ik heb um op 8 december besteld op hi.nl.. ik heb ook al 4x gebeld, en word net zoals jij elke keer weer afgewimpeld met "ja sorry maar hij is nog niet leverbaar", heb ook al gezegd dat ik hun 'status bestelling' hartstikke leuk vind, maar als er alleen maar bij staat voor inschrijving helpt dit natuurlijk geen zak.. "we hebben al meerdere klachten er over gehad, we zullen het doorgeven aan de hogere heren" uhuhAnoniem: 340836 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:34:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem. Op 2 december heb ik de blackberry bold 9700 op hi.nl besteld. Ik heb het toestel nog steeds niet ontvangen. DIt kan gewoon niet kloppen. Ook bij mij blijft de bestelstatus op Voor inschrijving staan en als ik de klantenservice bel word ik afgewimpeld met: "Mevrouw, zodra wij het toestel op voorraad hebben neemt de koerier contact met u op". Dat is toch te bizar voor woorden.

ook heb ik ze verteld dat ik een gevoel heb dat ze nieuwe klanten van Hi voorrang geven, maar de klantenservice zegt hierop "wie als eerste heeft besteld krijgt um ook als eerste".. dan vraag ik me dus af wanneer de eerste bestellingen zijn gedaan want ze moeten die dingen toch ergens op voorraad hebben..
dit is de eerste keer dat ik via hi.nl een online abonnement afsluit en ik moet zeggen dat ik er nu al van baal, kon namelijk bij belcompany op 4 december een bold 9700 met hi krijgen(zij hadden er net 1 binnen) maar die gaven nou niet echt de korting die ik nu heb (Hi 20 => €16,25, €10 p/m voor Blackberry eindeloos online 24 maanden lang)
Het afzeggen en naar een ander gaan is zo goed als onmogelijk, tenminste als je niet bakken met geld wilt neerleggen voor deze telefoon.. ze hebben ons gewoon in de tangAnoniem: 340836 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:34:
[...]
Ik heb geen idee wat ik nu moet doenblijven bellen, het hele gedoe afzeggen en naar een ander gaan... wat een gezeik!