Sja, wat moet ik ervan zeggen, zowel op mijn Gmail account als mijn andere Accounts ervaar ik een Delay van zo'n 15 minuten, met vlagen komen mails binnen 3 tot 5 minuten binnen maar de gemiddelde Delay is zo ongeveer toch een Minuut of 12.Push e-mail is een systeem waarbij nieuwe e-mail meteen zichtbaar wordt op de e-mailclient (geduwd, pushed), en niet pas na het periodieke pollen van de server (= van de server getrokken, pulled). Sinds de introductie van de BlackBerry is dit erg populair geworden.
Nou heb ik ooit gelezen dat dit te maken heeft met de Verbinding die al dan niet openstaat, wanneer je dus net mail hebt verstuurd, blijft de verbinding circa 15 minuten openstaan en zal je binnen deze Tijdspawn je mail Direct gepushed krijgen. Buiten deze Spawn gaat deze sluis in mijn beleving slechts 1 maal per 15 minuten over. Echter werkt het op deze manier eigenlijk net als "eens per 15 minuten binnenhalen", gemiste kans dus.
Nou zegt men dat dit bij Gmail dus niet zo is, maar ook mijn Gmail account delayed. Ik heb een tijd gehad dat mijn Persoonlijke account via mijn Webhost, hierbij heb ik ongeveer een week binnen 2 / 3 minuten al mijn mail van die account binnengekregen, maar ook dat is verleden tijd.
Ik kan er geen touw aan vast knopen en vraag me dan ook wat jullie Delay is. Dit kan je zien door de tijd in je Mail Lijst (ontvangstijd op je Mobiel) te vergelijken met de tijd in het Mailtje zelf (verzendtijd van het Mailtje).
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic