The ramblings of an idiot
Als je doelt op die Audi A4 Allroad. met de witte skikoffer: Die Audi met de Skikoffer is RPI Equipped. Andere bodykits, airride en performanceparts onder de motorkap.McBoom schreef op woensdag 17 september 2014 @ 00:11:
Die Audi is gewoon een Allroad-uitvoering
[afbeelding]
Sommigen zouden zich eens wat meer in auto's moeten/mogen verdiepen.. Echt
Dus is niet ''gewoon'' een Allroad uitvoering.
Als je doelt op die paarse Audi Allroad met die afgrijzelijk velgen, ja die is waarschijnlijk standaard. Maar wel met oerlelijke velgen. Dat maakt hem dus desalniettemin super lelijk.
Een Audi A4 Allroad is standaard al een prachtbak. Daar moet je niks mee doen.
[ Voor 20% gewijzigd door Momentumlol op 17-09-2014 00:19 ]
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
NeutraleTeun schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 06:13:
Als je niet hoort en/of voelt wanneer je moet schakelen, moet je ver uit de buurt van tuningsartikelen blijven.
Dat je auto vermogen verliest na de redline lijkt mee nogal wiedes.
Beste schakel moment is dan ook niet je redline maar en stukje ervoor... Daar waar je vermogenscurve weer afneemt.
Ik kon het beste schakelen rond de 6000/6200 toeren om het meeste vermogen vast te kunnen houden.
lekker kort door de bocht daar als ik gewoon meld dat je't bij moderne wagens niet of nog maar amper hoort...
op't gevoel ja, op 't gehoor: niet echt bij de moderne wagen tenzij er zo'n "tuner"-kachelpijp onder hangt. (ps: ik heb enkel tijdens mijn rijlessen 15j geleden op de toerenteller gereden, en dan nog maar de eerste paar lessen...)
Maar ik blijf graag uit de buurt van al die tupperware-"tuning" die hier getoond wordt.
Dan heb ik liever sleepers: gewoon uitziende en klinkende auto's ... tot je het gaspedaal induwt en in de zetel plakt omdat het blok netjes opgekieteld werd
trouwens je hebt verlies als in " de snelheidsmeter klimt wat minder vlot eenmaal voorbij je vermogenspiek", bij die mr2 was het 'hardlimit' - gewoon niets meer zodra je voorbij de rode lijn ging op 7250 rpm (alhoewel de andere MR2 - die mijn ouders hadden - wel vlotjes tot voorbij de 8k kon getrokken worden en de toerenteller tot 10k ging. Die is verkocht, ik heb de mijne nog altijd). Waarschijnlijk ergens iets dat niet 100% correct was aan dat blok en enkel maar probs gaf in de hoge toeren.
Maar ik ging 't mijn ouders toen niet aan hun neus hangen dat ik die wagens tot aan/over hun rooie lijn joeg want dan mocht ik de sleutels permanent afgeven
Ik vond het toen gewoon leuk om van 0 naar 7k te gaan zodra het licht op groen ging en het uitdagend met het gaspedaal spelende petje in papa's bak naast me aan de lichten meermaals te zien schakelen tegen dat ik eindelijk naar 2de ging... om dan bij het schakelen naar 3de te merken dat ie al in 5de zat en ik nog 2 versnellingen over had
ps: de top voor een AW11 zat op 4400 en op 6400. De rode lijn op 7250 rpm was er dus niet zover over
Degene waar ik op reageerde had het over deze:Momentumlol schreef op woensdag 17 september 2014 @ 00:15:
[...]
Als je doelt op die Audi A4 Allroad. met de witte skikoffer: Die Audi met de Skikoffer is RPI Equipped. Andere bodykits, airride en performanceparts onder de motorkap.
Dus is niet ''gewoon'' een Allroad uitvoering.
Als je doelt op die paarse Audi Allroad met die afgrijzelijk velgen, ja die is waarschijnlijk standaard. Maar wel met oerlelijke velgen. Dat maakt hem dus desalniettemin super lelijk.
Een Audi A4 Allroad is standaard al een prachtbak. Daar moet je niks mee doen.

Dit is een A6 Allroad, waarbij de zwarte wielkastverbreders en skirts er af-fabriek op zitten bij deze uitvoering.
Nope, 4A-GE gaat tot 7800 rpm. tenminste wel in mijn AW11soulrider schreef op woensdag 17 september 2014 @ 03:22:
[...]
ps: de top voor een AW11 zat op 4400 en op 6400. De rode lijn op 7250 rpm was er dus niet zover over
En ik trek hem meestal wel aardig lang door, gezien het toch vrij lange versnellingen zijn en je uit moet kijken dat je niet te ver terug valt. Maar je moet inderdaad de betreffende motor een vermogenscurve hebben en dan kijken wat goed is. Dat hij op het eind voor de redline een beetje terugvalt in vermogen is niet zo'n ramp, want het gaat erom of dat meer is dan het vermogen in de volgende versnelling, waar je dus op een bepaald aantal rpm in begint.
Maar het is een beetje gerommel in de marge allemaal.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Ohja, omdat het fabriek af al is, is het per definitie niet lelijk. Tja, argumentum ad verecundiam is ook gewoon een drogreden.McBoom schreef op woensdag 17 september 2014 @ 00:11:
Die Audi is gewoon een Allroad-uitvoering
[...]
Sommigen zouden zich eens wat meer in auto's moeten/mogen verdiepen.. Echt
Sneeuwschuiver op de seat? Ik zie alleen een kleine splitter waar niks mis mee is.ktf schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:04:
[...]
Serieus? Echt, die sneeuwschuiver voorop die Seat, de sideskirts en wielkastuitstulpingen van die Audi en de velgen van de laatste, dat vind je niet fout?
Oke. Dat kan
Nee, het kan nog steeds lelijk zijn. Maar omdat het af fabriek al is, is het per definitie geen tuningktf schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:52:
Ohja, omdat het fabriek af al is, is het per definitie niet lelijk. Tja, argumentum ad verecundiam is ook gewoon een drogreden.
Punctuality is the politeness of kings
MMM Nismo is bijv het tuning bedrijf van Nissan. Dus als je je Nismo variant koopt is het dan wel of geen tuning?dreamscape schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:12:
[...]
Nee, het kan nog steeds lelijk zijn. Maar omdat het af fabriek al is, is het per definitie geen tuning
Dit is toch 'Het foute-tuning-topic'? Al zou het van mij 'Het foute styling-topic' mogen heten En dat is bij mij foute styling die door de eigenaren uitgevoerd zijn en niet dingen die er al op zaten toen de auto van de band rolde.ktf schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:52:
[...]
Ohja, omdat het fabriek af al is, is het per definitie niet lelijk. Tja, argumentum ad verecundiam is ook gewoon een drogreden.
Ach, je kent het toch in dit topic? Als het er anders uitziet dan de standaard grijze 1.0 mutsenbak met plastic wieldoppen is het voor veel mensen al foutitsleon schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:10:
[...]
Sneeuwschuiver op de seat? Ik zie alleen een kleine splitter waar niks mis mee is.
Wel tuning en door vele fout bevonden, want: grote spoiler jonguh!!!!!itsleon schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:16:
[...]
MMM Nismo is bijv het tuning bedrijf van Nissan. Dus als je je Nismo variant koopt is het dan wel of geen tuning?
[ Voor 15% gewijzigd door McBoom op 17-09-2014 09:19 ]
In dit geval. Hier mijn foute tjoening auto met sneeuwschuiver en strijkplank.McBoom schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:16:
[...]
Ach, je kent het toch in dit topic? Als het er anders uitziet dan de standaard grijze 1.0 mutsenbak met plastic wieldoppen is het voor veel mensen al fout
Krentenbol schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:00:
Zo fout dat ik nog net niet m'n bureau optil met m'n erectie

Lukt het nu wel?
Sorry, maar dat is niet mijn definitie van foute tuning.. Misschien omdat ik bevooroordeeld benitsleon schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:39:
[...]
In dit geval. Hier mijn foute tjoening auto met sneeuwschuiver en strijkplank.
[afbeelding]
Maar die dame vind ik dan weel weer fout...
[ Voor 28% gewijzigd door Edd op 17-09-2014 13:41 ]
-
Zal ooit nog wel een linkje plaatsen.
Maar ontopic.
Downforce bro!
Laat ik zeggen dat je een betere smaak in auto's hebt dan in dames
Met een vliegtuigvleugel
Ik vermoed LeMons
Als ik kijk denk ik het wel heel zeker eigenlijk.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Hier in de buurt (zelf niet gezien, m'n broer had er erover) rijdt ook een busje rond waar ze ook zo'n BMW gril in hebben gezet (volgens mij zo'n standaard Renault/Opel/Nissan busje).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Honda heeft voor de Accord vrij veel gaan afkijken bij de BMW 3 en 5 reeks, dat zal de reden zijn.
