Het foute tuning topic deeltje 27 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 101 Laatste
Acties:
  • 791.794 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:18

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Doet het filmpje het nu wel?!
AtleX schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:26:
Zie ik daar carbon look spul op de buitenspiegel van jouw wagen? :p
Wel carbonlook, maar zo is 'ie van de fabriekband gerold. Het is een 206 RC.

Afbeeldingslocatie: http://sonny.tweakdsl.nl/206RC/RC01.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Oemfoefoe schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:31:
[...]

Doet het filmpje het nu wel?!

[...]

[afbeelding]
Haha, die stoelen zien er uit als een kale man met een zonnebril op die foto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ziek snelle wagen ik wist niet dat ze bestonden.... maar op die foto staat hij veel te hoog. Zo lijkt het net een boerenlullen auto. Misschien hoort dat zo bij wrc auto's maar daar moet je echt wat aan doen vind ik :) .Afbeeldingslocatie: http://www.maxrevs.co.uk/cars/peugeot/carimages/2007/38/466_1190226888.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 23:05

-tom-562

Oliesjeik

Jezus wat kan jij slap lullen, 'veel te hoog' :')

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
-tom-562 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:25:
Jezus wat kan jij slap lullen, 'veel te hoog' :')
Op een gegeven moment leer je gewoon over posts met die username heen te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Maarre doet het filmpje het nu?! Ik ben een beetje YouTube n00b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Oemfoefoe schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:50:
Maarre doet het filmpje het nu?! Ik ben een beetje YouTube n00b.
Yup, works :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Thx! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:12:
Wat een ziek snelle wagen ik wist niet dat ze bestonden.... maar op die foto staat hij veel te hoog. Zo lijkt het net een boerenlullen auto. Misschien hoort dat zo bij wrc auto's maar daar moet je echt wat aan doen vind ik :) .[afbeelding]
Ziek snel? :O
En je weet toch wel dat RC niks met WRC te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk oud, fout maar zeker goud:

'83 Mercedes 500SEL Lorinser

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-CRPXBLHQ-G.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZNESA7ZE-G.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:47
Zonde van die Xsara, geweldige auto's. Als ie nou al dat geld dat hij nu kwijt is aan het pimpen van die 1.4 gewoon gebruikt had om een 2.0 16v te kopen dan was het nog wat geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleTeun schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:37:
[...]

+-1000kg met 177PK, sloom issie zeker niet. Heerlijk gooi/smijt/stads-scheurijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:53:
Redelijk oud, fout maar zeker goud:

'83 Mercedes 500SEL Lorinser

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat is hier mis mee?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal niets, ik vind het een geweldige auto. Maar met z'n bumpers en opstaand kofferbaklipje hoort 'ie hier toch ook wel weer een beetje thuis, al is het maar zodat jullie hem kunnen bewonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Lol wat denk je dat hij 90pk heeft ofzo? En waar staat het anders voor als jij het zo goed weet? Peugeot maakt hele goeie rallywagens en dat heeft duidelijk invloed op hun productiewagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:11:
[...]

Lol wat denk je dat hij 90pk heeft ofzo? En waar staat het anders voor dan als je het zo goed weet, peugeot maakt hele goeie rallywagens en dat heeft duidelijk invloed op hun productiewagens.
Dames, rustig maar... Het is maar een auto. :X

Prachtig 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.supercarrostunados.com/wp-content/gallery/lamborghini-tuning/lamborghini-tuning-12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Oemfoefoe schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:20:
Vandaag weer een stumperd tegengekomen.

[afbeelding]

Een stumperd omdat hij geen andere smaak heeft qua auto's? Nee een stumperd om een hele andere reden.

[video]

Zo stoer met een 1360cm3 - 75 pk. :')
Laat ik die auto nou toevallig net herkennen! Nissewaard represent. Ik zal zorgen dat het filmpje aankomt bij de eigenaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Nickbn schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:20:
[...]

Laat ik die auto nou toevallig net herkennen! Nissewaard represent. Ik zal zorgen dat het filmpje aankomt bij de eigenaar ;)
Haha nice :D Enorm zielig mannetje iig, laat em dat maar weten! @ Oemfoefoe, topauto, niks meer aan doen! Respect dat jij em gewoon OEM houdt!

[ Voor 11% gewijzigd door _eXistenZ_ op 09-06-2013 23:37 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Bedankt! :)

Ik heb 'm niet nieuw gekocht, maar ik heb 'm wel zelf weer naar OEM gebracht omdat dat in mijn ogen de RC maakt zoals hij door Peugeot is bedoeld. Ik geloof dat er in totaal 177 stuks in NL op kenteken zijn gezet, redelijk zeldzaam dus. Dus ik probeer 'm zo mooi en origineel mogelijk te houden.

@Nickbn
Ik ben erg benieuwd wat zijn reactie is. Zeker op dat stukje dat hij voor een rood stoplicht zijn indrukwekkende 1.4(-ish) in het rood jaagt.

Afbeeldingslocatie: http://www.sowal.com/bb/images/smilies/michael-jackson-eating-popcorn.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Een collega van mij heeft een poosje ook een RC op het oog gehad, uiteindelijk toch niet gedaan. Ik heb er even ingezeten bij de dealer, toch lekkere kuipstoelen, houden je beter op de plek dan mijn BMW-sportstoelen kan ik je vertellen ;)

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.vkmag.com/maga..._gt500_sloopt_rollerbank/

:X

Past hier ook wel goed tussen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit wel mooi, eerlijk gezegd. Ik weet niet of ik er zelf zo in zou rijden, maar ik kijk er graag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 16:17

Sharky

Skamn Dippy!

Oemfoefoe schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:47:
Zeker op dat stukje dat hij voor een rood stoplicht zijn indrukwekkende 1.4(-ish) in het rood jaagt.
Dat deed hij denk ik niet eens. Die uitlaten zijn bedoeld om bij het minste of geringste herrie te maken. Soms hoor je zo'n auto langskomen en dan kijk je en dan rijdt hij gewoon 30 zonder echt te versnellen.
Helaas ooit 1,5 uur (heen en terug :/ ) in een CRX meegereden met zo'n uitlaat en je wordt echt knettergek van zo'n uitlaat. Je kunt nog niet eens het kleinste beetje gas geven zonder dat geluid, heel vermoeiend.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet gewoon standaard resonantie?

Daar hebben veel VR6's namelijk ook last van. Tussen de 2400 en 3200 toeren treedt dat heel erg op. Vooral als je dempers gaat vervangen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:11:
[...]

Lol wat denk je dat hij 90pk heeft ofzo? En waar staat het anders voor als jij het zo goed weet? Peugeot maakt hele goeie rallywagens en dat heeft duidelijk invloed op hun productiewagens.
Ziek snel staat voor aantal pk's dan? Dan heb ik dat even gemist in mijn autokennis.
Volgens mij doet de RC de 0-100 in 7.5/8seconden. Inderdaad 'vrij aardig' voor een 206je, maar niet ziek snel, want er zit genoeg op de weg die dat kan evenaren.
Er zijn tegenwoordig zelfs 1.4 Polo'tjes die dat redden.

Zoek jij me eens het stukje tekst waarin staat dat RC voor Rally Car staat.
Want, welke overeenkomsten heeft deze auto met de echte WRC?
Het blok? Volgens mij niet. De aandrijving? Volgens mij ook niet.
En is de RCZ dan ook een WRC afgeleide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
NeutraleTeun schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:03:
GTi = Grand Touring Injection ?
SW = Station Wagon?
Dat is allemaal vrij duidelijk te vinden.
Waarom dat RC dan niet, als het toch al zo'n trotse productie adhv hun rally succes is.

[ Voor 19% gewijzigd door NeutraleTeun op 10-06-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was RC niet gewoon het 'tussennaampje' voor de GTI, die volgens mij bij de 208 weer is gebruikt?

Al had de RC wel 1 overeenkomst met de WRC, 2 literblok :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2013 11:42 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Oemfoefoe schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:31:
[...]

[afbeelding]
Ja, weet ik. :) Zat maar te dollen, maar als ik had geweten wat het voor reacties uit zou lokken dan had ik dat niet gedaan. :X

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

SinergyX schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:41:
Was RC niet gewoon het 'tussennaampje' voor de GTI, die volgens mij bij de 208 weer is gebruikt?

Al had de RC wel 1 overeenkomst met de WRC, 2 literblok :P
Nee de RC was het homologatie model voor de WRC, omdat de gewone GTI net te kort was hebben ze dat met de bumpers opgelost dat hij toch die lengte had. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:23
The WRC car was homologomated with the 206 GT, similar to the 206 GTi but with front and rear body extensions to bring the car from the standard road car's 3.83 meters to the rally car's 4 meter length.
The base model did not need to have all the characteristics of the WRC car, as evidenced from cars such the Peugeot 206, 307, Citroën Xsara and Ŝkoda Fabia, which during this period had no road car variant with a turbocharged petrol engine or four wheel drive.
Ik dacht iig wel dat de 206 GTi (die was er ook nog) een wat langere voorbumper had, nooit mooi gevonden, maar die RC heeft die weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
De 206 GTi zag er vrijwel hetzelfde uit als een normale 206 (zeker in een wat luxere uitvoering).
Later kwam de RC uitvoering, deze zag er wel anders uit, met name de voorbumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Joopieboy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:32:
[...]

Nee de RS was het homologatie model voor de WRC, omdat de gewone GTI net te kort was hebben ze dat met de bumpers opgelost dat hij toch die lengte had. :)
Helemaal waar, alleen had iedereen het hier over de RC :+

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrstein
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-05-2024

Harrstein

show me ya caffëine

al een tijdje geleden tegengekomen maarja

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ARo340t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mswz1Xx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dFsI4Zc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MOgZUtr.jpg

Where's my !@#$% booze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Krentenbol schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:53:
[...]

Helemaal waar, alleen had iedereen het hier over de RC :+
Tikfout haha _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik ben echt geen fanboy van Peugeot of iets dergelijks. Sterker nog, ik neig altijd meer om bij de Duitse merken te gaan winkelen. Maar nu worden een aantal kreten geroepen die simpelweg onjuist zijn.
Ik heb 206 RC aangeschaft omdat deze gewoon veel 'bang for money'. Zeker gezien het feit dat de RC samen met de Type-R van Honda één van de weinige hot hatches waren die gebruikmaken van een atmosferische motor en redelijk mee konden komen met de geblazen concurenten.
Ziek snel staat voor aantal pk's dan? Dan heb ik dat even gemist in mijn autokennis.
Volgens mij doet de RC de 0-100 in 7.5/8seconden. Inderdaad 'vrij aardig' voor een 206je, maar niet ziek snel, want er zit genoeg op de weg die dat kan evenaren.
Hier geef je toch de RC te weinig credits. Volgens fabrieksopgaven sprint hij in 7,4 seconden naar de honderd. Peugeot is hierin redelijk bescheiden. Mijn RC duikt, net als in het filmpje hieronder, soms onder 7 seconden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S-Shs3FLdFU]
Uiteraard zijn er een aantal variabelen die van invloed zijn op de acceleratie zoals de temperatuur, inhoud tank, en dergelijke....maar die 8 seconden is echt te langzaam hoor.
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat RC wel of niet voor Rally Car staat. Wat ik wel weet is de RC (ook wel GTi 180 genaamd in rechtsgestuurde landen) werd geproduceerd om Peugeot's rallysport successen van 2000-2003 te vieren, en aan het succes dat Peugeot had met de 205 GTi in de jaren 1980.
Met andere woorden; het is geen afgeleide van óf een homologatie van de 206 WRC, maar gewoon een vingeroefening van de fabrikant. Ze weten immers ruim 40(!) pk meer uit het 2.0 motorblok te halen welke werd gebruikt in de ‘normale’ GTi.
SinergyX schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:41:
Onjuist. De 206 RC staat boven de 206 GTi. De GTi is in 1999 op de markt gekomen en de RC kwam later in de 2002. De term er RC is ook gebruikt bij de 207.

Wat betreft de 208 GTi, deze is net een paar weken in ons land. En volgens mij is er nog niets bekend of hierboven ook een model (RC) komt. Gezien het feit dat de 208 GTi al 200pk aan boord heeft, verwacht ik persoonlijk dat dat niet zal gebeuren.
Joopieboy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:32:
Nee de RS RC was het homologatie model voor de WRC, omdat de gewone GTI net te kort was hebben ze dat met de bumpers opgelost dat hij toch die lengte had. :)
Onjuist. Zoals eerder gezegd was de RC niet meer dan een vingeroefening. De 206 GT (Grand Tourisme) was het homologatiemodel voor de 206 WRC. Door gebruik van langere bumpers voldeed de 206 GT aan de afmetingen die zijn gebruikt bij de WRC.
Voor de homologatie moet er 2500 productiewagens zijn geproduceerd en Peugeot heeft toentertijd 4000 genummerde GT exemplaren vervaardigd.
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:20:
Ik dacht iig wel dat de 206 GTi (die was er ook nog) een wat langere voorbumper had, nooit mooi gevonden, maar die RC heeft die weer niet.
Goed gedacht! ;)
Echter was het een GTi Grand Tourisme zoals hierboven uitgelegd. Een gelimiteerde en genummerde oplage die naast de GTi werd geleverd.

Zeau! Genoeg feitjes, tijd voor een plaatje. Nu we toch in de Peugeotsfeer zijn......
Afbeeldingslocatie: http://images.forum-auto.com/mesimages/386202/206_bad_boys_7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In straatje peugeot
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_M21n1cYINso/TNj4HgEeEHI/AAAAAAAABhM/Xabl2rJX-44/s400/306_wide%2Bbody.jpg

3x raden wat het is? :P

Het is een peugeot :P
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_M21n1cYINso/TNj4GwmandI/AAAAAAAABgs/OjQcqGuaRyQ/s1600/306_wide%2Bbody_1.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:06
SinergyX schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:20:
In straatje peugeot
[afbeelding]

3x raden wat het is? :P

Het is een peugeot :P
[afbeelding]
Peugeot 406 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Wat voor kenteken is dat?

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Je hebt de mooiste foto's achterwege gelaten.

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/--gQbn6-zqeg/Ta71oh6i-kI/AAAAAAAAAqw/g1t3kUvDLvg/s1600/306_wide+body_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_M21n1cYINso/TNj4HfYS7mI/AAAAAAAABg8/okOV_f73XpM/s1600/306_wide%2Bbody_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_M21n1cYINso/TNj4HIL9LyI/AAAAAAAABg0/5uI8QQaQFT8/s1600/306_wide%2Bbody_4.jpg
Peugeot 306

[ Voor 38% gewijzigd door Oemfoefoe op 10-06-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrstein

Harrstein

show me ya caffëine

ziet er uit als Maleisië

Where's my !@#$% booze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 12:06

ktf

Oemfoefoe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:47:
[...]

Peugeot 306
Zijn er serieus mensen die dit mooi vinden? Die dozen waar je in kijkt vanaf de achterkant, afschuwelijk. En dan dat neon-oranje met geel, blègh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Thnx voor de uitleg Oemfoefoe! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Deze ben ik een tijdje terug tegen gekomen op Google :X

Afbeeldingslocatie: http://tuningcars.us/albums/userpics/10001/citroen-zx-tuning_28429.jpg

Ik mag toch hopen dat dat een 1400'tje is en geen stervens zeldzame 2.0 16v :(

[ Voor 21% gewijzigd door FastFred op 10-06-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

ktf schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:35:
[...]

Zijn er serieus mensen die dit mooi vinden? Die dozen waar je in kijkt vanaf de achterkant, afschuwelijk. En dan dat neon-oranje met geel, blègh.
Afbeeldingslocatie: http://www.31gaming.nl/media/kunena/emoticons/facepalm.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D2xYs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Nou ja, wat als het nou functioneel zou zijn?
Bij raceauto's heb je ook van die 'dozen', waar de lucht dan door/onder/overheen gaat.
Is het dan ook afschuwelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrstein

Harrstein

show me ya caffëine

Wat ik me afvraag is hoe die peug zn achterdeuren opent aangezien zn klink onder de widebodykit zit

Where's my !@#$% booze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf

ktf

Even serieus, iemand heeft die auto zo omgebouwd, toch? Ik neem aan dat diegene dat mooi vond, anders i het een dure grap. Ik zie het sarcasme niet. Tuurlijk, wij lachen er hier allemaal om, ik verbaas me alleen om de smaak van de eigenaar... Ik ging er niet vanuit dat iemand hier dat mooi vind.
NeutraleTeun schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:15:
Nou ja, wat als het nou functioneel zou zijn?
Bij raceauto's heb je ook van die 'dozen', waar de lucht dan door/onder/overheen gaat.
Is het dan ook afschuwelijk?
Dit is duidelijk alleen voor de 'mooiigheid', lijkt me niet dat hier veel engineering in zit. En nee, bij raceauto's heb ik nog nooit gedacht, hé, dat is lelijk! Bij deze wel.

[ Voor 4% gewijzigd door ktf op 10-06-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrstein

Harrstein

show me ya caffëine

deze kwam net op mn facebook voorbij

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1001060_210249099122201_1165609160_n.jpg

Where's my !@#$% booze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

ktf schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:25:
Even serieus, iemand heeft die auto zo omgebouwd, toch? Ik neem aan dat diegene dat mooi vond, anders i het een dure grap. Ik zie het sarcasme niet. Tuurlijk, wij lachen er hier allemaal om, ik verbaas me alleen om de smaak van de eigenaar... Ik ging er niet vanuit dat iemand hier dat mooi vind.
Ik denk dat ik je post verkeerd heb geïnterpreerd. Ik dacht echt dat je het aan mij hebt geadresseerd en mijn opmerking was sarcastisch bedoeld.
Oemfoefoe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:47:
ktf schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:35:
Zijn er serieus mensen die dit mooi vinden?
Excuseer mijn lompheid. Vriendjes?! O+ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:39
Harrstein schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:30:
deze kwam net op mn facebook voorbij

[afbeelding]
Da's wel erg triest, een opplaksupercharger 8)7

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:46

Tomatoman

Fulltime prutser

YdieresiS schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:35:
[...]

Zitten die spatborden er nu op met ducttape? Ziet er niet uit.

Zo te zien wel:
[afbeelding]

[...]

Volgens autoblog wordt dat op z'n plaatst gehouden door de banden op 6 bar te vullen:

[...]

http://www.autoblog.nl/to...wat-doe-je-nou-oni-camber
8)7

Toen ik die velgen zag, kreeg ik direct een associatie met dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.valens.nl/images/blikopener.jpg

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@ Oemfoefoe:
Wat betreft de 208 GTi, deze is net een paar weken in ons land. En volgens mij is er nog niets bekend of hierboven ook een model (RC) komt. Gezien het feit dat de 208 GTi al 200pk aan boord heeft, verwacht ik persoonlijk dat dat niet zal gebeuren.
Als ze een béétje slim zijn (en dat zijn ze daar in de Elzas) dan brengen ze juist nú weer iets uit wat er (vér) bovenuit steekt. De 208GTi is een leuke auto maar niet meer dan dat ..... 't Ding is té comfortabel voor een echte Hot-Hatch net zoals alle "r" modellen van andere fabrikanten dat zijn.

Ik rijd nu overigens met een Scirocco MJ11 met verzwaard "R" onderstel (af fabriek)... Maar denk met weemoed terug aan m'n 205 1.9 GTi

[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 10-06-2013 21:22 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Zou dat wel zo slim zijn op FWD wimmel? Dan word je straks getrakteerd op een berg onderstuur zoals de Focus RS dat heeft. Alhoewel, als ik me niet vergis krijgt Ford dat inmiddels redelijk onder controle. Toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Sperdiffs en dubbele draagarmen doen wonderen. Zelf onder m'n Celica mogen ervaren destijds, Ford en andere passen tegenwoordig ook dat soort truucjes toe onder hun hot hatches.
Maar het is nog steeds geen echt RWD nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 10:04
Gevonden op Marktplaats: Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$(KGrHqJHJEkFGstwM5QNBRs,oRShQ!~~60_85.JPG

"Uniek en mooi,golf cabrio gti 4950 euros" |:(

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

So I heard you like widebody, so we put a widebody on your widebody so you can look ugly while you go slow. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik zag zojuist een motor rijden met drie uitlaten.. beetje overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

!null schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:18:
Ik zag zojuist een motor rijden met drie uitlaten.. beetje overkill.
Dat is gewoon standaard bij sommige fietsen, dat noem ik niet echt foute tuning :P

Afbeeldingslocatie: http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2010/10/MV-Agusta-F3.jpg

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
In dit geval zaten ze bij het achterlicht.

Kan het wel origineel zijn, is het nog steeds wel behoorlijk fout.
Bij bovenstaande motor is het wel aardig, maar bij degene die ik zag zat het dus bij het achterlicht, komt op mij hetzelfde over als een Golfje met 4 uitlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Wss een Triumph Daytona o.i.d., daar mag het ook bij :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

-tom-562 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:31:
Sprint ST, daar valt het wat meer op dat het 3 uitlaten zijn. Daytona is meer 1 buis met 3 uitgangen :P

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 13:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

TheGhost schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:39:
Gevonden op Marktplaats: [afbeelding]

"Uniek en mooi,golf cabrio gti 4950 euros" |:(
Stiekem vind ik dat wel mooi, Rieger widebodykit, en een zender front, erg jaren 80. Alleen die nummerplaat houder kan echt niet, op geen enkele auto.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
-tom-562 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:31:
Inderdaad, zoiets als de Daytona 675. Maar dat zijn niet echt drie uitlaten, dat is één demper met drie uitgangen op het einde :P

Afbeeldingslocatie: http://image.motorcyclistonline.com/f/firstrides/8705150/122_0511_07z%2B2006_triumph_daytona_675%2Brear_right_view.jpg
M3rcury schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:37:
[...]

Sprint ST, daar valt het wat meer op dat het 3 uitlaten zijn. Daytona is meer 1 buis met 3 uitgangen :P
Of die inderdaad :Y

[ Voor 22% gewijzigd door Tankiej op 11-06-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik noemde Daytona, omdat dat zo de 1e SS van Triumph is die in me opkwam :P de details wist ik niet exact

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:47

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Vroeger waren veel uitlaten standaard bij een motorfiets. Voor elke cylinder eentje.

Afbeeldingslocatie: http://www.motorcycleclassics.com/uploadedImages/blogs/Alison/Readers%20Honda%20CB350F.jpg

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
M3rcury schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:37:
[...]

Die ik vanmorgen zag was inderdaad een Sprint ST, dat stond er op de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08

PeaceNlove

Deugleuter

Ik kwam deze tegen en moest toen aan dit topic denken:
Afbeeldingslocatie: https://i.chzbgr.com/maxW500/7557295616/hB28F29B3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Wel ideaal tijdens een overstroming ja, maar verder. Rare Amerikanen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 13-09 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Heb een pareltje gezien vandaag :P

Wtf

Mooie Lupo hoor :X

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

SideSwipe schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:36:

[afbeelding]

Heb je meer van die auto? O+

Op kenteken is die wel rood :X :D _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 11-06-2013 23:38 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 13-09 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik zal eens kijken of ik morgen de bolide weer zie staan. Er zit dus zwart/gele tape aan de zijkant van de wagen :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

PeaceNlove schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:15:
Ik kwam deze tegen en moest toen aan dit topic denken:
[afbeelding]
Zeker Duitse import :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:53

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

SideSwipe schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:36:

[afbeelding]

Zo'n exemplaar staat bij ons ook in het dorp, alleen is het dan een zwarte Golf 2. Verroeste motorkop met hetzelfde kruis erin gekrast, leren bra op de de motorkap, brede stalen velgen met allemaal random stickers erop, achter ruiten volgeplakt met stickers, bagagedrager op het dag met allemaal ouwe meuk erop en een scheef hangende nummerplaat. Opzich heeft het wel wat, maar het is wel ontzettend out of place met allemaal "normale" auto's er omheen. :P

Ik zal wel kijken of ik er eens een foto van kan maken.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 15:52

Dograver

>> Insert Title Here <<

[sarcasm]Deze wil ik ook onder mijn eigen Saxo[\sarcasm]

Afbeeldingslocatie: http://tuning.nhlrebel.com/pics/post-18-1081347047_tuning.nhlrebel.com.jpg

En dit is een musthave voor mijn garage.

Afbeeldingslocatie: http://tuning.nhlrebel.com/pics/auto_cerdo_tuning.nhlrebel.com.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Dograver op 12-06-2013 09:10 ]

PSN-ID Dograver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Rhannie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:57:
[...]

Zo'n exemplaar staat bij ons ook in het dorp, alleen is het dan een zwarte Golf 2. Verroeste motorkop met hetzelfde kruis erin gekrast, leren bra op de de motorkap, brede stalen velgen met allemaal random stickers erop, achter ruiten volgeplakt met stickers, bagagedrager op het dag met allemaal ouwe meuk erop en een scheef hangende nummerplaat. Opzich heeft het wel wat, maar het is wel ontzettend out of place met allemaal "normale" auto's er omheen. :P

Ik zal wel kijken of ik er eens een foto van kan maken.
Op een Golf 2 kan het (soms) nog wel. Dat is immers ook een oudere auto. Op zo'n nieuwerwets ding is het geen porum :+ Hoewel ik laatst een Yaris zag welke ook een klein beetje ratlook was en daar kon het wel (rood-gele tape over de dorpel en een paneel met een klein beetje roest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 16:17

Sharky

Skamn Dippy!

Dat hele Ratrod-achtige verhaal gaat vooral om functie over vorm, niet het bewust oud laten lijken van je auto en opzettelijk je nummerplaat scheef hangen. Ik vind het een heel gave stijl, maar dan het wel authentiek zijn. Niet een petje die mee wil doen maar nooit echt heeft begrepen wat de oorsprong van de stijl is.

zoiets dus: http://jalopnik.com/the-z...any-car-you-ll--143407124

[ Voor 13% gewijzigd door Sharky op 12-06-2013 09:28 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Ratlook is niet hetzelfde als ratrod. Bij ratrod is het idd functie over vorm (en ja, die RX-7 doet het er ook een beetje om, hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Laatst online: 12-09 10:25

artificial_sun

Mazda Rx7

Die "rx-7" heeft geen wankel meer!!! Dat is pas foute tuning.

Tis wel te merken dat Amerikanen niet om wegligging geven, daar gaat je 50/50 gewichts verdeling...

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

artificial_sun schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:56:
Die "rx-7" heeft geen wankel meer!!! Dat is pas foute tuning.

Tis wel te merken dat Amerikanen niet om wegligging geven, daar gaat je 50/50 gewichts verdeling...
Dan zet je de motor gewoon iets verder naar achter, ik zou ook de wankel eruit gooien als ik een rx-7 had. Dat is ongeveer s'werelds meest onbetrouwbare motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Laatst online: 12-09 10:25

artificial_sun

Mazda Rx7

Je zou de motor nogop de bijrijdersstoel kunnen leggen idd.
Verder ga ik deze discussie niet voeren.....

Terug on-topic
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_lF1LRXcv5mM/TJsXHikgQjI/AAAAAAAAACU/n_oJcRVU9-g/s1600/mons7.jpg

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Als je zo'n motor goed behandeld gaan ze jaren mee. Het is een schande dat je zo'n gave auto als een RX7 koopt en er dan een V8 indrukt.

Beetje zoals een Ferrari met een stoommachine als motor of als de VW Scirocco met een diesel motor

De wankelmotor is een liefhebbers motor, en als je verstand van auto's hebt en met respect met die techniek om weet te gaan kunnen ze prima een tijdje mee gaan.

[ Voor 31% gewijzigd door FastFred op 12-06-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:58
Die wankel motor in die rx7 was geloof ik al ver heen toen hij hem eruit trapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:15:
[...]

Dan zet je de motor gewoon iets verder naar achter, ik zou ook de wankel eruit gooien als ik een rx-7 had. Dat is ongeveer s'werelds meest onbetrouwbare motor.
Waarom staat er eigenlijk nog "loos" in je naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
!null schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:04:
[...]

Waarom staat er eigenlijk nog "loos" in je naam?
Ik had m'n reactie al gepost en zag toen op wie ik reageerde, en vroeg me direct af waarom ik eigenlijk de moeite nam om te reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Sharky schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:26:
Dat hele Ratrod-achtige verhaal gaat vooral om functie over vorm, niet het bewust oud laten lijken van je auto en opzettelijk je nummerplaat scheef hangen. Ik vind het een heel gave stijl, maar dan het wel authentiek zijn. Niet een petje die mee wil doen maar nooit echt heeft begrepen wat de oorsprong van de stijl is.

Ik ken de (voormalig) eigenaar van die RX7 toevallig. Die RX is nu dus verkocht om plaats te maken voor zijn volgende project, een Rolce Royce drifter. Ik benieuwd hoe dat uit gaat pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Beukerz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:03:
Die wankel motor in die rx7 was geloof ik al ver heen toen hij hem eruit trapte.
Tsja dan nog, nieuwe seals erin of een 20B erin en turbo's erop, daarvoor is het een RX-7. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrstein

Harrstein

show me ya caffëine

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/8447_10151522873813440_1826581305_n.jpg

"hoeveel pijpjes passen er onder" hebben ze zeker gedacht

Where's my !@#$% booze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Harrstein schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:33:
[afbeelding]

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf

ktf

Harrstein schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:33:
[afbeelding]

Wauw, ik denk dat hij er bijna dit op kan spelen

Dan maak je wel een mooie entree natuurlijk, een heel orgel onder je auto xD

[ Voor 8% gewijzigd door ktf op 13-06-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Skoda meets Lamborghini Countach meets Ferrari Testarosssa meets Ferrari F40 meets Porsche 959.....

.....of zoiets. :/

Afbeeldingslocatie: http://officeforward.com/main/wp-content/uploads/2010/01/skodaelol.jpgAfbeeldingslocatie: http://officeforward.com/main/wp-content/uploads/2010/01/skodahatul.jpg
Afbeeldingslocatie: http://officeforward.com/main/wp-content/uploads/2010/01/skodacockpit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wat zit er onder? Qua lijnen is 't een 911 (964) model :(

[ Voor 13% gewijzigd door Will_M op 13-06-2013 02:35 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharky schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:26:

Ach, die jongen in je link styleert het ook, maar doet het gewoon wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
wimmel_1 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 02:32:
Wat zit er onder? Qua lijnen is 't een 911 (964) model :(
Op de neus zit een Skoda badge en vanwege de lijnen denk ik zelf een oude Skoda Rapid.
Qua lijnen komt deze vrij sterk overeen.

ps.
Ik vind het ding oerlelijk maar moet wel zeggen dat het vrij goed gedaan is.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 13-06-2013 04:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Zo'n 1?

Afbeeldingslocatie: http://www.partaj.cz/imgs/skoda/skoda_110r_1.jpg

Deze hoort hier zeker niet thuis, ik vind best een leuk ding. Had ik niet verwacht van Skoda.
Ben benieuwd of zoiets nog een beetje lekker rijdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oemfoefoe schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 01:31:
Skoda meets Lamborghini Countach meets Ferrari Testarosssa meets Ferrari F40 meets Porsche 959.....

.....of zoiets. :/

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Meh, ziet er meer uit als een mislukte Gemballa Avalanche gebaseerd op de 911 Turbo (930 model), met wat Ferrari F40 trekjes.

De Gemballa
Afbeeldingslocatie: http://forums.rennlist.com/rennforums/attachments/911-turbo-930-forum/95893d1137665317-198-gemballa-avalanche-avalanche-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Nee joh, het is die skoda. Dikke hint is ook het Hongaarse kenteken.

Kijk maar naar die aflopende daklijn naar achteren toe en dat ventilatieroostertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Nog een plaatje van de voorkant.

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2257/5799210429_d099112af3_z.jpg

Kijk maar naar het rooster onder het voorraam en de lokatie van de tankdop.
Die kloppen, bij het witte apperaat zit dat toch wel anders.

Ook de deurgrepen (behalve de kleur, maar de vorm) en de vouw in de deur zijn hetzelfde.

[ Voor 15% gewijzigd door dude88 op 13-06-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Jaaaa...een Skoda met de motor achterin!
De veiligste auto om van een cliff af te vallen :)

En om wel ontopic te blijven:
Afbeeldingslocatie: http://autotuni.ru/uploads/posts/2012-03/1332787899_x_6b87ae4a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://autotuni.ru/uploads/posts/2012-03/1332788069_x_0b18c87e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://autotuni.ru/uploads/posts/2012-03/1332788062_vaz2108_2b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://autotuni.ru/uploads/posts/2012-03/1332788100_x_74de3bdd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://autotuni.ru/uploads/posts/2012-03/1332788135_x_11198aed.jpg

[ Voor 84% gewijzigd door Gutteguttegut op 13-06-2013 10:27 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Gutteguttegut schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:21:
Jaaaa...een Skoda met de motor achterin!
De veiligste auto om van een cliff af te vallen :)

En om wel ontopic te blijven:
[afbeelding]
Die voorkant ziet er best dik uit, ik dacht eerst aan een dikke muscle car :D

Maar dan zoek je naar de rest van de auto en valt dat een beetje tegen..

Afbeeldingslocatie: http://tunkavto.ru/uploads/posts/2012-05/di7c94rrd4.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 13-06-2013 10:27 ]

Pagina: 1 ... 61 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.