• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-05 13:52

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter

BlackBerry Bold (9700) Levertijden- en abonnemententopic

BlackBerry Bold 9700

Inhoudsopgave

Inleiding

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de BlackBerry Bold 9700 en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list]
• Discussie over mooie aanbiedingen voor de Bold 9700
• Discussie en meldingen over wanneer we de Bold 9700 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de Bold 9700 horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in BlackBerry Bold 9700 - Deel 1.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Anoniem: 171757

Ik ben toch wel erg benieuwd wanneer hij nou eindelijk in de Vodafone shop verschijnt. Word hondsdol van die tegenstrijdige berichten. Iedere medewerker heeft zijn eigen verhaal. Variërend van eind november tot midden januari. Nou die eerste valt al af ;)

Mensen hier met 'betrouwbare' bronnen?

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Topicstarter
Vanwaar wil je hem specifiek uit een Vodafone Store? Zo ben ik overgestapt van de Vodafone Store naar The Phone House en dat is me prima bevallen :) Laatsgenoemde bron wist mij onder voorbehoud te vertellen dat het volgende week wordt dat zij hem weer in huis hebben al verschilt dat natuurlijk per vestiging.

• Pittemans
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-11-2024
Bij de belcompany zijn ze momenteel ook op voorraad. Deze zijn Simlock vrij!!!! Helaas heeft niet iedereen ze gekregen maar veel filialen hebben hem wel.

>:)

[ Voor 9% gewijzigd door Pittemans op 10-12-2009 12:32 ]

Anoniem: 171757

DaMarcus schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:44:
Vanwaar wil je hem specifiek uit een Vodafone Store? Zo ben ik overgestapt van de Vodafone Store naar The Phone House en dat is me prima bevallen :) Laatsgenoemde bron wist mij onder voorbehoud te vertellen dat het volgende week wordt dat zij hem weer in huis hebben al verschilt dat natuurlijk per vestiging.
Ik heb nu een Storm maar die functioneert voor geen meter. Je kent het wel, reboots, buggy software. Heb de Storm al twee keer teruggebracht dus nu kan ik hem bij Vodafone laten afkeuren en mijn abb laten verlengen met de Bold2.. vandaar dat ik sta te springen voor de VF shop..

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Had hem besteld bij gsmweb, kreeg een bevestiging, maar na drie dagen nog niks ontvangen. Ik opbellen, blijkt het dat mijn abo nog niet verlengd kon worden (t-mobile kan dit wel, maar zei kunnen het pas eind deze maand).

Nu ga ik naar de t-mobile site en zie daar ook de bold 9700 staan, zelfs goedkoper dan bij gsmweb. Nu is dit wel een branded telefoon. Mijn vraag: maakt dit nog veel uit, naast het logo? Kan je er gewoon de standaard firmware opzetten of zit je altijd met t-mobile tekentjes?

Anoniem: 294191

Ik heb toevallig wel verlengd met vodafone bij gsmweb... Mijn BIS abbo gaat alleen pas in 28-12.

• StephaN900
  • Niet online
Anoniem: 294191 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:51:
Ik heb toevallig wel verlengd met vodafone bij gsmweb... Mijn BIS abbo gaat alleen pas in 28-12.
Bij mij ook, maar goed bestel hem dan toch liever bij de provider zelf als het minder kost en deze hem waarschijnlijk ook eerder kan leveren.

Anoniem: 299360

Ik vraag me dat ook af StephanN900. Ik kan ook verlengen, maar ik heb geen zin in een mobiel, die branded is. Ik ben benieuwd, is het wel zeker dat het een branded telefoon is?

Waar zou je ook nog kunnen verlengen zonder een branded telefoon te krijgen met t-mobile abonnement?

• Pittemans
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-11-2024
Je zou hem kunnen verlengen bij de BelCompany! Daar is deze niet branded. En de BelCompany kan alles verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04-2021
Ik heb een paar weken terug mijn nieuwe Bold 9700 besteld bij een verlenging via HI.
Is deze telefoon dan wel branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Anoniem: 299360 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:45:
Ik vraag me dat ook af StephanN900. Ik kan ook verlengen, maar ik heb geen zin in een mobiel, die branded is. Ik ben benieuwd, is het wel zeker dat het een branded telefoon is?

Waar zou je ook nog kunnen verlengen zonder een branded telefoon te krijgen met t-mobile abonnement?
Hij is zeker branded, je kan hem idd bij belcompany krijgen (maar in mijn geval was dat veel duurder). Of bij gsmweb.
Heb hem zelf bij de tmobile winkel gereserveerd, ze dachten dat hij er volgende week wel zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
3 prijsvergelijkingen:

Vodafone webshop

VF 27,50 Maanden Prijs per maand Totaal
Eenmalig 0
Abonnement korting 6 13,75 82,5
Abonnement 18 27,5 495 200/400 (bellen/smsen)
Internet korting 6 8,95 53,7
Internet 18 17,85 321,3
Eindtotaal na 2 jaar 952,5

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi webshop (studentenkorting)

Hi 30 Maanden Prijs per maand Totaal
Eenmalig 49,95
Abonnement korting 24 23,95 574,8 240/480 (bellen/smsen)

Internet korting 24 9,95 238,8

863,55
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.gsmwijzer.nl/s...on_id=689#bestelformulier

En bij gsmwijzer maken ze het helemaal apart. Met een 1-jarig Relax 150 (19,50) en Instant e-mail Blackberry (11,90) kost het eenmalig maar 73 euro. Heb alleen nog niet uitgezocht hoe het met die sms-bundels zit, en wat Relaxt nou eigenlijk is (zie bij hun echt door de bomen het bos niet meer), en ik ben huiverig voor T-Mobile omdat mensen altijd klagen dat ze bijna gedwongen worden T-Mobile bij hun I-Phone te nemen.

Mijn conclusie:
T-Mobile durf ik niet aan door hun internetsnelheid en dekking
Hi twijfel ik over, maar ik zie de laatste tijd veel berichten over een erg lage FUP, en hun internet is sowieso veel trager.
Vodafone is gewoon super duur! (Ik zit nu ook nog bij VF).

edit: De tabellen komen niet uit, maar het eindtotaal na 2 jaar is duidelijk genoeg!

[ Voor 8% gewijzigd door Mikey P op 13-12-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is niet zo heel moeilijk, de bundels van T-Mobile. Namelijk Relax is alleen een belbundel, dus je moet er losse smsjes bij kopen (1000 voor 10 euro) Flex is alles in 1, dus smsen en bellen uit 1 bundel.

@StephanN900: Wat is er precies anders aan een branded telefoon? Heb je nu ook het gezeur met updates etc.? Heb je andere software? Of valt wel mee allemaal, ik heb nu een Nokia 5800, ook branded van T-Mobile, maar dat is allemaal een heel gezeur met updaten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Topicstarter
Je ziet enkel tijdens het booten een Vodafone-logo. Althans, dat is het enige verschil wat ik heb ontdekt tussen m'n branded Storm en unbranded Bold 9700.

Het updaten was ook geen probleem. Via de Desktop Manager loop je achter in updates, via het manueel updaten kun gewoon bijblijven met de laatste ROM's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMarcus schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:31:
Je ziet enkel tijdens het booten een Vodafone-logo. Althans, dat is het enige verschil wat ik heb ontdekt tussen m'n branded Storm en unbranded Bold 9700.

Het updaten was ook geen probleem. Via de Desktop Manager loop je achter in updates, via het manueel updaten kun gewoon bijblijven met de laatste ROM's :)
Ik heb het gevoel dat T-Mobile altijd net wat verder gaat dan Vodafone met branden, even kijken wat StephanN900 te melden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
-- Hi -- :
Het bestellen van een BB 9700 is alleen mogelijk voor nieuwe abonnementen. Verlengen kan niet omdat ze pas vanaf 17 dec. weer leverbaar zijn, nieuwe klanten gaan dus voor.. "Wervingsactie meneer".

Hoeveel is FUP bij Hi? FUP is momenteel 200MB
En is Hi internet echt zo sloom? (ook met UMTS / 3G)?

[ Voor 15% gewijzigd door josjos op 14-12-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben al sinds woensdag aan het kloten met gsmweb.nl.

Ik schijn blijkbaar elke keer een onleesbare kopie van me online bankieren te mailen. Nu heb ik dan ook maar een sterk vergrote versie gestuurd.

Ze mochten best wat duidelijker zijn hoe ze het afschrift willen zien. Maar goed, ik heb het nu zo gedaan dat het op A4 formaat heel erg duidelijk te lezen is.

Als het nu niet goed is, ben ik er in elk geval klaar mee en haal ik hem maar ergens anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
BladePHQ schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:33:
Ben al sinds woensdag aan het kloten met gsmweb.nl.

Ik schijn blijkbaar elke keer een onleesbare kopie van me online bankieren te mailen. Nu heb ik dan ook maar een sterk vergrote versie gestuurd.

Ze mochten best wat duidelijker zijn hoe ze het afschrift willen zien. Maar goed, ik heb het nu zo gedaan dat het op A4 formaat heel erg duidelijk te lezen is.

Als het nu niet goed is, ben ik er in elk geval klaar mee en haal ik hem maar ergens anders :(
Waarom koop je hem bij GSMweb en niet op Hi of bij de provider zelf dat is toch veel goedkoper...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78265

Ik heb sinds anderhalve week deze telefoon en werkt echt meesterlijk. Heb hem via gsmweb gekocht met een t-mobile relax 400 abbo 1 jaar. Super snel geregeld.

Na anderhalve week kreeg ik echter me factuur van afgelopen maand (had verlengd) en daar stond de data apart vermeld terwijl ik gewoon blackberry instant email (BIE)heb. Vandaag eens een uur van aan de lijn gehangen en in eerste instantie kreeg ik te horen ja dat klopt, want bij BIE zit geen streaming inbegrepen :S Ik kon het niet laten toch even te lachen en verder gevraagd, maar het blijkt dus een bekend probleem te zijn.

Ik heb de voorwaarden er eens op nagelezen en dit wordt nergens gemeld. Kosten van afgelopen maand zijn weg gestreept bij de factuur afdeling, maar zit nu toch hoe verder...

Ik kwam ergens tegen dat dit te maken zou kunnen hebben dat een blackberry telefoon met streamen overgaat op WAP.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
josjos schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:59:
[...]

Waarom koop je hem bij GSMweb en niet op Hi of bij de provider zelf dat is toch veel goedkoper...?
Ik wil perse geen branded foon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Anoniem: 299360 schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:58:
[...]

Ik heb het gevoel dat T-Mobile altijd net wat verder gaat dan Vodafone met branden, even kijken wat StephanN900 te melden heeft.
Helaas nog niks te melden, vandaag langs gegaan (hij zou dan wel ongeveer binnen moeten zijn), maar helaas ze denken dat het nog wel twee weken kan duren. Omdat ik geen zin had om nog een keer langs te gaan heb ik mijn order maar geannuleerd en hem via t-mobile online besteld.
Denk dat ik hem niet voor de kerstdagen binnen kon krijgen en wat betreft de branding, enige wat ik weet is dat hij gebrand is (heb dit nadrukkelijk gevraagd). Dit is uiteraard nooit positief, maar kan mij niet voorstellen dat dit zoveel uitmaakt.

En over het instant email abo, ik had voor mijn iphone ook een blackberry en heb eigenlijk altijd het instant email abo gehouden ook icm mijn iphone en nooit extra data kosten gehad (behalve in het buitenland).

Wat offtopic, maar ben bij mijn verlenging wel overgestapt op flex icm een dubbele sms bundel. Vooral het feit dat buiten de bundel bellen duur is bij de relax bundel heeft mij doen besluiten over te stappen.

Oh en ik hoef maar 50e bij te betalen bij een 1 jarig abonnement, dus daar lig ik ook niet wakker van ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StephaN900 schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:37:
[...]

En over het instant email abo, ik had voor mijn iphone ook een blackberry en heb eigenlijk altijd het instant email abo gehouden ook icm mijn iphone en nooit extra data kosten gehad (behalve in het buitenland).
Ja er staat in je BB een setting die zegt dat wanneer je gaat streamen dat die over WAP gaat, denk dat het daar aan ligt. T-mobile kan denk ik die data niet plaatsen en rekenen daar kosten voor. Ze hebben het in behandeling en morgen nog maar een keer bellen (voor denk ik het 3e verschillende antwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-05 09:06
Dacht dat T-mobile altijd goed was voor hun eigen klanten, nou dat valt tegenwoordig dus tegen. Wilde afgelopen week mijn abbo verlengen en dan een BB9700 kiezen. Kreeg ik eerst te horen dat ik 170 euro moest bij betalen. Toen ik ze vertelde dat hij op de site voor 110 staat boden ze me hem voor 150 euro aan en lager konden ze echt niet gaan. Tja dan kon ik beter mijn abbo opzeggen en weer opnieuw afsluiten, toen ze dat hoorde vertelde ze me dat ze niet lager konden gaan dan 150 omdat het een nieuw toestel is maar dat ze dan 40 euro korting zouden geven op mijn factuur.

Mooie aanbieding maar goed dan heb ik hem branded. Zover ik weet zijn branded toestellen goedkoper dan unbranded toestellen. Het is dan ook vreemd dat studentmobiel (en zoals ik hier boven lees gsmweb ook) de unbranded versie met hetzelfde abbo voor 73 euro aanbied. Toen ik dat vertelde werd mevrouw aan de telefoon een beetje boos.

Ik was het zat en heb hem nu bij studentmobiel besteld ipv bij tmobile zelf. Beetje teleurgesteld want ik had gehoopt hem als bestaande klant hem wel gratis te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
SuperKneus schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:35:
Dacht dat T-mobile altijd goed was voor hun eigen klanten, nou dat valt tegenwoordig dus tegen. Wilde afgelopen week mijn abbo verlengen en dan een BB9700 kiezen. Kreeg ik eerst te horen dat ik 170 euro moest bij betalen. Toen ik ze vertelde dat hij op de site voor 110 staat boden ze me hem voor 150 euro aan en lager konden ze echt niet gaan. Tja dan kon ik beter mijn abbo opzeggen en weer opnieuw afsluiten, toen ze dat hoorde vertelde ze me dat ze niet lager konden gaan dan 150 omdat het een nieuw toestel is maar dat ze dan 40 euro korting zouden geven op mijn factuur.

Mooie aanbieding maar goed dan heb ik hem branded. Zover ik weet zijn branded toestellen goedkoper dan unbranded toestellen. Het is dan ook vreemd dat studentmobiel (en zoals ik hier boven lees gsmweb ook) de unbranded versie met hetzelfde abbo voor 73 euro aanbied. Toen ik dat vertelde werd mevrouw aan de telefoon een beetje boos.

Ik was het zat en heb hem nu bij studentmobiel besteld ipv bij tmobile zelf. Beetje teleurgesteld want ik had gehoopt hem als bestaande klant hem wel gratis te kunnen krijgen.
Ja studentmobiel is zeker de goedkoopste aanbieder die ik zag, maar toen ging ik naar ervaringen kijken met de site en die waren bijna allemaal slecht.
Wat betreft verlenging, ik denk dat dat ook af hangt van je belverleden. De korting die ik krijg is meer dan wanneer je een nieuw abo afsluit, maar ik heb in het verleden ook best veel minuten in het buitenland gemaakt en buiten de bundel gebeld. Kan mij voorstellen dat als je een relax 150 abo hebt en elke maand net binnen je bundel blijft dat je dan niet een toestel van 470 gratis krijgt bij een 1 jarig abo.

Vraag mij sowieso af wat de marges zijn van sites als studentmobiel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-05 09:06
Toen ik een jaar geleden mijn Touch HD bestelde bij studentmobiel schrok ik daarna ook van de sleche ervaringen. Echter als je wat beter kijkt zijn dit veel ervaringen van een aantal jaar geleden. De bestelling van mijn touch hd ging helemaal goed.

Ik weet niet hoe Tmobile kijken naar zijn klanten. Ik ben al een aantal jaar klant, bel vaak buiten mijn bundel en heb 2 jaar terug de lg viewty met ook gewoon met korting kunnen krijgen toen ik belde. Vorig jaar heb ik dan verlengt via studentmobiel omdat tmobile de touch hd nog niet in hun shop had.

Ach misschien komt het wel door de crisis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Ja ik heb er zelf ook geen ervaring mee hoor, maar had wat argwaan vanwege de lage prijs en ben daarom wat beoordelingen gaan kijken. Maar zou heel goed kunnen dat nu alles prima in orde is. Nou ja direct bij t-mobile zit sowieso wel snor.

Maar goed zodra ik mijn branded 9700 binnen heb laat ik wel even weten wat voor beperkingen erop zitten. Maar dat zal waarschijnlijk pas in het nieuwe jaar zijn, bij deze de beste wensen allemaal! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Nou het is me gelukt hoor. Eindelijk een goed te lezen kopie van me afschrift (internet bankieren) gestuurd!

Ben ook wel een kneus dat ik geen rekening hield met me 24 inch scherm en de leesbaarheid op A4 formaat :P

Heb hem dus iig over een paar dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 15:41
@josjos

n.a.v. je bericht in het 9700 topic. Ik heb een paar telecom winkels in de buurt gebeld om te vragen of ze de 9700 nog hadden liggen. Bij één was dit het geval, heb hem apart laten leggen en ben langs gegaan om contract te verlengen en deze telefoon mee te nemen.

Enige nadeel is dat mijn BIS nog in moet gaan, kan dus nog helemaal niks met de telefoon, behalve bellen en smsen.

*edit*

Heb een Hi abbo. Heb gister ook gelijk BIS aangevr. Het omzetten naar BIS duurt bij Hi 2 werkdagen.

[ Voor 12% gewijzigd door MadDonkey op 15-12-2009 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MadDonkey schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:04:
@josjos

n.a.v. je bericht in het 9700 topic. Ik heb een paar telecom winkels in de buurt gebeld om te vragen of ze de 9700 nog hadden liggen. Bij één was dit het geval, heb hem apart laten leggen en ben langs gegaan om contract te verlengen en deze telefoon mee te nemen.

Enige nadeel is dat mijn BIS nog in moet gaan, kan dus nog helemaal niks met de telefoon, behalve bellen en smsen.
Als je t-mobile belt kan je gewoon BIS aanvragen of je web and walk om laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
Hoi, het is me gelukt om T-Mobile aanbieding te annuleren. Ik ben voor die Hi aanbieding gegaan omdat die gewoon veel beter is voor mij. Laat wel weten wanneer hij binnen komt.

Hi Online 30 (24,95 p/m) (240 min) + gratis toestel +gratis 8gb geheugenkaart + 24 maanden lang BIS voor 9,95 p/m. Normaal is BIS al 17,50 per maand dus dat vind ik al een goede besparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Zending opgehaald en in sorteerproces 15-12-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 16-12-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 16-12-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 16-12-2009 Wateringen , pakkettendistributie

Nu maar hopen dat hij voor half 5 er is, want dan moet ik naar me werk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Kreeg net een mail dat hij bezorgd kan worden (kan zelf kiezen welke dag), voor mensen die bij tmobile twijfelen of je hem in de winkel moet bestellen of via de site, zou ik dus aanraden de laatste optie te nemen (binnen 4 dagen in huis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Was dus niet thuis :(

Morgen ochtend kan ik hem ophalen bij het postkantoor om de hoek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
BladePHQ schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:01:
Was dus niet thuis :(

Morgen ochtend kan ik hem ophalen bij het postkantoor om de hoek :D
Lekker dromen dan over je nieuwe aanwinst ! Ben beniewd naar je bevindingen morgen, veel plezier emee alvast !

• josjos
Vandaag bestelt bij Hi, volgende week dinsdag / woensdag in huis.

StephaN900 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:12:
Kreeg net een mail dat hij bezorgd kan worden (kan zelf kiezen welke dag), voor mensen die bij tmobile twijfelen of je hem in de winkel moet bestellen of via de site, zou ik dus aanraden de laatste optie te nemen (binnen 4 dagen in huis).
Klinkt goed, al een idee wanneer ze langskomen?

• StephaN900
  • Niet online
Anoniem: 299360 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:00:
[...]

Klinkt goed, al een idee wanneer ze langskomen?
Ja, je kan zelf kiezen, laat ze nu maandag langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook een unbranded BB9700 (GSMWeb) icm Tmobile flex + instant email.

Helaas echter wel een zeer irritant probleem :( Wanneer ik in een gesprek zit, en er komt een mail binnen wordt het gesprek verbroken en komt de melding 'Sim oproep mislukt'. Iemand die dit herkent? Zit op een 3G verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
Wolly schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:39:
Hier ook een unbranded BB9700 (GSMWeb) icm Tmobile flex + instant email.

Helaas echter wel een zeer irritant probleem :( Wanneer ik in een gesprek zit, en er komt een mail binnen wordt het gesprek verbroken en komt de melding 'Sim oproep mislukt'. Iemand die dit herkent? Zit op een 3G verbinding.
Hoe oud is je sim-kaart? Heb je wel het nieuwste type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
josjos schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:57:
[...]

Hoe oud is je sim-kaart? Heb je wel het nieuwste type?
Het is nog een BEN simkaart, ik denk wel 6 jaar oud. Zou dat het kunnen zijn?

Heb de klantenservice gebeld, ze sturen een nieuwe sim toe. Hopelijk werkt dat...

[ Voor 16% gewijzigd door Wolly op 18-12-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
josjos schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:18:
Vandaag bestelt bij Hi, volgende week dinsdag / woensdag in huis.
die van mij komt vanavond tussen half 7 en half 9!! _/-\o_

morgen wat foto's plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335800

Weten mensen zeker dat Blackberry Eindeloos Online BIS is. Ik wil namelijk ook de bold gaan kopen, maar ik vraag me af of dat van HI echt BIS is. Alvast bedankt.

Able2
basicbeat schreef op woensdag 16 december 2009 @ 04:31:
Hoi, het is me gelukt om T-Mobile aanbieding te annuleren. Ik ben voor die Hi aanbieding gegaan omdat die gewoon veel beter is voor mij. Laat wel weten wanneer hij binnen komt.

Hi Online 30 (24,95 p/m) (240 min) + gratis toestel +gratis 8gb geheugenkaart + 24 maanden lang BIS voor 9,95 p/m. Normaal is BIS al 17,50 per maand dus dat vind ik al een goede besparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
@ Able2

Het Hi BlackBerry Eindeloos Online BIS, is een echt BIS abbo. Hoe stel jij je een 'nep' BIS abbo voor? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
basicbeat schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:04:
[...]

die van mij komt vanavond tussen half 7 en half 9!! _/-\o_

morgen wat foto's plaatsen
WOW de Bold 2 is binnen. Prima geregeld met een koerier aan huis, 1 cent pinnen, een foto maken van je legitimatie en klaar. Er zit een leder hoesje bij, 8gb geheugenkaart van Transcend, 2gb geheugenkaart zat nog in het toestel :P oordopjes en allerlei wereldstekkers, een cd rom en 6 boekjes. Erg tevreden mee, instellen van bluetooth, wifi etc is zo gebeurd.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2qx17ns.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door jatmoos op 19-12-2009 16:46 . Reden: plaatje was mislukt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Heb vandaag de t-mobile branded versie binnen gekregen en er waren geloof ik wat mensen die wilde weten of deze anders is dan de non branded versie. Nu uiteraard zit er een operator logo onderaan zoals je op de plaatjes kan zien. Daarnaast staat hij standaard op het t-mobile thema (met een web n walk sneltoets), maar je kan ook gewoon het blackberry thema activeren.
Voor de rest zit er niet echt iets in dat anders is dan op een non branded versie geloof ik.

tmobile thema
http://img706.imageshack.us/img706/4253/img0307u.jpg

standaard thema
http://img682.imageshack.us/img682/8679/img0308gk.jpg

Heb nu alleen het probleem dat als ik email wil instellen ik alleen BES kan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
StephaN900 schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:05:
Heb nu alleen het probleem dat als ik email wil instellen ik alleen BES kan kiezen?
Heb je je hier al aangemeld?
http://instantemail.t-mobile.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Heb hem nu aan de praat gekregen, had wel een reset nodig voordat hij het zag, maar het werkt nu wel allemaal.

Oh en er is toch wel wat aan dat branded toestel, je kan de homepage niet veranderen dat blijft die tmobile world homepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-05 09:38
Twee vraagjes voor de heren/dames die hem misschien al in hun bezit hebben:

1. De Bold 9700 van HI, is dit een branded telefoon?
2. Ik heb vandaag online besteld, er staat een levertijd van 10-15 werkdagen? Gaat het contract in onder de voorwaarden van vandaag of vanaf de dag van levering of nummerbehoud omzetting? (stap van kpn naar hi over). Dit ivm dat bb bis nu maar 9,95 is ipv 17,50.

Anders morgen nog maar even snel HI bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
Eoghlear schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 00:49:
Twee vraagjes voor de heren/dames die hem misschien al in hun bezit hebben:

1. De Bold 9700 van HI, is dit een branded telefoon?
2. Ik heb vandaag online besteld, er staat een levertijd van 10-15 werkdagen? Gaat het contract in onder de voorwaarden van vandaag of vanaf de dag van levering of nummerbehoud omzetting? (stap van kpn naar hi over). Dit ivm dat bb bis nu maar 9,95 is ipv 17,50.

Anders morgen nog maar even snel HI bellen.
Ik heb hem nog niet binnen maar:
1. Hij zal vast branded zijn, maar niet zo erg als die web-walkietalkie troep van t-mobile.
2. De medewerker zei tegen mij dat die datum er stond omdat hij nog niet leverbaar was. Maar nu wel, ik heb hem donderdag (17 dec) bestelt en hij zou voor de kerst binnen zijn. (zal niet) maar levertijd is dus goed een week. Ik heb wel een bevestiging gehad van mijn verlenging maar hij is nog niet ingegaan.
Donderdag 17 dec heb ik 3 abonnementen verlengd. 1 kpn N71, na 2 dagen in huis.
Beide Hi abo. nog niet actief of ontvangen (1x 9700 en 1x Samsung Star).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
josjos schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:14:
[...]

Ik heb hem nog niet binnen maar:
1. Hij zal vast branded zijn, maar niet zo erg als die web-walkietalkie troep van t-mobile.
Heb nu even met mijn t-mobile 9700 lopen spelen en het valt wel mee, in eerste instantie staat hij op het t-mobile theme, maar dat is heel makkelijk te wijzigen.

Dan heb je nog de web n walk browser, hoewel je de naam niet kan wijzigen kan je wel de startpagina/instellingen wijzigen door naar options -> advanced -> browser de default browser te wijzigen van t-mobile browser naar web n walk. Nu heb ik gewoon google als startpagina.

Voor de rest zit er geloof ik niks van t-mobile op.

Oh en volgens mij is die hi niet branded, zag ook geen logo op de telefoon in de hi shop. Sowieso branden ze hun telefoons niet geloof ik?

[ Voor 8% gewijzigd door StephaN900 op 22-12-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04-2021
De Bold 9700 heb ik op 5 december 2009 via de HI.nl besteld, maar sindsdien staat mijn bestelstatus op: Voor inschrijving. Ik heb ergens gelezen dat de nieuw afgesloten abonnementen voorrang krijgen op de verlengde abonnementen en dat zou de lange wachttijd kunnen verklaren.

Heeft iemand dezelfde ervaringen met de bestelling via HI.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
Nathan21 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:33:
De Bold 9700 heb ik op 5 december 2009 via de HI.nl besteld, maar sindsdien staat mijn bestelstatus op: Voor inschrijving. Ik heb ergens gelezen dat de nieuw afgesloten abonnementen voorrang krijgen op de verlengde abonnementen en dat zou de lange wachttijd kunnen verklaren.

Heeft iemand dezelfde ervaringen met de bestelling via HI.nl?
Zoiets schreef ik, het bestellen op Hi.nl kon alleen voor nieuwe klanten niet voor bestaande. Telefonische kon ik hem daarna toch wel bestellen.
Mij werd verteld: deze week in huis! Ik meld me zodra ik meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

Inmiddels heb ik ook de 9700 hier voorbij zien komen, dus ik neem aan dat de meeste (web)winkels er nu wel toegang tot moeten hebben. Ik heb het hier over de unbranded versie. Die van Hi is naar mijn weten ook unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
Ik ben nu ongeveer 1 week in bezit van de bold 9700 in combinatie met een Hi abbo met BIS, typ dit bericht zelfs vanaf de BB.

Maar ik zit nog met wat vragen:

1. Kan ik ergens terug vinden hoeveel data ik verbruikt heb?

2. Het schijnt dat dataverbruik met bijvoorbeeld Opera mini en uitzending gemist buiten je bundel vallen?

3. Wordt alle data die ik verzend, ook telefoon gesprekken en sms? , versleuteld verzonden?

Tot zover de n00b vragen, mocht iemand een site weten, naast www.blackberry.com, waar ik deze vragen en nog vele andere beantwoord kan krijgen. Zou ik dat zeer op prijs stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
MadDonkey schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:46:
Ik ben nu ongeveer 1 week in bezit van de bold 9700 in combinatie met een Hi abbo met BIS, typ dit bericht zelfs vanaf de BB.

