Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Vind alleen jammer dat ik er een weekje terug €35,- betaald heb. Alhoewel die aanbieding geen merken noemt.
saillant detail is dat ik haar auto 9/10x gebruik
Ik kwam er vannacht 1 tegen...Tjeerdtq schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:15:
Ik heb vorige week nog een Renault Twingo zien tijden met die koplamp wimpers. Ik was te laat om een foto te maken voor dit topic.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

This too shall pass

De dreamcatcher by peterjanvos, on Flickr
Ik kwam dit pareltje, de Dreamcatcher, vandaag tegen.
[ Voor 61% gewijzigd door Cyleo op 08-07-2013 14:48 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De binnen bekleiding en de muziek instalatie zijn getaxeerd op 9000 euro.
De auto zelf op -8000
Maareh, die stoelen/rails, ik heb er niet heel veel verstand van... maar lijkt dat niet een beetje zeer "fragiel"?
Ik heb volgens mij nog nooit zo'n haaks opstaande rand/bevestiging gezien. Of nooit op gelet eigenlijk.
Verstelbaarheid zonder steeksleutel en ratel: 0
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ik maak me bij deze setup eerder zorgen over de manier waarop de riemen gemonteerd zitten dan over die rails. Bij een crash blijft er niets over van de rug van de bestuurder (en bijrijder).
Ekte ekte racerails onder mijn stoel bitch!
Het mooiste bij deze auto is de super pimpie rode Arbre Magique, die maakt het geheel afhostler schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:33:
Ik kwam op marktplaats deze pracht wagen tegen.
http://link.marktplaats.nl/697678015
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
hmm..voldoet hij wel aan een foute tuning auto?hostler schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:33:
Ik kwam op marktplaats deze pracht wagen tegen.
http://link.marktplaats.nl/697678015
zijn getaxeerd op 9000 euro. CHECK
Getunede auto CHECK
Topsnelheid:175 km/h CHECK
Let op!! auto moet niet weg maar mag weg, dus geen onzin reacties. EN FINAL CHECK
ik zou hem bijna mailen of hij die xbox los verkoopt
Verwijderd
Hoe wil je met 75PK uberhaubt racenBarracuda_82 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:27:
Bij een crash blijft er niets over van de rug van de bestuurder (en bijrijder).
Deze snap ik niet?vhal schreef op maandag 15 juli 2013 @ 18:06:
[...]
hmm..voldoet hij wel aan een foute tuning auto?
Getunede auto CHECK
Let op!! auto moet niet weg maar mag weg, dus geen onzin reacties. EN FINAL CHECK
Gaat goed hoor

Je moet in dit specifieke geval alleen een klasse verzinnen waar ze dat soort vermogens (willen) gebruiken met het (overbodige) gewicht wat bij die "bolide" hoort.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
Ja. Dat zeg ik. Wat is het nut ervan om ermee te racen.wimmel_1 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 18:11:
[...]
Gaat goed hoor![]()
Je moet in dit specifieke geval alleen een klasse verzinnen waar ze dat soort vermogens (willen) gebruiken met het (overbodige) gewicht wat bij die "bolide" hoort.
Het is een showcar, uit de jaren 90 met autotjes die je warm maakte veranderde van kleur ofzo
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Verwijderd
Dus dat ^^
http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr
Marktplaats - De plaats for getunede auto's
En wat een verschrikkelijk interieur, die Paseo

Heeft ook een losse, externe tweeter erop zitten?
En natuurlijk de handige oversized Autostyle shift-light-meter. Voor het geval je niet weet wanneer je snel moet schakelen

40k.. die is gek

http://www.marktplaats.nl...an-widebody-moet-weg.html
Hoogste bod 225, gaat hard
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
SinergyX schreef op maandag 15 juli 2013 @ 20:24:
Kwam die recent niet langs, dat zoiets niet meer belastingvrij mocht?
40k.. die is gek![]()
Wut? Volgens mij zijn die banden dan gewoon lekals ik de voorbanden op pomp zijn ze naar 5 dagen weer leeg door het stil staan
De motorkap moet ook even opnieuw gedaan worden... nuance, vervangen.
Maar gek dat het een sedan is, zo zie je die niet vaak.
Is ook echt lelijk, staat gewoon niet.
SinergyX schreef op maandag 15 juli 2013 @ 20:24:
Kwam die recent niet langs, dat zoiets niet meer belastingvrij mocht?
40k.. die is gek![]()
APK tot: 20 november 2008
Ding kost die "beste" een partij geld wat meer is dan alleen de waarde waarschijnlijk. Iets met belasting(en).
Gratis overschrijven is wel een optie, natuurlijk (en op eigen terrein stallen daarna).
[ Voor 21% gewijzigd door Will_M op 15-07-2013 20:42 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dit inderdaad, en vraag me ook serieus af hoe je die auto daar ooit nog weg wil krijgen, zonder gelijk de hele band naar de tering te rijden. (O wait dat heeft die zeker al vaker gedaan.) (Ja ik weet dat je zelf thuis ook kunt oppompen, maar hij schijnbaar niet, anders plaats je het niet zo op de foto)Tankiej schreef op maandag 15 juli 2013 @ 20:26:
[...]
[...]
Wut? Volgens mij zijn die banden dan gewoon lek
Bij bijna alle tuningauto's op MP e.d. staat wel ergens vermeld dat hij getaxeerd is op > 10.000€ !!!11one1111eleven terwijl hij een tiende moet opbrengen, is het over het algemeen optische tuning (vandaar het max snelheidkopje vanuit rdw, want een 55kW motor heeft echt 4 uitlaten nodig
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 16-07-2013 07:12 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Mocht de auto total loss verklaard worden na een ongeval dan zou je met dat geld een vervangende auto moeten kunnen kopen. Daarbij is denk ik wel rekening gehouden met afschrijvingen, anders is het een simpel optelsommetje van je rekeningen, wat ook niet het geval is.
ben ik nou zo onduidelijk....AtleX schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 07:20:
De taxatiewaarde is sowieso zelden de verkoopwaarde hè.Ook met oldtimers die helemaal standaard zijn ligt de taxatiewaarde vaak ruim boven de verkoopwaarde.

9 v/d 10 keer hopen die petjes daadwerkelijk die taxatiewaarde te krijgen. Dat 9 vd 10 wagens geen drol waard zijn weet ik ook wel
[ Voor 13% gewijzigd door vhal op 16-07-2013 10:43 ]

Vaak bu'j te bang!
Glanza V Turbo zou ik best willen rijden hoor
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor hun orde van de dag...max schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:05:
Je lacht je als taxateur de eerste 5 minuten toch helemaal scheef als een of andere sjappie met zo'n hok een taxatie wil.
Daar verdienen ze hun brood mee, dus ik denk dat dat wel mee zal vallen.
Als taxateur heb je denk ik 2 grote doelgroepen, de oldtimer / youngtimer markt en de tuning markt.
Verder misschien nog een kleine groep met exclusieve auto's.
Ik vermoed zelfs dat een taxateur zich op 1 van deze 2 markten zal specializeren
Zou ie hem voor 100 euro wegdoen? Kijken hoe lang mijn bod blijft staanunfor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 20:12:
40K voor die ouwe stink mercedes, dat moet dan wel een heel bijzondere wagen zijn, maar ik zie het er niet aan..
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Dus, als een auto op 10.000 getaxeerd is, ik koop hem voor 2.000 en rij hem vervolgens plat dan zou ik toch minimaal 8.000 van de verzekering kunnen beuren?dude88 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 07:49:
De taxatiewaarde is de vervangingswaarde, oftewel de waarde waarvoor de auto verzekerd is.
Mocht de auto total loss verklaard worden na een ongeval dan zou je met dat geld een vervangende auto moeten kunnen kopen. Daarbij is denk ik wel rekening gehouden met afschrijvingen, anders is het een simpel optelsommetje van je rekeningen, wat ook niet het geval is.

Ik heb opeens veel meer interesse in die kneuzen-bakken en kan opeens een stuk minder goed rijden (en de rest ook anders gaat de premie zo omhoog)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja, maar dat is wat anders als een Paseo (een Starlet dus) volgehangen met tupperwareSinergyX schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:35:
[...]
Glanza V Turbo zou ik best willen rijden hoor~130pk met 1.3 en doet de 100 onder de 7 seconde
Vaak bu'j te bang!
Als jij voor 2k een auto koopt en de taxateur taxateerd hem op 10k en jouw verzekering accepteerd deze taxatie en jij betaald de premie die hieraan hangt dan zal jij idd 10k krijgen bij total loss verklaring...L1nt schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:49:
[...]
Dus, als een auto op 10.000 getaxeerd is, ik koop hem voor 2.000 en rij hem vervolgens plat dan zou ik toch minimaal 8.000 van de verzekering kunnen beuren?![]()
Ik heb opeens veel meer interesse in die kneuzen-bakken en kan opeens een stuk minder goed rijden (en de rest ook anders gaat de premie zo omhoog)
Tenmiste zo werkt het in elk geval voor oldtimers en taxaties...
Maar als je dat twee keer in twee maanden tijd over komt, dan gaan ze vast vragen stellendude88 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:27:
[...]
Als jij voor 2k een auto koopt en de taxateur taxateerd hem op 10k en jouw verzekering accepteerd deze taxatie en jij betaald de premie die hieraan hangt dan zal jij idd 10k krijgen bij total loss verklaring...
Omdat die auto's vrij zeldzaam/exclusief zijn en je als verzekering geen vervangingswaarde erop kan plakken. Voor normale auto's is het even door autoscout/trader rondbladeren en ze hebben je vervangingswaarde te pakken.dude88 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:27:
Als jij voor 2k een auto koopt en de taxateur taxateerd hem op 10k en jouw verzekering accepteerd deze taxatie en jij betaald de premie die hieraan hangt dan zal jij idd 10k krijgen bij total loss verklaring...
dus %#&-fossielen moeten ze ook gewoon het rijbewijs afnemen...2e keer in 2 maand dat ze m'n droomauto total-loss rijdenTankiej schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:29:
[...]
Maar als je dat twee keer in twee maanden tijd over komt, dan gaan ze vast vragen stellen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als jij een exclusive tunings auto heb dan kan je die ook gewoon laten taxeren.SinergyX schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:34:
[...]
Omdat die auto's vrij zeldzaam/exclusief zijn en je als verzekering geen vervangingswaarde erop kan plakken. Voor normale auto's is het even door autoscout/trader rondbladeren en ze hebben je vervangingswaarde te pakken.
Voor een standaard auto heb je gewoon tabellen.
Als jij van mening ben dat jouw auto meer waard is als in de tabel staat dan heb je een taxatie nodig, de taxateur bepaald dan de taxatiewaarde waar jij hem dan ook naar kan laten verzekeren.
40k is ook een beetje overdreven al zijn er weinig orginele AMG's van dat type. Als het een orginele AMG is. Daarnaast Blijven dat mooie advertenties met "full option" aangeven.unfor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 20:12:
40K voor die ouwe stink mercedes, dat moet dan wel een heel bijzondere wagen zijn, maar ik zie het er niet aan..
En dat terwijl je aan de tellerbak al kan zien dat het niet "full option" is
vhal schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 07:09:
[...]
Bij bijna alle tuningauto's op MP e.d. staat wel ergens vermeld dat hij getaxeerd is op > 10.000€ !!!11one1111eleven terwijl hij een tiende moet opbrengen, is het over het algemeen optische tuning (vandaar het max snelheidkopje vanuit rdw, want een 55kW motor heeft echt 4 uitlaten nodig), staat er bijna altijd 'geen onzinbiedingen want auto hoeft niet persé weg' (waarom zet je hem dan op MP) en dat de omschrijving 'getunede auto' wel heel erg voor de hand ligt.
Ik vroeg het, omdat ik ook zo mijn vorige auto te koop heb gezet.vhal schreef op maandag 15 juli 2013 @ 18:06:
[...]
hmm..voldoet hij wel aan een foute tuning auto?
Getunede auto CHECK
Aanwezigheid van taxatierapport heb ik gemeld, plus dat die waarde hoger ligt dan mijn VP.
Dat mijn auto gemodificeerd was heb ik vermeld.
Topsnelheid niet vermeld, maar was ook maar 180km/h.
En ook ik vroeg om geen onzin reacties, want de kenner weet wat het waard is.
En nu wil ik mijn auto niet als foute tuning betitelen.
Dus zo veelzeggend is dat lijstje van jou niet.
Maar dat is dan ook het probleem niet in jouw gevalNeutraleTeun schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 17:14:
[...]
Foto?NeutraleTeun schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 17:14:
[...]
[...]
Ik vroeg het, omdat ik ook zo mijn vorige auto te koop heb gezet.
Aanwezigheid van taxatierapport heb ik gemeld, plus dat die waarde hoger ligt dan mijn VP.
Dat mijn auto gemodificeerd was heb ik vermeld.
Topsnelheid niet vermeld, maar was ook maar 180km/h.
En ook ik vroeg om geen onzin reacties, want de kenner weet wat het waard is.

Untitled by Ren0W, on Flickr

Untitled by Ren0W, on Flickr
Het is smaak natuurlijk, maar enige wat je als 'fout' zou kunnen betitelen is die Japanse nummerplaat.
En dit is mijn huidige http://www.flickr.com/pho...8/sets/72157634086340693/ , daar valt meer over te twisten
[ Voor 128% gewijzigd door NeutraleTeun op 16-07-2013 20:35 ]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
De beste ideeën komen als je bezig bent.
Ha-ha ?timovd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:45:
Waarom sta je met je achterkant op het riool geparkeerd?
Voorkeur naar deze toch

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 16-07-2013 20:57 ]
het is misschien een beetje overkill (een halve inch ofzo), maar zo'n auto mag zo'n uitlaat best wel hebben hoor.
De blauwe heeft een HKS Silent Hi-Power, en de grijze een Blitz Nur Spec R, beiden 3".
Zijn nou niet bepaald Autostyle uitlaten
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Wauw paarse remklauwen en maffe 3 spaakse gouden velgen? Daarnaast een zwarte motorkap die niet eens carbon is. Best wel gay die auto. Ik durft te wedden dat mijn 325i van 1000 euro sneller is.NeutraleTeun schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:31:
Het is smaak natuurlijk, maar enige wat je als 'fout' zou kunnen betitelen is die Japanse nummerplaat.
En dit is mijn huidige http://www.flickr.com/pho...8/sets/72157634086340693/ , daar valt meer over te twisten
Dat inderdaad, het lijkt alsof het onderste deel van de achterbumper mist, ziet er niet uit imo. Die sticker vind ik ook een beetje jammer..NoFearCreations schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:21:
Die laatste is erg netjes, vooral die velgen zijn dik. Alleen die uitlaat is echt lelijk, dat deel wat dwars gaat zou je niet moeten zien. En die sticker vind ik niks.
Smaken verschillen
Dat hij zichtbaar is heeft een functie ivm de turbo? Die snap ik nietPeenutzz schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:39:
Ik vind het wel vet, een zichtbare mooi gemaakte rvs uitlaat. Ik gok dat het ook functie heeft i.v.m. de turbo
[ Voor 25% gewijzigd door Tankiej op 17-07-2013 06:34 ]
Wat ik mij dan wel weer af vraag zonder te dollen waarom je een RHD heb...NeutraleTeun schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:31:
Zulke auto's zijn hier toch ook verkocht?
Of niet in deze uitvoering?
Als dagelijks vervoer lijkt me een RHD bijzonder onpraktisch hier in NL.
Volgens mij is hier de uitspraak "JDM yo \o/" van toepassing. Vandaar ook de turbo die erop zit, die is in Europa nl. niet geleverd.dude88 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 07:30:
[...]
Wat ik mij dan wel weer af vraag zonder te dollen waarom je een RHD heb...
Zulke auto's zijn hier toch ook verkocht?
Of niet in deze uitvoering?
Als dagelijks vervoer lijkt me een RHD bijzonder onpraktisch hier in NL.
[ Voor 7% gewijzigd door max op 17-07-2013 09:33 ]
Ik bedoelde het formaat, vanwege het commentaar over parkeren op een rioolpijpTankiej schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 06:32:
Dat hij zichtbaar is heeft een functie ivm de turbo? Die snap ik niet
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
WhahahahahahahaThe Eagle schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:54:
Nooit gesnapt waarom iemand een sticker van hete merk van zijn uitlaat op zijn auto plakt. Ik plak toch ook geen sticker "Komo" op mijn voordeur omdat mijn regenpijp daar vandaan komt
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 01:42:
[...]
Wauw paarse remklauwen en maffe 3 spaakse gouden velgen? Daarnaast een zwarte motorkap die niet eens carbon is. Best wel gay die auto. Ik durft te wedden dat mijn 325i van 1000 euro sneller is.
Een BMW 325 van 1000 euro, dat kan maar 3 dingen betekenen; of een kamper, of een tokkie, of een buitenlander
[ Voor 14% gewijzigd door -tom-562 op 17-07-2013 10:15 ]
Vaak bu'j te bang!
Uitlaat is goed zichtbaar, maar dat komt door de middenmotor ligging. De middendemper gaat van rechts naar links onder de auto door, en de einddemper van links naar rechts. Zit heel kort op elkaar, afstand van motor naar achterbumper is ook aardig kort. Bumper laat idd wel veel zien.
@Tankiej, 3 inch uitlaat is wel welkom bij zo'n turbo blok, anders kun je niet al het vermogen er uit halen. Dit ding zal wel tegen of rond de 300pk zitten.
@dude88, met turbo is hij niet geleverd hier.
Is zo'n turbo blok niet gewoon in te bouwen? Dan heb je je stuur tenmiste aan de juiste kant...!null schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:31:
Ben ik het absoluut niet mee eens. En ik spreek uit ervaringAls dagelijks vervoer lijkt me een RHD bijzonder onpraktisch hier in NL
Is op bepaalde punten zelfs gemakkelijker. Eigenlijk zijn er maar twee problemen en dat zijn het inhalen van vrachtwagens/tractoren en parkeergarages e.d. met tickets. Dat eerste kan opgelost worden door je ver genoeg te laten afzakken en dan ben je met een snellere wagen toch zo voorbij. Tweede kan opgelost worden met zo'n arm waarmee ze papiertjes rapen en zo.
Moet zeggen dat ik die blauwe MR2 mooier vond en eigenlijk enkel maar door de uitlaat. Vind het niet echt mooi zicht met die uitlaat die je zo van de ene kant naar de andere kant loopt. Maar ja, smaken verschillen é
Er moet wel meer veranderd worden dan gewoon dat blok. Remmen, ophanging, ... Is het chassis wel berekend voor het extra vermogen ...Is zo'n turbo blok niet gewoon in te bouwen? Dan heb je je stuur tenmiste aan de juiste kant
Denk dat het simpelder is om een RHD en een donor auto te nemen en zo de RHD om te bouwen
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Dat kan ik me voorstellen, maar dat punt heb ik het ook helemaal niet over. Ik vind het er alleen niet uit zien dat je al die bochten aan de achterkant ziet. Het is net alsof er gewoon een stuk uit de achterbumper gehaald zit, er zit zo'n raar gat!null schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:31:
En sneller is zo'n BMW zeker niet![]()
Uitlaat is goed zichtbaar, maar dat komt door de middenmotor ligging. De middendemper gaat van rechts naar links onder de auto door, en de einddemper van links naar rechts. Zit heel kort op elkaar, afstand van motor naar achterbumper is ook aardig kort. Bumper laat idd wel veel zien.
@Tankiej, 3 inch uitlaat is wel welkom bij zo'n turbo blok, anders kun je niet al het vermogen er uit halen. Dit ding zal wel tegen of rond de 300pk zitten.

Bij die blauwe MR2 is dat helemaal niet zo, daar zit er gewoon een achterbumper. Dat ziet er imo een stuk beter uit, en die heeft ook een middenmotor mag ik aannemen (lijkt mij)
[ Voor 8% gewijzigd door Tankiej op 17-07-2013 11:14 ]
Iedereen hamert altijd zo op dat stuur aan de andere kant, maar hoeveel last heb jij daar nu in de praktijk van gehad? Of lijkt het je alleen lastig? De enige keren dat ik het wat onhandig vind is bij parkeergarages en parkeerplaatsen met slagboom, maar zo'n grijpertje werkt daarvoor vaak ook prima en anders stap je even uit en loop je om. Of je neemt een passagier mee, dat kan ook.dude88 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:57:
[...]
Is zo'n turbo blok niet gewoon in te bouwen? Dan heb je je stuur tenmiste aan de juiste kant...
[ Voor 4% gewijzigd door AtleX op 17-07-2013 11:38 ]
Ik dacht het, jij zegt het. Een MR2 turbo rijdt rondjes om zo'n BMW-tom-562 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:13:
[...]
![]()
Wat een droeftoeter.
Een BMW 325 van 1000 euro, dat kan maar 3 dingen betekenen; of een kamper, of een tokkie, of een buitenlander
Ja is zeker om te bouwen en is in Nederland ook wel vaak gebeurd. Ook al zijn die turbomotoren niet gratisch. Wordt zelfs wel eens een V6 ingebouwd, terwijl die niet eens voor de MR2 bedoelt is.dude88 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:57:
[...]
Is zo'n turbo blok niet gewoon in te bouwen? Dan heb je je stuur tenmiste aan de juiste kant...
Wil je echter alles erop en eraan en in goeie staat (en je hebt geen LHD mr2 staan) dan kan het toch wel een goeie optie zijn om een RHD aan te schaffen. Liefst dan wel uit Japan, dan zijn ze meestal wel in aardige staat.
Over de uitlaat:
De uitlaat is zo standaard geleverd/verkocht. De bumpers zijn hetzelfde, alleen mist bij de grijze dat metalen tralie-geval in het midden. Maar dat zou alsnog niet heel veel verbergen. Die Blitz gebruikt gewoon een zeer andere route dan de HKS.
Dan krijg je deze look:
http://velocityfactor.fil...2012/02/whitemr2_lift.jpg
En dat vind IK niet uitzien.
Waarom stuur rechts? Niet vanwege een JDM \o/ idee nee.
Turbo uitvoering is nooit met LHD geleverd, behalve in Amerika. Maar door hun regelgeving is die ook meteen een stuk minder snel.
Vandaar de keuze voor (beiden) Japanse import.
Inbouwen kan uiteraard, maar voor mij te veel werk, en niet meer origineel (let wel: die grijze heb ik zo gekocht, dus niet gestyled naar mijn smaak). Vandaar de keuze voor RHD.
En onpraktisch is het niet echt, behalve inderdaad bij poortjes/slagbomen/mcdrive, en kleine binnenwegen met groot vervoer voor je. Maar ach, als dat alles is.
Vermogen is 270 pk op de achterwielen (op maar 1bar, en veilige mapping), goed voor 0-100km/h rond de 4.5 / 5.5 sec.
Succes met je BMW.
De zwarte motorkap is trouwens net zo 'carbon' als alle andere 'carbon' onderdelen aan die auto. Dus of moet je alles erbij betrekken, of iets beter uit je doppen kijken.
Paarse remklauw is ook zo geleverd (D2 8pot), en 2 van die velgen kosten al meer dan jouw totale snelle BMW

Snap alleen deze niet, of is die niet aan mij gericht?The Eagle schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:54:
Nooit gesnapt waarom iemand een sticker van hete merk van zijn uitlaat op zijn auto plakt. Ik plak toch ook geen sticker "Komo" op mijn voordeur omdat mijn regenpijp daar vandaan komt
Ik weet dat ik geen sticker van mijn uitlaat heb, maar kon ook geen ander voorbeeld vinden.
Was bij mij in ieder geval niet de bedoeling. Mijn opmerking over de uitlaat kwam eigenlijk vooral door het feit dat op de blauwe de uitlaat links uitkomt en op de grijze rechts. Nam daardoor (waarschijnlijk verkeerdelijk) aan dat op de grijze dat stuk naar rechts eigenljik niet echt nodig is. Ben persoonlijk nie zo voor die kachelbuizen en zo. Op mijn auto kwam ik op 380pk uit met een 2.5" uitlaat.Het laatste uitlaatstuk was ook inox maar heb dat zwart gespoten. Maar zoals al eerder gezegd, smaken verschillen éNatuurlijk, had de trollen aan moeten zien komen
Discussie tussen LHD en RHD is vooral met mensen die nog nooit met een LHD gereden hebben. Ben beetje voorzichtig met een nieuwe aankoop (of misschien te voorzichtig aangezien het toch al een jaar geleden is dat ik afscheid heb moeten nemen van mijn impreza) maar de volgende zal wel weer een JDM worden. Japanners houden de beste versies voor zichzelf, ze zijn stukken goedkoper en in Japan gebruiken ze geen strooizout dus de iets oudere auto's zijn meestal in veel betere staat dan in Europa.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Niet met LHD in Nederland, wel met mijn eigen auto in UK. Is vergelijkbaar denk ik...AtleX schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:33:
[...]
Iedereen hamert altijd zo op dat stuur aan de andere kant, maar hoeveel last heb jij daar nu in de praktijk van gehad? Of lijkt het je alleen lastig? De enige keren dat ik het wat onhandig vind is bij parkeergarages en parkeerplaatsen met slagboom, maar zo'n grijpertje werkt daarvoor vaak ook prima en anders stap je even uit en loop je om. Of je neemt een passagier mee, dat kan ook.
Gaat prima idd, maar om dat nu dagelijks te doen is gewoon niet nodig. Er zijn toch kleine puntjes die minder handig zijn.
Het overzicht bij kruispunten en rotondes is ook minder ideaal. En op B wegen met bochten minder overzicht.
Daarbij sta ik thuis altijd in een garage dus zou elke dag met een grijper moeten klooien...
Ik houd niet van spullen in de auto
Goed, ik kan geen enkele auto bedenken die niet in LHD geleverd is die ik zou willen hebben.
Over het algemeen is dat alleen bij Japanse auto's het geval.
Natuurlijk, had de trollen aan moeten zien komen
Ditto! Mooie kar!Kenhas schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:32:
[...]
Was bij mij in ieder geval niet de bedoeling.

Hoeveel mensen ken jij die enkel en alleen RHD in Nederland hebben gereden? Ik geen één eigenlijk, al was het maar omdat een lesauto standaard al LHD isKenhas schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:32:
[...]
Was bij mij in ieder geval niet de bedoeling. Mijn opmerking over de uitlaat kwam eigenlijk vooral door het feit dat op de blauwe de uitlaat links uitkomt en op de grijze rechts. Nam daardoor (waarschijnlijk verkeerdelijk) aan dat op de grijze dat stuk naar rechts eigenljik niet echt nodig is. Ben persoonlijk nie zo voor die kachelbuizen en zo. Op mijn auto kwam ik op 380pk uit met een 2.5" uitlaat.Het laatste uitlaatstuk was ook inox maar heb dat zwart gespoten. Maar zoals al eerder gezegd, smaken verschillen é
Discussie tussen LHD en RHD is vooral met mensen die nog nooit met een LHD gereden hebben. Ben beetje voorzichtig met een nieuwe aankoop (of misschien te voorzichtig aangezien het toch al een jaar geleden is dat ik afscheid heb moeten nemen van mijn impreza) maar de volgende zal wel weer een JDM worden. Japanners houden de beste versies voor zichzelf, ze zijn stukken goedkoper en in Japan gebruiken ze geen strooizout dus de iets oudere auto's zijn meestal in veel betere staat dan in Europa.
Ik zou alleen bij m'n werk toch een uitdaging hebben om binnen te komen... Als je bij de poort niet direct wegrijdt, gaat de slagboom weer dicht. Zelfs aan de linkerkant even uitstappen om de tag voor de lezer te houden, kost al teveel tijd

Over die Merc, ik vind er weinig fouts aan eigenlijk. Ja, hij is fout jaren 80, maar niet tupperware-fout. Dat ding is door AMG zo gebouwd.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Oh jeee deze gast heeft carbon onderdelen erop zitten ik had mijn mond moeten houdenNeutraleTeun schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:06:
Natuurlijk, had de trollen aan moeten zien komen.
En onpraktisch is het niet echt, behalve inderdaad bij poortjes/slagbomen/mcdrive, en kleine binnenwegen met groot vervoer voor je. Maar ach, als dat alles is.
Vermogen is 270 pk op de achterwielen (op maar 1bar, en veilige mapping), goed voor 0-100km/h rond de 4.5 / 5.5 sec.
Succes met je BMW.
De zwarte motorkap is trouwens net zo 'carbon' als alle andere 'carbon' onderdelen aan die auto. Dus of moet je alles erbij betrekken, of iets beter uit je doppen kijken.
Paarse remklauw is ook zo geleverd (D2 8pot), en 2 van die velgen kosten al meer dan jouw totale snelle BMW
Maar jou wagen is geen duizend euro en mijne doet wel 0-100 in 6 seconden hoor als je het niet geloofd moet je maar komen kijken ofzo. Mijn driftwagen heeft een eindoverbrenging van 3.45 met vastgelast differentieel en gestript interieur dus is zo een 1150kg met rond de 200 pk daar kan jou paarze "pot" of lesbische remklauwen niet aan tippen. Maar die gouden velgen blijven wel gewoon kotslelijk

Trouwens RHD is gewoon wel gaaf het is 5 minuten wennen maar gewoon wel totaal JDM en het geeft je wel het gevoel dat je in een bijzondere wagen rijdt.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2013 17:14 ]

Leg ze d'r maar naast jongens, kijken wie de langste heeft
Juist, en laat nou net twee derde van het leukste Japanse speelgoed niet in LHD geleverd zijn. En als ze dan geleverd zijn, veel te weinig geleverd omdat ze zo duur waren.dude88 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:38:
Goed, ik kan geen enkele auto bedenken die niet in LHD geleverd is die ik zou willen hebben.
Over het algemeen is dat alleen bij Japanse auto's het geval.
Skyline, Turbo versies van Starlet,MR2 etc. Mitsubishi FTO. Snelle Corolla's. Toyota Soarer enzo.
Auto's die hier te weinig verkrijgbaar zijn in RHD zijn turbo versies van Celica, Supra's, Mitsubishi Evo's.
Wel is het zo dat veel van de motoren wel gebruikt kunnen worden in slomere linksgestuurde versies. Als het Japanse motoren zijn, zijn ze weer begrensd op 180km/u, maar daar is vrij makkelijk omheen te werken.
Was idd niet aan jou gericht, dus nofi / no trollNeutraleTeun schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:06:
[...]
Snap alleen deze niet, of is die niet aan mij gericht?
Ik weet dat ik geen sticker van mijn uitlaat heb, maar kon ook geen ander voorbeeld vinden.
Ik snap gewoon niet dat mensen stickers van onderdelenmerken die ze op hun auto of welk gebruiksvoorwerp dan ook hebben, er op plakken. Wat heb je d'r aan om reclame te gaan rijden voor 1 of ander vaag merk wat alleen iemand die er mee bekend is kent?
Ik ken maar weinigen die het echt boeit of er een uitlaat of desnoods een ruitenwisser of bougie van merk X op andermans auto zit. En van jaloezie kweken wordt je ook niet beter.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Sorry hoor, 270 echte RWDpk's met middenmotor op 1250kg lacht om jouw "200 pk" (fabrieksopgave en niet eens aan de wielen).Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:11:
[...]
Oh jeee deze gast heeft carbon onderdelen erop zitten ik had mijn mond moeten houden![]()
Maar jou wagen is geen duizend euro en mijne doet wel 0-100 in 6 seconden hoor als je het niet geloofd moet je maar komen kijken ofzo. Mijn driftwagen heeft een eindoverbrenging van 3.45 met vastgelast differentieel en gestript interieur dus is zo een 1150kg met rond de 200 pk daar kan jou paarze "pot" of lesbische remklauwen niet aan tippen. Maar die gouden velgen blijven wel gewoon kotslelijk![]()
Trouwens RHD is gewoon wel gaaf het is 5 minuten wennen maar gewoon wel totaal JDM en het geeft je wel het gevoel dat je in een bijzondere wagen rijdt.
Mag hopen dat je op z'n minst een handbak hebt

Clown.
Even een reality-check.
Als je wilt driften wil je graag grip verliezen.
Een MR2 draait volledig om maximaal grip.
Kun je überhaupt wel launchen?
[ Voor 6% gewijzigd door NeutraleTeun op 17-07-2013 17:24 ]
Precies, allemaal auto's waar ik echt geen ambities voor heb om ze te bezitten, of ze nu LHD of RHD zijn!null schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:18:
@trolloos, die MR2 weegt ongeveer hetzelfde en heeft 50% meer vermogen. Wedstrijdje is niet nodig.
[...]
Juist, en laat nou net twee derde van het leukste Japanse speelgoed niet in LHD geleverd zijn. En als ze dan geleverd zijn, veel te weinig geleverd omdat ze zo duur waren.
Skyline, Turbo versies van Starlet,MR2 etc. Mitsubishi FTO. Snelle Corolla's. Toyota Soarer enzo.
Auto's die hier te weinig verkrijgbaar zijn in RHD zijn turbo versies van Celica, Supra's, Mitsubishi Evo's.
Wel is het zo dat veel van de motoren wel gebruikt kunnen worden in slomere linksgestuurde versies. Als het Japanse motoren zijn, zijn ze weer begrensd op 180km/u, maar daar is vrij makkelijk omheen te werken.
Zie de tekst bij de quickreply:NeutraleTeun schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:06:
Natuurlijk, had de trollen aan moeten zien komen.
Het rechtvaardigt het trollen niet, maar in dit topic vraag je er natuurlijk wel omLet op:
Je eigen auto kun je kwijt in [ZT] Show je auto - Deel 127 (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.
Over dat stuur aan de rechterkant: ik heb een maand in Manchester gewerkt en reed toen in mijn Nederlandse auto. Over het algemeen was dat niet zo'n probleem, maar veilig inhalen was nauwelijks mogelijk wegens gebrek aan zicht

Een goede grap mag vrienden kosten.
Zo ervaar ik dat helemaal niet, het is slechts een kleine concessie die je moet doen als je zo'n auto wilt rijden. Vergeet niet dat dit topic en bijvoorbeeld ook het SJAT vol zitten met mensen die behoorlijk petrolhead zijn. Die zijn bereid om over meer dingen heen te stappen dan de mensen die bij het bestellen van hun auto zo snel mogelijk de automaat, de stoelverwarming en de radargestuurde cruisecontrol aanvinken.Tomatoman schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:20:
Mijns inziens is het stuur aan de verkeerde kant toch wel iets meer dan een klein ongemak. Zeker als je een auto koopt omdat je zo veel van autorijden houdt, zou dat toch een showstopper moeten zijn. Het is alsof je twee versnellingen mist en dat rechtvaardigt met het excuus dat de resterende drie versnellingen ruim voldoende zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door AtleX op 18-07-2013 09:40 ]
Op ons forum met 550+ gebruikers is het in al die jaren welgeteld één iemand gelukt om een ban te krijgen. Mag je raden wie dat is geweest..Sick Nick schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:15:
[afbeelding]
Leg ze d'r maar naast jongens, kijken wie de langste heeft
Onee, ander forum waarschijnlijk.
Zullen we het hier gewoon even netjes en gezellig houden.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:11:
[...]
Oh jeee deze gast heeft carbon onderdelen erop zitten ik had mijn mond moeten houden![]()
Maar jou wagen is geen duizend euro en mijne doet wel 0-100 in 6 seconden hoor als je het niet geloofd moet je maar komen kijken ofzo. Mijn driftwagen heeft een eindoverbrenging van 3.45 met vastgelast differentieel en gestript interieur dus is zo een 1150kg met rond de 200 pk daar kan jou paarze "pot" of lesbische remklauwen niet aan tippen. Maar die gouden velgen blijven wel gewoon kotslelijk![]()
Maar aangezien je auto 1000 euro is/was ben ik benieuwd hoe jij je auto 2sec sneller heb kunnen maken naar de 100 toe. Met alleen strippen kom je er niet.
Maar om iemand zijn auto hier te gaan afkraken omdat JIJ hem niet mooi vind is ook niet nodig. Een auto blijft een persoonlijke smaak er zullen vast ook genoeg mensen zijn die jou 1000 euro BMW niet mooi vinden.
Vaak bu'j te bang!

Latin capital letter y with diaeresis
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.