Anoniem: 310797

1200 bellen vanaf een ziggo telefonie aansluiting werkt prima!!. Gratis de helpdesk bellen :)

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16

TFHfony

Professional Weirdo

Anoniem: 310797 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:06:
1200 bellen vanaf een ziggo telefonie aansluiting werkt prima!!. Gratis de helpdesk bellen :)
Dat vind ik dan overigens weer erg netjes :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:03

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ik heb in oktober ook ziggo alles in een aangevraagd, 2 weken later netjes alles ontvangen.. In een wel hele grote doos :/

Alles aangesloten en het werkt perfect.. Alleen krijg ik nu in december pas de eerste factuur met de vraag of ik even 3 maanden + aansluit kosten + 99 euro voor de ontvanger binnen 14 dagen wil betalen..

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

• TFHfony
  • Laatst online: 23:16

TFHfony

Professional Weirdo

ricjuh schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:19:
Ik heb in oktober ook ziggo alles in een aangevraagd, 2 weken later netjes alles ontvangen.. In een wel hele grote doos :/

Alles aangesloten en het werkt perfect.. Alleen krijg ik nu in december pas de eerste factuur met de vraag of ik even 3 maanden + aansluit kosten + 99 euro voor de ontvanger binnen 14 dagen wil betalen..
Ziggo is inderdaad (soms) wat laat met het versturen van de eerste factuur. Ook na wijzigingen is dit het geval. Maar aan de andere kant: Je weet dat deze factuur er aan kwam, dus ik neem aan dat je elke maand dat geld ook apart hebt gehouden. Anders was je wel een tikkie naïef ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-03 22:46
Hier ook een positieve ervaring met Ziggo te melden. In m'n nieuwe appartement lag nog niks, dus netjes alles met Hirschmann opgebouwd, zodat ik hopelijk zo min mogelijk problemen ga krijgen. Helaas was er niet echt een eenvoudige mogelijkheid om een sternetwerk aan te leggen, dus dan toch maar voor een rijgnet gekozen. Waarbij het modem niet als eerste in de keten komt. Ondanks dat Ziggo het niet ondersteunt en zelfs afraadt.

Twee weken geleden alles telefonisch besteld, nadat er hier veel meldingen waren dat het via de website vaak stroef verloopt. Gister het pakket opgehaald en gelijk begonnen met installeren. Enerzijds vind ik het jammer dat ze in hun handleidingen totaal geen mogelijkheid tot alternatieve opbouwen van je cai-netwerk geven, aan de andere kant is dat ook wel weer logisch omdat klanten anders veel teveel gaan hannessen en het voor Ziggo op afstand ook niet meer mogelijk is om te controleren waar de fout zit. Die kosten zullen anders ongetwijfeld in het abo verwerkt worden, of aan de individuele klant als voorrijkosten worden berekend. Het pakket is wel zo slim opgebouwd dat elke knuppel zelf alles kan installeren. Enige minpunt vind ik dat je aan die Cisco-pvr vastzit, had liever de keuze gehad om voor een Humax te gaan, eventueel met bijbetaling.

Enfin, lekker eigenwijs alles op een andere manier aangesloten en het werkt! Weet niet of ik al geupgrade ben naar de 30mbit, maar speedtest gaf een 23mbit download en 11ms ping weer, dus ik ben tevreden. Daarna de plasma tegen de muur gehangen, decoderkaart erin gestoken en gaan draaien. Als ik niet te lui was geweest om te lezen had ik daarna gezien dat ik m'n smartcard nog had moeten activeren. Maar om 17u45 belde ik de helpdesk dat alleen NL1 het deed, binnen 1 minuut een medewerker aan de lijn en 5 minuten later deed m'n tv het ook in volle glorie.

De pvr heb ik nog niet aangesloten, maar voorlopig heb ik nog geen reden om aan te nemen dat dat niet zou werken.

Kortom, ik ben tevreden. Zolang ik geen wijzigingen in m'n klantgegevens wil doorvoeren zal dat ook wel zo blijven denk/hoop ik. ;)

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-01 19:41
hetnet schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:40:
[...]

En omdat EWK zegt !! (dat je dan wel even gaat bellen) moet indruk maken :N ...... bij Ziggo. :w

Ben al 3 maanden bezig om digitale TV voor elkaar te krijgen.
Heb wel standaard pakket maar om er 1 keuse pakket bij te doen (schijnt erg moeilijk te zijn)
Maar internet nu okee hier :)
Keuze pakket moeilijk :?

Ik log gewoon in op de website van Ziggo met mijn hoofduseraccount en ga naar mijn producten. Van tevoren de decoders aanzetten met smartcard's erin anders kan het nog 3 kwartier of langer duren met de update....
Ik klik mijn keuzepakket aan en binnen 5 minuten kan ik genieten van mijn keuzepakket...

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• Slurf1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:30
Ik zit nu bij telfort (20mbit+telefonie) maar dit bevalt dit jaar erg slecht. Ik ben me aan het oriënteren op een AIE+ pakket, dat zou dus max 30 mbit worden. Nu vraag ik me af of mijn oude draadloze linksys WRT54GS v1.0 dit gaat trekken? Of is het dan noodzakelijk dat ik ook nog extra geld uit ga geven voor een draadloos router?

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:09

Nox

Noxiuz

Ik had zo'n oude linksys WRT54GL, tikje anders. Maar trok ook gewoon 50mbit.

Een andere router kopen kan altijd nog als die niet de volle bak zou trekken.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:08
Bullet NL schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:59:
[...]

Kom op zeg, je geeft zelf aan aan dat ze het vergeten zijn weg te halen, nergens anders is het te vinden, ook niet bij de abonnement specificaties...

we kunnen dus gewoon zeggen dat ze dit dit jaar niet gaan halen, wordt in 2010 dus....
Je moet niet eerst iets beloven, waar je abbonees mee binnenhaalt en daarna het weghalen, net doen of het nooit bestaan heeft. wat zijn jullie lief zeg.

Als ik zeg je krijgt 1000 euro van me. Daarna zeg ik, je krijgt 1000 euro in het najaar van 2010. En als het dan najaar 2010 is dan zeg ik. ja vergeet het maar je krijgt het wel "een keer".

Nee het is zeker een gegronde klacht, belofte maakt schuld.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Anoniem: 274567

Hoe gaat het in zijn werking als je je abonnement opzegt? Wat moet je allemaal terugsturen naar Ziggo? En doe je dit pas wanneer de einddatum er is?

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb sinds kort Z1 internet (oud Home gebied) en wil gaan bellen met een budgetphone nr + betamax en wil daarbij de Sipura SPA1001 gebruiken.

Kan ik die gewoon in de tweede ethernetpoort van de modem aansluiten of moet ik die gaan loopen.
Heb er geen router tussen zitten.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:06

MeNTaL_TO

The future is not set

Raven schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:51:
[...]

Wait, what? Gratis naar de Ziggo helpdesk bellen :?
Gelijk getest hier, 1200 werkt inderdaad.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

1200 bellen voor de helpdesk is ook al bevestigd door iemand van ziggo zelf. het komt voor het eind van het jaar op de website te staan. is voor alle telefonie en alles in 1 klanten.

-----------------------------------
Ziggo 2e lijns DTV Support
Geverifieerd Forumlid

Standaard

Je hebt inside info zo te merken. Volgens mij staat dit nog nergens op het web...

Dit gratis nummer ( 1200 ) zal voor het einde van het jaar bereikbaar zijn voor alle Ziggo telefonie en "alles in 1" klanten vanaf hun vaste Ziggo telefonielijn. Communicatie hierover zul je binnenkort zeker ook vinden op de Ziggo.nl. Klanten die geen Ziggo telefonie hebben, blijven gewoon bellen met 0900-1884 tegen het bekende tarief.
--------------------------------------------------

[Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 310797 op 16-12-2009 18:55]

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Anoniem: 310797 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:06:
Probleem is vaak alleen dat als je de helpdesk nodig hebt, je internetverbinding niet of slecht functioneert waardoor je ook dus geen telefonie hebt :P

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-03 15:35
Anoniem: 310797 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:53:
1200 bellen voor de helpdesk is ook al bevestigd door iemand van ziggo zelf. het komt voor het eind van het jaar op de website te staan. is voor alle telefonie en alles in 1 klanten.

-----------------------------------
Ziggo 2e lijns DTV Support
Geverifieerd Forumlid

Standaard

Je hebt inside info zo te merken. Volgens mij staat dit nog nergens op het web...

Dit gratis nummer ( 1200 ) zal voor het einde van het jaar bereikbaar zijn voor alle Ziggo telefonie en "alles in 1" klanten vanaf hun vaste Ziggo telefonielijn. Communicatie hierover zul je binnenkort zeker ook vinden op de Ziggo.nl. Klanten die geen Ziggo telefonie hebben, blijven gewoon bellen met 0900-1884 tegen het bekende tarief.
--------------------------------------------------
belde vandaag naar de helpdesk voor een extra smartcard en op het bandje wordt dit gewoon aangegeven vanaf een ziggo telefoon is het gratis 1200 te bellen...

extra smartcard kost gewoon 30 euro excl 10 euro verzend kosten. Dacht dat het iets van 10 euro was. ... meneer had het advies gegeven om naar de BCC te gaan. .... maar, dan krijg je toch geen smartcard op je reeds bestaande pakket?

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-12-2022
Sa1 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:22:
[...]

belde vandaag naar de helpdesk voor een extra smartcard en op het bandje wordt dit gewoon aangegeven vanaf een ziggo telefoon is het gratis 1200 te bellen...

extra smartcard kost gewoon 30 euro excl 10 euro verzend kosten. Dacht dat het iets van 10 euro was. ... meneer had het advies gegeven om naar de BCC te gaan. .... maar, dan krijg je toch geen smartcard op je reeds bestaande pakket?
Je kan je nieuwe smartcards activeren via internet (ziggo site) of telefonisch. Maakt dus niet uit waar je de kaart vandaan hebt.

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
[...]

Je kunt gewoon bij de BCC en extra kaart kopen. Eerst doe je die 2 weken proefperiode waarbij je ALLE kanalen kan bekijken, en als de proefperiode over is meld je de kaart aan bij ziggo klaar...zo simpel is het;)

marcel.

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:17
sinds een snelheidsverhoging van 50mbit naar 120mbit heb ik last van packet loss op de lijn.

op een 1000 pings 12 %, dat is veel en veel te veel.

Meer mensen hier een probleem mee?

• Uberprutser
  • Laatst online: 15:19
gotfurrr schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:16:
sinds een snelheidsverhoging van 50mbit naar 120mbit heb ik last van packet loss op de lijn.

Met een router ertussen of zonder?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

[...]

Mooi dat ze het al aangeven :)

Anoniem: 286855

gotfurrr schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:16:

Ik heb hier geen last van. Ik moet wel zeggen dat het op dit moment in postcode 1616 wel lekker traag is. Ik haal nu 10 mbit met 50 mbit lijn. Heb hier af en toe last van maar moet zeggen dat het niet heel erg storend is.

Het valt gelukkig niet uit :) .

Anoniem: 112109

Ik heb nog steeds een @home mail maar heb nu het probleem dat ik niet meer kan inloggen. Krijg geen boodschap als foutmelding (die ik wel krijg als ik een verkeerd wachtwoord invul). Ik krijg wel het bord (rode 8hoek met wit diagonaal kruis) als foutmelding zonder boodschap erbij.
https://webmail-gn.ziggo.nl/imx/Error_Large.gif

Iemand anders hier ook last van (gehad)?

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 112109 op 16-12-2009 22:32]

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 18:21
Nu heb ik al even rondgeneusd, maar ik kom niet helemaal uit t volgende;

Ik ga straks op mezelf wonen (huisje gekocht, in feb. krijg ik de sleutel :) blabla enz) en daar wil ik natuurlijk graag internet + televisie. Nu heb ik aan 20/30 mbit meer dan zat, dus zat ik te denken aan een AIE+ pakket. Nu staat hier ook een 46"led tv op de sokkel op mijn tv-meubel, en heb met digitenne een onaangename ervaring gehad :/ ik dacht dat ik vierkante ogen kreeg... Nu wil ik dus graag gaan genieten van HD tv (voor zover er al zenders zijn die dat ondersteunen). Maar is dat dan mogelijk door een speciale HD-smartcard in de tv te drukken? (Samsung UE46B6000) Die ondersteund dat volgens mij gewoon. En komen daar nog extra kosten bovenop (maandelijks?).

Alle advies is welkom, maar dit pakket leek me wel mooi zo (kosten/snelheidsgewijs gezien) En even een glasvezelkabel spannen naar mijn ouderlijk huis (ong 100 meter er vandaan) zit er niet in zo over de weg ;) (daar hebben ze namelijk WEL glasvezel, en in de straat waar ik mijn huis heb niet :'( )

[Voor 0% gewijzigd door TFDev op 16-12-2009 22:37. Reden: typo's enz]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Killed-1 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:36:
Nu heb ik al even rondgeneusd, maar ik kom niet helemaal uit t volgende;

Ik ga straks op mezelf wonen (huisje gekocht, in feb. krijg ik de sleutel :) blabla enz) en daar wil ik natuurlijk graag internet + televisie. Nu heb ik aan 20/30 mbit meer dan zat, dus zat ik te denken aan een AIE+ pakket. Nu staat hier ook een 46"led tv op de sokkel op mijn tv-meubel, en heb met digitenne een onaangename ervaring gehad :/ ik dacht dat ik vierkante ogen kreeg...
Dat was ook wel te verwachten ja :).
Nu wil ik dus graag gaan genieten van HD tv (voor zover er al zenders zijn die dat ondersteunen). Maar is dat dan mogelijk door een speciale HD-smartcard in de tv te drukken? (Samsung UE46B6000) Die ondersteund dat volgens mij gewoon. En komen daar nog extra kosten bovenop (maandelijks?).
Je hebt natuurlijk een smartcard nodig. Als je TV het ondersteunt kan ie daar in, anders heb je een ontvanger nodig. Een speciale HD smartcard bestaat niet. Ned 1,2,3 zijn zonder extra kosten in HD te ontvangen. Ik heb wel het HD pakket, maar dat komt vooral omdat ik nogal fan ben van the History Channel.
Alle advies is welkom, maar dit pakket leek me wel mooi zo (kosten/snelheidsgewijs gezien) En even een glasvezelkabel spannen naar mijn ouderlijk huis (ong 100 meter er vandaan) zit er niet in zo over de weg ;) (daar hebben ze namelijk WEL glasvezel, en in de straat waar ik mijn huis heb niet :'( )

Hoi!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Anoniem: 112109 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:31:
Ik heb nog steeds een @home mail maar heb nu het probleem dat ik niet meer kan inloggen. Krijg geen boodschap als foutmelding (die ik wel krijg als ik een verkeerd wachtwoord invul). Ik krijg wel het bord (rode 8hoek met wit diagonaal kruis) als foutmelding zonder boodschap erbij.
[afbeelding]

Iemand anders hier ook last van (gehad)?
Idem hier, hoewel me hoofdaccount van @Home wel nog werkt via webmail.
Beetje vreemd, maar neem aan tijdelijk :)

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:31
TFHfony schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:22:
[...]
Ziggo is inderdaad (soms) wat laat met het versturen van de eerste factuur. Ook na wijzigingen is dit het geval. Maar aan de andere kant: Je weet dat deze factuur er aan kwam, dus ik neem aan dat je elke maand dat geld ook apart hebt gehouden. Anders was je wel een tikkie naïef ;)
Klopt helemaal, en iedere keer gebeurt het hier weer, dat mensen denken dat ze gematst worden door Ziggo omdat de eerste factuur pas na 2 maanden komt.

Naieve mensen zul je altijd blijven houden. Zo zijn er ook talloze mensen geweest die dachten dat ze hun hypotheek bij DSB niet meer hoefden te betalen toen die bank failliet ging _O-

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-02 16:38

Quindor

Switching the universe....

Zo, vanwege wat veranderingen van mijn situatie heb ik mijn AiE+ geupgrade naar AiE-Extra.

Ik ben erg benieuwd of ik nu ook problemen ga krijgen zoals ik hier veel lees (lurk al eventjes mee). Zelf heb ik vanaf het begin dat ik de lijn nam (enkele maanden geleden) tot nu eigenlijk weinig tot geen problemen gehad (met de lijn zelf, de aanvraag en de helpdesk van ziggo is echt echt een drama).

Hopelijk gooit een nieuw modem en de extra snelheid daarbij geen roet in het eten! Maar we zullen zien. :D

Heeft iemand enig idee hoe lang het normaal gesproken duurt voor zo'n "upgarde" van je pakket rond is? Heb dit gewoon op de website aangeklikt en bevestiging ontvangen via email.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, Mijn vakantie CampZone

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
wat is het exacte modemtype dat nu bij z1 (alles in 1) uitgeleverd wordt?

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:01
sambalbaj schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:24:
wat is het exacte modemtype dat nu bij z1 (alles in 1) uitgeleverd wordt?
De ubee toch?

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-03 08:27
Ik heb vanmiddag het alles-in-een pakket ontvangen.
Wij hadden thuis al internet+televisie van Ziggo.
Dus nieuwe modem geinstalleerd, activatie code ingevoerd, en internet werkt.
Daarna telefonie geinstalleerd, maar via de modem werkt die nog niet, duurt een paar dagen, stond ook op de brief. Dus heb de telefoon aangesloten op oude aansluiting.
Alleen nu valt internet af en toe weg. Moet ik de modem paar keer resetten en uitdoen voordat hij hem weer volledig pakt. Het 3e lichtje, download ofzo, blijft op oranje staan, na een paar keer resetten met router uit pakt hij hem weer (groen).
Iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen?

kimi | iRacing Profiel

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Inmiddels de 600 euro cashback van Ziggo ontvangen! (Tros Radar)

Ik ben een wederom tevreden klant van Ziggo!

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
Grrr probeer me smartcard te activeren maar hij geeft steeds de fout melding WEBM-1014.
Heb ook geprobeerd om telefonisch te activeren maar dan zeuren ze dat er al 3 smartcards op dit adres zijn geactiveerd terwijl er 1 is geactiveerd in dit huis.

• Giem
Kecin schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:14:
Inmiddels de 600 euro cashback van Ziggo ontvangen! (Tros Radar)

Ik ben een wederom tevreden klant van Ziggo!
Misschien is het ook leuk om te vermelden waarmee/waarom

Anoniem: 19547

Ondertussen even een nieuw persoonlijk download snelheid gehaald..
Wel lekker hoor!

Ik moet zeggen dat ik relatief heeeel weinig problemen heb gehad afgelopen 12 jaar.
Want zo lang zit ik al bij @home/ziggo.
Mijn CC nummer bestaat uit 4 cijfers en daarmee mag ik toch wel zeggen dat ik bij de eerste generatie hoor.
Ooit begonnen we met 750kb/s destijds razendsnel. Beetje bij beetje werd de snelheid gecapt hoewel nooit toegegeven door @home. Maar het was wel zo...
1x mee gemaakt dat ik 2 dagen zonder internet zat, flinke storing in de wijk.. Daarna zijn de storingen op 1 hand te tellen, een keer een uurtje eruit of hooguit even 10 minuten maar zoals gezegd, dat gebeurt echt heeeel sporadisch.
Ik ben dus zeer tevreden, alleen als je iets hebt dan is de technische dienst/support echt om te huilen.
Een supportdesk waarbij het merendeel uit studenten bestaat. Dan heeft XS4ALL het een stuk beter voor elkaar.

[Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 19547 op 17-12-2009 23:31]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Giem schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:21:
[...]

Misschien is het ook leuk om te vermelden waarmee/waarom
http://gathering.tweakers...ata[filter_userids]=Kecin :O

[Voor 19% gewijzigd door Raven op 18-12-2009 10:33]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-03 08:55
Sinds een weekje het alles in 1 pakket van Ziggo. Voorheen had ik z3. Bij het z3 zat een Motorola modem. Daarnaast had ik een Linksys router. De verbinding bleef maar weg vallen. Volgens Ziggo en een aantal forums lag dit aan de linksys router.

Nu dus een UBEE modem en heb tevens een andere router aangeschaft de D-link 655 Gigabit.Tevens het alles in 1 pakket genomen. Maar nu valt de verbinding nog regelmatiger weg dan met de linksys router.... Snelheid is nu wel hoog: 50 Mbit.

Moet nog contact opnemen met Ziggo, wellicht is er iets bekend van Ubee modem in combi met D-link router, alhoewel ik het alleen gelezen heb in combinatie met een Linksys router, (daarom heb ik juist een D-link genomen...)

monta

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-03 08:55
Zojuist gesproken met Ziggo over het wegvallen van de verbinding. Men schijnt momenteel bezig te zijn met een update voor het Ubee modem. Nog even afwachten dus. Tussendoor heb ik echter ook een Sitecom router gehad WL341 en die verbinding viel niet weg.

We wachten af.

monta

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:14
bij ons lag het er van de week sochtends een uurtje uit, voor de rest ben ik er nog steeds over te spreken
snelheid word altijd gehaald en je kan downloaden wat je wilt en hoeveel je wilt

ben alleen stiekem wel jaloers op de mensen die nu al een 120mbit lijn hebben liggne :(

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:19
Hier synced de Arris ook regelmatig opnw in de laatste week, nog steeds de 'lage' snelheid in Enschede...

specs

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-03 20:45
Iemand ervaring met het premium modem wat ziggo uitlevert ( netgear 3500 )??. Op Azerty kun je dit modem voor 72 euro kopen inclusief verzending bespaart toch even 28 euro. Dus ik overweeg gewoon om hem via dit kanaal aan te schaffen, krijg ik dan ook de volledige support?

[Voor 17% gewijzigd door r.e.s op 18-12-2009 19:41]

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-11-2022
-RoB- schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:40:
Iemand ervaring met het premium modem wat ziggo uitlevert ( netgear 3500 )??. Op Azerty kun je dit modem voor 72 euro kopen inclusief verzending bespaart toch even 28 euro. Dus ik overweeg gewoon om hem via dit kanaal aan te schaffen, krijg ik dan ook de volledige support?
Router die via Ziggo besteld is al geconfigureerd, beveiliging van wireless o.a.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 19:52
Zijn er ook geschikte kabelmodems die tevens draadloze routers zijn voor ziggo?
Vind het altijd zo zonde van het stroomverbruik om deze apparaten afzonderlijk te hebben en niet in een (ze staan immers 24/7 aan).

• Sa1
Pascal.A schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:31:
Vind het altijd zo zonde van het stroomverbruik om deze apparaten afzonderlijk te hebben en niet in een (ze staan immers 24/7 aan).
neen

• LouisXV
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
monta schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:25:
Sinds een weekje het alles in 1 pakket van Ziggo. Voorheen had ik z3. Bij het z3 zat een Motorola modem. Daarnaast had ik een Linksys router. De verbinding bleef maar weg vallen. Volgens Ziggo en een aantal forums lag dit aan de linksys router.

Nu dus een UBEE modem en heb tevens een andere router aangeschaft de D-link 655 Gigabit.Tevens het alles in 1 pakket genomen. Maar nu valt de verbinding nog regelmatiger weg dan met de linksys router.... Snelheid is nu wel hoog: 50 Mbit.

Moet nog contact opnemen met Ziggo, wellicht is er iets bekend van Ubee modem in combi met D-link router, alhoewel ik het alleen gelezen heb in combinatie met een Linksys router, (daarom heb ik juist een D-link genomen...)
Kijk eens of het wel goed werkt zonder de router? Zo niet dan heb je waarschijnlijk last van de algemene firmware problemen.

Merk overigens op dat als je de Ubee net nieuw hebt en tegelijk een decoder voor interactieve TV hebt gekregen, de adapter voor de versterker dezelfde stekker heeft als die van het modem. Ze werken echter niet op dezelfde spanning en omwisselen veroorzaakt uitval. De Ubee adapter is te herkennen aan het woord 'Ubee' links bovenaan het label.

• Loekie
Yup, er zijn Thomson kabelmodems die dat doen, maar Ziggo levert die niet uit. Thomson is vast niet de enige die ze maakt.
Ze bestaan dus wel...

specs

• robobeat
  • Laatst online: 19-03 14:17
hey allen,

ik heb een vraag voor onze ziggo gebruikers:

is er hier iemand die meegemaakt heeft (bij zichzelf of een kennis of zo) dat ziggo beschikbaar zou zijn bij zijn huisadres en na installatie blijkt dat de wijkcentrale beschikt over oude apparatuur, waardoor er geen downstream mogelijk is? dit is mij namelijk overkomen en ik wil graag weten wat er bij anderen toen is ondernomen door ziggo en of dit is opgelost of niet.

groeten,

Robobeat

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-11-2022
robobeat schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:13:
hey allen,

ik heb een vraag voor onze ziggo gebruikers:

is er hier iemand die meegemaakt heeft (bij zichzelf of een kennis of zo) dat ziggo beschikbaar zou zijn bij zijn huisadres en na installatie blijkt dat de wijkcentrale beschikt over oude apparatuur, waardoor er geen downstream mogelijk is? dit is mij namelijk overkomen en ik wil graag weten wat er bij anderen toen is ondernomen door ziggo en of dit is opgelost of niet.

groeten,

Robobeat
Postcode check op de site doen ;)

Ik ziet hier met een E16 melding op me Cisco decoder, eergister gekregen, vandaag uitgepakt en geïnstalleerd. Nederland 1 HD kan ik zien, rest is allemaal E16, ook de radio :P Smartcard heb ik geactiveerd via Mijn Ziggo. Zou binnen 5min moeten werken volgens de site.
Signaalsterkte: 23% (soms even 8%), Kwaliteit: 100%, BER: 0 (schommelt nu en dan tussen 0 en 7.0E-6)
Coax is zo'n 22meter lang, goeie kwaliteit kabel is het wel.

edit: nvm, alles doet het nu 8)7, vaag ding :P

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

• robobeat
  • Laatst online: 19-03 14:17
postcode check EN helpdesk geven beide aan dat het leverbaar en beschikbaar is...

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 19:52
Loekie schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:03:
[...]

Yup, er zijn Thomson kabelmodems die dat doen, maar Ziggo levert die niet uit. Thomson is vast niet de enige die ze maakt.
Ze bestaan dus wel...
jammer, want bij adsl is het vrijwel standaard tegenwoordig.
zo'n thomson gaat natuurlijk niet werken op het ziggo netwerk??

• Sa1
Loekie schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:03:
[...]

Ze bestaan dus wel...
ja okay.. maar goed, ziggo levert die dingen niet, ziggo heeft alleen de varianten zonder deze toepassingen, dus dan is het ook niet echt belangrijke informatie dat die dingen wel bestaan. Maar! voor de volledigheid heb je zeker gelijk! :)

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-03 23:37

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Weet iemand of een Dreambox (cable) nog werkt met Ziggo?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Loekie
Sa1 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:10:
[...]
ja okay.. maar goed, ziggo levert die dingen niet, ziggo heeft alleen de varianten zonder deze toepassingen, dus dan is het ook niet echt belangrijke informatie dat die dingen wel bestaan. Maar! voor de volledigheid heb je zeker gelijk! :)
Blokkeert Ziggo modems die niet door hun zijn uitgeleverd?
Blokkeren is iets anders dan ondersteunen, en als ze niet geblokkeerd worden is het natuurlijk best mogelijk.

specs

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-03 20:45
KiPKaKDutcH schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:08:
[...]

Router die via Ziggo besteld is al geconfigureerd, beveiliging van wireless o.a.
In trant van een echte eigen firmware ? Bedoel WPA - PSK instellen en de standaard configuratie kan niet zo lastig wezen :) Maar zijn er mensen die het premium modem gebruiken? Wat is hun ervaring met name tot de stabiliteit?

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-03 09:33
Sinds de laatste paar dagen (maar misschien al eerder, want test niet elke dag) is mijn upload snelheid 1 Mb/s gedaald. Het was altijd rond de 4.33 mbps maar nu ineens al dagen rond de 3.3 mbps. Dacht in begin tijdelijke hick up maar het lijkt nu constant zo te zijn.

Ik heb een Alles-in-één-Extra abonnement.

Meerderen met dit probleem in regio Nieuwegein?

• Dysmael
  • Laatst online: 01-08-2019
Loekie schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:42:
[...]

Blokkeren is iets anders dan ondersteunen, en als ze niet geblokkeerd worden is het natuurlijk best mogelijk.
Heeft niets met blokkeren of ondersteunen te maken maar met provisioning.

• Loekie
RolfLobker schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:30:
[...]

Heeft niets met blokkeren of ondersteunen te maken maar met provisioning.
Wat wordt er in geval van Internet geprovisioned? Telefonie bij een AiE kan ik me voorstellen, maar bij puur internet niet.

specs

• Sa1
Loekie schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:42:
[...]

voor zover ik weet kun je inderdaad geen 'onbekende' modems in het ziggo netwerk hangen. De modems van ziggo dienen allemaal geactiveerd te worden. Ben er bang voor dat je der gewoon bij neer moet leggen. Denk overigens ook dat omdat er weinig aanbieders zijn de prijs niet heel gunstig zal zijn.

• Loekie
Sa1 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 17:59:
[...]
voor zover ik weet kun je inderdaad geen 'onbekende' modems in het ziggo netwerk hangen. De modems van ziggo dienen allemaal geactiveerd te worden. Ben er bang voor dat je der gewoon bij neer moet leggen. Denk overigens ook dat omdat er weinig aanbieders zijn de prijs niet heel gunstig zal zijn.
Activeren kan ook best met ander modem indien ziggo geen MAC-blokkade voor modems met afwijkend MAC-adres heeft, maar goed handig is anders.
Voor mij maakt het niet uit, heb er een fritzbox aanhangen die z'n werk goed doet, maar in kader van energie enzo is het wel handig.

specs

• freddyathlon
  • Laatst online: 19-03 12:58

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

Afgelopen zondag het AIE-plus pakket besteld, vandaag alles al in huis.

Op de brief die ik gehad heb stond dat het de 22e actief zou worden, mijn abonnement.
Vandaag wilde ik natuurlijk gaan installeren. (wat een gedoe die wanddoos :))

Eerst ff gebeld of alles zou werken, dus of de aansluiting actief was.
Dit was ook al het geval dus ga nu vol goede moed verder.

Hiervoor had ik Digitenne, dus geen actieve wanddoos.

Een woord; TOP!

(hopelijk kan ik dat straks ook zeggen als alles werkt. Dus als ik hier weer wat typ, is dat via de Ziggo aansluiting)

Apple iPhone 13 Pro  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

• martijnberk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-02 15:12
hoorde via via dat de nieuwe firmware 7 januari gereed was, ik hoop het want internet is slecht te doen nu.....

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:23

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

martijnberk schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:50:
hoorde via via dat de nieuwe firmware 7 januari gereed was, ik hoop het want internet is slecht te doen nu.....
Dat zei de HD in oktober ook... :+

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:15

Pubbert

random gestoord

freddyathlon schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:43:
Afgelopen zondag het AIE-plus pakket besteld, vandaag alles al in huis.

Op de brief die ik gehad heb stond dat het de 22e actief zou worden, mijn abonnement.
Vandaag wilde ik natuurlijk gaan installeren. (wat een gedoe die wanddoos :))

Eerst ff gebeld of alles zou werken, dus of de aansluiting actief was.
Dit was ook al het geval dus ga nu vol goede moed verder.

Hiervoor had ik Digitenne, dus geen actieve wanddoos.

Een woord; TOP!

(hopelijk kan ik dat straks ook zeggen als alles werkt. Dus als ik hier weer wat typ, is dat via de Ziggo aansluiting)
:o jaloers, wij hebben het vorige week vrijdag besteld (2 dagen eerder dan jou) maar bij ons komt het pas tussen 22ste en 27ste binnen volgens de site, terwijl het abbo wel de 22e actief zou worden.

Na even Ziggo gebeld te hebben, is de 27ste waarschijnlijk niet eens haalbaar ivm leveringsproblemen...

Raar dat jij het wel op tijd hebt, heb je ook met de Cisco PVR?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

Thund3r schreef op zondag 20 december 2009 @ 09:47:
[...]

:o jaloers, wij hebben het vorige week vrijdag besteld (2 dagen eerder dan jou) maar bij ons komt het pas tussen 22ste en 27ste binnen volgens de site, terwijl het abbo wel de 22e actief zou worden.

Na even Ziggo gebeld te hebben, is de 27ste waarschijnlijk niet eens haalbaar ivm leveringsproblemen...

Raar dat jij het wel op tijd hebt, heb je ook met de Cisco PVR?
Ik heb inderdaad ook die Cisco erbij, de HD-PVR die eenmalig 99,00 kost.
Ik kreeg ook de brief dat het de 22e actief zou zijn.

Wel is het zo dat je pas gaat betalen op moment dat je het pakket thuis ontvangen hebt.
Dus als de jouwe later komt, betaal je dus ook pas vanaf dan.

Apple iPhone 13 Pro  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

Anoniem: 334280

Mensen hier ook last van dat Ziggo in een keer trager is? Sinds gisteravond haal ik max 4 mbit terwijl daarvoor 19 haalde. Heb het alles-in-één plus pakket(max 20mbit). Als morgen ook nog zo is maar ff bellen, want dok tenslotte niet voor 4mbit.
Plaats Groningen(9721 postcode)

Was iets met de aansluiting,

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 334280 op 20-12-2009 11:33]

Anoniem: 58690

Pascal.A schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:31:
Daar hebben ze legio oplossing voor bij iedere bouwmarkt en dat varieert van tijdschakelaars tot op afstand bedienbare stopcontacten ;)

En het verbruik zou nagenoeg hetzelfde zijn, of ze nu bij elkaar zitten of appart.
Motorola en Arris maken wel modems met wifi, maar deze zullen niet door Ziggo ondersteund worden, anders hadden ze dit allang kunnen doen tijdens Docsis 2.0

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 58690 op 20-12-2009 10:49]

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-03-2021
volgens speedtest heb ik nu 50 Megabit download (48)
Als ik met eweka download geeft ie aan +/- 3 MB/s
Ik ben niet zo'n ster met snelheden , maar dit is dan toch 24 Megabit(x8) ipv rond de 50?
eweka moet dat wel trekken lijkt me.
Hoe kan je ergens anders controleren of je rond je 50 Mb download ?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• Ascathon
  • Laatst online: 14-03 21:14
Begint het de laatste maanden nou zo druk te worden op de lijn of is het gewoon zo bagger. Nu haal ik maar 800KB/s, probeer ik volgende week zelfde tijdstip, dan is de kans groot dat ik 2,3MB/s haal. (of nu gewoon continu 500KB/s)
Signaalwaardes zijn goed tot perfect.

(5981)

[Voor 7% gewijzigd door Ascathon op 20-12-2009 14:30]

• TheVMaster
  • Laatst online: 14:45

TheVMaster

Moderator WOS
ionicdog schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:19:
Ik ben niet zo'n ster met snelheden , maar dit is dan toch 24 Megabit(x8) ipv rond de 50?
Ik zeg een 1 GByte Binfile downloaden. Ik had dit probleem zelf ook, bij Eweka haalde ik ook maar 3MByte/sec....nu bij Astraweb haal ik op het hoogst 5,5 MB/sec ;)

Eweka ondersteund max. 40Mbit qua snelheid....3 MB/sec kun je overigens beter x 10 doen...dus ergens tussen de 24 en de 30Mbit..maar ja..bij lange na geen 50MBit...

• ionicdog
@Vmaster, via die link haalt ie hem binnen met 5 MB/s dus wel ok.
maar via eweka is het wel ergg traag , zal ook eens een andere proberen, thx

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
ionicdog schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:19:
Welke client gebruik je? Probeer eens het aantal threads te verhogen, zeker 6 of 8.

Divide and conquer.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-12-2022

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

In regio rotterdam afgelopen week bijna 24 uur geen internet gehad. Tjsa.. kan gebeuren. Op teletekst gaven ze aan dat er geen storing was. Ergens anders op de ziggo site gekeken en daar bleek het wel vermeld te staan.

Best irritant eigenlijk, bied dan geen teletekst aan of werk 'm bij. :?

• ionicdog
wimpie schreef op zondag 20 december 2009 @ 16:33:
[...]

Welke client gebruik je? Probeer eens het aantal threads te verhogen, zeker 6 of 8.
eweka, van 4 naar 8 connections en gaat van 1,3 naar 3,8 ! scheelt wat !
maar het varieert veel vandaag

[Voor 5% gewijzigd door ionicdog op 20-12-2009 17:25]

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 22:06

MeNTaL_TO

The future is not set

_Rayman_ schreef op zondag 20 december 2009 @ 16:53:
In regio rotterdam afgelopen week bijna 24 uur geen internet gehad. Tjsa.. kan gebeuren. Op teletekst gaven ze aan dat er geen storing was. Ergens anders op de ziggo site gekeken en daar bleek het wel vermeld te staan.

Best irritant eigenlijk, bied dan geen teletekst aan of werk 'm bij. :?
Op teletekst? Op welke pagina en welk kanaal (neem aan 1 van de ziggo kanalen)?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:49

Format-C

Tracing Rays

Ascathon schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:20:
Begint het de laatste maanden nou zo druk te worden op de lijn of is het gewoon zo bagger. Nu haal ik maar 800KB/s, probeer ik volgende week zelfde tijdstip, dan is de kans groot dat ik 2,3MB/s haal. (of nu gewoon continu 500KB/s)
Signaalwaardes zijn goed tot perfect.

(5981)
Heb ik ook een tijdje gehad. Vooral in de avonduren was mijn verbinding traag. Vaak maar zo'n 2000kb/s tot 4200kb/s ipv 5900. Onder de 1000 kwam ik echter nooit.

Ik ben sinds gisteren verhuist, en haal nu eigenlijk op elk tijdstip 5900kb/s. Mijn ping is ook gehalveerd. :)

Ik denk dat het komt omdat hier minder huizen staan. Allemaal vrijstaand en 2 onder 1 kap ipv een grote wijk met allemaal rijtjeshuizen. :P

Verhuizing ook perfect geregeld trouwens. Geen enkel probleem. :)

[Voor 7% gewijzigd door Format-C op 20-12-2009 18:22]

MasterBox MB511 RGB/ Ryzen 9 5950X @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Aorus B550 PRO V2/ G.Skill F4-3200C14D-32GTZ B-Die/ Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA HDD/ Gigabyte WBAX200/ CM V850 Gold V2/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:25
Mijn snelheid is de laatste tijd slechts 5 Mb, vreemd hoor. Haalde eerst altijd 20 Mb

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-12-2022

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

MeNTaL_TO schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:48:
[...]

Op teletekst? Op welke pagina en welk kanaal (neem aan 1 van de ziggo kanalen)?
Klopt, op het ziggo infokanaal (kanaal 11).

• yorkick
RappieRappie schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:21:
[...]

Heb ik ook een tijdje gehad. Vooral in de avonduren was mijn verbinding traag. Vaak maar zo'n 2000kb/s tot 4200kb/s ipv 5900. Onder de 1000 kwam ik echter nooit.

Ik ben sinds gisteren verhuist, en haal nu eigenlijk op elk tijdstip 5900kb/s. Mijn ping is ook gehalveerd. :)

Ik denk dat het komt omdat hier minder huizen staan. Allemaal vrijstaand en 2 onder 1 kap ipv een grote wijk met allemaal rijtjeshuizen. :P

Verhuizing ook perfect geregeld trouwens. Geen enkel probleem. :)
Met speedtest.net haal ik altijd 48mb/s.
Alleen andere speedtests, en ook eweka, komen de laatste paar dagen niet voorbij de 3mb/s.
Tegelijkertijd kom ik met speedtest.net dan wel gewoon op 48mb/s. Ligt dat dan toch aan eweka en al die andere servers?

kimi | iRacing Profiel

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:15

Pubbert

random gestoord

freddyathlon schreef op zondag 20 december 2009 @ 10:29:
[...]

Ik heb inderdaad ook die Cisco erbij, de HD-PVR die eenmalig 99,00 kost.
Ik kreeg ook de brief dat het de 22e actief zou zijn.

Wel is het zo dat je pas gaat betalen op moment dat je het pakket thuis ontvangen hebt.
Dus als de jouwe later komt, betaal je dus ook pas vanaf dan.
Ja dat laatste klopt, maar ik vind het vreemd dat ze jouw pakket wel reeds verstuurd hebben, terwijl mijn bestelling toch boven jou in de lijst zou moeten staan, en ze mij nu vertellen dat het wel na de 27ste pas kan komen.

Niet dat ik het je niet gun hoor ;)

Als je inlogt op je Mijn Ziggo panel, staat/stond daar ook een leveringsdatum tussen 22 en 27 december?

[Voor 4% gewijzigd door Pubbert op 20-12-2009 19:59]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

Thund3r schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:59:
[...]

Ja dat laatste klopt, maar ik vind het vreemd dat ze jouw pakket wel reeds verstuurd hebben, terwijl mijn bestelling toch boven jou in de lijst zou moeten staan, en ze mij nu vertellen dat het wel na de 27ste pas kan komen.

Niet dat ik het je niet gun hoor ;)

Als je inlogt op je Mijn Ziggo panel, staat/stond daar ook een leveringsdatum tussen 22 en 27 december?
Sterker nog; ik kom helemaal niet op Mijn Ziggo.
Heb wel tijdens activatie van internet een account aangemaakt, maar hij accepteert nu mijn wachtwoord niet. Volgens de helpdesk is dit een bekend probleem en wordt er aan gewerkt.

De enige keer dat ik wel ff snel heb kunnen kijken, stond er dat mijn bestelling nog in behadeling is :) hahaha.
Dus die site klopt niet echt :(

• silmaril8
  • Niet online
yorkick schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:17:
[...]

Met speedtest.net haal ik altijd 48mb/s.
Alleen andere speedtests, en ook eweka, komen de laatste paar dagen niet voorbij de 3mb/s.
Tegelijkertijd kom ik met speedtest.net dan wel gewoon op 48mb/s. Ligt dat dan toch aan eweka en al die andere servers?
Als je bij speedtest 48Mbit (=6MByte/s) haalt, haal je dan bij eweka 3Mbit/sec (=400Kb/s) of 3MByte/sec?

• ionicdog
eweka gaat nu met eindelijk met 5,7MB/s hier

• Melodic Metal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 15:13
ziggo is vandaag wel erg langzaam..

Ik heb nu net een week 120/10mbit waarvan ik 115/9.5 haal volgens de speedtesten, maar vandaag kom ik niet boven de 5mbit uit :(

Anoniem: 183610

Ook hier is de verbinding niet veel soeps.

Heb normaal 20Mbit, maar kom nu niet boven de 5 uit,
De upload is nog wel 3 Mbit.

Regio 9945 (@home)

• yorkick
silmaril8 schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:09:
[...]

Als je bij speedtest 48Mbit (=6MByte/s) haalt, haal je dan bij eweka 3Mbit/sec (=400Kb/s) of 3MByte/sec?
Sorry voor onduidelijkheid inderdaad. Haal 6MB/s bij speedtest, 3Mbyte bij eweka.
En ook andere speedtest haal ik 3Mbyte maximaal.

kimi | iRacing Profiel

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

Hhhmmm

Volgens speedtest.net kom ik nu op 't volgende uit:

Ik denk niet enorm slecht toch?

Heb het AIE Plus pakket, met 20Mb down en 3 up

[Voor 11% gewijzigd door freddyathlon op 21-12-2009 08:04]

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:22

Ankh

|true

Hier is Ziggo ook ongelovelijk traag, mijn ouders die een paar straten verder wonen hebben precies hetzelfde probleem. Gistermiddag de helpdesk gebeld om de storing aan te melden. Maar volgens haar is er niets aan de hand en zou het moeten werken. Het was dat ik gister ziek was en geen zin had om een discussie aan te gaan...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:10
Bij mij (regio Zoetermeer) lijkt de DHCP server van Ziggo eruit te liggen. Zowel via de router als laptop direct aan het modem krijg ik geen IP adres. Nog meer mensen met problemen?
THM0 schreef op maandag 21 december 2009 @ 09:27:
Bij mij (regio Zoetermeer) lijkt de DHCP server van Ziggo eruit te liggen. Zowel via de router als laptop direct aan het modem krijg ik geen IP adres. Nog meer mensen met problemen?
Als je iets anders aansluit op je modem moet je wel ven de stroom van je modem afhalen om het Mac register te legen.

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Ik heb iets vreemds, met de Digitale tv.
3 maanden geleden alles opnieuw aan gesloten met nieuwe kabels.
In de woon Kamer komt ziggo binnen daar splitter tussen 1kabel naar HD decoder in de woonkamer, en 1 tv kabel naar boven, daar spliters naar 2 tv's en een naar decoder op zolder.
Alles werkte perfect maar zinds paar dagen lijkt het wel of er minder spaning op ziggo staat.

Woonkamer decoder geeft artifacts, boven op zolder geen ontvangst met de decoder.

Alleen de woonkamer-Kabel erin dan is in woonkamer alles okee.
Alleen de naar boven-kabel erin alles boven ook okee.

waar kan dit aan liggen ????

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

M'n Ziggo net verhoogd naar 50/5, benieuwd hoe lang het duurt. Zit nu op Plus, voor die 17 meer zie ik de meerwaarde wel. Moet wel mn router gaan vervangen, huidige trekt geen 50 Mbit over de WAN poort om te routeren. Wordt een D-Link 655 denk ik dan.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Exorcist schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:39:
M'n Ziggo net verhoogd naar 50/5, benieuwd hoe lang het duurt. Zit nu op Plus, voor die 17 meer zie ik de meerwaarde wel. Moet wel mn router gaan vervangen, huidige trekt geen 50 Mbit over de WAN poort om te routeren. Wordt een D-Link 655 denk ik dan.
Ik heb sinds een week de Netgear WNDR3700, bevalt uitstekend. Kijk daar dus ook even naar ;)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

hjs schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:51:
[...]

Ik heb sinds een week de Netgear WNDR3700, bevalt uitstekend. Kijk daar dus ook even naar ;)
Iemand raadde dat ook al in het D-Link 655 topic ;)

Heb er naar gekeken, maar denk toch dat ik voor de 655 ga. Zijn wel aan elkaar gewaagd.

/edit

toch de WNDR3700 besteld :o

[Voor 5% gewijzigd door Exorcist op 21-12-2009 11:31]

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-03 21:32
Ik heb nu een abo bij Eweka icm een 35/35 glasvezel internetverbinding. Ik stap binnenkort over naar Ziggo AIE plus met een 20/3 verbinding. Tevens wil ik me aanmelden bij NewsXS. Alleen weet ik nog niet welke abo ik kan nemen icm de 20/3 verbinding van Ziggo. Rekening houdend met het feit dat ik wellicht m'n abo kan upgraden naar de AIE extra en daarnaast Ziggo snelheidsverhogingen doorvoert.

24Mbit Unlimited + gratis SSL 30 threads
50Mbit Unlimited + gratis SSL 40 threads
120Mbit Unlimited + gratis SSL 50 threads

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:10
jongentje schreef op maandag 21 december 2009 @ 09:57:
[...]

Als je iets anders aansluit op je modem moet je wel ven de stroom van je modem afhalen om het Mac register te legen.
Dat wist ik niet. Maar inmiddels is alles weer operationeel.

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-03 21:32
Eskiya schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:42:
Ik heb nu een abo bij Eweka icm een 35/35 glasvezel internetverbinding. Ik stap binnenkort over naar Ziggo AIE plus met een 20/3 verbinding. Tevens wil ik me aanmelden bij NewsXS. Alleen weet ik nog niet welke abo ik kan nemen icm de 20/3 verbinding van Ziggo. Rekening houdend met het feit dat ik wellicht m'n abo kan upgraden naar de AIE extra en daarnaast Ziggo snelheidsverhogingen doorvoert.

24Mbit Unlimited + gratis SSL 30 threads
50Mbit Unlimited + gratis SSL 40 thre
ads
120Mbit Unlimited + gratis SSL 50 threads
Ik heb net Ziggo opgebeld voor de status van m'n Cisco ontvanger. Krijg ik te horen dat ik deze pas ergens in maart zal ontvangen, omdat m'n AIE abo. pas in maart ingaat. }:|
Op de vraag waarom mij dan verteld wordt dat ik de ontvanger wel binnen 2 wkn zal krijgen kon hij me geen antwoord op geven.. halve zolen.
Gelijk maar m'n order geannuleerd, ga maar eens of ik dan naar een andere aanbieder kan overstappen met Turks tv pakket

• silmaril8
  • Niet online
hetnet schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:39:
In de woon Kamer komt ziggo binnen daar splitter tussen 1kabel naar HD decoder in de woonkamer, en 1 tv kabel naar boven, daar spliters naar 2 tv's en een naar decoder op zolder.
Alles werkte perfect maar zinds paar dagen lijkt het wel of er minder spaning op ziggo staat.

Woonkamer decoder geeft artifacts, boven op zolder geen ontvangst met de decoder.

Het kan zijn dat je tijdens schoonmaken de coax kabels heb bewogen en dat misschien daardoor de splitters (of bijvoorbeeld de verbindingen tussen bijvoorbeeld coaxdraad en stekker) niet meer 100% ok zijn. Dus als ik jou was, zou ik alles opnieuw aansluiten om in ieder geval uit te sluiten dat het niet aan de draden zelf ligt.

Anoniem: 300

hetnet schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:39:

Ziggo garandeert alleen de volle prik op de hoofdaansluiting voor analoge/digitale TV, de overige aansluitingen zijn kwalitatief gezien voor eigen rekening. Als je nu artifacts (blokken in beeld) hebt via de hoofdaansluiting dien je Ziggo dat te melden. Wel nadat je gekeken hebt of de coaxkabel nog in orde is, maar ik ga ervan uit dat zo is.

Dat je analoge signaal beter in orde is kan kloppen. Slecht analoog signaal vertaalt zich in ruis en als dat miniem is heb je er geen last van. Slecht signaal via een digitale decoder vertaalt zich in blokken in beeld. De eerste generatie standaard decoders (zilveren Samsung) hebben een hele krachtige ontvanger, de zwarte opvolger is ronduit puin als het signaal wat minder is. De Humax decoders zweven er tussen in met betrekking tot componentkwaliteit. Ik lees net dat jij een HD-decoder hebt, dus negeer het voorstaande. ;)

Gezien jouw problemen op de hoofdaansluiting (en het feit dat je zelf alles nagekeken hebt) is er maar één oplossing: Ziggo bellen. Zij zullen jou verplicht gratis een monteur moeten sturen, gezien het feit dat het niet jouw schuld is dat het signaal minder geworden is.

edit:
Kijk inderdaad nogmaals alle kabels even na voordat je gaat bellen. 90% Van de gevallen zijn te herleiden naar interne bekabelingsproblemen.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 300 op 21-12-2009 12:45]

• Zebesco
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-03-2019
Goh,

Ik heb laatste tijd weer extreem vaak last van connection time out met, ziggo... 8)7

Erg hinderlijk....

Gebied: 3544

• roial_kohee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08-2020
Ik maak sinds april gebruik van alles-in-een plus met digitale televisie. Heb 2 smartcards en 2 decoders (Samsung en Humax) en sinds kort heb ik op een van de 2 smartcards alle zenders (dus inclusief sport 1, eredivisie live, film1 etc.).

Wat kan ik nu het beste doen, Ziggo bellen om te melden of er gewoon gebruik van blijven maken? Ik heb zelf namelijk nooit iets besteld en wat ik vreemd vind is dat op 1 smartcard alle zenders beschikbaar zijn en op de andere niet.

Anoniem: 336219

Waar is die 80 Mbit van Ziggo??

Ik hoor nog steeds een dame afgelopen zomer in een reclame van Ziggo zeggen nu downloaden tot 50Mbit/s en in het najaar tot 80 Mbit/s

Als deze er niet komt dit jaar buiten de 5 steden waar zogenaamd getest wordt is dit een misleidende reclame geweest en mag Ziggo daarover toch aangesproken worden

Ik vind dat als Ziggo dag in en dag uit reclame maakt van in het najaar tot 80 Mbit/s via radio en Tv en op de website om klanten te werven, dat Ziggo dit ook moet waarmaken..
Pagina: 1 2 3 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Weer een snelheid upgrade, top! Maar zullen we allemaal niet het topic vullen met 'ik heb al de nieuwe snelheid'. Tenzij er specifiek om een gebied/stad/wijk/modemtype gevraagd wordt natuurlijk.

Ook zijn de 'speedtest.net' plaatjes enorm overbodig en irritant voor lezers.

Dat maakt de discussies niet overzichtelijker en draagt zo weinig bij. En daarbij is het enorm frustrerend voor velen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee