Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
josjos schreef op zondag 17 januari 2010 @ 10:34:
[...]

Sommige apps lopen bij mij ook vast (vaak bij het proberen van een nieuwe app). Erg vervelend want een restart is mijn inziens het enige wat dan helpt..?
Graag mij ook even toevoegen: 218D21A4
Ik heb je een invite gestuurd ;)

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:46

Tys

Ronnymes schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:44:
Gathering of Tweakers on BBM group:
[afbeelding]

Voor handige tips en links, kan die tag niet in de beginpost worden gezet?
Ik hou nu op met spammen O-)
"Joining failed

This invitation has expired or has already been used by someone else.
" :(

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Tyson schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:41:
[...]

"Joining failed

This invitation has expired or has already been used by someone else.
" :(
stuur mij even een pin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisc2
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:42
Ronnymes schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:07:
[...]

Ik heb je een invite gestuurd ;)
Ik heb hetzelfde : PIN 217C2899

Kanonnier zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Wisc2 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:25:
[...]

Ik heb hetzelfde : PIN 217C2899
Send ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydnar
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-03-2022
Zou graag toegevoegd willen worden, krijg bij het inscannen telkens de boodschap:
'Deze uitnodiging is verlopen of is al door iemand anders gebruikt.'

PIN: 216BF0B3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
ydnar schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:17:
Zou graag toegevoegd willen worden, krijg bij het inscannen telkens de boodschap:
'Deze uitnodiging is verlopen of is al door iemand anders gebruikt.'

PIN: 216BF0B3
Invite send ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v3cX89
  • Laatst online: 25-08-2024
hi ik had even een vraag, weten jullie toevallig een goede app om de 9700 als afstandsbediening voor winamp te gebruiken? op app world gekeken en google vind ook geen interessante apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 12:39

Rudedadude

Maybe we were born to run

Voor degenen die er behoefte aan hebben: wanneer je gebruik maakt van de Boltbrowser voor je Blackberry, dan kun je daarmee ook Youtube filmpjes in je browser afspelen. Dmv een soort test wordt gedetecteerd welke instellingen de browser daarbij moet gebruiken.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Voeg mij ook maar toe aan de groep aub

[ Voor 11% gewijzigd door Benn1e op 20-01-2010 12:18 . Reden: Pin verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
Benn1e schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:23:
Voeg mij ook maar toe aan de groep aub: 216BD423
Ik heb je uitgenodigt :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Rudedadude schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:45:
Voor degenen die er behoefte aan hebben: wanneer je gebruik maakt van de Boltbrowser voor je Blackberry, dan kun je daarmee ook Youtube filmpjes in je browser afspelen. Dmv een soort test wordt gedetecteerd welke instellingen de browser daarbij moet gebruiken.
Verbeterd dit die baggerkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Ik heb die app uit de BB store waarmee het eerder kon nooit uitgeprobeerd, maar de kwaliteit is nog altijd niet om over naar huis te schrijven...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Rudedadude schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:55:
Ik heb die app uit de BB store waarmee het eerder kon nooit uitgeprobeerd, maar de kwaliteit is nog altijd niet om over naar huis te schrijven...
Die apps zijn ook bagger :p ik heb geduld. Er word ondersteuning voor programmas als Youtube en Uitzending gemist beloofd, en ze zijn er wel, maar de kwaliteit is echt bagger. Toch jammer

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Voor invites en dergelijk graag DM gebruiken. Dit topic is er niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-08 17:53
Ik heb op Google gezocht maar ik kan het n iet vinden.

Mijn Gmail omvat meerdere e-mailadressen die ik dus allemaal doorstuur naar mijn Gmail. Als ik een e-mail stuur kies ik altijd zelf wat mijn "from"-email adres is. Kan ik ook als ik mijn Gmail instel voor deze blackberry via de Blackberry zelf een 'from'-adres kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xardas schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:52:
[...]

Beetje zoeken in App world kan geen kwaad:
Hyves app..
De Hyves App is er niet voor O.S 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Heeft iemand anders ook het probleem dat je jezelf hoort tijdens het bellen? vooral met het volume op max. is dit bij mij goed te merken. Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Laatst online: 18:43
Lawtje schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:48:
Heeft iemand anders ook het probleem dat je jezelf hoort tijdens het bellen? vooral met het volume op max. is dit bij mij goed te merken. Is hier wat aan te doen?
heb je dit bij elk gesprek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RoD schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:52:
[modbreak]Voor invites en dergelijk graag DM gebruiken. Dit topic is er niet voor bedoeld.[/]
Antonyjeweet, kan je je DM aanzetten?

[ Voor 192% gewijzigd door Wolly op 18-01-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joslaa
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2013
Kan ik ook een "invite" krijgen?

PIN 2181E9AC

Bye, Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

VerbalForce schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:21:
Ik heb op Google gezocht maar ik kan het n iet vinden.

Mijn Gmail omvat meerdere e-mailadressen die ik dus allemaal doorstuur naar mijn Gmail. Als ik een e-mail stuur kies ik altijd zelf wat mijn "from"-email adres is. Kan ik ook als ik mijn Gmail instel voor deze blackberry via de Blackberry zelf een 'from'-adres kiezen?
Ik kan bij het instellen van mijn BIS account bij t-mobile per gepushed account instellen wat het 'from' adres is wanneer ik mails beantwoord die ik van dat account binnenkrijg. Maar dat is dus online, niet per verzonden bericht. Maar wanneer je meerdere accounts koppelt kun je dus wel op je Blackberry het betreffende account kiezen om een antwoord vandaan te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Wolly schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:14:
[...]

[...]

Antonyjeweet, kan je je DM aanzetten?
Geen flauw idee hoe dit moet :P

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Ping mij gewoon wie er gebruik wil maken van GoT BBM, dan hoeft dat niet hier telkens worden gevraagd ;)
M'n nummer staat hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Veel hebben het over een standbytijd van 3 dagen, maar ik haal 1,5 a 2 dagen maar meer ook niet.
En gebruik ik hem om muziek te luisteren,1/2 uurtje film kijken, twitter, bbm, Wifi en een paar belletjes.
Aan het einde van de avond heb ik nog 3 bars over (van 6.30 t/m 23.00) , meestal in de ochtend nog 2,5 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
housekamp schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:09:
[...]

heb je dit bij elk gesprek?
Dat weet ik niet helemaal zeker, ik ga er vanaf nu ook beter op letten, het komt in ieder geval wel vaak voor en ook met verschillende personen/telefoons. Ik heb net ook naar mijn 2e telefoon (iphone) gebeld, en toen was het ook duidelijk hoorbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:25:
[...]

De Hyves App is er niet voor O.S 5.0
De Hyves App werkt prima op mijn 9700 met O.S 5.0.
Even googlen of via Hyves downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nog steeds geen toestel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik ook niet. Is al weken niet op voorraad bij Vodafone winkels. Benieuwd hoe lang het nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Heeft er hier niemand last van het Random rebooten van zijn 9700?
Ik word er helemaal gek van en sta op het punt mijn BB terug te sturen.
Ik heb hem al geprobeerd te wipen, nieuwe firmware erop gezet alle 3rd party apps eraf gehaald.
Het blijft gebeuren.....
Ik hoor graag als er mensen zijn bij wie dit ook gebeurd...

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesudio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-08 08:19
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:04:
Krijg net ineens een bedankbrief van Vodafone voor het verlengen van abbo, misschien komt mijn toestel ook vandaag? *wishfull thinking* :*)

Ik heb de Brando Ultra Clear screenprotector besteld vandaag, was maar €9,29 inclusief verzendkosten. Cheapo! :)

EDIT: zie net op My Vodafone dat ze mijn abonnement ook al hebben veranderd in het nieuwe abonnement. :? :/

EDIT2: Ben aan het rondkijken op My Vodafone en zie dat mijn tegoed nog € 17,42 is. Gisteren was het nog €45 (ja, ik maak mijn abbo nooit op, vandaar dat ik nu een 12,50 abbo heb gekozen). Allemaal leuk en aardig dat ze het veranderd hebben maar ik heb geen toestel? 8)7

EDIT3: Extra's
BlackBerry Internet Nationaal (€ 8,93)
BlackBerry Internet Nationaal (€ 17,85)

Blackberry internet dus ook al geactiveerd, handig zeg, zonder Blackberry! :+
Heb hetzelfde, ware het niet dat mijn Internet Blox dus ook al afgesloten is. Heb daar contact over opgenomen met ze en mbt jouw probleem vertelden ze dat ik contact op moest nemen op de dag dat ik mijn BB binnen had, waarop ze de teveel betaalde periode (ingangsdatum BIS -> leverdatum BB) zouden crediteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesudio schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:59:
[...]

Heb hetzelfde, ware het niet dat mijn Internet Blox dus ook al afgesloten is. Heb daar contact over opgenomen met ze en mbt jouw probleem vertelden ze dat ik contact op moest nemen op de dag dat ik mijn BB binnen had, waarop ze de teveel betaalde periode (ingangsdatum BIS -> leverdatum BB) zouden crediteren.
Dat hebben ze niet tegen mij gezegd, maar ik zal het proberen als het toestel binnen komt.. ooit. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ronnymes schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:09:
Veel hebben het over een standbytijd van 3 dagen, maar ik haal 1,5 a 2 dagen maar meer ook niet.
En gebruik ik hem om muziek te luisteren,1/2 uurtje film kijken, twitter, bbm, Wifi en een paar belletjes.
Aan het einde van de avond heb ik nog 3 bars over (van 6.30 t/m 23.00) , meestal in de ochtend nog 2,5 over.
ik heb het idee dat alle blackberry's hier last van hebben zie ook mijn post hier:
Blackberry Storm (9500) topic - deel 2

Vind het echt slecht ze pretenderen iets dat ze niet waar kunnen maken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

Wat voor screenprotectors en case/skin gebruiken jullie? Welke zijn het beste en waar kan ik deze kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jig schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:25:
Wat voor screenprotectors en case/skin gebruiken jullie? Welke zijn het beste en waar kan ik deze kopen?
Ik heb de Brando Ultra Clear besteld via brando.com (€9 zoveel incl) en siliconen hoesjes via eBay (€3,72 voor 3 incl). Ook een verschrikkelijk kitsch hoesje via dinodirect.com :*)

Ik weet alleen nog niets over de kwaliteit van de hoesjes want die heb ik nog niet binnen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudedadude schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:58:
[...]

Ik kan bij het instellen van mijn BIS account bij t-mobile per gepushed account instellen wat het 'from' adres is wanneer ik mails beantwoord die ik van dat account binnenkrijg. Maar dat is dus online, niet per verzonden bericht. Maar wanneer je meerdere accounts koppelt kun je dus wel op je Blackberry het betreffende account kiezen om een antwoord vandaan te sturen.
Heb je dit toevallig ook bij een Gmail account gedaan, ik heb vandaag voor een test mijn Gmail Adres los toegevoegd en heb het gevoel dat ik een andere Activation mail kreeg dan bij het gebruik van mijn "Forwarded" adres i.c.m. Gmail. Wellicht dattie toch heel Low Level controleert of het Gmail of een ander Account is.

Kan mijn Vaste Mail adres even niet testen (die staat in verbinding met m'n agenda en anders staat alles er straks dubbel in etc.).

Kunnen jullie misschien bevindingen m.b.t. het Binnenhalen van Push mail hier vermelden: [BlackBerry Push Mail] Vertraging ontvangst?, wil even een overzichtje krijgen of het nou aan mij ligt, of dat de Direct Push zoals vele zeggen toch niet zo direct is als gewenst.

@JIG: Ook ik kan beamen dat de Brando zeker geen slechte keus is, gebruik ze al jaren met veel plezier :P. De standaard Pouch die bij het apparaat geleverd wordt heeft zeker z'n voordelen. Hierdoor kun je ervoor zorgen dat wanneer hij uit de hoes is (bijvoorbeeld naast je op het bureau ligt), de ringtones zachtjes afgaan. En zodra hij in de hoes zit (bijvoorbeeld in je broek) hij gewoon op een hard volume overgaat.

Had vroeger altijd een Cozip Skin, opzich best degelijk spul (maar had hem eigenlijk enkel voor Optische redenen, beschadigingen aan het toestel).

Kan nu haast niet meer zonder de Originele "Slimme" Hoes.

[ Voor 20% gewijzigd door JunkieXP op 19-01-2010 13:04 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:51:
Beste Mensen,

Heeft er hier niemand last van het Random rebooten van zijn 9700?
Ik word er helemaal gek van en sta op het punt mijn BB terug te sturen.
Ik heb hem al geprobeerd te wipen, nieuwe firmware erop gezet alle 3rd party apps eraf gehaald.
Het blijft gebeuren.....
Ik hoor graag als er mensen zijn bij wie dit ook gebeurd...

Groet
Ik heb het device nu een maand en slechts 1x een reboot gehad, dit nadat ik rare dingen deed met een 3rd party youtube applicatie. Verder nooit, het is dus niet normaal!
Wii4all schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:03:
[...]
ik heb het idee dat alle blackberry's hier last van hebben zie ook mijn post hier:
Blackberry Storm (9500) topic - deel 2

Vind het echt slecht ze pretenderen iets dat ze niet waar kunnen maken.
Ik denk dat je idee niet goed is. Ik haal 3 á 4 dagen met mijn batterij als ik een beetje internet, bel, sms en wat muziek luister. Als ik kies voor 2G ipv 3G en zuinig doe gaat de accu zeker meer dan een week mee. Naar mijn mening is de accuduur veel beter dan bijvoorbeeld bij HTC, waar ik met de Diamond2 net één dag haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
das raar met de diamond 2 haal ik altijd minimaal 3 dagen.....
met oa. blutooth continue aan....

Ik zal eens kijken als ik hem op gewoon gsm zet ipv 3g.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jiv
  • Laatst online: 19-01-2010

jiv

Vraagje;
Ik ben van KPN overgestapt naar T Mobile met nummerbehoud. Alleen KPN is een beetje sloom en ze hebben mijn nummer nog niet vrijgegeven waardoor ik nu zonder BIS zit (gaat volgende maand in).

Weet iemand hoe je die Blackberry Enterprise activering kan doen via WIFI ? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar krijg een netwerk foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb een apart probleem en ik krijg het niet opgelost;

Als ik op mijn computer of via webmail een gmail mailtje schrijf en dus nog in het concept bezig ben dan krijg ik op me blackberry meldingen binnen alsof ik een nieuwe mail binnen krijg, maar dit is mijn eigen concept mailtje. Erg irritant want als het een lange mail is die ik schrijf komen er wel 8 "mails" binnen!

Ik heb al gezocht in de instellingen van Gmail of ik concept mails offline kon zetten ofzo, maar ik krijg het niet voor elkaar, heeft iemand dit ook? En nog beter, heeft iemand hier de oplossing voor?

Thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:01

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Mesudio schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:59:
[...]

Ik heb zojuist mijn BB ontvangen en heb direct gebeld met KS van Vodafone.
Mijn zorgeloos internet is binnen het uur omgezet naar BIS.
Ik ben alleen vergeten te vragen naar welk BIS abbo ik ben omgezet.
Zo toch nog maar een keertje bellen :)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je PIN gekoppeld is aan je telefoon nummer of aan je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:33:
Nee alleen aan je toestel ;)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:33:
Pincode is normaal gesproken gebonden aan je simkaart.
Een wachtwoord is ingesteld op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

nAffie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:28:
[...]

Nog maar een keer proberen met de barcode.
Scan deze dus in BlackBerry Messenger in...

Gathering of Tweakers on BBM group:
[afbeelding]
Misschien een domme vraag van mij:
Hoe scan je in vredesnaam iets in met BBM of überhaupt met BB?
Ik ben een newbie met BB in het algemeen O-)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Zondagskindje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:32:
[...]

Misschien een domme vraag van mij:
Hoe scan je in vredesnaam iets in met BBM of überhaupt met BB?
Ik ben een newbie met BB in het algemeen O-)
In de bbm zit een scan optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Ronnymes schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:34:
[...]

In de bbm zit een scan optie ;)
Okee, en waar kan ik die scanoptie vinden in BBM?
Ben trouwens nu de laatste versie aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:31:
[...]

Pincode is normaal gesproken gebonden aan je simkaart.
Een wachtwoord is ingesteld op je telefoon.
Hij bedoelt de PIN van de Blackberry ;)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:33:
das raar met de diamond 2 haal ik altijd minimaal 3 dagen.....
met oa. blutooth continue aan....

Ik zal eens kijken als ik hem op gewoon gsm zet ipv 3g.
Ik ga er dan vanuit dat je op de D2 geen exchange verbinding met pushmail had ingeschakeld.
Dat moet je wel meenemen voor een eerlijke vergelijking, want de BB heeft dit ook continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Zondagskindje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:37:
[...]

Okee, en waar kan ik die scanoptie vinden in BBM?
Ben trouwens nu de laatste versie aan het downloaden
De oude versie had deze optie nog niet.
Je hebt in de nieuwste versie de optie om aan te melden bij een groep dit kan door een tag in te scannen of de pin in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Fraggar schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:22:
[...]

Ik ga er dan vanuit dat je op de D2 geen exchange verbinding met pushmail had ingeschakeld.
Dat moet je wel meenemen voor een eerlijke vergelijking, want de BB heeft dit ook continue.
Ik wil het liefs helemaal niet verglijken maar hoe kun je dan toch aan een standby tijd van laten we zeggen 100 uur komen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Voor de liefhebber van OS updates, ik heb een Nederlandse versie gevonden van 5.0.0.423 :)
http://www.vodafone.de/hi...upport_158961.html#rights

Ik ben hem nu aan het flashen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Ronnymes schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:55:
Voor de liefhebber van OS updates, ik heb een Nederlandse versie gevonden van 5.0.0.423 :)

volgens mij is dat duits? en niet nederlands :/

Als ik via de officiele BlackBerry site naar software downloads ga, en dan bij sectie Europe bij KPN ga kijken, dan kan ik daar voor de 9700 gewoon versie v5.0.0.541. Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 21% gewijzigd door lawtshjj op 19-01-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Lawtje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:11:
[...]

volgens mij is dat duits? en niet nederlands :/

Als ik via de officiele BlackBerry site naar software downloads ga, en dan bij sectie Europe bij KPN ga kijken, dan kan ik daar voor de 9700 gewoon versie v5.0.0.541. Iemand hier ervaring mee?
Ik ga gelijk kijken, maar de Duitse versie ondersteund ook de Nederlandse taal ;)
Wil je er een link bij zetten, ik kan KPN niet vinden..

Edit/ laat maar dat is namelijk de "Package Version: 5.0.0.541" van de OS 5.0.0.344 ( stock )

[ Voor 13% gewijzigd door Ronnymes op 19-01-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Ronnymes schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:25:
[...]

De oude versie had deze optie nog niet.
Je hebt in de nieuwste versie de optie om aan te melden bij een groep dit kan door een tag in te scannen of de pin in te vullen.
Dat klopt inderdaad. Ik heb nu inderdaad de scanoptie. Echter, als ik de barcode inscan, krijg ik de melding dat de uitnodiging is verlopen oid ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
Ronnymes schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:55:

Oke top! Was al opzoek voor deze, kon alleen nog de EA versie vinden... Door prive omstandigheden ook niet meer opzoek geweest...
Bedankt voor de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
Trouwens.....
Hier de Vodafone NL van .423...!!!!
https://www.blackberry.co...6D1302C0A159F6436D01E9EB0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Dat is dezelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
De foto kwaliteit lijkt wel te zijn verbeterd zie : http://twitpic.com/yuc0t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
Ja voor degene met Vodafone NL... Hoef je de Vendor.xml niet te verwijderen,,, ;)
Ronnymes schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:50:
Het schijnt dat dit ook de "Most Stable Version" is...
Ik ben hem nu aan het flashen...

[ Voor 38% gewijzigd door mitchi3 op 19-01-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:28:
Ik wil het liefs helemaal niet verglijken maar hoe kun je dan toch aan een standby tijd van laten we zeggen 100 uur komen?
De stats die ze geven zeggen letterlijk 'standby-time', daarmee bedoelen ze niet dat je telefoon op 3G een data-verbinding open heeft staan die continue checkt op email, wat in de praktijk wel het geval is bij een BlackBerry.

Wanneer je je BlackBerry enkel met een 3G of 2G telefoonnetwerk zou verbinden zonder data-verbinding, en zonder veel gebruik te maken van het toestel, ga ik ervan uit dat die tijden wel gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Ronnymes schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:50:
kan je niet voor ons ff terug gaan naar de vorige build, het zelfde kiekje maken, en beide foto's naast elkaar leggen? :+
maar het ziet er opzich wel netjes uit voor een 3.2MP. Ik kan met zulke foto's wel leven. voor betere foto's moet je ook vaak niet bij je GSM zijn, maar gewoon een digi-cam pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'ze zijn reeds december niet meer op voorraad, er heeft in december namelijk ook nog een verandering van magazijn plaats gevonden'

|:(

[ Voor 156% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:40:
'ze zijn reeds december niet meer op voorraad, er heeft in december namelijk ook nog een verandering van magazijn plaats gevonden'

|:(
En men kon niet een 'verwachtte leverdatum' geven die enigzins gebaseerd is op iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:39:
[...]

En men kon niet een 'verwachtte leverdatum' geven die enigzins gebaseerd is op iets ?
Bij mij gaf vodafone aan dat ik hem 1 februari kon verwachten?? Nou ik hoop het maar.. Duurt mij echt al veels te lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:42
mitchi3 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:58:
[...]

Ja voor degene met Vodafone NL... Hoef je de Vendor.xml niet te verwijderen,,, ;)

[...]

Het schijnt dat dit ook de "Most Stable Version" is...
Ik ben hem nu aan het flashen...
ff voor mijn beeldvorming aangezien ik nog een BB noob ben...

Zijn alle O.S. releases van BB branded of zo ?

Wat nou als je een unbranded BB9700 hebt, waar haal je dan je nieuwste O.S. vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 18:38
Ik heb het hier op het forum gezocht alleen enkel josjos had het hierover maar:

Als ik mijn hotmail bericht heb gelezen op mn blackberry, dan wordt ie niet als gelezen weergegeven op hotmail.com (pc)

heeft iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Supershiva schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:59:
[...]

Wat nou als je een unbranded BB9700 hebt, waar haal je dan je nieuwste O.S. vandaan ?
Ik heb ook een unbranded bb, wat je doet is gewoon de vendor xml deleten ( staat in Program Files\Common Files\Research In Motion\AppLoader
En dan klik je op "loader"
Meer niet, je hebt ook niks van Vodafone of iets anders erop staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje ik wil graag een bb 9700 maar ik keek op www.studentenmobiel.nl en dan zie ik voor 1 jaar staan relax 35 en een geel balke voor €26,95 dan lees ik verder en zie ik weel een geel balkje en daar staat inc. onbeperkt interneten moet ik dan €26,95 betalen en heb ik ook gelijk een Instant Email of moet ik dan nog een extra kosten betalen van €11,20 ofzoo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Ik denk dat alleen t-mobile of studentmobiel dat kunnen beantwoorden, wij niet :) Punt is dat je voor optimaal gebruik van je BB wel Instant email nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:21:
Ik heb een vraagje ik wil graag een bb 9700 maar ik keek op www.studentenmobiel.nl en dan zie ik voor 1 jaar staan relax 35 en een geel balke voor €26,95 dan lees ik verder en zie ik weel een geel balkje en daar staat inc. onbeperkt interneten moet ik dan €26,95 betalen en heb ik ook gelijk een Instant Email of moet ik dan nog een extra kosten betalen van €11,20 ofzoo ?
Ik kan het je wel vertellen, je betaalt die extra €11,90 p.m. als je dit namelijk uitvinkt wordt het toestel ineens €114,-.

[OnTopic]

Wordt gefrustreerd van die hele BIS Push Issues i.c.m. Gmail, nu al 3 dagen vrijwel Instant Push, maar ben bang dat dit binnen 1 week weer 12 tot 15 minuten gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
Supershiva schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:59:
[...]

De nieuwste kun je hier op het forum vinden als hij uit is... Er is altijd wel iemand die hem post!

@Ronnymes:
Wat vindt je van .423? Ik ben nog niks tegen gekomen... Batterij is bij mij wel sterk verbeterd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
JunkieXP schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:32:
[...]

Ik kan het je wel vertellen, je betaalt die extra €11,90 p.m. als je dit namelijk uitvinkt wordt het toestel ineens €114,-.

[OnTopic]

Wordt gefrustreerd van die hele BIS Push Issues i.c.m. Gmail, nu al 3 dagen vrijwel Instant Push, maar ben bang dat dit binnen 1 week weer 12 tot 15 minuten gaat duren.
Ik heb hier helemaal geen last van... Bij mij is het een kwestie van secondes dat ik ze binnen heb, vanaf het begin al eigenlijk... Heb je bij Gmail wel je push instellingen aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nooit "Push Instellingen" zien staan, maar vindt het zo frappant dat hij het altijd een aantal dagen nadat ik hem aan mijn BB gekoppeld heb gewoon Instant Push doet, en hierna mee stopt. Heb hem als Imap account ingesteld bij de Gmail Settings, kun jij me nog vertellen waar de specifieke Push Instellingen staan (met screenshot o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:39:
[...]

Ik heb net net gevraagd

'Carima: nee, excuses op dit moment is het nog niet bekend
Carima: een verdere indicatie kan ik u hierover niet geven'

Toen kreeg ik het advies om de online-winkel te bellen, dat ga ik zo maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levertijd BB Bold 9700 nog 3 a 4 weken bij Vodafone... |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Iemand hier met KPN/Hi ook problemen om een dataverbinding tot stand te brengen?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Eoghlear schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:58:
Iemand hier met KPN/Hi ook problemen om een dataverbinding tot stand te brengen?

Groet,
nee? wat bedoel je precies met dataverbinding? 3G/BIS/verbing met je computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was zo eigenwijs om toch weer te gaan experimenteren met mijn Mail Accounts.

Wanneer je het account weggooid waar je e-mail aan gekoppeld is, ben je je koppeling kwijt en staat deze op standaard, dit krijg je niet gemakkelijk terug naar je "nieuwe" standaard account.

Na wat zoekwerk heb ik het toch gevonden, ga naar opties in je Agenda en in het menu waar bovenaan Agendaopties staat, type je gewoon "move", hij vraagt vervolgens of alle standaard agendaitems verplaatst dienen te worden naar je Standaard Agenda Service Account, en dit bevestig je.

Zo komen de items ook weer terug in je Today Screen etc.

Doe er je voordeel mee.

Iemand die deze optie (Contact Sync) al bij zijn Gmail account heeft staan op de BIS?
Afbeeldingslocatie: http://media.boygeniusreport.com/wp-content/uploads/2009/11/bis-contact-sync.jpg

Kan hem namelijk wel in de Help Functie van T-Mobile vinden, maar staat bij nog niet toegevoegd aan mijn Gmail account :(.

[ Voor 19% gewijzigd door JunkieXP op 21-01-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesudio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-08 08:19
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:54:
Levertijd BB Bold 9700 nog 3 a 4 weken bij Vodafone... |:( 8)7
Pfff, word er een beetje ziek van. Bestelling geplaatst op 23-12, dus in totaal 2 maanden wachten op die phone zit er dik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesudio schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:39:
[...]

Pfff, word er een beetje ziek van. Bestelling geplaatst op 23-12, dus in totaal 2 maanden wachten op die phone zit er dik in.
Ben ik net gaan boodschappen doen, zijn ze geweest met een pakketje van Vodafone? |:( Nu komen ze het morgen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huh, eerst moet je nog 2 á 3 weken wachten en nu istie er, vreemd :P. Balen dat je er niet was, Maar wel beter dat hij eraan komt :).

Hoop dat andere geen dagelijks report van de lange tergende levertijden gaan bijhouden. Af en toe een reactie over het gemis van je toestel tot daar aan toe, maar een dagelijks report van een Toestel wat maar wegblijft zonder aanvulling van potentieel interessante informatie vind ik zonde. Mag je wel hier doen: [ABO] BlackBerry Bold 9700 Levertijden- en abonnemententopic, maar hou het hier dan lekker over de coole gadgets en hippe progjes (en de vele problemen met het toestel zelf haha :p)

Mist nog steeds het algemene BB topic, aangezien zoveel vragen uit het 8900 8520 9000 en 9700 topic in 1 oogopslag behandelt kunnen worden.

[ Voor 29% gewijzigd door JunkieXP op 21-01-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:32:
Af en toe een reactie over het gemis van je toestel tot daar aan toe, maar een dagelijks report van een Toestel wat maar wegblijft zonder aanvulling van potentieel interessante informatie vind ik zonde. Mag je wel hier doen: [ABO] BlackBerry Bold 9700 Levertijden- en abonnemententopic, maar hou het hier dan lekker over de coole gadgets en hippe progjes (en de vele problemen met het toestel zelf haha :p)
Oke, sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geeft niks :p, volgende keer gewoon je bestellingen spreiden:

Post 1:
Nog geen toestel, wacht al 2 maanden, wel een Screenprotector besteld.

Post 2:
Weer gechat, helaas, nog langer wachten. Toch maar alvast hoesjes besteld.

Dan lees ik wel over je teleurstelling heen, wordt bijna verdrietig als ik steeds weer lees dat je nog niet van de BlackBerry mag genieten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
JunkieXP schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:42:
Nooit "Push Instellingen" zien staan, maar vindt het zo frappant dat hij het altijd een aantal dagen nadat ik hem aan mijn BB gekoppeld heb gewoon Instant Push doet, en hierna mee stopt. Heb hem als Imap account ingesteld bij de Gmail Settings, kun jij me nog vertellen waar de specifieke Push Instellingen staan (met screenshot o.i.d.)
Ja ik bedoel niet zo zeer de Push instellingen, maar de POP en de IMAP geactiveert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, heeft iemand van jullie een Desktop Charging Stand voor je BB? Vind je het fijn of is het ruk?
http://www.gsmweb.nl/forms3/0873.htm

Op eBay zijn ze nog goedkoper maar ik betwijfel die kwaliteit, eerlijk gezegd.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:45:
Even een vraagje, heeft iemand van jullie een Desktop Charging Stand voor je BB? Vind je het fijn of is het ruk?

Hela, die heb ik! Het is simpel maar wel designy. Je krijgt alleen het houdertje en je prikt er zelf je lader in. er zit een lampje in, zacht wit licht, wat weergeeft of er spanning op staat. De telefoon wordt opgeladen via de 2 kleine zilveren contactpuntjes aan de onderkant/zijkant van je toestel. Persoonlijk vind ik het prettig omdat ik liever niet zoveel het stekkertje in en uit m'n toestel trek. Daarnaast staat ie gewoon netjes naast me bed.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:45:

Haha, ik zat er vandaag ook weer aan te denken om er eentje te halen, veel meer dan €10,- moet je er echter voor voor betalen (vind ik). Het biedt niet bijster veel functionaliteit, maar het werkt wel gewoon.

Die Contact punten die hem opladen, geven die de telefoon het gevoel dattie in de houder zit (en dus hard afgaat) of toch uit de houder, wel merktie dattie oplaad (nachtkastmodus mogelijkheid), had ik gezien in een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagobert schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:57:
[...]

Hela, die heb ik! Het is simpel maar wel designy. Je krijgt alleen het houdertje en je prikt er zelf je lader in. er zit een lampje in, zacht wit licht, wat weergeeft of er spanning op staat. De telefoon wordt opgeladen via de 2 kleine zilveren contactpuntjes aan de onderkant/zijkant van je toestel. Persoonlijk vind ik het prettig omdat ik liever niet zoveel het stekkertje in en uit m'n toestel trek. Daarnaast staat ie gewoon netjes naast me bed.
Ah oke, dus ik heb geen gedoe met amerikaanse stekkers en dergelijke als ik hem via eBay bestel omdat het een universeel dingetje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:03:
[...]
Ah oke, dus ik heb geen gedoe met amerikaanse stekkers en dergelijke als ik hem via eBay bestel omdat het een universeel dingetje is?
waarschijnlijk niet want het volgende stond onder bij de omschrijving op de site van gsm.nl
Let op: bij deze charging pod zit geen laadkabel. U dient de standaard laadkabel te gebruiken die bij uw toestel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

housekamp schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:49:
[...]

waarschijnlijk niet want het volgende stond onder bij de omschrijving op de site van gsm.nl

[...]
Dan ga ik hem bestellen op eBay, $17 incl is toch wel wat goedkoper als 30€ bij GSMweb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
JunkieXP schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:54:
[...]

Dit is Thema Afhankelijk, het Thema moet ruimte bieden voor het icoontje, ik gebruik bijvoorbeeld het Hypaereon Sliq Thema (in het voorbeeld nog met WeatherEye):
[afbeelding]
Daarbij plaats ik het icoontje op de tweede rij uiterst rechts en implementeert dit Thema het rechtsbovenin, er zijn meer Thema's die een Plekje bieden aan een WeatherApp (of iets soortgelijks).

BeWeather biedt in de betaalde versies ook hun eigen Thema's aan waarbij het icoontje wordt opgenomen.
hoe kan ik dit thema installeren op mijn bb??
als ik het open op mijn bb geeft hij een fout dat het downloaden is mislukt.
met application installer geeft hij aan dat deze applicatie niet compatibel is met mijn bb.

vind het een super thema. iemand enig idee??

alvast bedankt voor de moeite.

groeten marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firefighter2 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:26:
[...]

hoe kan ik dit thema installeren op mijn bb??
als ik het open op mijn bb geeft hij een fout dat het downloaden is mislukt.
met application installer geeft hij aan dat deze applicatie niet compatibel is met mijn bb.

vind het een super thema. iemand enig idee??

alvast bedankt voor de moeite.

groeten marc
Welke link heb je gebruikt om hem te installeren, misschien heb je perongeluk de OS4.6 versie gepakt terwijl je de 9700 (of OS5.0) versie nodig hebt voor de Bold 9700. Probeer deze is: http://bit.ly/3txHfT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
JunkieXP schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:40:
[...]

Welke link heb je gebruikt om hem te installeren, misschien heb je perongeluk de OS4.6 versie gepakt terwijl je de 9700 (of OS5.0) versie nodig hebt voor de Bold 9700. Probeer deze is: http://bit.ly/3txHfT
via bleutooth gekopieerd naar kaart.
via bestandsbeheer op bb geopend.
bb geeft dan bestand downloaden.
daarna foutmelding downloaden mislukt.
bij details staat dan:

907
invalid cod
bestand niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer die link is te bereiken via de BlackBerry Browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
mitchi3 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:18:
[...]

De nieuwste kun je hier op het forum vinden als hij uit is... Er is altijd wel iemand die hem post!

@Ronnymes:
Wat vindt je van .423? Ik ben nog niks tegen gekomen... Batterij is bij mij wel sterk verbeterd!!!
Ik vind hem zeker niet verkeerd, ik ben nu alleen de gmail plugin er aan het uithalen ze zeggen dat die de batterij drained. ( google maar eens op gmail plugin battery drain )
Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
JunkieXP schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:28:
Probeer die link is te bereiken via de BlackBerry Browser?
perfect dan werkt het wel goed.
bedankt voor je hulp.
groeten marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Lawtje schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:21:
[...]

nee? wat bedoel je precies met dataverbinding? 3G/BIS/verbing met je computer?
Probleem verholpen. Schijnbaar waren de heren van KPN aan het werk en was er tijdelijk geen dataverkeer gprs/3g enz mogelijk. Werkt nu weer als een trein in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eoghlear schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:29:
[...]

Probleem verholpen. Schijnbaar waren de heren van KPN aan het werk en was er tijdelijk geen dataverkeer gprs/3g enz mogelijk. Werkt nu weer als een trein in ieder geval.
Volgens mij gaat het met de treinen niet zo best in de weersomstandigheden van de afgelopen tijd. Helft van de Capaciteit valt uit geloof ik. Dus of ik dat laatste nu positief op moet vatten ;).

Iemand overigens de Contact Sync functionaliteit in BIS al gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat barcode scannen? Ik krijg nergens te zien staan 'Scan barcode' ofzo in de messenger.
Ik heb hem nu 3 dagen. batterij zit nu op 20% terwijl ik de hele dag loop te chatten/pingen/internetten.
Echt prachtig. Beter dan die ruk iPhone.

Iemand nog een goeie thema aan te raden?
Pagina: 1 ... 6 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