Misschien hebben ze er slechts één. Je weet het simpelweg nietColdcat schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:41:
[...]
Idioot hoe snel mensen dan 500 euro betalen
Verwijderd
De beruchte iBOOD Hunt Sirenes
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 19,95
iBOOD PrijsNu! € 1,95 + (5,95)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 19,95
iBOOD PrijsNu! € 1,95 + (5,95)
Jammer, geen USB in m'n wagenVerwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:41:
ibood hunt sirenes.. (met plaatje van zwaailichtenn..)
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Mijn tip; niet lezen, maar kopen 
Als ik mij niet vergis kan je nog altijd je bestelling annuleren, en zelfs voordat ze hem verzenden. Op die manier kan je eerst kopen, dan kijken of die goed is, en indien nodig annuleren.
Ik ga strax op mijn gemak bekijken wat ik gekocht heb hehe.
Als ik mij niet vergis kan je nog altijd je bestelling annuleren, en zelfs voordat ze hem verzenden. Op die manier kan je eerst kopen, dan kijken of die goed is, en indien nodig annuleren.
Ik ga strax op mijn gemak bekijken wat ik gekocht heb hehe.
4 setjes zwaailichten besteld
die zijn master
De wijzen komen uit het Oosten!
Ik kon dat model niet vinden op pricewatch. Zeker een oud model.
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Vandaar dat die balk ineens zo snel versprong
Een setje is de moeite niet waard qua verzendkosten. Duurt wel lang overigens om op de Paypal betaalpagina te komen.
4 zwaailichten besteld
iemand die er 1 wil halen in rotterdam, verzendkosten ook gedeeld door 4! pm!
Ik hoop dat ze de product fora na de hunt voor alle producten weer open gooien. Op die manier krijg je wel een goed overzicht en heb je 90% van de berichten die van de kopers komen, en dus minder onzin ertussen.
Gembird Universele USB Power Adapter Duo Pack
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 29,95
iBOOD PrijsNu! € 5,95 + (5,95)
Max. 1 te bestellen, dus deze zal ook in lage voorraad zijn en snel op zijn
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 29,95
iBOOD PrijsNu! € 5,95 + (5,95)
Max. 1 te bestellen, dus deze zal ook in lage voorraad zijn en snel op zijn
[ Voor 23% gewijzigd door Speedywhee op 25-11-2009 09:47 ]
Alweer usbladers. De inspiratie is een beetje op bij ze
Of misschien straks nog bij iBoodVerwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:46:
[...]
Verloopje? van sigaar naar usb
? best te halen hoor bij halfords ofzoo
Heb al verschillende USB "laders" langs zien komen, zoals nu weer.
Dus wie weet komt er nog een USB carcharger!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ray-Ban Aviator Zonnebril
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 109,95
iBOOD PrijsNu! € 49,95 + (5,95)
AAAAALLLWWWEEEEEEERRRR!!!
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 109,95
iBOOD PrijsNu! € 49,95 + (5,95)
AAAAALLLWWWEEEEEEERRRR!!!
kut zonnebril
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik wilde nog 2 zwaailampjes bestellen, maar blijf nu hangen in die wachtrij en ondertussen blijkt in een andere Firefox-tab dat er al weer een nieuw product is...

weer die rottige zonnebril, dat is al de 4e keer dat ik hem zie langskomen!
Nee, met enkele "grote" aanbiedingen proberen ze je aandacht te trekken. In de tussentijd gooien ze klein spul erop, waarvan ze hopen dat jij het koopt in de tijd dat je zit te wachten op de grotere aanbiedingenNuhvok schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:47:
Alweer usbladers. De inspiratie is een beetje op bij ze
Je bedoelt dat er dus kans is op herhalingen? Hun klein spul opsplitsen enzo? Daar lijkt het soms wel op.Rave17 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:48:
[...]
Nee, met enkele "grote" aanbiedingen proberen ze je aandacht te trekken. In de tussentijd gooien ze klein spul erop, waarvan ze hopen dat jij het koopt in de tijd dat je zit te wachten op de grotere aanbiedingen
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Voor de mensen die hem de 1e, 2e, en 3e keer hebben gemist
Haha tv besteld op m'n iPhone terwijl ik door Den Haag wandel...
USB autolader voor de zwaailampjes zou handig zijn
De zonnebril loopt relatief langzaam
Iedereen moet de kans krijgen om hem te kopen heSpeedywhee schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:49:
Voor de mensen die hem de 1e, 2e, en 3e keer hebben gemist
Maar wat een troep komt er voorbij zeg. Heel af en toe zo'n TV maar die moet je ook maar net nodig hebben...
Misschien maar best dat ze soms opsplitsen. Anders zou 1 artikel misschien wel een uur of langer blijven hangenTrinsec schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:49:
[...]
Je bedoelt dat er dus kans is op herhalingen? Hun klein spul opsplitsen enzo? Daar lijkt het soms wel op.
Precies, ze hebben er meer baat bij als jij blijft hangen. En daarbij zie je dan soms aanbiedingen meerdere keren langskomenBlackminister schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:52:
[...]
Misschien maar best dat ze soms opsplitsen. Anders zou 1 artikel misschien wel een uur of langer blijven hangen
Verwijderd
Oh kom op nu, elke keer als ik een TV wil bestellen is hij gewoon te snel weg en komt er weer 5 uur lang de grootste onzin langs zetten =/
Kom op met een egt mooie tv dan ^^ of de PS3 =o
Kom op met een egt mooie tv dan ^^ of de PS3 =o
Ik zegBlackminister schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:52:
[...]
Misschien maar best dat ze soms opsplitsen. Anders zou 1 artikel misschien wel een uur of langer blijven hangen
Nomad Baby Carrier Rugzak
De beruchte iBOOD BOX!
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 39,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95 + (5,95)
Ik zeg: al het kleine spul van het afgelopen uur in een doos
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 39,95
Ik zeg: al het kleine spul van het afgelopen uur in een doos
[ Voor 23% gewijzigd door Robino op 25-11-2009 09:56 ]
BOX !!!!
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
De box komt weer langs
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Shit... net te laat voor de box!!!!
Ik ging hem kopen, maar op kooppagina stond al die SD-kaart
Ik ging hem kopen, maar op kooppagina stond al die SD-kaart
[ Voor 46% gewijzigd door Blackminister op 25-11-2009 09:56 ]
En weg is de box 
Transcend MicroSDHC 8GB met SD adapter Class 6 Memory Card Duo Pack
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,95
iBOOD PrijsNu! € 24,95 + (5,95)
Transcend MicroSDHC 8GB met SD adapter Class 6 Memory Card Duo Pack
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,95
iBOOD PrijsNu! € 24,95 + (5,95)
iemand ooit wel eens een box besteld ? ben eigenlijk wel nieuwsgierig
EDIT : en rijkelijk te laat ook nog..
EDIT : en rijkelijk te laat ook nog..
[ Voor 23% gewijzigd door Sinlath op 25-11-2009 09:57 ]
Jammer, die box wilde ik ook wel hebben, maar helaas... hij ging aan mijn neus voorbij...
Komen er artikelen meerdere keren langs trouwens
Panasonic Wet en Dry Shaver met 3 scheerbladen
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 99,95
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 99,95
Vind voor 40 euro het risico te groot. Zoveel geld heb ik nou ook weer niet! En 40 euro uitgeven en er achter komen dat je tijdschriften hebt is een beetje zuur.
Verwijderd
Panasonic Wet en Dry Shaver met 3 scheerbladen
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 99,95
Nu! € 39,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 99,95
Nu! € 39,95 + (5,95)
JaMaNDaRK schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:57:
Jammer, die box wilde ik ook wel hebben, maar helaas... hij ging aan mijn neus voorbij...
Idd is dat wat die box,
volgens mij krijg je alle ouwe meuk. USB stekkers, 58x AA batterijen , en een usb speaker
volgens mij krijg je alle ouwe meuk. USB stekkers, 58x AA batterijen , en een usb speaker
Gaat snel, die plasma was trouwens niet duur voor een 42" full hd. Jammer dat bij de goedkopere dingen, zoals de zwaailichten (sirenes volgens ibood), de verzendkosten er aardig inhakken.
Damn box is me niet gelukt, kreeg een error
Eigenlijk zouden ze alle aankopen van vandaag ff samen moeten versturen
. Dat zou een hoop schelen.
2.160kWp Zuid-West: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52262&sid=47507
er kwam daar even een microsd kaart op. Ik druk op 'ik neem er een' en krijg het volgende product te zien... is wel beetje heel snel zo
Of doe ik iets verkeerd?
in die box zit/zitten gewoon producten die langs komen maar dan met beschadigde verpakkingen..
stond onderaan de uitleg: "verpakkingen kunnen mogelijk beschadigd zijn" oid..
stond onderaan de uitleg: "verpakkingen kunnen mogelijk beschadigd zijn" oid..
[ Voor 3% gewijzigd door renedis op 25-11-2009 10:00 ]
Ja, ik had dat met die doos. Je moet dus voor sommige items zéééér snel zijn (en geluk hebben)telenut schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:59:
er kwam daar even een microsd kaart op. Ik druk op 'ik neem er een' en krijg het volgende product te zien... is wel beetje heel snel zoOf doe ik iets verkeerd?
Sta in de rij voor het scheerapparaat.
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
wie heeft er hier wel eens zo;n box besteld?
wat zat er allemaal in, beetje de moeite waard?
net de sd misgelopen, jammer
wat zat er allemaal in, beetje de moeite waard?
net de sd misgelopen, jammer
Panasonic ES7101S503 Pro-Curve - Scheerapparaat, nat-droog
Bekijk of bestel dit bij Redcoon
Ga naar Redcoon
Ga naar dit product bij Redcoon
Prijs: €38.00
Bekijk of bestel dit bij Redcoon
Ga naar Redcoon
Ga naar dit product bij Redcoon
Prijs: €38.00
En error..
Verwijderd
Eminent EM7071 hdMEDIA Full HD 1080P Mediaspeler
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 239,95
Nu! € 139,95 + (5,95)
Ik neem er een!
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 239,95
Nu! € 139,95 + (5,95)
Ik neem er een!
Scheerapparaat hebben ze weer veel voorraad van. Duurt dus nog wel even.
EDIT: Laat maar
!
EDIT: Laat maar
[ Voor 14% gewijzigd door DJDarkByte op 25-11-2009 10:01 ]
Eminent EM7071 hdMEDIA Full HD 1080P Mediaspeler
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 239,95
iBOOD PrijsNu! € 139,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 239,95
iBOOD PrijsNu! € 139,95 + (5,95)
Zo, goeiemorgen.
Ibood forum offline, dus dan maar op zoek naar een andere plek.
Had wel verwacht dat op tweakers een draadje over de hunt te vinden was
Die box ging inderdaad erg snel, voor ik had bedacht dat ik hem misschien wel wilde kopen (10 sec) was ie weg
Ibood forum offline, dus dan maar op zoek naar een andere plek.
Had wel verwacht dat op tweakers een draadje over de hunt te vinden was
Die box ging inderdaad erg snel, voor ik had bedacht dat ik hem misschien wel wilde kopen (10 sec) was ie weg
Gasloos sinds okt 2020, woning 1989. Verwarming 6kw lucht/water WP van Remeha
hm.. dat scheerapparaat lijkt me nu net niets..
zijn er mensen die uit zo'n hunt al producten hebben ontvangen ( van eerdere hunts dus ) zijn het gewoon damaged goods ? of overstock ?
zijn er mensen die uit zo'n hunt al producten hebben ontvangen ( van eerdere hunts dus ) zijn het gewoon damaged goods ? of overstock ?
Ja, vooral namaak, fake, damaged, gestolen goederen etc...Sinlath schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:01:
hm.. dat scheerapparaat lijkt me nu net niets..
Ugh, iemand die dat scheerapparaat gehaald had? Was er net te laat voor.. In het geval dat 'ie hem kwijt wil: PM!
Google hem ff, ik kwam gelijk op een site waar hij 38 euro zou kosten...SoaDmaggot schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:02:
Ugh, iemand die dat scheerapparaat gehaald had? Was er net te laat voor.. In het geval dat 'ie hem kwijt wil: PM!
Speedywhee schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:02:
[...]
Ja, vooral namaak, fake, damaged, gestolen goederen etc...

Alleen beschadigd, in sommige gevallen. Verder gewoon prima dingen met fabrieksgarantie. Dat is althans wat ze op de website vermelden.
[ Voor 27% gewijzigd door MrAcid op 25-11-2009 10:04 ]
Black & Decker Mouse Schuurmachine met Zone Touch Technologie (Recertified As New)
lol ff 30 sec niet checken en ja hoor de BOX!
nu maar hopen dat er troep in zat en ik mezelf 40 euro bespaard heb!
nu maar hopen dat er troep in zat en ik mezelf 40 euro bespaard heb!
iemand een full hd mediaspeler nodig? Hier begon ik toch even te twijfelen...
Life is what happens while you're busy making other plans
weer dat rottig schuurding, stond deze morge wel erg lang op de site
Hahah , scheerding ook gefailed hier.
Helaas
Helaas
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Die was er vroeg in de ochtend ook al langs gekomen.Speedywhee schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:03:
Black & Decker Mouse Schuurmachine met Zone Touch Technologie (Recertified As New)
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Verwijderd
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 59,95
Nu! € 29,95 + (5,9
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 59,95
Nu! € 29,95 + (5,9
Ik heb de box niet eens gezien, zo snel was ie blijkbaar weg 
Nu de mouse refurbished versie
Nu de mouse refurbished versie
een schuurmachine! nee dank je, ik houd niet van werken...
https://untappd.com/user/OzzBier
tis anders wel een super handig apparaat, heb er al 1 en daar heb ik toch al heel wat kozijntjes/pc kasten/andere kleine randartikelen mee gedaan.
Ben ook iBood in de gaten aan het houden nu. Nog niet heel veel leuks langs zien komen. Hopen op wat leuks zometeen...
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
't is wel een makkelij kding... maar heb ik alnickvanozzie schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:04:
een schuurmachine! nee dank je, ik houd niet van werken...
Nieuw incl 40 euro aan schuurmateriaal bij de karwei voor 40 euro.Sinlath schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:05:
tis anders wel een super handig apparaat, heb er al 1 en daar heb ik toch al heel wat kozijntjes/pc kasten/andere kleine randartikelen mee gedaan.
Het is net ebay waar je biedt op iets leuks en de realiteit even uit ogen verliest....
Volgens mij kunnen ze een TV voor de standaard prijs aanbieden en kopen mensen hem alsnog
Volgens mij kunnen ze een TV voor de standaard prijs aanbieden en kopen mensen hem alsnog

Precies.Vandread schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:06:
Het is net ebay waar je biedt op iets leuks en de realiteit even uit ogen verliest....
Uiteraard en juist op een forum fokken mensen elkaar op om ook maar snel te bestellenVandread schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:06:
Verwijderd
Dat je op tweakers zat wist ik uiteraard wel:) Bedoel meer het ibood-hunt topic. Dikke koopdrang hierJamesB009 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:05:
Ben ook iBood in de gaten aan het houden nu. Nog niet heel veel leuks langs zien komen. Hopen op wat leuks zometeen...
Zou tof zijn moest je ons later kunnen vertellen wat er exact in zat
Iemand een idee wat er in die ibood box zit??
Gefeli! Ik kreeg ajax error ofzo.... Laat ff in het product forum weten wat erin zat, altijd interessant
Bestellen gaat niet. Ben er bij 2 producten al niet doorheen gekomen. Blijf in de rij staan en verder kom ik niet verder.
heb hem net aanstaan... wat zijn de eyecatchers geweest in de afgelopen 32 pagina's? Of is het eigenlijk de moeite niet om in de gaten te houden?
Vorige hunt werden mensen best wel genept met die box...hopelijk hebben jullie nu meer geluk!
Dit topic is gesloten.
Let op:
iBood hunt : leuk. Off topic slowchat : niet leuk. Hou het gezellig, dan houden wij het topic open. Praten over je aankoop, je twijfelkoop, je miskoop. Best. Zo lang het maar enige inhoud heeft of verband met de iBood. Is het ding niks? Heb je 'm zelf ook en bevalt 'ie? Allemaal prima.
Wat ik gewoon niet meer wil zien zijn die one-liners met gezeur om de volgende en andere off-topic prut. Wat boeit het dat je een biertje gaat pakken? Mensen, dit is het Shopping forum, niet de HK! Ja, we kijken allemaal naar het balkje. Ja, we hebben allemaal al een mooie bril en een Saeco Talea Ring Plus Volautomatische Koffie en Espresso machine nieuwste editie en andere mooie aanbiedingen. Dan hoef je echt niet te posten dat het balkje een millimeter is verschoven.
iBood hunt : leuk. Off topic slowchat : niet leuk. Hou het gezellig, dan houden wij het topic open. Praten over je aankoop, je twijfelkoop, je miskoop. Best. Zo lang het maar enige inhoud heeft of verband met de iBood. Is het ding niks? Heb je 'm zelf ook en bevalt 'ie? Allemaal prima.
Wat ik gewoon niet meer wil zien zijn die one-liners met gezeur om de volgende en andere off-topic prut. Wat boeit het dat je een biertje gaat pakken? Mensen, dit is het Shopping forum, niet de HK! Ja, we kijken allemaal naar het balkje. Ja, we hebben allemaal al een mooie bril en een Saeco Talea Ring Plus Volautomatische Koffie en Espresso machine nieuwste editie en andere mooie aanbiedingen. Dan hoef je echt niet te posten dat het balkje een millimeter is verschoven.