Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:07

Rhapsody

In Metal We Trust

Nou ik heb Alles in 1 plus (dus onder 100mbit) en heb geen premium router hoeven bestellen. Was dat niet gewoon een vinkje?

Bij de bestelling kwam ik wel op een gegeven moment op een pagina waar ik van alles extra kon bestellen zoals een Siemens Gigaset telefoon, antivirus (dacht ik) en die premium router (Staat me iets van bij)

[ Voor 46% gewijzigd door Rhapsody op 22-03-2011 14:35 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:13

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Rann schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:24:
Snap dan niet waarom de premium router verplicht is bij snelheden die nog onder de 100mbit liggen.. Dat je een gigabit router nodig hebt voor het extra pakket kan ik me nog voorstellen
Een modem is geen router, een router is geen modem. Dus, waarom geen 2 apparaten gebruiken?

Is het niet zo dat je een modem en router moet kopen doordat je draadloos wil Internetten, ipv alleen een modem?

Ik heb gewoon mijn eigen router aan het modem aangesloten, alsof Ziggo iets te vertellen heeft at ik met het signaal van hun ga doen?

[ Voor 15% gewijzigd door Tukk op 22-03-2011 14:35 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:18
Ik quote even van het bestelproces :
Draadloos Internet
Wilt u meerdere pc’s aansluiten op internet en overal in en om het huis kunnen internetten? Kies dan voor het gemak van draadloos internet via een veilige draadloze router.

Optie 1 : Ik ontvang graag het gratis bedrade internetmodem en wil geen draadloze router
Optie 2 : Premium draadloze router € 99,00
Dan wordt het waarschijnlijk Ziggomodem -> Eigen router met wifi -> apparaten..

@Rhapsody : Met adsl ben ik gewend dat mijn router ook als modem kan dienen, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:50:
Volgens een medewerker van het Ziggo WebCare Team worden de snelheden van enkele abonnementen verhoogd.

Quote:

Over de verhoging van de snelheid kan het volgende vertellen: Per 1 april 2011 worden de snelheden van de volgende abonnementen verhoogd:
  • Internet Z2 (naar 30 / 3 mbit/s)
  • Alles-in-1 Basis (naar 10 / 1 mbit/s)
  • Alles-in-1 Plus (naar 40 / 4 mbit/s)
Zal wel een vroege 1 april grap zijn... :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:47
Volgens mij niet. Ik hoor het hier ook van een collega dat de snelheden omhoog zouden gaan dit jaar. Daarnaast schijnt het al zo te zijn dat sommige mensen met een Ai1+ abo nu 30 down en 5 up hebben.

Verder zou ik het wel een goede balans vinden tussen de 15 eu verschil van de duurste Ai1 en de + variant. Want nu is het 22,5 mbit versus 120 mbit. Dan vind ik 40 een mooie compromis.

[ Voor 32% gewijzigd door loewie1984 op 22-03-2011 14:55 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Zou mooi zijn! het basis abonnement is op het moment 2x niets, alleen daarom zou ik de Plus nemen...Is alleen wel weer duudrer, maar een 10mbit/1mbit zou voor mij goed genoeg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:38
painkill schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:29:
ps. Mijn oom heeft afgelopen jaar een wat mindere ervaring gehad met ziggo, sindsdien kan hij niet meer goed lopen...
Niemand die reageerde de afgelopen dagen... Dan ik maar... Vertel eens over je oom? Stond er een knokploeg van Ziggo aan de deur??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rann schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:24:
Snap dan niet waarom de premium router verplicht is bij snelheden die nog onder de 100mbit liggen.. Dat je een gigabit router nodig hebt voor het extra pakket kan ik me nog voorstellen
Die router is niet verplicht.
de optie "Ik ontvang graag het gratis bedrade internetmodem en wil geen draadloze router" staat standaard geselecteerd. Als je een router wilt kan je die van ziggo nemen (die is gegarandeerd snel genoeg) of je koopt er achteraf zelf een in de winkel.

[ Voor 28% gewijzigd door job op 22-03-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:29
rowicom schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:05:
[...]

Niemand die reageerde de afgelopen dagen... Dan ik maar... Vertel eens over je oom? Stond er een knokploeg van Ziggo aan de deur??
:')

Of hij voelde zich nogal in z'n kont gepakt, natuurlijk.

Overigens haal ik nog altijd stabiel 120/10 (meestal zelfs 122/11) dus ik ben zeer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:55

Crusader

Arc Nature

Kleine update, zoals eerder gezegd heeft mijn Draytek Vigor 2920 ongeveer twee maanden prima gewerkt, totdat de snelheid bleef steken op ca. 40-60 Mbps. Vandaag van Draytek Support een nieuwe firmware gekregen, zelfde resultaat.

Ik heb nu een Netgear WNDR3700 gekocht en daarmee eens gaan testen. Die haalt dus strak de 120 Mbps op speedtest.ziggo.nl.

