Het foute tuning topic deeltje 27 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste
Acties:
  • 792.836 views

Onderwerpen

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-12 15:12
Op het Griekse eiland Karpathos zag ik deze 'mooie' auto langsgaan.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2h3n68m.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Jochemd13 op 08-08-2014 12:44 . Reden: Plaatje was horizontaal en nu verticaal. ]

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:12
AH geweldig, ik heb 2 weken geleden achter deze auto gereden, zat een compleet gezin in met redelijk oude vader volgensmij.
Man man man, heb het gaspedaal flink ingetrapt om daar zo snel mogelijk voorbij te rijden.
Die vleugel flapperde alle kanten op vanwege de extreme downforce die het te verduren kreeg met die extreme 1000 cc motor

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12 09:56
't Is wel een 1.3 hè... da's nog een stuk extremer dan je denkt!

Punctuality is the politeness of kings

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ergens vind ik die vleugel wel grappig. Maar ik vrees ervoor dat de eigenaar van de auto dat ding er niet voor de grap op heeft gezet... :'(

Als die vleugel erop is gezet door het bedrijf waar dat zwarte busje bij hoort, dan weet ik wel waar ik mijn auto nooit heen ga brengen. :X

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-12 14:19
vraag me af wat je bezielt als je zo een spoiler op zo een kleine wagen zet,10-12 jaar geleden kwam je dat type spoiler tegen op honda civic coupe's en e36 coupe's die dan nog een beetje assortie waren uitgebouwd in het fast and furious tijdperk...niks mis mee toen...maar dit ziet toch niet uit,sommige mensen denken,hoe meer rommel op de auto hoe beter!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:12

ThunderNet

Flits!

Dit is zoals het hoort (wmb):

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-12 12:58

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

ThunderNet schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:05:
[...]

[video]
Ik snap niet helemaal wat het nut is van die suspension...als je de auto uitzet zakt hij een paar cm...big whoop.

Of mis ik iets ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:52
Slammed_a4 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:00:
vraag me af wat je bezielt als je zo een spoiler op zo een kleine wagen zet,10-12 jaar geleden kwam je dat type spoiler tegen op honda civic coupe's en e36 coupe's die dan nog een beetje assortie waren uitgebouwd in het fast and furious tijdperk...niks mis mee toen...maar dit ziet toch niet uit,sommige mensen denken,hoe meer rommel op de auto hoe beter!
Zoals de bekende "Shogun" spoiler die te pas en onpas op zowat elke auto geschroefd werd 8)7

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:12

ThunderNet

Flits!

Mike2k schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:34:
[...]

Ik snap niet helemaal wat het nut is van die suspension...als je de auto uitzet zakt hij een paar cm...big whoop.

Of mis ik iets ?
Het grote nut, is dat je de looks kunt hebben van een hele lage auto, zonder dat je nergens meer kunt rijden zonder je bumpers aan gort te schuren.

:P Daarnaast, probeer maar eens een wielklem om zo'n lage velg te krijgen.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Het is ook allebei gewoon airride, dus ik snap niet waarom die witte Audi "beter" zou zijn.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-12 14:19
NeutraleTeun schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:43:
[...]

Zoals de bekende "Shogun" spoiler die te pas en onpas op zowat elke auto geschroefd werd 8)7
zwijg me ervan :D

dat samen met de bekende ''alu'' wing die je op menig auto tegenkwam...

uiteindelijk waren ze alleen maar goed om als toog of wasrek te fungeren!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:31
Jochemd13 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:11:
Op het Griekse eiland Karpathos zag ik deze 'mooie' auto langsgaan.

[afbeelding]
Wat is hier mis mee?

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• dreamscape
Die lading stof en dat Pirelli-schermpje natuurlijk. Al kun je twijfelen over de zwarte motorkap en de spiegels, maar eigenlijk is een Ascona B nooit fout natuurlijk. :)

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:59

vhal

ಠ_ಠ

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IoVNs95vH6wfugHt5vSMBzvB/full.jpg

Niet te zien op de crappy gsmfoto maar deze heeft dus mooie gouden wielen.

Strava

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mike2k schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:34:
[...]

Of mis ik iets ?
Dat is voor compensatie van het enorme gewicht van de dakkoffer. :+ :/

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-12 01:32
[...]

