Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Console Budget Gaming topic

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19:45
Mede-auteur:
  • PromoX
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22-01 20:27

PromoX

Console Budget Gaming topic - part 1

Dit topic is een geëvolueerde versie van het inmiddels twee delen tellende goedkoopste topic van GoT, het Algemeen Budget Games Topic 2.

Evolutie

Waarom geëvolueerd? Tot voor kort werden de console-hardware aanbiedingen, maar ook aanbiedingen van veel van de games zelf, veelal in de ervaringen topics van Playstation 3, Xbox 360 en Nintendo Wii neergekwakt. Niet de bedoeling, die topics draaien immers om de ervaringen met de consoles.

Vandaar hier een breder opgezet topic dat voortborduurt op de bestaande 'budged game-reeks', waar tevens de voor de uitoefening van onze hobby - het gamen - benodigde console-hardware regelmatig voor scherpe prijzen of in mooie pakketten aangeboden wordt.

Wat wel

Aanbiedingen! Meer specifiek, de aanbiedingen van games. Ongeacht of dit Wii-, X360-, PS3- of handheld games zijn. Maar ook de aanbiedingen van de game consoles en de daarbij behorende randapparatuur, zoals controllers in diverse soorten, maten en kleuren, headsets, stuurtjes enz. enz.

Wat niet

De niet-aanbiedingen }:O Klinkt logisch, maar er zijn mensen die een afprijzing van een consolegame van € 69,99 naar € 54,95 een aanbieding vinden. Wij zoeken hier de echte koopjes!

Voor alle PC-gerelateerde gaming aanbiedingen kun je in PC Budget Gaming topic terecht.

Ook kortingscodes en codes voor gratis games en dergelijke horen hier niet thuis. Hiervoor kun je terecht in Wissel hier je game vouchers uit!.

Overzichtelijkheid

Voor de overzichtelijkheid verdient het de aanbeveling, daar waar het niet om platform exclusives gaat, bij een aanbieding even neer te zetten voor welk platform het spel is! Ook voor exclusives kan dit overigens handig zijn om eventuele onduidelijkheid direct weg te nemen.
Dit is voor de overzichtelijkheid goed te doen door je post met een 'tag' te beginnen:

Playstation 3 aanbieding: PS3 en dan je bericht
Xbox 360 aanbieding: X360 en dan je bericht
Wii aanbieding: Wii en dan je bericht

Voeg daarnaast ook een linkje toe naar het product!

Handige links

Het Games Import topic
Algemeen Budget Titels Topicje :) en Algemeen Budget Games Topic 2, de beide voorgangers van dit topic
BudgetGaming.nl, een bestaande website over budget games.
Cheap Ass Gamer, online community waar veel aanbiedingen op geplaatst worden

De ervaringen topics op GoT:
Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 106
Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 49
Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 65

Rest mij voor nu niets meer dan af te sluiten met de mededeling: Tweakers aller landen: deel uw gevonden aanbiedingen!

Met dank aan Regeneration voor de layout.

AllSeeyinEye wijzigde deze reactie 04-06-2014 15:35 (35%)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• AllSeeyinEye
N.B. Dit topic is tot stand gekomen na overleg met en goedkeuring van PromoX. In overleg met de admins/mods van het Shopping Forum is besloten het topic in Spielerij te houden

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• AllSeeyinEye
Kleine edit gemaakt in startpost, om duidelijkheid in de verschillende platformen te krijgen :)

• PromoX
Heb een TVP verwijderd, wil je een topic volgen kun je de bookmarkfunctie van het forum of je broswer gebruiken.

PromoX wijzigde deze reactie 27-11-2009 16:43 (89%)

And I'm the only one and I walk alone.

• PromoX
quote:
knuppelhout schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 10:22:
game.co.uk
veel anbiedingen, oa fallout3 GOTY ps3 voor 22 euro ofzo!
Als je een dergelijke aanbieding wilt delen is het wel handig om even linkjes te geven, daar heeft iemand meer aan dan dat je zegt dat iets '22 euro ofzo' kost :).
quote:
Je snapt ongetwijfeld dat een dergelijke reactie weinig toevoegt aan een topic, deze mogen dan ook achterwege blijven.

• PromoX
quote:
Sandyman538 schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:15:
[...]

Dat is 5 berichten boven je ook al gezegd ;)
Die was verplaatst vanuit een ander topic.

• AllSeeyinEye
PS3
Fairytale Fights, in de reguliere stores voor 40 euro, bij Zavvi voor € 19,75 (gratis verzending)

AllSeeyinEye wijzigde deze reactie 30-11-2009 16:24 (24%)

• AllSeeyinEye
quote:
outcast within schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:46:
Iemand neemt de moeite om een goede game gerelateerde aanbieding mee te delen en word gewezen op regeltjes en parameters?
Er bestaat zoiets als bewegingsruimte.
Ben ik het helemaal mee eens. Ook uit de TS:
quote:
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:08:
Evolutie

(...)
Vandaar hier een breder opgezet topic dat voortborduurt op de bestaande 'budged game-reeks', waar tevens de voor de uitoefening van onze hobby - het gamen - benodigde console-hardware regelmatig voor scherpe prijzen of in mooie pakketten aangeboden wordt.
en
quote:
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:08:
Wat wel

(...)
Maar ook de aanbiedingen van de game consoles en de daarbij behorende randapparatuur, zoals controllers in diverse soorten, maten en kleuren, headsets, stuurtjes enz. enz.
De aanbieding waar Sannr ons op attendeert is dus precies waar het topic voor bedoeld is!

AllSeeyinEye wijzigde deze reactie 27-01-2010 06:45 (13%)

• AllSeeyinEye
Oei, dat wordt dringen in de media markt.
Is dit de landelijke folder of van een specifieke winkel?

• PromoX
quote:
Guussieboy schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 08:33:
Heeft iemand wel eerder besteld bij priceX? want ik vind het een beetje shabby...
Met zoeken bij google naar '"pricex" ervaringen' zijn wel een aantal (positieve) ervaringen te vinden, onder meer de shop reviews hier op T.net. Enige terughoudendheid is natuurlijk nooit verkeerd, maar dit lijkt wel betrouwbaar te zijn :).

• PromoX
quote:
W3ird_N3rd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:29:
[...]

Dat had ik jou ook kunnen vragen, want in de topicstart staat dat dit alleen nodig is bij games die niet platform-exclusive zijn.
Ik hou het er maar op dat het eventuele onduidelijkheid wel sneller weg kan nemen en het is ook maar een kleine moeite om het erbij te vermelden. Daarnaast kan het voor mensen die zoeken binnen het topic ook nog 's handig zijn. Hoe dan ook lijkt het met goed om hier maar weer gewoon aanbiedingen te gaan plaatsen ipv zo'n (offtopic) discussie te gaan voeren :).
quote:
Ik voel me echt oud.. Dat je nooit van Space Quest hebt gehoord tot daar aan toe, maar LSL? Wat heb je dan nog meer gemist? Wolfenstein 3D? Doom? TNFS? Destruction Derby? Quake? Driver? Duke3D? ROTT? Full Throttle?

De jeugd van tegenwoordig. ;(
Voor die mensen hebben we dit topic :).

• PromoX
Kunnen we hier weer gewoon ontopic verder gaan met het plaatsen van aanbiedingen? :)

• AllSeeyinEye
PS3
Wehkamp heeft ook aanbiedingen, waaronder korting op het gehele assortiment games.
Lucky for us ziet Wehkamp de Playstation Network Cards, zowel van € 20 als van € 50, als games :P

PSN card € 20 kost hierdoor € 15,75 (NL) respectievelijk € 18 (BE)
PSN card € 50 kost hierdoor € 40,49 (NL) respectievelijk € 45 (BE)

Linkje

offtopic:
Grappig trouwens, dat mijn topic wordt aangepast zonder me hiervan op de hoogte te brengen... ;w

AllSeeyinEye wijzigde deze reactie 17-06-2011 10:30 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Yup, 1,95 euro per bestelling. Afhalen op een DHL punt (voor mij is dat een paar honderd meter, de Videoland). Per saldo dus 2x 40 PSN tegoed voor € 33,45. Vind ik netjes genoeg (ik heb ze gisteren geleverd gekregen).

AllSeeyinEye wijzigde deze reactie 19-06-2011 09:43 (9%)

• AllSeeyinEye
quote:
Sagat schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:40:
Bayonetta X360 voor 7.50
pikmin 2/wii voor 2.50
bij Dixons

Leuke lunchpauze :Y)
Tnx voor de tip. Heb voor de PS3 zojuist Singstar Vol. 2 en Time Crisis, beiden 7,50 euro, gekocht. Volgens mij heb ik Singstar 2 al wel, maar op Marktplaats doet die nog zeker 15 tot 20 euro

• AllSeeyinEye
Bij mijn weten is 170 GBP zo ongeveer 190 euro.... En heb je de verzendkosten al gekeken (of is het super saver shipping?)

Ik ben bang dat je de USD koers hebt gebruikt voor de Britse ponden

AllSeeyinEye wijzigde deze reactie 28-07-2011 13:17 (22%)

• AllSeeyinEye
Dus: gewoon in de gaten houden. Mocht hij in de toekomst leverbaar worden, dan zullen ze alsnog moeten uitleveren. Ze geven immers in het mailtje niet aan dat de prijs onjuist was, waarmee nu juist bevestigd is dat de tijdelijke (super) aanbiedingsprijs correct was.

Me dunkt dat je dit schriftelijk kan bevestigen aan ze, dat je geduld hebt en dat zodra ze in de toekomst weer beschikbaar komen, je je aanbevolen houdt zodat ze dan alsnog aan je kunnen leveren.

AllSeeyinEye wijzigde deze reactie 23-07-2012 10:39 (5%)

• AllSeeyinEye
Ik heb vrijdag (Black Friday) een PS4 aangeschaft. De 1 GB versie, met extra controller en Uncharted collection. 380 euro, ook niet verkeerd, lijkt me :)

• AllSeeyinEye
quote:
SToRM666 schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:17:
[...]

Die was 389 euro en je kunt nog 20 euro terugkrijgen. Dus die black Friday deal van de MM lijkt me dan de beste. Maar aangezien die niet meer geldig is is de bovenstaande ook erg goed, mara wel met het risico dat je Franstalige spellen krijgt...
Ik had m bij Wehkamp. 's Avonds besteld, volgende ochtend in huis.

• AllSeeyinEye
Ik heb 'm bij m'n PS4 gekregen, die Uncharted collection. Iemand interesse in ruilen voor Diablo III ultimate evil edition?
Omgeving Rotterdam.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True