Toon posts:

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 399.366 views

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

wvkreg schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:27:
Hoe zijn de ervaringen met de Cisco ontvanger / decoder i.c.m. ITV ?
Ik heb hem daarnet besteld omdat ik meer dan zat ben van de trage SD HUmax decoder.
Ben benieuwd...
Zappen gaat niet super snel, beeld kwaliteit en geluid is goed.
Opnemen werkt vaak wel goed. Soms tijdens de playback haperen. Keer aan en uit zetten wil dan nog wel eens helpen.
Al met al tevreden over het apparaat :).

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ziggo.nl nog steeds dood hier.

Er is een fout opgetreden.

De pagina kon niet worden weergegeven

-EDIT-

Ziggo zegt sorry!
www.ziggo.nl is momenteel niet bereikbaar

* Ga naar Webmail

Aha, nu dus een nieuwe website. In plaats van een site te maken, laat ze mijn (en van anderen) de problemen eens op gaan lossen.

[Voor 52% gewijzigd door Kecin op 05-10-2009 20:04]

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Loekie schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:06:
[...]

kheb liever dat ze mijnziggo weer online gooien, ik heb geen idee of m'n order is binnengekomen en met dit soort grappen kan het maar zo zijn dat er orders tussen uit vallen.
Vervelende is dat ik vrijdag besteld heb en de voorwaarden voor de gratis ontvanger bij AiE plus veranderd zijn naar niet gratis... :S
Ik zie het ja. Ook vrijdag besteld, en toen stond het er nog niet.
En kan ook nergens achterhalen of mijn bestelling met "gratis" decoder wel is doorgevoerd.
Het zou me weer eens niets verbazen of ze nemen ons weer te pakken.
* Kecin krijgt nog 329 euro van ziggo terug d.m.v. cashback actie, en wacht daar nu al 5 maanden op.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb vandaag de brief binnen gekregen. Morgen krijg ik het pakket.
Vorige week aangesloten bij iemand, incl monteur, maar op de brief stond "doe het zelf installatie". Geen monteur daar gezien, ook bij mijn eigen monteur erbij gedaan, en staat er ook doe het zelf installatie. Dat is dus wel vreemd. Gelukkig heb ik hier zelf genoeg kennis voor :).

Ik had besteld voordat de wijziging van 49 euro voor een decoder erdoor kwam. (Was een half uur later dat dat kwam), en hoef gelukkig niet te betalen voor de decoder.
Ondertussen haal ik nu 24 mbit, dat was 19 ooit. Dus blijkbaar voeren ze die snelheidsupgrade gelijk door.

Verder heb ik met mijn ITV Cisco PVR een probleem, opname's haperen heel vaak. Erg lastig.

[Voor 5% gewijzigd door Kecin op 08-10-2009 13:10]

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Loekie schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:07:
[...]

Zou je voor mij willen kijken of deze al bij mijn order op ziggo.nl staat? Ik heb ook vrijdag besteld en daar komt die order bij mij niet voor.

Staat er wel tussen...

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Loekie schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:22:
[...]

Grmbl, hoe laat heb je besteld? Heb je ook monteur en opzeggen vorige internet aangevraagd?
Kan me me voorstellen dat dat de reden is. Wacht wel even contact-formulier af, heb nl al wel de bevestiging van ontvangen bestelling en de opties gekregen bij aanvraag.
Nee, ik was al klant bij Ziggo. Nja, voormalig @Home, en sinds een week of 3 is het bij ons mogelijk over te stappen op AIE. Dus die heb ik er niet bij besteld :).
Ow, ik zie net dat ik een beetje gelogen heb over vrijdag, kennelijk met de dagen in de war.
Wed, Sep 30, 2009 at 8:56 PM, toen heb ik het dus besteld als ik mijn e-mail mag geloven.
Sorry.,

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Loekie schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:54:
[...]

Ah kijk, hoe lang staat het al in je overzicht?
Ik ben ook al klant, heb ook m ijnziggo, maar daar staat het niet in het overzicht.
Sinds de 'update' van de ziggo site staat het erin.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zo, de zooi ook is ff aangesloten.
Ik heb 32 mbit down. Dit komt echter door mn router, dus ff nieuwe halen. (Kheb 47 mbit wanneer ik rechtstreeks aansluit).
Iemand nog tips voor routers?

Modem is nog niet uitgevallen, en bij mn buren wel vaak. Vreemd.
Overigens, nieuwsgroepen(Eweka), zit ik op 2900 KB/s, dit met het Ubee modem, en mn router...
Rechtstreeks nog niet geprobeert.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zo, nieuwe router gehaald.
Een Belkin N1 Vision. (Schermpje en meuk erop, maar het belangrijkste: Gbit wan to lan, en Gbit ethernet.)
Werkt allemaal prima. Zelfs nieuwsgroepen haal ik nu 4100 kb/s.
Valt me niet tegen. Voormalig @Home gebied, Cogas. Dit overigens met het Ubee modem, en i.c.m. Eweka.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Hello all,

Ikzelf heb op dit moment geen last van uitvallen o.i.d.
Sterker nog, alleen de eerste paar dagen, dit met het ubee modem.

Mijn opa&oma wonen bij ons aan, hebben een eigen aansluiting, nu de 20mbit verbinding, echter hebben hun steeds geen telefoon/internet.
Nu las ik hier dat het ubee modem warm werd, ik heb dus de modem verplaatst, maakte niets uit.
Nu is het zo dat de oude besjes nogal eens medische klachten hebben, en dan in de categorie dat een telefoon naast het bed erg praktisch is. (Ze hebben nu een mobiel daar liggen.)

Iemand nog tips? Hele topic houd ik al bij, maar volgens mij is het helemaal bagger als het niet werkt, en top wanneer het wel werkt. Vanwaar deze uitersten?

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ziggo heeft eindelijk contact met ons opgenomen nadat we radar & het ziggo radar adres hadden gemailed. (Nog bedankt voor de tip Robbinonline)
Het geld wat we nog terugverwachten is opgelopen tot 419 euro. De directie wil een gesprek met ons aangaan. 'T zou mij benieuwen!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

amdboy1983 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:42:
Met betrekking tot de snelheidsverhoging is ziggo een beetje krom in zijn berichtgeving.
ik lees nu net een artikel op ziggo zelf(vergelijking adsl/kabel)

zie link

https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/adsl/

en lees dan wat onderaan staat....

Supersnel downloaden 120 Mbps**

lees ik onderaan bij het ** wat er staat

** Binnenkort beschikbaar in Amersfoort, Enschede, Meppel, Maastricht, Tilburg en Heerhugowaard. Andere gebieden volgen in de komende jaren.

vooral de laatste 2 woorden vind ik hier opeens vreemd ...... in de komende JAREN?

hmm ben benieuwd wat nu opeens de planning van ziggo word.
2010 is al over een dikke maand.
En ik neem aan dat ze heel Nederland van dekking willen voorzien. Dat kan je niet zo in een maand doen.
(Technisch en organisatorisch). Dus ik denk dat 2011 het meest snelst haalbare is... (14 maanden zeg maar, dus jaren valt nog mee.)

[Voor 5% gewijzigd door Kecin op 25-11-2009 18:50]

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zo, eindelijk goed nieuws van Ziggo vanaf mijn kant.

In mei dit jaar had ik een ITV pakket besteld, deze is nooit aangekomen, bestelling geanuleerd.
Vervolgens bij de BCC het pakket gekocht voor 459 euro, hiervan zou ik via een cashback actie 329 euro terug krijgen. Helaas nooit gehad.

Nu hebben we een boel klachten gestuurd, kregen nergens reactie op, totdat ik hier op het forum de Tros Radar link kreeg toegestuurd, daarheen gemailed. Terugbel afspraak gemaakt.
Hele dag bij huis zitten wachten, vrijgenomen van werk, en ja hoor, niemand die belt.
Afgelopen vrijdag, wederom terugbel afspraak, ook niemand die belt.
Vervolgens belt Ziggo vandaag op mijn werk.

Ik heb aangegeven dat ik:
- 329 euro krijg voor cashback
- 2 dagen vrij nemen erg duur is
- De genotsbeleving van ziggo niet is zoals het hoort
- Elke keer als ik het ziggo logo zie, wel kan kotsen

De vriendelijke meneer heeft toen een bedrag van 600 euro schadevergoeding toegekend.
Ik kan deze 23 december verwachten. Netjes, en ik hoop dat het geld ook daadwerkelijk komt...

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Anoniem: 310797 schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:48:
[...]

hoe kan ik een terugbel afspraak maken?. Heb ook nog wel wat dingen met Ziggo te bespreken die niet door de beugel kunnen. mischien kan ik er ook een schadevergoeding uitslepen :)
Door te mailen naar: radarziggo@office.ziggo.nl

Ik kan dit iedereen aanraden!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik las net overigens dat Net5 in HD uitzend.
Echter is dat hier niet zo? Misschien test-gebieden o.i.d.?

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Mili schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:25:
[...]

via upc en caiway ja
via ziggo nee
Ik las in dit topic dat ze het zagen op Ziggo.
Nu had ik op ziggo gebruikersforum gezien dat Net5 dit pusht ofzo? En dat het uiteindelijk nog SD is.
Maar ik weet er het fijne niet van.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee