Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Ik denk het wel als ik zo kijk naar het 53 stickertje...!null schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:56:
[...]
Dit was denk ik ooit in een ver grijs verleden een kever?
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Vast een plug-in hybrid, de motor trek je er via de achterkant uit zonder dat je panelen hoeft te demonteren. Accupakket erin lepelen, klaar
Een goede grap mag vrienden kosten.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Vakantie_2013_0993 by GWBoes, on Flickr
Dat ding is compleet custom gemaakt. Valt niet echt onder de categorie "fout" imo.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Je kunt ook compleet custom iets heel fouts maken. Of iets dat in ieder geval bij iemandwarhamstr schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:31:
[...]
Dat ding is compleet custom gemaakt. Valt niet echt onder de categorie "fout" imo.

Punctuality is the politeness of kings

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Dat is toch standaard? Geen tuning. Tenminste, ik meen me te herinneren dat er fabrikanten zijn die dat af fabriek hebben gebouwd.dude88 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 07:25:
Dit is er ook 1:
[afbeelding]
Daar kan een lambo nog wat van leren!
Latin capital letter y with diaeresis
Serieus? Jij vindt dit mooier dan dit?Peenutzz schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:16:
Moet eerlijk zeggen dat ik hem erop vooruit vind gegaan

Ik heb het gevoel dat dat gedrocht gewoon niet af is, dat rare gat aan de achterkant.. Wie bedenkt zoiets
[ Voor 12% gewijzigd door Tankiej op 31-07-2013 08:29 ]
Wel handig als de motor niet goed is, kun je sleutelen zonder de kap open te hoeven doenTankiej schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:27:
[...]
Ik heb het gevoel dat dat gedrocht gewoon niet af is, dat rare gat aan de achterkant.. Wie bedenkt zoiets

Wel knap dat je het kan laten driften, maar ik vind het oerlelijk.
Als het standaard is dan hulde voor de fabrikant, veel gaver dan lambo vleugeldeurenYdieresiS schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:19:
[...]
Dat is toch standaard? Geen tuning. Tenminste, ik meen me te herinneren dat er fabrikanten zijn die dat af fabriek hebben gebouwd.
Jep. Het origineel is echt veel te plat, lang en veel te gewelfd. Wie bedenkt zoietsTankiej schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:27:
[...]
Serieus? Jij vindt dit mooier dan dit?
HahaPeenutzz schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:10:
[...]
Jep. Het origineel is echt veel te plat, lang en veel te gewelfd. Wie bedenkt zoiets![]()
Smaken verschillen gelukkig
Zo'n ding weegt niks aan de achterkant, lijkt me juist makkelijker driftenYdieresiS schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:50:
[afbeelding]
Wel knap dat je het kan laten driften, maar ik vind het oerlelijk.
Niks aan toe te voegen, behalve dat ik er niks aan toe te voegen heb
Vaak bu'j te bang!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
http://youtu.be/cbGWgvJN1_8
Edit: te snel gelezen. Maar een reden om Mighty Car Mods to linken is altijd goed.
[ Voor 43% gewijzigd door Bwlian op 01-08-2013 22:02 ]
This space was intentionally left blank.
Verwijderd
Zoals de conclusie van MCM al luidt; ze zijn goed voor het verplaatsen van lucht, maar kunnen nooit zoals een echte turbo lucht comprimeren waar het 'm nu juist in zit. Dat truucje met 5 benzinebladblazers tegelijk geeft 'iets' boost maar dat lijkt me nooit prettig om daily erin te rijden. De kosten / baten wegen ook niet op
Ontopic dan maar:
http://link.marktplaats.nl/701699875
http://link.marktplaats.nl/1002358602

Die tweede link doet het nietVerwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 05:19:
Het is gewoon scam. Een product dat niets toevoegt maar wel 300 dollar kost.
Zoals de conclusie van MCM al luidt; ze zijn goed voor het verplaatsen van lucht, maar kunnen nooit zoals een echte turbo lucht comprimeren waar het 'm nu juist in zit. Dat truucje met 5 benzinebladblazers tegelijk geeft 'iets' boost maar dat lijkt me nooit prettig om daily erin te rijden. De kosten / baten wegen ook niet op
Ontopic dan maar:
http://link.marktplaats.nl/701699875
http://link.marktplaats.nl/1002358602
Edit:
Oh, op werk doet hij het wel
[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 02-08-2013 09:26 ]
Huh, mis ik iets? Die Porsche heeft op de foto van voren gewoon zijn dak open?dude88 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:57:
Wat moet je daar nu mee, een cabrio waar je het dak niet open kunt doen...
Ah op die manier!dude88 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:11:
Daar wil je toch niet in gezien worden met het dak open!
Met het dak dicht ook niet..
[ Voor 4% gewijzigd door Tankiej op 05-08-2013 13:11 ]
Iets te laag misschien?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rZHc6hUQ6WE]
[ Voor 26% gewijzigd door Don3k op 05-08-2013 20:11 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=H6jugfA4Yoc]
Ik zou dan toch airride ervan maken. Zo kun je over geen enkel hobbeltje. Idd wat een droeftoeter.FastFred schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:04:
Als je dan vanaf dat filmpje verder gaat kijken op Youtube, kom je onder andere ook deze droeftoeter tegen
[video]
Hieronder ook nog een vaag ding

Hoe pas je er uberhaupt in?
[ Voor 4% gewijzigd door YdieresiS op 06-08-2013 08:06 ]
Het geeft wel opties bij parkeergarages, je rijdt zo onder de slagboom door volgens mij, maar verder lijkt het me vrij onpraktisch.
Nog een lelijk hok:

FastFred schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:04:
Als je dan vanaf dat filmpje verder gaat kijken op Youtube, kom je onder andere ook deze droeftoeter tegen
[video]

Trolling is a art
This too shall pass
Volgens mij mis ik ook even compleet de link met foute tuning... Ik zie gewoon een Porsche Carrera Cabrio namelijk...Tankiej schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:11:
[...]
Ah op die manier!
Met het dak dicht ook niet..
Net als die Nissan R33, daar is an sich ook weinig fouts aan.
Wat je blijkbaar niet wist, de bestuurder staat achter de auto op de dissel van de caravan, je kan hem nog net boven de auto uit zien steken en hij heeft een beetje het uiterlijk van een jongetje van 7YdieresiS schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 08:06:
[...]
Ik zou dan toch airride ervan maken. Zo kun je over geen enkel hobbeltje. Idd wat een droeftoeter.
Hieronder ook nog een vaag ding
[afbeelding]
Hoe pas je er uberhaupt in?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Het is geen standaard Carrera Cabrio.. Overigens vind ik die 911 (de 996 volgens mij) sowieso fout met die koplampen, maar dat is een ander verhaaldeepbass909 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:23:
[...]
Volgens mij mis ik ook even compleet de link met foute tuning... Ik zie gewoon een Porsche Carrera Cabrio namelijk...
Net als die Nissan R33, daar is an sich ook weinig fouts aan.
[...]

Fout:

Die gekke bumpers, sideskirt en semi lelijke velgen zijn redelijk fout
(Bumpers zijn een slechte 997 imitatie zo te zien)
*edit*
Oh en vergeet de 'booskijkers' niet
[ Voor 14% gewijzigd door leonvw op 07-08-2013 09:33 ]
Eh...Hakkow in "Het foute tuning topic deeltje 27"leonvw schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:30:
Origineel:
[afbeelding]
Fout:
[afbeelding]
Die gekke bumpers, sideskirt en semi lelijke velgen zijn redelijk fout
(Bumpers zijn een slechte 997 imitatie zo te zien)
*edit*
Oh en vergeet de 'booskijkers' niet
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Dat was volgens mij gewoon om aan te duiden wat er nu fout aan was, omdat een aantal mensen dat niet door had.
Dat dusYdieresiS schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:54:
[...]
Dat was volgens mij gewoon om aan te duiden wat er nu fout aan was, omdat een aantal mensen dat niet door had.
Dus een subtiele bodykit die de algehele look van de auto 10x verbetert is ook al foute tuning? Of is het fout om op een duurdere variant te lijken?YdieresiS schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:54:
[...]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Wat de één fout vindt hoeft de ander niet fout te vinden.zonoskar schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:09:
[...]
Dus een subtiele bodykit die de algehele look van de auto 10x verbetert is ook al foute tuning? Of is het fout om op een duurdere variant te lijken?
Die velgen

Lijkt er wel heel veel op.. Zou wel erg zonde zijnPatrickH schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:53:
Zeg alsjeblieft dat ik het verkeerd zie en dat het géén Corvette C3 is..
Aw, een Polo G40, wat een zonde! Dat zijn gave auto's!Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 04:30:
[afbeelding]
Porsche C88 : 1994
[afbeelding]
Die 2e is trouwens weinig fouts aan. Dat is een concept auto van Porsche uit de jaren 90, bedoeld voor de Chinese markt. Ja hij is lelijk, maar het is geen tuning
Oemfoefoe schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:47:
Andere aanzichten....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

FastFred schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:15:
[...]
Die 2e is trouwens weinig fouts aan. Dat is een concept auto van Porsche uit de jaren 90, bedoeld voor de Chinese markt. Ja hij is lelijk, maar het is geen tuning
Je mag hem fout vinden, je mag 'm lelijk vinden, maar tuning is het niet.Peenutzz schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:10:
Ik vind het juist wel fout. Onbegrijpelijk dat een fabrikant van over het algemeen best mooie (ik weet het, smaken verschillen) sportwagens met zoiets lelijks op de proppen komt
Veel mensen snappen de volgende zin dan ook niet:FastFred schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:43:
[...]
Je mag hem fout vinden, je mag 'm lelijk vinden, maar tuning is het niet.
Porsche has more recently engineered small cars for a range of manufacturers--including the Audi RS2, Lada Samara and SEAT Ibiza.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Klopt, maar er is geen topic voor foute standaard auto's dus wat mij betreft past hij hier primaFastFred schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:43:
[...]
Je mag hem fout vinden, je mag 'm lelijk vinden, maar tuning is het niet.
Die zin klopt ook gewoon niet, ze hebben auto's ontworpen voor een paar merken, en noemen vervolgens 3 specifieke modellenwimmel_1 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:46:
[...]
Veel mensen snappen de volgende zin dan ook niet:
[...]

Ze hebben bv design werk gedaan dat resulteerde in de Audi RS2.
Ik weet niet of audi toen al tot de VW-stal hoorde of nog niet...
Ik kan dus niet zeggen voor welke fabrikant ze dat design werk gedaan hebben, terwijl je met een simpele google zo die auto kunt bekijken.
de zin klopt dus nog altijd ... alleen maak jij van fabrikanten merken en dat is geen eeuwige 1-op-1-relatie...
( er staat toch ook niet 'voor audi rs2, lada,.... neen er staat'bv "de" audi rs2,.....' maw opsomming van werk en niet voor wie het was..)
[ Voor 26% gewijzigd door soulrider op 12-08-2013 03:39 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Aangezien Audi al heel lang onderdeel uitmaakt van de Volkwagen Groep, al ruim voor de RS2 werd ontworpen, is het dus in feite een inhuis ontwerp. Voor de Seat zal hetzelfde gelden (voor ze werden opgenomen in de VAG-familie, waren het kopieën van onder andere de Fiat's). Alleen de Lada is eigenlijk een vreemde eend in de bijt.soulrider schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 03:34:
Neen ontworpen voor enkele fabrikanten... en mits dat wel eens kan veranderen als het merk weer maar eens verhuist van stal is het terecht dat ze specieke modellen geven.
Ik kan dus niet zeggen voor welke fabrikant ze dat design werk gedaan hebben, terwijl je met een simpele google zo die auto kunt bekijken.
de zin klopt dus nog altijd ... alleen maak jij van fabrikanten merken en dat is geen eeuwige 1-op-1-relatie...
( er staat toch ook niet 'voor audi rs2, lada,.... neen er staat'bv "de" audi rs2,.....' maw opsomming van werk en niet voor wie het was..)
Er zitten een aantal tussen waar op het eerste gezicht weinig fouts aan is, maar man... wat een gedrochten staan er ook bij...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Wat een troep zeg! deze auto's lijken wel uit Carmageddon te komen!Gutteguttegut schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:20:
..... afbeeldingen ....
Eerste wat in mij opkwamCyclonist schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:53:
Die laatste serie doet me denken aan de bekende creaties van Leepu
This too shall pass
Dat iemand daar zijn geld aan kon uitgeven.Cyclonist schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:53:
Die laatste serie doet me denken aan de bekende creaties van Leepu

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Wil je zeggen dat jij geen auto wil hebben met spacers van 20 centimeter, er aan geknetterde slappe metalen platen en 40 kilo plamuur?Supertip schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:09:
[...]
Dat iemand daar zijn geld aan kon uitgeven.

[ Voor 11% gewijzigd door Rhannie op 12-08-2013 16:40 . Reden: Tikfout ]
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Volgens mij is het enige wat Porsche heeft helpen ontwikkelen aan de Seat Ibiza het injectiesysteem van de 1.5 SXI Ibiza van het eerste model wat in 1988 en 1989 is geproduceerd.soulrider schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 03:34:
Neen ontworpen voor enkele fabrikanten... en mits dat wel eens kan veranderen als het merk weer maar eens verhuist van stal is het terecht dat ze specieke modellen geven.
Die zin in de quote van wimmel_1 vind ik dan ook een beetje krom geformuleerd, dat impliceert dat ze de genoemde auto's (grotendeels) ontwikkeld hebben. Zal wel van Wikipedia af komen denk ik?
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Verwijderd

Volgens mij kun je met spinners maar maximaal 100 rijden ongeveer? Omdat deze velgen altijd uit balans zijn. Deze Ferrari gaat dus niet heel snel.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 20:15 ]
Het RR logo in een Phantom is ook niet gebalanceerd en blijft (volgens zeggen) altijd rechtop, ook als de wielen draaien. Dat is in feite een kleine spinner
En met een Phantom kun je best 250 rijden.
Signatures zijn voor boomers.
Wat is die eerste origineel? En die tweede is vast geen Fiat Stilo Wagon?
eerste zegt me echt niets.
[ Voor 3% gewijzigd door Bommes op 13-08-2013 19:29 ]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Probleem is dat bodykits vaak verre van subtiel zijn... en vaak ook totaal niks te maken hebben met het model waar ze op komen, maar een of ander ranzig design hebben en in diverse maten gemaakt worden om op zoveel mogelijk automodellen te passen.zonoskar schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:09:
[...]
Dus een subtiele bodykit die de algehele look van de auto 10x verbetert is ook al foute tuning? Of is het fout om op een duurdere variant te lijken?
Net als die hele ronde toestanden die je enkele jaren geleden overal op zag... had je een redelijk hoekig automodel, krijg je die ronde toestanden erop...
So cuteNeutraleTeun schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:31:
Ik heb die deze week voor mijn vriendin gekocht

Untitled by Ren0W, on Flickr
Twijfel alleen nog om de onderste gril rood te spuiten, dan heb ze ook nog lippen
Volgens mij was die tweede ooit een Proton ExoraBommes schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:28:
Die 2de was ooit een multipla denk ik, je zat wat merk betreft dus in de buurt.
eerste zegt me echt niets.

Die andere lijkt op geen enkele bestaande Proton die ik kan vinden.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
http://kereta.info/red-wh...concept-hybrid-compresor/
Kan toch gewoon?Peenutzz schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:58:
De motor wordt aangedreven door een elektromotor en de zuigers door een compressorTopsnelheid van wel 40 kilometer per uur
Een supercharger (compressor) op het blok met elektro motoren, een Hybride dus.
Een supercharger / turbo blijft een efficiënte manier om meer vermogen uit een relatief klein blok te krijgen, of nog beter een hoog koppel.
Volgens mij hebben ze gewoon een bestaande auto (met benzine motor ofzo) gepakt en daar een elektromotor aan vast geplakt (aan de motor, krukas wellicht). Vervolgens gaan ze met een "air compressor" helpen de cilinders te bewegen door op de pistons te drukken.The electric motor moves the engine and the air compressor helps to move the pistons.
This way, engine speed depends on the speed of the ingoing air pressure pushing the piston. The ingoing air moves in accordance to the movement of piston via the ECU, maintaining at gear 5.
Tja dan is het niet eens zo gek dat je maar 40 km/u haalt
PSA had overigens pas ook een consept model met een luchttank erin.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Ik gok dat de "What's next???" ook wel een hint daarnaar isKrentenbol schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:02:
Is pure show. Je ziet namelijk ook geen aandrijfas
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.