Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340917

Anoniem: 340836 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:34:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem. Op 2 december heb ik de blackberry bold 9700 op hi.nl besteld. Ik heb het toestel nog steeds niet ontvangen. DIt kan gewoon niet kloppen. Ook bij mij blijft de bestelstatus op Voor inschrijving staan en als ik de klantenservice bel word ik afgewimpeld met: "Mevrouw, zodra wij het toestel op voorraad hebben neemt de koerier contact met u op". Dat is toch te bizar voor woorden.
ik heb um op 8 december besteld op hi.nl.. ik heb ook al 4x gebeld, en word net zoals jij elke keer weer afgewimpeld met "ja sorry maar hij is nog niet leverbaar", heb ook al gezegd dat ik hun 'status bestelling' hartstikke leuk vind, maar als er alleen maar bij staat voor inschrijving helpt dit natuurlijk geen zak.. "we hebben al meerdere klachten er over gehad, we zullen het doorgeven aan de hogere heren" uhuh 8)7
ook heb ik ze verteld dat ik een gevoel heb dat ze nieuwe klanten van Hi voorrang geven, maar de klantenservice zegt hierop "wie als eerste heeft besteld krijgt um ook als eerste".. dan vraag ik me dus af wanneer de eerste bestellingen zijn gedaan want ze moeten die dingen toch ergens op voorraad hebben..

dit is de eerste keer dat ik via hi.nl een online abonnement afsluit en ik moet zeggen dat ik er nu al van baal, kon namelijk bij belcompany op 4 december een bold 9700 met hi krijgen(zij hadden er net 1 binnen) maar die gaven nou niet echt de korting die ik nu heb (Hi 20 => €16,25, €10 p/m voor Blackberry eindeloos online 24 maanden lang)
[...]
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen :? blijven bellen, het hele gedoe afzeggen en naar een ander gaan... wat een gezeik!
Het afzeggen en naar een ander gaan is zo goed als onmogelijk, tenminste als je niet bakken met geld wilt neerleggen voor deze telefoon.. ze hebben ons gewoon in de tang ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04-2021
[...]
Heb jij em ondertussen al ontvangen???
Nee nog steeds niet! Echt belachelijk, want mijn nieuw abonnement is volgens mij al ingegaan zonder dat ik de telefoon in huis heb. Ik zou het eigenlijk eens moeten controleren, want ik ben niet van plan om straks voor mijn Blackberry eindeloos online-abonnement te betalen zonder daar gebruik van te hebben gemaakt...
Anoniem: 340917 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:58:
[...]
ook heb ik ze verteld dat ik een gevoel heb dat ze nieuwe klanten van Hi voorrang geven, maar de klantenservice zegt hierop "wie als eerste heeft besteld krijgt um ook als eerste"..
Ik heb van een medewerker van HI te horen gekregen dat de nieuwe klanten van HI wél voorrang krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nathan21 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:16:
[...]

[...]

Ik heb van een medewerker van HI te horen gekregen dat de nieuwe klanten van HI wél voorrang krijgen!
hoe belachelijk is dat dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:40
Iemand ervaring met een contractverlenging bij tmobile met dit toestel?
Krijgen de nieuwe aansluitingen daar ook voorrang?
Is daar iets bekend over de levertijden?
Heb de 9700 namelijk afgelopen weekend in de Tmobile webshop besteld icm relax 25 verlengin + bis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299360

juultje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:56:
Heb de 9700 namelijk afgelopen weekend in de Tmobile webshop besteld icm relax 25 verlengin + bis..
Volgens mij hebben ze hem daar gewoon op voorraad. Sowieso is het in de webshop sneller dan als je het via een fysieke shop doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340967

juultje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:56:
Ik heb mijn contract vorige week woensdag ook bij de T-Mobile webshop verlengd, ook met relax 25+bis. Gister een sms+email gehad om via AMP een afleverafspraak te maken. Eerstvolgende datum die ik kon kiezen was volgende week maandag. Dus de 13e besteld, 18e afleverafspraak gemaakt en de 25e wordt het bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
Oow... dan heb ik goede hoop:)

Gelukkig heb ik niet bij Vodafone besteld:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340996

Jig schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:03:
Ik heb afgelopen weekend via kpn.nl een Bold 9700 besteld, tot nog toe geen indicatie over levertijd.
Ik heb vorige week woensdag een 9700 besteld, met levertijd van 2 werkdagen.
Toen ik gisteren nog niets vernomen had heb ik even gebeld met de klantenservice, toen bleek dat de Bold tijdelijk niet leverbaar was, verwachte leverdatum is 20e (morgen dus). Als ik woensdag avond nog niets gehoord had moest ik nog maar eens bellen.

Overigens wel vervelend dat je bij de kpn niet zelf je orderstatus kan volgen, je krijgt 1 malig een mail met order bevestiging, maar vervolgens kun je nergens online volgen wat de status is (tenzij ik iets gemist heb). Maar goed, met een simpel telefoontje lezen ze het voor je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ elizah87

als jij eindelijk bericht krijgt van Hi dat ie er is, dan meld je dat hier wel even toch? dan weet ik ook wanneer ik um ongeveer kan verwachten aangezien jij um op 2 december heb besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesudio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-04 18:54
Anoniem: 235018 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:03:
[...]

Heb net daar even gekeken, en als ik hetzelfde abonnement neem via hun moet ik voor het toestel €249 bijbetalen ipv de €170 die ik nu bij Vodafone moet bijbetalen.. :?
Dat is dit keer ook de reden dat ik niet (weer) voor 2call heb gekozen maar rechtstreeks (telefonisch) bij vodafone. They made me an offer I couldn't refuse. Is tevens ook de reden dat ik mijn bestelling (waar ik nu bijna een maand op wacht) niet annuleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-05 15:07

Jig

En mijnes is in de verzendpipe. Dat duurde een totaal van drie dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Mesudio schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:54:
[...]

Zoals je zelf ook al aangeeft: 2Call is de bom! Inmiddels meerdere abo's via hun verlengd en mijn nieuwe phone ging iedere keer gelijk dezelfde dag de post op!
Dat zijn ze inderdaad, want ik heb 'm sinds gisteren binnen.
Echt een super ding!

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235018

juultje schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:47:
Gelukkig heb ik niet bij Vodafone besteld:9
;(

Ben benieuwd hoe lang ik nog mag wachten. -O-

EDIT: even gechat weer:

Suzanne : Ik wilde graag weten of de Blackberry Bold 9700 op voorraad is?
Ton: ik zal dit even controlern voor je
Ton: helaas, momenteel is deze niet op voorraad
Ton: er is vanwege het slechte weer afgelopen 2 weken een achterstand opgebouwd
Ton: ze zijn reeds december niet meer op voorraad, er heeft in december namelijk ook nog een verandering van magazijn plaats gevonden

|:( |:( |:(

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 235018 op 20-01-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan21
Woohoo .. ik kreeg net een sms van Hi:
Beste Hi klant. We hebben je bestelling ontvangen. Op de Hi site kan je de status van je bestelling opvragen. Groeten van Hi.

Kooporder status:
Bestelling is ontvangen en momenteel in behandeling.

... ik ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

woehooee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341113

Anoniem: 235018 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:38:
[...]

;(

Ben benieuwd hoe lang ik nog mag wachten. -O-

EDIT: even gechat weer:

Suzanne : Ik wilde graag weten of de Blackberry Bold 9700 op voorraad is?
Ton: ik zal dit even controlern voor je
Ton: helaas, momenteel is deze niet op voorraad
Ton: er is vanwege het slechte weer afgelopen 2 weken een achterstand opgebouwd
Ton: ze zijn reeds december niet meer op voorraad, er heeft in december namelijk ook nog een verandering van magazijn plaats gevonden

|:( |:( |:(
Vodafone heeft mij verteld dat ik hem 1 februari kan verwachten!! Mijn abo is ook al ingegaan en daar heb ik over gebeld!! Nu krijg ik de maand januari gerestitueerd!! Dat vond ik eigenlijk wel een goede deal?

Maar vind het toch lang wachten, heb de BB9700 op 29dec al besteld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341113 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:36:
[...]

wij hebben um begin december al besteld |:( niet zo piepen :9
maar idd het duurt echt heel lang allemaal, maakt niet uit welke provider volgens mij..

heb je ook verlenging? of nieuwe abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340836

Jaaaaaah :*) Heb vandaag een telefoontje gehad dat m'n pakketje morgen bezorgd kan worden.
Eindelijk...ben super blij *O* en rlxd dat iedereen dit heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb helaas nog geen belletje gehad, dus misschien dat ie vrijdag bezorgd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
Nou Tmobile heeft het ding dus op voorraad alleen werkt die afleverdienst niet bepaald mee...
Afgelopen weekend besteld bij een verlenging, vandaag smsje gehad dat de order rond was en dat ik een afleverafspraak met de bezorgdienst kon maken.
Eerst beschikbare afleverafspraak is pas over ruim een week :|

Nou heb ik juist via die tmobile webshop besteld omdat er rechts zo fijn aan de zijkant staat:
- 'afleverafspraak binnen 24uur' *na 3 dagen dus pas
- 'Bezorgen wanneer jij wilt' *niet dus, kunt alleen een dag opgeven, tijdstip bepaalt bezorgdienst, kunt nog niet eens een ochtend, middag of avond aangeven.

Dus een tip voor anderen, via de gemiddelde partner webshop geraak je waarschijnlijk sneller aan je nieuwe speeltje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341113

Anoniem: 340917 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:41:
[...]

wij hebben um begin december al besteld |:( niet zo piepen :9
maar idd het duurt echt heel lang allemaal, maakt niet uit welke provider volgens mij..

heb je ook verlenging? of nieuwe abbo?
Oh sorry, dan duurt het helemaal lang jah.. Heb een verlenging en prive abo omgezet naar zakelijk abo.. Nu is ie vanochtend bezorgd, maar mijn zwangere vriendin kon niet op tijd bij de deur komen!! Net gebeld met GLS en die brengen hem morgen naar een winkel bij mij in de buurt, kon hem ook wel opnieuw laten bezorgen morgen.. Maar als ze hem dan weer niet konden afleveren moest ik hem bij het GLS centrum ophalen 30km verderop!!

Nu dus nog ff wachten tot morgen na 5 uur!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341113 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:36:
[...]

Vodafone heeft mij verteld dat ik hem 1 februari kan verwachten!! Mijn abo is ook al ingegaan en daar heb ik over gebeld!! Nu krijg ik de maand januari gerestitueerd!! Dat vond ik eigenlijk wel een goede deal?

Ik heb net net gevraagd of ze het nu al wisten maar nee, en ze konden ook geen indicatie geven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste update: 21/01/2010

Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)

WTF!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329210

ik heb hem bij Hi besteld op 27 december. Ik kreeg gister een sms dat hij in voorraad was en dat men order verwerkt zou worden, ik kijk vandaag bij track en trace en er staat geen voorraad.
heeft iemand dit ook gehad ik wacht nu al ruim 17 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Levertijd BB Bold 9700 nog 3 a 4 weken bij Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 13:48
Heb hem gister besteld bij studentmobiel.nl i.c.m. een nieuw abonnement. Mijn vriendin ook (2 toestellen en 2 abonnementen dus in totaal), ben benieuwd naar wanneer dit wordt afgeleverd.

@ rest, als het zo lang duurt bij Vodafone, kunnen jullie dan niet het contract ontbinden? Is onredelijk lang dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zou langs gaan bij de vodafone shop en kijken of ze het toestel daar in voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesudio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-04 18:54
De vodafone shops hadden hem 2 weken geleden nog op voorraad, toen heb ik al gevraagd of ik hem niet gewoon daar op kon halen. Kon dus niet, omdat de aanbiedingen van Vodafone online verschillen met die in de shops.

De reden dat ik mijn bestelling niet annuleer is trouwens omdat ze mij (telefonisch) een hele dikke aanbieding hebben gedaan, wat mij op jaarbasis globaal 340 euro scheelt met de goedkoopste online aanbieder. Plus dat ik het abo van mijn vrouw kan verlengen met dezelfde aanbieding, dus nog eens 340 euro minder kwijt. Tjah, dan neem je de (op zich onacceptabele, want tijdens het bestellen is mij een levertijd langer dan 2 weken gecommuniceerd) lange levertijd toch enigszins voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meen je niet, ga ik net boodschappen doen, zijn ze geweest met een Vodafone pakketje. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan21
Anoniem: 340917 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:34:

Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)

WTF!!!! :(
vreemd :?

Status:
Order wordt gepickt in magazijn

edit:
Status:
Order verzonden

[ Voor 9% gewijzigd door Nathan21 op 21-01-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heel raar ik had Hi gebeld en tegen mij zeiden ze, dat de blackberry helemaal niet in voorraad is gekomen en dat k nog een tijd kan wachten?? en bij jou word het blijkbaar wel verstuurd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan21
Anoniem: 329210 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:12:
heel raar ik had Hi gebeld en tegen mij zeiden ze, dat de blackberry helemaal niet in voorraad is gekomen en dat k nog een tijd kan wachten?? en bij jou word het blijkbaar wel verstuurd haha
Haha, dan ben ik heel erg benieuwd wat ze morgen komen afleveren!

Ik kreeg net dit smsje van Hi:
Beste Hi klant, je bestelling wordt morgen uitgeleverd door TNT Post. Groeten van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nathan21 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:43:
[...]

Haha, dan ben ik heel erg benieuwd wat ze morgen komen afleveren!

Ik kreeg net dit smsje van Hi:
Beste Hi klant, je bestelling wordt morgen uitgeleverd door TNT Post. Groeten van Hi.
haha ik hoop geen leeg pakketje, maar dit is wel raar. wanneer had je de BB besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan21
Anoniem: 329210 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:46:
[...]

haha ik hoop geen leeg pakketje, maar dit is wel raar. wanneer had je de BB besteld?
Mijn order heb ik op 5 december geplaatst!

Hi Online 20 2 jaar
Blackberry Eindeloos Online
8GB microSDHC
BlackBerry� Bold 9700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nathan21 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:00:
[...]

Mijn order heb ik op 5 december geplaatst!

Hi Online 20 2 jaar
Blackberry Eindeloos Online
8GB microSDHC
BlackBerry� Bold 9700
hmm oke de wachttijden zijn lang.... dan ben ik vast over een week of 2 aan de beurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282265

zijn die Bold's bij Hi ook 'branded' net als die van t-mobile? geen tekst op het toestel en vervelende provider software?

Erger me daar wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jig schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:30:
En mijnes is in de verzendpipe. Dat duurde een totaal van drie dagen :)
En die van mij is nog altijd niet binnen.

Zojuist maar weer gebeld aangezien ik gisteren niets had gehoord en ze wel de 20e binnen zouden komen.

Er waren inderdaad Bolds binnen gekomen, maar ze konden niet zeggen of er 1 voor mij gereserveerd was, de vriendelijke man vertelde mij dat er een lange wachtlijst was en de batch die ze binnen kregen niet groot was. Ik moet maar afwachten of ik vandaag/morgen gebeld word voor een levering, zo niet dan komt hij waarschijnlijk pas bij de volgende patch, en dat is op 29 januari..

Die wachtlijst bij de KPN (en wellicht ook Hi?) word dan blijkbaar ook niet op datum afgehandeld maar willekeurig lijkt het, eerder besteld dan andere mensen, geen garantie tot eerdere levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340996 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:44:
Die wachtlijst bij de KPN (en wellicht ook Hi?) word dan blijkbaar ook niet op datum afgehandeld maar willekeurig lijkt het, eerder besteld dan andere mensen, geen garantie tot eerdere levering.
nou wat ik dus al eerder vernam uit dit topic dat nieuwe klanten voor gaan op mensen die verlengen..
Nathan21 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:33:
[...]

vreemd :?

Status:
Order wordt gepickt in magazijn

edit:
Status:
Order verzonden
aaaaaahhhh ik ben jaloers, ik wou dat ik um ook op 5 december had besteld en niet op de 8e dan had ik um morgen ook gehad 8)7
maar ik weet dat ie er aan komt, eindelijk van die eindeloze 'voor inschrijving af'!

maar ja krijg ik zonet een belachelijke mail van HI (met name de eerste zin):

Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.
Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.
We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is,ontvang je een sms.
Groeten van Hi

hoezo nog niet zo lang geleden, 45 dagen geleden besteld, wie is hier nu gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340917 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:13:
[...]
nou wat ik dus al eerder vernam uit dit topic dat nieuwe klanten voor gaan op mensen die verlengen..
[...]
Mijn bestelling was met nieuw contract, ik ben momenteel klant bij Telfort (prepaid).

Inmiddels mijn bestelling geannuleerd bij de KPN zelf, wat overigens helemaal geen probleem was.
Nu via smartphoneshop besteld, zelfde abbonement, zelfde berry.. net afspraak gemaakt voor aflevering, morgen tussen 1 en 6, binnen 30 minuten geregeld dus. Wel 40 euro meer voor het toetsel uiteindelijk, maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:32
Even ter info voor de mensen die misschien twijfelen over studentmobiel.

Mijn BB9700 is afgelopen woensdag netjes bezorgd. Wat wel vreemd is is dat het een branded t-mobile versie is. De vorige telefoon die ik bij hun heb besteld was wel gewoon unbranded.

Het maakt mij niet uit, als ik de bb update en ik uncheck de vendor.xml ben ik eventuele t-mobile software toch wel kwijt. Ik heb nu alleen onder de spatie T-mobile staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SuperKneus schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 07:50:
Even ter info voor de mensen die misschien twijfelen over studentmobiel.

Mijn BB9700 is afgelopen woensdag netjes bezorgd. Wat wel vreemd is is dat het een branded t-mobile versie is. De vorige telefoon die ik bij hun heb besteld was wel gewoon unbranded.

Het maakt mij niet uit, als ik de bb update en ik uncheck de vendor.xml ben ik eventuele t-mobile software toch wel kwijt. Ik heb nu alleen onder de spatie T-mobile staan.
kan je de T-Mobile onder de spatie niet ouderwets met een suikerklontje 'weggummen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282265 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:34:
[...]

kan je de T-Mobile onder de spatie niet ouderwets met een suikerklontje 'weggummen'?
Ik zag op een website (darn, hoe heette die nou :? ) dat je ook gewoon een nieuw onderkantje kunt bestellen :) Dus als het je stoort..

Als het goed is wordt mijn BB vandaag bezorgd. :)

EDIT: Hij is binnen, love it! Geweldig ding.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 235018 op 22-01-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 282265 op 22-01-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet even niet wat verstandig is. De situatie is als volgt.

Ik heb een telfort abbonement nog lopen 3 maanden (in totaal 50 eu p/m incl. mobiel internet) echter is mijn huidige smartphone defect (X1) en opgestuurd. Dit gaat kennelijk nog een hele tijd duren tot die is gefixt.
Aangezien Telfort geen BB aanbiedt kan ik daar niet verlengen.

Nu wil ik zsm, het liefst van het weekend die Bold 9700 hebben. Wat is raadzaam om te doen?

Wat wil ik:

Één jarig abbonement
bijbetalen voor toestel max. 130 EU.
abbonement incl. BB internet max. 40 EU.
Binnen zeer korte korte termijn in mijn zak. Dus niet zoals in dit topic al die wachttijden.

Als iemand me kan helpen... graag. Ik kom er niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan21
Woohooo ... de BB 9700 is in the pocket ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar heb je hem gehaald? Hoe duur? En hoe lang gewacht Nathan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Anoniem: 282265 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:00:

Ik heb een telfort abbonement nog lopen 3 maanden (in totaal 50 eu p/m incl. mobiel internet) echter is mijn huidige smartphone defect (X1) en opgestuurd. Dit gaat kennelijk nog een hele tijd duren tot die is gefixt.

Nu wil ik zsm, het liefst van het weekend die Bold 9700 hebben. Wat is raadzaam om te doen?

Wat wil ik:

Één jarig abbonement
Binnen zeer korte korte termijn in mijn zak. Dus niet zoals in dit topic al die wachttijden.

Studentmobiel en afsluiten met Relax 150 en bb internet en sms 1000 = +/- 35euro per maand en 70 euro bijbetalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282265 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:00:

Wat wil ik:

Één jarig abbonement

Ik heb 2 jarig abbo a 30 euro met met incl BIS maar ik moet toch nog 170e bijbetalen.
Ik zou dan de winkels in de buurt even rondbellen (vodafone, KPN e.d) of zij hem op voorraad hebben en desnoods daar een abbo afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SuperKneus schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:31:
[...]

Studentmobiel en afsluiten met Relax 150 en bb internet en sms 1000 = +/- 35euro per maand en 70 euro bijbetalen
Dat is echt heel erg goedkoop in vergelijking tot Miss Vicious. Is dat wel een 1 jarig abbonement?
2 jarig is voor mij een no no. En hoe zit het met levertijden bij studentmobiel eigenlijk? Daarnaast ben ik geen student meer :P mocht ik OV korting krijgen bij studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-05 20:47
de goedkoopste die ik heb gevonden is (1 jarig) relax 25 voor 18,95 + 11,90 voor instant email = 30,85 p/m
Je moet dan 90 euro extra betalen voor de T-mobile black of 132 voor de "normale"black versie

http://www.studentmobiel....e-blackberry-aanbiedingen
http://www.gsmwijzer.nl/s...ry-aanbiedingen?length=24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:40

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Dan kan die volgens mij nog goedkoper via de site van t-mobile zelf. Als je hem 2 jaar neemt, dus iet van toepassing in jouw geval, srry)

[ Voor 33% gewijzigd door Lolhozer op 23-01-2010 15:46 . Reden: 2jaar ipv 1jaar ]

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Anoniem: 282265 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:41:
[...]

Dat is echt heel erg goedkoop in vergelijking tot Miss Vicious. Is dat wel een 1 jarig abbonement?
2 jarig is voor mij een no no. En hoe zit het met levertijden bij studentmobiel eigenlijk? Daarnaast ben ik geen student meer :P mocht ik OV korting krijgen bij studentmobiel.
Yep is gewoon 1 jarig abbo. Kwam er wel achter toen ik hem ontvangen heb dat hij T-mobile branded is maar goed hij is wel sim-lock vrij en je merkt niets van de t-mobile software. (alleen onderop de tel staat t-mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SuperKneus schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:47:
[...]

Yep is gewoon 1 jarig abbo. Kwam er wel achter toen ik hem ontvangen heb dat hij T-mobile branded is maar goed hij is wel sim-lock vrij en je merkt niets van de t-mobile software. (alleen onderop de tel staat t-mobile)
dat klinkt goed.
En enig idee qua levertijden (service). Stel ik bestel hem nu, heb ik hem dan nog deze week? Of kan je em ook afhalen bij ze??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Laatst online: 17-05 20:47
SuperKneus schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:31:
[...]

ben benieuwd waar je deze actie vind op studentmobiel.
als ik relax 15 met internet en sms maximaal kies moet ik namelijk nog 251 bij betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

251 euro hahaha dat gaat nergens over. Ik kan hier op mn werk niet op alle sites.. maar dat is echt duur.

Via de tmobile site heb je het toestel voor iets van 130 euro met dat abbonement.

Volgens mij klopt er iets niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo BlackBerry NL:

Ik krijg dit net voorgeschoteld.. I'm shocked!!!
Anoniem: 282265 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:39:
Ik ga deze week BB Bold 9700 halen...

the rest is history... ;)
DaannO schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:41:
[...]

http://www.allaboutphones...kt-onder-mankementen.html i rest my case ;-) (heb nu al van welgeteld 7 mensen om mij heen gehoord dat die van hun kapot is. En t probleem is dat t variërende klachten zijn :X)
Anoniem: 282265 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:45:
off topic:

hoe dan?!?! ik kan hier vandaan niet naar je link browsen.
Maar watskeburt?
Jongens wat is dr aan de hand?!

Ik sta op het punt die Crackberry te halen deze week. |:(

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 282265 op 25-01-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
bartelsrobert schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:58:
[...]

ben benieuwd waar je deze actie vind op studentmobiel.
als ik relax 15 met internet en sms maximaal kies moet ik namelijk nog 251 bij betalen
251 en dan moet je nog bis kiezen en kom je idd op 130 euro. Ik heb het abbo afgesloten in december voordat t-mobile de relax 150 abbo veranderde in relax 15 (0of is het 20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernasto
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik heb mijn BB vorige week donderdag besteld op T-Mobile.nl. Vandaag er achteraan gebeld wat betreft levertijd: duurt nog 3 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik zit al op 80 procent van me FUP kreeg ik gisteren te horen :( En ik was nog wel zo tevreden met Hi tot nu toe............ Mijn internetgebruik is echt niet buitensporig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ernasto schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:54:
Ik heb mijn BB vorige week donderdag besteld op T-Mobile.nl. Vandaag er achteraan gebeld wat betreft levertijd: duurt nog 3 weken :(
3 weken! damn.. das lang.
Ik overweeg om via studentmobiel een unbranded te kopen met een tmobile abbonement. Maar ik ga eerst maar even bellen en vragen hoe lang de levertijd duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Laatst online: 01-01 21:48
Anoniem: 282265 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:39:
[...]

3 weken! damn.. das lang.
Ik overweeg om via studentmobiel een unbranded te kopen met een tmobile abbonement. Maar ik ga eerst maar even bellen en vragen hoe lang de levertijd duurt.
probeer het anders op pdashop.com. Die hebben ze nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

studentmobiel gebeld.. de voorraden zijn gezond.

t-mobile 35 + internet + sms = 30 EU p/m (1 jarig contract)
toestel (unbranded) 67 EU
vandaag besteld overmorgen wordt die geleverd.

goeie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

Anoniem: 282265 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:46:
studentmobiel gebeld.. de voorraden zijn gezond.

t-mobile 35 + internet + sms = 30 EU p/m (1 jarig contract)
toestel (unbranded) 67 EU
vandaag besteld overmorgen wordt die geleverd.

goeie deal.
En als je net geen student meer bent? Mag dat dan nog?

Weet je zeker dat die unbranded is? Op de site staat bij relax 35 namelijk 80 euro voor het toestel.

Zit er trouwens bij die 30 euro hiet instant e-mail er bij in?? Dan is dat echt heel goedkoop ja!

http://www.studentmobiel....ry-aanbiedingen?length=12

[ Voor 90% gewijzigd door DJH op 26-01-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

student of niet boeit niet.
En die prijzen kloppen idd.. heb het hier even niet voor me. Maar idd.
wel/niet unbranded zie je eronder staan, is iets duurder ook.
Alsnog goedkoopst voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Anoniem: 282265 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:42:
student of niet boeit niet.
En die prijzen kloppen idd.. heb het hier even niet voor me. Maar idd.
wel/niet unbranded zie je eronder staan, is iets duurder ook.
Alsnog goedkoopst voor zover ik weet.
Je zei net dat internet incl. is, maar dat is dus niet zo. Heb net met ze gebeld en het is + 11,90 p/m voor Instant e-mail (bb internet).

Desalniettemin een leuke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat bedoelde ik. Bij mij komt het uit op 30 eu in totaal. Dan heb ik geloof ik tmobile 20, ik kan het nu even niet nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste update: 26/01/2010

Order verzonden

WOEHOEEEE!!! EINDELIJK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernasto
Vanmiddag AMP Logistics aan de lijn gehad: m'n BB Bold wordt volgende week woensdag bezorgd (03-02). Iets minder dan 3 weken wachten dus, vanaf het moment van bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342428

Net bij phonehouse.nl BB Bold besteld. In de winkel gezegd dat ze er zat op voorraad hadden, blijkbaar niet, krijg net een mail dat ze me op de hoogte houden.. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister via email contract en alles gestuurd naar studentmobiel. Reken erop morgen of overmorgen toestel te ontvangen. Sprak gister met zo een kerel, die was netjes en duidelijk. Hij legde uit dat als het contract sochtends binnenkomt via email, de aanvraag en de verzending nog die dag afgehandeld worden.

Bel ik vannochtend even of alles binnen is en dergelijke.. krijg ik één of ander labiel meisje aan de lijn.. helemaal opgejaagd bij mijn vraag of ze al wat meer kan vertellen over het verloop. Hele tijd "ja die is nog niet verwerkt hoor, we hebben een heleboel aanvragen.. blabla.." Ik heb het gesprek maar gestaakt. Ik hoop niet dat zij de verdere afwikkeling van mn order regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Tja je kan ook gewoon heeeel eventjes afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anbu-kakashi
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik heb een paar dingen berekend en wou het wel delen :):

Blackberry Abo's:

Vodafone 22.50
1164 met internet+zorgeloos sms

--------------------------

Hi 20
1091 met internet+zorgeloos sms

---------------------------

Hi 25
1098.20 met internet+zorgeloos sms

Hi 30
1168.20 met internet+zorgeloos sms

T-Mobile Relax 30
920.40 met internet+verdubbelde sms'jes

--------------------------- Wel opletten van de verschil Verdubbelde Sms'jes & 1000 Sms'jes

T-Mobile Relax 25
980 met internet+1000 sms'jes

T-Mobile Relax 25 1jaar
630.20 met internet+1000 smsjes

Aight, Ik heb ook mijn Bold 9700 besteld met een 1 jarig T-Mobile Relax 25 abonnement incl: 1000 sms'jes & BB Internet! *Is echt voordelig vergeleken andere abo's*

[ Voor 22% gewijzigd door anbu-kakashi op 30-01-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anbu-kakashi
  • Laatst online: 24-12-2024
http://www.studentmobiel....on_id=667#bestelformulier

Dat is hem precies. €630.20 is incl de 140 euro bijbetaling.

[ Voor 7% gewijzigd door anbu-kakashi op 30-01-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik check net mn Track n Trace van TNT. De chauffeur is onderweg. Echter ben ik aan het werk de hele dag en de rest v/d week.:( Om al die afleverpogingen te omzeilen, is het mogelijk dat je TNT belt en dan kan afspreken dat je het pakketje ophaalt/afrekent bij het TNT kantoor?? Iemand een idee. Ik wil hem zsm in bezit hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

helaas 'eerste afleverpoging niet gelukt'.
Mag ik weer wachten tot morgen :(

Iemand een idee hoeveel afleverpogingen TNT zal doen voor ik het moet ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
heb nu mijn blackberry een week binnen, gister ging mijn abo in. Dus ik gelijk proberen instant email in te stellen, maar kon me maar niet registreren op http://www.instantemail.t-mobile.nl/ dus ik vandaag bellen, eerst een kwartier in de wachtrij zitten wachten. Krijg ik een hele aardige mevrouw aan de telefoon die mij verteld dat het helemaal niet bij mijn abo zit, terwijl ik op het zelfde moment op mijn accounts pagina van t-mobile dat er toch echt instant email bij mijn abo zit. Ze heeft hem opnieuw toegevoegd en moest over een kwartiertje me opnieuw proberen te registreren. Hopelijk is dan probleempje opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Laatst online: 17-05 04:04
Anoniem: 282265 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:12:
helaas 'eerste afleverpoging niet gelukt'.
Mag ik weer wachten tot morgen :(

Iemand een idee hoeveel afleverpogingen TNT zal doen voor ik het moet ophalen?
normaal 2 pogingen. als de 2e poging ook niet lukt, krijg je een kaartje dat je het pakketje kan afhalen bij een postkantoor bij jou in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Bij rembours 1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernasto
Vanochtend geleverd. Dope telefoon, alleen lijkt hij zo snel 'used' door dat pianoblack.. Heb gelijk een beschermfolie op het display gedaan, geeft erna ook zo'n 'used' effect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
En ik stond nog steeds verkeerd in het systeem van t-mobile... Dus hebben ze nu instant email er weer uit gehaald en er op nieuw ingezet. Daarna na een kwartier een batterij pull gedaan die er een paar minuten uitgelaten. Zodat de BB zich reset, maar ik kan me nog steeds niet aanmelden bij http://www.instantemail.t-mobile.nl/ Ik heb wel 3G en Blackberry teken in mijn scherm staan.
En er staat op de doos Service Version: Enterprise klopt dit?

Edit:

De simkaart was te oud kwamen ze naar 20 minuten praten achter... |:( Normaal vroegen ze dat aan het begin van het gesprek maar omdat ik al voor de 2de belde had ze me dat niet gevraagd, omdat ze er van uit ging dat haar collega het al gevraagd had. Het probleem is in ieder geval boven tafel en krijg binnen 3 werkdagen mijn nieuwe simkaart. Voor de rest goed geholpen door t-mobile mensen, het was nog beetje rotzooitje op de helpdesk vertelde de medewerker, omdat ze nieuwe procedures hadden sinds maandag ofzo en nu moesten ze meer overleggen met collega's en dat snapte ze nog niet helemaal :+

[ Voor 40% gewijzigd door S401 op 04-02-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344175

Ik heb nu nog een t-mobile abo. 3G ontvangst thuis zou volgens t-mobile geen probleem zijn. Wel dus, mijn internet thuis gaat alleen via gprs, niet normaal hoe langzaam dat gaat. Op mijn werk heb ik wel 3G ontvangst het verschil is nogal groot. Ik heb thuis een speedtest gedaan en het resultaat: download speed: 67.46 Kbits/s upload speed: 16.02 Kbits/s.
Nooit meer t-mobile voor mij, helemaal gezien de extra datakosten die iedere maand in rekening worden gebracht. Hierdoor is mijn factuur iedere maand ruim 30 euro hoger!!! Verschillende keren contact gehad met de klantenservice, maar het probleem is nog steeds niet verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
1 jarig T-mobile 35 relax + instant email BB abonnement afgesloten met €31,- bijbetaling bij studentmobiel.
Zit nu bij vodafone en ga mijn nummer meenemen. Iemand enig idee hoe lang het ongeveer gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik mag sinds kort mijn abonnement verlengen en zit te twijfelen tussen een Nokia E72 of een Blackberry (Liefst 9700, mooi ding), maar door al die internet abonnementbomen zie ik het bos niet meer.

Hoe zit het nu precies met internet op de Blackberry? Ik dacht dat ik er uit was en dat Blackberry's altijd andere speciale BB abo's nodig hebben, maar nu zie ik dat Vodafone de 9700 gewoon verkoopt met Bel+SMS+Web bundel, de normale internet aansluiting dus. Hoe zit dit dan?

Hoop dat jullie duidelijkheid kunnen geven want ik vind BB's hele mooie toestellen maar de meerprijs op BB internet abo's (soms/vaak 10 euro p/m meer dan gewoon inet abo?) houdt mij heel erg tegen.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 16-05 12:08
Zijn er Sim only abo's beschikbaar voor BB's?
I koop de toestellen altijd los, omdat ik ze zo voor een betere prijs kan regelen.

Ik heb op dit moment 300min + 1000smsjes + Internet van Telfort (sim only). Betaal totaal 27 euro...
Is er een hetzelfde blackberry abo rond die kosten met dezelfde specificaties?

Bijvoorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110734

ik denk dat ik vodafone neem Bel+SMS+Web voor 1 jaar abbo (150 belmin) of is t-mobile goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Laatst online: 14-04 20:57
Hou er wel rekening mee dat VF een snelhied heeft van 3,6Mb tegen max 1Mb van t-mobile ofzo.
In dit hele topic lees ik veel negatieve berichten over t-mobile en bijna niets over vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:32

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica