Het foute tuning topic deeltje 27 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 101 Laatste
Acties:
  • 791.245 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit is toch zo'n aziatische hype geweest? MCM (van youtube) heeft dit ook een keer gedaan en kreeg behoorlijk veel positief commentaar over de auto.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:08

vhal

ಠ_ಠ

ktf schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:43:
[...]

Die beschrijving staat weer een heerlijk foute afkorting

[...]

Behalve dat p/ sowieso dubbelop is, is m officieel niet de afkorting voor maand, wel voor meter. Garantie vanaf 50 euro per meter lengte? Per meter omtrek? Per meter gereden? Of per meter die hij nog moet rijden? :+
per maand misschien? Je kan ze altijd eens bellen, succes gegarandeerd :P

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 14-07-2014 12:28 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:10:
[...]

Dit is toch zo'n aziatische hype geweest? MCM (van youtube) heeft dit ook een keer gedaan en kreeg behoorlijk veel positief commentaar over de auto.
Weet niet of dat een Aziatische hype is geweest, maar dit is toch de rat look? Heeft origineel te maken met de Amerikaanse hot rods maar volgens mij zie je dit momenteel ook in Europa wat meer. Vooral met oudere auto's. Oude opeltjes, kevers, golfjes, dat soort materiaal.

Ik vind het wel wat hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:22

Daniel36

vernieuwde formule

Ik ken de rat look op zich wel, maar die zooi op het dak (Milner kaas?) en stro in het interieur?
Tis mijn ding nie, zeg maar.
En wat is een nekkentrekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:16

-tom-562

Oliesjeik

Ratlook :') Ratlook maak je niet. Ik vind het echt super lelijk

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:03

Convoy

g44p

Afbeeldingslocatie: http://imgcdn.geocaching.com/track/large/15676a34-7414-41bc-a632-e476b9c54c6d.jpg

:+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:00

Player1S

Probably out in the dark

Daniel36 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:58:
Ik ken de rat look op zich wel, maar die zooi op het dak (Milner kaas?) en stro in het interieur?
Doet me denken aan een aflevering van Knightrider waar KiTT in een soort undercovermodus gaat en de auto opeens stoffig is en een oude matras enzo op het dak had liggen :')

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:29
toimoi schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:54:
[...]

Weet niet of dat een Aziatische hype is geweest, maar dit is toch de rat look? Heeft origineel te maken met de Amerikaanse hot rods maar volgens mij zie je dit momenteel ook in Europa wat meer. Vooral met oudere auto's. Oude opeltjes, kevers, golfjes, dat soort materiaal.

Ik vind het wel wat hebben :)
Ik kan je garanderen dat dit bij de meeste Opeltjes en Golfjes niet expres gedaan word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-05 13:13

Momentumlol

Car Fanatic

zonoskar schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:51:
[afbeelding]
Niet echt heel fout, maar die wielen...
Hoe een mooie audi te verkloten les 1...

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Momentumlol schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:08:
[...]

Hoe een mooie audi te verkloten les 1...
Hij is in ieder geval een stuk minder saai geworden

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

L1nt schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:09:
[...]

Doet me denken aan een aflevering van Knightrider waar KiTT in een soort undercovermodus gaat en de auto opeens stoffig is en een oude matras enzo op het dak had liggen :')
Afbeeldingslocatie: http://autopixx.de/bilder/1nZdz3yT/kitt-undercover.jpg

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:48

DropjesLover

Dit dus ->

Ik vind het ook wel wat hebben, rat-look.

Maar dan wel echt rat-look, beroeste moterkap en voorste zijschermen (de rest is wat lastig te vervangen en APK afkeur volgens mij, iig na een paar jaar) en wat uitstekende bouten ofzo rond de wielkasten, steigerpijp als einddempersierstuk, stukken tystraps (oid :P ) om de bumper (met gaten) vast te houden, etc. Misschien wat extra pijpen creatief op de zijkant ofzo lassen.
En dan het interieur en motorisch pico bello in orde.

Niet stro binnen en wat random meuk op je dak. Die motorkap vind k echt vet :P

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-06 18:16

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

SinergyX schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:10:
[...]

Van wat ik op youtube heb gezien, waren dat voornamelijk mensen die wilden weten waar die steelies vandaan kwamen. Het leek net alsof ze daar nog nooit breed staal of getrokken banden hadden gezien of zo. :P

Afbeeldingslocatie: http://37.media.tumblr.com/5339c7e4593bc63c83bafc48ea8c9d36/tumblr_mf43m5gHLC1rqc4wco1_1280.jpg

Ik vind 'm niet echt fout, maar ik denk dat het zonder roest wel een mooiere wagen was geweest. Ik vind die look met brede, uitstekende velgen met getrokken banden wel wat hebben, maar dan niet zo extreem als je regelmatig bij oni camber ziet, waar er op een gedeelte van de velg niet eens een band zit.

Zoals dit misbaksel:

Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2012/Toyota-Celica-Oni-Camber.jpg

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:25
Ik vind van die getrokken worstwieltjes juist verschrikkelijk en las je dan ook nog een extra rand op je velg zodat het nog getrokkener (?) lijkt, dan ben je echt de weg kwijt wat mij betreft. Het ziet er niet uit en je auto heeft een wegligging van een paling op een bevroren vijver.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Een mooi setje verbrede staalvelgen met een net plat bandje erop vind ik helemaal niks mis mee. 7x13, 7x14, 8x15 met een 45/50-er hoog bandje: doe mij die ma.

Heb onder mijn eigen Golf 6x13 zitten met 165/65 bandjes. Niet heel breed, niet heel hoog, maar wel redelijk sportief en toch comfortabel. Mocht er een ander setje onder komen dan zullen die waarschijnlijk wel wat breder worden, maar aangezien er geen stuurbekrachtiging in het hok zit wil ik toch niet te breed gaan. :P

Die ratlook golf is gewoon verneukt, en er dan ook nog bijna 3000,- voor vragen :X

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Hoe krijgen ze dat überhaupt voor elkaar met die band op die velg zo?

Dingen als wegligging, en of de mensen die dit mooi vinden de weg kwijt zijn is hier niet meer relevant denk ik. Het is een extreme stijl, over of dat mooi is of niet valt over niet te twisten vind ik.

Niet dat ik zelf zoiets zou willen hebben of construeren, maar ik vind het toch wel fascinerend om te zien :), net als zaken als demon camber, rat cars, en al dat soort automotive extremiteiten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Weemism schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:49:
[...]

Met lijm :+

Ziet er niet uit zeg! Dat breed staal vind ik dan wél gaaf, maar dan wel zo dat het netjes in de kasten ligt. Mooiste ratlook die ik tot nu toe gezien heb was een E28 (BMW 5 serie). Was verlaagd, dak ook verlaagd, opgeschuurd en met diesel geconserveerd. Krijg je een hele rauwe staalkleur van, met donkere accenten.

Zie: http://onlycarsandcars.bl...at-rod-bimmer-bomber.html

Vind alleen de velgen en de camber op de achteras niet passen (iets te extreem verlaagd). Dat breed staal van die Golf 3 had mooi op die E28 gestaan.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Weemism schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:49:
[...]

Peenutzz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:12:
en las je dan ook nog een extra rand op je velg
:)

Edit: Bij bovenstaande auto is dat blijkbaar niet het geval: "To keep the low-profile tires hugging the oversized rims, they have to be filled to about 87 psi, and refilled several times mid-drive. Finally, that magic balance between exploding tire danger and wild inconvenience has been achieved."

Idioot.

[ Voor 30% gewijzigd door Peenutzz op 15-07-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:25

ktf

Precies! Een band die je halverwege je ritje op moet pompen, die heeft ze niet helemaal op een rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:51

NoFearCreations

3DPrint the world!

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/BG-1.jpg

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grappige DIY :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YCp1tOm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Lampen moeten aan beide zijdes gelijk zijn.

Daarbij snap ik dat gele licht op een VW ook niet. Geel licht is voor Franse auto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

jaaah dat was 'em. Kon zelf geen foto vinden zo snel..... Was echt gewoon lachwekkend slecht dat stuk. Als klein L1ntje zelfs om dubbel gelegen.
Is ook nooit weer gebruikt dus de makers zelf snapten ook hoe ongeloofwaardig het was.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:24
Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2895/14481744129_5c989ee8e3_c.jpgUntitled by Ren0W, on Flickr

Tja, heb ook altijd graag een BMW gewild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:24
Maar BMW staat toch voor Breng Maar Weg? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Bak Met Wielen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Bayerische Mistwagen.

En Mist betekent in Dld iets anders dan in Nl :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hey niet slecht over die halfords decals, zitten toevallig ook op mn PC kast :( die draak herken ik uit duizenden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

En een draak is het....

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

GioStyle schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:21:
Maar BMW staat toch voor Breng Maar Weg? :+
Bruine Mensen Wagen
Boerenkool Met Worst
Boeren Mest Wagen....
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

SinergyX schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:16:
Hey niet slecht over die halfords decals, zitten toevallig ook op mn PC kast :( die draak herken ik uit duizenden :D
Jij bedoelt deze denk ik?

Afbeeldingslocatie: http://www.xbitlabs.com/images/mainboards/msi-z77a-gd65-gaming/lable.png

Dat is een logo van MSI, ziet er wel iets anders uit, maar lijkt er op zich wel op.

[edit] Aan de andere kant, als je dragon logo intypt bij Google lijken die logo's allemaal op elkaar:

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5584/14666392641_5e3a6d5a5d_c.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Weemism op 16-07-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

:D

Anyway...

Afbeeldingslocatie: http://www.japanesesportcars.com/galleries/data/media/75/honda-civic-092011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.maxrev.de/files/2004/10/tuning-honda_civic_tuning_rojo.jpg
Mooi rood is niet lelijk. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/1/9253/37806976/showcar-passat-404332111040179776.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static1.tunezup.com/storage/server1/13/30/13/1c/745-0-w/1330131ca4-unieke-volkswagen-transporter-t5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mykarre.com/file/pic/gallery/6874.jpg

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, dat zijn plakletters en logo's die je kan kopen bij de halfords, kan ze zo 123 niet online vinden en kan mijn zij-plaat niet vinden waar ze op zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-06 10:24
Die choptop transporter is eigenlijk nog wel grappig.

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Alleen lijken die ruitenwissers nooit te kunnen werken, zijn langer dan dat het raam hoog is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Je kijkt toch niet door het raam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-06 14:08

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

NeutraleTeun schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:15:
[afbeelding]Untitled by Ren0W, on Flickr

Tja, heb ook altijd graag een BMW gewild...
On that note...
Afbeeldingslocatie: http://www.dpccars.com/gallery/var/albums/Another-set-of-ugly-tuned-cars/Another%20set%20of%20ugly%20tuned%20cars%20%2835%29.jpg?m=1386034222

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597256

zo kwam ik net op marktplaats een super foute auto tegen hier bij link http://www.marktplaats.nl...68067e2e0&previousPage=lr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Die is wel netjes gedaan, het ziet er alleen niet uit.

Stofzuigerslanguitlaat... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Anoniem: 597256 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 23:29:
zo kwam ik net op marktplaats een super foute auto tegen hier bij link http://www.marktplaats.nl...68067e2e0&previousPage=lr :)
Een auto van adel lijkt het:
"Het edele interieur met veel 18 karaat goud accenten is in een zeer goede staat,
het edele tapijt, de hemel, het edele met veel goud verwerkte dashboard, de deur panelen en de
echt lederen bekleding zijn in een zeer goede staat en geven een echt edel gevoel bij het rijden."
Voor zoveel edeligheid is slechts één smilie op z'n plaats: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
vraag me wel af waar al dat goud verstopt zit - moet achter de opgeblinkte messing afwerkingslatjes zijn ...
want ik zie nergens iets goudachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weemism schreef op zondag 20 juli 2014 @ 00:24:
[...]

Een auto van adel lijkt het:

[...]

Voor zoveel edeligheid is slechts één smilie op z'n plaats: _/-\o_
en voor een edele prijs ;) € 74.950,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:50

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Behalve dat die wagen het absolute bewijs is dat men in de jaren 70 elk gevoel van goede smaak compleet kwijt waren, was het helaas geen fout verbouwde wagen. De Stutz Blackhawk werd echt zo gebouwd :X

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deepbass909 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:32:
Behalve dat die wagen het absolute bewijs is dat men in de jaren 70 elk gevoel van goede smaak compleet kwijt waren, was het helaas geen fout verbouwde wagen. De Stutz Blackhawk werd echt zo gebouwd :X
nou niet alleen in de jaren 70, als ik zie hier in dit topic wat voor (auto"s) er hier tussen staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Ik had vanmiddag het "genoegen" hier achter te rijden.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-QRCAT7TL-G.jpg

Bumpertje - mwah
Spoilertje bovenop - best ok
4 uitlaten onder je Corsa 1.4 (geen turbo) - never ok....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:16

Nemesizz

Untouchable

Anoniem: 472287 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 16:36:
Ik had vanmiddag het "genoegen" hier achter te rijden.

[afbeelding]

Bumpertje - mwah
Spoilertje bovenop - best ok
4 uitlaten onder je Corsa 1.4 (geen turbo) - never ok....
Ik zie nog ruimte voor 4 uitlaten meer >:)

Maar vind het nog wel meevallen, heb wel veel gekker gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door Nemesizz op 20-07-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Laatst online: 21-06 08:50
Een uitlaat voor elke cilinder! (of is het een drie cilinder :+ )

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

!null schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:20:
Een uitlaat voor elke cilinder! (of is het een drie cilinder :+ )
Het is een 1.4 (4 cilinder) met whopping 101pk.
Best zware auto voor z'n formaat (1040kg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Dat is tegenwoordig toch wel bijna een standaard gewicht voor die klasse helaas. Alleen Aygo's en dergelijke zijn echt lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Als het nu een OPC was ok maar die moet je ook gewoon stock laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hoewel de Porsche Cayenne niet bepaald de mooiste auto is, kan het er nog wel mee door in stock vorm en met bescheiden body kits.... Maar vanmiddag kwam ik dit tegen:

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5590/14531719187_f136d19fce_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2926/14531489680_bf0dbeedfb_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5580/14738026763_8892bb4769_c.jpg

Aan de andere kant, tijdens dezelfde wandeling kwam ik dit tegen, dat maakt het weer goed:

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3872/14717866702_54c66f5300_c.jpg

By the way, het gemiddelde inkomen van een Est strookt niet met de auto's die ze rijden ;). Zo reed er terwijl ik dit typte een knalgele Bentley Flying Spur voorbij, zie je meer Audi/BMW/Mercedes dan op de Autobahn en is het merendeel dan ook nog eens de performance versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325202

Afbeeldingslocatie: http://static2.tunezup.com/storage/server2/5c/fd/9e/a6/1280-0-w/5cfd9ea674-prachtige-opel-astra-g--showauto-.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static2.tunezup.com/storage/server2/9f/e5/0d/c0/1280-0-w/9fe50dc02b-prachtige-opel-astra-g--showauto-.png
Afbeeldingslocatie: http://static2.tunezup.com/storage/server2/b1/8b/c9/16/1280-0-w/b18bc91631-prachtige-opel-astra-g--showauto-.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

!null schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:41:
Dat is tegenwoordig toch wel bijna een standaard gewicht voor die klasse helaas. Alleen Aygo's en dergelijke zijn echt lichter.
Naja dat platform staat natuurlijk niet helemaal bekend om zijn lage gewicht. Aygo is toch wel iets kleiner geloof ik. Betere vergelijking zijn dan een Yaris en een 208, mazda 2 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Moet zeggen dat ik die Opel wel erg netjes vind. Gok dat het een belg is, daar betaal je belasting per PK, dus die doen vaak motorisch niet zoveel.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wat betreft die Logo's diet hier vorige week voorbij kwamen: Was de oorspronkelijke vraag écht naar aanleiding van een logo met een draak óf ging 't (misschien) om 't Holden logo?

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-kFWe4q9vJmI/UVxgapMprWI/AAAAAAAAAVQ/l1ak6MxmsH0/s640/Holden+HSV+Logo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cartronix.com.au/image/cache/data/Holden%20logo%20copy-835x173.jpg
NoFearCreations schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:40:
Moet zeggen dat ik die Opel wel erg netjes vind. Gok dat het een belg is, daar betaal je belasting per PK, dus die doen vaak motorisch niet zoveel.
Niet alleen belasting. Ook de verzekering wordt schrikbarend duur als je wat KW's/PK's in je vehicle werkt :P

[ Voor 47% gewijzigd door Will_M op 22-07-2014 18:48 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

!null schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:41:
Een Fiesta doet 930 kg :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wimmel_1 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:43:
Wat betreft die Logo's diet hier vorige week voorbij kwamen: Was de oorspronkelijke vraag écht naar aanleiding van een logo met een draak óf ging 't (misschien) om 't Holden logo?
Ik herken dat logo uit duizenden, zijn sierletters die je bij de Halfords kon kopen jaar of 4 geleden. Zie ze niet in de webshop van ze staan, maar in de winkel waren ze (althans vroeger) te koop, A-Z, 1-9 en wat figuurtjes zoals die draak.

http://www.megastoresdenh...chromen-plakletter-b.html
Deze waren het zegmaar, maar die had je dus ook in draak logo :)

/plaatje.
Dit was ooit een NSX.... :/
Afbeeldingslocatie: http://acuraconnected.com/wp-content/uploads/2012/01/nsx_615_2012_07_24_01.jpg

En dit, vreemd genoeg, dus ook:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/04/01-nsx-lamborghini-630-1270822394.jpg
http://www.autoblog.com/2...talianate-1991-acura-nsx/

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 22-07-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:52
Een NSX is toch wel een beetje holey grail imho.
Moet je niet teveel aan prutsen.
VTEC kicks in yo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:39

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Die lovefab NSX is toch gebruikt voor Pikes Peak?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dat is hem inderdaad, check hier trouwens wat er allemaal de heuvel op gaat :D
YouTube: Pike's Peak International Hill Climb 2013- Racer Descent

is alles wat rustig naar beneden komt, enkel lijken aardig 'stock', maar zitten wat bizarre creaties tussen. Rond 4.00 komt er ook nog redelijke NSX langs :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 22-07-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Propane schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:27:
Hoewel de Porsche Cayenne niet bepaald de mooiste auto is, kan het er nog wel mee door in stock vorm en met bescheiden body kits.... Maar vanmiddag kwam ik dit tegen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Aan de andere kant, tijdens dezelfde wandeling kwam ik dit tegen, dat maakt het weer goed:

[afbeelding]

By the way, het gemiddelde inkomen van een Est strookt niet met de auto's die ze rijden ;). Zo reed er terwijl ik dit typte een knalgele Bentley Flying Spur voorbij, zie je meer Audi/BMW/Mercedes dan op de Autobahn en is het merendeel dan ook nog eens de performance versie...
Wel respect hoe die Porsche zijn wielen keurig gelijk heeft staan. Mijn autistische kant stemt dat zeer tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

206

Deze kwam ik vandaag tegen. Wat een hok... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Rhannie schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:40:
[afbeelding]

Het is maar goed dat ie zoveel spoilers heeft, hou anders maar eens die 90 pk en 135 nm (of wat daar nog van over is) op de weg. Vandaar ook die uitstulping op de motor natuurlijk, zo'n beest van een blok pas er anders niet in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Waar is die hoodscoop voor dan? De kleur vd auto vind ik wel ok

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 16:19

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

NoFearCreations schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:40:
Het mag ook gewoon helemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een rondje Rodeo Drive (Bevery Hills) leverde ook wat interessante exemplaren op:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/47487061/Veyr.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/47487061/Merc.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-06 13:17

SeatRider

Hips don't lie

Rhannie schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:40:
[afbeelding]

Ook P E U G E O onder die scoop... En netjes aligned, dus dat je niet denkt dat de T eraf is gewaaid!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:16

Nemesizz

Untouchable

Dingen zoals die verchroomde Merc, als daar de zon op schijnt, verblind je toch alles en iedereen op en rond de weg? Of zal dat nog meevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nemesizz schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:44:
Dingen zoals die verchroomde Merc, als daar de zon op schijnt, verblind je toch alles en iedereen op en rond de weg? Of zal dat nog meevallen?
Volgens mij mag het daarom ook niet op de nederlandse wegen. Omdat het inderdaad teveel reflecteert

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 555688

Krijgen die mensen eigenlijk betaald als ze met Monster stickers op hun auto rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:08

hostler

Yeahhh dude!

Anoniem: 555688 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 14:24:
Krijgen die mensen eigenlijk betaald als ze met Monster stickers op hun auto rijden?
Als het een sponsor van je is wel. Anders niet natuurlijk :P Mensen vinden het hip staan, zo'n sticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Laatst online: 27-11-2017
Die mercedes is duidelijk nog work in progress: bovenkant kofferklep is nog niet opgeblonken.
het koffervleugeltje zijn ze nog vergeten.
En als het dak geen glasplaat is, dan zijn ze die ook vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Touchdomex schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:46:
[...]

Volgens mij mag het daarom ook niet op de nederlandse wegen. Omdat het inderdaad teveel reflecteert
Ik heb hier wel eens een verchroomde auto zien rijden met Nederlands kenteken. Zag er wel apart uit, maar het was bewolkt, dus over verblinding kan ik niets zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Resistor op 26-07-2014 15:35 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
soulrider schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 14:35:
Die mercedes is duidelijk nog work in progress: bovenkant kofferklep is nog niet opgeblonken.
het koffervleugeltje zijn ze nog vergeten.
En als het dak geen glasplaat is, dan zijn ze die ook vergeten...
Die kofferklep komt door de zon denk ik. Wat ik me afvraag is waarom iemand een van de lelijkste Mercedessen ooit gemaakt, nog lelijker wil maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:29
Peenutzz schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:29:
[...]

Die kofferklep komt door de zon denk ik. Wat ik me afvraag is waarom iemand een van de lelijkste Mercedessen ooit gemaakt, nog lelijker wil maken. :P
Ach, 2 simpele redenen. Zodat iedereen ziet dat ze geld hebben en zodat ze beter opvallen. Sommige mensen hebben het nodig om op te vallen.

Maar de echte reden is slechte smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik zag vrijdag op de A10 aan de andere kant zo'n jaren 80 Chevy (Trail-blazer? Sub-Urban?) nog in politie kleuren. Helemaal volgehangen met toeters en bellen, letterlijk! Zo ver als je kon kijken zat dat ding onder de chromen lange toeters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
vhal schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 08:05:
Waar is die hoodscoop voor dan? De kleur vd auto vind ik wel ok
Normaliter koeling voor het blok.
Maar ik gok dat deze niet functioneel is. Dus gewoon geplakt zonder gat in de motorkap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-05 13:13

Momentumlol

Car Fanatic

Het toppunt van slechte tuning vond ik een jaar of 8 geleden al.. ik heb geprobeerd het filmpje in goede kwaliteit terug te vinden, maar het is me alleen in een mindere kwaliteit gelukt.

Als ik aan slechte tuning denk dan moet ik altijd automatisch aan dit filmpje denken:

http://youtu.be/NLyMJPlSRW4

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:14

Cheezus

Luiaard

Dat is handig om mee te peddelen als je in het water bent beland.. Of om de BBQ aan te wapperen.
Puur functioneel dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Momentumlol schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 21:53:
Het toppunt van slechte tuning vond ik een jaar of 8 geleden al.. ik heb geprobeerd het filmpje in goede kwaliteit terug te vinden, maar het is me alleen in een mindere kwaliteit gelukt.

Als ik aan slechte tuning denk dan moet ik altijd automatisch aan dit filmpje denken:

http://youtu.be/NLyMJPlSRW4
Het is natuurlijk volledig over de top, maar ik zou het denk ik geen slechte tuning noemen, ziet er zelfs wel vernuftig en goed uitgevoerd uit. Slechte tuning vind ik vooral als tuning beroerd is afgewerkt, goedkope materialen zijn gebruikt, niet af is, dat soort dingen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk :P .

Aan de andere kant, het onderstaande zag ik gisteren in Arnhem:

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3859/14788924293_654a29beef_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3920/14582421748_87c5ed4b5f_c.jpg

Goed uitgevoerd op zich (denk ik), maar dan weer zo ontzettend kansloos omdat de Polo in kwestie een Bluemotion was, de meest lullige uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Kansloos omdat?

Een zwaar verlaagde auto (met wielen diep in de wielkast) associeer ik niet met de snelle (super/race) cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Weemism schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:25:
Het is natuurlijk volledig over de top, maar ik zou het denk ik geen slechte tuning noemen, ziet er zelfs wel vernuftig en goed uitgevoerd uit. Slechte tuning vind ik vooral als tuning beroerd is afgewerkt, goedkope materialen zijn gebruikt, niet af is, dat soort dingen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk :P .
Ik zou het helemaal geen tuning noemen. Het doet niks voor de prestaties behalve ze omlaag halen, vanwege het extra gewicht van de constructie. Zo'n achterlijke deur valt onder de noemer 'styling', zoals de meeste auto's die in dit topic voorbij komen. Dus eigenlijk is de topictitel al jarenlang fout, maar toch niet, omdat de figuren die dit soort onzin in hun auto's schroeven, het tuning blijven noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik zou bijna gaan denken dat dit wel air ride moet zijn, zo is er echt geen rijden mee haha. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die Polo heeft airride, en staat er eigenlijk best netjes bij. Ooit wil ik ook is een auto met airride.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:50
NoFearCreations schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:37:
Ooit wil ik ook is een auto met airride.
DAF, Mercedes, Scania, M.A.N., ze hebben het allemaal standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry-c
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 11:39
Standaard alleen op de achteras(en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

jerry-c schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 07:24:
Standaard alleen op de achteras(en)
Ouwe citroen kopen (c5 bijvoorbeeld) of een mooie mercedes S of ML o.i.d.

Heb je ook airride en rij je er niet meteen als een bosmongool bij in je ultra-lage bluemotion grasmaaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-06 19:23
Touchdomex schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:46:
[...]

Daar twijfel ik over. Bij ons in de stad is een compleet verchroomde Opel Adam te vinden. Mooi is het niet, wel grappig.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-06 13:17
Meer dan 30% reflecterend oppervlak is toch afkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-06 13:17
SinergyX schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:37:
[...]

Het is een 1.4 (4 cilinder) met whopping 101pk.
Best zware auto voor z'n formaat (1040kg).
Met originele uitlaat 975 kilo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:23:
[...]
of een mooie mercedes S of ML o.i.d.

Heb je ook airride en rij je er niet meteen als een bosmongool bij in je ultra-lage bluemotion grasmaaier.
Niet als een bosmongool, maar wel als een kampsjaak. Doe mij dan maar een Bluemotion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Ik kwam deze op de knakentuning facebook pagina tegen:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/s720x720/10510388_1454858844761972_146861473_n.jpg?oh=00680571f62e53a757761ae16b99e27c&oe=53DB781B&__gda__=1406851469_7353245d2b50f1c88f40dd18c60e3124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Goeie focus ook, mooie klinkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Tape en purschuim tuning. :D

Ik had vandaag weer een goed gesprek met mijn collega's. Eentje heeft een Honda Civic 1.4 met een lelijke, lelijke voorbumper, een kippengaas motorkap en een subwoofer die zo groot is dan zijn hoedenplank niet meer in de auto past. Die wagen heeft ook VTEC. Die man zegt dat zijn auto met 7000 toeren nog steeds 1:20 rijdt door VTEC. 8)7

Dus ik zeg dat tegen een andere collega. Zegt diegene: "1:20 lukt inderdaad niet, maar 1:13 kan wel." Blijkt dat dat er ook zo een is die denkt dat je van een andere uitlaat op magische wijze 40 PK extra krijgt. :o

Hoe komen die mensen in godsnaam aan het idee dat het zo werkt? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

VTEC is magisch, dat is meer dan beetje PK en toeren, maar wij 'simpele' mensen kunnen dat gewoon niet bevatten :P

Nu was het dacht ik wel dat vlak voorbij de 'vtec kicks in yo' toeren, de auto wel iets zuiniger zou gaan rijden. Maar volgens mij rijden alle Honda's in 'eco mode' nog steeds in de lage toeren, omdat daar het verbruik nog steeds lager blijft dan het 'vtec kicks in yo' punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
vtech kicks in yo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Afbeeldingslocatie: http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc3/1468718_613682705354175_960408566_n.jpg

Magic Unicorn Farts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
http://www.autofans.be/ni...-te-koop-voor-164500-euro

Tja... 2 maar gemaakt.
Das leuk.
500 pk en V12, das ook wel leuk.

Maar die prijs? En dan zo hoog en met die velgen?

Kun je inderdaad beter een GTR voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Rhannie schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:21:
" Blijkt dat dat er ook zo een is die denkt dat je van een andere uitlaat op magische wijze 40 PK extra krijgt. :o

Hoe komen die mensen in godsnaam aan het idee dat het zo werkt? |:(
Afbeeldingslocatie: http://d3dsacqprgcsqh.cloudfront.net/photo/a6drXQN_700b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Laatst online: 23:50

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

NeutraleTeun schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:33:
http://www.autofans.be/ni...-te-koop-voor-164500-euro

Tja... 2 maar gemaakt.
Das leuk.
500 pk en V12, das ook wel leuk.

Maar die prijs? En dan zo hoog en met die velgen?

Kun je inderdaad beter een GTR voor kopen.
Zo te zien staat hij sowieso op grotere wielen (qua omtrek) dan standaard voor een E36, want lager leggen gaat je niet lukken met de ruimte die nog over is in de wielkasten. Bovendien staat hij eigenlijk helemaal niet zo hoog, lijkt het vooral optisch zo door de foto's en door het ontbreken van sideskirts. Mijn E36 heeft het hard van de wielen op gelijke hoogte zitten tov de rest van body, maar lijkt lager te liggen door de sideskirts. Alleen is iedereen inmiddels zo gewend geraakt aan verlaagde E36's, dat een standaard E36 op standje off-road lijkt te staan.

Verder is die prijs wel behoorlijk grof, maar daar staat een unieke wagen tegenover, die me trouwens een ware uitdaging lijkt om te rijden... met 200pk wil een E36 al graag kwispelen, ik wil niet weten hoe een E36 rijdt met 500pk en het dubbele gewicht in de neus :X

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1 ... 74 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.