Waarom mijn 2920 dus geen zin meer heeft in de 120 Mbps begrijp ik niet, ik hoop dat Draytek Support hier nog iets aan kan doen. Ik weet dat er een andere gebruiker was met een soortgelijk probleem op het Ziggo gebruikersforum, maar daar is nooit een echte oplossing gekomen. Daar heeft Draytek het voor elkaar gekregen dat ie van de 40 Mbps naar de 90 Mbps is gegaan.

Dus, voordat iemand een 2920 wil gaan gebruiken, hou er rekening mee dat er al twee gevallen bekend zijn waarbij er geen 120 Mbps gehaald wordt, terwijl het niet aan Ziggo ligt.

De Netgear WNDR3700 doet het fantastisch.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
oscardt schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:18:
[...]

Jouw latency probleem klinkt als een probleem met de DNS servers van ziggo. Deze zijn af en toe inderdaad wat traag.

Zelf heb ik na een test met een daarvoor bedoelt programma (naam kom ik zo snel niet op, maar het test een hele reeks aan DNS servers op je pc en dan zie je welke DNS server het snelst is) de DNS server van google ingsteld.

zie voor meer info: http://code.google.com/speed/public-dns/
Wellicht bedoel je dnsbench

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb begin vorige maand mijn abo verlaagd van 120Mbit naar 22Mbit, aangezien ik toch nooit boven de 40Mbit uitkwam. Anyhwo, ik was zeer tevreden over de Ziggo website :) Beetje onduidelijk, maar de mogelijkheden spraken mij zeer aan. Kon zo alles veranderen, pakketten toevoegen, verwijderen, abo aanpassen... Nice :)

2 dagen later netjes een brief in de bus, we hebben het aangepast per 15-03-2011. Ik dacht meteen, Ziggo heeft het mooi op orde :)

Kijk ik nu online, komt net toevallig de factuur voor 01-04 tot 01-05 online. Alles bij hetzelfde gebleven :+ Het enige verschil: Het digitale totaalpakket wat ik NIET had, heb ik nu wel _O-

De schil is mooi, wat eronder zit dus nog niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 20:51

TFHfony

Professional Weirdo

PWM schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:12:
Ik heb begin vorige maand mijn abo verlaagd van 120Mbit naar 22Mbit, aangezien ik toch nooit boven de 40Mbit uitkwam. Anyhow, ik was zeer tevreden over de Ziggo website :) Beetje onduidelijk, maar de mogelijkheden spraken mij zeer aan. Kon zo alles veranderen, pakketten toevoegen, verwijderen, abo aanpassen... Nice :)

2 dagen later netjes een brief in de bus, we hebben het aangepast per 15-03-2011. Ik dacht meteen, Ziggo heeft het mooi op orde :)

Kijk ik nu online, komt net toevallig de factuur voor 01-04 tot 01-05 online. Alles bij hetzelfde gebleven :+ Het enige verschil: Het digitale totaalpakket wat ik NIET had, heb ik nu wel _O-

De schil is mooi, wat eronder zit dus nog niet :+
Administratief werkt het ook wel, het duurt alleen nogal lang. Eer je de veranderingen op de factuur ziet, ben je soms 2 á 3 maanden verder. Dan krijg je ook je verrekening.
Verder zal je wel blij zijn: Over een goede week heb je namelijk 40mbit (zie frontpage)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zag die 40Mbit, en moest toen heel hard lachen :p Geweldig dat die precies ook naar 40Mbit gaat, dat haalt ie wel :)

Wat ik wel netjes vind van Ziggo is dat instap pakket. Dat was tot nu toe eigenlijk te langzaam, maar vanaf 1 april een mooie 10/1 Mbit, is voor veel mensen gewoon meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Helemaal mee eens! Ik was anders voor de Plus gegaan, met die 2/0,25 is toch niets te doen... Scheelt weer een tientje in de maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Geweldig nieuws natuurlijk, ik zag die post op het ziggo forum ik denk even submitten en jawel hoor... geen 1 april grap. :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al meer info gezien over de tv pakketwijzigingen (digitaal) die eraan komen? Dat zou toch ook per 1 april ingaan?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:30:
Geweldig nieuws natuurlijk, ik zag die post op het ziggo forum ik denk even submitten en jawel hoor... geen 1 april grap. :)
Goed gedaan, die submit. Nu is er inderdaad een officiele bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:13:
Heeft iemand al meer info gezien over de tv pakketwijzigingen (digitaal) die eraan komen? Dat zou toch ook per 1 april ingaan?
Ik heb niets gezien, maar een collega vertelde me dat de HD zenders die nu nog onder gebracht worden in een apart pakket komt te vervallen en dat alle reguliere zenders die in het basispakket zitten waar ook een HD variant van bestaat zal worden opgenomen in het basis pakket. (Dus NET5, Veronica, SBS, RTL4,5,7,8)

Daarnaast wist hij me te vertellen dat Ziggo het aantal pakketten wil terugbrengen naar 3 en dat de prijzen van die pakketten aangepast zijn.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zie bericht op de frontpage:

nieuws: Ziggo voegt hd-kanalen toe aan nieuwe digitale tv-pakketten

Wijziging zal in juni doorgevoerd worden.

[ Voor 9% gewijzigd door ZeRoC00L op 23-03-2011 11:26 ]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:24:
Ik heb niets gezien, maar een collega vertelde me dat de HD zenders die nu nog onder gebracht worden in een apart pakket komt te vervallen en dat alle reguliere zenders die in het basispakket zitten waar ook een HD variant van bestaat zal worden opgenomen in het basis pakket. (Dus NET5, Veronica, SBS, RTL4,5,7,8)

Daarnaast wist hij me te vertellen dat Ziggo het aantal pakketten wil terugbrengen naar 3 en dat de prijzen van die pakketten aangepast zijn.
Die info heb ik volgens mij per brief ontvangen van Ziggo. Maar ik merk nu op dat ik opeens een paar extra kanalen heb waaronder syfy channel. Dat vind ik natuurlijk prima, maar ik betaal er niet voor? Ik dacht eerst dat ik misschien per ongeluk een extra pakket had afgenomen, maar dat is niet zo. Het is er bij mij bijgekomen sinds ik het kids tv pakket heb opgezegd. Ik dacht dat het syfy kanaal misschien in het basispakket gekomen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, juni was het. Dan zat ik met de verkeerde datum in mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:13:
Daarmee gaan ze per 1 juni beginnen. En of dat "beginnen" ook betekend dat ze dan al gelijk 100% over gaan op het nieuwe systeem is niet duidelijk.

Hier meer gegevens:

http://www.telecompaper.c...teert-nieuwe-tv-strategie

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:27:
[...]

Die info heb ik volgens mij per brief ontvangen van Ziggo. Maar ik merk nu op dat ik opeens een paar extra kanalen heb waaronder syfy channel. Dat vind ik natuurlijk prima, maar ik betaal er niet voor? Ik dacht eerst dat ik misschien per ongeluk een extra pakket had afgenomen, maar dat is niet zo. Het is er bij mij bijgekomen sinds ik het kids tv pakket heb opgezegd. Ik dacht dat het syfy kanaal misschien in het basispakket gekomen was.
Misschien toch even checken met Ziggo wat er aan de hand is, voor je dadelijk een rekening voor dat pakket ontvangt en je achteraf alles recht moet gaan trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:27:
[...]

SyFy zit momenteel in het verrassingspakket. Hier betaal je dus niet voor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 20:46
E2TK schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:48:
Verwacht de E4200 morgen binnen, zal ik dan mijn ervaringen hier delen :)
Ben benieuwd... review op smallnetbuilder ziet er veelbelovend uit!

Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 20:46
bejvb schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:44:
welke router raden jullie nu aan icm ziggo 120mbit arris modem? Heb nu de wrt320n, ga vanavond nieuwe halen want dit cisco ding is zo instabiel als de pest.
Heb mijn WRT320N hier prima werken met custom DD-wrt firmware, werkt perfect _/-\o_
Stabiliteits problemen heb ik ook ervaren met de officiële linksys firmware.
oscardt schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:18:
[...]
Zelf heb ik na een test met een daarvoor bedoelt programma (naam kom ik zo snel niet op, maar het test een hele reeks aan DNS servers op je pc en dan zie je welke DNS server het snelst is) de DNS server van google ingsteld.

zie voor meer info: http://code.google.com/speed/public-dns/
Namebench

Edit: Excuses voor de dubbel post

[ Voor 37% gewijzigd door -Dr.Z op 23-03-2011 14:17 ]

Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
ZalmanFr34K schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:47:
[...]

ik heb de e4200 ook draaien... geweldig apparaat... draait ook prima met 120mbit internet van ziggo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het volgende bericht staat op nu.nl:

AMSTERDAM – Ziggo gaat vanaf 1 april de down- en upload snelheid voor de internetabonnementen flink verhogen.

Dat maakt het kabelbedrijf woensdag bekend.

Zo zal de snelheid van het internet in het pakket Alles-in-1 Basis verhoogd worden van 2 Mbps naar 10 Mbps. Bij Alles-in-1 Plus gaat de downloadsnelheid van 22 Mbps naar 40 Mbps en bij Internet Z2 van 15 Mbps naar 30 Mbps.

Nieuwe klanten krijgen de nieuwe snelheden vanaf 1 april, bestaande klanten worden via een brief op de hoogte gesteld van wanneer zij sneller internet krijgen. Dat kan duren tot 1 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:53:
Nieuwe klanten krijgen de nieuwe snelheden vanaf 1 april, bestaande klanten worden via een brief op de hoogte gesteld van wanneer zij sneller internet krijgen. Dat kan duren tot 1 september.
Waar komt die wijsheid ineens vandaan, ik ben sinds 5 dagen klant.. het zal toch focking niet zo zijn dat ik moet gaan wachten op een brief....

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:53:

AMSTERDAM – Ziggo gaat vanaf 1 april de down- en upload snelheid voor de internetabonnementen flink verhogen.

Dat maakt het kabelbedrijf woensdag bekend.

Zo zal de snelheid van het internet in het pakket Alles-in-1 Basis verhoogd worden van 2 Mbps naar 10 Mbps. Bij Alles-in-1 Plus gaat de downloadsnelheid van 22 Mbps naar 40 Mbps en bij Internet Z2 van 15 Mbps naar 30 Mbps.

je hebt maand opzeg termijn dus.. je kan het binnen een maand ook hebben:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Het Ziggo systeem kennende: Als je al een nieuw modem hebt: Na 1 april op de site voor 1 maand een hoger/lager pakket nemen en dan weer terug. Heb je het ook voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:07

Rhapsody

In Metal We Trust

TFHfony schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:00:
Het Ziggo systeem kennende: Als je al een nieuw modem hebt: Na 1 april op de site voor 1 maand een hoger/lager pakket nemen en dan weer terug. Heb je het ook voor elkaar.
Wat is een nieuw modem? Die ubee?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik in dit topic gezeik over me heen krijgen dat de snelheden echt niet opgehoogd worden. grinnik.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Rhapsody schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:08:
[...]
Wat is een nieuw modem? Die ubee?
Yep.. Ubee, Arris.. en volgens mij zijn er nog een paar EuroDocsis 3.0 modems al in het veld gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
TFHfony schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:17:
[...]

Yep.. Ubee, Arris.. en volgens mij zijn er nog een paar EuroDocsis 3.0 modems al in het veld gezet.
Ubee, Arris en Cisco.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000

Crusader

Arc Nature

Is er echt zo weinig documentatie te vinden over die Ubee?
Ik vraag me al een tijdje af waarom er slechts één lampje oranje is en de rest groen. Tijdje terug waren twee lampjes oranje, maar na een reset weer eentje. Kan het nergens vinden, zelfs op de site van de fabrikant staat het type modem wat ik heb niet vermeld.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Crusader schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:40:
Is er echt zo weinig documentatie te vinden over die Ubee?
Ik vraag me al een tijdje af waarom er slechts één lampje oranje is en de rest groen. Tijdje terug waren twee lampjes oranje, maar na een reset weer eentje. Kan het nergens vinden, zelfs op de site van de fabrikant staat het type modem wat ik heb niet vermeld.
Dat ene oranje lampje zegt iets over je upstream kanalen: er is er 1 beschikbaar/in gebruik. Zodra jij twee oranje lampjes hebt is de bonding voor downstream kanalen weggevallen; hierdoor gebruikt je modem nog maar 1 kanaal in plaats van 6 of 8 kanalen (afhankelijk van regio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Guere schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:15:
[...]

Dat ene oranje lampje zegt iets over je upstream kanalen: er is er 1 beschikbaar/in gebruik. Zodra jij twee oranje lampjes hebt is de bonding voor downstream kanalen weggevallen; hierdoor gebruikt je modem nog maar 1 kanaal in plaats van 6 of 8 kanalen (afhankelijk van regio).
Indien je dit vaak of lang hebt moet je contact opnemen met de helpdesk/webcare.

Wanneer dit gebeurt is er tevens een kans dat de snelheid lager ligt dan waar je recht op heb qua abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het officiële persbericht van Ziggo:

23/03/2011

Forse verhoging internetsnelheden bij Ziggo

Ziggo gaat vanaf 1 april in fasen de snelheden van méér dan 1 miljoen internetklanten fors verhogen. Het gaat daarbij om de bundels Alles-in-1 Basis en Plus en abonnement Internet Z2. Deze producten zijn op dit moment qua snelheid vergelijkbaar met de gangbare ADSL-verbindingen. In de nieuwe situatie wordt de downloadsnelheid van Alles-in-1 Basis 5x zo hoog, en Alles-in-1 Plus en Internet Z2 (bijna) 2x zo hoog. Het tarief van de diverse internetabonnementen blijft desondanks ongewijzigd.

De verhoging vindt plaats in de periode van 1 april tot september. Nieuwe klanten krijgen de verhoogde snelheden per 1 april. Bestaande klanten worden persoonlijk per brief en e-mail over de wijziging en over de datum van hun verhoging geïnformeerd. Vorig jaar is bij de bundel Alles-in-1 Extra de hoogste downloadsnelheid al opgevoerd naar 120 Mbps. Daarmee heeft de consument de hoogst mogelijke internetsnelheid in Nederland.

De verhogingen van de diverse producten op een rijtje:

ProductDown/upload in Mbps
Alles-in-1 Basisvan 2/0,25 naar 10/1
Alles-in-1 Plusvan 22/4 naar 40/4
Internet Z2van 15/2,5 naar 30/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:42

racoon

mooowwww

gaat de prijs ook omhoog of blijft die gelijk?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

racoon schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:46:
gaat de prijs ook omhoog of blijft die gelijk?
die blijft hetzelfde

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:53
Van april tot september, dat is toch niet te verkopen aan je klanten?
Zeker omdat nieuwe abonnee's wel gelijk de nieuwe snelheid krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:22

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Spekkie99 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:57:
Van april tot september, dat is toch niet te verkopen aan je klanten?
Zeker omdat nieuwe abonnee's wel gelijk de nieuwe snelheid krijgen.
Je krijgt helemaal voor noppes iets extra. Wat is je klacht precies :?
Als het persbericht zou zijn: "Ziggo verhoogt internetsnelheden per september" is het wel goed?

En je kan per maand opzeggen als je het echt een schande vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Denk dat de Plus klanten gefaseerd van nieuwe modems worden voorzien.

Weet niet hoeveel Plus klanten er zijn, maar al deze klanten binnen nu en volgende week voorzien van een nieuw modem is onmogelijk.

Ik heb hier een Motorola staan die volgens mij niet harder dan 22 Mbit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
SayWhatAgain! schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:08:
[...]

Je krijgt helemaal voor noppes iets extra. Wat is je klacht precies :?
Als het persbericht zou zijn: "Ziggo verhoogt internetsnelheden per september" is het wel goed?

En je kan per maand opzeggen als je het echt een schande vindt.
noppes is al eerder toegezegd door ziggo weet je nog?
los van of er voor betaald moet worden is de doorlooptijd gewoon te lang.

vorig jaar ook al gestruikeld over die oude modems en toen ook verhoogd van 20 -> 22 omdat de oudjes niet mee konden, wat is er in de tussentijd dan aan gedaan?

Ziggo voelt de hete adem van glasvezel links en rechts, vandaar deze stap nu.
Toch raar dat je nieuwe klanten iets direct geeft terwijl je trouwe klanten er tot 5 maanden op moeten wachten.

Ik heb al een ubee maar met een oud modem kun je dus het beste opzeggen en weer aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:52
Zo gelijk een switch gedaan naar plus. 40mbit vind ik wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Op 0,50 cent na :p

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
De vraag is denk ik meer hoe ze het doen.
Mogelijk staat vanaf 1 april de schakelaar gewoon al om, echter kan het zijn dat sommige mensen nog geen geschikt modem hebben en vandaar september genoemd word.
Of doen ze het inderdaad bijv. per regio de schakelaar omzetten en meteen die regio van nieuwe modems voorzien.
We zien het 1 april wel, ik zelf heb een Ubee staan dus de snelheid is geen probleem.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Fanatix schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:12:
De vraag is denk ik meer hoe ze het doen.
Mogelijk staat vanaf 1 april de schakelaar gewoon al om, echter kan het zijn dat sommige mensen nog geen geschikt modem hebben en vandaar september genoemd word.
Of doen ze het inderdaad bijv. per regio de schakelaar omzetten en meteen die regio van nieuwe modems voorzien.
We zien het 1 april wel, ik zelf heb een Ubee staan dus de snelheid is geen probleem.
Het zal wel net als bij de vorige snelheidsupgrades gaan.... Bijvoorbeeld toen de alles in 1 extra pakketen van 80Mbit naar 120 zijn gegaan. Dit ging in regio's, waarscheinlijk om het achterliggende netwerk niet helemaal over de klink te jagen. Wanneer je dit regio voor regio doet is het extra verkeer wat er bij los kan komen iets makkelijker te managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adlermann schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:46:
Ik hoop voor jou dat je dan niet pas in september wordt omgezet; een nieuwe klant ben je niet.
Ik gok echter dat het heeft te maken met het modem dat je hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door job op 23-03-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Adlermann schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:46:
idem bro...ben ook al omgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hier in December 2010 al een nieuw modem gekregen ( ThinkPadd in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7" ) dus ik ben er klaar voor, lekker hoor weer zo'n gratis verhoging! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Best waardeloos. Zaterdag/zondag waren er wat storingen in Capelle. Internetuitval e.d. Sindsdien zit ik qua snelheid echter op 10 - 20Mbit, ipv 120. Gemeten met de speedtest van Ziggo. Gelijke resultaten met usenet. Al stekker uitgehaald en gereset, maar het helpt niets. :/

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Ik stond net op het punt om misschien over te stappen naar XMS (waar de meningen over verdeeld zijn qua kwaliteit). Dus het bericht over snelheidsverhoging komt goed uit en kan ik mooi bij Ziggo blijven. Gaat er ook nog wat met Z1 in de toekomst gebeuren? Anders toch maar overstappen op Z2 of Alles-in-één-Basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik vond 30MB (alles in 1 plus Den Haag) wel genoeg. Maar nu ook nog eens gratis naar de 40MB.
Mij hoor je niet klagen!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
-dubbel post-

[ Voor 87% gewijzigd door madmaus op 24-03-2011 08:42 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:11
Bullet NL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:31:
[...]

Indien je dit vaak of lang hebt moet je contact opnemen met de helpdesk/webcare.

Wanneer dit gebeurt is er tevens een kans dat de snelheid lager ligt dan waar je recht op heb qua abonnement.
Wanneer je dit vaak hebt, bedoel je dat ene oranje lampje, of als ze allebei branden?

Ik heb namelijk wel eens ergens gelezen dat alle lampjes groen moeten branden, dat doet het modem bij ons ook niet. Alle lampjes, behalve de "upstream" branden groen. Wat ik las is dat om die reden de modem zichzelf nog wel eens herstarte, wat overigens ook niet altijd soepel zou gaan.
Herstarten heb ik ook ervaringen mee, al moet ik zeggen dat dit nu al een paar dagen niet is gebeurt. Soms komt de verbinding dan helemaal niet terug, de stroom even van de modem halen en na ong. 10 seconden weer de modem aanzetten lost dit probleem op, dan komt er wel weer een verbinding.

Als dit niet hoort/ normaal is, dan ga ik een monteur laten komen hiervoor.

edit:

Gaat hier ook om de Ubee modem

[ Voor 2% gewijzigd door jbdeiman op 24-03-2011 11:25 . Reden: Aangeven welke modem ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:37:
[...]

SyFy zit momenteel in het verrassingspakket. Hier betaal je dus niet voor. ;)
Is dat nieuw of was dat er altijd al?

In iedergeval tot 2 mei syfy gratis, niet verkeerd :9

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
ZalmanFr34K schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:47:
[...]

Heb de e4200 niet uitgebreid getest, maar de eerste indruk is zeer goed.
Voorheen maakte ik gebruik van de Netgear WNR3500 (standaard bij ziggo Ai1 extra).

Bij die de WNR3500 had ik last van lag bij het online gamen als ik download of als er nog iemand aan het internetten is. Had het idee dat maar één gebruiker per keer gebruik kon maken van de internetverbinding, anders was het al niet meer te doen.

Met de e4200 heb ik hier geen last meer van :D
2 gebruikers die tegelijk SCII spelen en ook nog downloaden met nieuwsgroepen? Geen last van lag!
Voor mij al reden genoeg om de e4200 een succes aankoop te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoC
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online

WoC

jbdeiman schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:57:
[...]

Wanneer je dit vaak hebt, bedoel je dat ene oranje lampje, of als ze allebei branden?
Ik heb namelijk wel eens ergens gelezen dat alle lampjes groen moeten branden, dat doet het modem bij ons ook niet. Alle lampjes, behalve de "upstream" branden groen. Wat ik las is dat om die reden de modem zichzelf nog wel eens herstarte, wat overigens ook niet altijd soepel zou gaan.
Het modem heeft 8 kanalen beschikbaar voor download en 4 voor upload. Voor de download en upload kunnen meerdere kanalen gebundeld worden. Als dat gebeurd dan is het lampje groen, anders oranje.
Voor de upload wordt zover ik weet overal 1 kanaal gebruikt, dus oranje lampje, dus normaal. Oranje bij download (1 kanaal) zou bij de lagere snelheidsabonnementen theoretisch mogelijk zijn, maar bundeling is stabieler en wordt volgens mij ook overal toegepast, dat lampje zal dus groen moeten zijn.
Herstarten heb ik ook ervaringen mee, al moet ik zeggen dat dit nu al een paar dagen niet is gebeurt. Soms komt de verbinding dan helemaal niet terug, de stroom even van de modem halen en na ong. 10 seconden weer de modem aanzetten lost dit probleem op, dan komt er wel weer een verbinding.
Als je telkens een slechte verbinding hebt, of ziet dat het download lampje iedere keer oranje wordt, dan klopt er inderdaad iets niet. Dit moet dan blijken uit verdere gegevens. Dit kan bijvoorbeeld liggen aan de situatie hoe alles is aangesloten, de signaalsterkte zoals die uit het AOP komt of een maandagmorgenmodel modem. Als je weet hoe je het modem zelf kunt uitlezen, kun je aan de signaalwaarden ook al een en ander zien.

Bekijk eerst of je het modem hebt aangesloten volgens de handleiding (juiste AOP, kabeltjes en vooral afstanden). Mocht het dan nog niet goed werken, bel dan met de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet wachten op de verhoging :D
En zo maar eens afd. betalingen bellen..alweer x.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ben ook benieuwd hoe lang het duurt voordat ik als bestaande klant de verhoging krijg.
Kan natuurlijk altijd op 1 april Extra aanvragen, dan moeten ze me wel een nieuw modem geven en dan een maandje later toch weer terug naar plus gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het forum van Ziggo-gebruikers.nl melden zich enkelen die de snelheidsverhoging al hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:37:
Op het forum van Ziggo-gebruikers.nl melden zich enkelen die de snelheidsverhoging al hebben gekregen.
Klopt. Heb je een abbo die voor verhoging in aanmerking komt en heb je al een ED3 modem, dan kan ik je aanraden vandaag eens even de stroom van je modem af te halen. Ziggo voert de nieuwe profielen meestal al eerder in en voert dan de nacht van 1 april een reset uit op de modems. Als je deze zelf dus al iets eerder forceert, kan je eerder van de nieuwe snelheid genieten.
De upstream blijkt bij iedereen nog wel wat achter te blijven, maargoed... Dat is om een of andere reden bij alle pakketten bij Ziggo zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Blijkbaar is iemand met Z1 niet belangrijk genoeg. De verhoudingen tussen Z1, Z2 en Z3 zijn nu helemaal zoek. Natuurlijk met de bedoeling om mensen over te laten stappen, maar daar doe ik niet aan mee. Ja naar een andere provider misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
TFHfony schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:47:
Klopt. Heb je een abbo die voor verhoging in aanmerking komt en heb je al een ED3 modem, dan kan ik je aanraden vandaag eens even de stroom van je modem af te halen. Ziggo voert de nieuwe profielen meestal al eerder in en voert dan de nacht van 1 april een reset uit op de modems. Als je deze zelf dus al iets eerder forceert, kan je eerder van de nieuwe snelheid genieten.
Proberen kan geen kwaad... krijg nou wat, ik ging zojuist van 22 naar 31 Mb, de upload ging daarentegen van 3,8 naar 2,5 Mb. Cisco modem, Groningen stad.

Een paar minuten eerder had ik dezelfde test gedaan en toen kreeg ik nog de oude waarden. De modem resetten helpt dus wel. :)

[ Voor 9% gewijzigd door grun93 op 24-03-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hier (1621) ook 40Mb maar up inderdaad maar 2,1Mb.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorcee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-09 14:27
Ook hier in Kerkrade (6466) is de snelheid omhoog gegaan :) Ik zit nu op 30,3 down en 2,9 up.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1218309171.png

[ Voor 27% gewijzigd door Jorcee op 24-03-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
Hier in Zwolle, 40 down en nog maar 2 up. Betekend wel dat ik draadjes moet gaan vervangen, als ik de maximale snelheid halen wil. Zit hier nog met een UTP uit het stenentijdperk..

[ Voor 91% gewijzigd door Crazyclaws op 24-03-2011 17:55 ]

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
jbdeiman schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:57:
[...]

edit:

Gaat hier ook om de Ubee modem
Ik heb ook een Ubee modem en in de handleiding staat dat er 1 (upstream dus) oranje moet branden, de rest groen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

9781 niet kom op ziggo nog 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Laatst online: 18:57
En we hebben storing.. Regio losser, 7586.. Staat ook op de ziggo site. Zowel ongeveer internet als tv en telefonie ligt eruit.. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 23:12
Net ff modem gereset , nieuwe snelheid (download 40) ook hier (hoogste puntje noorden) ,
alleen upload naar beneden gegaan , haalt net de 1.7 :'( .Hoop dat dit beter wordt, upload is al zo laag .
Zag liever upload op een 10 . Als ie nu maar weer de beloofde 4 wordt.

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook 40 mbit down na een modem reset.
Upload gezakt van 3,8 mbit naar 2,6 mbit.
Bij meerdere Ziggo klanten met Ubee die ik even heb gebeld hetzelfde verhaal.

Foutje in de profielen of komt er op korte termijn een verklaring van Ziggo wat de reden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Laatst online: 16:11

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Hier in Soest (3762) ook 40/2. Snap de link tussen hogere download en lagere upload niet. Hiernaast Alles-in-1 Extra, daar wel mooi 120/9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomasH schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:33:
Hier in Soest (3762) ook 40/2. Snap de link tussen hogere download en lagere upload niet. Hiernaast Alles-in-1 Extra, daar wel mooi 120/9.
Alles in 1 extra is ook niet geupgrade, het zou kunnen dat het retour verkeer nog even bijgeregeld moet worden, dan merk je vanzelf dat de upload sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmz, op zich erg tevreden over ziggo.
snelheden van alles in 1 extra haal ik altijd.
alleen nu komt zeer ws kpn glasvezel in ons dorp.
heb je voor 85 euro 100/100, en vooral die upload spreekt me aan.
hoop dan ook dat ziggo eens die upload aanpakt.
hoeft geen 100/100 maar 100/50 zou al ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:35:
[...]

Alles in 1 extra is ook niet geupgrade, het zou kunnen dat het retour verkeer nog even bijgeregeld moet worden, dan merk je vanzelf dat de upload sneller is.
Als er nog wat bijgeregeld zou moeten worden verwacht ik geen upload van strak 2,6 mbit bij elke meting en bij bij meerdere Ziggo klanten.
Het lijkt er sterk op dat de profielen op 2,6 mbit upload zijn gezet.
Wel of niet bewust laat ik nog even in het midden maar ik heb er zo mijn bedenkingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik haal 41/2,3 er lijkt dus echt een structureel probleem met de upload. Hopelijk lossen ze dat morgen op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:49:
[...]

