Jammer dat Men of War Assault squad nog niet in de aanbieding is, de open beta was redelijk goed al.Pheace schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:08:
PC-DD
1C company heeft wat sales op hun eigen collectie op hun eigen website. -70% op een groot aantal van hun games.
Bijvoorbeeld:
Kings Bounty: Crossworlds GOTY voor 7,5 Euro (of Platinum met Legends voor 9 of Legends apart voor 3)
Space Rangers 2 Reboot voor 6 Euro.
A.I.M. - 3 euros
A.I.M. 2 - 3 eoros
Star Wolves 1 - 3 euros
Star Wolves 2 - 4.5 euros
Pathologic - 4.5 euros
Death To Spies - 4.5 euros
Cryostasis - 3 euros
Men Of War Gold (Men Of War + Red Tide) - 8.4 euros
1c Wargames Pack (includes Men Of War, XIII Century: Blood Of Europe, Faces Of War, Theatre Of War) - 6 euros
En bedankt @hierboven ... weer een game op mijn wishlist erbij, alsof ik nog niet genoeg daarop heb staan
Maar geef toe, zier er wel leuk uit.
Gamersgate (PC)
Red Faction Complete Pack - €9.98
Gamersgate (PC)
Red Faction Complete Pack - €9.98
GreenmanGaming (PC-DD)
Commando's Compleet voor 5 Euro (Leuke bij deze lijkt te zijn dat de totale Trade-in van de games 4,50 euro is. Dus als je later spijt hebt kan je ze traden tegen een andere game voor bijna de volle prijs
, misschien ook de losse onderdelen voor 0,90 elk, maar dat weet ik niet zeker)
Sega Megadrive Pick'N'Mix voor 5 Euro
je kan 10 titels kiezen uit de titels beschikbaar voor een totaal van 5 euro.
Commando's Compleet voor 5 Euro (Leuke bij deze lijkt te zijn dat de totale Trade-in van de games 4,50 euro is. Dus als je later spijt hebt kan je ze traden tegen een andere game voor bijna de volle prijs
Sega Megadrive Pick'N'Mix voor 5 Euro
je kan 10 titels kiezen uit de titels beschikbaar voor een totaal van 5 euro.
[ Voor 63% gewijzigd door Pheace op 26-04-2011 09:16 ]
PC-DD
Gamersgate
Metro 2033 -75% = 4.99 € (Weer on sale blijkbaar, nog steeds een Steam-Game
) Te laat, prijs is weer omhoog
Tropico 3 voor €5.08 en Expansion Absolute Power voor €3.38
Gamersgate
Metro 2033 -75% = 4.99 € (Weer on sale blijkbaar, nog steeds een Steam-Game
Tropico 3 voor €5.08 en Expansion Absolute Power voor €3.38
[ Voor 85% gewijzigd door Pheace op 26-04-2011 15:48 ]
Free Record Shop heeft de PSP Go nu in de uitverkoop gedaan, 69 euro. Als je tevens gebruik maakt van de 10 gratis games actie heb je een superleuke deal:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/101012.html
Wellicht handig als leuk verjaardagscadeau ofzo?
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/101012.html
Wellicht handig als leuk verjaardagscadeau ofzo?
[ Voor 11% gewijzigd door Slashdotter op 26-04-2011 21:49 ]
psp go voor 64 euro bij frs.nl
zwarte en witte versie
http://bit.ly/fOJAr4
http://www.freerecordshop.nl/acties/twitterkorting
verder loopt ook nog steeds de actie dat als je een psp go koopt dat je 10 gratis spelen erbij krijgt: http://nl.playstation.com...-de-PSPgo-gameaanbieding/
zwarte en witte versie
verder loopt ook nog steeds de actie dat als je een psp go koopt dat je 10 gratis spelen erbij krijgt: http://nl.playstation.com...-de-PSPgo-gameaanbieding/
Mooie aanbieding!
Bijna te mooi om waar te zijn, hopen dat ze hem gewoon versturen.
Bijna te mooi om waar te zijn, hopen dat ze hem gewoon versturen.
Bijna? Dat is zeker weten een fout, dat ding is overal nog minimaal €150.
The devil is in the details.
Heb hem gelijk besteld met die 5,- twitter korting
. En met 10 gratis spellen is het helemaal een koopje. Bedankt voor de tip!
[ Voor 7% gewijzigd door bsmpower op 26-04-2011 16:57 ]
Echt geen interesse in een PSP Go gehad tot nog toe maar met het verschil in de pricewatch toch maar besteld. Hopelijk een foutje waar ze niet op kunnen terugkomen xD
Ik heb hem ook besteld, ben benieuwd of hij ook geleverd wordt. Voor 64 euro een mooie deal. Die 10 spellen kun je achteraf dus downloaden he?
Blijkbaar wel, is wel een specifiek lijstje met games. Staat in de actie.Bigfoot schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:03:
Ik heb hem ook besteld, ben benieuwd of hij ook geleverd wordt. Voor 64 euro een mooie deal. Die 10 spellen kun je achteraf dus downloaden he?
Ik zie wel, misschien verkoop ik hem gelijk door xD
Hebben jullie de zwarte of witte besteld? Dan weet ik welke ik moet bestellen zodat er dadelijk niet 100 zwarte en 2 witte besteld zijn
Uiteraard zwart, mocht ik hem zelf willen houden xDBFmango schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:04:
Hebben jullie de zwarte of witte besteld? Dan weet ik welke ik moet bestellen zodat er dadelijk niet 100 zwarte en 2 witte besteld zijn
Persoonlijk verwacht ik binnenkort een annulering wegens 'voorraadverschil' of zoiets
[ Voor 13% gewijzigd door Pheace op 26-04-2011 17:05 ]
Het kan zijn dat, gezien Sony is gestopt met productie van de Go, de FRS zoiets had van we raken nooit van onze stock af: zo snel mogelijk verkopen die zooi nu ze nog wat waard zijn.
De witte zou ik als zelfrespecterend man niet nemen trouwens, zitten allemaal glitters op
De witte zou ik als zelfrespecterend man niet nemen trouwens, zitten allemaal glitters op
Oh in dat geval, ik heb de zwarte besteld
Ik denk dat het inderdaad best wel eens zo kan zijn dat ze nu ondervinden dat de PSP Go een flop is en dus van de voorraad af willen. Desalniettemin een leuke aanbieding voor het geld. Ik heb nog geen handheld want geen interesse maar dit kan nooit kwaad.
Ik heb gekozen voor de zwarte. De spellen die je krijgt bij registratie van je PSPGO:
- Assassins Creed: Bloodlines
- Grand Theft Auto: Vice City Stories
- Gran Turismo
- James Cameron’s AVATAR™: The Game
- LittleBigPlanet
- MotorStorm® Arctic Edge
- NEED FOR SPEED SHIFT
- Pursuit Force™: Extreme Justice
- 2010 FIFA World Cup South Africa
- WipEout® Pure
Leuk voor mijn kids voor tijdens de vakantie..... kun je er ook een beetje fatsoenlijk mee internetten via wifi trouwens?
Redelijk, maar een recente smartphone zal het beter doen.
De PSP heeft (maar) een resolutie van 480x272, terwijl de huidige smartphones het meestal met 800x480 doen, scheelt een hoop.
De PSP heeft (maar) een resolutie van 480x272, terwijl de huidige smartphones het meestal met 800x480 doen, scheelt een hoop.
Er staat overigens op die website dat je 10 gratis games krijgt als je een PSP GO koopt EN je nog niet hebt aangemeld bij het PSNetwork. Waar slaat dat nou weer op? Waarom niet gewoon alleen als je een PSP Go hebt gekocht?
Het gaat er om dat je met die psp nog niet hebt aangemeld geloof ik. Even de actie zelf lezen. Zou goed moeten komen zolang je hem maar op of na 1 april gekocht heb.BFmango schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:14:
Er staat overigens op die website dat je 10 gratis games krijgt als je een PSP GO koopt EN je nog niet hebt aangemeld bij het PSNetwork. Waar slaat dat nou weer op? Waarom niet gewoon alleen als je een PSP Go hebt gekocht?
Je kan toch gewoon een nieuw PSN-account maken als je die spellen echt niet krijgt als je er al eentje hebt?
Dit staat bij de algemene voorwaarden:
...en mogen ze voor 1 april 2010 hun PSPTMgo-systeem niet hebben gebruikt om (i) een PSN-account aan te maken of (ii) zich met een bestaande PSN-account aan te melden (onafhankelijk van of hun PSPTMgo-systeem werd gebruikt om de PSN-account aan te maken).
Hieruit maak ik op dat je voor 1 april niet mag inloggen of een account mag aanmaken via je PSPGO. Er staat volgens mij niks over het aanmaken van een nieuwe account, of gebruik van een huidige account. Als het maar na 1 april is?!
...en mogen ze voor 1 april 2010 hun PSPTMgo-systeem niet hebben gebruikt om (i) een PSN-account aan te maken of (ii) zich met een bestaande PSN-account aan te melden (onafhankelijk van of hun PSPTMgo-systeem werd gebruikt om de PSN-account aan te maken).
Hieruit maak ik op dat je voor 1 april niet mag inloggen of een account mag aanmaken via je PSPGO. Er staat volgens mij niks over het aanmaken van een nieuwe account, of gebruik van een huidige account. Als het maar na 1 april is?!
Inderdaad... lol "Tijdelijk niet leverbaar"TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:57:
En toen waren ze weg.
Ik baalde net al want de zwarte was 'tijdelijk niet leverbaar'. Gelukkig daarna opeens wel weer en toen heb ik 'em snel besteld. De witte is nu niet meer leverbaar en de zwarte staat er 'as we speak' nog te koop ook.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ook snel de zwarte besteld, ik vraag me sterk af of ze geleverd gaan worden. Ik vind et een beetje op de sony vaio paasweekend lijken hehe...
EDIT: het lijkt erop dat de website niet consistent is, de ene keer is wel leverbaar, de andere keer niet
EDIT: het lijkt erop dat de website niet consistent is, de ene keer is wel leverbaar, de andere keer niet
[ Voor 28% gewijzigd door RamO op 26-04-2011 18:20 ]
Floccinoccinihilipilification
Er staat ook 2010 hè, we zitten al een paar maandjes in 2011.bsmpower schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:20:
Dit staat bij de algemene voorwaarden:
Inderdaad, hier ook besteld netRamO schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:10:
Ook snel de zwarte besteld, ik vraag me sterk af of ze geleverd gaan worden. Ik vind et een beetje op de sony vaio paasweekend lijken hehe...
[ Voor 78% gewijzigd door MsG op 26-04-2011 18:43 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Een witte mag ik hopen, dat past goed bij je kat
Mij is het rond 7 uur ook nog gelukt, ben erg benieuwd, ik wilde sowieso al een een PSP uitproberen naast mijn DS
Bedankt!
Pheace schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:50:
[...]
Een witte mag ik hopen, dat past goed bij je kat
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Doh, waarom bestel je hem dan?MsG schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:11:
[...]
nee een zwarte. Ben niet zo van het wit bij apparaten. Al vind ik de PSP Go überhaupt vet lelijk.
Ik koop 'em voor de looks. just kiddin'
[ Voor 10% gewijzigd door LuPo op 26-04-2011 19:20 ]
Lol, heb 'm net ook nog kunnen bestellen, de zwarte is nu weg, maar de witte staat er wel nog...
Thanks voor de tip
Thanks voor de tip
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Heb nu ook nog een witte gekocht, misschien om weg te geven en anders verkoop ik hem wel weer voor een zeer schappelijke prijs.
Ook een witte gekocht na een tip van Sorbo. €65,95 met acceptgiro
. We gaan zien wat het wordt.
edit: Met acceptgiro overigens.
edit: Met acceptgiro overigens.
[ Voor 15% gewijzigd door cpt.skydiver op 26-04-2011 20:00 ]
Hopelijk leveren ze op een "first come, first served" basis, want ik heb hem rond 13:00 's middags besteld, lang voordat iedereen het wist (ik had 't ook meteen op Insidegamer gepost). Damn, fingers crossed voor morgen!
Gezien hij soms van 'tijdelijk niet leverbaar' naar 'bestel nu' switcht of switchde lijkt het me wel dat ze door hebben dat hij voor € 69,- staat en dat hij waarschijnlijk veel wordt besteld.
Ik hoop/neem aan dat als ze niet kunnen leveren ze al eerder ingegrepen hadden, want als ze hem van 'niet leverbaar' naar 'bestel nu' switchen mag je aannemen dat ze zelf ervan uit gaan dat ze hem kunnen leveren.
Ik hoop/neem aan dat als ze niet kunnen leveren ze al eerder ingegrepen hadden, want als ze hem van 'niet leverbaar' naar 'bestel nu' switchen mag je aannemen dat ze zelf ervan uit gaan dat ze hem kunnen leveren.
Ik ben benieuwd of zie die vóór 19:00 besteld morgen in huis-regel ook kunnen waarmaken. Ik was net op tijd zie ik
.
Ik ben echt heel blij met die GTA4 aanbieding van laatst. Ik game niet zoveel en GTA4 leek me niet eens zo super als ik afentoe een stukje zag, maar eenmaal erin is het echt leuk. Zo gedetailleerd ook! Prachtig.
Dat wou ik even kwijt. Vorige goede aanbiedingen waren imo Half-Life 2 en Portal. En nu wil ik graag DNF en Portal 2, maar ik denk dat ik over een jaar wel even terug kom omdat ze nu veel te duur zijn.
(Ja jongens ik ben (nog) niet rijk)
Dat wou ik even kwijt. Vorige goede aanbiedingen waren imo Half-Life 2 en Portal. En nu wil ik graag DNF en Portal 2, maar ik denk dat ik over een jaar wel even terug kom omdat ze nu veel te duur zijn.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Portal 2 kan je al snel goedkoper vinden op de bekende Engelse webshopsSando schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:33:
Ik ben echt heel blij met die GTA4 aanbieding van laatst. Ik game niet zoveel en GTA4 leek me niet eens zo super als ik afentoe een stukje zag, maar eenmaal erin is het echt leuk. Zo gedetailleerd ook! Prachtig.
Ik heb Portal 2 (PS3) vorige week besteld voor €34,61. (Hopelijk vind ik het spel morgen op mijn deurmat
[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 26-04-2011 21:40 ]
Portal 2 krijg je bij amazon uk voor een euro of 28 incl NL verzendingSando schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:33:
Ik heb 2 bestellingen geplaatst 1x ophalen bij lokaal FRS fililaal en 1x verzenden. We zien het wel! Nog niks gehoord.
De PSPgo is weer te bestellen bij FRS.nl
Nou, er staat dat ie verzonden is. And now we wait...
Ze waren gisteravond al even te koop, toen uitverkocht en nu weer beschikbaar: Zojuist twee PSP GO's gekocht een zwarte voor mij en een witte voor me broertje. Per stuk € 65,95 (inclusief verzend kosten en met Twitterkorting) bij www.frs.nl.
Nu "fingers crossed", de PS3 voor € 149,00 ging ook niet door bij de FRS eind 2010. De reden was toen dat het een fout was. In 2008 wel een PS3 80GB met FIFA 09 en Uncharted: Drake's Fortune voor € 222,00 kunnen kopen en in 2009 een PS3 80GB met inFamous voor € 180,00. Echter waren deze aanbiedingen bij de Bart Smit.
Nu "fingers crossed", de PS3 voor € 149,00 ging ook niet door bij de FRS eind 2010. De reden was toen dat het een fout was. In 2008 wel een PS3 80GB met FIFA 09 en Uncharted: Drake's Fortune voor € 222,00 kunnen kopen en in 2009 een PS3 80GB met inFamous voor € 180,00. Echter waren deze aanbiedingen bij de Bart Smit.
[ Voor 40% gewijzigd door Jumpman op 27-04-2011 07:39 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb in 2009 m'n eerste PlayStation gekocht. Met de actie van BS voor €180 (PS3 Fat 80GB + Infamous). Daarna bij Wehkamp in 2010 een PS3 Slim 160GB + GT5 voor €249 gescoord.Jumpman schreef op woensdag 27 april 2011 @ 07:34:
Ze waren gisteravond al even te koop, toen uitverkocht en nu weer beschikbaar: Zojuist twee PSP GO's gekocht een zwarte voor mij en een witte voor me broertje. Per stuk € 65,95 (inclusief verzend kosten en met Twitterkorting) bij www.frs.nl.
En nu dus een PSPGo voor €64. Ik ga 'em ophalen bij FRS vandaar geen verzendkosten. Overigens kan het echt wel voor deze prijs hoor. Ik denk dat ze alle fillialen hebben gevraagd om de voorraad naar het hoofdkantoor te sturen en zodoende komt er steeds een kleine hoeveelheid online en zijn ze weer even uitverkocht. Doordat de PSPGo uit de handel gaat is deze prijs wel verklaarbaar. Ik vind de prijs in ieder geval erg netjes.
Bij de PS3 (28-12-2011 € 149,00) die ik besteld had bij de FRS stond ook verstuurd/afgerond, enkele dagen daarna kreeg ik een e-mail dat het een fout in het systeem betrof. De voorraad switchte toen ook telkens van: tijdelijk niet leverbaar naar, wel weer leverbaar en bestelbaar. Ik juich dit keer niet te vroeg, anders zou dit het derde verschillende game gerelateerde product zijn dat de FRS niet uitlevert voor mij.RamO schreef op woensdag 27 april 2011 @ 07:14:
Nou, er staat dat ie verzonden is. And now we wait...
Als ik naar mijn bestenummers kijk, zijn er in de tussenliggende 20 minuten vanmorgen om 07:00 uur zo'n 55 bestellingen gedaan (dit zijn natuurlijk ook eventuele andere bestellingen).
[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 27-04-2011 08:27 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Om heel eerlijk te zijn zou het voor mij niet zoveel uitmaken of ie wel of niet geleverd gaat worden.Jumpman schreef op woensdag 27 april 2011 @ 08:23:
[...]
Bij de PS3 (28-12-2011 € 149,00) die ik besteld had bij de FRS stond ook verstuurd/afgerond, enkele dagen daarna kreeg ik een e-mail dat het een fout in het systeem betrof. De voorraad switchte toen ook telkens van: tijdelijk niet leverbaar naar, wel weer leverbaar en bestelbaar. Ik juich dit keer niet te vroeg, anders zou dit het derde verschillende game gerelateerde product zijn dat de FRS niet uitlevert voor mij.
Als ik naar mijn bestenummers kijk, zijn er in de tussenliggende 20 minuten vanmorgen om 07:00 uur zo'n 55 bestellingen gedaan (dit zijn natuurlijk ook eventuele andere bestellingen).
Ik ben nog steeds erg sceptisch...
Rejoice Rejoice, deze PSP go is binnenPheace schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:01:
Echt geen interesse in een PSP Go gehad tot nog toe maar met het verschil in de pricewatch toch maar besteld. Hopelijk een foutje waar ze niet op kunnen terugkomen xD
En dat was besteld rond 5 uur gisteren
Dan blijf ik de FRS site in de gaten houden. Wie weet komt hij vandaag weer voor dat bedrag beschikbaar... niet duur 10 games + PSP voor €65Pheace schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:35:
[...]
Rejoice Rejoice, deze PSP go is binnen![]()
Kun je meteen je games downloaden?
[ Voor 5% gewijzigd door Thomaszki op 27-04-2011 09:44 ]
Nice! Mijn leverstatus staat inmiddels op: verzonden naar filiaal. Dus de actie gaat gewoon doorPheace schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:35:
[...]
Hier ook "verzonden". Ben benieuwd
. Hoop dat iDeal voorrang krijgt boven het risicovolle (voor hun) acceptgiro.
Heb je wel een bevestingsmail gekregen dat ie verzonden was?Pheace schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:35:
[...]
Enkel bevestiging van mijn order met een link naar order status pagina en daar zei het enkel dit:RamO schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:50:
[...]
Heb je wel een bevestingsmail gekregen dat ie verzonden was?
Status: Completed
Verzendmethode: Thuis bezorgen
Completed zei het vanmorgen al voor ik het pakket had trouwens dus ik neem aan dat dat betekent dat het bij de PTT TNT was
[ Voor 26% gewijzigd door Pheace op 27-04-2011 09:54 ]
Hier ook completed, maar nog geen PSP hier. Woon in een studentenflat dus als ik naar beneden loop kan het zijn dat ik hem dan net mis
.
Studentenflat gebeurde het bij mij regelmatig dat er dan dom een briefje in de bus ligt dat ze je gemist hebben, ook al zat je fijn de hele dag te wachten op de bel ...MsG schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:55:
Hier ook completed, maar nog geen PSP hier. Woon in een studentenflat dus als ik naar beneden loop kan het zijn dat ik hem dan net mis.
Had trouwens met Ideal betaald, mocht dat wat uitmaken.
Dit soort pakketjes laat ik altijd bij mn ouders bezorgen, dan weet ik dat et veilig aankomt.Pheace schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:56:
[...]
Studentenflat gebeurde het bij mij regelmatig dat er dan dom een briefje in de bus ligt dat ze je gemist hebben, ook al zat je fijn de hele dag te wachten op de bel ...
Had trouwens met Ideal betaald, mocht dat wat uitmaken.
Moeten we niet een nieuw topic aanmaken, aangezien het nu niet meer over aanbiedingen gaat?
Weet iemand hoe lang het meestal duurt als je 'verzending naar filiaal' hebt gekozen? Is dat ook de volgende dag daar binnen of duurt dat langer?
Het product wordt dan van filiaal naar filiaal gestuurd, dus ik vermoed dat dit zal waarschijnlijk 1 a 2 dagen zal duren net als een normale verzending?LuPo schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:21:
Weet iemand hoe lang het meestal duurt als je 'verzending naar filliaal' hebt gekozen? Is dat ook de volgende dag daar binnen of duurt dat langer?
Het komt van het hoofdkantoor (magazijn) lijkt me. Ik denk niet dat filialen onderling versturen. Ik heb net al even gebeld naar mijn filiaal. Ze hadden vandaag nog geen vracht ontvangen.bsmpower schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:42:
[...]
Het product wordt dan van filiaal naar filiaal gestuurd, dus ik vermoed dat dit zal waarschijnlijk 1 a 2 dagen zal duren net als een normale verzending?
Hebben jullie het nou over een PSP voor 69 eurie?RamO schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:50:
[...]
Heb je wel een bevestingsmail gekregen dat ie verzonden was?
Waar kan ik die vinden op de site van FRS?
http://www.freerecordshop.nl/psp/gadgets-en-consoles-siteVjenne-ICT schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:26:
[...]
Hebben jullie het nou over een PSP voor 69 eurie?
Waar kan ik die vinden op de site van FRS?
Maar is nu niet leverbaar.
Gaaf! Hoezo hebben jullie het ook over 10 games dan?Thomaszki schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:28:
[...]
http://www.freerecordshop.nl/psp/gadgets-en-consoles-site
Maar is nu niet leverbaar.
Vjenne-ICT schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:29:
[...]
Gaaf! Hoezo hebben jullie het ook over 10 games dan?
El_V schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:37:
psp go voor 64 euro bij frs.nl
zwarte en witte versie
Die 10 games kun je gratis downloaden, is een speciale actie.
Ik neem aan dat die allemaal wel op de 16GB harddisk van de PSP passen?
Keurig! Vanaf wanneer is de site van FRS al aan het flippen dan?
Hmm dat is leuk, helaas wel wachten tot die weer leverbaar is en voor dezelfde prijs...
NS FC: SW 2742 0448 8213
Bij mij staan ze er alle 10 op + 3 final fantasy's.Bigfoot schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:37:
past precies.
ja, die kunnen allemaal tegelijk op het interne flashgeheugen opgeslagen worden.Bigfoot schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:37:
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 27-04-2011 12:13 ]
Als je even had gezocht op het woord "twitter" in dit topic....Vjenne-ICT schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:33:
Hoe kom je aan de FRS twitter korting?
Thanks!bsmpower schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:34:
[...]
Als je even had gezocht op het woord "twitter" in dit topic....>>> http://www.freerecordshop.nl/acties/twitterkorting
Ik zou daar niet vanuit gaan, zal wel iets eenmaligs zijn.....Musta schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:49:
Hmm dat is leuk, helaas wel wachten tot die weer leverbaar is en voor dezelfde prijs...
Maak in het vervolg aub een TopicReport (
)
Super Street Fighter IV (Xbox360) £9.95 bij zavvi.com

[ Voor 74% gewijzigd door psychoclown op 27-04-2011 19:21 ]
Oftewel €11,95 bij Zavvi.nl inclusief verzendkosten.Ike. schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:58:
[...]
Er is een PSP topic
Misschien beter om daar verder te posten over de PSPGo?
Cunning linguist.
verdraaid, ik heb bij de UK versie besteld, lol. Hoewel de Mix and Match daar 29 Euro wasBart ® schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:04:
[...]
Oftewel €11,95 bij Zavvi.nl inclusief verzendkosten.
Helaas 10-15 dagen levertijd >.< was vast sneller geweest lokaal.
Edit: blijft toch grappig dat X3: Terran Conflict 35 Euro kost bij ze, terwijl X3 Gold (Reunion + TC) 18.50 is xD
[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 27-04-2011 14:20 ]
Even snel, site is alleen een vertaling en wat andere prijzen, maar het komt net zo goed uit het VK.Pheace schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:14:
[...]
verdraaid, ik heb bij de UK versie besteld, lol. Hoewel de Mix and Match daar 29 Euro was![]()
Helaas 10-15 dagen levertijd >.< was vast sneller geweest lokaal.
Cunning linguist.
Bedankt maar maak in het vervolg aub een TopicReport (
)

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 27-04-2011 19:24 ]
Zojuist even wat reacties verplaatst naar Het PlayStation Portable ervaringen Topic deel 22. Discussies kunnen in hun eigen topic, hier melden/bespreken we aanbiedingen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
PC
Gamersgate
Medieval Week, 50-75% korting op 'Medieval' titels.
Impulse
Cryostasis - 75% = 2,49 €
Gamersgate
Medieval Week, 50-75% korting op 'Medieval' titels.
Impulse
Cryostasis - 75% = 2,49 €
[ Voor 21% gewijzigd door Pheace op 28-04-2011 14:21 ]
Nou daar zit ik dan, denk ik lekker goedkoop een leuke aanbieding te kopen (ARMA 2) waarvan ik verwacht dat hij beter is dan Frontlines: Fuel of War.. Nou écht niet, wat is arma toch een ..spel..
Vaag of 0 verhaal, dikke input lag (2500K/6950/2*1TB Raid0/8GB RAM).. Postprocessing en wat andere rotsettings omlaag dan nog is`t echt niet speelbaar met die converaties. Moet je voorstellen dat je 10 regels op je scherm krijgt waarvan je er 4 te horen krijgt met een microsoft sam stem - dat loopt gewoon echt niet.. je bent zo dood, richten werkt amper en enz..
Nee jongens, niet deze steam aanbieding kopen.. Denk, dat ik na deze schok maar even call of duty erin gooi ofzo
Eerst ff koken
Vaag of 0 verhaal, dikke input lag (2500K/6950/2*1TB Raid0/8GB RAM).. Postprocessing en wat andere rotsettings omlaag dan nog is`t echt niet speelbaar met die converaties. Moet je voorstellen dat je 10 regels op je scherm krijgt waarvan je er 4 te horen krijgt met een microsoft sam stem - dat loopt gewoon echt niet.. je bent zo dood, richten werkt amper en enz..
Nee jongens, niet deze steam aanbieding kopen.. Denk, dat ik na deze schok maar even call of duty erin gooi ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door BastiaanCM op 28-04-2011 16:40 ]
Je doet iets heel erg verkeerd dan... zelfs mijn Athlon X2 4200+ draaide de game soepel zonder input lag
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Een game afkraken omdat je pc het niet fatsoenlijk kan draaien.BastiaanCM schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:38:
Nou daar zit ik dan, denk ik lekker goedkoop een leuke aanbieding te kopen (ARMA 2) waarvan ik verwacht dat hij beter is dan Frontlines: Fuel of War.. Nou écht niet, wat is arma toch een ..spel..
Nee jongens, niet deze steam aanbieding kopen.. Denk, dat ik na deze schok maar even call of duty erin gooi ofzoEerst ff koken
dan ga ook ik er vanuit dat je een crappy PC hebt. Deze game draai ik nog soepel op mijn laptop. Overigens is het geen frontlines, dit is een realistische war sim. Daarom ga je ook vrij snel dood als je geraakt word, tevens is hierop ook het aimen op gebaseerd, altijd wat hoger mikken door rekening te houden met afstand en dergelijke. Ik denk dat je niet zozeer verdiept hebt in de game, en gewoon dacht dat je een simpele COD kloon ofzo zou gaan krijgen, maar dan ben je bij deze game echt aan het verkeerde adres.BastiaanCM schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:38:
Nee jongens, niet deze steam aanbieding kopen.. Denk, dat ik na deze schok maar even call of duty erin gooi ofzoEerst ff koken
Heh, had de specs ertussen gezet :
i5² 2500K ; 2e generatie i5 Quad core van 3.3 Ghz
6950 2GB videokaart
8GB DDR3 geheugen (2*4GB) van 1333 Mhz
2*1TB Samsung F3 in Raid 0
Energiebeheer op performance
Oh trouwens, speelde hem zelfs in 1280x1024
Dus zo crappy is`tie nog niet..
6950 2GB videokaart
Hmm ja dat idee snap ik wel, `t lijkt ook op operation flashpoint (1) vind ik. Maar dit neemt de superslechte conversaties etc nog niet weg.. Naja, ik ga `t zo nog eens spelen.Overigens is het geen frontlines, dit is een realistische war sim. Daarom ga je ook vrij snel dood als je geraakt word, tevens is hierop ook het aimen op gebaseerd, altijd wat hoger mikken door rekening te houden met afstand en dergelijke. Ik denk dat je niet zozeer verdiept hebt in de game, en gewoon dacht dat je een simpele COD kloon ofzo zou gaan krijgen, maar dan ben je bij deze game echt aan het verkeerde adres.
Jouw PC is te goed voor ARMA, en te arrogant om hem af te spelen.BastiaanCM schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:16:
Heh, had de specs ertussen gezet :
6950 2GB videokaart
[...]
Hmm ja dat idee snap ik wel, `t lijkt ook op operation flashpoint (1) vind ik. Maar dit neemt de superslechte conversaties etc nog niet weg.. Naja, ik ga `t zo nog eens spelen.
Steam
Weekend Deal - Mount and Blade
Mount and Blade 3.99E
Mount and Blade Warband 4.99E
Mount and Blade Fire & Sword Preorder - 13.49E
Mount and Blade Complete (alle drie) - 15.99E,
Weekend Deal - Mount and Blade
Mount and Blade 3.99E
Mount and Blade Warband 4.99E
Mount and Blade Fire & Sword Preorder - 13.49E
Mount and Blade Complete (alle drie) - 15.99E,
Pre-Purchase today and get in game hats for Team Fortress 2!
Zavvi.nl
Brink voor PC in de aanbieding, afgerond 28 eu geloof ik! Heb hem zelf hier in nederland gepreorderd... + waterbottle van brink voor Xbox... Wel duurder dan zonder van zavvi ofzo. Maar dit betekend wel spelen op release dag of iedergeval weekend erna!
Brink voor PC in de aanbieding, afgerond 28 eu geloof ik! Heb hem zelf hier in nederland gepreorderd... + waterbottle van brink voor Xbox... Wel duurder dan zonder van zavvi ofzo. Maar dit betekend wel spelen op release dag of iedergeval weekend erna!
Antfarmer
dagdeal LBP2 € 20 euri + 2euro port
http://www.bol.com/nl/ind...62fda6a9e98eb86fd71605580
http://www.bol.com/nl/ind...62fda6a9e98eb86fd71605580
PSN ID= initsix, steamid = slashdev
Zavvi.nl betekent niet spelen op releasedag, want het verzenden gebeurt nog gewoon vanuit de UK.Artilux schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:42:
Zavvi.nl
Zavvi betekent ongeveer 2 weken na release ontvangenArtilux schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:42:
Zavvi.nl
beter dan cdwow, die stuurde starcraft 2 pas 3 maanden na de release op
Mechwarrior Online: Flapdrol
PC
Impulse
Frontline: Fields of Thunder - 75% = 1,99 €
Arsenal of Democracy: A Hearts of Iron Game - 4,49 €
Greenmangaming
Sonic & Sega All-Stars Racing -70% = 5.98 €
Impulse
Frontline: Fields of Thunder - 75% = 1,99 €
Arsenal of Democracy: A Hearts of Iron Game - 4,49 €
Greenmangaming
Sonic & Sega All-Stars Racing -70% = 5.98 €
[ Voor 26% gewijzigd door Pheace op 29-04-2011 14:56 ]
Verwijderd
betekenTRockvee2 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:43:
[...]
Zavvi betekend ongeveer 2 weken na release ontvangen
Dat zegt hij ookMeltedForest schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:47:
[...]
Zavvi.nl betekent niet spelen op releasedag, want het verzenden gebeurt nog gewoon vanuit de UK.
Uw advertentie hier?
jep voor pre-orders zou ik niet voor zavvi gaan, tenzij je pre-ordered voor de extras en niet voor de releasedate.
verder is zavvi echt heel goed qua aanbiedingen e.d. ze hebben nu bijvoorbeeld een 2 voor 25 pond actie met o.a. fallout new vegas en fallout 3 goty en nog een hele rits met games. je moet alleen een beetje geduld hebben. Voor levering staat vaak 10 tot 15 dagen. ik gebruik zavvi dan ook als een vervanger van de ouderwetse "budgetbak"
verder is zavvi echt heel goed qua aanbiedingen e.d. ze hebben nu bijvoorbeeld een 2 voor 25 pond actie met o.a. fallout new vegas en fallout 3 goty en nog een hele rits met games. je moet alleen een beetje geduld hebben. Voor levering staat vaak 10 tot 15 dagen. ik gebruik zavvi dan ook als een vervanger van de ouderwetse "budgetbak"
[ Voor 4% gewijzigd door KingKoning op 29-04-2011 15:38 ]
Gisteren nog ff gespeelt op low/medium met 76+ FPS, toen had ik geen last meer van input lag en ging het wel. Conversaties vielen ook nog wel mee, alleen die standaard omroepen kennen beter. Waar ik ook gek van word is als je ff een sidemissie gaat doen en dan continu word teruggeroepen van get back in formation.. -_-Disfigured schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:59:
[...]
Jouw PC is te goed voor ARMA, en te arrogant om hem af te spelen.
Anyways bij deze is `t spel nog lang niet zo erg als ik eerder liet denken. Aanbieding is inmiddels wel over heh
Let op:
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
- Geen offtopic discussies.
- Zet er even het platform bij als je een aanbieding plaatst.
- Wees er zeker van dat het een aanbieding betreft, check Budgetgaming of Pricewatch
- Voor dit topic geldt, net als heel GoT, dat het aanbieden van je eigen hardware/software niet de bedoeling is, daarvoor hebben we V&A
- Aanbiedingen op Marktplaats horen in dit topic dus ook niet thuis.
- Verwijder referrals in de links die je plaatst. Dit betekent ook dat links naar Pepper en andere tussen-sites niet gewenst zijn.
- Alles met betrekking tot budget en gratis PC games: PC Budget Gaming topic.
- Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic