Waarschijnlijk wel de lelijkste auto ooit voor 10 miljoen geveilddude88 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:02:
Met 10 miljoen duurste ooit?
Stationwagon, kon er nog achterin slapen, best chillToolkiT schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:57:
Had je een ute of een sedan?
Waar in toadland woonde je?
Ute wilde ik wel (om echt Aussie te zijn), maar kon ik niet echt vinden, plus ute's zijn ook doorgaans duurder omdat de tradies ze graag hebben/gebruiken.
Ik zat met name in/rond Emerald (Rockhampton, 3u landinwaards).
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ah een echte backpackerwagon dusDropjesLover schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:02:
[...]
Stationwagon, kon er nog achterin slapen, best chill![]()
Ute wilde ik wel (om echt Aussie te zijn), maar kon ik niet echt vinden, plus ute's zijn ook doorgaans duurder omdat de tradies ze graag hebben/gebruiken.
Ik zat met name in/rond Emerald (Rockhampton, 3u landinwaards).
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik heb vandaag een echt lelijk iets gezien en ik heb er zo een spijt van dat ik geen foto genomen heb.
Ik stond in de file in een woonbuurt, ik zag een Golf staan en op het eerste gezicht had deze hele grote velgen (20 inch ofzo), van die velgen zo groot dat er slechts een beetje rubber rond de velg is.
Toen kwamen we dichterbij en zag ik dat het normale velgen/banden waren maar dat de eigenaar er kunststof wieldoppen ofzo opgezet had waardoor het van een afstand uitzag alsof hij er 20 inch velgen op had zitten.
Ik stond in de file in een woonbuurt, ik zag een Golf staan en op het eerste gezicht had deze hele grote velgen (20 inch ofzo), van die velgen zo groot dat er slechts een beetje rubber rond de velg is.
Toen kwamen we dichterbij en zag ik dat het normale velgen/banden waren maar dat de eigenaar er kunststof wieldoppen ofzo opgezet had waardoor het van een afstand uitzag alsof hij er 20 inch velgen op had zitten.
Oversized wieldoppen. Zoals dit: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37329 ?Deadsy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:05:
Ik heb vandaag een echt lelijk iets gezien en ik heb er zo een spijt van dat ik geen foto genomen heb.
Punctuality is the politeness of kings
* Gutteguttegut vind het eigenlijk best grappig
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Het is wel een beetje treurig gutteguttegut... beetje wel...Gutteguttegut schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:45:
[afbeelding]
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Precies dat.dreamscape schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:21:
[...]
Oversized wieldoppen. Zoals dit: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37329 ?
Van een afstand lijkt het echt maar als je het van dichtbij ziet dan zie je direct dat het geen echte velgen zijn en moet je gewoon lachen.
Wel een mooi stukje creativiteit, ik was er niet op gekomen!Deadsy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:56:
[...]
Precies dat.
Van een afstand lijkt het echt maar als je het van dichtbij ziet dan zie je direct dat het geen echte velgen zijn en moet je gewoon lachen.
Maar dat geld natuurlijk voor een groot aantal van de hier geposte auto's
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Dit wonder stond gisteren bij ons voor de deur:

Inclusief knalroze remschijven en foute-tekst-sticker. Mijn god wat een lelijk hok.

Inclusief knalroze remschijven en foute-tekst-sticker. Mijn god wat een lelijk hok.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En dan maar hopen dat Koos Spee het niet ziet. Ik kan me niet voorstellen dat die zijramen meer dan 50procent lichtdoorlatendheid hebben. Eerder de helft daarvanAngeloonie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:49:
[afbeelding]
Ach hij gaat best naar vorendude88 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:00:
Onderschat het vermogen niet van de 75 Pk sterke 1.6!
Wou nog zeggen dat het misschien de 100pk variant is maar dan had er in de stootstrip een plaatje van de Sport gezeten.dude88 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:00:
Onderschat het vermogen niet van de 75 Pk sterke 1.6!
Rij zelf wel de sport en zonder al die tupperware wil het best nog wel naar voren hoor
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Tuurlijk dat komt goed met hard duwen, daarom zit er ook zo'n winkelwagen ding achterop
RDW zegt 55 KW, dus 75 pk uitvoeringL1nt schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:21:
[...]
Wou nog zeggen dat het misschien de 100pk variant is maar dan had er in de stootstrip een plaatje van de Sport gezeten.
Rij zelf wel de sport en zonder al die tupperware wil het best nog wel naar voren hoor
Een 1.6 16v met 100 Pk dat scheelt natuurlijk, je heb 33% meer vermogen
[ Voor 94% gewijzigd door dude88 op 22-08-2014 11:24 ]
LOL die kan ik wel onder mijn campertje gooienGutteguttegut schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:45:
[afbeelding]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Wat staat er precies op de sticker dan?Angeloonie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:49:
[afbeelding]
.... ....dream?
Living the 75pk dream
Booskijkers blijf ik toch wel de meest foute tuning vinden. Het ziet er niet uit, het voegt niks toe en als je ze wil verwijderen, blijft er een lelijke plakrand op je lampen zitten. Booskijkers op achterlichten zijn helemaal een dieptepunt.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Momentumlol schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:09:
Living the 75pk dream
Waarom al dat geld verklussen aan een citroen saxo... een saxo is een van a naar b auto, ook als je er allemaal rare shit op monteert.Rhannie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:20:
Booskijkers blijf ik toch wel de meest foute tuning vinden. Het ziet er niet uit, het voegt niks toe en als je ze wil verwijderen, blijft er een lelijke plakrand op je lampen zitten. Booskijkers op achterlichten zijn helemaal een dieptepunt.![]()
[afbeelding]
Als je autoliefhebber bent en je wilt een leuke auto en iets wat niet enkel voor van a naar b is, koop dan gewoon geen saxo, maar iets wat leuk is zonder al die poespas.
Niks anders kunnen betalen en toch willen kunnen opscheppen in je "pinda-IQ" vriendengroep.Momentumlol schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:25:
[...]
Waarom al dat geld verklussen aan een citroen saxo... een saxo is een van a naar b auto, ook als je er allemaal rare shit op monteert.
Als je autoliefhebber bent en je wilt een leuke auto en iets wat niet enkel voor van a naar b is, koop dan gewoon geen saxo, maar iets wat leuk is zonder al die poespas.
Nou, een Saxo VTS is toch best een leuk scheur-ijzer hoor.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
"Realize every dream"Daniel36 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:09:
[...]
Wat staat er precies op de sticker dan?
.... ....dream?
Scheef opgeplakt en alles ook.
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 22-08-2014 13:58 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Een astra is wel echt een droom inderdaad.Angeloonie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:57:
[...]
"Realize every dream"
Scheef opgeplakt en alles ook.
Verwijderd
I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those thirty seconds or less, my 75 horsepower is free.Momentumlol schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:09:
Living the 75pk dream
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 14:18 ]
The Astra And The Furious met Bart BenzineVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:17:
[...]
I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those thirty seconds or less, my 75 horsepower is free.
Momentumlol schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:40:
[...]
The Astra And The Furious met Bart Benzine
Aww en wilde juist nog booskijkers op me auto zetten.Rhannie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:20:
Booskijkers blijf ik toch wel de meest foute tuning vinden. Het ziet er niet uit, het voegt niks toe en als je ze wil verwijderen, blijft er een lelijke plakrand op je lampen zitten. Booskijkers op achterlichten zijn helemaal een dieptepunt.

Veel vinden het hier thuis horen, maar ik vind het een errrggggg dikke Accord
De Nederbelg !
Dik als in mooi of dik als in verpest? Ik kan niet zeggen dat ik het een mooie auto vind.Jellabie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:31:
[afbeelding]
Veel vinden het hier thuis horen, maar ik vind het een errrggggg dikke Accord
Verwijderd
Ik vind het zo lelijk als je achter meer camber hebt dan voor, dat verpest echt alle rijkwaliteiten van de auto.
Ik vind het standaard al een hok eigenlijkMomentumlol schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:33:
[...]
Dik als in mooi of dik als in verpest? Ik kan niet zeggen dat ik het een mooie auto vind.
Mooi accord is niet lelijk
Fotosoep, maar deze vind ik bv erg mooi.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die is inderdaad wel erg netjesSinergyX schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:26:
Mooi accord is niet lelijk![]()
[afbeelding]
Niet te vergeten Tinus Tussengas en Sjaak Trekhaak!Momentumlol schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:40:
[...]
The Astra And The Furious met Bart Benzine
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Eddy Elektrocel, Harry Hybride & Karel Kerosine dan?!null schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:42:
[...]
Niet te vergeten Tinus Tussengas en Sjaak Trekhaak!
[ Voor 9% gewijzigd door Momentumlol op 22-08-2014 18:58 ]
Die ziet er al beter uit dan die andereSinergyX schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:26:
Mooi accord is niet lelijk![]()
[afbeelding]
Die soep vind ik dan weer enorm lelijk, arme TSX/Accord!
De Nederbelg !
100pk in die auto is nog steeds om te jankenL1nt schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:21:
[...]
Wou nog zeggen dat het misschien de 100pk variant is maar dan had er in de stootstrip een plaatje van de Sport gezeten.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Ik kan met niet voorstellen dat een Astra met 100pk hem onder de 10 seconden naar de 100 trekt. En daar kan ik inderdaad uit concluderen dat het om te janken is.warhamstr schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:42:
[...]
100pk in die auto is nog steeds om te janken
[ Voor 11% gewijzigd door Momentumlol op 23-08-2014 17:56 ]
Een Astra OPC (Standaard 3 deurs GTC model) is anders bést wel leuk om te zien én motorisch goed te tunen
[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 23-08-2014 18:24 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
De nieuwe GTC vind ik ook wel een mooie autowimmel_1 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:21:
[...]
Een Astra OPC (Standaard 3 deurs GTC model) is anders bést wel leuk om te zien én motorisch goed te tunen
Toyota modelletje (US) in de zelfde klasse (en niet leverbaar in de EU): http://www.scion.com/cars/FR-S2014/Momentumlol schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:26:
[...]
De nieuwe GTC vind ik ook wel een mooie auto
Dat is toch de join met Subaru BRZ? (en nog een merk dacht ik).
edit, natuurlijk, de Toyota 86
Gebruikt een Subaru based motor, dus zal het wel goed doen
edit, natuurlijk, de Toyota 86
[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 23-08-2014 18:59 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het doet me altijd zeer als ik de NL prijzen zie t.o.v.van de VS. Waar je voor 20000 euro een nieuwe sportwagen hebt die hier 40000 kost of nog meer..
gekte
gekte
Voor en nadelen. Daar tegenover heb je weer andere nadelen in de VS.Momentumlol schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:05:
Het doet me altijd zeer als ik de NL prijzen zie t.o.v.van de VS. Waar je voor 20000 euro een nieuwe sportwagen hebt die hier 40000 kost of nog meer..
gekte
Die 2 Accords vind ik wel goed uitzien behalve dan de velgen bij de eerste.
meneer heeft een RS4RobKJ schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:27:
[...]
Zegt meneer met een A3 en fake velgen eronder
Meneer staat bekend om z'n brakke sjonnie bakken
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Momentumlol schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:05:
gekte
offtopic:
Is ook iets waar ik me soms ook aan erger. Auto prijzen in NL zijn bizar hoog, ook voor de beetje middenklassers betaal je in NL zo al gauw 5000 tot 10000 euro meer dan bijv in België of Duitsland.
Ik vind bepaalde Nissans van het duurdere kaliber erg mooi, 370Z of GTR. In NL betaal je er doodleuk ~70.000 euro (370Z) of 140.000 euro (GTR), terwijl 15 a 20KM verderop diezelfde auto ~40.000 euro (370Z) of ~80.000 euro (GTR) kost. Hier heb je nog niet eens het basis model voor de prijs waar je in Duitsland al een Nismo model (duurste) voor hebt....
Nu zijn die auto's wel ruim buiten budget en ook daar duur, maar als je kijkt naar andere auto's, bedoel, 5000 euro meer of minder is veel geld. Vind men het soms raar dat nieuwe auto verkoop het niet goed doet in NL.... Hoor het Rutte nog zo zeggen "Koop gewoon die auto" ...yeah right, laat NL eens een keer afstappen van die absurd hoge BPM en dergelijke, zal de economie veel goed doen.
Is ook iets waar ik me soms ook aan erger. Auto prijzen in NL zijn bizar hoog, ook voor de beetje middenklassers betaal je in NL zo al gauw 5000 tot 10000 euro meer dan bijv in België of Duitsland.
Ik vind bepaalde Nissans van het duurdere kaliber erg mooi, 370Z of GTR. In NL betaal je er doodleuk ~70.000 euro (370Z) of 140.000 euro (GTR), terwijl 15 a 20KM verderop diezelfde auto ~40.000 euro (370Z) of ~80.000 euro (GTR) kost. Hier heb je nog niet eens het basis model voor de prijs waar je in Duitsland al een Nismo model (duurste) voor hebt....
Nu zijn die auto's wel ruim buiten budget en ook daar duur, maar als je kijkt naar andere auto's, bedoel, 5000 euro meer of minder is veel geld. Vind men het soms raar dat nieuwe auto verkoop het niet goed doet in NL.... Hoor het Rutte nog zo zeggen "Koop gewoon die auto" ...yeah right, laat NL eens een keer afstappen van die absurd hoge BPM en dergelijke, zal de economie veel goed doen.
Sorry kon het niet laten
Na een sjonnie VR6 en A3 met fake Audi velgen ja
Dat dusmystic schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:06:
Meneer staat bekend om z'n brakke sjonnie bakken
Ja, hij is tenminste nu wel opgegroeid en niet blijven hangen in de sjonnie bakken. Zo kunnen jullie het ook zien
, hij heeft nu wel een RS4 en dat is echt een serieus mooie bak! Jongens als ze jong zijn maken wel eens wat foutjes
Dat valt nog mee, in de US heb je voor 20k een camaro, hier betaal je meer dan 100k voor een minder model...Momentumlol schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:05:
gekte
En over het verschil met Duitsland, we hebben vrij verkeer van goederen en whatnot in de EU, maar zodra het over flinke bedragen gaat (auto's dus, ziekelijke BPM) lapt Nederland die regels fijn aan zn laars. Eén criminele bende is t.
En als je denkt slim te zijn door de auto lekker op Duits kenteken te houden, dan ben je een belastingontduikende crimineel?
Is inderdaad verboden. Tenzij je ook (of alleen, dno) in Duitsland ingeschreven staat.
Is zelfs verboden als je even een ritje maakt in je vriends/familie auto op DE (of welk ander land) kenteken.
Is zelfs verboden als je even een ritje maakt in je vriends/familie auto op DE (of welk ander land) kenteken.
Verwijderd
Niet helemaal waar. Je moet aannemelijk kunnen maken dat het tijdelijk/eenmalig is. Zo werd ik eens aangehouden in een duitse auto en wilde ze hetzelfde geintje uithalen, maar mijn eigen auto reed in duitsland rond omdat mijn kennis moest verhuizen en een grotere auto met trekhaak nodig had.NeutraleTeun schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:07:
Is inderdaad verboden. Tenzij je ook (of alleen, dno) in Duitsland ingeschreven staat.
Ik kon toen (uiteraard) hard maken dat ik in nederland gewoon wegenbelasting betaalde (auto op naam) en dat het eenmalig was en toen is de zaak geseponeerd..
Naja, laat ik het zo zeggen: Je bent strafbaar.
Boete/vervolging of niet ligt aan de diender en OvJ op dat moment.
Kunnen er weer plaatjes komen van foute danwel goed getunede auto's? Dat is volgens mij de aard van dit topic namelijk
Bij deze dan 

Interesse? Hij staat te koop op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m841305109
En nee, hij is niet van mij

Interesse? Hij staat te koop op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m841305109
-
offtopic:
Ahum, afgelopen 13 reacties van jou (wou niet nog verder terugbladeren) waren enkel tekstreacties.
Als je zo nodig foto's wilt zien (ook al is dat de essentie van dit topic) begin er zelf eens mee?
Ahum, afgelopen 13 reacties van jou (wou niet nog verder terugbladeren) waren enkel tekstreacties.
Als je zo nodig foto's wilt zien (ook al is dat de essentie van dit topic) begin er zelf eens mee?
Waah € 6750.- !!!Edd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:58:
Bij deze dan

[img]http://img1.ak.crunchyroll.com/i/spire4/01b29bac539bd961b3235d684172c7eb1249801006_full.jpg[img]

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Haha waarom zou je gaan faken met zo'n 350Z en een supercharger intake? Dat is eerder downtunen
Wat zonde.
En dan is die 350z ook nog eens rijdend te bewonderen
Al blijkbaar 6 jaar dat hij zo rondrijd.. Zonde!
Al blijkbaar 6 jaar dat hij zo rondrijd.. Zonde!
-
Zeker zonde van de 350z. Dit kan je de auto gewoon niet aandoen
Hier een aantal afleveringen van "Ricers, Fails, and Women Drivers"
Basically zijn het gewoon een stel jongens die filmen wat voor raar getunede barrels er allemaal op de amerikaanse highway rijden
Al moet ik zeggen dat er met sommige auto's weinig mis is, en het meer een kwestie van smaak is
Bijsluiter: de heren rijden zelf een Mustang, en voelen zich daarom nogal stoer..
YouTube: Ricers, Fails, and Women Drivers EP.2!
YouTube: Ricers, Fails, and Women Drivers EP.3!
YouTube: Ricers, Fails, and Women Drivers EP.4!
YouTube: Ricers, Fails, And Women Drivers EP.5! (Monstertruck Sedan incoming
)
Basically zijn het gewoon een stel jongens die filmen wat voor raar getunede barrels er allemaal op de amerikaanse highway rijden
YouTube: Ricers, Fails, and Women Drivers EP.2!
YouTube: Ricers, Fails, and Women Drivers EP.3!
YouTube: Ricers, Fails, and Women Drivers EP.4!
YouTube: Ricers, Fails, And Women Drivers EP.5! (Monstertruck Sedan incoming
[ Voor 41% gewijzigd door Momentumlol op 25-08-2014 17:57 ]
Zoals de advertentie zegt zeer apart ja, maar dan wel in de trant van "my mommy says I'm special".Edd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:58:
Bij deze dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Arme arme 350Z
Hoe kan iemand nou zo'n mooie auto zo gigantisch verkloten?
Hoe kan iemand nou zo'n mooie auto zo gigantisch verkloten?
Zoals Intelligo zegt is het niet strafbaar zolang het eenmalig is. Ik denk dat als je in Nederland nog een andere auto op je naam hebt staan (en daar dus belasting over betaald) dan doen ze totaal niet moeilijk.NeutraleTeun schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:44:
Naja, laat ik het zo zeggen: Je bent strafbaar.
De regel is geloof ik dat het strafbaar is wanneer jij in Nederland woonachtig bent en je hoofd vervoersmiddel een Duits kenteken heeft.
Probleem is dat er geen bal aan gedaan word. Ik woon aan de grens en ik zou een hele lijst van Duitsers kunnen maken welke in Nederland wonen en continu rondrijden in een Duitse auto en hun kilometers voor 90% in Nederland maken. De auto is dan op naam van een familielid welke nog in Duitsland woont.
Betreffende de laatste paar auto's
Ik denk dat de eigenaren totaal andere dingen zien dan wij. De minder mooie dingen zien ze niet en dan zien ze nog heel veel dingen die er helemaal niet opzitten.
Haha, nog zo'n purrand er om heen ook. Zicht naar voren moet dan ook echt bedroevend zijn.
Lijkt meer op stukjes PVC-buis
Vraag me af wat hij dáármee probeerde te bereiken
Volgens mij is het gewoon een opblaasbootje, dat zijn luchtinlaat boven water blijft als iemand dat gedrocht t water in kiepert.Krentenbol schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:02:
Lijkt meer op stukjes PVC-buisVraag me af wat hij dáármee probeerde te bereiken
Dit lijkt me wel wat voor de eigenaren van het merendeel van de voertuigen welke hier gepost wordt.
[ Voor 46% gewijzigd door Will_M op 27-08-2014 22:18 ]
"Wow Many rice Very fail."dude88 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 07:39:
De uitkomt zal altijd hetzelfde zijn:
You are an idiot!
Ik vind dat plaatje eigenlijk meer fail dan die auto. Als je zo'n plaatje maakt, maak er dan een van een auto waar niks boeiends mee gebeurd is en niet een waar een dikke turbo ingezet is.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Verwijderd
wow, wat een foeilelijke rommel op de laatste pagina alleen al, dit topic ga ik vanavond eensch van voor tot achter doorklikken
Zou fout, dat ie bijna grappig is.

Nekschot, per direct

F&F Skyline genuine replica

Dit was ooit een 3000GT

maar nu een Ferrari/GTR wannabe

Nekschot, per direct

Dit was ooit een 3000GT

Die 1e fout?
Zowat volledig carbon? Helemaal gestript.. slicks, voor en achter downforce.
Denk niet dat dit van een tunersjonnie om de hoek is.
Zowat volledig carbon? Helemaal gestript.. slicks, voor en achter downforce.
Denk niet dat dit van een tunersjonnie om de hoek is.
Die Fakerrari is wel echt heel slecht. Boeit me nog niet zo zeer dat je het ergens op wilt laten lijken, maar de logo's er dan ook opzetten ben je wel echt een trieste zak hooi.SinergyX schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:11:
Zou fout, dat ie bijna grappig is.
[afbeelding]
Nekschot, per direct
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was ooit een 3000GT
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind die witte Subaru stiekem nog best vet
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Die carbon Z600 is toch weinig mis mee hoor! Toch wel gebouwd om serieus snel mee te rijden
http://vimeo.com/21950383
http://www.streetfire.net...-w1300-hyabusa_142136.htm
http://vimeo.com/21950383
http://www.streetfire.net...-w1300-hyabusa_142136.htm
Kan er wel om lache die F&F Skyline 'replica' en de Fakerrari, gewoon zóóó fout dat het gewoon grappig is.
En zo hoort het ook eigenlijk, als je een foute tuning doet, doe het dan ook goed fout
(sommige zijn fout en gruwelijk lelijk, dat je er zelfs niet om lachen zo triest, de bovenstaande autos zijn fout op een leuke manier vind ik)
En zo hoort het ook eigenlijk, als je een foute tuning doet, doe het dan ook goed fout
(sommige zijn fout en gruwelijk lelijk, dat je er zelfs niet om lachen zo triest, de bovenstaande autos zijn fout op een leuke manier vind ik)
Daar ben ik niet een stiekem over. Leuke gezinsautoTouchdomex schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:27:
Ik vind die witte Subaru stiekem nog best vet
The ramblings of an idiot
Ik zie hier soms auto's voorbij komen die stiekem toch wel strak zijn. Deze Audi RS4 bijvoorbeeld:

Rijdt menig auto het snot voor de ogen, verlaagd, andere velgen en een aanhanger waarvan ik inderdaad afvraag of het zo functioneel is, maar fout kan ik het niet noemen. Geen rare tierelantijn of iets.
Of deze Impreza:

Super netjes gepoetst en strak op de 2 tone lak, verlaging en velgen na lijkt hij origineel. Met andere velgen en de buikschuifmodus uitgeschakeld mag die best bij mij op de oprit!
Wat ik mij afvraag; post je het omdat het niet origineel is, dus dat je het daardoor per definitie als fout bestempeld? Ik vraag mij af of er dan ook auto's bestaan die optisch aangepast zijn, maar niet door de poster als fout bestempeld worden.

Rijdt menig auto het snot voor de ogen, verlaagd, andere velgen en een aanhanger waarvan ik inderdaad afvraag of het zo functioneel is, maar fout kan ik het niet noemen. Geen rare tierelantijn of iets.
Of deze Impreza:

Super netjes gepoetst en strak op de 2 tone lak, verlaging en velgen na lijkt hij origineel. Met andere velgen en de buikschuifmodus uitgeschakeld mag die best bij mij op de oprit!
Wat ik mij afvraag; post je het omdat het niet origineel is, dus dat je het daardoor per definitie als fout bestempeld? Ik vraag mij af of er dan ook auto's bestaan die optisch aangepast zijn, maar niet door de poster als fout bestempeld worden.
Kom op zeg, die camber alleen al is reden genoeg om het fout te noemen. Het is spuuglelijk en heeft geen enkel praktisch nut. Het zit gewoon op deze manier schots en scheef in de wielkast 'gepropt'. Of die luchthapper, heel erg nodig hoor.Bas. schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 01:15:
Probleem is, als je de logo's eraf haalt en hem niet rood spuit lijkt het in de verste verte niet eens op wat voor Ferrari dan ookmark-k schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:26:
Die Fakerrari is wel echt heel slecht. Boeit me nog niet zo zeer dat je het ergens op wilt laten lijken, maar de logo's er dan ook opzetten ben je wel echt een trieste zak hooi.
Lol, geen verstand van Subaru blijkbaar, luchthapper is 100% origineel, net als de 2-tone lak. Aan de reacties te zien, gok ik lease-wieldoppenrijder....
---RAWE CEEK!!!---
Hij heeft in ieder geval wel het besef dat de auto niet zo snel is als een echte Ferrari, dus het stoere steigerende paard is op zijn stuur gewoon een 'paardje in galop' gewordenktf schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:11:
Probleem is, als je de logo's eraf haalt en hem niet rood spuit lijkt het in de verste verte niet eens op wat voor Ferrari dan ook
Maar het kan natuurlijk altijd erger. Koop een goedkope Halfords-wieldop en plak er een sticker op:
"Voor de Ferrari verzamelaar"
http://link.marktplaats.nl/m840589859
[ Voor 4% gewijzigd door dreamscape op 29-08-2014 09:39 ]
Punctuality is the politeness of kings
Wat een onzin. De happer is standaard, de 2 tone lak is prima, maar die wielen zijn gewoon achterlijk. Dit valt wat mij betreft in het kopje foute tuning, omdat net als al die rare spoilers, rare hood scoops en weet ik veel wat totaal nutteloos is buiten een beetje showen met de buitenkant. De auto rijdt zo als een dwijl. Stel dat hij luchtvering heeft en nog omhoog komt, dan staan de wielen wel recht maar steken ze een halve meter buiten de auto. En begin niet over dat camber positief is voor driften/grip in de bochten of weet ik veel wat voor een smoes, mensen die dat zeggen hebben nog nooit serieus naar een wielophanging gekeken.NoFearCreations schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:32:
... Aan de reacties te zien, gok ik lease-wieldoppenrijder....
Oh en ik rijd een 206 met mooie originele 15" lichtmetalen wielen, en niet geleased maar zelf met de spaarcentjes betaald voordat ik ook voor rotte vis uitgemaakt word.
Die impreza wagon, is op de iets te glimmende velgen na gewoon een nette bak. Ik zou hem wil willen hebben in ieder geval.
Gok dat je toch een keer onderzoek moet gaan doen. Zo ongeveer alle race auto's tot aan de F1 rijden met camber. Tuurlijk niet zo erg als bij de subaru maar het wordt wel gebruikt.ybastiaans schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:40:
[...]
Stel dat hij luchtvering heeft en nog omhoog komt, dan staan de wielen wel recht maar steken ze een halve meter buiten de auto. En begin niet over dat camber positief is voor driften/grip in de bochten of weet ik veel wat voor een smoes, mensen die dat zeggen hebben nog nooit serieus naar een wielophanging gekeken.
Heb zelf ook een lichte camber omdat mijn auto iets lager ligt dan standaard en anders het rubber nog wel eens contact wilde maken.
Tuurlijk wordt het gebruikt, maar niet zo extreem als die "tuners" doen. Dat is puur voor de looks, heeft niets meer met racen te maken.itsleon schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:51:
[...]
Gok dat je toch een keer onderzoek moet gaan doen. Zo ongeveer alle race auto's tot aan de F1 rijden met camber. Tuurlijk niet zo erg als bij de subaru maar het wordt wel gebruikt.
Heb zelf ook een lichte camber omdat mijn auto iets lager ligt dan standaard en anders het rubber nog wel eens contact wilde maken.
Fabrikanten stellen dat ook af voor een model, je zal het amper zien maar daar is wel over nagedacht.
Overigens snap ik het hebbe gehalte van die impreza helemaal niet.
Een Formule1 auto heeft niet eens zulke extreme camber, simpelweg omdat het niet nodig is. Als een F1 auto het niet nodig heeft als hij volgas door Eau Rouge blaast, waarom zou een gezinsauto het wel nodig hebben als hij met 30 door de rotonde sjeest?itsleon schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:51:
[...]
Zo ongeveer alle race auto's tot aan de F1 rijden met camber. Tuurlijk niet zo erg als bij de subaru maar het wordt wel gebruikt.
Camber is functioneel, klopt. Maar overdrijven = fout
Het zou werken als je een setje banden op de kop getikt hebt die aan een zijde versleten zijn, dan rijdt je ze gewoon verder af op de andere kantHakkow schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:10:
[...]
Een Formule1 auto heeft niet eens zulke extreme camber, simpelweg omdat het niet nodig is. Als een F1 auto het niet nodig heeft als hij volgas door Eau Rouge blaast, waarom zou een gezinsauto het wel nodig hebben als hij met 30 door de rotonde sjeest?
Camber is functioneel, klopt. Maar overdrijven = fout
Jongens, iedere auto heeft een camber van de fabriek af meegekregen, of het nou een F1 wagen is of je boodschappenwagentje. Alle auto's hebben camber.
Maar het lijkt me duidelijk dat dergelijk camber zoals op die Subaru alleen voor de show is, en alleen maar negatieve effecten heeft op je wegligging. Tja tenzij je ronde ballon bandjes hebt dan gaat het nog wel werken.
Doet me weer denken aan m'n Celica, standaard weinig camber maar als je hard de bocht in hing, dan kreeg je meer camber
(dubbele draagarmene enzo)
Maar het lijkt me duidelijk dat dergelijk camber zoals op die Subaru alleen voor de show is, en alleen maar negatieve effecten heeft op je wegligging. Tja tenzij je ronde ballon bandjes hebt dan gaat het nog wel werken.
Doet me weer denken aan m'n Celica, standaard weinig camber maar als je hard de bocht in hing, dan kreeg je meer camber
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.