[video]
Koop dan een Citroën DS :)

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:13

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Afbeeldingslocatie: http://s52.radikal.ru/i138/1401/0b/0c1c6fafa301.jpg

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-12 22:27

ktf

[...]

[video]
He, nee, bah, wat een lelijke Audi zeg, lieve help.
Of een Citroën BX, die zijn er nog steeds geliefd om. :+
Wat een sukkel, hoe krijg je het voor elkaar een sneeuwschuiver verkeerd om op je auto monteren |:(

[ Voor 23% gewijzigd door ktf op 10-08-2014 00:48 ]

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:13

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

ktf schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 00:42:

[...]

Wat een sukkel, hoe krijg je het voor elkaar een sneeuwschuiver verkeerd om op je auto monteren |:(
Sneeuwschuiver inception

Afbeeldingslocatie: http://byaki.net/uploads/posts/2014-08/1407351867_pod2_22.jpg

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-12 13:46

Momentumlol

Car Fanatic

[...]

[video]
Wat een ongelooflijk mooie auto :o I think im in love O+

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:10
Momentumlol schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 01:22:
[...]

Wat een ongelooflijk mooie auto :o I think im in love O+
Mooie auto dat wel, maar het omhoog en omlaag komen van de auto zijn ze even een 60 jaar te laat mee :+ Overigens als je de hoogte ook nog niet zelf kunt regelen is het helemaal een nutteloze gimmick.

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-12 22:27

ktf

Die achterop lijkt net een kleine hoogspanningsmast.
Oke, smaken verschillen blijkbaar nogal radicaal dan }:O

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

ktf schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 00:28:
[...]

Die achterop lijkt net een kleine hoogspanningsmast.

[...]

Oke, smaken verschillen blijkbaar nogal radicaal dan }:O
Dat is maar goed ook, anders zou iedereen hetzelfde rijden ;)

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NtSLk94rhbsWfvhLPizxVFIz/full.jpg

Vtec kicks in, yo!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is pas een turbo jonguh!

(beetje jammer, vind de kleursetting nog best ok, behalve die zilveren shit op de zijkant).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 10:23

artificial_sun

Mazda Rx7

Jonge in die auto komt zo veel koude lucht in de motor, waardoor er een zo perferte verbranding plaats vind dat je niet meer spreekt over pk's optellen maar pk's vermenigvuldigen!

:/

Stadia was beter....

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:25

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Bij zoiets vraag ik me altijd af of het een parodie is, of dat men echt denkt dat het de prestaties helpt. Ik ben bang dat deze in de laatste categorie valt helaas.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• dreamscape
Tsja, het ziet er een beetje uit alsof je een slappe lul uit je broek hebt hangen. Maar goed, ieder zijn ding :)

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:16

Nemesizz

Untouchable

Wat ik her en der wel eens lees, is dat zo'n luchtinlaat met zo'n fan de luchtstroom meer hindert dan bevordert en dat het je eerder PK's kost dan oplevert.

En het zal wel aan mij liggen, maar kan er niet zo best tegen als zo'n ding niet symmetrisch is (aan de buitenkant, een auto helemaal symmetrisch gaat meestal lastig ivm de binnenkant :P ). Nu heb je zo'n uitstekend 'ding' aan een kant op de motorkap zitten, en de andere kant is dan 'leeg' , krijg ik helemaal de kriebels van lol.

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik denk dat zo'n luchtinlaat ook bijzonder weinig toevoegt. Op de meeste echt snelle straat/race auto's zie je ook niet dat soort luchtinlaten. The Evil Twin (van Jeff Lutz van Drag Week) heeft 2100 PK, maar daar zie ik ook geen uitstekende luchtinlaat op zitten.

Evil Twin

Ik snap daarom op echt niet waarom je zo'n uitstekende pijp op je Honda zou zetten. Zeker niet op een 1.4 met 75 PK. :D

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:22

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

artificial_sun schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:54:
Jonge in die auto komt zo veel koude lucht in de motor, waardoor er een zo perferte verbranding plaats vind dat je niet meer spreekt over pk's optellen maar pk's vermenigvuldigen!

:/
Vergeet niet de bonus van gratis waterinjectie als het regent, dat geeft nog meer pk's!
(voor iemand gaat roepen dat die altijd wel gebeurd, de inlaat is normaal zo gepositioneerd dat er nauwelijks water door naar binnen komt)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Turbo op die civic? Ziet er uit als een pc-ventilator.

http://www.1stincity.com/...o-fuel-saver-epa022n.html

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2014 11:58 ]

• NeutraleTeun
Rhannie schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:40:
Ik denk dat zo'n luchtinlaat ook bijzonder weinig toevoegt. Op de meeste echt snelle straat/race auto's zie je ook niet dat soort luchtinlaten. The Evil Twin (van Jeff Lutz van Drag Week) heeft 2100 PK, maar daar zie ik ook geen uitstekende luchtinlaat op zitten.

[afbeelding]

Ik snap daarom op echt niet waarom je zo'n uitstekende pijp op je Honda zou zetten. Zeker niet op een 1.4 met 75 PK. :D
Nu hoeft die dragauto ook niet langer dan 5 seconden te rijden/racen, dus echt helemaal gaat die vergelijking niet op.

Te meer verse/koele lucht je kunt aanzuigen, hoe beter. Dat is gewoon een feit.
Voor een straatauto hoef je geen aanpassingen te maken. Heb je wel een beetje een snelle auto/racer, dan is zorgen voor goede/betere koeling wel 1 van de eerste stappen in je tuningsproces.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 15:14

Sick Nick

Drop the top!

Bij die civic lijkt het ook wel met een simpele pvc riool pijp gemonteerd te zitten dus ik zou er niet teveel van verwachten. Bovendien zit hij tijdens het rijden in een gedeelte van de lucht die veel sneller gaat dus moet de motor veel harder zuigen om z'n lucht uberhaupt binnen te krijgen. Dus echt nut heeft dit niet gok ik, tenzij er een dikke turbo/supercharger onder de kap zit. Gezien de pvc oplossing en algehele look zal dat wel niet :P

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2qdwjk9.jpg

Hier moest ik toch wel even om grinniken, zeker omdat het een Duitser was die we bij de ring zagen staan.

• Peenutzz
Nemesizz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:28:
En het zal wel aan mij liggen, maar kan er niet zo best tegen als zo'n ding niet symmetrisch is (aan de buitenkant, een auto helemaal symmetrisch gaat meestal lastig ivm de binnenkant :P ). Nu heb je zo'n uitstekend 'ding' aan een kant op de motorkap zitten, en de andere kant is dan 'leeg' , krijg ik helemaal de kriebels van lol.
De tweede keer dat ik keek zag ik pas dat er ook twee prachtige zelfgezaagde gaten uit het midden zitten :'(

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Helaas geen foto kunnen nemen maar kwam op de snelweg een fout Golfje tegen. Type spoiler, rode velgen en een Nurburgring sticker op de achterkant. Klein detail, hij stond op een autoambulance omdat de voorkant in de poeier lag :')

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Wat hebben de meeste mensen toch met het eindeloos stylen van golfjes.. het lijkt wel of iedere 18-22 jarige bij een ''stoere auto'' denkt aan een zwarte, verlaagde, met lelijke velgen en booskijkers gepimpte volkswagen golf.

Als je dan echt in de spotlight wil staan doe dan iets nieuws en origineels ofzo..

[ Voor 16% gewijzigd door Momentumlol op 13-08-2014 19:46 ]

Verwijderd

NeutraleTeun schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:17:
[...]

Nu hoeft die dragauto ook niet langer dan 5 seconden te rijden/racen, dus echt helemaal gaat die vergelijking niet op.

Te meer verse/koele lucht je kunt aanzuigen, hoe beter. Dat is gewoon een feit.
Voor een straatauto hoef je geen aanpassingen te maken. Heb je wel een beetje een snelle auto/racer, dan is zorgen voor goede/betere koeling wel 1 van de eerste stappen in je tuningsproces.
Ja, maar die slappe lul uit zijn motorkap is niet om de koeling te verbeteren hoor. If anything is het een slap en slecht aftreksel van Forced Air Intake.

• NeutraleTeun
Weet ik?
Beweerde nergens het tegendeel?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i27.photobucket.com/albums/c192/PolkThug/supercold.jpg?t=1267143844
Afbeeldingslocatie: http://www.superhonda.com/photopost/data/519/medium/xlawn.jpg.pagespeed.ic.IkB6FWvXEl.jpg
quad air intake
Afbeeldingslocatie: http://www.modifiedplanet.com/wp-content/uploads/2010/09/car-photo-1996-honda-accord-quad-air-filter-intake-system.jpg
Afbeeldingslocatie: http://carphotos.cardomain.com/ride_images/2/3725/1941/21810970006_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://carphotos.cardomain.com/ride_images/2/3725/1941/21810970005_large.jpg

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-12 19:41

hostler

Yeahhh dude!

Rode remklauwen is sowieso +25pk

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Die Honda grasmaaier - vet!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
En verf op je remschijven werkt goed om sneller tot stilstand te komen.

• NeutraleTeun
Komt toch niet in contact met de blokken dus maakt niet zoveel uit.
Kan wel eens netjes staan. Gewoon zwart dan wel.

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Momentumlol schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:45:
Wat hebben de meeste mensen toch met het eindeloos stylen van golfjes.. het lijkt wel of iedere 18-22 jarige bij een ''stoere auto'' denkt aan een zwarte, verlaagde, met lelijke velgen en booskijkers gepimpte volkswagen golf.

Als je dan echt in de spotlight wil staan doe dan iets nieuws en origineels ofzo..
Ja een Honda ofzo.....oh wacht :P

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:52:
[afbeelding]

Hier moest ik toch wel even om grinniken, zeker omdat het een Duitser was die we bij de ring zagen staan.
Als ik iemand daarmee over de weg zou zien gaan dan zou ik hem de vangrail induwen ;w

Controleer de controleurs

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
NeutraleTeun schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:03:
Komt toch niet in contact met de blokken dus maakt niet zoveel uit.
Kan wel eens netjes staan. Gewoon zwart dan wel.
"verf OP (op!) je remschijven..."

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:48

Edd

warhamstr schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

Slijt vanzelf weg ;)

-

• NeutraleTeun
warhamstr schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

Mja...
Een wielklem op je remschijf bevorderd ook de levensduur...
Een trekhaak is goed om je achterbumper te beschermen...

Ik bedoel, wat gaan we nu doen... Met willekeurige opmerken strooien?

Dat rode is DEEL VAN de remschijf.
Dus ja, daar zit rode verf OP de remschijf.
Dan nog is mijn reactie correct.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:05

Sharky

Skamn Dippy!

Kwam een lijst tegen met duurste auto's ooit geveild. Deze is voor ruim 10 miljoen (!) dollar van eigenaar gewisseld.

Afbeeldingslocatie: http://chivethethrottle.files.wordpress.com/2014/08/25-most-expensive-cars-920-13.jpg?w=919&h=632

https://www.google.nl/sea...Q_AUoAQ&biw=1920&bih=1032

[ Voor 28% gewijzigd door Sharky op 14-08-2014 14:10 ]

This too shall pass

• NeutraleTeun
Vooral voor de gebruikte onderdelen (goud, edelstenen etc)
due to the 25 layers of red paint and 5kg of gold dust layered on to it.

Each of the wheels are covered in 24 carat gold in addition to the gold covered headlights and door sills.

In addition to the exterior upgrades modifications, the interior boasts jewelled indicators, gold trimmed steering wheel and ruby-covered switchgear.

In total there are more than 600 rubies on the inside of the car.

Having invested about 5 million Swiss francs and more than 30,000 man hours, the car is worth more than 10 million Swiss francs, which is his minimum selling price.

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Sharky schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:09:
Kwam een lijst tegen met duurste auto's ooit geveild. Deze is voor ruim 10 miljoen (!) dollar van eigenaar gewisseld.

[afbeelding]

Zo zie je maar weer, goede smaak is niet te koop :P

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• deepbass909

deepbass909

Zo te zien doet de bouwer wel meer rare dingen:
Afbeeldingslocatie: http://s56.radikal.ru/i154/1008/77/545aae258ca1.jpg

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:30

Player1S

Probably out in the dark

Geen stoeprandje raken met die auto dus.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
L1nt schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:05:
Geen stoeprandje raken met die auto dus.
Of wel, misschien wordt de auto er toch nog mooier van.

Verwijderd

noes schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:57:
[...]

Zo zie je maar weer, goede smaak is niet te koop :P
Originele one-liners ook niet :9

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Hoe werkt die motor? Of moet je eerst je rechterbeen afzagen voordat je erop kan rijden? :?

• NeutraleTeun
Ik had verwacht dat je met zoveel geld toch wat knappere dames kon regelen :X

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

deepbass909 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:01:
Zo te zien doet de bouwer wel meer rare dingen:
[afbeelding]
Oerlelijk. Ik mag voor de motor en auto-industrie hopen dat deze 'bouwer' inmiddels failliet is.

• Peenutzz
Rhannie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:21:
Hoe werkt die motor? Of moet je eerst je rechterbeen afzagen voordat je erop kan rijden? :?
Ik meen iets van een voetsteun te zien ter hoogte van de bocht in de bovenste uitlaat. Verschrikkelijk lelijk apparaat :r

• deepbass909

deepbass909

NeutraleTeun schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:03:
Ik had verwacht dat je met zoveel geld toch wat knappere dames kon regelen :X
Ik vermoed dat deze Filipijnse dame z'n vrouw/vriendin is, want op elke foto die je van z'n bouwsels vindt en waar een vrouw op staat, staat zij. Bovendien vaak met dezelfde man aan haar zijde.

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12 13:29
Zo'n swedish chopper is op zich leuk, ware het niet dat dat ding een bochtenhandeling heeft als een betonklinker. Sowieso, als je op zoiets rijdt naar een treffen wordt je niet eens serieus genomen...

: Ot: ligt het nou aan mij of is dat een ladyboy?!

[ Voor 12% gewijzigd door Paganstars op 15-08-2014 08:54 ]

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

• NeutraleTeun
deepbass909 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:38:
[...]

Ik vermoed dat deze Filipijnse dame z'n vrouw/vriendin is, want op elke foto die je van z'n bouwsels vindt en waar een vrouw op staat, staat zij. Bovendien vaak met dezelfde man aan haar zijde.
Veranderd niets aan mijn uitspraak :9

Is toch wel vrij standaard in die regio's:
Afbeeldingslocatie: http://yenot.ru/uploads/posts/2010-06/1277227454_5-real-trw.jpg

Alles kan in Rusland:
Afbeeldingslocatie: http://yenot.ru/uploads/posts/2010-06/1277227388_4-real-tru.jpg
YouTube: Mad Max в Могилёве

Waarom?
Afbeeldingslocatie: http://yenot.ru/uploads/posts/2010-06/1277224646_1-parking3.jpg

:+
Afbeeldingslocatie: http://yenot.ru/uploads/posts/2010-06/1277227750_10-modifif2.jpg

Uhmm...
Afbeeldingslocatie: http://yenot.ru/uploads/posts/2010-06/1277227720_8-modifieo.jpg

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Da's een 'ute' Wikipedia: Ute (vehicle) met een 'roo bar' http://en.wiktionary.org/wiki/roo_bar niet ongebruikelijk in rural Australia, hoewel deze roobar wel aan de maat is..
beter dan dit:
Afbeeldingslocatie: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSZqyOATrBEvBFpg2eJkdSoBp2kV5P3tMQV8MiHXY-t4ZQXAP2y

Afbeeldingslocatie: http://resources1.news.com.au/images/2013/10/13/1226739/213217-david-russell.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door ToolkiT op 15-08-2014 10:22 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:04

DropjesLover

Dit dus ->

Die wilde ik ook op mijn auto toen ik daar was. Was alleen wat duur nieuw en 2e hands niet makkelijk te vinden (iig niet in een 500km radius).
Is gewoon een Holden Commodore VS Ute zo te zien, met een antenne voor wat extra bereik en een paar spots achterop. Soms wil je wel graag wat kunnen zien ;)

Dit was bijv. de mijne;
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/577995_10151307752508738_1409286877_n.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door DropjesLover op 15-08-2014 13:00 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

DropjesLover schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:39:
[...]

Die wilde ik ook op mijn auto toen ik daar was. Was alleen wat duur nieuw en 2e hands niet makkelijk te vinden (iig niet in een 500km radius).
Is gewoon een Holden Commodore VS Ute zo te zien, met een antenne voor wat extra bereik en een paar spots achterop. Soms wil je wel graag wat kunnen zien ;)
Precies die aanpassingen zijn allemaal puur functioneel..
Je moet in Oz 'savonds gereden hebben om het te begrijpen denk ik..

• Peenutzz
ToolkiT schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:43:
[...]

Precies die aanpassingen zijn allemaal puur functioneel..
Je moet in Oz 'savonds gereden hebben om het te begrijpen denk ik..
Ik ben er niet geweest, maar mijn zus wel. Die vertelde dat ze 's nachts regelmatig achter een road train reden, zodat ze geen last hadden van de kangoeroes, de road train maaide ze voor ze weg. Je zag niks anders voor je dan een vrachtwagen en tientallen rondvliegende kangoeroes, was het verhaal :P

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Peenutzz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:26:
[...]

Ik ben er niet geweest, maar mijn zus wel. Die vertelde dat ze 's nachts regelmatig achter een road train reden, zodat ze geen last hadden van de kangoeroes, de road train maaide ze voor ze weg. Je zag niks anders voor je dan een vrachtwagen en tientallen rondvliegende kangoeroes, was het verhaal :P
Tja dat ik ook een optie natuurlijk ;)
Had je een ute of een sedan?
Waar in toadland woonde je?

[ Voor 27% gewijzigd door ToolkiT op 15-08-2014 14:04 ]

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-12 23:28
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2jbr769.jpg

Verschrikkelijk fout. Hij is wel vanaf dag 1 de eigenaar van dit hok. Zat een oudere man in van een leeftijdje of 50.

[ Voor 52% gewijzigd door Khayma op 15-08-2014 15:43 ]

• NeutraleTeun
Hmm, wel een coole auto, zo'n Ute.
Nooit van gehoord eigenlijk.

Foute tuning:
Afbeeldingslocatie: http://i587.photobucket.com/albums/ss316/ajmanvell82/DSC04639.jpg
zijn de velgen :9
Maar het model auto vind ik wel cool.

Komt waarschijnlijk omdat ik een Camino (ed) ook supergaaf vind.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

NeutraleTeun schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:50:
[...]

Foute tuning:
[afbeelding]

De Camino is in feite ook ene ute :)

Die op de foto is ene HSV Maloo, dat is de hotrod van de utes :)
http://www.hsv.com.au/Gen-F/see/Maloo-R8/
Wikipedia: Holden Special Vehicles
YouTube: HSV GEN-F R8 MALOO Product Overview

foto is gemaakt op Bathurst zo te zien.. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door ToolkiT op 15-08-2014 15:56 ]

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

NeutraleTeun schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:50:
[...]

Foute tuning:
[afbeelding]

Dat is toch gewoon een Holden? Naar zo ver ik weet komen die ongeveer zo uit de fabriek.

EDIT: Kijk maar: Holden HSV

Afbeeldingslocatie: http://www.drivearabia.com/news/wp-content/uploads/2007/10/hsv-maloo-2.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Momentumlol op 15-08-2014 16:48 ]

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Momentumlol schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:46:
[...]

Dat is toch gewoon een Holden? Naar zo ver ik weet komen die ongeveer zo uit de fabriek.

EDIT: Kijk maar: Holden HSV

[afbeelding]
holden != HSV
net zo als Mercedes != AMG..

• NeutraleTeun
Ja, zal best dat het 'gewoon een Holden' is.
Maar ik kende dat type/uitvoering niet.

En enige waarom ik 'foute tuning = velgen' erbij had gezet, was vanwege dit topic.
Om het een beetje ontopic te houden :)

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

laat ze het bij HSV maar niet horen dat het 'gewoon een holden' is ;)

Die velgen vind ik er best wel onder passen eigenlijk, de (premium) stock velgen zijn niet veel anders..

• NeutraleTeun
Ik vind die ''tandjes' niet zo leuk/mooi.

zullen vast boutjes oid zijn, maar zonder functie, dus beetje overbodig

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ec0.pinimg.com/736x/60/28/66/60286607547f39b467d968d50f0cca57.jpg
is wel fout..

Verwijderd

lijkt wel fotoshop

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:22
Zo krijg je de schapen wel eenvoudiger achterin.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Lijkt wel een schaalmodel RC auto

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.autojunk.nl/pictures/2014/0815/090241/stanced-ds3_01.jpg

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Lekker je wielen diagonaal monteren op je ds3 alsof je er mee gaat driften.... :?

• Peenutzz
Momentumlol schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:23:
[...]

Lekker je veel te grote wielen diagonaal monteren op je ds3 alsof je er mee gaat driften.... :?
;) :P

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Momentumlol schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:23:
[...]

Lekker je wielen diagonaal monteren op je ds3 alsof je er mee gaat driften.... :?
Die Franse zooi helt nogal over in de bocht, zo heb je meer grip.

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-12 19:41

hostler

Yeahhh dude!

jadjong schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:10:
[...]

Die Franse zooi helt nogal over in de bocht, zo heb je meer grip.
Nou nou...

Mooie wagen, jammer van de wielen.

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Vraag me af (jaja, komt ie weer ;) ) of het wel eens mag zo op de openbare weg. Gezien er zulke pietluttige regels altijd zijn over profieldiepte en dergelijke, en als je dan met zo'n camber rijdt, dan raakt echt nog maar een heel klein deel van de banden het wegdek....lijkt me niet bepaald veilig.

Naast dat het oerlelijk lijkt, zo lijkt het ook net alsof ie door de vering is gezakt.

Verwijderd

eigenlijk hebben echte drift auto's de camber achter op 0 graden staan. Maar ik vind het niet zo overdreven nog ik zie nog wel dat het meeste profiel op de weg zit.

YouTube: Bad Stance Meet - Oni S13

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Dit is ook een pareltje. Als je geen mercedes hebt, dan probeer je toch gewoon er zo dicht in de buurt te komen met je lada :)

Afbeeldingslocatie: http://islamkz.wen.ru/dow/25.jpg

of je hebt een mercedes, maar je verpest hem ;w

Afbeeldingslocatie: http://www.benzworld.org/forums/attachments/w124-e-ce-d-td-class/417069d1324753698-tuning-gone-bad-mercedes-e-class-w124-1.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Momentumlol op 17-08-2014 14:30 ]

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:21

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

ik vind die lada nog stoer ook! tenminste netjes gedaan

[ Voor 27% gewijzigd door Meulugar op 19-08-2014 16:50 ]

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Meulugar schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:49:
Knap staaltje Russische improvisatie inderdaad!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:31

McBoom

Broem

Nemesizz schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:35:
Vraag me af (jaja, komt ie weer ;) ) of het wel eens mag zo op de openbare weg. Gezien er zulke pietluttige regels altijd zijn over profieldiepte en dergelijke, en als je dan met zo'n camber rijdt, dan raakt echt nog maar een heel klein deel van de banden het wegdek....lijkt me niet bepaald veilig.
Gezien de breedte van de band lijkt het er op dat genoeg profiel contact heeft met een wegdek. Het zal meer zijn dan de breedte van een band onder een 2CV en dat is ook geen probleem :P

The ramblings of an idiot

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Meulugar schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:49:
Als je die achterspoiler van die lada vervangt door een mooi chromen bagagerek heb je een topper, durf ik dan wel in te rijden, andere kleur misschien maar inderdaad erg netjes gedaan!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

:'(

Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--vhR2i3us--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/18ltmbh6zuhf0jpg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.pagenstecher.de/uploads/7/7c/7c5/7c55/12310.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Momentumlol op 19-08-2014 17:51 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nouja, matte zwart is beetje in natuurlijk, dat is +1 (overige -1000, maargoed :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Met 6 uitlaten moet die saxo toch minstens wel 500 kilometer per uur halen.

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

To the batmobile let's go! Wat een ding zeg. Matzwart kán heel mooi zijn...maar dan moet je het niet zoals op die auto aanbrengen.

Ja die Saxo gaat inderdaad dik over de 500KM/h met 6 uitlaten, zelfs tegen de wind in :+
Misschien is het wel raket aandrijving?
Zoveel vermogen dat ze zelfs al beginnen los te scheuren (ze hangen wat scheef aan een kant) :P .

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Sharky schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:09:

[afbeelding]

Met 10 miljoen duurste ooit?

Er gaan inmiddels zat auto's op veilingen weg voor 15 tot 25 miljoen.
Een beetje een klassieke Ferrari zit zo op de 10 miljoen.

• dreamscape
dude88 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:02:
[...]

Met 10 miljoen duurste ooit?

Er gaan inmiddels zat auto's op veilingen weg voor 15 tot 25 miljoen.
Een beetje een klassieke Ferrari zit zo op de 10 miljoen.
Hij zegt dan ook niet dat dit de duurste was. Hij staat alleen op het lijstje van duurste ooit...

Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.