Nee, daarvoor moet ik de AMD Overvolt Utility gebruiken. Zonder vmem verhoging kom ik tot ongeveer 1100MHz.
@An1mA >>> Ah, gelukkig ben ik dan niet de enige
@Splinter Cell >>> Ik heb het idee dat CF in Dirt 2 inderdaad niet werkt. Zo even opnieuw installeren en dan ook de exe maar even renamen, eens zien of dat wat oplevert.
Heb net Windows opnieuw geinstalleerd (had Win7 32bit, nu maar weer x64 geinstalleerd), ik kreeg van het ene op het andere moment vastlopers als ik niets deed. Artifacts in beeld, freeze, de ene keer een display stopped responding melding, de andere keer kon ik niets meer, elke keer binnen 10 minuten na opstarten. Ditzelfde had ik met de Dirt 2 hotfix drivers.
Heb tot nu toe nog drie keer artifacts gehad op mijn bureaublad tijdens browsen maar geen freeze of hangende driver meer, dit alles gewoon met stockspeeds. Even een Explorer opstarten, een keertje schudden met het venster en de artifacts waren weer weg.
Het ligt in ieder geval zeker niet aan de kaart, met de Hemlock beta's heb ik nog nooit artifacts gehad en nu draait het zooitje al een half uur zonder problemen. Ook Furmark, Lightsmark, Crysis, 3DMark, Street Fighter 4 en Heaven bench kunnen, zelfs met de kaart op 850/1175, geen artifacts op het beeld toveren.
Ik kijk het nog even een poosje aan, misschien moeten de drivers even wennen

In spellen draaien de drivers in ieder geval meer dan prima.
[
Voor 5% gewijzigd door
KneoK op 16-12-2009 19:18
]