De Nederbelg !
En dan vind ik nog het ergste dat die wielen zo diep in de wielkasten liggen.. Dat kan echt niet..
-
Op zoek naar een blauwe menubalk? https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/3188/
Mij ook.. Zo te zien aan de deurklinken dan.. Ook vind ik het achteraam wel erg vreemd lopen, lijkt links anders te lopen dan rechts.NeutraleTeun schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 22:14:
Is het en echte dan?
Lijkt mij op een shop van een Multipla oid.
-
Op zoek naar een blauwe menubalk? https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/3188/
Inderdaad dat rode plekje bij de deurklink achter, maar ook de dikke kartels bij de achterbumper verraden een beetje dat het paint (niet eens paint/photo shop
Eigenlijk alles rood aan die auto heeft veel kartels en dergelijke dus is zo fake als wat.
Niet dat een Multipla nog veel lelijker kon
Dat kan best wel volgens de gasten van Top Gear:

Maar toch vind ik de Multipla echt een toffe auto en vind ik dit zeker geen foute tuning:
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Verwijderd
De eerste foto lijkt nog te gaan...
http://link.marktplaats.nl/m849384820
Nuff said. Past prima in het topic. Turbodruk meter?
http://www.autoblog.nl/bam-matzwarte-260-pk-sterke-fiat-multipla
[ Voor 3% gewijzigd door GWBoes op 20-09-2014 01:09 ]
Dat lijkt me een vacuümmeter te zijn, hetzelfde idee als een turbodruk meter maar dan met een schaal van -1,0 t/m 0,0.....
Ach, als het metertje maar flink wiebelt is het ruig natuurlijk!
[ Voor 4% gewijzigd door SpongeRob op 20-09-2014 09:33 ]
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Heb het wel eens in een oldtimer gehad, en toen kon ik zien dat de vacuum eruit lag. Maar goed, daar was ik anders ook wel achter gekomen, want je moest op het rempedaal gaan staan om hem te laten remmen.
Geen downforce dus, maar liftforce. Maar goed, die spoiler was toch al niet serieus bedoeld.
Bommes schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:26:
Maar toch vind ik de Multipla echt een toffe auto [...]
Een goede grap mag vrienden kosten.
Ontzettend slechte shop. En als je dat niet op het eerste gezicht ziet mag je niet oordelen over eventueel foute creaties...KrazyJay schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:58:
Is deze al eens voorbij gekomen? Kreeg ik net gelinkt over Skype van een vriend.
[afbeelding]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Vleugel omdraaien geeft wel downforce lijkt meTomatoman schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:16:
[...]
Geen downforce dus, maar liftforce. Maar goed, die spoiler was toch al niet serieus bedoeld.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Je bent niet de enigeBommes schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:26:
[...]
Maar toch vind ik de Multipla echt een toffe auto.
Nogal ja,warhamstr schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:28:
[...]
Ontzettend slechte shop. En als je dat niet op het eerste gezicht ziet mag je niet oordelen over eventueel foute creaties...
Een lijstje:
- Velgen kloppen niet, zijn plat
- Achterbumper en uitlaten passen niet in perspectief
- Nummerplaatschaduw, nummerplaat te klein
- Witte rand op kofferbaknaad
- Sideskirts...
- C-stijl: schaduw klopt niet, ding zelf klopt niet, glas klopt niet, sluit niet aan en is anders aan de linkerkant van de auto dan aan de rechterkant.
- Kofferbakklep is... weird
- Rode cirkel op de zijkant is plat, terwijl auto scheef is, en gaat over handgreep heen
Deze kermisattractie is wél echt :

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Maar in dit geval is het vooral "leuk, het beweegt, lijkt net op turbodruk" idd, en dus foute tuning..
enige niet standaard is de badge, de grill hoort zo
zie: http://chinaautoweb.com/2013/05/a-bmw-mini-van/
Verwijderd
Het zal ongetwijfeld bekijks, oeh's en ah's trekken op meetings... maar daar is alles mee gezegd.
natuurlijk,over smaak valt niet te twisten,de ene vind het mooi,de andere niet!
je gaat er zowiezo het geld niet meer voor krijgen wat erin is gestoken...
Zat ik net te bedenken eigenlijk.Slammed_a4 schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:57:
die megane vind ik best nog een leuke wagen,ziet er degelijk afgewerkt uit...
natuurlijk,over smaak valt niet te twisten,de ene vind het mooi,de andere niet!
je gaat er zowiezo het geld niet meer voor krijgen wat erin is gestoken...
Van buiten dan, van binnen vind ik het dan weer niks
en 6k voor een bijna 20 jaar oude megane
[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 21-09-2014 11:45 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Het autobedrijf wacht wss gewoon tot iemand een keer zo gek is om het er voor betalen omdat hij zo ''speciaal'' is. Dit soort auto's zijn eigenlijk enkel waard wat een gek er voor geeft. Of onderdeel en schrootprijsheuveltje schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:43:
[...]
Zat ik net te bedenken eigenlijk.
Van buiten dan, van binnen vind ik het dan weer niks
en 6k voor een bijna 20 jaar oude megane
Das niet fout imho maar een serieuze snelle auto uit Japan. zoek maar eens op Under Suzuki of klik hier:
http://www.speedhunters.c...cation-under-suzukis-s15/
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Bij dit soort auto's is het inderdaad maar goed dat er zon spoiler op zit. Ik kan me ook niet voorstellen dat een dergelijke auto nog goed te rijden is op de openbare weg.Barreljan schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:18:
[...]
Das niet fout imho maar een serieuze snelle auto uit Japan. zoek maar eens op Under Suzuki of klik hier:
http://www.speedhunters.c...cation-under-suzukis-s15/
Dit vind ik nog altijd een van de bruutste voorbeelden van grote spoilers:Momentumlol schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:03:
[...]
Bij dit soort auto's is het inderdaad maar goed dat er zon spoiler op zit. Ik kan me ook niet voorstellen dat een dergelijke auto nog goed te rijden is op de openbare weg.

De Pikes Peak versie van Suzuki.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Is het ook niet, het is een EscudoThe Eagle schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:21:
Ga me niet vertellen dat dat ooit een Swift was
Een 2 liter V6 die bijna 1000pk naarbuiten poept, plus de weg de ze rijden, heb je die vleugel heel hard nodig
Deze heeft huidig record, Peugeot 208 van Red bull.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oke, niet fout, maar het had allicht allemaal wat genuanceerder gemogen. Naast die giga spoiler is de diffuser namelijk ook gigantisch. Er zijn genoeg productieauto's die ook retesnel gaan en toch een wat minder puntig uiterlijk hebbenBarreljan schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:18:
Pikes peak is een ander verhaal natuurlijk. Met een lage snelheid heb je veel meer oppervlak nodig voor dezelfde downforce.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Verwijderd
Ik kijk die show echt voor de vette bakken en het beetje techniek dat er langs komt, maar het meest nog om de bizarre soort humor en fratsen die die knakkers uithalen.
WAAAAOOOOOOW!!!!
g[ Voor 21% gewijzigd door max op 22-09-2014 00:28 ]
En in het weekend kun je voorop 3 kratjes pils vervoeren, nondeju wat een grote lip.SinergyX schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:40:
[...]
Is het ook niet, het is een Escudo(ok dan nog lijkt hij nergens op die auto, maargoed
).
Een 2 liter V6 die bijna 1000pk naarbuiten poept, plus de weg de ze rijden, heb je die vleugel heel hard nodig
Deze heeft huidig record, Peugeot 208 van Red bull.
[afbeelding]
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Misschien niet fout, wel slordig. Ja, ik weet hoe moeilijk het is om die koolstofvezel netjes recht te leggen, maar als je dan toch per se wil laten zien dat dat spul erin zit mag je wel iets beter je best doen.
Verwijderd
De bakker gaan vertellen hoe die zijn brood moet maken omdat je wel eens danerolles gekocht hebt
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 12:50 ]
En daarbij: verf = gewicht. Heb je zo je best gedaan de auto zo licht te maken en dan haal je het voordeel weer weg door er een zooi laklagen op te kwakken.
Waar ik allang blij om ben is dat het een programma is zonder gekibbel zoals American Chopper/Hot Rod. Scripted of niet, ik ergerde me er mateloos aan. Ik vond het totaal onnodig en kon het missen als kiespijn. Deadlines (echt of niet) maken voor mij een programma echt niet spannender.max schreef op maandag 22 september 2014 @ 00:26:
Keyword: tv
Ik kijk die show echt voor de vette bakken en het beetje techniek dat er langs komt, maar het meest nog om de bizarre soort humor en fratsen die die knakkers uithalen.
WAAAAOOOOOOW!!!!
[afbeelding]g
[ Voor 10% gewijzigd door McBoom op 22-09-2014 12:52 ]
Ik heb heel wat meer kilo's koolstofvezel door mijn handen laten gaan dan wat er in die auto zit, daar kun je zeker van zijn.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:43:
De bakker gaan vertellen hoe die zijn brood moet maken omdat je wel eens danerolles gekocht hebt
Het punt is dat het er gewoon van alle kanten uitziet alsof er maar gewoon wat koolstofvezel ingeflikkerd is. Black metal design.
Je kunt op zijn minst een gelcoat gebruiken, hoeft een geen polyurethaanlak te zijn ofzo.McBoom schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:51:
En daarbij: verf = gewicht. Heb je zo je best gedaan de auto zo licht te maken en dan haal je het voordeel weer weg door er een zooi laklagen op te kwakken.
[ Voor 27% gewijzigd door ktf op 22-09-2014 14:12 ]
Eigenlijk niet, je hebt een stuk dikker vleugelprofiel nodig NACA25 vs NACA10 bijv.ktf schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:51:
Pikes peak is een ander verhaal natuurlijk. Met een lage snelheid heb je veel meer oppervlak nodig voor dezelfde downforce.
Als je vleugelprofiel even lang moet zijn, tsja, dan wordt ie ook een stuk dikker, waardoor het nog meer uit balans lijkt.
Of je creeert dat zelfde effect door de cut-in angle (fors) te vergroten.
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Kost het nou zoveel moeite om de auto gewoon geheel af te maken?
Het enige positieve aan de auto vind ik de kleurAan de auto nog wat kleine dingen gedaan worden.
Onder andere:
- Kentekenplaten moeten gemonteerd worden
- Achter de kentekenplaat verlichting aansluiten
- Ruit en deurpaneel gemonteerd worden aan de bestuurderskant
- Motorkapslot gemonteerd worden
Ect ect
Alle onderdelen zijn aanwezig, alleen moet nog gemonteerd worden.
-
Verwijderd
Als je dat soort bijdehante quotes gebruikt is het wel handig om een klein inzicht te hebben in waar je het over hebt. De manier van vlechten e.d. maakt een gigantisch verschil in gewicht en vooral sterkte. Als het gewoon netjes gedaan was was het OF sterker geweest, OF lichter (want had met minder even sterk geweest)Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:43:
ja of het boeit ze gewoon geen kloot hoe dat spul zit. En ik denk dat ze het er niet om te doen is om het te laten zien maar dat verf erop simpelweg geen meerwaarde heeft. Dat ding is vast gemaakt om hard te gaan en niet om mooi te lijken.
Ik moet zeggen dat ik de neus ook wel aardig geslaagd vind... De achterkant had een heel stuk subtieler gekund.Edd schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:06:
[...]
Kost het nou zoveel moeite om de auto gewoon geheel af te maken?
[...]
Het enige positieve aan de auto vind ik de kleur

en
Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.
Haha, geniaalGoldenSample schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 04:15:
Het lijkt wel een combinatie tussen:
[...]
Nou, doe mij toch maar een standaard sportbumper of een aangepaste standaard sportbumper.McBoom schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:48:
[...]
Ik moet zeggen dat ik de neus ook wel aardig geslaagd vind... De achterkant had een heel stuk subtieler gekund.
Hoe moeilijk kan het zijn voor Marktplaats om advertenties gewoon te trashen als er "verkeerd in goede staat" in voorkomt?
Nederlands is makkelijker als je denkt
There is no replacement for displacement!
Don't bite the hand that feeds you. Marktplaats zal genoeg aan dit soort gasten verdienen.SeatRider schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:28:
Hoe moeilijk kan het zijn voor Marktplaats om advertenties gewoon te trashen als er "verkeerd in goede staat" in voorkomt?
Wel de moeite genomen het kenteken weg te poetsen, niet de moeite genomen om fatsoenlijke foto's te maken. Die lens flare is typerend voor de allersimpelste camera's in mobieltjes, typisch die waas over zulke foto's. Iets met prioriteiten stellen enzo.Tomatoman schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:10:
Het kenteken is niet alleen weggelaten in de advertentie, maar ook op de foto's weggepoetst
Wel jammer dat er dan alsnog een onderdeel mist....Tomatoman schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:10:
Het kenteken is niet alleen weggelaten in de advertentie, maar ook op de foto's weggepoetst. Komt lekker vertrouwenwekkend over. Dar staat tegenover dat je er een pakket tweedehands onderdelen bij krijgt. Helaas staat er noet bij of je die onderdelen ook nog moet monteren.
[afbeelding]
Of zou dat portier/raamstijl-rubber ergens in één van die doosjes weggemoffeld zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 28-09-2014 17:11 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Zelfs de beugel voor de ski-drager aan de achterzijde is al gemonteerd door de verkoper
[ Voor 49% gewijzigd door Will_M op 28-09-2014 18:02 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Deze auto is ideaal voor het ophalen van spullen bij de Ikea denk ik. Alles kan zo op t dak, de vleugel ondersteunt het en het is geen enkel probleem als er wat krassen op komen. Hij is namelijk toch al oerlelijk. En..... is zelfs al in de goede kleur gespoten.wimmel_1 schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:57:
Dat zie jij verkeerd, die auto is gewoon al klaar gemaakt voor de wintersport. I-de-aal voor zo'n tripje
[afbeelding]
Zelfs de beugel voor de ski-drager aan de achterzijde is al gemonteerd door de verkoper
[ Voor 3% gewijzigd door Momentumlol op 29-09-2014 01:37 ]
En vergeet de geïntegreerde sneeuwschuiver in de voorbumper niet. En de sneeuwsmeltinstallatie achterop,voor als je achteruit moet, maar ingesneeuwd bent.wimmel_1 schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:57:
Dat zie jij verkeerd, die auto is gewoon al klaar gemaakt voor de wintersport. I-de-aal voor zo'n tripje
[afbeelding]
Overigens vind ik het persoonlijk nog niet eens zo'n heel erg mislukte uitvoering. Het is mijn smaak niet, maar het lijkt allemaal wel redelijk te kloppen en af te zijn
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Nee die onderdelen zijn al gemonteerd want op die ene foto zie je ookal dat het spruitstuk gemonteerd is.'Tomatoman schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:10:
Het kenteken is niet alleen weggelaten in de advertentie, maar ook op de foto's weggepoetst. Komt lekker vertrouwenwekkend over. Dar staat tegenover dat je er een pakket tweedehands onderdelen bij krijgt. Helaas staat er noet bij of je die onderdelen ook nog moet monteren.
[afbeelding]
edit: alles wat met DUB te maken heeft is ook foute tuning
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2014 14:30 ]
Dan een Ferarri F40 boodschappenauto, oftewel een Suzuki SC 100GX

Haha, die is dan wel gewoon weer vetTomatoman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:23:
Is dat een bewerkte foto of is er werkelijk iemand die met die blokken aluminium onder zijn auto rondrijdt?
[afbeelding]
[afbeelding]
Vaak bu'j te bang!
Haha, die lijkt op LEGO Ferrari's die ik altijd maakteTomatoman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:23:
Is dat een bewerkte foto of is er werkelijk iemand die met die blokken aluminium onder zijn auto rondrijdt?
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie vraagprijs ook, voor een niet mishandeld model van de zelfde leeftijd vragen ze een kwart.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:58:
http://ww3.autoscout24.nl/classified/259622314
Check die booskijkers dan ....
Van de bumpers en sideskirts moet je houden, in ieder geval passen ze wel bij elkaar. Rest van het interieur is imho ook niet extreem over the top gedaan zoals je wel eens ziet.
Vind het wel meevallen...
BThGvNeOA

en houd je met je linkerhand het stuur op 3 uur vast
en draag je zo'n petje

en vind je dit een geweldige auto
[ Voor 12% gewijzigd door Tomatoman op 01-10-2014 21:44 ]
Ik heb overigens wel meer mensen gezien waarbij de stoelen op standje ligstand staan. Dat rijdt echt voor geen meter.
http://www.pistonheads.co...tine-and-original/2857232Rhannie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:26:
De bumpers en sideskirts van die blauwe CRX passen totaal niet bij de rest van de auto. Daar is gewoon zonder na te denken zo'n 13 in een dozijn tupperware set opgezet.
Ik heb overigens wel meer mensen gezien waarbij de stoelen op standje ligstand staan. Dat rijdt echt voor geen meter.
Zo moet je CRX zijn!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dit topic is gesloten.
![]()
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.