19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
De bestuurder lijkt ook wel extreem klein. Na wat googlen kwam ik op http://minisupercars.com/, daar staan nog wel een paar meer grappige tussen.ktf schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:57:
Ohja, het klopt niet linksboven de rechter wielkast inderdaad. Toch, als ik kijk naar die Kei-cars zou het me niets verbazen als er ergens echt zo'n ding rond rijdt
Photoshop to the max.
Signatures zijn voor boomers.
Nemesizz schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:50:
[...]Hier in de buurt (zelf niet gezien, m'n broer had er erover) rijdt ook een busje rond waar ze ook zo'n BMW gril in hebben gezet (volgens mij zo'n standaard Renault/Opel/Nissan busje).
Das gewoon een DFSK.Kenzi schreef op zondag 21 september 2014 @ 06:42:
[...]enige niet standaard is de badge, de grill hoort zo
zie: http://chinaautoweb.com/2013/05/a-bmw-mini-van/
http://www.dfskuk.com/
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Is er weer zo één op marktplaats
Die heeft het echt niet begrepen...naarden 4ever schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:23:
http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr
Is er weer zo één op marktplaatsKever met Porsche bumpers en vleugel.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Ik krijg meteen zin om 749 te bieden..Minder bieden heeft GEEN zin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zit inderdaad wat werk aan, om al die troep er weer af te halennaarden 4ever schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:23:
Signatures zijn voor boomers.
Je ziet het gewoon verkeerd, dit is een kever met een picknick tafel met 2 etagesMaasluip schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:14:
Ik wilde zeggen, 750 euro voor een lopende kever is niet verkeerd. Maar toen zag ik die achterbumper en moest ik
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Bovendien loopt ie niet... Maar volgens mij heeft ie wel potentie als je die meuk eraf sloopt.Maasluip schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:14:
Ik wilde zeggen, 750 euro voor een lopende kever is niet verkeerd. Maar toen zag ik die achterbumper en moest ik
Alleen de velgen zijn al wel wat waard zo te zien !
Het blok gebruiken als bbq?deepbass909 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:03:
[...]
Je ziet het gewoon verkeerd, dit is een kever met een picknick tafel met 2 etagesIs handig joh, op de vleugel kan je lekker tafelen en de bumper is ideaal om de sausjes enzo kwijt te kunnen
Verwijderd
Nog zo eentje, die vond het nodig een Perzisch tapijt in zijn auto te plakken…
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Waarschijnlijk had hij een tapijt over en was de bekleding slecht en dacht: hey dat tapijt is de juiste groote, gebruik ik dat.Rhannie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:16:
Haha, dat tapijt. Er heeft dan toch iemand ooit gedacht dat dat een goed idee was.
En het lijkt ook nog eens op de vloerbedekking van een engelse Pub, past mooi bij triumph
stiekum vind ik het wel cool
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ow, en voor het ultieme pub-gevoel met regelmatig even behandelen met lauwwarme Guiness
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Dit klopt. De TR6, een van de weinige echt mooie Triumphs die er zijn gemaakt. Alle andere Triumphs zien er wel redelijk uit, maar er is altijd wel iets dat niet klopt of uit proporties valt. Alleen de TR6 is prima… Die is ontworpen door een Duitserdeepbass909 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:15:
Ik vind het ook wel humor. Het is een Engelse auto en aangezien je de Britten nooit hebt kunnen betrappen op enige vorm van goede smaak (na de jaren 60 iig), past het wel
Ow, en voor het ultieme pub-gevoel met regelmatig even behandelen met lauwwarme Guiness
Wat is het overigens leuk om op marktplaats te kijken wat mensen met hun auto's doen!
http://www.marktplaats.nl...0afa33e3a&previousPage=lr
Die spoiler
En de rest...wat een ongelooflijk lelijk ding...zo zonde.
Srsly, wie zet er nou koplamen van een Fiat Barchetta op een Porsche. En het dan nog als meerwaarde zien ook
Als dat een originele Porshe vleugel is kon het best nog wel eens interessant zijn om dat ding alleen voor die vleugel te kopen. Geloof niet dat die dingen op iedere straathoek verkrijgbaar zijnnaarden 4ever schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:23:
[ Voor 13% gewijzigd door The Eagle op 09-10-2014 13:39 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Coupé FiatThe Eagle schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:37:
Zo te zien ooit voor zijn vriendin omgebouwd ofzo
Srsly, wie zet er nou koplamen van een Fiat Barchetta op een Porsche. En het dan nog als meerwaarde zien ook
Fiat Coupe koplampen, geen Fiat Barchetta koplampenThe Eagle schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:37:
Zo te zien ooit voor zijn vriendin omgebouwd ofzo
Srsly, wie zet er nou koplamen van een Fiat Barchetta op een Porsche. En het dan nog als meerwaarde zien ook![]()
[...]
Edit:
Oh, Gutteguttegut was me net voor
[ Voor 4% gewijzigd door Tankiej op 09-10-2014 13:53 ]
Tankiej schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:53:
[...]
Fiat Coupe koplampen, geen Fiat Barchetta koplampen
Edit:
Oh, Gutteguttegut was me net voor
Coupé Fiat!
Wikipedia: Fiat Coupé
The Fiat Coupé (type 175, officially titled the Coupé Fiat)
Ach, het is een Fiat. Wat maakt het uitGutteguttegut schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:54:
[...]
Coupé Fiat!
Wikipedia: Fiat Coupé
[...]
En er klopt wel meer niet. De naad van de bumper loopt niet volledig door, de schaduw (zoals je zegt) bij de wielkast linksachter klopt niet, en de deur kan niet meer open ;Pktf schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:57:
Ohja, het klopt niet linksboven de rechter wielkast inderdaad. Toch, als ik kijk naar die Kei-cars zou het me niets verbazen als er ergens echt zo'n ding rond rijdt
Guiness is Iers, niet engels..deepbass909 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:15:
Ik vind het ook wel humor. Het is een Engelse auto en aangezien je de Britten nooit hebt kunnen betrappen op enige vorm van goede smaak (na de jaren 60 iig), past het wel
en die koplampen zijn van een Coupe Fiat ...
Een wing op een spoiler??naarden 4ever schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:07:
[...]
Dit klopt. De TR6, een van de weinige echt mooie Triumphs die er zijn gemaakt. Alle andere Triumphs zien er wel redelijk uit, maar er is altijd wel iets dat niet klopt of uit proporties valt. Alleen de TR6 is prima… Die is ontworpen door een Duitser
Wat is het overigens leuk om op marktplaats te kijken wat mensen met hun auto's doen!
Die spoiler
Hihi, die staat bij ons op het durp. De eigenaar heeft een heel zwik van dit type Porsche, wel helemaal origineel een netjes trouwens. Dit ding raakt ie alleen niet kwijt.naarden 4ever schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:07:
[...]
Dit klopt. De TR6, een van de weinige echt mooie Triumphs die er zijn gemaakt. Alle andere Triumphs zien er wel redelijk uit, maar er is altijd wel iets dat niet klopt of uit proporties valt. Alleen de TR6 is prima… Die is ontworpen door een Duitser
Die spoiler
Eigenlijk is het wel een gaaf oldschool tuningsobject. Interieurtje opfrissen en devil-style spoilert eraf en er valt wel weer iets van te maken... Vraagprijs is alleen beetje hoog.
[ Voor 10% gewijzigd door warhamstr op 09-10-2014 17:18 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Op zich is dit gewoon een leuk ding, maar het is niks voor de verzamelaars. Om deze porsche weer terug te krijgen in mooie staat moet je inderdaad extra onderdelen gaan kopen, spuitwerk etc. terwijl er zat van deze Porsches beschikbaar zijn die minder gelopen hebben en nog helemaal gaaf zijn. Zal inderdaad lastig zijn om er vanaf te komen, want dit trekt zo alleen maar tokkies aan.warhamstr schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:14:
[...]
Hihi, die staat bij ons op het durp. De eigenaar heeft een heel zwik van dit type Porsche, wel helemaal origineel een netjes trouwens. Dit ding raakt ie alleen niet kwijt.
Eigenlijk is het wel een gaaf oldschool tuningsobject. Interieurtje opfrissen en devil-style spoilert eraf en er valt wel weer iets van te maken... Vraagprijs is alleen beetje hoog.
Maar als hij hulp nodig heeft om dat ding in verkoopbare staat te brengen, houd ik me aanbevolen
Vond nog een leuke Golf Mk.1...
En nog een leuke Alfa twin spark, en tevens twin color:
Of dit dan...
[ Voor 14% gewijzigd door naarden 4ever op 09-10-2014 20:17 ]
Verwijderd
Die eend is wel geinig bedacht als aanhanger. Maar die oude Citroen, waarschijnlijk een oude ME bus, is wel gaaf.
Maar is het tuning?
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Al vind ik 'm eigenlijk zo fout dat ie wel weer leuk wordt
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Daar heb je een punt. Die Alfa was geen tuning maar heeft gewoon het plaatwerk wat kapot was vervangen van een andere Alfa. Het is niet fout getuned, meer 'gewoon lelijk'. Die was idd een beetje off-topic.
En die Bassie en Adriaan 2CV… Is ook meer modding dan tunen. Maargoed, dat kun je over alle auto's zeggen die in principe alleen cosmetisch onder handen zijn genomen. Tuning is performance-gericht, dus dan zouden we hier alleen maar filmpjes moeten zien van Turbo's die verkeerd om gemonteerd zijn en cilinders die gesmolten zijn omdat NOS verkeerd is toegepast. Dan kunnen we echter niet met zijn allen lachen om wat voor een debielen er in deze wereld zijn, en wat zij doen met hun auto.
Die kever en citroen zijn juist humor!
Blok eruit halen en de rest naar de sloop. Allemachtig zeg. Die gasvuldop
Ben benieuwd wat ze aan het quattrosysteem gebeund hebben, want dat zat in de originele 1.6 niet.
http://www.marktplaats.nl/861595384

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Op de bumpers na vind ik het wel wat hebben. Quattro kun je er blijkbaar zo (lees: met een hoop werk) onder schroeven, als je de onderdelen hebt.max schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:12:
Wel een biturbo V6 maar OMFG!![]()
Ben benieuwd wat ze aan het quattrosysteem gebeund hebben, want dat zat in de originele 1.6 niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Uhm... Ik weet het niet, maar ik zie nergens staan dat de Quattro is overgezet? Het enige wat ik aan aandrijving vind is in de kenmerken van de MP advertentie en daar staat dat de auto voorwiel aangedreven is... Dus misschien is echt alleen de motor en versnellingsbak overgelepeld?Peenutzz schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:55:
[...]
Op de bumpers na vind ik het wel wat hebben. Quattro kun je er blijkbaar zo (lees: met een hoop werk) onder schroeven, als je de onderdelen hebt.
-

Met bijbehorende Type-R sticker op je 1.5...

En tijdje terug in Denekamp:
Polo 1.9 Diesel Type-R:

Verwijderd
Unieke set 22 inch holsten velgen met vredestein sesenta banden in de maat 245-30-22 zo goed als nieuwe banden, Velgen hebben geen stoeprandschade.
Hmmm.... Da's dus voor €1300,- aan nieuwe banden bij een 4-wiel wissel
[ Voor 45% gewijzigd door Will_M op 27-10-2014 17:58 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
Dat zal hopelijk ironisch bedoeld zijn door de eigenaar haha, vrees dat dat bij die 1.5 Civic daarentegen niet het geval is.DaRoot schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:15:
Polo 1.9 Diesel Type-R:
Op autobandenmarkt.nl is 'ie ook te bestellen als 245/30 maar ik vraag me af of 'ie ook nog in die maat geleverd gaat worden. Vredestein zelf voert 'm niet meer dus is waarschijnlijk oude voorraad. Scheelt wel bijna €300,- op een setje van 4Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:01:
Ja of hun website loopt achter op tirendo.nl kan ik namelijk wel gewoon die maat kiezen voor die band.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Als ik de bumper en achterlichten bekijk, vrees ik het ergsteWeemism schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:05:
[...]
Dat zal hopelijk ironisch bedoeld zijn door de eigenaar haha, vrees dat dat bij die 1.5 Civic daarentegen niet het geval is.
Zou kunnen. Max vroeg zich af wat er met het Quattro systeem van de V6 is gebeurd en ik geef aan dat het er zo onder past, meer nietEdd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 00:27:
[...]
Uhm... Ik weet het niet, maar ik zie nergens staan dat de Quattro is overgezet? Het enige wat ik aan aandrijving vind is in de kenmerken van de MP advertentie en daar staat dat de auto voorwiel aangedreven is... Dus misschien is echt alleen de motor en versnellingsbak overgelepeld?
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Kijk, een Civic in z'n natuurlijke habitat...DaRoot schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:15:
Vorige week bij de Mac bij afslag Hengelo Zuid:
Hahaha, die polo type R xDDaRoot schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:15:
Vorige week bij de Mac bij afslag Hengelo Zuid:
[afbeelding]
Met bijbehorende Type-R sticker op je 1.5...
[afbeelding]
Polo 1.9 Diesel Type-R:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het tenminste niet fout..
Dat vind ik een enorme bazenbakVerwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:45:
€2500 op marktplaats:
Unieke set 22 inch holsten velgen met vredestein sesenta banden in de maat 245-30-22 zo goed als nieuwe banden, Velgen hebben geen stoeprandschade.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Inderdaad. Als je dan toch met putdeksels als velgen rond wil gaan rijden, doe het dan in ieder geval goed...
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Verwijderd
Ik denk dat ze het quattro vanaf de bak met rust hebben gelaten. Levensgevaarlijk, zulke auto's.max schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:12:
Wel een biturbo V6 maar OMFG!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met die velgen is het dan wel een bak voor ontzettend foute bazen. Die foto van Rhannie verbeeldt mooi de associatie die die velgen bij mij oproepen.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Ik hoop het, want dan heeft het nog zin om dat blok om te bouwen en is het ding de helft van de vraagprijs in onderdelen waard. Zonder quattro....not so much.Peenutzz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:47:
[...]
Zou kunnen. Max vroeg zich af wat er met het Quattro systeem van de V6 is gebeurd en ik geef aan dat het er zo onder past, meer niet
Ach, als dat het geval is heb je ergens onder de vloer tussen je voorstoelen een stuk staal zitten dat met hoge snelheid rond draait.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:25:
[...]
Ik denk dat ze het quattro vanaf de bak met rust hebben gelaten. Levensgevaarlijk, zulke auto's.
Verder krijg je dat vermogen nooit met de voorwielen op het asfalt dus echt hard gaan zal er niet meteen bij zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door max op 27-10-2014 21:40 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Leuk ding, alleen jammer dat de grootte van de wielen 'm belet om de auto lager te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:45:
€2500 op marktplaats:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The ramblings of an idiot
Zowel foute tuning als een foute advertentie.
Verwijderd
vrouwenmagneet..... dus ik moet een wrak rijden om leuke meiden te ontmoeten? of het zijn crackjunkies of 15 jarige tienermoeders die aandacht vragen bij gele tape beplakte ''ratlook'' hippie's.stefspee schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:45:
http://www.2dehands.be/au...sjesharten-209918046.html
denk dat elke meid met verstand serieus de benen neemt
Over meiden en tupperware auto's.
In de tijd dat ik nog een paar shows bezocht, hadden die "bumper sjonnies" toch wel zeer aantrekkelijke dames om hun heen.
Ja, vast wel goedkoop en niet geheel slim (ik probeer niet te oordelen op uiterlijk) maar hun waren meer "nek-draai-materiaal" dan die auto's.
Met dat geel/zwarte 'caution tape' deed mij denken dat ie auto klaar is voor een NCAP crashtest.stefspee schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:45:
Betonnen muurtje erbij, met ~60KM er tegenaan, paar slomo's en fototjes, en dan naar de oudijzer boer
BMW is BMW he`?Hoe oud hij ook is.
Niet direct fout, maar wel zonde... Zo'n splitwindow T1 met dakramen wordt steeds zeldzamer. Deze zou ik juist tot de volle oude glorie herstellen.DaRoot schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:50:
Gelukkig kwam ik laatst in Holten wel leukere vorm van tuning tegen..
Ik vind het tenminste niet fout..
[afbeelding]
Klopt... maar die mogelijkheid is er nog steeds natuurlijk..deepbass909 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:49:
[...]
Niet direct fout, maar wel zonde... Zo'n splitwindow T1 met dakramen wordt steeds zeldzamer. Deze zou ik juist tot de volle oude glorie herstellen.
Neem aan dat ie de ratlook wel voorzien heeft van een laagje blanke lak, zodat het niet verder roest..
Verwijderd
Waarom als ik vragen mag?Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:25:
[...]
Ik denk dat ze het quattro vanaf de bak met rust hebben gelaten. Levensgevaarlijk, zulke auto's.
Dat konijntje in de 'gevangenis' achter de grillstefspee schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:45:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oh die valt alles mee, sterker nog, vind het wel een mooie auto. Staat alleen te laag op zn wielen, maar dat is snel verholpen (airride). Verder ziet alles er netjes uit, mooi in de lak, niet al te wild. De speakers in de deuren hadden mooier afgewerkt kunnen worden, wat meer uit het zicht. En ik ben geen fan van booskijkertjes, dus die mogen er ook af.
edit: en die baan op de voorruit... die mag er ook wel af
[ Voor 5% gewijzigd door noes op 28-10-2014 13:36 ]
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd wat ze met de achteras hebben gedaan. Standaard is die namelijk onbruikbaar voor airride.
Verder ziet die wagen er nog wel netjes uit voor een show auto.
Dat ziet er niet uit als een Belg:
Punctuality is the politeness of kings
Maar wat is er bling bling anno 2014 aan een freaking PS2 in je auto, ok.. z'n scherm in dash is max 800x480 dus PS3 heb je niets aan, maar doe dan in ieder geval een beetje je best en ga minimaal 720.Rhannie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:21:
[...]
Ik ben wel benieuwd wat ze met de achteras hebben gedaan. Standaard is die namelijk onbruikbaar voor airride.
Verder ziet die wagen er nog wel netjes uit voor een show auto.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Behalve dan dat in dat laatste geval de sneue variant toch ook nog sportief is
Punctuality is the politeness of kings
ik kan/kon gewoon netflix, digitenne en mkv afspelen in mn auto
Het is in ieder geval beter dan dit: http://link.marktplaats.nl/m862277922SinergyX schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:30:
[...]
Maar wat is er bling bling anno 2014 aan een freaking PS2 in je auto, ok.. z'n scherm in dash is max 800x480 dus PS3 heb je niets aan, maar doe dan in ieder geval een beetje je best en ga minimaal 720.
Doe moet wel heel erg graag die auto willen hebben..Even snel gekeken bij Autoweek, zou iets van 5000 moeten opleveren (standaard ding dan).. Of ze zijn gewoon aan het trollen
-
Hij is fout, maar wel strak gedaan zo te zien..
Wat me wel meestal opvalt is dat de auto´s met de meeste uiterlijke opsmuk vaak het kleinste motortje hebben, dus daar besparen ze dan wel op
-
Meest zonde ervan vind ik eigenlijk toch dat het vertupperwaren (van Dale, kom er maar inEdd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:33:
Smaken verschillen nu eenmaal.. Er zullen inderdaad vast mensen zijn die het mooi vinden en er geld voor over hebben. Ik kan het wel begrijpen waarom men het doet, men wil toch om een beetje uniek zijn. Voor sommigen is een auto toch iets meer dan een vervoersmiddel van A naar B. Het is alleen wel zonde van het geld, want je krijgt het toch niet meer terug...
Wat me wel meestal opvalt is dat de auto´s met de meeste uiterlijke opsmuk vaak het kleinste motortje hebben, dus daar besparen ze dan wel op
The ramblings of an idiot
Daarom is dit ook het foute tuning topic, waar vooral van dit soort objecten langskomenmark-k schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:41:
vertupperwaren van je auto nu 'tuning' genoemd wordt
-
Ach ja, dat kun je natuurlijk heel ver doortrekken. Waarom kopen mensen old-timers die toch alleen maar staan te verroesten in de garage? Voor veel mensen is de auto naast een vervoersmiddel ook een stukje hobby, net als het casemodvoorbeeld wat al eerder werd aangehaald. Mensen vinden het leuk om geld tegen hun auto aan te gooien om het toch een beetje uniek te maken. Ik word ook nog altijd erg blij als ik een keertje ga rijden met de Z1 van mijn oom of met de E-type van mijn vader. Die dingen rijden nog geen 1000km per jaar, maar toch is het leuk om er één te hebben.Manmanman, waarom geven mensen zoveel geld uit aan een auto om m alleen maar vreemder uit te laten zien (de een vindt t lelijk, de ander mooi, dus die termen laat ik even achterwege). Ok, ik wil wel dat mn auto er een beetje fatsoenlijk uitziet, maar verder zit je normaal gesproken toch meer in je auto dan dat je er vanaf de buitenkant naar kijkt. Zou liever iets doen aan hoe hij rijdt dan hoe hij er uitziet, anders kun je beter een kopen zonder blok etc, scheelt je weer een paar centen die je in tupperware kan steken.
En je zit ook wel een beetje in het verkeerde topic als je voorbeelden wilt hebben van mensen die wel degelijk hun auto hebben verbeterd met hun geknutsel. Hier zie je inderdaad Polo's met 3 extra bumpers en 6 spoilers die een haar van de grond staan. Er zijn zat voorbeelden te vinden van mods die wel goed zijn gelukt. Zo vind ik de Alpina mods voor BMW's ongelofelijk gaaf. Kost wat, maar het totaalplaatje is dan ook wel erg gaaf, met zo'n dikke bumper en een dikke motor onder de kap. En er zijn mods die niet mooi zijn, of die je niet mooi vind. Smaken verschillen nu eenmaal.
Ik weet overigens ook al dat zo snel als ik een BMW E46 kan kopen dat ik ook meer geld aan de auto ga besteden dan dat de auto ooit zelf zal kosten. Maar ik vind het leuk om aan een auto te sleutelen, en je moet er van houden. Anderen kopen een A4 en rijden hem van 0-250k en dat is ook prima.
Grootse plannen? Care to elaborate? Heb zelf ook een E46 325i facelift, maar het rijtje mods is vrij kortnaarden 4ever schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:13:
[...]
Ik weet overigens ook al dat zo snel als ik een BMW E46 kan kopen dat ik ook meer geld aan de auto ga besteden dan dat de auto ooit zelf zal kosten. Maar ik vind het leuk om aan een auto te sleutelen, en je moet er van houden. Anderen kopen een A4 en rijden hem van 0-250k en dat is ook prima.
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Dat is ook de reden dat ik het hier posttenaarden 4ever schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:13:
[...]
En je zit ook wel een beetje in het verkeerde topic als je voorbeelden wilt hebben van mensen die wel degelijk hun auto hebben verbeterd met hun geknutsel. Hier zie je inderdaad Polo's met 3 extra bumpers en 6 spoilers die een haar van de grond staan. Er zijn zat voorbeelden te vinden van mods die wel goed zijn gelukt. Zo vind ik de Alpina mods voor BMW's ongelofelijk gaaf. Kost wat, maar het totaalplaatje is dan ook wel erg gaaf, met zo'n dikke bumper en een dikke motor onder de kap. En er zijn mods die niet mooi zijn, of die je niet mooi vind. Smaken verschillen nu eenmaal.

#BecauseStance
En mss niet echt foute tuning:

Een civic met een andere neus en een Acura J32 [of 35] blok, Honda's V6 in Amerika.
De Nederbelg !
Veert dat ding nog? Ik wil die velgrand wel eens in de carrosserie zien happenJellabie schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:42:
Hate it or love it:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
#BecauseStance
Ik had die motor gewoon onder de kap gelaten, normalere velgen gemonteerd en alles in 1 kleur. Noem me saai, maar het zou een absolute sleeper zijnEn mss niet echt foute tuning:
[afbeelding]
Een civic met een andere neus en een Acura J32 [of 35] blok, Honda's V6 in Amerika.
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
ppFreddy schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 07:05:
Ik had die motor gewoon onder de kap gelaten, normalere velgen gemonteerd en alles in 1 kleur. Noem me saai, maar het zou een absolute sleeper zijn
Zoiets als dit?
Het zal wel een Air-ride zijn op z'n laagste stand. Zo kun je iig niet rijden.ppFreddy schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 07:05:
Veert dat ding nog? Ik wil die velgrand wel eens in de carrosserie zien happenIk vind het dus super lelijk.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
---RAWE CEEK!!!---
Oke, maar wat is foute tuning dan? Het plaatsen van een vliegtuigmotor in een Fiat Panda? Een verkeerd geplaatste oliekoeler? Het gebruik van bladblazers als turbo/supercharger? Het ondersteboven plaatsen van een vleugel?mark-k schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:41:
Meest zonde ervan vind ik eigenlijk toch dat het vertupperwaren (van Dale, kom er maar in) van je auto nu 'tuning' genoemd wordt, terwijl het tunen van iets eigenlijk het verbeteren is
Punt is, de voorbeelden van fout tupperware zijn legio, de voorbeelden van foute tuning, in die definitie, daar zijn we zo over uitgepraat. Die bladblazers kunnen nog wel een discussie open houden, maar daar is de lol zo vanaf.
Maargoed, tijd voor wat foto's van die foute tuning dan

Dit topic is gesloten.
![]()
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.