Bwah, patch had een week eerder uit moeten komen!
Ik ben vanaf vrijdag t/m volgende week woensdag op vakantie.
Voor vanavond staan er 2 10man raids gepland in de guild, maar ik vrees dat dat niet soepel gaat lopen. Daarbij heb ik het ook druk zat met verplichtingen en pakken voor de vakantie (alhoewel dat binnen 20min is gebeurd normaal gesproken). Ik heb er maar een 'misschien' van gemaakt.
Gisterenavond alleen maar op m'n Rogue gespeeld. Die was level 25 toen ik begon, en zou op level 26 d'r eerste Stun skill leren, Kidney Shot! Na 2 quests in Ashenvale kon ik al naar Ogrimmar om die skill te leren. M'n vriendin was echter level 28, en we spelen zo nu en dan wat PvP samen. Ik had echter nog een hoop rested experience, en maakte me even kwaad. Een uur later was ik ook level 28

M'n vriendin heeft ondertussen haar Inscription laten vallen en toch weer Alchemy genomen, naast Herbalism. Ze vind het fijn om haar eigen potions te maken, en vond die Glyphs maar niks. Ze verkoopte voor geen drol zei ze.
Terwijl zij wat bloempjes aan het plukken was, drankjes brouwen en visjes vangen, werd ik dus level 28. Toen de kleine sliep zijn we samen in de queue voor WSG gaan staan.
Met z'n 2-en als verdediging, en zo af en toe een extra verdediger, in onze basis. We maakten het de Alliance best moeilijk om onze vlag te pakken. Met z'n 2-en kun je goed communiceren als er een aanval komt en waar een eventuele FC heen gaat. Daarbij kan ik al redelijk CC-en, en kan m'n vriendin healen.
Zo stond zij naast het hokje in onze basis, en zag ik op mijn scherm dat ze gestunned werd door een Rogue. Ik zat er vlak achter, en stunde die Rogue op mijn beurt!

Dat hebben we later nog een keer herhaald, heel leuk!
Ik denk dat we zo'n 4 potjes gespeeld hebben, waarvan we er 3 gewonnen hebben en 1 verloren waar we pas laat in kwamen. De Horde was redelijk goed in zijn samenspel, en dat was te merken. Wij hebben in ieder geval plezier gehad samen. M'n vriendin is ondertussen level 29, en binnenkort zullen we dus een nieuwe bracket in moeten, waar we maar even wat moeten gaan questen om een kans te hebben op hoger level.
Aan het einde van de avond kon ik mijn eerste PvP reward kopen, zijnde een 8Agi+5Stam necklace.
Dit is m'n Rogue.