Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 205 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 41.965 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 10:04

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

KillGhost schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:39:
Leuke manier natuurlijk ook om de authenticator te promoten.
Tsja, als je account nu nog "gecompromitteerd" wordt is wat mij betreft allang eigen schuld dikke bult. Met name als je endgame toons hebt met een sloot epics, gold en/of crafting mats dan is het gewoon onverstandig zonder authenticator te spelen. En al helemaal als je toegang hebt tot guild banks (er zou een mogelijkheid moeten zijn toegang tot guild banks te beperken tot accounts met authenticator, moet toch mogelijk zijn?). Ik zou geen authenticator kopen speciaal voor de pet maar het is leuk meegenomen :P

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 13:47
Scheelt ook een hoop kosten in de klantenservice :) Als ze nou eens iDeal ook mogelijk maken.. Ik betaal er mijn gametime mee en gaat perfect.. Waarom zetten ze dat niet gewoon naar alle andere functies? Race change, faction change, de store etc. Ik heb zelf nog geen authtenticator om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11
Patch 3.3 info staat nu in de startpost!!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even snel gespeeld met die talent builder, zeker dat ik mijn warlock verder ga. Decimation en molten core passen perfect in mijn aff/demo spec (aff tot die siphon life) en denk als die 2 samen proc'en dat je toch wel een bizar leuke soul fire dmg krijgt en anders zal incinerate wel leuk doen.

* SinergyX gaat denk ik weer inkoopactie doen voor authenticators.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2009 10:01 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Afbeeldingslocatie: http://www.iwritecode.nl/images/lichfail.jpg

Fail of the Lich King? :D

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 18:04
Ik was dus niet de enige die dat zag :P

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11
Het komt op hetzelfde neer :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Bwah, patch had een week eerder uit moeten komen!
Ik ben vanaf vrijdag t/m volgende week woensdag op vakantie. :)

Voor vanavond staan er 2 10man raids gepland in de guild, maar ik vrees dat dat niet soepel gaat lopen. Daarbij heb ik het ook druk zat met verplichtingen en pakken voor de vakantie (alhoewel dat binnen 20min is gebeurd normaal gesproken). Ik heb er maar een 'misschien' van gemaakt.

Gisterenavond alleen maar op m'n Rogue gespeeld. Die was level 25 toen ik begon, en zou op level 26 d'r eerste Stun skill leren, Kidney Shot! Na 2 quests in Ashenvale kon ik al naar Ogrimmar om die skill te leren. M'n vriendin was echter level 28, en we spelen zo nu en dan wat PvP samen. Ik had echter nog een hoop rested experience, en maakte me even kwaad. Een uur later was ik ook level 28 :) M'n vriendin heeft ondertussen haar Inscription laten vallen en toch weer Alchemy genomen, naast Herbalism. Ze vind het fijn om haar eigen potions te maken, en vond die Glyphs maar niks. Ze verkoopte voor geen drol zei ze.
Terwijl zij wat bloempjes aan het plukken was, drankjes brouwen en visjes vangen, werd ik dus level 28. Toen de kleine sliep zijn we samen in de queue voor WSG gaan staan.
Met z'n 2-en als verdediging, en zo af en toe een extra verdediger, in onze basis. We maakten het de Alliance best moeilijk om onze vlag te pakken. Met z'n 2-en kun je goed communiceren als er een aanval komt en waar een eventuele FC heen gaat. Daarbij kan ik al redelijk CC-en, en kan m'n vriendin healen.
Zo stond zij naast het hokje in onze basis, en zag ik op mijn scherm dat ze gestunned werd door een Rogue. Ik zat er vlak achter, en stunde die Rogue op mijn beurt! :D Dat hebben we later nog een keer herhaald, heel leuk!
Ik denk dat we zo'n 4 potjes gespeeld hebben, waarvan we er 3 gewonnen hebben en 1 verloren waar we pas laat in kwamen. De Horde was redelijk goed in zijn samenspel, en dat was te merken. Wij hebben in ieder geval plezier gehad samen. M'n vriendin is ondertussen level 29, en binnenkort zullen we dus een nieuwe bracket in moeten, waar we maar even wat moeten gaan questen om een kans te hebben op hoger level.
Aan het einde van de avond kon ik mijn eerste PvP reward kopen, zijnde een 8Agi+5Stam necklace. :)
Dit is m'n Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Gisteren nog de laatste emblems of conquest gehaald voor één tier8 item. Het is waarschijnlijk maar een tijdelijk upgrade aangezien je nu voort emblems of triumph krijgt ipv emblems of conquest. Heel misschien dat ik ipv tier9 helm een tier8 helm ga halen om de set bonus van 2 tier8 items te krijgen, dat moet ik nog eens uitzoeken of dat nuttig is of niet. Ik zit nu bijna op 100% avoidence+block volgens Rawr, dat is dan wel met holy shield aan en 2/3 redoubt talents. Ik kan niet wachten om te zien wat ICC dungeons voor ons in petto zullen hebben.

Nog een flauwe fout gemaakt gisteren, met nog een klein uurtje gametime over in de avond zag ik een toc10 pug LF 1 tank. Ik dacht bij mezelf "laat ik het toch maar eens proberen" dus vraag netjes of iemand zonder ervaring met een uurtje over mee mocht doen. Ik kreeg redelijk snel antwoord dat het geen enkel probleem was en werd invited. Ik kom vervolgens in een party van 5 terecht. Het duurde even een moment voor ik door had dat ik de verkeerde persoon een whisper had gestuurd. Ipv de persoon die voor toc10 aan het shouten was had ik een persoon die UP normal wilde doen een whisper gestuurd. Het was alweer een 10 minuten verder voor ik het door had dus ik liet die toc10 maar zitten en heb UP heroic maar voor hun gedaan, komen ze er ineens achter dat één van hun nog maar 79 was en dus niet mee kon gaan. Enfin, uiteindelijk een vervanger voor die persoon gehaald en UP hc gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 07:56
Ik start net wow op en ik krijg deze melding :
Patch Aborted:
The file "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\enGB\backup-enGB.MPQ.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)

Nog mensen met dit probleem?

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nock372 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:10:
Ik start net wow op en ik krijg deze melding :
Patch Aborted:
The file "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\enGB\backup-enGB.MPQ.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)

Nog mensen met dit probleem?
Harddisk / C:-partitie vol? Of misschien komt het omdat Blizz nog met serveronderhoud bezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-06 16:25

Wootlock

Evilution

Gisteren weer Ulduar10 ingedoken met de vaste groep, we gingen voor een snelle FL kill met maar 2 towers up. gelijk door naar Decon en die ook makkelijk omgelegt in de hardmode.
Door naar de iron council om onze 2de disc op te halen, ging niet zoals geplanned en we zijn er een paar keer op gewiped.
Kolo ging ook goed down en aangezien mensen nog [Disarmed] moesten voor de meta hebben we hem maar zo omgelegt.
[Crazy Cat Lady] erbij gepakt voor de meta en daarna door naar Hodir en ook die snel om te leggen.
Daarna Thorim, dat was een drama. Normaal 1 shotten we die op hardmode maar nu leek het wel of mensen niet aan het opletten waren, uiteindelijk wel down, 2 sigels in de pocket en dus halverwege naar Algalon :)
Volgende week door op Freya+3 en Firefighter !

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
SnoeiKoei schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:16:
[...]

Harddisk / C:-partitie vol? Of misschien komt het omdat Blizz nog met serveronderhoud bezig is?
Hmm nee dat kan niet. Kheb nog 150gb vrij op c://... hmm ff kijken op de laptop of ik hetzelfde probleem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:38
Nock372 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:20:
[...]

Hmm nee dat kan niet. Kheb nog 150gb vrij op c://... hmm ff kijken op de laptop of ik hetzelfde probleem heb.
Staat ook een post op het blizzard forum:

http://forums.wow-europe....topicId=11824314025&sid=1

Bij Vista / Windows 7 zou je dan wow.exe als admin moeten runnen (via rechtsklikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-06 10:44

Maduth

Probeersel

Net ff ingelogd... LFG ziet er grappig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
stefanass schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:28:
[...]

Staat ook een post op het blizzard forum:

http://forums.wow-europe....topicId=11824314025&sid=1

Bij Vista / Windows 7 zou je dan wow.exe als admin moeten runnen (via rechtsklikken)
Thx, nu werkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Kan iemand me aanraden welke instance ik moet gaan runnen met deze char om up te graden..

http://www.wow-heroes.com...ver=Outland&name=kippevel

Ik was er even uit maar met al die verschillende tokens zie ik door de bomen het bos niet meer.. Mijn resto spec is beter maar heb nog steeds problemen om instances te runnen als dps gaat het iets makkelijker.. Mijn paladin die nu op lvl 76 zit kan ik elk moment van de dag wel een instance kan binnenvallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bechown schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:55:
Kan iemand me aanraden welke instance ik moet gaan runnen met deze char om up te graden..

ToC en ToC HC, daar vind je bergen leuke gear :) De rest van de dungeons is veelal voor wat extra zut als een ring of trinket, daar zal je toch richting emblems moeten kijken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 13:26
SinergyX schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:59:
[...]

ToC en ToC HC, daar vind je bergen leuke gear :) De rest van de dungeons is veelal voor wat extra zut als een ring of trinket, daar zal je toch richting emblems moeten kijken.
En vanaf vandaag natuurlijk de ICC 5 mans instances normal/heroic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

UdiBenLudi schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:04:
Uitgaande dat die de 'volgende' stap zijn in moeilijkheidsgraad vanaf ToC HC, denk ik niet dat hij daar zo gemakkelijk binnenkomt. Ik ken dan de encounter niet van de ICC's, maar ToC HC blijft pittig als je wat 'ondermaatse' gear heb. (lees, onder 187). Enh loopt nauw samen met je gear, in dat opzicht zit je wel iets veiliger gezien je wapens wel leuke 200s zijn. (DPS kan je dan weer makkelijk compenseren met stevige tank/healer, maar andersom gaat wat moeilijker).

Als DPS heb je het dan wel makkelijker, een paar DPS meer of minder maakt niemand zich echt druk om :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 12:17
UdiBenLudi schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:04:
[...]

Blijkbaar kijkt de nieuwe LFG tool naar je gemiddelde gear level, dus als verse level 80 ga je niet meteen in ICC5 geraken (tenzij je natuurlijk zelf een groep start of handmatig wordt geinvite).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
ICC5 is gewoon i219 en i232 loot, dus denk maar niet dat je daar met je just-dinged-greenies zo naar binnen huppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:21

Trouble

Everything is awesome

Vind het wel jammer dat Rogues niet meer verschillende 'levels' in stealth hebben, maar goed. Aan de andere kant is het wel tof dat je meteen kun dual wielden :)

Xfire is de patch aan het downloaden, zal wel weer een eeuwigheid duren.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RichardvdD schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:15:
ICC5 is gewoon i219 en i232 loot, dus denk maar niet dat je daar met je just-dinged-greenies zo naar binnen huppelt.
Ik heb gehoord van een paar spelers die op het PTR rondgehangen hebben dat de nieuwe 5-mans best challenging zijn. En dan heb ik het over een goeie speler met ToC25 en ToGC25 gear. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
hmm, het lijkt erop dat er een paar realms nog niet online zijn. Natuurlijk mijn realm (Darkmoon fair)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-06 16:25

Wootlock

Evilution

NMe schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:20:
[...]

Ik heb gehoord van een paar spelers die op het PTR rondgehangen hebben dat de nieuwe 5-mans best challenging zijn. En dan heb ik het over een goeie speler met ToC25 en ToGC25 gear. :P
Valt tegen, met een premade char (max gearlvl 245) gingen zowel de heroic als de normals vrij vlot. er zitten wat retard checks in maar voor de rest niet veel moeilijker als de release instances.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wootlock schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:32:
[...]

Valt tegen, met een premade char (max gearlvl 245) gingen zowel de heroic als de normals vrij vlot. er zitten wat retard checks in maar voor de rest niet veel moeilijker als de release instances.
Gunstig, ben wel toe aan een relatief makkelijk te verkrijgen Bow, na veel te lang noodgedwongen Guns en Crossbows te hebben gebruikt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Net even de nieuwe LFG tool geprobeerd en hij is best grappig, ongeveer twee seconden en ik had een groep naar UK hc :) Iedereen was ongeveer van hetzelfde gear level (232+), badabing badabang twee frost tokens in 10 minuten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 16:46

ZeroCode

Woopie

Kapoen schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:39:
Net even de nieuwe LFG tool geprobeerd en hij is best grappig, ongeveer twee seconden en ik had een groep naar UK hc :) Iedereen was ongeveer van hetzelfde gear level (232+), badabing badabang twee frost tokens in 10 minuten ;)
Dat was de daily of krijg je bij elke random LFG 2 emblems of frost?

