Precies, ze zorgen er goed voor dat je niet de tijd krijgt om even een fatsoenlijk waren- en prijsonderzoek kunt doen.Vandread schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:06:
Het is net ebay waar je biedt op iets leuks en de realiteit even uit ogen verliest....
Volgens mij kunnen ze een TV voor de standaard prijs aanbieden en kopen mensen hem alsnog
Ray-Ban Aviator zonnebrilfrumper schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:08:
heb hem net aanstaan... wat zijn de eyecatchers geweest in de afgelopen 32 pagina's? Of is het eigenlijk de moeite niet om in de gaten te houden?
Samsung SD CamCorder
B&D Mouse Schuurmachine
en een security/webcam voor 200 euri
Plasma TVSpeedywhee schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:09:
[...]
Ray-Ban Aviator zonnebril
Samsung SD CamCorder
B&D Mouse Schuurmachine
en een security/webcam voor 200 euri
Tandenborstel
Ibood Box
Ibood Sirenes
BlueTooth TransMitter
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Die TV was ook niet slecht... maar ontzettend snel weg
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Iemand een idee voor hoeveel die Harmony 885 is weggegaan vannacht?
ach een kieskeurig/pricewatch search is zo gedaan (en meestal is de conclusie dan dat de ibood prijs echt strak is).vanDaal schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:09:
[...]
Precies, ze zorgen er goed voor dat je niet de tijd krijgt om even een fatsoenlijk waren- en prijsonderzoek kunt doen.
Wie heeft wat al gekocht eigenlijk?
Ik zelf heb zojuist de Sonicare tandenborstel + extra body gekocht voor een prikkie.
Ik zelf heb zojuist de Sonicare tandenborstel + extra body gekocht voor een prikkie.
M'n moeder had een mooie opmerking via skype:
"ach, wat je mist, dat mis je dan is het niet voor jou en dan komt er een andere keer wel weer een moment dat het op jou pad komt anders kan je niets doen."
Wat een wijsheid he ^^
"ach, wat je mist, dat mis je dan is het niet voor jou en dan komt er een andere keer wel weer een moment dat het op jou pad komt anders kan je niets doen."
Wat een wijsheid he ^^
[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 25-11-2009 10:12 ]
hmmm toch maar even een tijdje gaan volgen dus 
nog een tv nodig!
nog een tv nodig!
Life is what happens while you're busy making other plans
Die stond er voor 59,95. Alleen toen ik hem zag en op bestellen drukte was hij alweer wegvanDaal schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:11:

Prijsvergelijk zou ik niet aanraden! iBood is met haar aanbiedingen normaal al goedkoop, of zelfs de goedkoopste. In deze hunt zijn alle aanbiedingen ook nog eens stukken goedkoper dan de originele iBood aanbieding!
ik geloof dat ik hem heb gezien voor 59.95 eurovanDaal schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:11:
Guitar Hero 5 Bundle inclusief Gitaar voor PlayStation 3
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 119,95
iBOOD PrijsNu! € 49,95 + (5,95)
GAAAAP
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 119,95
iBOOD PrijsNu! € 49,95 + (5,95)
GAAAAP
Oh dzju, dat is GEEN geld. Die zou ik dan ook genomen hebben, nu heb ik de 785J0YR1D3R schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:12:
[...]
Die stond er voor 59,95. Alleen toen ik hem zag en op bestellen drukte was hij alweer weg

Het is dat ik geen ps3 heb, voor alleen de gitaar al is dat wel een geinige prijs
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Voor xbox 360 zou ik hem meteen doen...
Hahah
Gelukkig is het de fullHD versie van GH4
Gelukkig is het de fullHD versie van GH4
Dat vind ik een mooie wijsheid die in de waarschuwing mag komen te staan boven een reactie postenVandread schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:11:
M'n moeder had een mooie opmerking via skype:
Wat een wijsheid he ^^
Samsung Camcorder met 10x Optische Zoom
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 179,95
iBOOD PrijsNu! € 99,95 + (5,95)
IN PRIJS VERLAAGD NU!!!
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 179,95
IN PRIJS VERLAAGD NU!!!
heb net die schuurmachine gekochtSpeedywhee schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:11:
Wie heeft wat al gekocht eigenlijk?
hoi
Ik kreeg ook een Ajax error, maar ik deed F5 en zat ineens op de paypal paginaBlackminister schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:07:
[...]
Zou tof zijn moest je ons later kunnen vertellen wat er exact in zat
wordt die camera nu steeds goekkoper? of word ik gek? of is het een ander model?
is dat niet een andere? Geen SD slot
edit: toch wel, stront in mijn ogen
[ Voor 35% gewijzigd door Sluuz op 25-11-2009 10:15 ]
PSN: Sluuz
Dit keer is het de C10 en niet de C14!Speedywhee schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:15:
Samsung Camcorder met 10x Optische Zoom
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 179,95
IN PRIJS VERLAAGD NU!!!
Opslag: SD / SDHC compatibleSluuz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:15:
is dat niet een andere? Geen SD slot
blijkbaar steeds goedkoper, geen hond wil dat ding hebbenjeroen911 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:15:
wordt die camera nu steeds goekkoper? of word ik gek? of is het een ander model?
Heuh nou niet verwachten dat ik in 3 seconden de versies heb gecheckt
Anoniem: 144052
Nee.Anoniem: 328857 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:16:
Is dit filmen in HD kwaliteit?
720p gezien de reso, maar staat achter 60i, in ieder geval niet 1080PAnoniem: 328857 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:16:
Is dit filmen in HD kwaliteit?
[ Voor 7% gewijzigd door orange.x op 25-11-2009 10:17 ]
wat een lelijk ding die camcorder... het gaat wel hard zeg!
Life is what happens while you're busy making other plans
Ik vraag me altijd af wat de economische schade van zoiets wel niet is.. Als je ziet hoe hard dit forum loopt, en vast niet iedereen zit thuis op de bank maar gewoon onder kantoortijd dit te checken
Lal.
Dan ben je meestal te laat, als je echt iets wilt!Anoniem: 328868 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:16:
Via [url]*spam*[/url] krijg ik de iBOOD hunt in m'n mailbox zodra er een nieuwe is, super handig.
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 25-11-2009 13:51 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Valt wel mee toch? Met verzenden erbij kost hij 66, is wel 25 euro goedkoper dan in de pricewatch maar ik zie hem wel vaker voorbij komen. Volgens mij heb ik hem voor niet veel duurder bij Mediamarkt gezien laatst.Blackminister schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:13:
[...]
Oh dzju, dat is GEEN geld. Die zou ik dan ook genomen hebben, nu heb ik de 785
Waarom is dat forum bij hun offline? via het product forum kon je het altijd veel beter volgen...
en is de FullHD LED tv al langs geweest? die wil ik nl graag.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Anders trekken de servers het niet...HellStorm666 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:19:
Waarom is dat forum bij hun offline? via het product forum kon je het altijd veel beter volgen...
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Nee wel de plasma, en waarom het forum is uitgeschakeld?!HellStorm666 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:19:
Common sense please, sommige aanbiedingen schieten binnen een fractie van een seconde voorbij.
1. Overbodig.
2. Servers trekken het niet
[ Voor 4% gewijzigd door Darkstylo op 25-11-2009 10:21 ]
das jammer, kan ik nu niet goed checken wat er is en was...
Scientia Potentia Est
Ik denk om er voor te zorgen dat die hele site weer niet op ze gat gaat... Met een hunt is het vaak kiele kiele met refreshen en hangers enzo. Opzich verstandig dus dat ze het op deze manier doen. Voorheen kon je al direct op de bestelpagina refreshen, dan was je helemaal snel. Als je namelijk hier refresht https://order.ibood.com/nl/nl/order/ dan zie je iig even een short dingetje van het product. Is het echt interessant dan ff snel checken, andere tab ofzo en bestellen maar!HellStorm666 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:19:
Die is als eerste langs geweest begreep ik. Gisterenavond dus al, uurtje of 12.HellStorm666 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:19:
Weinig mensen die hem uberhaupt hebben kunnen bestellen omdat de site enorm traag was. Dat is ook de reden dat ze het forum down hebben gebracht, sindsdien trekt de site het weer
dit topic doorlezen en je komt een heel eindHellStorm666 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:21:
.... ze leren het dus nog steeds niet
das jammer, kan ik nu niet goed checken wat er is en was...
Anoniem: 134661
Ja, de LED tv is al WEL langs gekomen. Het was het allereerste artikel om 00:00 en was in 30 seconden uitverkocht.
Omdat op het iBood-forum mensen iBood altijd direct gaan aanspreken (bijvoorbeeld als mensen na 3x de camcorder deze zat zijn) en een reactie verwachten. Dat hebben ze nu opgelost, waardoor ze zich meer kunnen richten op de bestellingen afhandelen.HellStorm666 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:19:
Wil niet weten hoeveel bestellingen ze wel niet hebben onderhand

Anoniem: 328857
Ja full hd led is al langs geweest de samsung p6000 voor 599 was eerste hunt maar was veeel te snel... zag op internet bij bol.com voor 689 dus nie zo` n groot verschil
Ja, als aller eerste geloof ik. 32" voor 599 meen ik...HellStorm666 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:19:
Dat is jammer.... kans dat ie nu weer komt is dus erg klein:S
iig thnx voor de info
iig thnx voor de info
Scientia Potentia Est
...
[ Voor 100% gewijzigd door Snowmiss op 25-11-2009 10:26 . Reden: aantal pagina's gemist ]
Altijd leuk dit! Black & Decker mouse besteld, pa jarig in februari
. Deze camera is wel lelijk overigens...
[ Voor 74% gewijzigd door TommyGun op 25-11-2009 10:26 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ja, veel stomme producten vannacht langsgeweest.. heb wel de klopboor en de hdx kunnen bestellen.. maar sommiuge dingen zijn echt 10 keer langsgeweest.. zoals de campcorder nu en al die brillen
Heeft iemand een overzicht met wat er allemaal is langsgekomen?
nee, kunnen we niet laten zien.. de forum ligt plat.. hier op deze site kun je een beetje zien wat langs is geweest
Ik vind dat de servers het nog best wel goed trekken. F5'en gaat nog best wel snel. Ben benieuwd naar de volgende aanbieding!
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Heb je het vannacht ook mee gemaakt? Aanbiedingen liepen achter site had gewoon drops.Eldariel schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:28:
Ik vind dat de servers het nog best wel goed trekken. F5'en gaat nog best wel snel. Ben benieuwd naar de volgende aanbieding!
Oe, bijna NEXT!
Mensen, ga eens aant werk
Mensen, ga eens aant werk
Hopelijk binnenkort nog eens iets totaal nutteloos dat er een half uur blijft staan. Kan ik hier eindelijk nog eens wat werk verzetten ook... (en ik zal niet de enige zijn die er een weinig productieve dag op zal nahouden)
Moet zeggen dat daar weinig van gemerkt heb.. sommige dingen waren echt in no time verkocht maar andere stonden ook 45 min.,.
iBood NL is sponsored by Samsung Camcorders...Anoniem: 134661 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:30:
Wel apart trouwens, alle andere landen liggen paar items op ons voor...
yeah, greasemonkey met auto f5 elke 5 sec
dat is pas sporten...
Scientia Potentia Est
we weten dan zo of we achterlopen met andere landen..
wij hebben gewoon meer gadget in huis, hierdoor duurt het langer voordat de camcorders op zijn.Anoniem: 134661 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:30:
Wel apart trouwens, alle andere landen liggen paar items op ons voor...
ZyXEL Multimedia Network Attached Storage NSA-220 met DLNA certificatie
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 229,00
iBOOD PrijsNu! € 119,95 + (5,95)
Raar design voor een combi magnetron, maar goed...
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 229,00
iBOOD PrijsNu! € 119,95 + (5,95)
Raar design voor een combi magnetron, maar goed...
[ Voor 14% gewijzigd door Speedywhee op 25-11-2009 10:33 ]
ZyXEL Multimedia Network Attached Storage NSA-220 met DLNA certificatie
€ 119,95
€ 119,95
Zyxel nsa-220
leuke gadget maar totaal overbodig, zoals de meeste producten ;-)
leuke gadget maar totaal overbodig, zoals de meeste producten ;-)
[ Voor 72% gewijzigd door Sinlath op 25-11-2009 10:33 ]
nu een NAS van ZyXEL voor 119,95
Scientia Potentia Est
Valt allemaal wel mee die 'aanbiedingen' 
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=nsa-220
edit:
Iig als koopje. Als je deze toevallig wel wilde kopen is 40€ natuurlijk wel een lekkere korting
edit:
Iig als koopje. Als je deze toevallig wel wilde kopen is 40€ natuurlijk wel een lekkere korting
[ Voor 35% gewijzigd door Kixtart op 25-11-2009 10:35 ]
☻/
/▌
/ \
deze gat ook lang duren denk ik.. is ook niet echt wat de mensen zoeken
Mijn F5 werkt niet snel genoeg
[ Voor 87% gewijzigd door Snowmiss op 25-11-2009 10:34 ]
35 euro onder de laagste PW prijs is toch best een goede aanbieding?Kixtart schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:33:
[ Voor 61% gewijzigd door Skevdude op 25-11-2009 10:35 ]
Deze nog maar even quoten voordat mensen erin trappen.Anoniem: 144052 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:33:
Gaan max 750GB schijfjes in, dus vergis je niet
Mwa, €120 is dan best een scherpe aanbieding, toch?Kixtart schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:33:
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Inderdaad, bekijk het eens procentueel en de verzendkosten zijn ook relatief laag.Skevdude schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:34:
[...]
35 euro onder de laagste PW prijs is toch best een goede aanbieding?
Toch lijkt dat ding best goedkoop te zijn.Speedywhee schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:31:
[...]
iBood NL is sponsored by Samsung Camcorders...
http://www.ibood.com/nl/n...er_met_10x_Optische_Zoom/ €99,95
pricewatch: Samsung SMX-C10 €143
Al weet ik niet of er voor dat geld geen betere modellen zijn van andere fabrikanten.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Toch weer €20 goedkoper dan de originele iBood, nice!
Geen idee, vannacht sliep ikDarkstylo schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:29:
[...]
Heb je het vannacht ook mee gemaakt? Aanbiedingen liepen achter site had gewoon drops.
Jullie zijn wel snel met die aanbiedingen hier posten
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Jawel, maar ik bedoel meer dat dit iets is wat je waarschijnlijk niet koopt, omdat het zo'n goede aanbieding is. Wel als je er al een tijdje naar het zoeken bentSkevdude schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:34:
[...]
35 euro onder de laagste PW prijs is toch best een goede aanbieding?
☻/
/▌
/ \
Hij loopt niet zo snel, kan ik weer ff wat werken
Dat is het nadeel van de hunt; je krijgt echt geen tijd om dat uit te zoeken.W3ird_N3rd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:35:
Al weet ik niet of er voor dat geld geen betere modellen zijn van andere fabrikanten.
Volgens mij kun je er met andere firmware grotere schijven in kwijt, daar werd laatst over gesproken op het ibood forum. GEEN GARANTIE uiteraard
De wijzen komen uit het Oosten!
lol @ waarschuwing
Moet zeggen dat dit een leuke manier is van iBood om hun overbodige stock kwijt te raken dmv een zgn hunt. 'Aanbiedingen' lijken vooral een 'korting' te bieden t.o.v pricewatch van gem ~10/20% wat opzich niet mis is. Vraag natuurlijk is, zou je het product zonder deze korting ook voor die zelfde prijs hebben gekocht niet wetende dat er korting op zit
?
Moet zeggen dat dit een leuke manier is van iBood om hun overbodige stock kwijt te raken dmv een zgn hunt. 'Aanbiedingen' lijken vooral een 'korting' te bieden t.o.v pricewatch van gem ~10/20% wat opzich niet mis is. Vraag natuurlijk is, zou je het product zonder deze korting ook voor die zelfde prijs hebben gekocht niet wetende dat er korting op zit
Anoniem: 328857
Kunnen we ook gewoon op die andere ibood landen sites kopen is internationaal toch? of andere verzendkosten?
Volgens mij delen wij Ibood met de belgen.. andere landen hebben nu telkens andere producten, alleen wij en de belgen hetzelfde.. met dezelfde balk!
Je moet een leveradres in dat specifiek land hebben (met uitzondering idd van Nederland & België)Anoniem: 328857 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:38:
Kunnen we ook gewoon op die andere ibood landen sites kopen is internationaal toch? of andere verzendkosten?
[ Voor 7% gewijzigd door Blackminister op 25-11-2009 10:41 ]
persoonlijk koop ik alleen iets als ik het nodig heb, of het moet een ubergadget zijn met een dusdanige patsfactor dat ik er het gebrek aan persoonlijkheid mee kan compenserenJantjeuh87 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:38:
lol @ waarschuwing![]()
Moet zeggen dat dit een leuke manier is van iBood om hun overbodige stock kwijt te raken dmv een zgn hunt. 'Aanbiedingen' lijken vooral een 'korting' te bieden t.o.v pricewatch van gem ~10/20% wat opzich niet mis is. Vraag natuurlijk is, zou je het product zonder deze korting ook voor die zelfde prijs hebben gekocht niet wetende dat er korting op zit?
Honeywell Superstille Design Air Conditioner met afstandsbediening
€ 149,95
€ 149,95
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 479,95
iBOOD PrijsNu! € 149,95 + (8,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 479,95
iBOOD PrijsNu! € 149,95 + (8,95)
Had graag willen reageren op dat Zyxel verhaal kwam er alleen achter dat ik nog niet ingelogd was.
Die Zyxel server draait bij mij al een tijdje, met nieuwe fw kon je tot max 3tb erin stoppen.
Op dit moment zit er 1x 1.5tb 7200rpm schijf bij mij in :)!
Die Zyxel server draait bij mij al een tijdje, met nieuwe fw kon je tot max 3tb erin stoppen.
Op dit moment zit er 1x 1.5tb 7200rpm schijf bij mij in :)!
Altijd handig zo'n airco in de winter.... Heb alleen geen goede afvoer voor een airco
Sandisk Sansa Fuze 4GB Mediaspeler met Digitale FM Radio en microSDHC kaartlezer
€ 24,95
€ 24,95
Sandisk Sansa Fuze 4GB Mediaspeler met Digitale FM Radio en microSDHC kaartlezer
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 89,95
iBOOD PrijsNu! € 24,95 + (5,95)
Edit: Damm, jullie zijn snel
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 89,95
iBOOD PrijsNu! € 24,95 + (5,95)
Edit: Damm, jullie zijn snel
[ Voor 8% gewijzigd door Iekozz op 25-11-2009 10:45 ]
En bij meer informatie:Speedywhee schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:41:
"De zomer is nu een paar dagen echt in volle gang en dan is het natuurlijk wel weer even wennen aan de warmte. Overdag is de warmte heerlijk in je tuin, in het zwembad of op het strand. Maar ’s nachts lig je in je bed te baden in het zweet en wordt je nachtrust één grote nachtmerrie."

Op http://dagelijksekoopjes.nl/ staan ze ook?
Dit topic is gesloten.
Let op:
iBood hunt : leuk. Off topic slowchat : niet leuk. Hou het gezellig, dan houden wij het topic open. Praten over je aankoop, je twijfelkoop, je miskoop. Best. Zo lang het maar enige inhoud heeft of verband met de iBood. Is het ding niks? Heb je 'm zelf ook en bevalt 'ie? Allemaal prima.
Wat ik gewoon niet meer wil zien zijn die one-liners met gezeur om de volgende en andere off-topic prut. Wat boeit het dat je een biertje gaat pakken? Mensen, dit is het Shopping forum, niet de HK! Ja, we kijken allemaal naar het balkje. Ja, we hebben allemaal al een mooie bril en een Saeco Talea Ring Plus Volautomatische Koffie en Espresso machine nieuwste editie en andere mooie aanbiedingen. Dan hoef je echt niet te posten dat het balkje een millimeter is verschoven.
iBood hunt : leuk. Off topic slowchat : niet leuk. Hou het gezellig, dan houden wij het topic open. Praten over je aankoop, je twijfelkoop, je miskoop. Best. Zo lang het maar enige inhoud heeft of verband met de iBood. Is het ding niks? Heb je 'm zelf ook en bevalt 'ie? Allemaal prima.
Wat ik gewoon niet meer wil zien zijn die one-liners met gezeur om de volgende en andere off-topic prut. Wat boeit het dat je een biertje gaat pakken? Mensen, dit is het Shopping forum, niet de HK! Ja, we kijken allemaal naar het balkje. Ja, we hebben allemaal al een mooie bril en een Saeco Talea Ring Plus Volautomatische Koffie en Espresso machine nieuwste editie en andere mooie aanbiedingen. Dan hoef je echt niet te posten dat het balkje een millimeter is verschoven.