Rudedadude schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:58:
[...]
Ik kan bij het instellen van mijn BIS account bij t-mobile per gepushed account instellen wat het 'from' adres is wanneer ik mails beantwoord die ik van dat account binnenkrijg. Maar dat is dus online, niet per verzonden bericht. Maar wanneer je meerdere accounts koppelt kun je dus wel op je Blackberry het betreffende account kiezen om een antwoord vandaan te sturen.
Heb je dit toevallig ook bij een Gmail account gedaan, ik heb vandaag voor een test mijn Gmail Adres los toegevoegd en heb het gevoel dat ik een andere Activation mail kreeg dan bij het gebruik van mijn "Forwarded" adres i.c.m. Gmail. Wellicht dattie toch heel Low Level controleert of het Gmail of een ander Account is.
Kan mijn Vaste Mail adres even niet testen (die staat in verbinding met m'n agenda en anders staat alles er straks dubbel in etc.).
Kunnen jullie misschien bevindingen m.b.t. het Binnenhalen van Push mail hier vermelden:
[BlackBerry Push Mail] Vertraging ontvangst?, wil even een overzichtje krijgen of het nou aan mij ligt, of dat de Direct Push zoals vele zeggen toch niet zo direct is als gewenst.
@JIG: Ook ik kan beamen dat de Brando zeker geen slechte keus is, gebruik ze al jaren met veel plezier

. De standaard Pouch die bij het apparaat geleverd wordt heeft zeker z'n voordelen. Hierdoor kun je ervoor zorgen dat wanneer hij uit de hoes is (bijvoorbeeld naast je op het bureau ligt), de ringtones zachtjes afgaan. En zodra hij in de hoes zit (bijvoorbeeld in je broek) hij gewoon op een hard volume overgaat.
Had vroeger altijd een Cozip Skin, opzich best degelijk spul (maar had hem eigenlijk enkel voor Optische redenen, beschadigingen aan het toestel).
Kan nu haast niet meer zonder de Originele "Slimme" Hoes.
[
Voor 20% gewijzigd door
JunkieXP op 19-01-2010 13:04
]