Sidenote: Gisteren Twilight Vanquisher EINDELIJK gehaald in ZERG mode... Epic fight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ZeroCode schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:45:
1x per dag krijg je voor je eerste random 2 frost, zegmaar de 'nieuwe' daily.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Net thuis ff gepatched en ingelogd en idd, core hound pup in de mail. Cute!

Verder natuurlijk het gebruikelijke gesodemieter met addons die out of dat waren. Bartender 4 bleek een conflict te hebben met de button-skin Buttonfacade (onyx, glanzende knoppen zijn mooi); van beide nieuwe versie gedownload en alles werkt weer. Enige minpunt aan de nieuwe opzet met quest tracking vind ik dat ik geen objective kader meer heb; dat staat nu naast de map en eigenlijk wil ik alleen mn quest progress ermee tracken (en het dus altijd in beeld hebben zoals voorheen).

LFG tool bekeken maar niet geprobeerd; geen tijd om verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

SinergyX schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:51:
[...]

1x per dag krijg je voor je eerste random 2 frost, zegmaar de 'nieuwe' daily.
En daarna krijg je voor iedere random daily 2 emblems of triumph extra. Leuke motivatie om met alts een avondje random heroics te doen. 1 T9 per avond moet haalbaar zijn. (uitgaande van 5-6 emblems of triumph per heroic inclusief de bonus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

[...]

Sidenote: Gisteren Twilight Vanquisher EINDELIJK gehaald in ZERG mode... Epic fight...
Lol, zerg-mode epic... right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 15:28
[...]

Gz maar epic fight? hij duurt maar 76sec toch ? :P

Verder altijd leuk ik moet hem zelf ook nog, maar gistere eindelijk Less-Rabi gedaan voor me glory of the hero
nu alleen Make it Count nog en dan is mount nummer 90/91 binnen

Less-rabi duurde 14sec 1pally tank en 4 mages pew :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:52:
[...]

Gz maar epic fight? hij duurt maar 76sec toch ? :P

Verder altijd leuk ik moet hem zelf ook nog, maar gistere eindelijk Less-Rabi gedaan voor me glory of the hero
nu alleen Make it Count nog en dan is mount nummer 90/91 binnen

Less-rabi duurde 14sec 1pally tank en 4 mages pew :D
Zombiefest
Ruby Void
Experienced Drake rider

zijn de 3 die ik nog moet, maar kom er eigenlijk nooit aan toe :P misschien nu met die random daily :+
87 mounts op dit moment

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Tot nu toe lijkt alles vlot en stabiel te werken, maar de avondpiek moet nog komen natuurlijk.

Verder heb ik problemen met volgende mods:
- FuBar
- Recount
- Omen

Fubar lijkt definitief 'fubar' aangezien de ontwikkeling is gestopt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LFG ding even snel getest, vind het maar niets. 20 minuten in queue staan, totaal geen andere kunnen zoeken (vroeger find other people) en al 3x een 'someone declined invite bla bla, you are put back in front of the queue'.

edit, had een party. 2 afk, healer die enkel tank staat te healen en een tank met 42k HP en nagenoeg geen defense rate. Wat is dit? :')

En iemand gaat per ongeluk naar buiten, en staat weer in orgrimmar. Dit gaat echt erg worden.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 16:46

ZeroCode

Woopie

Inferno schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:40:
[...]
Lol, zerg-mode epic... right.
Ja epic als je hem nog niet gehaald hebt ;-)
En daarnaast vind ik ZERG zowiezo leuk met me arcane mage... ;-) manaburnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Iemand enig benul of die mobiele Authenticator werkt met Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

bechown schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:55:

Ik was er even uit maar met al die verschillende tokens zie ik door de bomen het bos niet meer.. Mijn resto spec is beter maar heb nog steeds problemen om instances te runnen als dps gaat het iets makkelijker.. Mijn paladin die nu op lvl 76 zit kan ik elk moment van de dag wel een instance kan binnenvallen..
Gefeliciteerd met lvl 80 :)

Begin gewoon met een simpele instance als UK of Nexus, misschien DTK en ga gewoon emblems farmen, ik weet niet of je andere speler kent op je server maar ik zou eerst maar met een paar maatjes van je een goed aantal heroics grinden om zo EOT(EOC) te krijgen en eventueel upgrades uit de instances zelf en ik zou zeggen probeer Elemental dat is makkelijk gear farmen.

Probeer ook gewoon je gear te enchanten met goedkopen enchants, zo lijkt het toch nog wat, en een groene gem is altijd beter dan geen gem.

Mijn shaman staat op het moment even in de koelkast maar als mijn main weer een beetje uptodate is ga ik hem weer spelen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 17:55
-Trouble- schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:37:
Is afhankelijk van je telefoon, niet van je operator :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

-Trouble- schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:37:
Volgens mij is het wel of niet ondersteund worden van die mobile authenticator niet zozeer afhankelijk van je provider, maar van je toestel en OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

M'n telefoon is niks mis mee (SE W910i) maar bij de operator keuze staat alleen KPN er, geen Hi, vandaar dat ik het vraag :)

En ik weet dat Hi praktisch KPN is, maar ik heb geen zin om iets aan te schaffen en dat het dan niet werkt ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Trouble op 09-12-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Denk het meer Toestel gebonden is dan provider, maar ik weet het niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Weet een van jullie of het sinds patch 3.3 ook mogelijk is om BoA items (bijvoorbeeld de exp+ items van Wintergrasp) te wisselen zijn tussen de verschillende facties?

Ik had een post gezien op WoW Europe (sorry, kan zo de link er niet bij halen) en ben nieuwsgierig of het nu werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Andiaen schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:14:
Weet een van jullie of het sinds patch 3.3 ook mogelijk is om BoA items (bijvoorbeeld de exp+ items van Wintergrasp) te wisselen zijn tussen de verschillende facties?

Ik had een post gezien op WoW Europe (sorry, kan zo de link er niet bij halen) en ben nieuwsgierig of het nu werkt.
Ja, alleen Heirloom BoA items. Geen goud of pets o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oooh undercity heeft nieuwe guards :D (kor'kron overseers)

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Ok bedankt Salena!

Goede reden om de andere kant van de realm eens te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
hey ik probeer net wow te patch en ik loop weer tegen problemen aan. ik weet zeker dat het hardware related is en aangezien we hier misschien een paar specialisten hebben denk ik probeer het even.
tijdens het patchen loopt de updater steeds vast op bestanden die eindigen op .wav
ik weet zeker dat het niet de harde schijf is. en memory zou het niet mogen zijn omdat ik die al gewisseld heb met me broers pc die wel zonder problemen kon patchen.

het enige waar mijn broer en mijn pc qua specificaties is de headset. maar het rare is ik kan mijn headset in zijn pc hangen en dan ontstaat er nog steeds geen probleem voor hem.

meestal loopt de updater dus vast rond de 5% omdat er grote batch aan audio bestanden zit maar ron de 80% zit er dus nog een en als de updater dus voorbij de 5% komt dan loopt hij wel vast op 80%.
het is een clean wow instal en het probleem doet zich zowel op windows 7 als op windows xp voor.

edit : fijn op 92% zit een nog groter deel audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

Mili schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:35:
hey ik probeer net wow te patch en ik loop weer tegen problemen aan. ik weet zeker dat het hardware related is en aangezien we hier misschien een paar specialisten hebben denk ik probeer het even.
tijdens het patchen loopt de updater steeds vast op bestanden die eindigen op .wav
ik weet zeker dat het niet de harde schijf is. en memory zou het niet mogen zijn omdat ik die al gewisseld heb met me broers pc die wel zonder problemen kon patchen.

het enige waar mijn broer en mijn pc qua specificaties is de headset. maar het rare is ik kan mijn headset in zijn pc hangen en dan ontstaat er nog steeds geen probleem voor hem.

meestal loopt de updater dus vast rond de 5% omdat er grote batch aan audio bestanden zit maar ron de 80% zit er dus nog een en als de updater dus voorbij de 5% komt dan loopt hij wel vast op 80%.
het is een clean wow instal en het probleem doet zich zowel op windows 7 als op windows xp voor.
Lijkt mij dat niet de hardware, maar eerder de drivers van die hardware het probleem zijn. Verwijderen of opnieuw installeren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Anoniem: 215903 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:39:
[...]

Lijkt mij dat niet de hardware, maar eerder de drivers van die hardware het probleem zijn. Verwijderen of opnieuw installeren? :+
- alle creative gerelateerde software verwijderd
- pc uitgeschakelt
- geluidskaart uit de pc gehaald.
- pc gestart in veilig modus en met driver sweeper alles van creative weg gegooit
- pc weer normaal geboot.(nogsteeds zonder geluidskaart)
- wow proberen te updaten maar nogsteeds zelfde problemen.

edit :
- usb headset eruit getrokken
- ati hdmi drivers uitgeschakeld.
- nogsteeds zelfde probleem.

ga de computer nu uitschakelen en 2 van de 3 geheugen modules eruit halen

[ Voor 14% gewijzigd door Mili op 09-12-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ligt het niet gewoon aan je bestaande WoW-installatie op die pc? Repair tool al geprobeerd? Al geprobeerd gewoon de hele WoW-installatie van die andere computer naar de jouwe te kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
SnoeiKoei schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:25:
Ligt het niet gewoon aan je bestaande WoW-installatie op die pc? Repair tool al geprobeerd? Al geprobeerd gewoon de hele WoW-installatie van die andere computer naar de jouwe te kopieren?
ja net de wow repair tool gedraaid maar geen resultaat.
net even op een andere partitie een compleet nieuwe install gedaan. maar ook het patchen van die client naar 3.2 lukt niet zonder error.

heb trouwens nog niet die 2 van de 3 geheugen reepjes eruit gehaald. wilde toch eerst de repair tool proberen.
en ben al bezig met het inpakken van wow van die andere pc. zodat ik over een uurtje sowieso patch 3.3 op mijn pc kan hebben

edit : ik heb voor nu even geen zin meer om het probleem te zoeken als iemand een briljante ingeving heeft hoor ik het uiteraard graag. maar 1 reepje geheugen werkte ook niet en nu is me pc nog super traag ook. dus ik ga me geluidskaart en alles weer terug stoppen en gewoon de installatie van de andere pc gebruiken

[ Voor 17% gewijzigd door Mili op 09-12-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Of je patch data is corrupt...

Hoe dan ook lijkt me de hele meuk kopieren van die andere pc idd de snelste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Bij mij deed updater het niet.

Updater file weg gegooid en repair gedaan.
Nu doet launcher het niet meer >.<

Maar wow.exe wel dus geen probleem.
Hoop alleen dat hij daat met patchen als ik thuis komt geen probleem mee krijgt.

Zou dus zeggen, gooi een je updater.exe file weg en doe dan repair.
Dan download hij zo een nieuwe voor je ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 05-06 17:55
Copy paste van een andere computer is het snelste.
En waarom inpakken? Kost alleen maar tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Ossi schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:59:
Copy paste van een andere computer is het snelste.
En waarom inpakken? Kost alleen maar tijd :)
met usb stick is maar 8gb en nog fat 32 ook dus bestanden groter dan 3,99GB slikt ie niet. dus heb er voor het gemak maar 23x 700mb van gemaakt(had geen zin om 3.99 gb uit te rekenen. en zo in 3x alles op me andere pc gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mili schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:19:
[...]

met usb stick is maar 8gb en nog fat 32 ook dus bestanden groter dan 3,99GB slikt ie niet. dus heb er voor het gemak maar 23x 700mb van gemaakt(had geen zin om 3.99 gb uit te rekenen. en zo in 3x alles op me andere pc gekregen
Via het netwerk over koppieren ? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Mektheb schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:20:
[...]

formateren als ntfs :P

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kan ook haha, ik ben benieuwd ga over exact 6min naar huis toe sprinten om de patch te installeren
Verder hoop ik vanavond al wat te kunnen gaan doen op me main en anders sja alt gearen ;)

Heb een hele T9 set te gaan voor me priest + ringen en trinkets en andere ongein dus +- 2 weken moet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-06 16:50
thewizard2006 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:00:
als je tegen de enrage aanloopt zou ik aanraden om nog wat meer te gearen (ulduar, badges). Verder zal door de ervaring het ook steeds beter gaan. Mocht je nog specifieke tips nodig hebben laat het even weten :)

Die gearscores is volgens mij de nieuwe hype na de achievements of niet. Ik denk dat 3000 idd een of andere ingame iets is. Zelf heb ik alleen ilevel 245/258 (behalve een cloak, gogo blizzard! :S) en zit ik nog niet aan de 3K
Gisteravond is het gelukt, Guild First op Anub'arak in ToC10.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-06 13:36

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zeg, is er nu eigenlijk veel veranderd. Is ICC er?

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Auredium schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:29:
Zeg, is er nu eigenlijk veel veranderd. Is ICC er?
1e wat bosjes zijn der ja, daarna moet je elke x 28 dagen wachten om de rest te ontlocken, dus blizzard houd ons zoet in ICC tot Maart / April

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-01 12:20
Mektheb schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:30:
[...]

1e wat bosjes zijn der ja, daarna moet je elke x 28 dagen wachten om de rest te ontlocken, dus blizzard houd ons zoet in ICC tot Maart / April
En dan is Cataclysm ergens in de zomer en mogen we Deathwing lastig vallen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Mektheb schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:20:
[...]

te lui om een netwerk aan te leggen plus dat me broer vaak thuis is en ik dus niks kan doen achter zijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Forge of Souls 5man is toch best een stuk pittiger :D 2 van die spectral wardens doen samen meer damage dan loken alleen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Madje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:40:
[...]

En dan is Cataclysm ergens in de zomer en mogen we Deathwing lastig vallen.. :P
indeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 16:45

chromeeh

the Gnome

Zojuist de 3 wings van de nieuwe 5-man gedaan...
Nogal face roll moet ik zeggen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Forge of Souls was goed te doen, Pit of nogwat werd al stukje moeilijker (leuke boss), maar die laatste liepen we al snel vast op die 10 waves. Nu nee, face roll noem ik het absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Stelt niet veel voor inderdaad qua moeilijkheid, maar de setting vind ik wel erg dom, en de instances hebben ook niet echt een leuk sfeertje. Ik voel me net een kabouter in de grote mensenwereld met brede bruggen, enorme ruimtes etc. Beetje stom allemaal, maargoed.

De reputation badges geven trouwesn 520 rep pet emblem of triumph, haha! Geen moeite meer voor Sons of Hodir :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 09:33
eeeen... world server down :)

Zenedar - EU

eeeeen hij doet het weer. (sorry)

[ Voor 53% gewijzigd door whiteclear op 09-12-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:37
Zo, patch is binnen... net even gespeeld, maar de worldserver is nu down, dus t feest is weer voorbij :(

Zo blijft het in ieder geval nog een beetje nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
chromeeh schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:20:
Zojuist de 3 wings van de nieuwe 5-man gedaan...
Nogal face roll moet ik zeggen :)
Ga weg, die bosses met die 10 waves zijn echt enorm moeilijk, als healer/tank zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

shoombak schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:18:
Ga weg, die bosses met die 10 waves zijn echt enorm moeilijk, als healer/tank zijnde.
Ga weg joh, hun horen toch allang tot de 'elitaire' :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
als je met 232+ gear die instance binnen gaat is het easy
met 213/219 gear is het te doen, zeker niet echt moeilijk, maar ook absoluut geen faceroll

voor de loot die er dropt vind ik hem redelijk goed getuned de 5 mans

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 05-06 16:07

Damian

Insane Obtrusion

zal vaker gezegd/gevraagd zijn, maar ik zie nu ineens in party chat overal de battlegroups achter de namen staan, hoe haal ik dat weg?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:50:
Forge of Souls was goed te doen, Pit of nogwat werd al stukje moeilijker (leuke boss), maar die laatste liepen we al snel vast op die 10 waves. Nu nee, face roll noem ik het absoluut niet.
Normal of heroic? Heroic kan ik me wel iets bij voorstellen maar Normal dan heb je toch echt iets niet goed gedaan. Of gewoon slechte gear/spelers, scheelt ook enorm natuurlijk.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Die bosses met 10 waves is inderdaad wel vervelend, vooral als er 3 ranged mob op de party afkomen uit 3 richtingen en je niet achter een muurtje kan staan om te te lokken. Dan moet je dus wel heen en weer lopen en als er verkeerd gedps'ed wordt is het wel soms vervelend omdat je dan aggro verliest.

Net als in de de eerste instance, mobs staan ver uit elkaar, en iedereen is gewend om direct te nuken, maar je kan beter even 2 tellen wachten zodat in ieder geval alle mobs wel geraakt zijn. Als je dat tegen de rest van de groep zegt ren je er makkelijk doorheen.

Met de random heroics veel emblems gehaald! Stuk of 50 heb ik er vanavond bijgekregen. De daily raid was in Naxxramas, die was ook in 5 minuten gedaan :') De groepen zijn soms wel lekker goed in de heroics, dan stoom je er echt doorheen. Een keer een groep gehad met iedereen boven de 3k, heerlijk :D Zelfs een oculus run gehad met 9 minuten over op de timer voor Make it Count :+ Ik heb de rode drake al, maar toch een leuke prestatie voor een bij elkaar geraapte pug.

Maar net zat er een hunter in de groep met 500 dps, met een armor plated tank shotgun met MP5 gem en hij spamde constant serpent sting, scorpid sting en viper sting achter elkaar :') Wat een grote e-bay mongool was dat. Dat was gelukkig de enige slechte ervaring, voor de rest gaat het vaak wel lekker, met misschien één mindere dps.

Dus dat is soms wel afwachten waar je in beland, als tank zijnde komt het in ieder geval altijd wel goed, het gaat alleen soms sneller/langzamer dan de andere keer. En het vinden van een groep gaat enorm snel! Disenchanten ook super geregeld. Maar ik heb nu ook wel het idee dat de 'mains' en goede spelers alles aan het uitproberen zijn met 3.3, en de noobs/slechte alts volgen later wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 12:36
eerste wing done! en ik mocht http://www.wowhead.com/?item=50339 oppakken! ya!

2x 10 man in de guild en allemaal klaar, met achv op Saurfang I've Gone and Made a Mess (10 player) x2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Leuk man, van die opeenvolgende questen. Helemaal als het er een stuk of 8 zijn verdeeld over een leveltje of tien. En vooral álles dezelfde naam blíjven geven he }:| Geef dan een subnaam ofzo :')

*heeft ruim een uur lopen zoeken waar ze zijn moest voor ze het maar opgaf en een andere quest afleverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

redfoxert schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:22:
Normal of heroic? Heroic kan ik me wel iets bij voorstellen maar Normal dan heb je toch echt iets niet goed gedaan. Of gewoon slechte gear/spelers, scheelt ook enorm natuurlijk.
Heroic :) Gemiddelde lag nog rond de 213-226 gear, grootste probleem was de agro oppakken. Uiteindelijk gingen we met 2 tanks (feral en pala), maar toen was het tijd voor de raid. Denk dat we het dan wel zouden halen.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:42
Net de eerste wing gecleared op 25 man, was eigenlijk heel wat leuker vanwege de lag, voelt verder idd wel wat faceroll aan (dat zal ook wel komen omdat goede gear zeer makkelijk te krijgen was sinds toc25).

Wel jammer dat het nog even duurt voor de andere wings, een beetje slecht concept imho.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 20:29

junglebeast

hier staat iets

De low level dungeon randoms zijn nog wel een drama.. maar dat was wel te verwachten :)

Verder de serie quests in FoS, PoS en HoR.. en super gedaan allemaal. Echt vermaakt..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

1 woord X-realm dungeons is teh shit!

was een beetje laat online dus niet naar ICC10/25 kunnen gaan, maar wel ff die andere 3 hc's5 wel grappig indeed.

iRacing Profiel

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 21:44
Lightweave lijkt wel te buggen, juist een paar hc's gedaan en het procte onnoemelijk veel.
kreeg de proc toen ik op een "invalid target" beetje op knopjes aan het duwen was en zelfs toen ik op esc drukte in het midden van dalaran om te loggen, kreeg ik ineens de proc.

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

zooo goeiemorgen allemaal!
gisteren begon het best wel erg te jeuken enzo dus maar besloten om mijn werkdag wat in te korten zodat ik ok van de nieuwe patch kon gaan genieten :P eerst ff die patch binnengehaald er vervolgens maar eerst de nieuwe 5 mans in icc in normal mode gedaan zodat ik op mn gemakje kon kijken wat welke boss nou eigelijk deed :D dropte bij de eerste vd 3 nieuwe bij 1 vd eerste bosses gelijk een upgrade voor mijn ilvl 200 badge vendor shieldje haha dus dat was wel gaaf...daarna de random heroic gedaan en dat was ook gelijk weer die 1e in ICC eenmaal bij die eerste baas aangekomen vroeg ik wie hem al had gedaan en dat had eigelijk niemand dus heb ik het advies maar gegeven om in het midden van die cirkel te blijven en dat ging niet helemaal goed haha en plotseling waren er nog maar 3 over en zeiden de2 gesneuvelden "ahhh nu snap ik dat van die cirkel haha"

dropte ook nog een leuk spellpwr zwaardje maar ik veloor de roll tegen de mage dat was wel jammer maar die dropt nog wel een keer haha eerste run normal was wel bizar trouwens er dropte 3 epics binnen korte tijd vd thrash waarvan 2x een leuke tank belt,waarvan ik er ook 1tje had gewonnen en maar in de bank heb gegooid voor als ik ooit een keer een tank offspec will beginnen

ook nog met 2 mensen in een groep gezeten die die Battered Hilt al hadden geloot :S waaaaah die wil ik ook!

ook nog even mn Core Hound pup uit de mailbox getrokken en wat is het toch een schatje haha maar kan niet wachten tot ik perky the pug in ontvangst mag nemen :D

is het trouwens echt zo dat via dat nieuwe lfg systeem ook rekening wordt gehouden met gear?dat je met mensen in een groep komt met gelijkwaardige gear?wel een prachtig systeem!echt super cool max heroics doen met minimale downtime :D ook nog ff de vendor van die kirin tor ring gechecked en de nieuwe upgrade van die ring is nog niet binnen :(

[ Voor 3% gewijzigd door Vivaladen op 10-12-2009 07:11 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-06 18:04

LazySod

Scumbag with a mission

Gisteren toch wat problemen gehad: Installatie van patch verliep vlekkeloos. Spel opgestart en alles gaat goed, dikke lag in Dalaran maar dat was te verwachten. PC gereboot voor een Windows patch, spel weer opgestart "Unable to verify game version" en weer terug naar de desktop. Nog twee keer geprobeerd en toen was het opgelost? Vreemd.

Vervolgens met de hunter ingeschreven op de random HC. En precies datgeen waar ik bang voor was gebeurde direct: Oculus was de random en nog geen twee minuten nadat de party compleet was viel ze weer uit elkaar omdat er drie geen zin hadden in Oculus. Die achievements blijven me ontlopen op die manier, LoL.

Met de 15 minuten random lockout aan mijn broek maar begonnen aan de daily fishing en cooking - cooking was in Dalaran zelf dus snel gedaan, fishing was in Wintergrasp. Toen ik klaar was en weer terug vloog naar Dalaran knalde de world server er onderuit en was het exit. Maar even verder gegaan met 1 van mijn alts die in Durotar aan het levellen was.

Een half uur later voorzichtig begonnen met normal versie van Forge of Souls (ik loop in gemiddeld iLvl 222 maar had absoluut geen zin in lastige dingen, wilde vooral even rondkijken). Makkelijk zat - een rushende tank die er blijkbaar al was geweest, een 20 slot bag (leuk voor de naam maar voor de rest nutteloos). Tweede deel was met dezelfde tank, ook niet moeilijk.Bij aanvang van het derde deel ging de tank lopen maar we hebben er snel genoeg een vervanging voor gevonden en ook het derde deel zonder probleem kunnen spelen, allemaal erg makkelijk. Van het weekend de heroic versies eens proberen.

Best grappige instances. Ben wel te spreken over het dimmen van geluid als er gesproken wordt, weet niet of het nieuw is of een bestaande optie die met de patch geactiveerd is maar het maakt dingen heel wat verstaanbaarder. Het nieuwe LFG is even wennen maar eigenlijk wel prettig, vooral de teleport to dungeon is handig.

Nu maar hopen dat de servers dit weekend wat stabieler zijn. Een aantal keer "world server is down", heel vaak "additional instances cannot be launched" en heel veel lag.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gister ICC25 getracht te doen :+

Trash ging redelijk soepel, boss ging wat minder...
Eerste try een wipe op 70% o.i.d., na een paar keer geroep van spikes spikes spikes spikes kregen we 'm down tot 50%.
Een derde poging ging leuk tot 27%, alleen lag lag en nog eens lag, spikes gingen dus niet snel genoeg down :(

Daarna ging het hard berg afwaarts :( Iedereen had te veel lag...

Maar goed, zondag hernieuwde kans, wss dan 2x 10 man :)
Wel leuk om eens de encounter gezien te hebben, op 10man gaat het lukken :)

Ook de weekly raid is leuk... "Patchwerk must die" :D
*fluit* 5 Frost 5 Triumph in de pocket :D

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

LazySod schreef op donderdag 10 december 2009 @ 07:16:
Vervolgens met de hunter ingeschreven op de random HC. En precies datgeen waar ik bang voor was gebeurde direct: Oculus was de random en nog geen twee minuten nadat de party compleet was viel ze weer uit elkaar omdat er drie geen zin hadden in Oculus. Die achievements blijven me ontlopen op die manier, LoL.
das wel jammer blijkt ook dat niet veel mensen het hebben opgemerkt dat de oculus generfed is..toen ik het in de G-chat zei wouden ze me eerst ook niet geloven (miss omdat ik wel vaker de boel een beetje voor de gek houd) ik heb ook al die tijd de oculus bewust ontlopen maarja als ik hem onder me neus krijg ga ik er gewoon voor! nog geen retard stuff meegemaakt maar miss komt dat nog,alle groepen waar ik tot nu toe in ben gweest waren gevult met beleefde en vriendelijke mensen :) maar denk dat eerste ninja verhalen niet lang op zich laten wachten hehe

Anoniem: 263143

Gisteren ook onmiddelijk de nieuwe dungeonfinder getest. Eerst maar even de random normal dungeon aangeklikt (ben nog maar 77). Na een kleine 5 minuutjes te wachten was er een groep samengestoken en werden we geleporteerd naar Ulduar: Halls of stone. Iedereen in dezelfde level range en gear range, en we gingen overal vlot door, goeie groep dus. 2 emblems of triumph binnengehaald (mijn eerste!!) en ineens ook wat goud bij. Wou derna nogmaals de random doen om nog verder wat goud te sprokkelen maar vanaf toen liep het mis. De groep werd wederom vrij snel samengesteld, maar het teleporten mislukte telkens. Achteraf vernam ik dat de leader de melding kreeg : "additional instances cannot be launched". Iemand anders hier ook last van gehad gister.
Heb het ongeveer nog een 4-tal keer geprobeerd maar telkens hetzelfde probleem, gewoon veel te veel mensen die instances aan het doen waren. Spijtig, vind de nieuwe dungeon finder anders wel geslaagd.

• BastiaanCM
  • Laatst online: 06-06 17:01
Anoniem: 263143 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 07:31:
Achteraf vernam ik dat de leader de melding kreeg : "additional instances cannot be launched". Iemand anders hier ook last van gehad gister.
Heb het ongeveer nog een 4-tal keer geprobeerd maar telkens hetzelfde probleem, gewoon veel te veel mensen die instances aan het doen waren. Spijtig, vind de nieuwe dungeon finder anders wel geslaagd.
Yesh, daar had vrijwel iedereen last van. Gewoon 100x proberen dan kom je er uiteindelijk wel in.

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

shoombak schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:18:
[...]
Was vooraf aangekondigd dat de instances healing intensief zouden zijn...
Men wou van het shield 'n sleep healen af, dat is mooi gelukt.
SinergyX schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:25:
[...]
Ga weg joh, hun horen toch allang tot de 'elitaire' :')
Euh? Waar slaat dit op...
Dat ik een instance of encounter niet moeilijk vind maakt mij elitair?
* chromeeh deelt koffie en koekjes

Make war(craft) not love :D

[ Voor 4% gewijzigd door chromeeh op 10-12-2009 07:52 ]

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

chromeeh schreef op donderdag 10 december 2009 @ 07:50:
[...]

Was vooraf aangekondigd dat de instances healing intensief zouden zijn...
Men wou van het shield 'n sleep healen af, dat is mooi gelukt.
ja idd moest wel wat alerter spelen en wat actiever healen maar dat vind ik helemaal niet erg beter dan al slackend er doorheen te fietsen ennuh niet vergeten dat de item lvls vd drops ook hoger liggen daar dan in normale 5mans(en de bijbehorende heroic versies) mag best wat meer moeite voor gedaan worden..

maarja vanmiddag de andere 2 in heroic moeilijkheidsgraad doen heb alleen de eerste nog in heroic gedaan dus gaat spannend worden ennuh met die 10 waves worden die mobs bedoeld bij die Falric fight? (en malrick..ofziets?)

Anoniem: 291809

Ik heb gisteren zo rond vier uur de normal versies van ICC5 gedaan (om weer even in het tanken te komen want m'n paladin moest even afgestoft worden), en ik moet zeggen dat ik me ontzettend vermaakt heb. Allereerst de nieuwe LFG-tool werkt echt supersnel en ik had de mazzel om meteen in een supergroep te belanden waarmee we, op wat drempeltjes na, zo erdoor heen gingen. Toen we daar klaar waren probeerde ik de random heroic en belandde ik in CoS waar ik ook een goede groep had behalve een verse gedingde DK met crap gear en slechts 800 DPS die finaal de wind van voren kreeg van de anderen daarvoor.

Maar dat terzijde. Forge of Souls als eerste op de lijst. Trash is een makkie, zonder problemen erover gewalst. Bronjahm als eerste met zijn fantastische stem en battle muziek hebben we neergekregen op een manier die ons in heroic mode waarschijnlijk de kop had gekost (niet in het midden gaan staan als ie die wervelstorm oproept enzo) en hij dropte zijn Papa's New Bag. Daarna kwam the Devourer en damn, die is we leen tikkie pittiger. Ook weer een memorable stem (over het algemeen zijn de stemmen van de nieuwe bosses wel gaaf) en hij/zij/het flikte het om drie van ons neer te krijgen, inclusief de healer. Dankzij wat selfhealing en de DPS die nog overeind stond kregen we hem toch neer en hoera, tankpants droppen en ik won ze.

Door naar de Pit of Saron. Je staat daar buiten, dus een paar in de groep waren in de veronderstelling dat we de instance verlaten hadden. Veel rondwandelend spul daar dus er was af en toe wat uberpull maar niks wat we niet de baas konden. Van trash dropte daar zomaar uit het niets een tankbelt! Gewonnen en in mijn tas gestouwt in afwachting van een eternal belt buckle plus gem. Garfrost stond als eerste op het menu, oneshot en gelukkig maar dat we rustig aan konden doen anders had ik zijn fantastische tekst gemist. Ick en Krick waren daarna aan de beurt en hoe fantastisch: een boss die zichzelf kite! De Val'kyr mobs daarna zorgen bij de eerste pack voor wat doden maar voor de rest konden we erover heen walsen. Instortende grot was win. Tyranus one-shot, daarna in een deuk gelegen om wat er na zijn nederlaag gebeurd.

Halls of Reflection. Wederom een ontzettend wrede cutscene met iemand die ik niet verwacht had. Voor de liefhebbers van WC3, dit is jullie instance. Tijdens het gevecht tegen Falric en Marwyn viel het me op dat we tegen WC3-units aan het vechten waren. Even later waren ze allemaal verslagen en hop, tankcloak dropt. Door naar de Lich King die met Sylvanas aan het knokken was. We waren er allemaal klaar voor, ik stormde op de gewraakte Arthas af en de DPS zou voluit gaan.... en tja, niet dus. Wat er daarna gebeurde ging vrijwel vlekkeloos op de dood van de healer na (die kon reincarnaten, gelukkig) en even later stonden we op het luchtschip.

Drie upgrades rijker en een hele ervaring achter de rug. Niets dan lof voor de nieuwe dungeons, ik ben benieuwd hoe het op heroics gaat.

EDIT: gevecht met 10 waves is Falric en Marwyn, ja. Eerst 5 waves, daarna Falric, daarna nogmaals 5 waves en sluit af met Marwyn.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:47

vhal

ಠ_ಠ

nou 3.3 heeft mooi mijn client verkloot....althans, dat denk ik

Na het patchen en updaten van mijn addons kreeg ik na het inloggen de bekende "unable to verify gameversion blabla". OK, weer even opnieuw inloggen en gelukkig ging het nu wel goed. Character geselecteerd en inloggen. Na 5 minuten (ja...) kwam ik eindelijk in Dalaran terecht. Iedereen heette "Unknown" en na 1 minuut werd ik van de server afgegooid.
Ok, volgende stap was even mijn WTF en Interface map backuppen en weggooien v/d WoW directory. Opnieuw ingelogd zonder problemen maar zodra ik weer inlog kreeg ik weer een D/C. Ook op mijn andere characters krijg ik hetzelfde probleem.
Hierna toch maar de repair tool gedraaid, uiteraard geen bijzonderheden gevonden. Weer opnieuw ingelogd en tijdens het laden krijg ik een fatal error zodat ik weer eruit werd gekicked.

Ben nu bezig met het opnieuw installen van de wow clients wat echt uren duurt :| Gelukkig had ik de cd's nog. Wellicht was het 'handiger' geweest om de "xxx -> 3.xx" client te downloaden, maar ja...

Heb dus weinig kunnen spelen :(

Strava

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Anoniem: 291809 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:14:
.

het gevecht tegen Falric en Marwyn viel het me op dat we tegen WC3-units aan het vechten waren.

Drie upgrades rijker en een hele ervaring achter de rug. Niets dan lof voor de nieuwe dungeons, ik ben benieuwd hoe het op heroics gaat.

EDIT: gevecht met 10 waves is Falric en Marwyn, ja. Eerst 5 waves, daarna Falric, daarna nogmaals 5 waves en sluit af met Marwyn.
ja en toch herinner ik me falric het meest haha maar zie hem nog voor me als een klein dikkertje in gouden armor..is op de pijnbank een stukkie uitgerekt en langer gemaakt haha of lag het aan de unit models in wc3?

gratz met de upgrades!

ahh ok thx ben benieuwd hoe die encounter is in heroic mode..had in normal geen moeite met het healen tijdens de waves alleen soms stond er iemand aan de verkeerde kant van het altaartje in het midden en moest ik ff er langs op jumpen en een holy shockje erop gooien maar ben benieuwd naar de heroic versie :D viel me wel op dat falric meer als een tank vecht en Marwyn meer als dpser..

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Vanwege een (geweldig!) concert ben ik gister niet toegekomen om de patch te checken. Jammer, zeker nu ik toch wel toffe verhalen lees. Helaas zal ik vandaag niet de tijd hebben om de nieuwe hc en de tool etc. te checken, maar we gaan wel met de guild ICC 10 man doen. Ik ben dus erg benieuwd wat er gaat komen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

deadsy33 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:17:
nou 3.3 heeft mooi mijn client verkloot....althans, dat denk ik

Na het patchen en updaten van mijn addons kreeg ik na het inloggen de bekende "unable to verify gameversion blabla". OK, weer even opnieuw inloggen en gelukkig ging het nu wel goed. Character geselecteerd en inloggen. Na 5 minuten (ja...) kwam ik eindelijk in Dalaran terecht. Iedereen heette "Unknown" en na 1 minuut werd ik van de server afgegooid.
Ok, volgende stap was even mijn WTF en Interface map backuppen en weggooien v/d WoW directory. Opnieuw ingelogd zonder problemen maar zodra ik weer inlog kreeg ik weer een D/C. Ook op mijn andere characters krijg ik hetzelfde probleem.
Hierna toch maar de repair tool gedraaid, uiteraard geen bijzonderheden gevonden. Weer opnieuw ingelogd en tijdens het laden krijg ik een fatal error zodat ik weer eruit werd gekicked.

Ben nu bezig met het opnieuw installen van de wow clients wat echt uren duurt :| Gelukkig had ik de cd's nog. Wellicht was het 'handiger' geweest om de "xxx -> 3.xx" client te downloaden, maar ja...

Heb dus weinig kunnen spelen :(
Beetje te snel alles gedelete denk ik. Ik krijg 2 keer bij het inloggen ook die foutmelding. Daarna kon ik gewoon inloggen zonder iets te veranderen oid. Soms heb ik ook wel dat als ik inlog zie dat iedereen Unknown, dit trekt vanzelf bij. Ik denk dat het gewone problemen zijn op de patchday, en je het beter iets langer af had kunnen wachten.

No guts, no glory!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:38
Gisteren pas laat kunnen beginnen, moest eerst mn addons weer op orde / aan de praat krijgen.

Gelukkig lijkt carbonite geen problemen te geven, toch wel mn favo addon op het moment.
Daarna vol frisse moed met wat guildies geprobeerd een Random HC te doen voor frost emblems en te kijken hoe eea werkt.
Uiteraard oo k de "additional instances" melding die voorbij kwam, maar wat ik daaraan wel erg fout vond was dat onze hele party na deze melding die "debuff" kreeg waardoor je de dungeon finder niet meer kan gebruiken en dus geen random HC kunt doen...

Lijkt me dat je die debuff alleen hoort te krijgen als je daadwerkelijk de instance in bent geweest of iig de kans gehad hebt om hem te doen maar er zelf voor kiest om deze niet te doen.

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
Bah, na een flinke break weer begonnen met wow. Nu kan ik alleen nergens een raid vinden omdat je minimaal de achivement moet hebben -.-' ook een goeie guild zoeken is zeer moeilijk omdat ik momenteel dus undergeared ben -.-'. kan ik me nu badges gaan farmen en hopen dat iemand me eens na ulduar + meeneemt
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.