sinds aansluiting in september zonder onderbrekingen of snelheiddipjes (Alles in 1 Extra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Laatst online: 04-10 09:03
Iemand een idee of heel dat heel Tilburg van de 120 kan genieten die alles in 1 extra hebben?
5021BD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def1987
Bullet NL schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:22:
[...]

een Ziggo monteur komt niet zomaar, het kan dus zijn dat een buurman of vrouw problemen heeft gehad met hun...............//verhaal//...van de Eurodocis 3 standaard..... Dat ze dit niet zomaar willen is natuurlijk een andere discussie.
Bedankt voor de uitleg :)
.. hij heeft wel degelijk de kabel vervangen.. ben wel blind maar niet scheel zegmaar ;)
.. dr heeft nog iemand ziggo in mn flat dus die zal wel een klacht gehad hebben dan ..

.. maar nogmaal bedankt voor de uitleg .. .. wijsheid is macht .. dus blijf leren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De hele kabel vervangen lijkt me nogal knap zonder graafwerk, dus dat was wel opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Nu online

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Gutteguttegut schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:58:
Hier in Hoorn (1621) ook sinds gister avond bijna geen verbinding (AIP)..
[afbeelding]
Morgen ochtend komt er iemand alles doormeten en een nieuw modem plaatsen.
Hmm, hoe heb je ze zo ver gekregen dat er een monteur langs kwam?
Was die snelheidsmeting genoeg? Of zagen ze het zelf?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:36

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

dunn0w schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:30:
Iemand een idee of heel dat heel Tilburg van de 120 kan genieten die alles in 1 extra hebben?
5021BD
5037

Toen ik me een maand geleden aanmelde bij Ziggo stond op de website nog geen woord over 120/10. Op de bevestigingspagina zag ik 120 mbit staan. Dat was een leuke verassing.

Mijn modem is stabiel en nog niet vast blijven hangen. De volle snelheid haal ik niet altijd, zeker 's avonds is het soms te te druk, maar 50 mbit haal ik altijd wel. Nu (19:00) haal ik de volle 100mbit die het netwerk naar deze pc aan kan.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Da_maniaC schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:45:
[...]Hmm, hoe heb je ze zo ver gekregen dat er een monteur langs kwam?
Was die snelheidsmeting genoeg? Of zagen ze het zelf?
Ze zagen in mn modem dat ik eind december ook al veel problemen had gehad (50+ time outs op een dag oid).
Nu gewoon veel technisch praten, ik had al veel getest met verschillende pc's e.d. dat kwam op de dame aan de lijn wel professioneel over denk ik. :)
Ik heb ook nog een oud modem van april 2009 en krijg nu dus een nieuwe...zei ze (hopelijk kan ik een Arris kiezen als ik dat hier zo lees).

Nu is mn verbinding iets sneller maar nog steeds erg onstabiel:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/697747229.png
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/697829836.png
En dan vooral mn download.
Vanmiddag iets van usenet gedownload (+/- 60MB) en dat duurde meer dan een uur voor het binnen was. Grabit lag 95% van de tijd stil en dan opeens een paar seconden een piekje van max 5Mbit.

Edit:
Ze zijn lekker bezig hier.....
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/697899375.png
Helaas niet stabiel :|

[ Voor 12% gewijzigd door Gutteguttegut op 28-01-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Laatst online: 11-10 09:54
Gutteguttegut schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 19:33:
[...]
(hopelijk kan ik een Arris kiezen als ik dat hier zo lees).
Vergeet het maar, ze leveren alleen nog van die Ubee prut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Laatst online: 04-10 09:03
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 19:02:
[...]

5037

Mijn modem is stabiel en nog niet vast blijven hangen. De volle snelheid haal ik niet altijd, zeker 's avonds is het soms te te druk, maar 50 mbit haal ik altijd wel. Nu (19:00) haal ik de volle 100mbit die het netwerk naar deze pc aan kan.
Ubee modem? Ik heb hier wel Ubee modem staan.. zou resetten helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def1987
job schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:16:
De hele kabel vervangen lijkt me nogal knap zonder graafwerk, dus dat was wel opgevallen.
en toch 'schroefde' hij een kabel +/- 1 mtr los. liep naar zn auto .. pakte zelfde soort kabel .. en schroefde die terug in het kastje ...

.. dus het was misschien niet de hele kabel van mn huis naar het 'verdeelpunt' .. maar het was zeker weten wel een stukje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ziggo monteur is geweest...nieuw modem, nieuwe wcd maar nog steeds een onstabiele verbinding.
Met http://speedtest.ziggo.nl/ haal ik nu zelfs 214Mbit 8)
Maarja..ook weer 0,03Mbit.. :/

De monteur gaat het doorzetten en ik zal binnen nu en 4 weken meer horen...

edit:
Die monteur vergeet de helft van zn gear.. 8)7
Iemand nog een Ziggo "doormeetapparaat" kopen? >:)

edit2:
Hij heeft het al door...verkoop is afgelast ;)

edit3:
Nieuw record!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/698530474.png
_/-\o_
En dat met een 20Mbit abbo...

[ Voor 41% gewijzigd door Gutteguttegut op 29-01-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachboyNL
  • Laatst online: 10:56
Hallo,

Ik zie dat er zoveel problemen zijn met ziggo dus ging ik mij afvragen als het wel zo ahandig is om ziggo AL1 te nemen.
Want binnekort gaan we verhuizen en zat ik te denken aan AL1 van ziggo.
Maar aangezien ik zoveel problemen hier zie weet ik eigenlijk niet wat ik precies moet doen.

Moet ik gewoon Ziggo nemen en hopen dat het werkt?
Of iets meer betalen en iets anders nemen?

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

BeachboyNL schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:34:
Hallo,

Ik zie dat er zoveel problemen zijn met ziggo dus ging ik mij afvragen als het wel zo ahandig is om ziggo AL1 te nemen.
Want binnekort gaan we verhuizen en zat ik te denken aan AL1 van ziggo.
Maar aangezien ik zoveel problemen hier zie weet ik eigenlijk niet wat ik precies moet doen.

Moet ik gewoon Ziggo nemen en hopen dat het werkt?
Of iets meer betalen en iets anders nemen?

Groetjes.
In ieder ervaringen-topic zul je meer lezen over problemen dan over goed werkende verbindingen. Mensen zijn geneigd (veel) sneller te posten als er iets mis is.

Ter info, mijn AiE-Extra werkt meer dan goed icm een Ubee modem. Bestelling ging goed, levering ging goed en de verbinding is goed. Bovenop kloppen de facturen en heb ik 0,0 klachten. Zo zullen er meer zijn met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 20:42
Exorcist schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:49:
[...]

In ieder ervaringen-topic zul je meer lezen over problemen dan over goed werkende verbindingen. Mensen zijn geneigd (veel) sneller te posten als er iets mis is.

Ter info, mijn AiE-Extra werkt meer dan goed icm een Ubee modem. Bestelling ging goed, levering ging goed en de verbinding is goed. Bovenop kloppen de facturen en heb ik 0,0 klachten. Zo zullen er meer zijn met mij.
precies, hier hetzelfde, heb al een aantal jaar Ziggo (casema), tweemaal een verhuizing gehad, upgrade / downgrade, omzetten naam (van vriendin naar mijn naam) alles zonder problemen.

Heb al weer een poos de 50mbit en 't werkt als een trein. Digi tv werkt als een trein, telefonie werkt goed, soms wat vage dingen.. maar verder gaat het eigenlijk altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Gutteguttegut schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:08:
Ziggo monteur is geweest...nieuw modem, nieuwe wcd maar nog steeds een onstabiele verbinding.
Met http://speedtest.ziggo.nl/ haal ik nu zelfs 214Mbit 8)
Maarja..ook weer 0,03Mbit.. :/

De monteur gaat het doorzetten en ik zal binnen nu en 4 weken meer horen...

edit:
Die monteur vergeet de helft van zn gear.. 8)7
Iemand nog een Ziggo "doormeetapparaat" kopen? >:)

edit2:
Hij heeft het al door...verkoop is afgelast ;)

edit3:
Nieuw record!!!
[afbeelding]
_/-\o_
En dat met een 20Mbit abbo...
De resultaten van Speedtest.net zijn niet altijd even betrouwbaar, de snelheden die jij als maximaal haalt kunnen niet, vermoedelijk maakt de Speedtest.net server ook gewoon een fout.
Deze waardes hebben iig niet met Ziggo te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Bullet NL schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:02:
[...]De resultaten van Speedtest.net zijn niet altijd even betrouwbaar, de snelheden die jij als maximaal haalt kunnen niet, vermoedelijk maakt de Speedtest.net server ook gewoon een fout.
Deze waardes hebben iig niet met Ziggo te maken.
Dat weet ik wel maar ook via Ziggo zelf gaat het ook zo hard...
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/zk3dhk.jpg

En weer sneller...
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/698567779.png

Er zit een patroon in trouwens...de speedtest begint op normale snelheid (20Mbit) zakt dan halverwege terug naar 2-3Mbit en schiet dan op ongeveer 75% naar de 200+Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Wat als je nu gewoon wat download, heb je dan ook 200+Mb/s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gutteguttegut schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:51:
[...]
Dat weet ik wel maar ook via Ziggo zelf gaat het ook zo hard...
[afbeelding]

En weer sneller...
[afbeelding]

Er zit een patroon in trouwens...de speedtest begint op normale snelheid (20Mbit) zakt dan halverwege terug naar 2-3Mbit en schiet dan op ongeveer 75% naar de 200+Mbit.
Zet je virusscanner eens uit en test dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

ulTimaS schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:53:
Wat als je nu gewoon wat download, heb je dan ook 200+Mb/s?
Helaas...
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2d9k44.jpg
Maximaal 1500kb/s met een dip naar 700kb/s
1 thread.

Ik zal zo eens een uitgebreidere test doen.
Exorcist schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:58:
[...]Zet je virusscanner eens uit en test dan nog eens.
Maakt geen verschil.

[ Voor 22% gewijzigd door Gutteguttegut op 29-01-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachboyNL
  • Laatst online: 10:56
Exorcist schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:49:
[...]

Dus wat ik hieruit mag concluderen ik kan met een gerust hart gewoon ziggo nemen.
En dat ik niet bang hoef te zijn dat het 'erg mis' gaat.
Want zoals iedere provider is er wel eens een storing hier een daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:07
Gutteguttegut schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:06:
[...]
Helaas...
[afbeelding]
Maximaal 1500kb/s met een dip naar 700kb/s
1 thread.
Wat Speedtest zegt lijkt me niet juist. Als ik het goed begrijp heeft ie het over 278 Mb/s (dus bits), deel dat door tien, beetje ruim geschat, dan zou hij 27 MB/s (bytes) halen. Een file van 244 MB zou dan 9 seconden duren. In je plaatje staat echter 3 minuten, maar hij is pas halverwege begonnen, dus zeg ongeveer 90 seconden? Dat lijkt me ook realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine update uit omgeving 2512

Ziggo monteur loopt net de deur uit. Was hier voor de overbekende UBEE klachten.
Kon weinig doen (behalve m'n huiskamer/kabel aansluiting monteren zoals het zou moeten ;-))

Volgens deze monteur is 1 februari de dag dat de nieuwe firmware uitgerold zal worden.
Eigenlijk had dat de 23e al moeten zijn maar dat is misgegaan en zijn de problemen alleen maar verergerd bij degenen die die firmware toen kregen. Hij verzekerde mij dat als de firmware doet wat ie moet doen dan alle klachten over zullen zijn.

Ik vroeg hem ook nog naar de uitrol van de snelheidsverhogingen.

Ziggo wacht met de upgrades totdat de ubee problemen verholpen zijn.
Als dat zo is zullen alle klanten een tijdelijke verhoging van twee weken krijgen, 50 MB abbo's krijgen dan twee weken lang 120 MB. Bij lagere abo's zal de snelheid evenredig twee weken lang verhoogd worden.

Daarna komen de permanente verhogingen. In het geval van een 50mb abbo gaat dit naar 80. Later in het jaar waarschijnlijk permanent 120mb

Gezien de bizar slechte informatievoorziening die er intern is bij Ziggo is het natuurlijk maar afwachten in hoeverre dit ook de daadwerkelijke gang van zaken gaat worden.

Overigens, deze monteur was een erg vriendelijke en behulpzame man. Na alle ervaringen die ik heb gehad met de hu***rs die bij de klantenservice/helpdesk werken was dit wel een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:17:
Kleine update uit omgeving 2512

Ziggo monteur loopt net de deur uit. Was hier voor de overbekende UBEE klachten.
Kon weinig doen (behalve m'n huiskamer/kabel aansluiting monteren zoals het zou moeten ;-))

Volgens deze monteur is 1 februari de dag dat de nieuwe firmware uitgerold zal worden.
Eigenlijk had dat de 23e al moeten zijn maar dat is misgegaan en zijn de problemen alleen maar verergerd bij degenen die die firmware toen kregen. Hij verzekerde mij dat als de firmware doet wat ie moet doen dan alle klachten over zullen zijn.

Ik vroeg hem ook nog naar de uitrol van de snelheidsverhogingen.

Ziggo wacht met de upgrades totdat de ubee problemen verholpen zijn.
Als dat zo is zullen alle klanten een tijdelijke verhoging van twee weken krijgen, 50 MB abbo's krijgen dan twee weken lang 120 MB. Bij lagere abo's zal de snelheid evenredig twee weken lang verhoogd worden.

Daarna komen de permanente verhogingen. In het geval van een 50mb abbo gaat dit naar 80. Later in het jaar waarschijnlijk permanent 120mb

Gezien de bizar slechte informatievoorziening die er intern is bij Ziggo is het natuurlijk maar afwachten in hoeverre dit ook de daadwerkelijke gang van zaken gaat worden.

Overigens, deze monteur was een erg vriendelijke en behulpzame man. Na alle ervaringen die ik heb gehad met de hu***rs die bij de klantenservice/helpdesk werken was dit wel een verademing.
Een tijdelijke verhoging zou erg dom zijn van Ziggo. Dan krijg je namelijk enorm veel klachten dat de snelheid ineens weer lager is.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

grun93 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:37:
[...]

Wat Speedtest zegt lijkt me niet juist. Als ik het goed begrijp heeft ie het over 278 Mb/s (dus bits), deel dat door tien, beetje ruim geschat, dan zou hij 27 MB/s (bytes) halen. Een file van 244 MB zou dan 9 seconden duren. In je plaatje staat echter 3 minuten, maar hij is pas halverwege begonnen, dus zeg ongeveer 90 seconden? Dat lijkt me ook realistischer.
Net nog een testje gedaan en dat was een stuk beter dan gister (2GB op 2200-2300kb/s met maar 1 dipje.. dus normaal), het lijkt erop dat de problemen langzaam verdwijnen.

Hij is trouwens niet halverwege begonnen, het duurde inderdaad 3 minuten voor 244MB.

De monteur die hier kwam kende ik persoonlijk :)
Toffe peer alleen nogal vergeet achtig..hier ligt nu nog een schroevendraaier van hm :P

Pagina: 1 ... 12 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!