The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.485 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowsin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-04-2020
ja "realm", "server", "world" zijn de meestgebruikte in MMOs denk ik maar sommige mensen (zoals ikke) gebruiken ze door elkaar. helpt jou niet tuurlijk ;)

MyLotro is schijnbaar nog steeds down vanwege de migratie van Codies>Turbine dus dat was ook geen optie :P

Ligt eraan wat je zelf wilt natuurlijk. Er is 1 RP realm (Laurelin) en 1 RP Preffered realm (Landroval), verder is alles PVE.
Persoonlijk vind ik de sfeer en open vriendelijkheid op RP servers altijd beter en ach.. je moet niet roleplaying, maar je mot je wel beetje meer volwassen gedragen en je wat aanpassen aan RPers en RP regels.

Je ken ook altijd een op de officiele fora (http://forums.lotro.com/index.php) snuffelen, maar veruit de meeste mensen posten daar nooit dus neem met korreltje zout.

De meeste Europeanen zitten nog wel op de ouwe EU realms denk ik ondanks dat de ouwe US servers beter bevolkt schijnen te zijn. Op Laurelin hebben we een instroom vanuit Landroval en andere voormalige US realms.
Het Legioen van Eriador is -het- NL kin hierzo denk ik.

IMO moet de server gewoon bij je passen, niet andersom in dit soort dingen. Ik kan Laurelin aanbevelen al is Landroval meer bevolkt op het moment. Van pure PvE servers heb ik geen benul omdat ik die meestal ontwijk ;)

Sociaal onder de 20? Geen probleem hier, maar Bree(land) is what botter dan bv. Shire, dat wel. Maar mensen rerollen naar Laurelin voor de sfeer al zolang als ik er ben en da's toch al wel tijdje.
Is ook wel zo dat veel mensen 'gewoon powerlevelen' in MMOs tegenwoordig dus verwacht niet dat iedere speler zomaar hallo kom zeggen ;)

Als je Laurelin wilt proberen, dan ken je me altijd even kietelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dowsin schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:25:
Sociaal onder de 20? Geen probleem hier, maar Bree(land) is what botter dan bv. Shire, dat wel. Maar mensen rerollen naar Laurelin voor de sfeer al zolang als ik er ben en da's toch al wel tijdje.
Is ook wel zo dat veel mensen 'gewoon powerlevelen' in MMOs tegenwoordig dus verwacht niet dat iedere speler zomaar hallo kom zeggen ;)
In lotro valt dat reuze mee, zekers in de begin jaren. Heb al een tijdje geen lowlvl meer gespeelt, dus weet niet hoe het momenteel is in lowlvl gebied.
Maar goed, botte boeren kom je overal tegen, dus ook in lotro, ik laat deze dan ook direct links liggen en gaan op ignore.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowsin
Ben een beetje aan het klooien met nieuwe alt en op Laurelin iig is het nog wel zo, maar Bree is altijd al een beetje drukker geweest dus kan ook gewoon PA's theorie "Normal Person + Anonymity + Audience = Total F***wad" zijn :p

Toch een aantal toons onder de 65 dus begin me te kriebelen om toch maar de Leg. Ed. te pre-orderen (in USD tuurlijk ^^).

Zag een handig topic vandaag voor het eerst in de berg RoI QQ topics;
RoI info links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Ik heb gisteren een 30 day game pass gekocht via iDeal (paybycash) maar mijn code wordt niet herkend als ik deze invul in mijn turbine account.

Iemand anders dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowsin
Zelf geen ervaring mee (VIP) maar is het toevallig een Codemasters (branded) kaart? Die zijn sinds de overname niet meer geldig (en hun CD keys ook niet).

Misschien dat dit help->

Gamecard FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
Nee, heb dit via internet gekocht. Je krijgt dan een mailtje met een product key.

Heb ondertussen Turbine gemaild. Hopelijk kunnen ze dit snel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Morti schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:12:
Ik heb gisteren een 30 day game pass gekocht via iDeal (paybycash) maar mijn code wordt niet herkend als ik deze invul in mijn turbine account.

Iemand anders dit ook gehad?
Nee, je hebt de goede code gekocht. De PayByCash codes horen bij het Turbine systeem dus daar hoe je je geen zorgen over te maken.

Maar....

Welkom in de utter f-up van Turbine. Gametime codes werken op dit moment niet normaal als je nog geen VIP bent. Dat komt door een fout in het systeem die de codes niet accepteerd. Om dit recht te zetten moet je een support ticket openen bij Turbine. Daarna krijg je een ander mailtje waar je op moet reageren geloof ik. In dat mailtje moet je de code meesturen waarna Turbine de code aan je account toevoegd. Volgens sommige kan dit 10! Werkdagen duren. Kijk maar op het officiele forum bij de migration forums en account support. Je zult zien dat je absoluut niet de enigste bent.

Laat even weten hoe lang het voor jou duurt om een respons terug te krijgen van Turbine. Als het meevalt dan zal ik misschien overwegen om toch een poging te wagen om weer VIP te worden. De slechte berichten hebben mij namelijk weggejaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowsin
draadje van Turbine zelf met wat details:
GTC Issue Topic

6-10 Werkdagen schijnt de officiele richtlijn voor support tickets te zijn ja, op zich niet heel bijzonder maar zuigt natuurlijk wel altijd als je ergens op moet wachten..
Als je een mogelijkheid hebt tot VOIP of ander (zo goed als) gratis telefoonoptie, is het meestal beter om te bellen naar een helpdesk dan een ticket openen.

Wist overigens niet dat er 30day bestond.
Turbine heb het alleen over 2 of 12 maanden en herinner me dat er gedoe was over geen maandelijks abo na de transfer maar heb dat daarna niet in de gaten gehouden..
Shop Turbine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
Ik heb een ticket aangemaakt. Is vooralsnog geen probleem dat ik nu nog premium ben. Als het maar niet te lang gaat duren..

*edit: gisterenavond is het gefixed door Turbine. Heeft totaal misschien 2 dagen geduurd. Prima service wat mij betreft!

[ Voor 33% gewijzigd door Morti op 04-08-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284918

Ik heb een vraag.

ik heb een ATI 5500HD en tot voor 3 weken terug had ik geen problen om op high of very high te spelen. Nu heb ik zelfs op low een dusdanige lag dat ik geen raids meer kan spelen.

Het apparaat werkt als ik dat check maar de activity in het controlcentre staat op 0%.
Iemand een idee wat dit kan zijn?

Ik ben geen held met pc's dus misschien is het iets simpels.

Alvast bedankt

Wout

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat doen andere games? Als deze geen problemen opleveren zou ik eerst DirectX opnieuw installeren en anders Lotro eens repairen (of zelfs opnieuw installeren).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
ben zojuist begonnen met het installeren van lotro.. ik ben erg benieuwd.

Tot voor kort speelde ik bijna dagelijks guildwars.. maar ben daar op dit moment even "uitgespeeld" omdat ik bijna alles heb behaald.

In afwachting op de release van gw 2 was ik opzoek naar een leuk online rpg om de tijd mee te doden.

Nu had ik een aantal vragen..

zijn er binnen lotr online ook guilds net zoals guildwars? Samen spelen is altijd leuker dan alleen..?
Ik ga nu eens starten met de startpost van dit topic te lezen om alvast wat wegwijs te worden in de wereld van lotr online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ATI 5500HD zie ik nergens voor komen. Is het een 5550 misschien?
Anyway, het is een redelijke budget kaart dus het verbaast me eigenlijk meer dat je daarmee op high of ultra high hebt kunnen spelen met een goede framerate. Nu is dit subjectief want de een vind het pas lekker lopen bij 60+ FPS en de ander vind 30FPS al voldoende.

Als het al heeft gewerkt met dezelfde kaart dan is er iets anders aan de hand. In eerste instantie zou ik proberen je videokaart driver te verwijderen en opnieuw te installeren.Dan zoals Rfce al zegt kijken hoe andere spellen draaien en dan geen bejewelled oid maar een beetje een zwaarder spel.

@Rambie
Welkom op lotro... naja bijna dan :)
In lotro heten guilds... kinships en die zijn er genoeg. Bijna elke end-game speler zit wel in een kin en op lagere levels is het ook slim om een kin te joinen. Vaak zitten er heel ervaren spelers waar je met al je vragen terecht kunt. Ook handig voor die ene lastige quest waar je zelf niet verder komt. Lees de TS eens door een zoek een leuke server uit!

[ Voor 24% gewijzigd door JohnnyV76 op 08-08-2011 09:21 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 11:45
Guilds in LOTRO heten 'kins'. Je kan bij het spel relatief snel endgame spelen, ook al ben je wel lang bezig als je 'alles' wilt hebben.

Stats hebben minder effect dan bij veel andere MMOs, een 'hunter' bijvoorbeeld kan met 5k health (heet in LOTRO morale) een newbie zijn die net 65 is, of iemand die het hoogste instance doet. Het maakt wel iets uit natuurlijk, maar niet zo erg veel. Ik heb als endgame tank bijvoorbeeld maar net over 8k morale.

PvP is nogal anders dan de meeste games. Je kan natuurlijk vriendelijk duelen, maar voor PvP moet je naar het gebied 'Ettenmoors', waar je 'PvMP' hebt, Player vs Monster-Player. Dat laatste is een warg/orc/uruk/spider die door een speler wordt bestuurd. Je kan in principe vanaf level 40 naar de moors als gewone speler, maar alle monster players (en mobs) in het gebied zijn level 65, dus echt slim is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
oke.. bedankt voor de info.. is er ook een GOT "kin" dan of zijn er andere kins met veel nederlanders en vooral volwassen mensen die een handje willen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit in Dutch Dunedain op Snowbourn wat de grootste NL talige kin is van de server. Van andere servers weet ik het niet zo goed maar op Eldar en Laurelin zitten geloof ik ook grote, Nederlandse kins. Er is niet echt een GoT kin.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik zit op Elendilmir en ik geloof niet dat ik daar al andere Nederlanders ben tegengekomen :D
Zit in ToG (http://www.theoldergamers...wiki/The-Osgiliath-Guard/), wat deel is van 'The Older Gamer', waar je 24 of ouder moet zijn om te kunnen joinen.

Zit wel te overwegen een actievere raid kin te zoeken, de meeste raids die ze doen beginnen om 3 uur 's nachts, en overdag is er bijna nooit iemand te vinden die wil raiden. Dus dan ben ik aangewezen op glff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 18:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Skyclad schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:52:
Ik zit op Elendilmir en ik geloof niet dat ik daar al andere Nederlanders ben tegengekomen :D
Zit in ToG (http://www.theoldergamers...wiki/The-Osgiliath-Guard/), wat deel is van 'The Older Gamer', waar je 24 of ouder moet zijn om te kunnen joinen.

Zit wel te overwegen een actievere raid kin te zoeken, de meeste raids die ze doen beginnen om 3 uur 's nachts, en overdag is er bijna nooit iemand te vinden die wil raiden. Dus dan ben ik aangewezen op glff.
Klinkt alsof je op een voormalige US server zit. Alhoewel alle servers nu in de States staan. Kom je toch verreweg de meeste Europeanen op de voormalige EU servers tegen.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
SandsOfArrakis schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:09:
[...]

Klinkt alsof je op een voormalige US server zit. Alhoewel alle servers nu in de States staan. Kom je toch verreweg de meeste Europeanen op de voormalige EU servers tegen.
Speelde een ander spel altijd samen met een dame uit Maleisie, die erge lag had bij Europese servers. Dus toen we LOTRO gingen proberen kozen we maar eens voor de US servers ipv de EU servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm, volgens mij snapt niet iedereen wat een NDA inhoudt én wat kinnies zijn goed in forumpostjes daarover ontdekken volgens mij.

Wat raiden/instances betreft valt er volgens mij niet zoveel enthousiast te worden, helaas

én ik begreep dat ze weer class-specific barter items willen gaan laten droppen, ze zijn ook niet een beetje eigenwijs zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-06 17:53
Ik ben een paar dagen geleden begonnen, en heb nu een character van lvl 18, alleen merk ik dat het erg rustig is op de server, en niemand wil eigenlijk quests samen doen. Nu ik nog op een laag level zit kan ik nog makkelijk een nieuwe char maken op een andere server, alleen wil ik niet dezelfde fout maken, en op een lege server terecht komen. Welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke server zit je nu? Belangrijk is onderscheid te maken dus de voormalige Amerikaanse en Europese servers, want als je op een amerikaanse speelt dan is 't tijdens de europese piekuren een stuk rustiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
Hij suggereerde standaard Dwarrowdelf, en daar ben ik toen maar in meegegaan. Ik speel het spel niet om die-hard levelen maar meer voor het plezier, en als je dan niemand tegenkomt die samen wil spelen is dat wel een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit op snowbourn, ben onlangs met een alt opnieuw begonnen en ik moet zeggen dat er toen redelijk veel volk te vinden was. Maar het hangt natuurlijk een beetje af wanneer je net speelt enzo. Snowbourn, Eldar en Laurelin zijn de grootste servers van de voormalige EU servers.

Je hoeft je trouwens geen zorgen te maken over een eventuele queue op grotere servers, ik heb nog nooit geweten dat iemand in een queue zat, zelfs de free 2 play mensen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
Ik zie dat het grootste deel van de tweakers hier op Laurelin zitten, ik ga het daar eens proberen. Bedankt!

edit: Lekker binnenkomen, gelijk gaat heel LOTRO plat ;)

[ Voor 21% gewijzigd door DEiE op 15-08-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Mocht je ooit nog hulp nodig hebben op Laurelin ik speel daar ook op de character Hengluin of Radgir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 00:55
Zeg, tot wanneer is maintenance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

jeetje, 5 uur en ik heb een leeg kader. Nog steeds maintenance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:45

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Hier op Laurelin al even niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Had gisteren ontzettend veel lag, vaak 2-5 seconden of zo. Heb maar besloten dat de Moors in die omstandigheden niet de perfecte locatie waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007

tuinïnen

Eventus stultorum magister

De servers zijn vannacht ook onverwacht down geweest. Het spel liep hier gister ook niet zo soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Even een vraagje. Ik heb een hele tijd niet gespeeld (en er niet naar omgekeken) en de uitbreiding zit er al aan te komen. Ik ben van plan om mijn karakter klaar te maken voor de uitbreiding (ben al lvl65 maar mijn uitrusting is er niet naar). Gisteren zag ik al heel wat nieuwe dingen (zo is zelf het dingetje om naar je thuisbasis te gaan veranderd en is dat gedoe met die legendarische wapens nog ingewikkelder geworden).

Maar de uitbreiding die komt. Kan ik die ook kopen met Turbine points? Ik heb namelijk een Lifetime abbo en heb nog meer dan 8000 punten staan (heb gisteren voor het eerst punten besteed).

En indien ik de uitbreiding koop, heb ik als lifetime member dan ook gelijk alle quest packs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:23
Als VIP heb je altijd toegang tot alles. En ja, de expansion zal vast met punten te koop zijn, een dag ofzo na de release gok ik. Ze willen liever contant geld hebben dan opgespaarde punten van VIPs, dus bieden ze het nog niet aan.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

TAA

Liever IRC

Te verwachten prijs in de store zal 3.000 - 3.500 TP zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oww dan, dan wachten we nog even. :) Ik zit niet zo te wachten op een leuk Rohan paardje in 3 verschillende kleurtjes. Ik heb als dwerg mijn Thorin's Gate geit waar ik niet vanaf te slaan ben. :) En een Rohan uniform op een dwerg staat al helemaal vreemd.

Ik kijk er wel naar uit. Moria vond ik de mooiste uitbreiding maar vond het jammer dat je van dat radiance armour nodig had voor zo'n beetje alles, daarvoor was dat allemaal niet nodig voor de end-game geloof ik. Toen vond ik ze een beetje te ver doorslaan naar WoW waar uitrusting zo'n beetje bepaald of je ergens aan mee mag doen (of zelfs welkom bent in een kinship).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:44
TAA schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:10:
Te verwachten prijs in de store zal 3.000 - 3.500 TP zijn...
Dat heb ik nog uitstaan. Ook ik wacht op de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 396733 in "The Lord of the Rings Online - Deel 14"
Anoniem: 181786 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:16:
...vond het jammer dat je van dat radiance armour nodig had voor zo'n beetje alles, daarvoor was dat allemaal niet nodig voor de end-game geloof ik.
Dat is er sinds de laatste groote update weer uitgehaalt, kortom radiance is verleden tijd.

Van de ene kant vind ik dit fijn, je kunt nu direct volop de raid in als je wilt, maar van de andere kant vond ik het niet erg dat het erin zat.... Om radiance armour te verkrijgen moest je natuurlijk voldoende instances doen, hierdoor leer je beter je classe te bespelen... uiteindelijk kun je dan de raid in met een redelijke kennis van je classe....
Ik heb nu af en toe t idee dat mensen hun (vooral alt) powerlvllen naar 65, en mee gaan raiden.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

gewoon omdat ik toch gratis kan spelen wilde ik weer eens kijken naar mn burg

helaas kwam ik erachter dat ik mn wachtwoord niet meer weet vaag want dacht hem wel te weten... anyway ik kom er niet meer op en mail zou gestuurd zijn voor wachtwoord maar die is niet aangekomen wellicht een email adres waar ik niet meer bij kan :/

ok en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:17:
Anoniem: 396733 in "The Lord of the Rings Online - Deel 14"

[...]

Dat is er sinds de laatste groote update weer uitgehaalt, kortom radiance is verleden tijd.

Van de ene kant vind ik dit fijn, je kunt nu direct volop de raid in als je wilt, maar van de andere kant vond ik het niet erg dat het erin zat.... Om radiance armour te verkrijgen moest je natuurlijk voldoende instances doen, hierdoor leer je beter je classe te bespelen... uiteindelijk kun je dan de raid in met een redelijke kennis van je classe....
Ik heb nu af en toe t idee dat mensen hun (vooral alt) powerlvllen naar 65, en mee gaan raiden.
Ik vond het vaak doen van dezelfde instances vervelend worden. Dat het erin zat was op zich idd geen probleem maar dat ik na een keer of 25 Grand Stairs en anderen er de brui aan gaf, ja eigenlijk verwonder ik me er nu nog over dat ik het zo lang heb gedaan. Later kreeg iedereen een x aantal coins (vooral met die grote schildpad, ook die heb ik oneindig vaak gedaan) en dat was al stukken beter.

Daar ik momenteel nog wel in een kinship zit, maar deze logischerwijs ook veranderd is qua samenstelling de afgelopen tijd zal ik de komende tijd voornamelijk alleen questen (ook aangezien ik niet echt van tevoren afspraken kan maken). Is er een redelijk goed (hoeft niet beste van het beste te zijn) armour wat je alleen kan verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
is er nog iemand die afmoet van een preorder? binnen paar dagen bestel ik er een ...
Anoniem: 66797 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:57:
gewoon omdat ik toch gratis kan spelen wilde ik weer eens kijken naar mn burg

helaas kwam ik erachter dat ik mn wachtwoord niet meer weet vaag want dacht hem wel te weten... anyway ik kom er niet meer op en mail zou gestuurd zijn voor wachtwoord maar die is niet aangekomen wellicht een email adres waar ik niet meer bij kan :/

ok en nu?
Behalve de obvious spam filter al gechecked, eens nadenken wat voor mails je hebt gehad en evt dat emailadres terug activeren?

• Dowsin
ach.. ipv "radiance" hebben we dadelijk "finesse". schijnt dat het makkelijker te krijgen gaat zijn maar wss zul je voor 'raid-waardig' gear echt wel wat meer moeten doen dan voor je 'welfare epix' die je dadelijk zowat overal zou moeten gaan kunnen krijgen.

@lego
gewoon help ticket maken bij Turbine. Heb ik ook gehad, en ze hebben me account e-mail veranderd zodat ik een nieuw wachtwoord kon aanmaken. Duurde geloof ik 2 van onze werkdagen (effectief 1 voor hun dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 181786 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:51:
Dat het erin zat was op zich idd geen probleem maar dat ik na een keer of 25 Grand Stairs en anderen er de brui aan gaf,
Nou dat viel tochwel mee... ik heb nog de rad in moria gehaalt toen het nog coins waren, theoretisch dus 6x elke instance doen. Dit ging (vond ik) perfect... lekker alle instances doen... wat gebeurde er daarna, toen kwamen de tokens, en werd het 1 grote GS farm :+ ... anyhow, ze hebben alle 2 voor en nadelen.

Maar zoals Dowsin al zegt, finesse zal de nieuwe vorm van radiance gaan worden. Hopelijk is dat dan de gulden middenweg!!

@lego
Ik dacht dat je nooit meer Lotro met 1 vinger aan zou raken :D :D Je weet dat we inmiddels weg zijn bij Codemasters, en dat alle accounts gemoved zijn naar de US (Turbine)??

[ Voor 12% gewijzigd door Rfce op 19-08-2011 11:30 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je maar 1 char hebt is de radiance grind ook niet zo'n probleem, 't is voor erg vervelend als je veel alts hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Nu online

TAA

Liever IRC

Het probleem met dit soort (radiance, finesse) gating is dat de content gemakkelijker wordt naarmate je er meer van hebt. Dit maakte swappen (alts, andere spelers) vanaf DN veel moeilijker c.q. onmogelijk in BG als er niet genoeg radiance was. OD is wat dat betreft een verademing; zeker op T1 kun je met je lvl60 setje of gecrafte gear gewoon naar binnen en succesvol zijn. OD T2 en zeker HM zijn echter DPS races en hiermee weer veel meer afhankelijk van gear; niet zozeer armour maar wel de 1st Age wapens en hoge tier relics. Heb het vorige week zelf nog meegemaakt; wound wing T1 wilde de week ervoor maar niet lukken. Week erop 6 mensen mee met stuk voor stuk first agers en we hadden niet eens door dat we T2 gehaald hadden ;)

Kortom, ik verwacht dezelfde terugslag met Finesse als met Radiance. Deze expansion zal nog wel gaan, maar bij de volgende release van serieuze endgame content zullen de alts weer gedwongen geparkeerd of gekit worden...

Speaking of which, iemand enig idee hoeveel SM / 4th marks er nodig zijn per piece straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowsin
"Hoe beter je gear, hoe makkelijker de content" gaat voor alle content op, niet alleen raiding.

De 'wat meer algemene gating' is een (groot) voordeel van finesse tov radiance imo; radiance gear boeide niet echt buiten raids, maar finesse is een 'echte' stat meer. Ik zou het haast het vergelijk maken tussen 'resilience' en 'expertise' in wow.

De kosten zijn onbetiteld afaik maar je hoeft minder te grinden zeggen ze iig. De 4 'tier pieces' die je kunt krijgen buiten de eigenlijke raid om zijn ook schijnbaar als instance chests en niet alleen via een eindeloze 4th mark grind.
Crafting en alle 'off-tier' (quest) rewards zouden makkelijk genoeg te krijgen moeten zijn om de drempel naar tier 1 raids laag te houden.

Je hebt 3 on-tier 'finesse rares' nodig schijnbaar voor een tier 1 raid met de intentie dat je de andere 4 items via de raid zelf krijgt.

Dev diary itemization
dev diary stats

[ Voor 11% gewijzigd door Dowsin op 19-08-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Lointje schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:21:
[...]

Behalve de obvious spam filter al gechecked, eens nadenken wat voor mails je hebt gehad en evt dat emailadres terug activeren?
ja voor zover ik kan zien komt het gewoon op mn gmail binnen en klopt mijn wachtwoord ook maar ding zegt dat het niet klopt 8)7 |:( :?
Rfce schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:29:
@lego
Ik dacht dat je nooit meer Lotro met 1 vinger aan zou raken :D :D Je weet dat we inmiddels weg zijn bij Codemasters, en dat alle accounts gemoved zijn naar de US (Turbine)??
mjah maar nu alleen gratis... daarbij zeg ik zoveel zei ook dat dit laatste MMO was voor me maar ben toch serieus hooked on eve online :P ja ik kreeg dus migration window en moest daar inloggen en dat lukt me dus niet :X

grappig probeerde he net weer en als ik op de site aangeef dat ik mijn gebruikersnaam niet meer weet (die weet ik wel en die klopt 100%) en dus mijn email adres invul dan krijg ik de melding dat er geen account is :/

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 20-08-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowsin
@ lego
Paar maanden geleden ging het geloof ik niet helemaal soepel met het migreren van accounts van Codies naar Turbine. Als je gemigreerd hebt en OK hebt ontvangen, dan toch maar aankloppen bij Account Management.
(en/of check je status op https://transfer.lotro.com/)

@badr
makkelijke taal dat Turks ;)

originele link van die gast is overigens The Rangers Laurelin Twitter. Hij had ook wat screenies gemaakt van zijn sessies en update schijnbaar continu vanaf de beurs.
Kon op die Turkse site niet resizen of zo (ms translator fout?) maar op Youtube staat ie ook gepost YouTube: Lord of the Rings Isengard Area Gamescom 2011 *NEW* - YouTube, de screenies staan hier denk ik allemaal wel The Rangers Gamescon 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de week nog eens mn lvl38 minstrel vanuit het stof vandaan getoverd, crap ALLE pages die ik met andere chars verzameld had en mooi in haar bags had gestopt zijn weg.... laatst actief gebruik was van VOOR Moria ofzo. Deze was (lees was) klaar in evendim, maar toen ik daar aanlogde kreeg ik weer een heel raffel nieuwe quests :-)
Samen met mn questpartner weer alles gedaan daar incl een heleboel in Annuminas, gezien dat nu makkelijker (lager lvl) is gemaakt. Flink wat skills enzo erbij gekregen. Is weer ff wennen om de healer te bespelen, maar gros van de tijd kan dat nu makkelijk in War-speech :-)..... Nadat we lvl42 zijn geworden zijn we richting Augair gereist!!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Welke buff zet je dan aan? Ik heb steeds warspeech en die +40 fate en will. Maar er is ook één die een FS vitaility +20 geeft en wound resistance. Ben er nog nt uit welke mijn favoriete tweede buff is. Warspeech lijkt me de standaard voor solo pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou mn mincer is nog niet zo skilled, maar de meeste content is idd solo en het gros van de quests wil je doorheen rammen :-). Ik ga dan in war-speech en de buff voor vitality en wound... Je moet dan idd wel op je power letten, maar ik heb zoveel lowlvl powerpots, die gooi ik er dan tegen aan. Als het te link wordt, zet ik IC war-speech uit en kan ik flink healen. Mocht het een spannend gevecht worden en ben ik in een fellow, dan ga ik uit war-speech en zet ik de fate/will buff aan.
Daarnaast probeer ik ook de ballards minimaal op t2 te houden, die buffen namelijk ook erg goed mee.

BTW ik maak steeds een trom en een gitaar... trom gebruik ik dan als ik in warspeech ben, gitaar alleen als ik veel moet healen en geen treat wil!!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om te DPS-en kun je ook beter je Tale of Heroism aan zetten he. Tactical Offence en crit rating / magn. worden ook door will en fate bepaald en daarnaast zorgt ie ook voor een grotere power pool en ICPR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:23
Ik speelde mijn minstrel vaak met Heroism inderdaad. Warspeech er bij aan en gaan met die hap. M'n burglar maatje vond hem niet zo tof overigens, als ik wat crits kreeg was de mob dood voor hij z'n tricks kon doen :P

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Waar ik echt soms een beetje p*ssed van word, zijn de multiwounds die je in éénzelfde gevecht op je krijgt, terwijl je met een wound pot er maar ééntje kan clearen. Zelfs met een redelijke wound resistance, en wat res bonus ballads, blijf je als mins nt bespaard van dit onheil. Vind ik persoonlijk een aardig minpuntje aan Lotro. Bij de andere negatieve debuff effecten (poison, disease) op je char, is mijn indruk dat deze minder nefast of minder in aantal zijn. Bij andere classes kan je een wound met een spell clearen. Bij een mins is dat fear effects, bij een hunter is dit poison.

Om even in te pikken op voorgaande comments. Mins kan aardig zijn mannetje of vrouwtje staan met deze buffs inderdaad. Ook hier War en Heroism ftw.

[ Voor 11% gewijzigd door Hurtebise op 22-08-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:25:
Om te DPS-en kun je ook beter je Tale of Heroism aan zetten he. Tactical Offence en crit rating / magn. worden ook door will en fate bepaald en daarnaast zorgt ie ook voor een grotere power pool en ICPR.
Tale Heroisme is die voor will/fate? Ken ze nog niet uit mn hoofd. Wanneer zou je dan wel die vit/wound buff willen gebruiken dan?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307050

Zo ook lang niet gespeelt dus migration gedaan en na wat gerommel kom ik ingelogd maar waar is de Eldar server gebleven waar mijn 5 chars opzitten?

(staat er weer bij)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 307050 op 22-08-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowsin
Discussie over stacking debuffs is al zo oud als het spel zelf; heeft iedere class last van aangezien niemand alles kan verwijderen.

De tales gebruiken teveel power voor solo-nuttigheid IMO; Heroism buff levert amper extra crit, minimaal extra power terwijl het je alleen op echt korte gevechten amper power kost en op wat langere een verlies van power is.
Zijn ook party/raid buffs op zich en dus niet bedoeld om efficient te zijn (voor solo); gelang van je FS en evt. encounter opbouw kies je je Tale (lees: buff).

@antoo
Eldar is er gewoon hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit mn hoofd kost ToH standaard 3 power per seconde oftewel... 180 ICPR. Da's best duur ja. Er is een trait waarmee je de power cost van tales met 50% kunt verlagen en het mooie is dat lotro naar beneden afrondt. In plaats van 3 power kost ie nog maar 1 power per seconde oftewel 60 ICPR. Met +60 will en fate is het dan op zich best de moeite waard en verlies je amper power. 60 fate rond de cap geeft ong. *0.8 ICPR als je rekening houdt met de DR (diminishing return). Bovendien maakt ICPR voor solo heel weinig uit omdat je zelf even een re-gen pauze kunt inlassen. Als je een groep aan het healen bent kan dat niet.

Ik ken weinig to geen minstrels die niet Tale of Heroism aan hebben. Ik bouw er zelfs mn chars een beetje op. Op RK heb ik bijv. niet mn will en fate gemaxxed maar zo dicht mogelijk tegen de 590 aan zodat je met ToH precies op de cap van 650 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelden op m'n minstrel ToH aan, juist vanwege diminishing returns en je die will/fate cap redelijk makkelijk kunt bereiken voor de relevante classes.

Meestal de + armour tale, dat scheelt zo 5-10 procentpunt incoming damage, beetje afhankelijk welk damagetype je binnenkrijgt natuurlijk. Dat is voor je hele groep, dus scheelt een hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowsin
De kosten zijn level-based + flat fee (3 power per second + 42 power op 65). Of het je waard is, ligt ook aan het soort content dat je soloed. Gevechten langer dan 2min zijn een netto power verlies, korter dan is het ongeveer gelijk had iemand op het Codies forum eens berekend.

Door Mirkwood heen had ik het altijd aan en nu wat gespeeld in Enedwaith zonder en regen is beter zonder en ach.. of iets in 5s of 6s dood is, dat boeit niet echt. Scheelt tuurlijk wel of je Echoes ook gebruikt, maar Echoes is IMO wat nuttiger in WS dan Heroism.

Het is allemaal wat relatief. MMO spelers zijn met uitstek mensen die geilen op 'het halen van de cap' afgezien of het nut heeft of niet. Voor solo boeit het niet of een gevecht 1s langer duurt en voor groepen vergeten mensen buffs mee te nemen waardoor 650 in het geval van LotRo niet heel spannend is als je maar op/dicht tegen je 15%/30% cap zit.

Maar ach. De caps worden verdubbeld in een maandje en de mechanics veranderd dus sowieso niet nuttig om er teveel bij stil te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Lvl 39 atm en dus zo'n beetje in between qua content. Heb nu quests in Everswim, Trollshaws, Angmar en Ram Duath. Trollshaws levert me op dit ogenblik voornamelijk small FS en FS q's. Dus weinig aantrekkelijk. Everswim heb ik intussen alweer wat gezien en Angmar kleurt mijn questlijst mooi oranje. Gaat op zich wel, maar als mins is het wel behoedzaam optrekken in dit gebied en hopen dat er niet meer dan één mob op je komt afgestormd. Nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tjah dan blijven de Misty Mountains nog over zou ik zeggen... BTW de quests in Ram Duath zijn op dat lvl goed te doen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:43
Je kan ook altijd wat skirmishes tussen door doen. Met de daily erbij levert dat redelijk wat xp op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:52:
Ik heb zelden op m'n minstrel ToH aan, juist vanwege diminishing returns en je die will/fate cap redelijk makkelijk kunt bereiken voor de relevante classes.

Meestal de + armour tale, dat scheelt zo 5-10 procentpunt incoming damage, beetje afhankelijk welk damagetype je binnenkrijgt natuurlijk. Dat is voor je hele groep, dus scheelt een hoop :)
Och ja.. mijn minstrel staat op de 6e plek van mijn 7 chars dus die is niet zo opgepoetst als de anderen. Heb dus ook nog geen stat tomes gekocht. Met die tomes had ik mijn will en fate aardig gemaxxed en had ik een andere tale kunnen proberen. Die 5 tot 10% geldt hooguit voor common damage omdat je armour value daar 100% effect op heeft. Op damage sources als shadow, acid etc. heeft armour maar 20% effect op en zal je dus rond de 1 a 2 % zitten hooguit. Een kinnie is wat aan het experimenteren met 5 gele traits en de master of tales legendary waardoor je zower de armour als de will en fate hebt. Je healing wordt wel wat gegimped dus netto zal het niet heel veel uitmaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Nog een vraagje: wie heeft hier al TP gekocht? Ik heb een lifetime dus daar tikken er elke maand automatisch enkele bij, maar niet in die mate dat ik elke maand vol de store kan induiken.
Ik heb er wat aangeschaft omdat ik Turbine wat wilde steunen. <+:) Ze verdienen nu al jaren niets meer aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:39:
Nog een vraagje: wie heeft hier al TP gekocht?
Nee ben ook Lifetime
Hurtebise schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:39:
Ik heb er wat aangeschaft omdat ik Turbine wat wilde steunen. <+:) Ze verdienen nu al jaren niets meer aan mij.
Joh ik betaal expansions, en aan die questpacks en storemeuk van niet VIPS verdienen ze meer dan genoeg :)

euh...ja

ja, heb ze ook gekocht

volgende update is trouwens al aangekondigd, verrast me ook niets eerlijk gezegd

• Hurtebise
rik86 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:51:volgende update is trouwens al aangekondigd, verrast me ook niets eerlijk gezegd
Kan je kort neerkwakken wat er zit aan te komen? Share your knowlegde.

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-07 15:45
instances in update 5
geen ETA nog, maar na ROI
gratis als je ROI met echt geld gekocht hebt, anders moet je er voor betalen.

[ Voor 71% gewijzigd door Hiawatta op 25-08-2011 14:02 ]

Heb zelf al 2x TP gekocht.. ook toen ik nog niet van de bonus aanbiedingen wist jammer genoeg. Naja had er niet veel moeite mee omdat ik al sinds 2007 LTA heb en geen cent maandelijks betaald heb. Heb nu nog ruim 9k over maar ook nog zat stat tomes te kopen voor mijn 7 max level chars. Wacht nu op een leuke aanbieding.

Wat je zegt Hiawatta klopt niet hoor.. gelukkig :)
These instances will be free to any player who has pre-purchased the Rise of Isengard expansion or who purchases after launch via the Turbine Web Store
Ze zijn dus gratis voor mensen die RoI gekocht hebben als pre-order (echt geld) of mensen die RoI in de store kopen na de launch. Of kort gezegd... zodra je RoI op wat voor manier dan ook gekocht heb dan heb je toegang tot de nieuwe instances.

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Heb zelf eenmalig punten gekocht om mezelf van de nieuwe gebieden te voorzien.
Na het behalen van alle quests in Everdim had ik niet zoveel zin meer om perse alle deeds van een gebied te moeten halen om de volgende uitbreiding te kopen.
Ik heb toen tijdens een actie waarbij de bonuspunten verdubbeld 4200 punten gekocht. Met die bonus erbij werden dat 6000 punten en dacht daarmee even vooruit te kunnen.

Een paar maanden later kwam ik er achter dat de ROI uitbreiding voor 35 euro te koop is inclusief fellowship gebieden, Moria en Mirkwood. (betalen in dollars ipv euro's scheelt behoorlijk!)
Het vlees is zwak... en ben toch overstag gegaan, maar heb er totaal geen spijt van.

• Hurtebise
Argl, ook TP gekocht in nt bonus periode. :(
Als er nog zo'n lekkere actie is: spammen die hap!
Ik log nt elke dag consequent in in Lotro. Hier wel :D

Hurtebise schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:29:
Argl, ook TP gekocht in nt bonus periode. :(
Als er nog zo'n lekkere actie is: spammen die hap!
Ik log nt elke dag consequent in in Lotro. Hier wel :D
Idd. Maar dan graag zonder afkortingen, als je er een tijd uit bent geweest zeggen al die afkortingen zo weinig. :)

• TAA
  • Nu online

TAA

Liever IRC

JohnnyV76 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:35:Of kort gezegd... zodra je RoI op wat voor manier dan ook gekocht heb dan heb je toegang tot de nieuwe instances.
Daar zijn de geleerden het nog niet over eens hoor: Turbine webstore != LOTRO store (http://forums.lotro.com/s...ostid=5630539#post5630539)

Het zou zo maar kunnen dat als je Isengard ingame koopt met TP je alsnog het instance cluster komt aan te schaffen...

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 16:29
Ik snap trouwens niet, hoe die bonus xp van je characters tot 65 werkt.
Moet je dan eerst snel ff allemaal chars aanmaken, dan die pre-order kopen (http://isengard.lotro.com/purchase.php)?
Of zou elk nieuw char de bonus wel krijgen?

Ah, kon website ergens expanden en daar kwam het antwoord al:

* These are granted to all existing and new characters on the purchasing account, and can be used after adding the Isengard code to your account.
The 25% XP Boost item can be used up to level 65 on all monster kills. Cloaks and Armour cannot be dyed.

[ Voor 40% gewijzigd door bangkirai op 25-08-2011 18:31 ]

• Razor66
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-12-2023
Het is een pocket item die een +25% mob kill xp buff geeft.
ik denk dat de expansion alleen opgesplitst in de lotro ingame store te krijgen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
bang, je krijgt die items ook bij het aanmaken van een nieuwe char.
Trouwens als je een char hebt maar je bent die items kwijt, kan je ook altijd /reclaim doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TAA schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:17:
[...]

Daar zijn de geleerden het nog niet over eens hoor: Turbine webstore != LOTRO store (http://forums.lotro.com/s...ostid=5630539#post5630539)

Het zou zo maar kunnen dat als je Isengard ingame koopt met TP je alsnog het instance cluster komt aan te schaffen...
Jullie hebben helemaal gelijk... ik heb het te snel gelezen. I stand corrected!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ik was het ook al aant opzoeken, gaat idd wel om met echt geld kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Angmar (Aughaire) levert mij niet de verhoopte hoeveelheid nieuwe quests. Ben intussen lvl 40 geworden. Dacht dat er nieuwe quests zouden beschikbaar komen. Ook in dat verder opgelegen minikamp (Fasach-Larran) geen mount travel) was er niets voor mij. Heb nog tig small FS quests in Ram Duath te doen, maar heb geen zin om tijd te verliezen aan het zoeken naar company.

Wil snel aan die mooi set gear komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
't is telkens een groepje van 3/4 quest die na voltooiing een nieuwe set quests geeft;

De fem armour set bestaat volgens mij uit 5 of 6 van die groepjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
ja en die zijn best wel goed te doen hoor alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
Van het weekend via de Turbine website een abbonement genomen van 3 maanden op mijn acount zodat ik alle quests kon doen, 500 turbine points per maand krijg en de VIP status kreeg met de daarbij behorende voordelen. Betaald met mijn CreditCard en na de betaling direct het abbonement stop gezet zodat die na de 3 maanden niet nog een keertje doodleuk betaald zou worden. Dit alles heb ik zaterdag gedaan.

Gisteren logde ik in, en opeens had ik geen VIP status meer :S De 500 punten worden ook niet direct bijgeschreven, en ook daar zit ik nog op te wachten. Toch maar een ticket aangemaakt, maar dat kan wel een paar dagen duren, daar baal ik toch wel een beetje van hoor!

Anyway, sinds kort weer met een paar vrienden aan het spelen en het brengt wel wat nostalgie terug van vorig jaar :) Met z'n drieën lekker een instance wezen doen, en natuurlijk lukte dat niet echt goed. Gisteren ook een huisje gekocht, haha wat grappig en leuk gedaan! Binnenkort gaan we een kinship huis kopen, echt heel leuk gedaan. Wat dat er gaat is de RP in deze game echt stukken beter en leuker dan bij andere games. Zijn er nog meer mensen die wat met RP doen? Zo ja wat? Ben wel een beetje benieuwd :)

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Als je RP wil, moet je vast en zeker op Laurelin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Hurtebise schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:18:
Als je RP wil, moet je vast en zeker op Laurelin zijn.
Check :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
hurtebieze, angmar heeft superveel quests, maar ze zijn gated
die cromag in aughaire heeft 6 challenges voor je, die je het fem armour geven, eenmaal je die gedaan hebt opent het volgende dorp etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Heb inmiddels reactie gekregen van Turbine wat betreft mijn probleem. Ik had niet direct daarna mijn subscriptie moeten cancelen, want daardoor is alles dus stop gezet. Ik dacht dus dat zodra je het had aangeschaft het 3 maanden liep, maar blijkbaar kan je dus binnen 24 uur nog stop zetten, raar! Nouja eigenlijk niet raar, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dus, voor de mensen met CC op LOTRO, niet binnen 24 uur cancelen :P

• Hurtebise
Denk dat het eerder een internationaal gebruik is dat ook in de nationale wetgeving is opgenomen: binnen de 24u op te zeggen. Het is een veiligheidsmarge, wat bedenktijd voor de consument.

Inderdaad, weer wat meer quests in Angmar. Maar ik heb toch besloten om in Misty Mountains langs te gaan. Merkte dat ik een fasttravel naar Rivendell had. Dus was een kwestie van seconden. Tig nieuwe quests, die allemaal stuk voor stuk solo goed te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Heeft een van jullie misschien een suggestie voor een kinship op laurelin, heb mijn huidige kin verlaten omdat deze zo goed als dood was en ben nu op zoek naar een kin met actieve levelcap spelers.

Een casual raiding kin zo ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Nu online

TAA

Liever IRC

Zit zelf sinds een paar maanden bij Lux Arcana. Voornamelijk wat oudere spelers, ongeveer de helft Nederlands, andere helft Engels (vrijwel allemaal gestart ná F2P vorig jaar). Momenteel is het ook bij ons vrij rustig; een avond of 3 in de week doen we 3/6 mans en raiding zou na de zomer weer terug moeten komen op 2x per week al is het aantal leden hiervoor m.i. aan de krappe kant (10 signups voor OD donderdag *zucht*). Overigens kampen meerdere kins met dit probleem; zag gisteravond zelfs Les Adorables recruiten onder newbies in glff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-07 19:34
Hebben we iemand die op Brandywine speelt? Ik ben op BW gestart voor pvp (creepside duh!) maar ben uit verveling mijn freep een beetje aan het levelen, inmiddels zit ik op lvl52 met een guardian en ook al is voorlopig alles solo te doen, ik zal ws toch wel de hulp vanuit een kin moeten hebben. Mien voorkeur gaat uit naar een kin met meerdere EU timescale spelers.

Pvp op BW is aanzienelijk beter dan het overwegend stompzinnige ranged/zerg van Eldar, dat begint me behoorlijk de keel uit te hangen. Helaas is BW gesloten voor transfers, zodra dat weer mogeljk is breng ik om te beginnen mijn defiler daar naar toe.

Overigens weer ik niet hoe lang lotro mij nog vast gaat houden, sinds de overname door WB en de introductie van allerlei pay-to-win mogelijkheden is de lol behoorlijk afgenomen :/ Met RoI is het zelfs mogelijk om als creep op rank1 de skills van alle ranks te kopen. Knappe backstab voor alle vets die hun rank en bijbehorende skills op de 'harde' manier hebben gehaald.

[ Voor 0% gewijzigd door botoo op 06-09-2011 15:41 . Reden: iPad spellingscontrole op een int-eng OS :( ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-07 14:32
Vorige week RoI gepreordered, vannacht mailtje ontvangen dat ik ook toegang heb gekregen tot de gesloten beta :) Las ergens vorige week dat die kans niet al te groot is. Helaas vandaag en morgen geen tijd, maar van 't weekend toch maar eens ff proberen :D

• TAA
  • Nu online

TAA

Liever IRC

BR is gedurende de RoI test 'meestal' up van woensdag avond tot maandag morgen. Vanavond staat er een stress test gepland en is het geheel down totdat die begint (rond 00:00 CET?!?)... De nieuwe raid zal ook weer gedurende een paar uur (vorige keer van 01.00 tot 05.00 CET) beschikbaar zijn voor testen. Misschien maar een nachtje slaap overslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

heb net een mupdrate gedaan van f2p naar betaald. creditcard ingevoerd ingame via de store. echter staat er wel premium account, maar ik heb bijvoorbeeld nog steeds maar 3 bags. is er een verwerkingstijd of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-07 09:27

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

VIPs krijgen alle bags. Premium moet je de bags unlocken. Daarom raadt men vaak aan om 1 maandje VIP te worden en dan daarin al je karakters aanmaken en inloggen dat je van plan ben te gaan spelen om al hun VIP-stuff te unlocken (bags, gold cap)

[ Voor 62% gewijzigd door Trinsec op 19-09-2011 22:02 ]

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:43
Als je een nieuwe premium speler bent wel ja volgens mij, niet als je eerder hebt betaald en toegang had tot alle bags.
Ik heb 9 characters en premium en heb overal al mijn bags tot mijn beschikking. Ook de gold limit bestaat niet meer voor me.

• Hurtebise
Toch wel humor die mensen van Turbine. Het eerste bericht als je Lotro opent.
All That Glitters Is Not Gold...
Sep 20, 2011 05:00 EST Especially in-game gold bought for real money! This is a friendly reminder to our players that buying gold for real money is not only against the EULA, but can put your account at risk for hacking or banning. Buying gold causes game imbalance, damages the economy, and contributes to the amount of spam in chat, tells, and mail. In extreme cases it's even been known to cause increased hair loss, global warming, and the extinction of at least 2 species of insects every day. Don't buy gold!
:*)

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Lachwekkend trouwens:
3250TP voor quest packs,
1250TP voor dragon raid
1500TP voor update 5.
-> ze willen iedereen keihard ontmoedigen om het niet met TP te betalen, maar de update met geld te kopen.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Pagina: 1 ... 41 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.