Als er nog wat bijgeregeld zou moeten worden verwacht ik geen upload van strak 2,6 mbit bij elke meting en bij bij meerdere Ziggo klanten.
Het lijkt er sterk op dat de profielen op 2,6 mbit upload zijn gezet.
Wel of niet bewust laat ik nog even in het midden maar ik heb er zo mijn bedenkingen over.
6171 40/2,6 getest en op usenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:23
Hier ook 40mb down, upload nog niet optimaal.

Regio 8711. Was pas werkend nadat ik modem zelf opnieuw heb opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Net mijn modem gereset:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1218614443.png

Postcode 6164 Geleen, Zuid-Limburg *O* _/-\o_ *O*

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
ik weet nu iig dat de arris deze snelheid aan kan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door thefxr op 24-03-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Arris haalt ook 120/10! Bij mij i.i.g. wel.
http://www.speedtest.net/result/1218655933.png

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Zit in Tilburg, dus had met m'n AIE+ al 30/4. Leuk die 10Mbit extra downloadsnelheid, maar had liever een hogere upload gekregen. Van de andere kant: een gegeven paard... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000

The Legend

*Plop*

Hier ook na een modem herstart (geen reset) download 40Mbit, upload 2,7Mbit. Upload was voor de herstart 3,8Mbit.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henrid schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:55:
Blijkbaar is iemand met Z1 niet belangrijk genoeg. De verhoudingen tussen Z1, Z2 en Z3 zijn nu helemaal zoek. Natuurlijk met de bedoeling om mensen over te laten stappen, maar daar doe ik niet aan mee. Ja naar een andere provider misschien...
Je kunt natuurlijk ook overstappen naar alles-in-1, je hoeft de telefoon niet te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
The Legend schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:58:
Hier ook na een modem herstart (geen reset) download 40Mbit, upload 2,7Mbit. Upload was voor de herstart 3,8Mbit.
Ja dat viel mij dus ook al op. Die was ervoor veel hoger idd. benieuwd of ze dat nog rechttrekken.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokteronline
  • Laatst online: 14-09 20:11
Bij mij is het ook download40.2 upload2.6 die is bij mij dus ook gedaald postcode: 0515 (Friesland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
Hier (1901) na reset idem, modem komt geheel bij, ontvangt update, reset zichzelf even en idd ook 40 down :) maar van 4 terug naar 1,4 up :(

Down ook van 6 naar 8 kanalen in de ubee.
Waardes nog steeds prima.

kan ik nog terug?
@ziggo, liever 20-20 dan 40 - 4 !
gelukkig is glashart aan het inventariseren in Castricum en Bakkum :)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1218744550.png

[ Voor 40% gewijzigd door Spekkie99 op 24-03-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

Voor:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1218720455.png

Na:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1218730084.png

Nog niets hier dus (5981) Limburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
3417 Montfoort is ook over, inderdaad ook een lage upload momenteel maar de download is 100% strak.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2377 ook over op nieuwe snelheid.
wat het moet zijn strak 40 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
jongetje schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:29:
[...]

Je kunt natuurlijk ook overstappen naar alles-in-1, je hoeft de telefoon niet te gebruiken...
denk dat het ook nog goedkoper is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Meneer iCy

swarma

9561 is nog niet over helaas:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1218780086.png

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:00:
2377 ook over op nieuwe snelheid.
wat het moet zijn strak 40 mbit.
en je upload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staakt op 2 mbit.. komt wel goed.
haal nu een 1000mb.bin file binnen op 4.7 mb/s. niet slecht.
heb trouwens zelf modem herstart gedaan door de power stekker eruit te halen, daarna zat ik op de nieuwe snelheid. ziggo laat altijd een herstart scriptje runnen in netwerk dus kan soms wel paar dagen duren voordat je eens de reset krijgt.
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1218789145.png

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
The Legend schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:58:
Hier hetzelfde verhaal. Voor de reboot van mijn modem haalde ik 21/3.8 na de reboot 39.9/2.5 op de speedtest van Ziggo.

speedtest.net verteld eenzelfde verhaal.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1218809926.png

Ik weet niet of het gerelateerd is. Maar ik haal absurd langzame downloads van de nieuwsserver van Ziggo/Casema af. 10 bytes per seconde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LzpAppel schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:36:
[...]

Hier hetzelfde verhaal. Voor de reboot van mijn modem haalde ik 21/3.8 na de reboot 39.9/2.5 op de speedtest van Ziggo.

speedtest.net verteld eenzelfde verhaal.

[afbeelding]

Ik weet niet of het gerelateerd is. Maar ik haal absurd langzame downloads van de nieuwsserver van Ziggo/Casema af. 10 bytes per seconde :(
aha dan ben ik neit de enige, ik word gecapped op 1,6 mb/s met eweka account en lightningusenet. kom geen kb meer hoger dan onder de 1,6 mb/s. en nee ligt niet aan mijn instellingen dat daar de cap zit:)
capped op meerdere pc's getest en alles haal ik maar max 1.6 met nieuwsgroepen, ook direct zonder router..
gewone download haal ik ruim 4.7 mbs maar nieuwsgroepen niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 22:44 ]

Pagina: 1 ... 106 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!