Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb mijn 9700 ook sinds een week en er direct de Brando Ultraclear screenprotector opgedaan.
Je ziet hem niet zitten, prima ding dus!

Itt andere screenprotectors zit de Brando alleen maar op het vlakke gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:48:
Ik heb de bold nu al 5 dagen en ben er super blij mee,
hij is zo snel en makkelijk in gebruik, ben er helemaal gewend aan geraakt.
Ik had vandaag de bold 9000 in me hand naast mijn eigen 9700, wat een verschil:
-de oude bold is groter
-zwaarder
-je merkt toch wel een verschil met de trackpad en trackball

Alleen wat ik wel een beetje minder vind, van de 9700 er is geen hyves app,
En wie is hier bekend met nav4all navigatie?
Heb je ook getypt op de 9000? Ik vind het een stuk fijner typen. Ik kwam er 1 week achter nadat ik de Bold heb gekocht dat de 9700 uitkwam. Maar ben toch blij dat ik de 9000 heb gekozen.
Trackpad is wel een voordeel. Dat balletje heb ik nu een keer moeten vervangen omdat hij heel slecht reageerde, en echt een koeklaag van stof erop zat aan de onderkant.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firefighter2 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:54:
klein vraagje.
als ik mijn bold op de toetsblokkering heb gezet en in de holster schuif verschijnt er nadat ik hem er weer uithaal een menu met daarin 4 talen.
als ik dan nederlands kies verdwijnt deze weer en sta ik weer in het blokkeerscherm.

weet iemand wat dit is en of het uit te zetten is???

mijn telefoon kan ik ook in de standbymodus zetten en dan verschijnt dit menu niet.

iemand een idee????

alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb dit zelf ook, omdat in de lock om wat voor reden dan ook de toetscombo alt + enter beschikbaar bljft.

Via Opties -> Taal -> Snelkoppeling Invoermethode, kan je de instelling op geen zetten, en heb je hier geen last meer van.

[ Voor 39% gewijzigd door JunkieXP op 12-01-2010 02:59 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:43
Ronnymes schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:03:
[...]

Ik heb m'n geluid gewoon aanstaan, hij gaat geen 1 keer over maar je krijgt gelijk een smsje..
ben je er al achter waar het aan kan liggen? komt het niet door een slechte verbinding als je bijvoorbeeld ergens binnen bent. ik heb het al een paar keer gehad bij de mediamarkt met mijn N95 8GB in combi met een Hi abbo. ging niet over, geen melding van een gemist belletje, maar meteen een smsje dat mijn voicemail was ingesproken. Zou zeggen dat het dus eerder aan een slechte verbinding ligt, dan aan je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
heeft iemand enig idee hoe ik mijn bb bold automatisch kan laten verbinden met mijn parrot ck3100 bij instappen in de auto?? nu moet ik dit handmatig doen.

alvast bedankt voor het meedenken.

groeten marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Iemand ervaring met films kijken op de 9700? Er staat in een menutje iets over subtitels, in welk formaat moet je deze bijvoegen?
Ik convert ze nu met Blackberry Video
Nadeel:
- Zelf even pixels invullen
- Converten kost tijd en je levert in op je kwaliteit.
- BB kan zelf al divx bekijken dus waarom converten? (alleen voor subs dus).
Voordeel:
- Hij maakt de subtitels automatisch groter als je een srt toevoegd zodat alles goed leesbaar is.

[ Voor 25% gewijzigd door josjos op 12-01-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
lukt het niet gewoon door er een .srt bestand (met dezelfde naam als de film) te dumpen in hetzelfde mapje als waar je film staat? 9 van de 10 keer werkt dat. kan het alleen niet testen omdat ik nog geen BB heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
housekamp schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:04:
lukt het niet gewoon door er een .srt bestand (met dezelfde naam als de film) te dumpen in hetzelfde mapje als waar je film staat? 9 van de 10 keer werkt dat. kan het alleen niet testen omdat ik nog geen BB heb ;)
Heb ik ook geprobeerd, gewoon srt met zelfde naam, maar nee!
Toch vind ik in de submenu's ondertiteling = AAN, dus de mogelijkheid is er wel, HELP!
Vind er compleet niks van op internet (subtitles + blackberry of subtitles bold 9700).

[ Voor 8% gewijzigd door josjos op 12-01-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
josjos schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:22:
[...]

Heb ik ook geprobeerd, gewoon srt met zelfde naam, maar nee!
Toch vind ik in de submenu's ondertiteling = AAN, dus de mogelijkheid is er wel, HELP!
Vind er compleet niks van op internet (subtitles + blackberry of subtitles bold 9700).
Als avi's/divx zonder te bewerken op mijn blackberry zet, loopt het geluid niet gelijk met het beeld. Bovendien komen de ondertitels niet naar voren. Ik denk niet dat dat nog goed gaat komen met instellingen op de BB.

Wat wel lukt:
AVS Video Converter met instellingen 480x360 (wordt bij testfilmpje automatisch op 480x352 gezet), video bitrate 512.000, audio sample rate 24.000, audio bitrate 64.000, ondertiteling in dezelfde map, op de computer, met dezelfde naam.srt zetten. De ondertiteling wordt dan ingebakken in het filmpje en je hebt niets meer te maken met instellingen op je BB.

Bovenstaande instellingen zijn volgens mij net genoeg om geen/tot weinig kwaliteitsverlies op het scherm te merken. Ziet er bij mij in elk geval super uit.

Succes!

[ Voor 7% gewijzigd door Mikey P op 12-01-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
Mikey P schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:58:
[...]

Als avi's/divx zonder te bewerken op mijn blackberry zet, loopt het geluid niet gelijk met het beeld. Bovendien komen de ondertitels niet naar voren. Ik denk niet dat dat nog goed gaat komen met instellingen op de BB.

Wat wel lukt:
AVS Video Converter met instellingen 480x360 (wordt bij testfilmpje automatisch op 480x352 gezet), video bitrate 512.000, audio sample rate 24.000, audio bitrate 64.000, ondertiteling in dezelfde map, op de computer, met dezelfde naam.srt zetten. De ondertiteling wordt dan ingebakken in het filmpje en je hebt niets meer te maken met instellingen op je BB.

Bovenstaande instellingen zijn volgens mij net genoeg om geen/tot weinig kwaliteitsverlies op het scherm te merken. Ziet er bij mij in elk geval super uit.

Succes!
Bedankt voor de tip! Ik zal het eens proberen, maar:
- Op mijn BB loopt het geluid wel gelijk met het beeld met 700mb divxtjes.
- Er zit een optie ondertiteling op, dus die moet toch aan de praat te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
housekamp schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 07:35:
[...]

ben je er al achter waar het aan kan liggen? komt het niet door een slechte verbinding als je bijvoorbeeld ergens binnen bent. ik heb het al een paar keer gehad bij de mediamarkt met mijn N95 8GB in combi met een Hi abbo. ging niet over, geen melding van een gemist belletje, maar meteen een smsje dat mijn voicemail was ingesproken. Zou zeggen dat het dus eerder aan een slechte verbinding ligt, dan aan je toestel.
Nee ik ben er nog niet achter, maar het heeft niet met het ontvangst te maken.
Dat gebeurde namelijk met vol ontvangst, 1 tel later kreeg ik het smsje binnen dat ik een oproep gemist had.
Ik heb nu een andere software versie, kijken of het probleem er mee is opgelost.

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
firefighter2 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:11:
heeft iemand enig idee hoe ik mijn bb bold automatisch kan laten verbinden met mijn parrot ck3100 bij instappen in de auto?? nu moet ik dit handmatig doen.

alvast bedankt voor het meedenken.

groeten marc
Hoi Marc, in onze auto zit ook een ck3100 en ik heb een 9700 BB.
Ik heb 1x de parrot toegevoegd aan verbindingen van de bb 9700, de telefoon ge-add in de parrot en nu werkt het automatisch. Er zit in het submenu installatie op de BB een applicatie om blutooth apparaten toe te voegen. Als je hem dan laat detecteren in de auto vind hij hem vanzelf. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
JunkieXP schreef op donderdag 31 december 2009 @ 21:24:
[...]

Ben zelf recentelijk overgestapt op het Hypaereon Sliq Theme (met Today Mogelijkheden (o.a. 10 Agenda Items en Berichten weergeven in je HomeScreen), bevalt mij erg goed, en is nog gratis ook, een Aanrader dus:
[afbeelding]
Curve 8900: http://bit.ly/fI6AZ
Bold 9700: http://bit.ly/3txHfT
Krijg jij mails te zien in je homescreen met dit thema? ik heb het ook maar zie geen mailtjes, wel mijn agendapunten trouwens. Moet ik nog iets instellen?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dagobert schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:02:
[...]

Krijg jij mails te zien in je homescreen met dit thema? ik heb het ook maar zie geen mailtjes, wel mijn agendapunten trouwens. Moet ik nog iets instellen?
In OS4.6 krijg ik zowel Mail, als Agenda, als SMS te zien, je moet dan overigens wel op het betreffende icoontje staan, dus voor Agenda moet je de cursor op het Agenda Icoon zetten, voor Mail moet het Mail icoon worden aangewezen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
JunkieXP schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 03:02:
[...]

In OS4.6 krijg ik zowel Mail, als Agenda, als SMS te zien, je moet dan overigens wel op het betreffende icoontje staan, dus voor Agenda moet je de cursor op het Agenda Icoon zetten, voor Mail moet het Mail icoon worden aangewezen etc.
Bij mij werden alleen nieuwe emails en smsjes weergegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
ik ben bijna over de streep voor een 9700, maar heb nog 1 ding. ik heb wat rond gekeken naar navigatie software voor Blackberry's, maar dat is nog vrij lastig. Sure, kan Google Maps gebruiken om ff snel een kaartje te bekijken en een step-by-step route. maar echte voice-guiding zoals met Tomtom etc voor in de auto... nehhh.. Nav4all ook ff uitgetest op mijn N95 om te kijken of dat dan een oplossing is, maar dat beviel me niet echt. vond het maar traag werken en een rommeltje. WayfinderNavigator zou moeten werken op BB's, maar gebruikt dan volgens reviews weer aardig wat data verkeer, en dat is niet echt lekker als je in het buitenland zit. Dus is er wel een goed werkend pakket voor BB's zoals Tomtom?

of word het dan toch maar een losse Tomtom/Carmin aanschaffen puur voor navigeren in de auto. (wel een snellere en betere fix dan op welke GSM dan ook ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met Vodafone gechat over de levering van mijn toestel aangezien ik geen bevestiging heb gehad:

Jacqueline: Ik zie inderdaad de verlenging van je abonnement staat. Het toestel is momenteel niet op voorraad waardoor het toestel op een latere tijd wordt geleverd.

-__-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
josjos schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 08:45:
[...]

Bij mij werden alleen nieuwe emails en smsjes weergegeven..
Dat is idd ook wel zo, heb ik ook, alleen sinds mijn laatste FirmWare upgrade blijven SMSjes soms "hangen" in mijn Today Screen, vond het altijd juist fijn om een overzicht te zien van gelezen en ongelezen berichten, hoef daar niet een lijst met alles te zien.

Goede toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

housekamp schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 08:58:
ik ben bijna over de streep voor een 9700, maar heb nog 1 ding. ik heb wat rond gekeken naar navigatie software voor Blackberry's, maar dat is nog vrij lastig. Sure, kan Google Maps gebruiken om ff snel een kaartje te bekijken en een step-by-step route. maar echte voice-guiding zoals met Tomtom etc voor in de auto... nehhh.. Nav4all ook ff uitgetest op mijn N95 om te kijken of dat dan een oplossing is, maar dat beviel me niet echt. vond het maar traag werken en een rommeltje. WayfinderNavigator zou moeten werken op BB's, maar gebruikt dan volgens reviews weer aardig wat data verkeer, en dat is niet echt lekker als je in het buitenland zit. Dus is er wel een goed werkend pakket voor BB's zoals Tomtom?

of word het dan toch maar een losse Tomtom/Carmin aanschaffen puur voor navigeren in de auto. (wel een snellere en betere fix dan op welke GSM dan ook ;))
Er is op dit moment niet echt goede navigatie software voor op de weg. Google maps en Blackberry kaarten is wel leuk, maar niet voor op de weg. Sygic is al een (paar) jaar bezig met het ontwikkelen van software voor op de BB, maar ik heb het idee dat BB het niet vrijgeeft aan Sygic om die pakketten te verkopen. Ik zelf heb navigatie in mijn auto zitten, dus ik ervaar geen problemen. Maar anders zou ik als ik jou was gewoon een TomTom of iets dergelijks kopen. Werkt toch altijd het beste, geen gezeik met evt. dataverbruik in het buitenland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
JunkieXP schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 03:02:
[...]

Ah, ik ben er achter. Helaas worden alleen de mails op je today screen weergegeven uit die standaard berichten map en niet uit je e-mail adres specifieke mapjes. Die algemene map heb ik namelijk ergens ver weg in een hoekje verstopt omdat ik het zo onoverzichtelijk vind.

edit: oh, en inderdaad alleen nieuwe berichten worden weergegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door Dagobert op 13-01-2010 11:30 ]

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:49:
Net met Vodafone gechat over de levering van mijn toestel aangezien ik geen bevestiging heb gehad:

Jacqueline: Ik zie inderdaad de verlenging van je abonnement staat. Het toestel is momenteel niet op voorraad waardoor het toestel op een latere tijd wordt geleverd.

-__-'
Klopt, zijn momenteel heel moeilijk leverbaar. Veel winkels leveren ze ook ff niet meer, uitverkocht.

Zal nog wel tijdje duren. Volgens de man in de winkel een week of 2, 3.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Mensen die hem al een tijdje hebben :

Ik las net ergens een vergelijking tussen de verschillende BB batterij-covers. Die van de 9700 kwam er als slechtste uit. Hoe bevalt hij jullie ? Zit hij goed vast en blijft hij ook goed vast zitten na een flinke tijd gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:19:
Mensen die hem al een tijdje hebben :

Ik las net ergens een vergelijking tussen de verschillende BB batterij-covers. Die van de 9700 kwam er als slechtste uit. Hoe bevalt hij jullie ? Zit hij goed vast en blijft hij ook goed vast zitten na een flinke tijd gebruik ?
Heb hem vanaf het begin, toen die net uit was. En ik ervaar geen problemen. Je moet zorgen dat je hem goed vast klikt. Thats it. Geen problemen mee. Ook mooi afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:35:
[...]
Er is op dit moment niet echt goede navigatie software voor op de weg. Google maps en Blackberry kaarten is wel leuk, maar niet voor op de weg. Sygic is al een (paar) jaar bezig met het ontwikkelen van software voor op de BB, maar ik heb het idee dat BB het niet vrijgeeft aan Sygic om die pakketten te verkopen. Ik zelf heb navigatie in mijn auto zitten, dus ik ervaar geen problemen. Maar anders zou ik als ik jou was gewoon een TomTom of iets dergelijks kopen. Werkt toch altijd het beste, geen gezeik met evt. dataverbruik in het buitenland :)
Wel jammer dan dat Sygic nog niks concreet heeft laten horen. heb met veel plezier de afgelopen 2 jaar gebruik gemaakt van hun McGuider op de N95. Heeft me altijd netjes op de bestemming afgezet zonder geouwehoer. Voor de rest voldoet de 9700 aan de eisen die ik heb, jammer van de navigatie, maar dan moet ik maar eens een Tomtommetje voor een prikkie op de kop tikken. Prijzen vallen nog wel mee.

Nu maar hopen dat er in de week van 11 februari weer voldoende toestellen op voorraad zijn bij Hi/KPN. Zo'n klein kind ben ik dan ook wel weer om vanaf het eerste moment dat het kan een ander toestel te halen. anders moet ik weer stampvoetend duidelijk maken aan de verkopert dat ik toch dat ding die dag wil hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Jammer
Dear sir,

We are not planning to release version for Blackberry in near future, but it is possible, that later we will do so. For more news and information about releases, please join our mailing list at www.sygic.com section help.

Thank you for contacting support and your interest in our products!

Best regards,

Jozef Vojtko
Sygic, a.s.
Nam. 1. Maja 18
811 03 Bratislava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
dat is zeker jammer.... dan maar een losse navigatie d'r bij voor in de bolide ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
housekamp schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 08:58:

Nav4All op de BB werkt perfect, het menu is wat onhandig maar zeker niet sloom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddyathlon schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:53:
[...]

Klopt, zijn momenteel heel moeilijk leverbaar. Veel winkels leveren ze ook ff niet meer, uitverkocht.

Zal nog wel tijdje duren. Volgens de man in de winkel een week of 2, 3.
Vind het een beetje een naaistraak dat de man bij wie ik hem telefonisch bestelde het niet vermeld heeft, en me gewoon zei dat het tot 10 dagen kon duren. Overigens zei die chatmedewerker ook nog dat ze vandaag of morgen weer bij vodafone binnen zouden komen :/

Ik verwacht er maar niets van, anders ga ik elke dag gespannen zitten wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Heb de BlackBerry 9700 ook een paar uur in mijn bezit en ben erg positief tot nu toe. Het toestel ziet er gelikt uit, en merk zo op het eerste oog ook geen rare design foutjes zoals eerder vermeld in dit topic.

Dit is mijn eerste BlackBerry, dus het is nog wel even wennen. Mijn BIS account is reeds geactiveerd, alleen krijg ik msn nog niet aan de praat. Krijg dan een melding te zien dat de 'service nog niet ingesteld voor dit toestel' ofzo.
Iemand een idee hoe dat op te lossen?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
Spacey23 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:49:
Heb de BlackBerry 9700 ook een paar uur in mijn bezit en ben erg positief tot nu toe. Het toestel ziet er gelikt uit, en merk zo op het eerste oog ook geen rare design foutjes zoals eerder vermeld in dit topic.

Dit is mijn eerste BlackBerry, dus het is nog wel even wennen. Mijn BIS account is reeds geactiveerd, alleen krijg ik msn nog niet aan de praat. Krijg dan een melding te zien dat de 'service nog niet ingesteld voor dit toestel' ofzo.
Iemand een idee hoe dat op te lossen?
Al een battery pull uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
mitchi3 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:56:
[...]

Al een battery pull uitgevoerd?
Ja dat heb ik reeds geprobeerd. Klopt het dat je ook wat moet doen bij geavanceerde opties? Bij Hostrouteringstabel? Ik kan daar klikken op 'Nu Registreren' en heb dat gedaan, maar zie geen veranderingen.

Update:

Een simpel telefoontje naar Hi heeft er voor gezorgd dat alles werkt. Zij hebben mijn toestel geregistreerd bij het draadloze netwerk en nu kan ik wel gewoon op msn! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Sydney08 op 13-01-2010 21:36 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Voor de liefhebbers :
BerryWeather Free Now Available In BlackBerry App World KliK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
Spacey23 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:08:
[...]

Ja dat heb ik reeds geprobeerd. Klopt het dat je ook wat moet doen bij geavanceerde opties? Bij Hostrouteringstabel? Ik kan daar klikken op 'Nu Registreren' en heb dat gedaan, maar zie geen veranderingen.

Update:

Een simpel telefoontje naar Hi heeft er voor gezorgd dat alles werkt. Zij hebben mijn toestel geregistreerd bij het draadloze netwerk en nu kan ik wel gewoon op msn! :)
Dat had ik ook moeten doen ja! Zit bij KPN en moest ook een telefoontje doen... Vriend van mij zit bij Hi en moest ook met klantenservice contact opnemen.

Dus voor degene die bij KPN of Hi zitten en de BIS is geactiveerd, maar nog niet werkend, even klantenservice bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
Ronnymes schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:43:
Voor de liefhebbers :
BerryWeather Free is echt de beste free weather app die er is, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd. Goeie tip inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronnymes schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:43:
Voor de liefhebbers :
Thanks voor de Tip!, Wilde deze stiekem altijd al hebben, al was het alleen al om de Temperatuur in m'n Icon te zien, echter zag ik mezelf niet bepaald betalen voor een Weer applicatie, is eerder een leuk extratje dan broodnodig materiaal, die Free Version is dus Ideaal vooral wanneer je van WheaterEye komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:43:
[...]

Thanks voor de Tip!, Wilde deze stiekem altijd al hebben, al was het alleen al om de Temperatuur in m'n Icon te zien, echter zag ik mezelf niet bepaald betalen voor een Weer applicatie, is eerder een leuk extratje dan broodnodig materiaal, die Free Version is dus Ideaal vooral wanneer je van WheaterEye komt.
Me 2! Gelijk geïnstalleerd. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:49:
[...]

Vind het een beetje een naaistraak dat de man bij wie ik hem telefonisch bestelde het niet vermeld heeft, en me gewoon zei dat het tot 10 dagen kon duren. Overigens zei die chatmedewerker ook nog dat ze vandaag of morgen weer bij vodafone binnen zouden komen :/

Ik verwacht er maar niets van, anders ga ik elke dag gespannen zitten wachten ;(
Eerst zien.......

En anders, als het je te lang duurt, annuleer je de boel en ga je toch naar een Vodafone winkel?
Hou er wel rekening mee dat de prijzen iets kunnen verschillen, maar ok, dan heb je 'm wel meteen in handen :)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
BB BIS gebruikers:
Hoe syncen jullie email? Heeft iemand 2way sync?
Ik heb een IMAP en Hotmail account die 1way sync, ik word er nu al gek van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:41
JunkieXP schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:43:
[...]

Idem hier; ik krijg hem echter niet als widget in mijn hoofdscherm (heb hem nu dus in de bovenste rij applicaties moeten plaatsen.. is het bij jullie wel gelukt hem als widget te installeren zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
freddyathlon schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 07:36:
[...]

Eerst zien.......

En anders, als het je te lang duurt, annuleer je de boel en ga je toch naar een Vodafone winkel?
Hou er wel rekening mee dat de prijzen iets kunnen verschillen, maar ok, dan heb je 'm wel meteen in handen :)
Not ! ... Ik wacht al een paar weken op toestel vanuit de Vodafone winkel. Dus ook daar zijn ze moeilijk verkrijgbaar momenteel.

En prijs is erg laag daar. (30 euro bijleggen bij abo van 35 eur + BIS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imperial_Master schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:48:
[...]

Idem hier; ik krijg hem echter niet als widget in mijn hoofdscherm (heb hem nu dus in de bovenste rij applicaties moeten plaatsen.. is het bij jullie wel gelukt hem als widget te installeren zeg maar?
Dit is Thema Afhankelijk, het Thema moet ruimte bieden voor het icoontje, ik gebruik bijvoorbeeld het Hypaereon Sliq Thema (in het voorbeeld nog met WeatherEye):
Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/8819/hypaereonsliq01.jpg
Daarbij plaats ik het icoontje op de tweede rij uiterst rechts en implementeert dit Thema het rechtsbovenin, er zijn meer Thema's die een Plekje bieden aan een WeatherApp (of iets soortgelijks).

BeWeather biedt in de betaalde versies ook hun eigen Thema's aan waarbij het icoontje wordt opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
Weet iemand of ik een bepaalde agenda als default agenda kan markeren? Ik bedoel dan dat ik alleen van die agenda de entries zie als ik m'n agenda open. Ik heb namelijk 2 mailadressen gespecificeerd en dan krijg je ook 2 agenda's cadeau.

En kan ik een agenda verwijderen? Ik heb de facebook app geinstalleerd en die installeert blijkbaar ook een extra agenda. En laat het nou net het geval zijn dat ik dat helemaal niet wil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleem.

Bij optie telefoonlijstweergave kan ik alleen kiezen uit 3 opties: naam, meest recent en meest gebruikt. Ik mis hierbij de optie logboeklijst.

Als ik nu een oproep gemist krijg en ik open hem niet. Dan is het voor mij niet mogelijk om deze oproep terug te vinden. Ik kan er wel voor kiezek om oproepen in een logboek te plaatsen. Maar dan krijg ik elke keer een berichtje als ik gebeld wordt of een oproep gemist heb. Hebben jullie dit probleem ook??

Dus op het groen knopje drukken, dan naar opties, dan naar algemene opties en dan naar telefoonlijstweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Imperial_Master schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:48:
[...]

Ik weet niet of dit werkt in de "free version" maar in de app heb je een tablad "home screen wallpaper" die vink je aan en helemaal onderaan verander je de wallpaper.

Ik ben trouwens ook weer terug naar de bb versie 5.0.0.344 deze heeft een langere standbytijd vergeleken 5.0.0.421

[ Voor 10% gewijzigd door Ronnymes op 14-01-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proximus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:21

Proximus

100% OC

Voor de mensen die met een tijdelijk internet abbo zitten (zonder BIS), gewoon even bellen met de klantenservice (in mij geval Vodafone) die zijn hem nu voor me aan het omzetten naar BIS.

Ben benieuwd :)

Overigens bevalt de BB uitermate goed, snel, duidelijk. Echter heb ik een paar kleine puntjes, misschien doe ik wat fout?
  • SMS bericht aan het tikken, te vaak op delete en het hele sms'je is weg
  • SMS verstuurd/ontvangen duurt het een eeuwigheid voor deze geopend wordt (of ik moet via 'SMS opstellen werken'
  • Lampje blijft knipperen na ontvangst (software foutje?)
  • Voor MMS heb je BIS nodig?

Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Wie gebruikt er BBmessenger?
Misschien een idee om een "tweakers groep" aan te maken.

M'n PIN staat hieronder.

[ Voor 13% gewijzigd door Ronnymes op 14-01-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Proximus schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:03:
  • SMS bericht aan het tikken, te vaak op delete en het hele sms'je is weg
  • SMS verstuurd/ontvangen duurt het een eeuwigheid voor deze geopend wordt (of ik moet via 'SMS opstellen werken'
  • Lampje blijft knipperen na ontvangst (software foutje?)
  • Voor MMS heb je BIS nodig?
Het hele berichtje verwijderd, dan heb je waarschijnlijk alt+del gedaan.
Het lampje blijft knipperen totdat je hem geopend en weer gesloten hebt, inderdaad een beetje onhandig.
Je andere twee punten heb ik geen antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Heb maar de vrijheid genomen om een BBM groepje aan te maken:
Inscannen vanuit BBM!

http://www.twitpic.com/y2rvt

edit:
crap, plaatje doet het niet meer, maar op de TwitPic link is deze nog wel te zien...

[ Voor 52% gewijzigd door nAffie op 14-01-2010 20:26 ]

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nAffie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:16:
Heb maar de vrijheid genomen om een BBM groepje aan te maken:
Inscannen vanuit BBM!

http://www.twitpic.com/y2rvt

edit:
crap, plaatje doet het niet meer, maar op de TwitPic link is deze nog wel te zien...
Dadelijk werkt die ScanCode als Helpdesk, of zit er 1 iemand met de antwoorden, en zijn het voor de rest enkel "volgelingen".

Ik dacht altijd dat PIN en BBM met elkaar in verbinding staat, maar zover ik nu zag kan ik ook een PIN Bericht versturen zonder BBM, concludeer ik juist als ik zeg dat je PIN een soort van MSN-Adres is, waarmee je kan "inloggen (waarschijnlijk automatisch)" in de BBM en tevens "Mail" kan versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

JunkieXP schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:32:
[...]

Dadelijk werkt die ScanCode als Helpdesk, of zit er 1 iemand met de antwoorden, en zijn het voor de rest enkel "volgelingen".

Ik dacht altijd dat PIN en BBM met elkaar in verbinding staat, maar zover ik nu zag kan ik ook een PIN Bericht versturen zonder BBM, concludeer ik juist als ik zeg dat je PIN een soort van MSN-Adres is, waarmee je kan "inloggen (waarschijnlijk automatisch)" in de BBM en tevens "Mail" kan versturen?
Volgens wikipedia:

BlackBerry PIN is an eight character hexadecimal identification number assigned to each BlackBerry device. PINs cannot be changed and are locked to each handset device. BlackBerrys can message each other using the PIN directly or by using the Blackberry Messenger application.

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Dus kom met z'n allen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

Nog maar een keer proberen met de barcode.
Scan deze dus in BlackBerry Messenger in...

Gathering of Tweakers on BBM group:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/n6ukk9.jpg

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:54:
[...]

Dit is Thema Afhankelijk, het Thema moet ruimte bieden voor het icoontje, ik gebruik bijvoorbeeld het Hypaereon Sliq Thema (in het voorbeeld nog met WeatherEye):
[afbeelding]
Daarbij plaats ik het icoontje op de tweede rij uiterst rechts en implementeert dit Thema het rechtsbovenin, er zijn meer Thema's die een Plekje bieden aan een WeatherApp (of iets soortgelijks).

BeWeather biedt in de betaalde versies ook hun eigen Thema's aan waarbij het icoontje wordt opgenomen.
JunkieXP hoe krijg jij die weather app rechtsbovenin het homescreen? Ik gebruik BeWeather Free...

edit: Na reboot en wat sleepwerk gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen iedereen, (HELP eigenlijk)

Vraagje: heb nu de bold al 1 klein weekje in me bezit. Heb onlangs wunderradio (trial 10 dagen) erop gezet super lekker radio luisteren.. Maar nu komt als ik klaar ben met de app wunder radio wil naar me internet gaan middels logo browser. Vervolgens geeft ie aan dat ie geen verbinding kan maken. Dit terwijl ik een BIS abbo heb van vodafone. Ik snap het niet. Als ik vervolgens naar google ga via de bladwijzers dan doet het hij het wel, telegraaf.nl ook via de bladwijzers nu komt het grappige als ik gewoon nu.nl intik dan doet hij het niet. (melding kan geen verbinding maken met het internet etc etc als het vaker voor komt neem contact met provider) Ook heb ik dan een probleem met youtube.nl dan, kom ik ook niet op en als ik erop kom dan krijg ik een afspeelfout, media fout. ggggrrrrrr. Heb vervolgens me serviceboeken verwijderen opnieuw aangemeld me apn settings staan goed ik weet het niet meer ligt het aan blackberry zelf of staan er misschien verkeerde settings ergens die ik over het hoofd zie. MOet ik een software up dat eof zo iets??

Kan iemand me helpen

groetjes purdy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand NAV4All op zijn 9700 aan de praat?
Ik heb het geinstalleerd. Hij start op, maar ik krijg geen kaart te zien.
Ik krijg telkens de melding "error occured: image failed".
Kan er op internet nog niet veel over vinden anders dan een thread bij Crackberry.Maar ook daarin staat nog geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:23:
Goedemorgen iedereen, (HELP eigenlijk)

Vraagje: heb nu de bold al 1 klein weekje in me bezit. Heb onlangs wunderradio (trial 10 dagen) erop gezet super lekker radio luisteren.. Maar nu komt als ik klaar ben met de app wunder radio wil naar me internet gaan middels logo browser. Vervolgens geeft ie aan dat ie geen verbinding kan maken. Dit terwijl ik een BIS abbo heb van vodafone. Ik snap het niet. Als ik vervolgens naar google ga via de bladwijzers dan doet het hij het wel, telegraaf.nl ook via de bladwijzers nu komt het grappige als ik gewoon nu.nl intik dan doet hij het niet. (melding kan geen verbinding maken met het internet etc etc als het vaker voor komt neem contact met provider) Ook heb ik dan een probleem met youtube.nl dan, kom ik ook niet op en als ik erop kom dan krijg ik een afspeelfout, media fout. ggggrrrrrr. Heb vervolgens me serviceboeken verwijderen opnieuw aangemeld me apn settings staan goed ik weet het niet meer ligt het aan blackberry zelf of staan er misschien verkeerde settings ergens die ik over het hoofd zie. MOet ik een software up dat eof zo iets??

Kan iemand me helpen

groetjes purdy
Hallo Purdy, neem even contact op met vodafone. Die kunnen je zeker weten helpen. Was volgens mij eerder ook iemand met wunderradio met daarna problemen ivm FUP. Weet niet of dat nu ook zo is. Maar altijd goed om even bij vodafone te checken. Is het dan nog niet gefixt, dan kunnen we je evt. hier verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BB Bold 9700 nog steeds niet op voorraad bij Vodafone |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@djelgrande

Heb ik gedaan antwoord in eerste instantie was dan ook je net werk is goed probeer je serviceboeken te verwijderen en dan op nieuw via je hostrouteringstabel je aanmelden. Dit heb ik wle 4 a 5 keer gedaan..... |:(
Ik weet het ook niet meer. baaal wel nu.....andere optie van vanuit vodafone was toestel leeg maken en opnieuw updaten ofzo iets....Nog iets wat me opviel is er verschil tussen de je normale browers icoontje en die met het WAP logo? Zijn er ideale instellingen voor bold 9700 waarbij alles het gewoon doet zonder problemen? zucht :'( Wat ook apart is zijn de bladwijzers ....daarin zitten ook nog meer instelling of misschien heb ik het verkeerd dat ik nu misschien te negatief ;( wordt over de bold 9700......
ik hoop echt ergens een oplossing is..

p.s. wat is FUP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 13:53
Fair use policy

[ Voor 5% gewijzigd door MMMMMM op 15-01-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik knal die bold uit het raam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:22
nAffie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:28:
[...]

Nog maar een keer proberen met de barcode.
Scan deze dus in BlackBerry Messenger in...

[afbeelding]
Kom jou echt overal tegen he.. :P

Ik ga hem zometeen ophalen bij het postkantoor.. dan twitter ik m'n pin wel ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Mensen ... 2 vragen :

- kun je , zonder allerlei betaalde apps te hoeven installeren, tetheren met je BB9700 naar je laptop ? Dus bijv. met de Blackberry Desktop software ?

- bestaat er voor de BB9700 net zoiets als Joikuspot voor Nokia ? Dat je de telefoon instelt als een soort wifi-hotspot (zodat je bijv. met een iPod Touch kunt internetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom123
  • Laatst online: 16-09-2022
Ik heb mijn Blackberry Bold 9700 op 18 december besteld bij Hi, maar mijn bestelstatus is pas gister veranderd in: Product niet op voorraad. Heeft iemand enig idee wanneer deze weer wordt aangevuld? Ik wacht nu al zo lang namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, ik heb geen idee. Installeer is BB Desktop Manager, probeer even te updaten of iets dergelijks. Weet niet of je de laatste nieuwe firmware hebt. Probeer dat eens. Ik ervaar geen problemen. Ik zit echter ook niet veel op internet. Ik gebruik overigens wel gewoon het 'internet' icoon ipv 'WAP'. Als het probleem alleen met de browser is kan je ook altijd kijken voor Opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Niet online
BoXie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:37:
Mensen ... 2 vragen :

- kun je , zonder allerlei betaalde apps te hoeven installeren, tetheren met je BB9700 naar je laptop ? Dus bijv. met de Blackberry Desktop software ?
Ja, kan met Blackberry Desktop. Werkt gemakkelijk, betrouwbaar en snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/n6ukk9.jpg

Voor handige tips en links, kan die tag niet in de beginpost worden gezet?
Ik hou nu op met spammen O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Ronnymes op 15-01-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
lid geworden, dat scannen werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:39

Rudedadude

Maybe we were born to run

Maandag besteld, sinds gisteren de bold in huis. Alleen is bis nog niet ingegaan, waardoor ik nog niet bij de app world kom ed. Ik ben er al wel achter dat google maps alleen gebruik maakt van mobiel internet, niet van mijn wifi verbinding... Ik heb overigens besteld bij gsmweb en heb een abo bij t-mobile

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-08 17:53
@Rudedadude, is je toestel branded?

@ rest, ik ga een T-mobile Instant E-mail abonnement nemen en dan heb ik de volgende snelheden:
Download: tot 384 Kb per seconde.
Upload: tot 64 Kb per seconde.

De Bold 9700 ondersteunt HSDPA. Is het dan niet zonde om de bold 9700 te nemen daar deze veel snellere snelheden aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
basicbeat schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:30:
lid geworden, dat scannen werkt prima
Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Weer een leuke Blackberry app : http://www.poynt.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ronnymes schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:44:
[afbeelding]

Voor handige tips en links, kan die tag niet in de beginpost worden gezet?
Ik hou nu op met spammen O-)
Toegeveogd :) Nog niet veel mensen in de GoT groep >:)
Ben eigenlijk wel benieuwd of er meerdere van dit soort 'openbare' groepen bestaan?

[ Voor 15% gewijzigd door SgtElPotato op 15-01-2010 23:51 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
SgtElPotato schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:45:
[...]

Toegeveogd :) Nog niet veel mensen in de GoT groep >:)
Ben eigenlijk wel benieuwd of er meerdere van dit soort 'openbare' groepen bestaan?
Welkom :) , en nee de groep moet nog flink groeien, net als de programma's en handige links die erop staan.
En ook ik ben wel benieuwd naar andere groepen.

[ Voor 16% gewijzigd door Ronnymes op 16-01-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ronnymes schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:59:
[...]

Welkom :) , en nee de groep moet nog flink groeien, net als de programma's en handige links die erop staan.
En ook ik ben wel benieuwd naar andere groepen.
Hoe bedoel je precies de programma's en handige links?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
SgtElPotato schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 00:05:
[...]

Hoe bedoel je precies de programma's en handige links?
In de GoT BBM groep staat een tablad "lijsten" daar staan de handige website links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Wie weet welke theme hij gebruikt op z'n bb? http://www.youtube.com/watch?v=gDoMwXcD4wQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ronnymes schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 00:08:
[...]

In de GoT BBM groep staat een tablad "lijsten" daar staan de handige website links
Ok, ik zie * Geen lijsten *

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt sterk op Elegant Today 5.0 (Download link onderaan voor de .zip met daarin .alx file voor installatie via BB Desktop)

De Elegant Today heeft een handig dashboard waar op je direct kunt zien welke berichten er binnen zijn gekomen en welke agenda items er binnenkort zijn geplant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb de 9700 nu een week en ben er erg tevreden over (kom van een E71)
  • Ik vind de software heel prettig werken, intuitiever dan die van de E71.
  • Ik vind de boel er heel stylish uitzien, mooiere/robuustere menu uitstraling.
  • De telefoon is heel reactief. Geen geheugen issues. Hij is lekker snel.
  • De bouw is goed. Stevige knopjes, geen spleten met licht zoals Nokia E serie.
  • Hoesje werkt fijn met uitschakelfunctie.
  • Desktop programma is prima
  • Ping werkt leuk, messaging in het algemeen is veel beter/intuitiever dan bij Nokia
  • Aan en in schakelen gaat BIZAR snel! Geen lange opstart procedure als de E-serie, waardoor ik hem sneller in de nacht even uitschakel
  • Batterijduur is TOP. Staat nu 3 dagen aan (snachts uit) en gebruik hem in de auto als mp3 speler
  • Touchpadje werkt prima! fijn ook dat het in te stellen is.
  • Toetsenbord gaat iets zwaarder dan E71, maar na gewenning vind ik het zelf prettiger dan de lichte. Voor mijn gevoel ben ik veel bewuster aan het typen
Verder
  • Heb ik de hier geadviseerde screenprotector gekocht (brando), ook prima.
Minder:
  • Ik kan nog niet echt nadelen verzinnen.
  • Hoogstens dat ik met BerryBuz wel eens heb dat er opeens een groen lichtje ga branden en ik geen idee heb waarom die dan brand. Heb in Berrybuz nu zelfs ingesteld dat ik het groene lampje helemaal niet wil gebruiken.
  • Oja hij is net wat lastiger met bluetooth connecties. Bluetooth met mn desktop gaat prima, maar met mijn laptop doet hij moeilijk. Ook met de parrot lijkt het wat lastiger dan met een Nokia, maar daar heb ik niet heel veel naar gekeken nog omdat mn zakelijke telefoon daar altijd aanhangt.
Ik geef hem een 9, dit nadert wat mij betreft perfectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Staat er bij jou wel Groepnavigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:39

Rudedadude

Maybe we were born to run

VerbalForce schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:34:
@Rudedadude, is je toestel branded?

De Bold 9700 ondersteunt HSDPA. Is het dan niet zonde om de bold 9700 te nemen daar deze veel snellere snelheden aankan?
Ja wel branded. Ik had gedacht dar dat niet zo zou zijn omdat die wel simlockvrij is, maar er staat wel een t-mobile logo op en er staat wat t-mobile software opJ

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ronnymes schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 09:25:
[...]

Staat er bij jou wel Groepnavigatie?
Ja, daaronder staat leden, chatten, afbeeldingen, lijsten, agenda. Maar bij lijsten staat: 0 Lijsten.
Ook nog maar 2 leden...

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SgtElPotato schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:19:
[...]

Ja, daaronder staat leden, chatten, afbeeldingen, lijsten, agenda. Maar bij lijsten staat: 0 Lijsten.
Ook nog maar 2 leden...
Bij mij ook. Twee leden, en de rest van de items onder Groepnavigatie (Chatten, Afbeeldingen, Lijsten) bevatten 0 chats, afbeeldingen of lijsten. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net ineens een bedankbrief van Vodafone voor het verlengen van abbo, misschien komt mijn toestel ook vandaag? *wishfull thinking* :*)

Ik heb de Brando Ultra Clear screenprotector besteld vandaag, was maar €9,29 inclusief verzendkosten. Cheapo! :)

EDIT: zie net op My Vodafone dat ze mijn abonnement ook al hebben veranderd in het nieuwe abonnement. :? :/

EDIT2: Ben aan het rondkijken op My Vodafone en zie dat mijn tegoed nog € 17,42 is. Gisteren was het nog €45 (ja, ik maak mijn abbo nooit op, vandaar dat ik nu een 12,50 abbo heb gekozen). Allemaal leuk en aardig dat ze het veranderd hebben maar ik heb geen toestel? 8)7

EDIT3: Extra's
BlackBerry Internet Nationaal (€ 8,93)
BlackBerry Internet Nationaal (€ 17,85)

Blackberry internet dus ook al geactiveerd, handig zeg, zonder Blackberry! :+

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Wolly schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:00:
[...]

Bij mij ook. Twee leden, en de rest van de items onder Groepnavigatie (Chatten, Afbeeldingen, Lijsten) bevatten 0 chats, afbeeldingen of lijsten. :|
Hmm kijken waar het aan ligt dat jullie het niet kunnen zien..
Probeer anders nog eens een keer aan te melden, anders stuur mij maar een ping.

[ Voor 10% gewijzigd door Ronnymes op 16-01-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 01:24:
[...]

Het lijkt sterk op Elegant Today 5.0 (Download link onderaan voor de .zip met daarin .alx file voor installatie via BB Desktop)

De Elegant Today heeft een handig dashboard waar op je direct kunt zien welke berichten er binnen zijn gekomen en welke agenda items er binnenkort zijn geplant.
Tnx! hij lijkt er op maar het is hem niet, ik mis die Storm knoppen aan de onderkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ronnymes schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:57:
[...]

Nog een keer geprobeerd aangemeld, maar helaas. Ik heb je even toegevoegd :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
Helaas is vandaag door een domme actie op de laptop met een verkeerd wachtwoord alles gewist van de blackberry. Ik was net 3 weken bezig om hem helemaal te tunen, ben weer van voor af aan begonnen vandaag en gelijk een backup gemaakt. Alle contacten weg, alle gegevens van mail, alle pin adressen, alles, ik werd echt gek vanmiddag. Gelukkig is het geheugen kaartje nog wel vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
Ronnymes schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:57:
[...]

2 leden waarvan ik er 1 ben, gaat dit wel helemaal goed, ? ik stuur je een ping Ronny mijne is 218CFBFE trouwens, anderen kunnen dit ook toevoegen als ze willen

[ Voor 9% gewijzigd door jatmoos op 16-01-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
basicbeat schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:36:
[...]

2 leden waarvan ik er 1 ben, gaat dit wel helemaal goed, ? ik stuur je een ping Ronny mijne is 218CFBFE trouwens, anderen kunnen dit ook toevoegen als ze willen
En ik de andere :P Maar volgens mij gaat er inderdaad iets mis :p

Ging net ff zoeken op google, en je vind echt ontiegelijk veel sites waar ze Pin's delen. Leuk initiatief, heb nu ook al een aantal onbekende mensen toegevoegd, en er komen echt flauwe en leuke gesprekken uit.

[ Voor 23% gewijzigd door SgtElPotato op 16-01-2010 17:56 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
basicbeat schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:36:
[...]

Ik heb je net een invite gestuurd van de GoT groep ;)
Ik hoop dat het nu wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ronnymes schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:57:
[...]

Ik heb je net een invite gestuurd van de GoT groep ;)
Ik hoop dat het nu wel werkt.
Kun je er mij ook eentje sturen? 213fc26b

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die GoT groep is volgens mij niet echt een Succes, heb hem ingescand en krijg een GoT groep met Smiley Image, echter staan er 2 leden in , ik en Nieuw Lid (21737077), verder is Lijsten en alles 0.

*BlackBerry Messenger Deleted*

[ Voor 7% gewijzigd door JunkieXP op 16-01-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Niet online
basicbeat schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:29:
Helaas is vandaag door een domme actie op de laptop met een verkeerd wachtwoord alles gewist van de blackberry. Ik was net 3 weken bezig om hem helemaal te tunen, ben weer van voor af aan begonnen vandaag en gelijk een backup gemaakt. Alle contacten weg, alle gegevens van mail, alle pin adressen, alles, ik werd echt gek vanmiddag. Gelukkig is het geheugen kaartje nog wel vol
Ook gehad! 1e keer fout wachtwoord door aanstaan capslock, 2e keer weer fout en toen ook ontdekt, 3e keer gaf hij weer aan dat hij fout was. Nog steeds geen idee hoe dat komt :s Maar goed.. Je schrikt vervolgens wel (en gegrond) als je ziet dat hij 5 minuten bezig is om je toestel te 'wipen'.
Ik zweer nu bij de automatische back-up functie, stel je voor dat er door een geintje weer alles wordt gewist. Kan dit ook als je 3 keer het wachtwoord op je BB zelf verkeerd intypt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inmiddels gelukt om meer mensen toe te voegen aan de juiste groep. Graag even je PIN vermelden en ik voeg je dan toe aan de groep. JunkieXP mocht je je nog geroepen voelen? Staat leuke informatie in en er kan nog veel meer bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
SgtElPotato schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:28:
[...]

Kun je er mij ook eentje sturen? 213fc26b
toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
Mikey P schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 19:38:
[...]

Ook gehad! 1e keer fout wachtwoord door aanstaan capslock, 2e keer weer fout en toen ook ontdekt, 3e keer gaf hij weer aan dat hij fout was. Nog steeds geen idee hoe dat komt :s Maar goed.. Je schrikt vervolgens wel (en gegrond) als je ziet dat hij 5 minuten bezig is om je toestel te 'wipen'.
Ik zweer nu bij de automatische back-up functie, stel je voor dat er door een geintje weer alles wordt gewist. Kan dit ook als je 3 keer het wachtwoord op je BB zelf verkeerd intypt?
Verschrikkelijk inderdaad dat beeld van WIPEN ik heb bijna :'(

Ik weet nu waardoor het komt, mijn pincode en wachtwoord was 1234 maar op de laptop zijn dat gewoon de letters die daaronder zitten, dus eigenlijk was mijn wachtwoord WERS. Errug dom inderdaad maar ben blij dat ik binnen een paar uur alles weer voor elkaar heb.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobakker81
  • Laatst online: 05-02-2024
Hier nog een 9700 eigenaar....

Heb die van mij net voor de kerst gekregen en toch een 8 dagen gebruik van kunnen maken. Hij ligt nu weer in Engeland....had er alleen maar software problemen mee. Vastlopers, sms niet kunnen lezen, ping berichten die niet te openen waren. Ook nog een update gedaan, maar dit hielp niks. Daarna nog een keer een totaal wit scherm gekregen. Blijkt een software fout te zijn volgens KPN..dus terug gestuurd. Nu al 2 weken.

ga nu eerst maar dit topic doorlezen aangezien er wel een aantal interessante dingen voorbij gekomen zijn..

grtz

Ko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Niet online
Over vastlopers gesproken... Ik krijg vrij vaak vastlopers tijdens het gebruik van Opera Mini en Bolt (beiden browsers). Deze gebruik ik dus inmiddels zeer weinig. Anderen die hier ook last van hebben?
Verder nooit vastlopers gehad! Zeer tevreden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
Mikey P schreef op zondag 17 januari 2010 @ 09:27:
Over vastlopers gesproken... Ik krijg vrij vaak vastlopers tijdens het gebruik van Opera Mini en Bolt (beiden browsers). Deze gebruik ik dus inmiddels zeer weinig. Anderen die hier ook last van hebben?
Verder nooit vastlopers gehad! Zeer tevreden dus.
Sommige apps lopen bij mij ook vast (vaak bij het proberen van een nieuwe app). Erg vervelend want een restart is mijn inziens het enige wat dan helpt..?
Graag mij ook even toevoegen: 218D21A4

[ Voor 3% gewijzigd door josjos op 17-01-2010 10:35 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