Het foute tuning topic deeltje 27 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste
Acties:
  • 791.804 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:39
itsleon schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:49:
[...]

Zullen we het hier gewoon even netjes en gezellig houden.
Maar aangezien je auto 1000 euro is/was ben ik benieuwd hoe jij je auto 2sec sneller heb kunnen maken naar de 100 toe. Met alleen strippen kom je er niet.
Vergis je daar niet in hoor, ken je dat filmpje niet van die Civic (of Accord, weet ik zo gauw even niet), die gaat van 12 naar 6 seconden naar de 100, puur door hem te strippen. Hij eindigt overigens wel erg kaal, zonder deuren, motorkap eraf, dat soort ongein :P

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik vind mijn Audi A1 ook vet snel :) Realiteit is dat ik meestal als laatste weg ben bij het stoplicht (fuckin S-tronic bak!) :|

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Tegen Trolloos kan je niet teveel zeggen, heeft denk ik een bevriende admin. Laatste keer dat ik er wat van zei, had ik gelijk een temp-ban.

Strippen van een auto helpt wel, maar haalt geen 2/3 seconden van je 0-100 tijd af. Of je moet serieus met lexaan of carbon delen gaan werken. Vorige circuit auto was ook helemaal kaal, zelfs de bitumen van de bodem. Merk je meer van met het bochtenwerk, dan met het optrekken.

Volgens mij zijn er maar weinig mensen die zo goed kunnen schakelen, dat ze uberhaubt de fabrieks opgaaf halen?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Peenutzz schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:34:
[...]

Vergis je daar niet in hoor, ken je dat filmpje niet van die Civic (of Accord, weet ik zo gauw even niet), die gaat van 12 naar 6 seconden naar de 100, puur door hem te strippen. Hij eindigt overigens wel erg kaal, zonder deuren, motorkap eraf, dat soort ongein :P
Ja maar er is een groot verschil in auto's tussen strippen en strippen. Bij sommige auto's als je gaat strippen kan je heel veel kilo kwijt raken maar bij andere auto's weer niet.

Overigens weeg een standaard 325i bouwjaar 1991 (kost €1.100) z'n 1280kg die van hem is gestript naar 1150kg dus er is 130kg eraf gegaan. Dat verklaard niet die 2 sec sneller lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
On topic! :D

Foto's zijn klikbaar voor de bijbehorende MP advertenties :Y)

Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/ODAwWDYwMA==/$(KGrHqN,!nUFHTMLyk2DBR5(JdMcGw~~60_85.JPG

Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$T2eC16F,!yEE9s5jDWL9BR3mlK1ohw~~60_85.JPG

Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.com/kopen/8/f2//dLIBdu/E867fLAwNJkz1A==.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.com/kopen/2/f3/yYpZ+wq/2/hAKUIhSY6RNg==.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NjEzWDEwMjQ=/$T2eC16hHJHUFFfwW(s7mBR4UBR!zBw~~60_85.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:26

-tom-562

Oliesjeik

Trolloos
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y10/cupranod/29zs9pv.gif

Ontopic:
Deze is weer zo fout dat 'ie vet is!
http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat is inderdaad een pracht wagen, lekker fout en opvallend maar het resultaat ziet er gewoon goed uit :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een banaan van een auto. (maar he, over smaak valt te twisten, zo vond ik die blauwe MR2 heel netjes)
Maar voor dat geld kun je echt wel mooiere en betere machines aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Mooi blok en onderstel, de rest tsjaaaaaaaaaaaaah wat moet je daar van zeggen, je rijdt imho compleet voor .... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
In het zwart of zilver zou het al wat beter zijn..

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 18-07-2013 12:34 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
SToRM666 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:34:
In het zwart of zilver Op de sloop zou het al wat beter zijn..
There, I fixed it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Die groene CRX is nog wel aardig vind ik. Alleen de lak en de uitlaten zijn echt lelijk.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

zonoskar schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:56:
Die groene CRX is nog wel aardig vind ik. Alleen de lak en de uitlaten zijn echt lelijk.
Mwah als je het dan toch zo aanpakt met die bumpers dan past de dubbele uitlaat er wel bij.

Ik vind eigenlijk 'sleepers' het mooist. De auto ziet er dan standaard uit maar is wel technisch flink aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
hostler schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 17:10:

Ik vind eigenlijk 'sleepers' het mooist. De auto ziet er dan standaard uit maar is wel technisch flink aangepakt.
Me too, leukste af-fabriek vond ik de Lancia Thema 8.32 uit eind jaren '80:
voorzien van Ferrari 32-kleps 8-cilinder en inklapbare kofferbakspoiler :P
215 PK (versie zonder katalysator), 0-100 in 6,8 secs en top van 240 km/u.
Niet superspectaculair, maar voor alledag ruim voldoende.

Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2012/Lancia-Thema-832-occasion.jpg

Wel fout zijn de (eveneens af-fabriek) ferrari-logootjes in de vergen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:56

Tomatoman

Fulltime prutser

AtleX schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:28:
[...]

Zo ervaar ik dat helemaal niet, het is slechts een kleine concessie die je moet doen als je zo'n auto wilt rijden.
Niet normaal kunnen inhalen wegens gebrekkig zicht is een kleine concessie? Wellicht ervaar je dat zo als je uitsluitend in de stad en op de snelweg rijdt, maar als je geregeld op buitenwegen komt en - veilig - een beetje wilt opschieten, is het mijns inziens een absolute no go.
Vergeet niet dat dit topic en bijvoorbeeld ook het SJAT vol zitten met mensen die behoorlijk petrolhead zijn. Die zijn bereid om over meer dingen heen te stappen dan de mensen die bij het bestellen van hun auto zo snel mogelijk de automaat, de stoelverwarming en de radargestuurde cruisecontrol aanvinken. :)
Je vergeet de actieve stoelventilatie, het verwarmde stuur en de achterbankverwarming :P .
Dat zijn mensen die zo min mogelijk met autorijden te maken willen hebben en die staan mijlenver af van mensen die auto's als hobby hebben.
Als dat de definitie van petrolhead is, ben ik het zeker niet. Ik vind het heerlijk om in een fijne, comfortabele auto te rijden en laat het sleutelen graag aan de garage over. Zo hard mogelijk rijden en grappen zoals driften uithalen op de openbare weg zie ik ook niet zo zitten. Eerlijk gezegd heb ik ook niet zo'n behoefte om een slome duffe bak van 15 jaar oud op te waarderen niet een snelle duffe bak met een enorme spoilerkit, mijn huidige auto volstaat ruimschoots om daar niets meer aan te hoeven verbeteren.

Wellicht verwar je een ruimer autobudget - en een daarmee samenhangende autokeuze - met een ontbrekend autohart :).

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf een paar jaar een R32 gereden.
Dat RHD is behoorlijk irritant, zoals al aagegeven heel lastig met inhalen.
slagbomen zijn rampzalig, mcdrive is niet te doen.

enige waar het wel handig bij is, is file parkeren, kunt makkelijk zien hoe ver je van de stoep zit (deur open gooien)

verder duurt het welgeteld 2 seconden om te wennen om met links te schakelen dus daar hoef je het niet voor te laten

overigens was het een zwarte R32 uit 93, vertex body kit en bronze TE37s
schitterende bak was het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

AtleX schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:28:
Zo ervaar ik dat helemaal niet, het is slechts een kleine concessie die je moet doen als je zo'n auto wilt rijden.
Ik zou de parkeergarages op kantoor niet meer inkomen en de parkeergarages in het centrum ook niet. Moet ik constant uitstappen om een kaartje te pakken, niet handig. Zullen de mensen achter je ook niet blij mee zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Heb zelf circa een half jaar rondgereden in landen met bedenkelijk niveau van verkeer (Pakistan, India, Nepal) met het stuur aan de verkeerde kant, maar ja dan zit je lekker hoog in je Toyota :P en dan had ik mijn vriendin als bijrijder die dan wel voor me ging kijken of het kon, als je dan eens achter een bus of vrachtwagen zat. En verkeerde kant in halen kon ook wel. Inhalen via de berm kon ook nog wel haha.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Tankiej schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:52:
On topic! :D

Foto's zijn klikbaar voor de bijbehorende MP advertenties :Y)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind het feit dat de 306 een 1.4 moter heeft eigenlijk nog wel het grappigst :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Ik ken de eigenaar van die rode Prelude, hij rijdt al een aantal jaren rond met die witte bumpers. Sinds hij een friettent heeft heeft hij weinig tijd meer voor zijn hobby :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:10

timovd

Voorsprong door techniek

Cyleo schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 00:22:
[...]

Ik vind het feit dat de 306 een 1.4 moter heeft eigenlijk nog wel het grappigst :P :)
EN ALLES IN HOOFDLETTERS!!

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
timovd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 07:56:
[...]

En afkortingen. Waarom zou je afkortingen in de advertentietekst bij MP gebruiken, als er al een limiet op de advertentietekst zit dan is die zo groot dat hij daar nu nog echt niet aan zit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 15:34

Player1S

Probably out in the dark

timovd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 07:56:
[...]

bij zo'n lelijke schreeuwauto hoort natuurlijk wel een schreeuwadvertentie.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Tomatoman schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 18:25:
[...]

Niet normaal kunnen inhalen wegens gebrekkig zicht is een kleine concessie? Wellicht ervaar je dat zo als je uitsluitend in de stad en op de snelweg rijdt, maar als je geregeld op buitenwegen komt en - veilig - een beetje wilt opschieten, is het mijns inziens een absolute no go.
Ik houd, wanneer ik een RHD rijd, gewoon wat meer afstand. Dan heb ik geen moeite met veilig inhalen.
Zo hard mogelijk rijden en grappen zoals driften uithalen op de openbare weg zie ik ook niet zo zitten.
Dat zijn zaken die ik ten zeerste afkeur. Autosport doe je op het circuit, de verkeersregels zijn er niet voor niets.
Eerlijk gezegd heb ik ook niet zo'n behoefte om een slome duffe bak van 15 jaar oud op te waarderen niet een snelle duffe bak met een enorme spoilerkit,
De meeste mensen in bijvoorbeeld het SJAT doen niet aan bondo-tuning. ;)
Wellicht verwar je een ruimer autobudget - en een daarmee samenhangende autokeuze - met een ontbrekend autohart :).
Wellicht verwar je een ruimer autobudget - en een daarmee samenhangende autokeuze - met een aanwezig autohart. ;) Een auto kopen, de opties selecteren die jou het rijden zoveel mogelijk uit handen nemen, en 'm alleen bezitten als vervoersmiddel is niet mijn definitie van een autohobbyist nee.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Tsurany schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 21:58:
[...]

Ik zou de parkeergarages op kantoor niet meer inkomen en de parkeergarages in het centrum ook niet. Moet ik constant uitstappen om een kaartje te pakken, niet handig. Zullen de mensen achter je ook niet blij mee zijn.
Wat is er mis met achteruitrijden dan? Of carpoolen :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:16
Tsurany schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 21:58:
[...]

Inderdaad gewoon achteruit langs de slagbomen.
Vriend van mij ging ooit achteruit door de McDrive. Gevolg: een boze McManager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
achteruit door de slagbomen bij je werk ziet er wellicht maf uit, maar is wellicht wel het meest praktische (op de aanschaf van een LHD na ;) )

Achteruit door de McDrive is inderdaad onnodig. Je kan bij het raam ook even uitstappen en alles aanpakken. Het achteruit rijden vertraagd de McDrive alleen maar onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Pierre Sec schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 14:25:
[...]

Inderdaad gewoon achteruit langs de slagbomen.
Vriend van mij ging ooit achteruit door de McDrive. Gevolg: een boze McManager.
Dacht die niet gewoon dat je vriend er via de verkeerde kant was ingereden? Dat is trouwens nog wel het meest pragmatisch met een RHD :+

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:01
pdebie schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:25:
Het achteruit rijden vertraagd de McDrive alleen maar onnodig.
Nou nou, dan moet je toch wel een zeer slechte chauffeur zijn. En dat is meestal ook bekend bij hun, dus slaan ze speciale manoeuvres graag over.
Je staat toch meestal in de rij vast, wachten tot een bestelling klaar is, dus dat oponthoud zal wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:56

Tomatoman

Fulltime prutser

AtleX schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:43:
[...]
Wellicht verwar je een ruimer autobudget - en een daarmee samenhangende autokeuze - met een aanwezig autohart. ;) Een auto kopen, de opties selecteren die jou het rijden zoveel mogelijk uit handen nemen, en 'm alleen bezitten als vervoersmiddel is niet mijn definitie van een autohobbyist nee.
Ook in mijn ogen maakt dat je geen autohobbyist :). En ook geen autoliefhebber. Een autohobbyist associeer ik met iemand die als hobby graag aan auto's klust, terwijl ik bij een autoliefhebber het beeld heb van iemand die houdt van autorijden en een voorliefde heeft voor auto's die op wat voor manier dan ook speciaal zijn. Vrijwel altijd is een autohobbyist ook een autoliefhebber, maar lang niet iedere autoliefhebber is een autohobbyist. Een petrolhead is mijns inziens een extreme autoliefhebber (niet negatief bedoeld).

Gisteren kwam ik een man van een jaar of 25 tegen die net zijn Volkswagen Jetta uit omstreeks 1985 parkeerde. De auto zag er volledig origineel uit en blonk aan alle kanten. Terwijl hij langs de auto liep, viel hem een vlekje of iets dergelijks op, want voor hij doorliep naar de voordeur veegde hij nog even dat plekje schoon.

Uit jouw beschrijving meen ik te begrijpen dat deze Jetta-eigenaar volgens jouw interpretatie geen autoliefhebber kan zijn, omdat hij (waarschijnlijk) niet voortdurend aan zijn auto sleutelt of hem sneller probeert te maken. Mijns inziens is hij echter een uitstekend voorbeeld van een autoliefhebber.
Een auto kopen [...] en 'm alleen bezitten als vervoersmiddel is niet mijn definitie van een autohobbyist nee.
Dat ben ik volledig met je eens.
Een auto kopen, de opties selecteren die jou het rijden zoveel mogelijk uit handen nemen [...] is niet mijn definitie van een autohobbyist nee.
Dat ben ik niet zonder meer met je eens. Als een auto is uitgerust met cruise control, betekent dat niet dat je altijd met de cruise control ingeschakeld hoeft te rijden. En zelfs als de CC tijdens het woon-werkverkeer gewoonlijk is ingeschakeld, doet een autoliefhebber dat natuurlijk niet op bochtig weggetje. Verder ontgaat me het eerder door jou gelegde verband tussen comfortopties zoals stoelverwarming en een verminderde driver experience. Ik zie de relatie niet :S. Hetzelfde geldt voor een nieuwe auto: waarom zou je met een gloednieuwe 328i geen autoliefhebber zijn en met een 10 jaar oude 325i wel?

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Altijd zo prachtig dat bij een RHD auto de McDrive wordt aangehaald :') Want als normaal mens ga je ook dagelijks door de McDrive... even de auto parkeren en je bestelling binnen ophalen is natuurlijk geen optie.
En bij een parkeergarage kun je even uitstappen , kaartje pakken/kaart invoeren en weer instappen. Of je neemt een grijpertje in je auto als je uitstappen teveel moeite vindt (zoals ik :P )

Heerlijk dit topic, puur vermaak en bomvol trollololol! d:)b

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:07

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Fietsbel schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 17:28:
Altijd zo prachtig dat bij een RHD auto de McDrive wordt aangehaald :') Want als normaal mens ga je ook dagelijks door de McDrive... even de auto parkeren en je bestelling binnen ophalen is natuurlijk geen optie.
En bij een parkeergarage kun je even uitstappen , kaartje pakken/kaart invoeren en weer instappen. Of je neemt een grijpertje in je auto als je uitstappen teveel moeite vindt (zoals ik :P )

Heerlijk dit topic, puur vermaak en bomvol trollololol! d:)b
Jou multipla is ook nog eens RHD? :o

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Touchdomex schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 17:30:
[...]

Jou multipla is ook nog eens RHD? :o
Si, speciale JDM versie ^-^

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:07

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Fietsbel schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 17:31:
[...]

Si, speciale JDM versie ^-^
Niet eens UK style?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Inderdaad, ik ben welgeteld 1 keer in m'n leven door de McDrive geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:57
Moet zeggen dat ik nog nooit naar een McDrive geweest ben. Kan me zelfs niet meer herinneren wanneer ik de laatste keer gewoon naar McDonalds geweest ben.

Parkeergarages zo'n grijparm gebruiken (of met mijn 1m90 heb ik ook al wat reikwijdte). Bij inhalen gewoon ver genoeg erachter bljiven. Met mijn Type R was ik nog altijd veel sneller een vrachtwagen voorbij dan een "doorsnee" LHD auto.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Kenhas schreef op maandag 22 juli 2013 @ 09:49:
Met mijn Type R was ik nog altijd veel sneller een vrachtwagen voorbij dan een "doorsnee" LHD auto.
Het gaat niet om de snelheid, maar het overzicht.

Ik begrijp best dat als je je aanpast je gewoon veilig kan inhalen, alleen met een LHD heb je net iets meer overzicht.
Met een LHD auto met vergelijbare PK gewichts verhouding doe je het nog net iets makkelijker dan met jouw Type R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

http://link.marktplaats.nl/691300538

Niet gelijk fout qua uiterlijk maar why the f%$* pak je een 1.4 ??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:35:

Omdat 'ie met een 1.6 of 1.8 ook niet snel is. Maar als je je auto wilt verkopen haal dan minstens even je zooi eruit, zo'n fles koelvloeistof achter de bestuurdersstoel doet wonderen in het weghouden van je kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:37:
Maar als je je auto wilt verkopen haal dan minstens even je zooi eruit, zo'n fles koelvloeistof achter de bestuurdersstoel doet wonderen in het weghouden van je kopers.
Niet in dat marktsegment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online

Steekt die demper nu serieus zo'n eind uit of komt dat gewoon ongelukkig uit door de positie van waar uit de foto is gemaakt?

Overigens vind ik al die random woorden in de titel wel erg fout: '(g40 gti 16v g60 vr6 v6 v5)' :')

Sowieso erg triest als je bij sommige advertenties kijkt, hele waslijsten aan 'trefwoorden' zodat ze ook naar boven komen als je op totaal andere auto's zoekt.

[ Voor 15% gewijzigd door Tankiej op 22-07-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:37:
[...]

Omdat 'ie met een 1.6 of 1.8 ook niet snel is. Maar als je je auto wilt verkopen haal dan minstens even je zooi eruit, zo'n fles koelvloeistof achter de bestuurdersstoel doet wonderen in het weghouden van je kopers.
In ieder geval sneller ;)
De 1.6 met 100pk (milestone edition) wil tenminste nog beetje sportief rijden, de 1.8 ook. De 1.4 is helemaal niet vooruit te branden.
Als je die andere 2 dan een VR6 of GTI look wilt geven kan ik nog lichtelijk inkomen.

Dit is gewoon stereotype pretentieus snel zijn. Die uitlaat zal een bak herrie maken en omdat ie zo sloom is kan iedereen er lang van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Tankiej schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:43:
[...]
Overigens vind ik al die random woorden in de titel wel erg fout: '(g40 gti 16v g60 vr6 v6 v5)' :')

Sowieso erg triest als je bij sommige advertenties kijkt, hele waslijsten aan 'trefwoorden' zodat ze ook naar boven komen als je op totaal andere auto's zoekt.
Dit.
:r

Kunt niet eens meer fatsoenlijk onderdelen te koop zetten/zoeken.
Bij de MR2 bijvoorbeeld zit meer dan 80% zooi tussen wat niet eens op die auto past.
Al een aantal keer een mail gestuurd naar MP, maar daar kunnen ze helaas niks aan doen. Maar wel de hoofdprijs vragen als je zelf een betaalde advertentie wilt plaatsen. Was iets van €75,- kwijt voor een paar weekjes mijn auto te koop zetten 8)7

Ook stonden ze wel open voor oplossingen.
Dus, IT werk-zoekende-mensen die zich geroepen voelen?

[ Voor 39% gewijzigd door NeutraleTeun op 22-07-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik bleef al hangen bij 'sportieve' en 1.4 :P

http://www.marktplaats.nl...car-met-kicker-audio.html
Nog gevalletje 'taxatie is zoveel hoger dan vraagprijs' :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Grappig dat men altijd moet vermelden dat hun tjoening barrel uniek is..
Mijn ouwe saab is ook uniek door de deuken van winkel karretjes en deuren, misschien ook vermelden op marktplaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

"heb er veel reacties op en nekkendraaiers mee"
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Dit bedoelt ie natuurlijk:

Afbeeldingslocatie: http://somewhatmanlynerd.com/gifs/smhcuban.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
SinergyX schreef op maandag 22 juli 2013 @ 17:48:

Volgens mij had die persoon zijn geld beter kunnen steken in een cursus Nederlands :X
ook is de auto getaxeerd verzekerd en kan ik een taxatie raport laten zien wat VELEN malen hoger licht als de vraagprijs.
En dan is dit nog maar één zin uit een gigantische advertentie :')

[ Voor 7% gewijzigd door Tankiej op 22-07-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:43
Tankiej schreef op maandag 22 juli 2013 @ 19:46:
[...]

Volgens mij had die persoon zijn geld beter kunnen steken in een cursus Nederlands :X

[...]

En dan is dit nog maar één zin uit een gigantische advertentie :')
Ach anderzijds is deze nog wel leesbaar! Ik zie af en toe advertenties op MP voorbij komen, dat ik me dan ook serieus afvraag of diegene groep 3 wel afgemaakt heeft!

Deze wagen is wel weer met veel liefde gebouwd, en dan niet alleen optisch maar ook motorisch!

En ja ik vind dit nou een van de weinige geslaagde projecten! (ipv van die autostyle/tepper "tuners")

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Paganstars schreef op maandag 22 juli 2013 @ 20:00:
[...]

Ach anderzijds is deze nog wel leesbaar! Ik zie af en toe advertenties op MP voorbij komen, dat ik me dan ook serieus afvraag of diegene groep 3 wel afgemaakt heeft!

Deze wagen is wel weer met veel liefde gebouwd, en dan niet alleen optisch maar ook motorisch!

En ja ik vind dit nou een van de weinige geslaagde projecten! (ipv van die autostyle/tepper "tuners")
Dat wel ja, het ziet er wel redelijk netjes uit. Al vind ik het interieur wat twijfelachtig :+

Trouwens:
-1x 14 inch TFT scherm op dak (inklapbaar)
?! :D

En:
De auto is APK gekeurd en deze loopt tot aug 2013
Zoveel moeite, tijd en geld in een auto gestoken, vraag je 7,5k en kan er niet even een nieuwe APK vanaf? Ik had hem toch even een nieuwe APK gegeven, is toch altijd beter voor de verkoop dacht ik. Of zou hij daar niet meer doorheen komen? :X

[ Voor 4% gewijzigd door Tankiej op 22-07-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Zeldzaam zegt 'ie, betekent dat dat er nog meer van zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Fout? :P

[ Voor 30% gewijzigd door Don3k op 22-07-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Een vooroordeel wat versterkt word door auto's van 1200+ kg met een 1.4 waar amper 60 pk uit komt..

(Doe mij maar een auto van <700 kg met 100+ pk uit een 1.4 en een goed onderstel, dat is prima sportief te noemen hoor.. en dan uiteraard niet verneuken met plamuur en te grote audio.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk aan een taxatie van 30 duizend euro, nogal een rond bedrag.

http://link.marktplaats.nl/573960218

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 01:19:

Auto van 7k proberen te slijten en niet eens de moeite nemen om even de auto te wassen. :F
Kenteken dat ergens voor de ruit zweeft, troep op de achterbank, onrealistisch taxatie bedrag, toppertje weer.

Daarnaast mis ik nog wat goede interieur foto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 01:19:

Ja, toegegeven. Koop je een 2dehands en wil je 'm tunen zoals 'die' auto ben je een aardige brok geld kwijt voor bumpers, turbo's en toebehoren.

Maar dat geld wat je in tuningspul steekt, is gewoon weggegooid geld. Je krijgt het er noway nog voor terug, tenzij je iemand hebt die tot over z'n domme oren op verliefd is.

Ik aas nog steeds op een turbo of compressor voor mijn VR6, maar ontkom er niet aan dat een echt nette en goed afgestelde setup, gewoon 3500 euro minimaal kosten gaat. En dan mag je blij zijn als je 60 PK meer krijgt. :+ Alles erboven ga je gauw richting de 10k voor ~ 160PK tot 200PK winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 15:26

-tom-562

Oliesjeik

En dan rij je nog steeds in een Golf 3 :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:02

Dat ding staat al ruim een jaar te koop volgens mij, heb 'm in ieder geval eerder gezien. Of, nog erger, er zijn er twee van.. :X

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:02:
Corrado VR6 dat is een beescht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 02:08:
[...]
Ja, toegegeven. Koop je een 2dehands en wil je 'm tunen zoals 'die' auto ben je een aardige brok geld kwijt voor bumpers, turbo's en toebehoren.

Maar dat geld wat je in tuningspul steekt, is gewoon weggegooid geld. Je krijgt het er noway nog voor terug, tenzij je iemand hebt die tot over z'n domme oren op verliefd is.
Het ergste is nog dat er geen andere turbo op zit. Heeft alleen luchtfilter/uitlaat/intercooler gedaan. En dan de bumpers uiteraard. Maar dat is toch wel zéér persoonlijke smaak. Vooral icm die kleur.
En dan is het ook nog eens een automaat.
Snap ook niet hoe zoiets op €30k getaxeerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf
  • Laatst online: 12-09 12:06

ktf

Vandaag in het nieuws

http://nos.nl/artikel/532...mbad-van-weg-gehaald.html

Afbeeldingslocatie: http://content.nos.nl/data/image/xxl/2013/07/23/532710.jpg
Afbeeldingslocatie: http://content.nos.nl/data/image/xxl/2013/07/23/532711.jpg

Wat mij betreft goed fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 14-09 16:35
Vanwege die lekke band inderdaad ja :P

Ik vind hem onwijs gaaf. De 'beker' houder rechts van het stuur is helemaal het einde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is maar een ding, en da's goddomme briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
De politie heeft geen idee of de zwembadbestuurder kan worden vervolgd. Deskundigen zijn het niet eens over de vraag of hij iets strafbaars heeft gedaan.
Whuaha, nooit gedacht dat ik nog een legaliteitsbeginsel in deze vorm zou tegenkomen.

Vraag me alleen af hoe hij heeft kunnen rijden met die minimaal 2 lekke banden.
De voorste is toch ook lek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
NeutraleTeun schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:16:
[...]

Whuaha, nooit gedacht dat ik nog een legaliteitsbeginsel in deze vorm zou tegenkomen.

Vraag me alleen af hoe hij heeft kunnen rijden met die minimaal 2 lekke banden.
De voorste is toch ook lek?
Agent heeft ze leeg laten lopen omdat de inzittenden de rivier over gevlucht waren en hij niet wilde dat ze terugkwamen en verder reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Typisch weer dat de bestuurder teveel had gedronken... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
theHoff schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:30:
[...]

Agent heeft ze leeg laten lopen omdat de inzittenden de rivier over gevlucht waren en hij niet wilde dat ze terugkwamen en verder reden.
Is dát trouwens wel toegestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Martin schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:50:
Typisch weer dat de bestuurder teveel had gedronken... |:(
Nou, de auto zit anders nog behoorlijk vol. Of het moet urine zijn, dat kan natuurlijk ook.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:02:
Ja. VR6 is gewoon de shit. :P
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:28:
[...]

Corrado VR6 dat is een beescht
Dit is pas een beauty: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Geld meer dan dik waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 14-09 16:35
Jammer van de Porsche velgen, verder een erg dikke bak, lekker clean, en snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:13:
[...]

Ja. VR6 is gewoon de shit. :P

[...]

Dit is pas een beauty: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Geld meer dan dik waard. :)
Aangezien je die link in het foute tuning topic zet, sarcasme? O-)
Alles zit er ongeveer 2000dkm onder.
1 dkm is toch 1000km? Dan zit het spul bij die auto er al 2.000.000 km onder? Dat vind ik best veel, ook al is de auto 22 jaar oud :+

[ Voor 17% gewijzigd door Tankiej op 23-07-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ding kopen en de boel overbouwen in een Golf >:)

* McBoom is niet zo van de Corrado's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankiej schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:32:
[...]

Aangezien je die link in het foute tuning topic zet, sarcasme? O-)

[...]

1 dkm is toch 1000km? Dan zit het spul bij die auto er al 2.000.000 km onder? Dat vind ik best veel, ook al is de auto 22 jaar oud :+
Tweeduizend .....
McBoom schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:58:
[...]

Ding kopen en de boel overbouwen in een Golf >:)

* McBoom is niet zo van de Corrado's
Ik denk niet dat je veel over kunt zetten. Dash, interieur, exterieur is volgens mij drastisch anders als die van een Golf 3. Verschil is dat ze identiek dezelfde motor hebben op displacement,gasklep/nokkenas/uitlaat na.

Maar ja. Bij het zien van dat soort auto's ga ik zelf de vraagtekens zetten in het sleutelen aan m'n eigen auto.. of ik niet gewoon een kant en klaar ding in huis haal. :P

Die turbo setup inclusief maatwerk betaal je ruim 4k voor. Die auto is dat geld dik en dik waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, voor dat bedrag heb ik er eentje die dat allemaal kan fabriek-af :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:06:
Ik denk niet dat je veel over kunt zetten. Dash, interieur, exterieur is volgens mij drastisch anders als die van een Golf 3. Verschil is dat ze identiek dezelfde motor hebben op displacement,gasklep/nokkenas/uitlaat na.
Ik heb het natuurlijk over de motor en remmerij, dat moet hier vast wel passen. Moet ik eerst zien in welke ik het ga bouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:55:
Tja, voor dat bedrag heb ik er eentje die dat allemaal kan fabriek-af :P
Het is dat ik andere plannen heb, anders stond ik vandaag al bij 'm voor de deur met 7500 instant. Geen twijfel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Haha, fantastisch. Jammer dat ze gedronken hebben, maar dit is echt een top oplossing :P Water is wel goed vies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 07:44:
[...]

Het is dat ik andere plannen heb, anders stond ik vandaag al bij 'm voor de deur met 7500 instant. Geen twijfel aan.
Wat zijn je andere plannen dan? Want dit lijkt me best een aardige deal en jij bent wel van dat VW spul toch?

Corrado's zijn niet aan mij besteed, en ik heb die gewildheid van die VR6 VW's nooit echt begrepen. Dat je hem met flink knutselen en een turbo zo snel kunt krijgen verbaast me niets hoor.
Maar dat krijg je ook wel uit een Japans 2 liter turbo ding, ook met 4x4 erbij. Dan heb je het vaak over standaard auto's waar je dan relatief weinig geld aan uit geeft om hem op de 300pk te krijgen. (Daarna moet je wel echt bakken met geld gaan neerleggen wil je het sneller krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Haha, mooie kerel ja.
NeutraleTeun schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:53:
[...]

Is dát trouwens wel toegestaan?
Lijkt me wel. Ze hebben namelijk al laten zien dat ze bereid zijn te vluchten. En schade richt hij er niet mee aan :) En inderdaad. Wat een geweldig idee, zo'n rijdend zwembad :D

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
^

Nou ja, een verdachte mag je ook niet ontdoen (in beslag nemen) van zijn schoenen.
Gevalletje banden lek maken lijkt mij dan ook niet geheel zuiver.

Agent is al ter plaatse, kon makkelijk versterking oproepen (reed er al een tijdje achter) en mochten die gasten toch willen vluchten dan lijkt me zo'n auto niet geheel moeilijk te vinden/achtervolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
!null schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:32:
[...]
Corrado's zijn niet aan mij besteed, en ik heb die gewildheid van die VR6 VW's nooit echt begrepen.
Het geluid van een VR6 is anders wel erg bruut, daar komt een 4 in lijn niet in de buurt, of er moet toevallig een crossplane krukas in zitten (zoals in de yamaha R1), maar die zijn er niet in de autowereld, hooguit bij enkele V8's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Heb wel eens in een Golf 3 VR6 zelf mogen rijden, en er komt inderdaad een leuk geluidje af, en hij begint natuurlijk al vrij vroeg met lekker te trekken. Een Japanner moet je altijd meer in de toeren gooien. Maar je zou toch wat snellers verwachten als je bijna 3 liter in een hatchback gooit. Ze zijn zeker niet langzaam maar er zijn wel auto's met een stuk minder capaciteit die hem ook wel bij kunnen houden.

4 in lijn klinkt meestal niet zo goed nee, ben ik het wel mee eens. Maar dat is het gemiddelde. Heb toch wel twee 4 cilinder auto's gehad die het erg leuk doen in de tunnel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

!null schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:32:
Corrado's zijn niet aan mij besteed, en ik heb die gewildheid van die VR6 VW's nooit echt begrepen.
Midjaren 90 was het altijd de auto die ik wilde hebben, tot in 98 de impreza kwam :P

Voor dat geld zou ik toch meer zoiets nemen :P
http://www.marktplaats.nl...bo-bpu-facelift-1996.html
Al is het een twijfeltje, extra spoiler op het raam is iets teveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Waarom staat daar nergens bij of het een handbak is (en zo ja, welke?) of een automaat? Dat laat me het ergste vrezen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
AtleX schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:24:
Waarom staat daar nergens bij of het een handbak is (en zo ja, welke?) of een automaat? Dat laat me het ergste vrezen.
Op de ene foto waar de schakelpook heel vaag op te zien is (donkere interieur foto) lijkt het een pook van een automaat. Maar ik ben geen expert, dus reken me er niet op af :+

Ik verbaas me trouwens ook hierover:
De auto staat gewoon op nederlands kenteken dus let niet op de engelse plaat op de meeste foto's
Waarom dan niet even het kenteken invullen bij de advertentie of nieuwe foto's maken waar het echte kenteken op staat?

Trouwens.. Gaan mensen hier nu auto's op noemen die ze graag willen hebben? Vinden jullie foute tuning dan iets dat je wil hebben of zijn jullie gewoon offtopic bezig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

NeutraleTeun schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:27:
^

Nou ja, een verdachte mag je ook niet ontdoen (in beslag nemen) van zijn schoenen.
Gevalletje banden lek maken lijkt mij dan ook niet geheel zuiver.

Agent is al ter plaatse, kon makkelijk versterking oproepen (reed er al een tijdje achter) en mochten die gasten toch willen vluchten dan lijkt me zo'n auto niet geheel moeilijk te vinden/achtervolgen.
Er werd gezegd dat de banden leeggelopen waren. Niet lek gemaakt ;) Da's een flink verschil.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Geen idee of ze al eerder hier gepost zijn, maar weer ontopic :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/5226/vectra.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos10/fluffyjhu5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.forum-auto.com/mesimages/182678/CorsaB_jacky1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/conceptscars/R4ojYaHD3HI/AAAAAAAAA_0/LymRlD-FSQs/s800/tuning04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.fastcar.co.uk/wp-content/uploads/2012/01/1.jpg

Eigenlijk vind ik deze laatste wel dik, maar ook heel erg fout :D

[ Voor 6% gewijzigd door Tankiej op 24-07-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Krentenbol schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:45:
[...]

Er werd gezegd dat de banden leeggelopen waren. Niet lek gemaakt ;) Da's een flink verschil.
theHoff schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:30:
[...]

Vandaar.
Lek of leeg, geen verschil eigenlijk. Auto is onklaar gemaakt.

Over die Supra:
Ziet inderdaad uit als automaat-pook!

Over het kenteken: ik weet dat ik het kenteken van mijn auto ook niet invoerde omdat ik toen of verkeerde gegevens kreeg, of de auto niet in de juiste categorie tevoorschijn kwam. Heel raar, lag aan import of zo waarschijnlijk.
Geen foto's met NL plaat komt waarschijnlijk omdat hij de (verkoop)foto's gebruikt van de vorige eigenaar.
Dan is de vraag, hoe lang is deze auto al hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf
  • Laatst online: 12-09 12:06

ktf

NeutraleTeun schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:16:
Ja, en toch vind ik dat maar een rare vraag. Blijkbaar zijn gordels in Duitsland niet verplicht, want die zijn eruit gesloopt. Lijkt me toch al iets kwalijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Dan zou hij dus een boete krijgen voor het niet dragen van een gordel. Dat staat echter niet gelijk aan meteen een (eventuele) boete voor het rijden als zwembad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ktf schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:31:
[...]

Ja, en toch vind ik dat maar een rare vraag. Blijkbaar zijn gordels in Duitsland niet verplicht, want die zijn eruit gesloopt. Lijkt me toch al iets kwalijks?
Gordels zijn in Duitsland, net zoals in nederland, verplicht in alle auto's waar ze fabrieks-af in geleverd zijn. Enkel sommige oldtimers zijn hiervan vrijgesteld. De losse stoel is net zo verboden, om overduidelijke veiligheidsredenen, en ook het maximale laadgewicht van een 3cabrio wordt net het water ruim overschreden.
Maakt het idee niet minder briljant. Mijn zegen hebben ze mits stapvoets enzo. Helden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Wat ik nooit begrijp is dat aan de auto vastplamuren van de bodykit. Het ziet er niet uit, en sleutelen is ook een ramp als alles aan elkaar vastzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ik vind deze ook behoorlijk fout:
Afbeeldingslocatie: http://www.benzworld.org/forums/attachments/w124-e-ce-d-td-class/417069d1324753698-tuning-gone-bad-mercedes-e-class-w124-1.jpg
De formaten van de auto kloppen naar mijn idee niet meer.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
YdieresiS schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:53:
Ik vind deze ook behoorlijk fout:
[afbeelding]
De formaten van de auto kloppen naar mijn idee niet meer.
Niet alleen de formaten kloppen niet, wat een lelijk ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:26

Sharky

Skamn Dippy!

Butt ugly maar wel netjes gedaan.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik wil mijn BMW wat breder maken moet ie gedacht hebben.
Afbeeldingslocatie: https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/p480x480/931195_460063060757277_391182424_n.jpg

Of lager
Afbeeldingslocatie: http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200807/volkswagen-vancake--_460x0w.jpg

Of aanstootgevender
Afbeeldingslocatie: http://i252.photobucket.com/albums/hh36/lightfairy1986/boobs_car.jpg

Of gewoon lelijk
Afbeeldingslocatie: http://alainsauquet.com/IMG/jpg/RX7_Puerto_Rico.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door zonoskar op 30-07-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 14-09 21:34

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

:X

Afbeeldingslocatie: http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/237/4781/25592390410_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/237/4781/25592390412_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/237/4781/25592390411_large.jpg

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Dat is toch best een gave bus zo'n klassieker?
Voor zo'n hobby heb ik best respect om zo'n groot ding netjes te houden.
Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.