The birds turned into The Flying Dutchmen!
Had ik gevonden ja! Ik vind hem niet eens heel erg fout eigenlijk...

Voorkant is duidelijk geïnspireerd op de Fighter Grill van MitsubishiTankiej schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:26:
[...]
Die voorkant ziet er best dik uit, ik dacht eerst aan een dikke muscle car
Maar dan zoek je naar de rest van de auto en valt dat een beetje tegen..
[afbeelding]

Ja, ik had door dat het een Skoda is. Ik doelde op wat de Skoda probeert te zijn.!null schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:27:
Nee joh, het is die skoda. Dikke hint is ook het Hongaarse kenteken.
Kijk maar naar die aflopende daklijn naar achteren toe en dat ventilatieroostertje.

Ik vind hem ook wel cool eigenlijk... wat is eigenlijk de donor? een Sirocco ofzo?Tankiej schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:30:
[...]
Had ik gevonden ja! Ik vind hem niet eens heel erg fout eigenlijk...
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
[ Voor 21% gewijzigd door Daniel36 op 13-06-2013 12:01 ]
Carpento schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:11:
Lijkt mij eerder een Lada Samara aan de lijnen te zien

http://www.englishrussia.com/video/fire_lada.flv
[ Voor 14% gewijzigd door Gutteguttegut op 13-06-2013 13:59 ]
JepCarpento schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:11:
Lijkt mij eerder een Lada Samara aan de lijnen te zien
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

@!null
Had jij niet ooit een Lada Nova?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
[ Voor 22% gewijzigd door !null op 14-06-2013 09:57 ]
Verwijderd
Stamt een beetje af van de 1992 Corrado:Tankiej schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:26:
[...]
Die voorkant ziet er best dik uit, ik dacht eerst aan een dikke muscle car
Maar dan zoek je naar de rest van de auto en valt dat een beetje tegen..
[afbeelding]

Sommige auto's zijn gelukkig ook niet te imiteren
(VR6, die niet die G60 variant
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou.... Als ik zo naar die achterophanging kijk kon hij ook wel eens aandrijving op de achterwielen hebben... Lijkt me niet een starre zoals een Corrado normaal heeft.!null schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:54:
Die Corrado is ook wel fout, wat een gigantische brede banden, en nota bene op de achteras.
Goed gezien: http://www.europeancarweb...agen_corrado/viewall.html
Motor achterin
[ Voor 36% gewijzigd door McBoom op 14-06-2013 13:05 ]
The ramblings of an idiot
Verwijderd
En omdat te compenseren hebben ze er ook de 2.9 ingelegd om het nog enigszins te compenseren.
Verwijderd
Twin turbo is daarintegen wel weer de shit.
Dat zeg ik toch ook niet? Maar wel wat meer vermogen om de aandrijfverliezen te compenseren.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:34:
De 2.9 is maar '60cc' per cilinder meer, niet zoveel bijzonders verder
Verwijderd
Daar doet 60cc weinig aan.... Ik denk dat als je met 2x turbo's rond kunt rijden er wel een andere reden was om een 2.9 te gebruiken. Grotere displacement = meer power. Niet om je verliezen te compenseren ....McBoom schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:45:
[...]
Dat zeg ik toch ook niet? Maar wel wat meer vermogen om de aandrijfverliezen te compenseren.
174pk vs. 190pk is geen verschil?Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:31:
[...]
Daar doet 60cc weinig aan.... Ik denk dat als je met 2x turbo's rond kunt rijden er wel een andere reden was om een 2.9 te gebruiken. Grotere displacement = meer power. Niet om je verliezen te compenseren ....
Verwijderd
Het enige wezenlijke verschil tussen een 2.9 en 2.8 is 60cc aan cilinderinhoud, een ietwat aangepaste gasklephuis, een bijna identieke set nokkenassen en een iets ruimere uitlaat. En het 2.9 inlaatspruitstuk is van binnen iets ruimer. Daar komen die extra 16PK en iets meer koppel vandaan.
Maar de corrado die hier wordt aangehaald is een custom 4wd met twin turbo. Je gaat mij niet vertellen dat je een 2.9 neemt met daarop een dubbele turbo om zo het verlies van 4wd op te vangen ...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 16:02 ]
Ik zei dan ook 'wel wat', dus niet compleet!null schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:00:
Dat is niet genoeg verschil om 4wd verliezen op te vangen, daar verlies je wel wat meer mee lijkt me zo.
Weet ik wel, maar ik had het ook over de GolfVerwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:02:
De Corrado heeft standaard geen Syncro. De 4wd van genoemde corrado is aftermarket.
Weet ikHet enige wezenlijke verschil tussen een 2.9 en 2.8 is 60cc aan cilinderinhoud, een ietwat aangepaste gasklephuis, een bijna identieke set nokkenassen en een iets ruimere uitlaat. En het 2.9 inlaatspruitstuk is van binnen iets ruimer. Daar komen die extra 16PK en iets meer koppel vandaan.
Het is een achterwielaangedreven met de motor achterin. Ik had het over een standaard Golf/Corrado VR6.Maar de corrado die hier wordt aangehaald is een custom 4wd met twin turbo. Je gaat mij niet vertellen dat je een 2.9 neemt met daarop een dubbele turbo om zo het verlies van 4wd op te vangen ...Das gewoon bullshit.... Een twin turbo plak je er juist op omdat je er meer mee behalen kunt met iets meer displacement (60cc).
Haha, dat is wel schitterend.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Leg maar eens uit danBarracuda_82 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:14:
Met AWD maakt het niet uit dat je vermogen verliest omdat je toch sneller bent (denk daar maar eens over na).
Een Justy AWD met 68 pk is (de eerste meters) sneller weg dan een FWD Swift GTi met 100 pk. Dat GTi blok in de Justy AWD is sneller weg dan de FWD GTi, maar in de tussensprint en op topsnelheid wint de FWD GTi het weer, omdat de AWD zo'n 15% aandrijfverliezen heeft en de GTi geen last meer heeft van wielspin als hij eenmaal een beetje op snelheid is.
Verwijderd
Que?Peenutzz schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:40:
Gewoon meer aangedreven rubber aan de grond, dus geen last van doorspinnende wielen, dus sneller weg
YouTube: Toyota MR2 gt vs Subaru Impreza wrx
Dat scheelt tweehonderd kilo in het nadeel van de Impreza en de MR2 heeft de motor boven de achterwielen, zo kan ik het ook
Weet je wel wat een sperdifferentieel doet? Als op het rechte stuk allebei de wielen doorspinnen heeft zo'n ding geen enkel nut.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:58:
Gewoon sperdifferentieel voor je Swift kopen dan spinnen je bandjes nauwelijks meer hoor!
[ Voor 32% gewijzigd door Peenutzz op 16-06-2013 01:39 ]
De beste ideeën komen als je bezig bent.
Zijn trouwens ook wel enkele filmpjes van MR2's die wheelies doen (die logischerwijs zwaar gemodificeerd zijn) zoals:
Ik heb niet zo diep gegraven naar de specs, gewoon de standaarduitvoeringen erbij gepakt. De rest van mijn verhaal blijft staan, zie de (meesterlijkedecipherer schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:15:
Het gewicht van die twee auto's is nagenoeg gelijk. Impreza 555 turbo weegt zo'n 1235kg volgens autotrader en een mr2 turbo t-top zo'n 1260kg volgens Wikipedia. De auto in het filmpje is een coupe, die is iets lichter, maar zeker geen 200kg

om het toch maar een beetje ontopic te houden
Where's my !@#$% booze!
Ah, japanse kleine Kei Cars.. Toffe dingen. Sommige Kei Cars hebben zelfs een turboHarrstein schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:30:
[afbeelding]
Leesvoer:
Wikipedia: Kei car

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2013 17:08 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nevermind

[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 17-06-2013 18:02 ]
De (originele) alto is een kei-car ja.SinergyX schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:06:
Volgens mij is dat gewoon een modelletje formaat alto/panda

weer een echte orinele foute tjoening bak
Where's my !@#$% booze!
Haha, ik vind 'm wel vetHarrstein schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:30:
[afbeelding]
Vaak bu'j te bang!
Ultieme voetgangerschepper.Harrstein schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 01:06:
[afbeelding]
weer een echte orinele foute tjoening bak
This footer is intentionally left blank
Lijkt wel allemaal rubber.
Dus voetganger-vriendelijk

Dan plak je zo'n bumpert voor op je verder volledig standaard TDI'tje die in 4x4 modus op de veel te lelijke 18" imitatie velgen staat.

Wat sommige mensen bezielt, ik weet het niet

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dat is idd bizar en ik snap het ook niet, maar ik ben aan de derde zijspiegel die te klein is bezigdude88 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:17:
Waarom er fabrieksaf 2 verschillende maten spiegels op geleverd zijn heb ik ook nooit begrepen...
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Waarom het is? Omdat je aan die kant niet de extra dode-hoek nodig hebt, en de spiegel dus kleiner en aerodynamischer kan.. Vroegah had je auto's die helemaal zonder rechter buitenspiegel geleverd werden..
Die dode hoek heb je er denk ik toch wel... Zelfs met een grote spiegels is die er vaak wel.
Dat het aerodynamischer is weegt voor mij niet op dat het er gewoon zielig uit ziet, het ziet er voor mij elke keer weer uit als een verminkt oor

Dat aerodynamische is blijkbaar niet zo belangrijk geweest, want ze zijn er inmiddels wel mee gestopt
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
There's a thin line between love and hateMcBoom schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:52:
Vaut of niet?
Het zou mijn auto niet zijn ^^
Verwijderd
Hij is te snel voor jouktf schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:11:
[...]
There's a thin line between love and hate
Het zou mijn auto niet zijn ^^

Sowiezo Renault

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 20-06-2013 22:51 ]
Mooie foto, wel veel te veel verlaagd.McBoom schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:52:
Vaut of niet? Ik vind 'm in ieder geval cool
[afbeelding]
Meer info en pics
Neehoor, ik had het enkel over het uiterlijk. Ik heb al eens in een auto met meer pk/kilo gereden en vond dat best interessant, dus ik denk niet dat de snelheid een probleem zou zijn.Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:14:
Hij is te snel voor jou
Nee hoor, het grootste gedeelte van de band blijft gewoon heel...Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 00:10:
Je banden gaan toch op die manier ontzettend naar de klote?

Fout of niet? Eigenlijk ziet het er niet uit. Een Lada Niva met 22" achter, 20" met camber voor, allemaal onderdelen die uitsteken. Maar gelukkig hebben ze er motorisch ook nog wat aan gedaan: Klik voor filmpje.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
er zit ook nog air ride onder dat dingRhannie schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 00:32:
Fout of niet? Eigenlijk ziet het er niet uit. Een Lada Niva met 22" achter, 20" met camber voor, allemaal onderdelen die uitsteken. Maar gelukkig hebben ze er motorisch ook nog wat aan gedaan: Klik voor filmpje.
Klik voor filmpje.
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Hubba hubba!McBoom schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:52:
Vaut of niet? Ik vind 'm in ieder geval cool
[afbeelding]
Meer info en pics

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Maar wél mooi een el-cheapo oplossing voor "Park Distance Control" op die kar, hè
Totdat 'ie die spiegel in een gril van een groter voortuig drukt... Kost een spiegeltje én wss een spuitbeurt van die gril.
[ Voor 17% gewijzigd door Will_M op 23-06-2013 17:41 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dus eigenlijk is dat spiegeltje het meest luxe en 'echte' aan deze 'auto'
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Vraag me wel af wat er onder de motorkap zit, waar iedereen zo vol ontzag naar kijkt.
Nee joh. Nooit in Aziatische landen geweest of ergens in Afrika ofzo? Dan zie je dat heel veel op busjes. Goedkope achteruitrij camera is het gewoon:APClll schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:46:
Is dat niet als hulpmiddel bij 't aankoppelen van een aanhangwagen? Ik denk namelijk een trekhaak te herkennen...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik heb wel humor. Goeie humor welterverstaan, geen wimpersVerwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:35:
waarom is dat fout heb je geen humor ofzo?
omg dat is wel heel gay...croxz schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:28:
Als je je auto nog goedkoop (fout) wilt tunen:
[afbeelding]
via vouchervandaag.
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Stadia was beter....
Hoop ik niet dat je toevallig een rode RX7 hebt en je echte naam Bassie isartificial_sun schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:55:
Die wil ik op mn rx7combineert super met klaplampen
(ja, dat was geen RX7, weet ik
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2013 14:59 ]

Edit: lol, goede combinatie met de post van SinergyX boven mij.
[ Voor 19% gewijzigd door Zamorano op 24-06-2013 15:00 ]
En die Bassie bazen bak is een Prelude
Stadia was beter....
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.