Maar ik zit nog met wat vragen:

1. Kan ik ergens terug vinden hoeveel data ik verbruikt heb?

2. Het schijnt dat dataverbruik met bijvoorbeeld Opera mini en uitzending gemist buiten je bundel vallen?

3. Wordt alle data die ik verzend, ook telefoon gesprekken en sms? , versleuteld verzonden?

Tot zover de n00b vragen, mocht iemand een site weten, naast www.blackberry.com, waar ik deze vragen en nog vele andere beantwoord kan krijgen. Zou ik dat zeer op prijs stellen!
1. Als je saldo naar 1244 smst dan krijg je bij de meeste abonnementen een sms met je verbruik.
Anders krijg je als je meer als 200 / 250 mb verbruik autmatische een sms LOL
2. Ik denk dat je streaming media bedoeld, in de algemene voorwaarde van Hi staat dat streaming inbegrepen is. (bij andere providers moet je iig je wap stream uitschakelen).
3. ?? ben ook benieuwd naar dit antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Niet online
1. Nieuwe klant. Maandag besteld in de Hi shop in Arnhem aan het eind van de middag. Niet op voorraad, maar snelle levering (1-2 dagen) beloofd. Abo: 2 jaar Hi30 + BIS (voordelen: 8 Gb kaartje, sms verdubbeling, +/- 10tje p/m voor BIS, 20% korting op abo en dit alles gedurende hele looptijd, 25 euro entreekosten, geen bijbetaling)
2. Woensdagmiddag telefoon gehad voor een afspraak met de koerier. Richttijd donderdag tussen 9 en 16 uur
3. Woensdagavond zelf de status op de site bekeken (aan de telefoon werd gezegd dat je een mailtje krijgt met exactere tijd, maar die heb ik tot op heden niet gehad. Op de site staat bezorging tussen 10.50 en 12.50.
4. I'm PUMPED!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
Mikey P schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:12:
1. Nieuwe klant. Maandag besteld in de Hi shop in Arnhem aan het eind van de middag. Niet op voorraad, maar snelle levering (1-2 dagen) beloofd. Abo: 2 jaar Hi30 + BIS (voordelen: 8 Gb kaartje, sms verdubbeling, +/- 10tje p/m voor BIS, 20% korting op abo en dit alles gedurende hele looptijd, 25 euro entreekosten, geen bijbetaling)
2. Woensdagmiddag telefoon gehad voor een afspraak met de koerier. Richttijd donderdag tussen 9 en 16 uur
3. Woensdagavond zelf de status op de site bekeken (aan de telefoon werd gezegd dat je een mailtje krijgt met exactere tijd, maar die heb ik tot op heden niet gehad. Op de site staat bezorging tussen 10.50 en 12.50.
Is er verschil tussen KPN en HI qua levering? Ik krijg gewoon een track and trace nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Niet online
josjos schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:49:
[...]

Is er verschil tussen KPN en HI qua levering? Ik krijg gewoon een track and trace nummer...
Blijkbaar wel :) Heb inmiddels ook de bevestiging van de afspraak per e-mail gehad. Er is nooit over een track and trace nummer gerept, maar dat vind ik ook niet nodig met zo'n duidelijke afspraak een dag vantevoren :)

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-05 09:38
Mikey P schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:12:
Idem, Maandag besteld, morgen komt ie al aan.
Had het niet verwacht gezien de levertijd op hi.nl maar morgen is ie er al.

Eoghlear schreef op donderdag 24 december 2009 @ 02:36:
[...]

Idem, Maandag besteld, morgen komt ie al aan.
Had het niet verwacht gezien de levertijd op hi.nl maar morgen is ie er al.
Idem hier, verwacht m tussen nu en 11:15.

Able2

Anoniem: 335800 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 09:16:
[...]

Idem hier, verwacht m tussen nu en 11:15.

Able2
Nou, ik heb m binnen. ben helaas nog aan het werk dus ik kan m pas vanmiddag testen. Jullie ook succes met jullie nieuwe telefoon !!!

Able2

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:21

Tys

Afgelopen maandag mijn KPN abbo ook maar verlengd, tevens de Bold 9700 besteld die mijn huidige Bold 9000 gaat vervangen. Mijn abbo is verlengd met 1 jaar (KPN Flexibel 42,50/maand + BIS), waarbij ik het toestel gratis krijg + 8GB geheugenkaartje en de komende 6 maanden 50% korting op mijn abbo.

Maargoed, vorig jaar kreeg ik teminste een bevestiging .. nu wacht ik maar af of het toestel nog komt, volgens verkoper zou deze nog voor de kerst worden geleverd, uiterlijk vandaag dus ..

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

• Mikey P
  • Niet online
Anoniem: 335800 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:31:
[...]

Nou, ik heb m binnen. ben helaas nog aan het werk dus ik kan m pas vanmiddag testen. Jullie ook succes met jullie nieuwe telefoon !!!

Able2
Bedankt, heb hem ook binnen! Ideale regeling. De bezorger belt ook nog eens 5 minuten vantevoren dat hij eraan komt :) Veel plezier vanmiddag :) BIS is al geactiveerd!

Anoniem: 336821

Is de blackbery bold 9700 icm t-mobile die je bij gsmweb heb besteld branded?
Anoniem: 78265 schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:22:
Ik heb sinds anderhalve week deze telefoon en werkt echt meesterlijk. Heb hem via gsmweb gekocht met een t-mobile relax 400 abbo 1 jaar. Super snel geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
Ik heb hem ook gisteren binnen gekregen van kpn/hi. Er is weinig branded aan alleen de startpagina. Is die te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150409

Sinds vorig weekend in het bezit van de 9700. Ik heb hem via de T-Mobile shop.
Ik zat eerst te twijfelen tussen deze en de e72.
Aangezien ik al een e71 had heb ik gekozen voor de Bold omdat ik denk dat de e72 tov de e71 niet zo vernieuwend is. Absoluut geen spijt van gehad. Het Toestel is snel, veel persoonlijke instel mogelijkheden en een supper scherp display.
Voor de gene die het willen weten, de bold 9700 is welliswaar wel branded, dwz een grijs T-Mobile logo op onderkant, een opstart/afsluit logo. T-Moble achtergrond en een w'n''w loge in het menu, maar wel Simlock vrij _/-\o_

Ik ben tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berndw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:39
heb hem gisteren gehaald bij de T for Telecom in Den Haag. Wilde eerst bij de HI shop,maar die hadden hem niet op voorraad. De buren dus wel. icm met een HI 30 + Blackberry Online. Alleen gaat mijn BIS pas eind februari in, ivm aflopen van huidige contract.

Kan nu wel internetten via gprs/3g, alleen nog niet mailen en apps gebruiken.
tot nu toe erg tevreden mee, alleen erg wennen aan het OS. hiervoor altijd nokia gehad.

Tot vorige week wist ik zeker dat ik de E72 ging halen, maar net zoals veel mensen toch niet gedaan ivm vele klachten over de bouwkwaliteit van die telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Even een vraag: Ik heb een T-mobile abbo met Pocket Internet Totaal Plus. Mocht ik deze blackberry los kopen, kan ik er dan mee internetten/mailen etc? Of moet ik een apart BB (BIS/BES) internet abbo hebben?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337382

ik heb de 24ste een abbo afgesloten bij hi.nl

ik heb een bevestiging gekregen dezelfde avond nog met de bericht gekregen dat de bestelling geaccepteerd is en dat de koerier contact met me opneemt en daarna heb ik niks meer gehoord!!!

Kan iemand mij misschien vertellen hoelang het gemiddeld duurt voordat ik bericht heb of ik hem in huis heb?

bij voorbaat bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:21

Tys

Anoniem: 337382 schreef op maandag 28 december 2009 @ 22:08:
ik heb de 24ste een abbo afgesloten bij hi.nl

ik heb een bevestiging gekregen dezelfde avond nog met de bericht gekregen dat de bestelling geaccepteerd is en dat de koerier contact met me opneemt en daarna heb ik niks meer gehoord!!!

Kan iemand mij misschien vertellen hoelang het gemiddeld duurt voordat ik bericht heb of ik hem in huis heb?

bij voorbaat bedankt!!
Bij Hi en KPN is het tussen de 2 en 4 werkdagen. Als je hem donderdag nog niet hebt gehad, vrijdag even bellen. :)

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tyson schreef op maandag 28 december 2009 @ 22:17:
[...]

Bij Hi en KPN is het tussen de 2 en 4 werkdagen. Als je hem donderdag nog niet hebt gehad, vrijdag even bellen. :)
dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb trouwens nog een vraagje,
ik heb ook bij mijn abbo de Blackberry Eindeloos Online genomen!!!

weet je of je met dit pakket alle ondersteund zoals ping, msn, email etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berndw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:39
zou je dat niet even in de winkel vragen voordat je iets koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
Anoniem: 337382 schreef op maandag 28 december 2009 @ 22:28:
ik heb trouwens nog een vraagje,
ik heb ook bij mijn abbo de Blackberry Eindeloos Online genomen!!!

weet je of je met dit pakket alle ondersteund zoals ping, msn, email etc.?
Beetje een basisvraagje, is makkelijk op te zoeken: natuurlijk kan dit allemaal (hoe zou je het anders willen?)

[ Voor 6% gewijzigd door josjos op 30-12-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

cv8x schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:19:
Even een vraag: Ik heb een T-mobile abbo met Pocket Internet Totaal Plus. Mocht ik deze blackberry los kopen, kan ik er dan mee internetten/mailen etc? Of moet ik een apart BB (BIS/BES) internet abbo hebben?
Iemand?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus