Ik heb contact gehad met de helpdesk, die niet afweken van hun standaard script.TFHfony schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:19:
Heb je trouwens al wel geprobeerd om gratis de helpdesk te bellen ivm dit probleem, of heb je direct zelf voorbarig een conclusie getrokken en dus een downgrade uitgevoerd?
- Modem aan/uit zetten
- Computer opnieuw opstarten
- Kabel vervangen
Prima allemaal, maar ook als ik aangeef dat ik wel iets weet van hoe het werk, blijft het scriptje gevolgd worden (misschien heeft u een virus?).
Natuurlijk, als ik stennis ga lopen schoppen en brieven ga sturen, zal het vast uiteindelijk worden opgelost, maar ik heb geen zin om de tijd er in te gaan stoppen. En ach, wat ga ik er op achteruit:
Test, 2 seconden geleden

Dit heeft ook te maken met de 2 voorgaande ervaringen met de Ziggo helpdesk:
- Mijn signaal was weg, totaal, internet en tv. Heeft 3 dagen geduurd voordat Ziggo de moeite nam om iemand langs te sturen, met dreiging van kosten. Ze bleken per ongeluk ons huis i.p.v. een huis verderop afgesloten te hebben.
- Mijn internet viel elke 5 minuten uit. Na 2 monteurs, wilden ze niet meer komen omdat ze fout bij mij lag. Na aanschaf nieuwe router en bekabeling, zelfde probleem. Na lang zeuren, monteur 3. Die belde aan: Ik heb het opgelost hoor, er zat iets niet goed in onze verdeelkast.