Dat hebben genoeg auto's tegenwoordig. De Mazda 2 van m'n moeder ook. Valt alleen minder op omdat ze daar wat hoger en minder rechtop zitten,Gisae schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:52:
Nu de scirocco toch voorbij komt. Het is een leuke auto om te zien, maar ik kan me echt storen aan die 2 bobbels achter op het dak waar (gok ik) de scharnieren voor de klep zitten.
[afbeelding]
Ik krijg er altijd een beetje dit idee bij
[video]
(overigens is deze nog extra fout getuned)
Strosekdeepbass909 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 01:00:
Levert dus dit op? Nee, echt geslaagd... (al zie ik die 968 er totaal niet in, maar dat kan ook aan mij liggen):
The ramblings of an idiot
Wat maakt het 'petjesstatus' dat dan nog uit? (al zou ik persoonlijk voor de BRZ gaan!null schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:42:
Daar doelde ik ook op met m'n quote van echte sportwagen, achterwielaandrijving. Dat wordt wenselijk met de vermogens van tegenwoordig. Maar ik geloof verder wel dat de wegligging goed zit ja.
Daarom is het leuk dat er nu de GT86 is![]()
(waarvan ik wel vrees dat het over 5 jaar een petjes auto zal worden)
En de scirocco is gewoon een '90 civic
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maakt op zich niet uit nee, de auto rijdt er niet minder om. Maar we hadden het over de reputatie van auto's. En toch zou het wel jammer zijn, maar het is onvermijdelijk.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Nee, dat je je Porsche zo ombouwt.Gisae schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:54:
[...]
Bedoel je dit m.b.t. de Porsche hierboven, of hoe honda het verzint?
Het is geen vreemde keuze als je je motor toch achterin hebt liggen. Als je motor voorin ligt beperk je alleen maar je kofferbak.Zo nee, dan zou ik eens kijken naar ferrari's van de jaren '60 - '80 (250lm, dino, 512, testarossa, etc)
Of als we toch naar porsche kijken, o.a. de 904 en de 914.
Zo heel vreemde design feature is het niet, het staat alleen voor geen meter op die auto.
Signatures zijn voor boomers.
Verwacht niet dat dat ding in 5 jaar 'petjebetaalbaar' zal zijn!null schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:12:
Maakt op zich niet uit nee, de auto rijdt er niet minder om. Maar we hadden het over de reputatie van auto's. En toch zou het wel jammer zijn, maar het is onvermijdelijk.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die Porsche heeft een kit van Strosek erop zitten, die ouder is dan de Del Sol, dus je zou eerder zeggen dat Honda het van Strosek afgekeken heeft
The ramblings of an idiot
Hebben we het nou alleen over een rechtopstand achterruitje en daarna een plat stuk (of dat nou motorkap of achterbak is)? Want dat bestaat natuurlijk al heel lang. En het komt natuurlijk van auto's waarbij het terecht is, auto's met middenmotor. Mijn MR2 uit 1985 heeft het ook zo. Voorbeeld:

En op dat plastic kapje boven het achterruitje staat Toyota, wat dan met zonlicht als schaduw te zien is op het achterruitje, echt leuk gedaan.

En op dat plastic kapje boven het achterruitje staat Toyota, wat dan met zonlicht als schaduw te zien is op het achterruitje, echt leuk gedaan.
fiat kwam hier ook al mee in de jaren 70:

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Dat is dan ook de Fiat waar Toyota een beetje vanaf heeft gekeken. En de hele MG markt wat dat betreft. Toen hebben ze samen met Lotus de eerste versie van de MR2 gemaakt. De eerste betaalbare kleine sportwagen, die ook betrouwbaar was, en nog steeds is. Want er was al een redelijk opkomende markt voor sportwagentjes die de gewone man kon betalen, alleen lag de kwaliteit niet erg hoog.
[ Voor 20% gewijzigd door !null op 14-01-2013 11:25 ]
porsche ook late sixties zelfs..:Bommes schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:14:
fiat kwam hier ook al mee in de jaren 70:
[afbeelding]

Wikipedia: Porsche 914
[ Voor 18% gewijzigd door ToolkiT op 14-01-2013 12:01 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Sign here against sigs
Quite literally.
This too shall pass
officieel moet de auto blijven voldoen aan de typegoedkeuring, effectief wordt daar zelden naar gekeken, misschien moet je wat meer oppassen als je auto onder een belastingvrijstelling valt voor verbruik.
spoiler mag niet uitsteken en geen scherpe delen hebben, alu spoilers zijn zelden toegestaan
spoiler mag niet uitsteken en geen scherpe delen hebben, alu spoilers zijn zelden toegestaan
Verwijderd
Ik heb een ABS spoiler gekocht, ik had:gerrutcamaro schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:40:
officieel moet de auto blijven voldoen aan de typegoedkeuring, effectief wordt daar zelden naar gekeken, misschien moet je wat meer oppassen als je auto onder een belastingvrijstelling valt voor verbruik.

das opgelost nu, maar hoe wordt het uitsteken gemete? want bv als ik ga meten vanaf de wielkassen zit hij er binnen in.
Als ik de achterklep pak dan is hij 3cm te breed aan elke kant (op te lossen door er af te zagen)
En aan de achterkant, hij mag daar niet uitsteken, maar nemen ze dan de klep of de achterbumper?
ik post het hier omdat iedereen het toch fout vind
voor de achterkant kijken ze naar de bumper, maar de zijkant, daar lijkt de popo het zelf ook niet het fijne van te weten; http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?f=70&t=5282
wat voor auto monteer je zoiets op?
Verwijderd
die had ik gezien ja...gerrutcamaro schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:50:
voor de achterkant kijken ze naar de bumper, maar de zijkant, daar lijkt de popo het zelf ook niet het fijne van te weten; http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?f=70&t=5282![]()
oke dan kan hij achter nog iets naar achter
Maar achter gaat iets naar binnen namelijk.
Hij komt op een MX5 turbo
Dat is niet persé fout
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
meh, vind zoiets toch mooier http://static.cargurus.co...-3706438158811893121.jpeg
Verwijderd
op een standaard versie wel jagerrutcamaro schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:48:
meh, vind zoiets toch mooier http://static.cargurus.co...-3706438158811893121.jpeg
Wat een neppe spoiler.
Ga je er 200+ mee rijden?

Verwijderd
jouw MR2 is spoilerloos?NeutraleTeun schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:42:
Wat een neppe spoiler.
Een MR2 kan beter een spoiler voorop gebruiken trouwens, wat dat betreft. (als we het over 200+ hebben)
Verwijderd
van een MR2 kunnen ze beter een blokje ijzer maken!null schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:12:
Een MR2 kan beter een spoiler voorop gebruiken trouwens, wat dat betreft. (als we het over 200+ hebben)
Ohjee, meneer kan de opmerking over zijn wing niet hebben.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:13:
[...]
van een MR2 kunnen ze beter een blokje ijzer maken
Mijn MR2 heeft inderdaad een spoiler, geen wing.
Ik heb een Ford Transit, maar wilde eigenlijk een Ford F-150. Ofzo.

F250 denk ik zelfs...Barracuda_82 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:49:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar wel echt lelijk zeg

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik ben een beetje in de war of de basis nou een F150 is of een Transit. Maar ik vermoed toch een (lange) Transit.
Het is misschien dan wel fout, maar ik kan daar meer begrip voor opbrengen dan iemand die de hele Halfords onder zijn auto monteert.
Kill it! Kill it with fire!

Dat is zo bizar dat het weer vet is.Barracuda_82 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:49:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MX5 en MR2 zijn beide pauper wagens.NeutraleTeun schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:15:
[...]
Ohjee, meneer kan de opmerking over zijn wing niet hebben.
Mijn MR2 heeft inderdaad een spoiler, geen wing.
Zo, hebben we dat ook weer gehad!
Neh, MX5 is kappers auto, MR2 is circuit auto
Verwijderd
Ik heb echt nooit begrepen waarom een MX5 een kappers auto is.
klein, compact, licht, achterwiel aangedreven... allemaal vereisten om uberhaupt een goede auto te hebben.
Heeft alleen niet veel vermogen. (laatere modellen hebben precies genoeg met de 2liter blokken)
als je dan ook nog de coupe versie hebt is dat toch gewoon een prima auto....
ik persoonlijk vind alles met voorwiel aandrijving voor wijven... leer rijden en koop een echte wagen denk ik dan altijd maar (R32 eigenaar hier)
klein, compact, licht, achterwiel aangedreven... allemaal vereisten om uberhaupt een goede auto te hebben.
Heeft alleen niet veel vermogen. (laatere modellen hebben precies genoeg met de 2liter blokken)
ik persoonlijk vind alles met voorwiel aandrijving voor wijven... leer rijden en koop een echte wagen denk ik dan altijd maar (R32 eigenaar hier)
Klein, licht, compact, niet veel vermogen: kappersauto dus.
Een goede grap mag vrienden kosten.
De opmerking was niet serieus. Ik vind de MX5 geweldig. Al ben ik zelf dus meer van de MR2, vriend van me heeft altijd wel een MX5 gehad. En ook daar zijn we wel het circuit mee opgeweest. Ligt er goed op de weg, en (onafhankelijk van welke generatie) als je de grootste motor erin hebt, heb je toch genoeg vermogen om lol te hebben. Je kunt hem met de achterwielaandrijving ook in de langere bochten nog de bocht in draaien door meer gas te geven. Je hebt veel controle.
De komst van de MX5 en de MR2 heeft de markt van de betaalbare roadsters (voor de gewone man) flink op z'n kop gezet, toen ze uitkwamen in de jaren 80. MG-tjes waren er al, maar die hadden toch niet de kwaliteit die je zou willen, zelfde gold voor de leuke Italiaanse roadsters van die tijd (Alfa Spider, Fiat X11). En toen had je de Japanse modellen die ook minstens net zo leuke auto's neer hadden gezet, ook met achterwielaandrijving en de kap open (of in het geval van de MR2, targa). Met als grote verschil dat er wat meer vermogen in zat en dat ze tenminste betrouwbaar waren.
De komst van de MX5 en de MR2 heeft de markt van de betaalbare roadsters (voor de gewone man) flink op z'n kop gezet, toen ze uitkwamen in de jaren 80. MG-tjes waren er al, maar die hadden toch niet de kwaliteit die je zou willen, zelfde gold voor de leuke Italiaanse roadsters van die tijd (Alfa Spider, Fiat X11). En toen had je de Japanse modellen die ook minstens net zo leuke auto's neer hadden gezet, ook met achterwielaandrijving en de kap open (of in het geval van de MR2, targa). Met als grote verschil dat er wat meer vermogen in zat en dat ze tenminste betrouwbaar waren.
Back on topic please. Mensen met Japanse auto's hoeven elkaar niet af te zeiken. Bewaar dat voor mensen met een uitgebouwde Punto of Twingo ofzo.
Zo dus:
Zo dus:

Stadia was beter....
Dus zelf kan je ook niet rijden, dat je vierwielaandrijving nodig hebt?Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 06:29:
leer rijden en koop een echte wagen denk ik dan altijd maar (R32 eigenaar hier)

/terugtrol
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Misschien heeft hij er wel zo een R32?

Ja, dat snap ik ook wel.
Laatste zinnetje in mijn post niet gelezen?
Saaie 13-in-dozijn burgerbakAtleX schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:27:
[...]
Dus zelf kan je ook niet rijden, dat je vierwielaandrijving nodig hebt?
[afbeelding]
/terugtrol
Heb trouwens zowel MR2 als MX5 (beide 1st gen) gehad... beide erg leuke autootjes
Lekker boeiend wat nu een kappers auto is. Wij binnen de club noemen onze auto's ook een kappers auto (350z club).
Maar een MR2 en MX5 is gewoon leuk en betaalbaar en zijn wat dat betreft beide evenveel kappers auto
Maar een MR2 en MX5 is gewoon leuk en betaalbaar en zijn wat dat betreft beide evenveel kappers auto
Googlen op hairdressers car levert toch vrij veel MX5 foto's op 

Ik zie anders net zoveel Audi TT's, Porsche's, Opel en Beetle's als MX5's hoor
Idd, RWD en turbo, anders ben je een mietVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 06:29:
Ik heb echt nooit begrepen waarom een MX5 een kappers auto is.
Vaak bu'j te bang!
Is de text op de bumper je opgevallen?NeutraleTeun schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:06:
Googlen op hairdressers car levert toch vrij veel MX5 foto's op
[afbeelding]
'Back, sack and crack wax' oftewel een brazilian voor mannen
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Volgens mij orgineel, maar valt toch onder foute tuning vind ik
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
zonoskar schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:22:
[afbeelding]
Volgens mij orgineel, maar valt toch onder foute tuning vind ik
Verwijderd
Heb een R32 GTST `93 (geen GTR dus)AtleX schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:27:
[...]
Dus zelf kan je ook niet rijden, dat je vierwielaandrijving nodig hebt?
/terugtrol
maar staat op het punt verkocht te worden.
(overigens met vertex body kit op TE37´s, zeker weten dat er hier genoeg zullen zijn die dat "foute tuning waardig vinden)
En een R32 is een R32, niet zo´n wijven autotje als een Golf (wist niet eens dat een Golf R32 bestond)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 23:13 ]
En tóch is die R32 Golf(V) een leuke auto, ook om mee te rijdenVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:09:
[...]
Heb een R32 GTST `93 (geen GTR dus)
maar staat op het punt verkocht te worden.
(overigens met vertex body kit op TE37´s, zeker weten dat er hier genoeg zullen zijn die dat "foute tuning waardig vinden)
En een R32 is een R32, niet zo´n wijven autotje als een Golf (wist niet eens dat een Golf R32 bestond)
En een standaard Golf R32 is daamee ook niet "fout" .....
[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 31-01-2013 23:20 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
is het topic overigens beperkt tot 4 wielers?
(ben zelf 2 wieler fanaat)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 23:41 ]
Zo dan, wat is dat voor een gek ding!
/me had zelf ook TE37's, schattige 15ers
/me had zelf ook TE37's, schattige 15ers
Dat je op zo'n ding (tweewieler) dúrft te rijdenVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:40:
[afbeelding]
Ik zou mezelf.....

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
Ziet er niet uit of wel dan ?
hier heb je denk ik zelfs een filmpje
http://www.motomorphic.com/
echter werkt het niet op het werk hier..
in ieder geval bewijs dat er mee gereden kan worden

overigens voor echt projectiel kotsen met foute tuning op 2 wielen...
http://www.vilnercustom.com, die gasten hebben nog echt niets anders gedaan dan foute tuning (mischien iets met vodka en polen)
hier heb je denk ik zelfs een filmpje
http://www.motomorphic.com/
echter werkt het niet op het werk hier..
in ieder geval bewijs dat er mee gereden kan worden

overigens voor echt projectiel kotsen met foute tuning op 2 wielen...
http://www.vilnercustom.com, die gasten hebben nog echt niets anders gedaan dan foute tuning (mischien iets met vodka en polen)
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 00:05 ]
Ik maakte ook geen geintje dat het een kappers auto is
Zolang ik nog steeds vip treatment op grote evenementen met mijn stock auto tegen over uitgebouwde golfs, honda's vind ik het allemaal best
Verwijderd
Marktplaats: Mercedes 190 EVO 2 6cil 170pk Belasting vrij sportline
Excuses als deze al een miljoen miljard keer voorbij is gekomen.
Indien in goede staat vind ik 'em leuk!
Nog leuker indien geen replica, maar een Merc Evo vind ik wel leuke bakken eigenlijk.
Nog leuker indien geen replica, maar een Merc Evo vind ik wel leuke bakken eigenlijk.
EVO2 is niet fout, een replica dan weer welVerwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 19:56:
Marktplaats: Mercedes 190 EVO 2 6cil 170pk Belasting vrij sportline
Een Evo 2 is zeker niet fout nee, en een replica is ook niet persee slecht, maar zet m dan verdorie op fatsoenlijk lichtmetaal. Dit is toch geen porem zo?
Er staat toch bij dat er nog wat werk aan zit ;-)
Volgens mij ben ik ook een van de weinige Nederlanders die er best een Renault Wind bij zou willen als 2e autootje, gewoon leuk concept met leuke dakconstructie en zo heel lelijk vind ik em niet...
Maar een mx5 erbij is eigenlijk cheaper en nog leuker, moet ie alleen minder rot zijn
Volgens mij ben ik ook een van de weinige Nederlanders die er best een Renault Wind bij zou willen als 2e autootje, gewoon leuk concept met leuke dakconstructie en zo heel lelijk vind ik em niet...
Maar een mx5 erbij is eigenlijk cheaper en nog leuker, moet ie alleen minder rot zijn
Sommige foute acties zijn eigenlijk best wel leuk

Tja, daar kan over gediscussieerd worden é. Mijn autoke had wel een turbo maar was 4x4 (hoewel 65% naar achteren ging).-tom-562 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:26:
[...]
Idd, RWD en turbo, anders ben je een miet
Zo'n golf R32 is wel leuk om mee te rijden maar teveel luxe. Het is een schoolvoorbeeld van een standaard auto die ze sportief gemaakt hebben ipv een sportieve auto te maken en die dan iets meer luxe mee te geven (als je begrijpt wat ik bedoel)
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Mede door het stuur van bovenstaande tweewieler moest ik gelijk aan de "Bat Bike" denken :Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:40:
[afbeelding]

MarkdeBruin.net | "Bigger Lens, Better Picture"
"It's an exercise in technological masturbation"wimmel_1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 05:03:
Foute tuning.... óf niet: Y2K
Ik vind 't NIET fout......Eerder leuk.
Because: WE CAN!!
Punctuality is the politeness of kings
"Objects in mirror are closer than they appear"wimmel_1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 05:03:
Zou die er ook nog een andere einddemper op hebben zitten? Zo'n 1liter ding zal niet echt het geluid maken voor de looksOphidian schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:06:
Wat een juweeltje! En dat voor maar 900 euro
"autoje heb mij heel veel geld gekost" ....Ophidian schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:06:
Nou dat is wel een legitieme reden om hem een groot bedrag te bieden lijkt mij, wie maakt hem los.
Leuk voor onderdelen
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ding zal wel in betere staat zijn dan de gemiddelde Renault 5.
Ophidian schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:06:
Wat zal zo'n persoon er zelf van vinden?
This too shall pass
Verwijderd
Ding is zo gebouwd, dus niet echt foute tuning.wimmel_1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 05:03:
Maar wie wil er nu niet een turbine motor uit een helicopter als motor.
geloof dat het grootste nadeel was dat de uitlaat gassen bizar heet zijn.
maar in dezelfde categorie, de Dodge Tomahawk

Wat eigenlijk gewoon een Viper blok met wielen is...
Zie ook filmpje van wimmel. Jay Leno legt uit hoe de bumper van de persoon achter hem wegsmoltVerwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:38:
[...]
Ding is zo gebouwd, dus niet echt foute tuning.
Maar wie wil er nu niet een turbine motor uit een helicopter als motor.
geloof dat het grootste nadeel was dat de uitlaat gassen bizar heet zijn.
This too shall pass
In België staat een mooi exemplaar te koop 
http://nl.kapaza.be/west-...je-er-geen-2-68027346.htm
http://nl.kapaza.be/west-...je-er-geen-2-68027346.htm
[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 18-02-2013 19:33 ]
PSN id: NL_SToRM
Er is een reden dat je er geen tweede van vindt

OMG hoe cute die GTR 
Die Arabieren zijn gewoon gek. Doe dan op z'n minst je riem om! (denkt terug aan de beelden met uit de auto slingerende personen/lichaamsdelen) en ergens zonder toeschouwers. Toch 1 grote zandbak daar. Idioten.
Die Arabieren zijn gewoon gek. Doe dan op z'n minst je riem om! (denkt terug aan de beelden met uit de auto slingerende personen/lichaamsdelen) en ergens zonder toeschouwers. Toch 1 grote zandbak daar. Idioten.
[ Voor 83% gewijzigd door NeutraleTeun op 18-02-2013 23:28 ]
Gepimpte Toyota IQ!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Ha, die IQ GTR is gewoon gaaf, die Arabieren zijn gek en die vent met die Mercedes moet zich schamen, sport uitlaat, 55kw diesel..... Right
IQ GT-R is gewoon boss
Beetje jammer dat een GT-R een Nissan is, dus fout is het wel
http://www.marktplaats.nl...0afa33e3a&previousPage=lr
Juist..
Zie het taxatie rapport trouwens, 31K
Het is tenminste nog wel netjes gedaan, om een positief punt te noemen.
Juist..
Zie het taxatie rapport trouwens, 31K
[ Voor 25% gewijzigd door wesleytjuh op 19-02-2013 21:56 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ik zag vandaag een rode MR2 (2e generatie) die niet al te best meer was. Witte deur erin, en een lomp lawaai dat er uit kwam, waarschijnlijk flink lekke uitlaat. Toch jammer van zo'n auto.
Ooit getaxeerd op € 31.000 en daarom bieden we hem nu aan voor € 4.940wesleytjuh schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:52:
http://www.marktplaats.nl...0afa33e3a&previousPage=lr
Juist..
Zie het taxatie rapport trouwens, 31KHet is tenminste nog wel netjes gedaan, om een positief punt te noemen.

Tsja, wat zal ik er eens van zeggen? Laat ik het erop houden dat ik het leer niet zo strak om de zittingen vind zitten.
Volgens mij kun je hem dan beter in de fik zetten. Oh wacht, ook zonder die belachelijke taxatie is dat het beste voor dit gedrocht...Tomatoman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:19:
[...]
Ooit getaxeerd op € 31.000 en daarom bieden we hem nu aan voor € 4.940
Punctuality is the politeness of kings
Verkoopwaarde komt zelden zelfs maar in de buurt van de taxatiewaarde.
Maar goed, dit is een gedrocht dus dat het hier ook niet het geval is verwondert me niets.
Die MR2
Hoeveel fouten kun je in 1 ding stoppen.
Veilside kit, lambo doors en lexus lights
Blijft zonde hoor van zo'n auto
Veilside kit, lambo doors en lexus lights

[ Voor 7% gewijzigd door NeutraleTeun op 19-02-2013 23:09 ]
WTF is dat paarsblauwe monster op de eerste foto's voor een auto?
. Dat was mijn eerste gedachte. Volgens de RDW is het een Ford Focus uit 2000 met een bloedstollende 130 pk. Dat rechtvaardigt natuurlijk wel zo'n plexiglazen motorkap

Al is het wel de minst verschrikkelijke uit het rijtjeNeutraleTeun schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:08:
Die MR2![]()
Veilside kit, lambo doors en lexus lights![]()
Ik weet zelfs waar dat gedrocht staat geparkeerd
Naast een lelijke oude Camaro
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Minst verschrikkelijke wellicht, maar wel het meest zondePeenutzz schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:16:
[...]
Al is het wel de minst verschrikkelijke uit het rijtje
Wat een gekke Opel GT.
Het is dat het nog steeds een Opel is, maar zou 'em wel graag willen hebben!
Voorkant en zijkant ziet er zeer leuk uit.
/doet beetje denken aan een Datsun 240Z (/wilt ook zeer graag!)
Het is dat het nog steeds een Opel is, maar zou 'em wel graag willen hebben!
Voorkant en zijkant ziet er zeer leuk uit.
/doet beetje denken aan een Datsun 240Z (/wilt ook zeer graag!)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.