Online? dan ligt het aan de fps block die op 91 ligtRaymondG schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:32:
Ok ik heb Fan control. heb er een flash voor moeten doen van mijn kaart. Bios kwam van Sapphire zelf. Erg makkelijk om te doen....
Nog even wat CoD MW2 gespeeld daarnet, AA en AF op app settings, AI Standard, MIPMAP High Q,
vert ref: off, AA mode quality, tip buff uit. maar kwam niet boven 90 Fps, Alles ingame op hoog/extra.
verwacht toch eigenlijk wel dik boven de 100 te komen...
Toch het idee dat ik ergens wordt tegen gehouden. Weer verder naar de volgende stap... vanaf volgende week wel op een full HD monitor verder 24"kijken wat dan de prestaties zijn op hogere resolutie.
Welke kaart heb jij verder en wat voor cpu ?
Cpu is denk ik niet snel een bottle nek gezien mijn cpu zelf nog geen bottlenek is met
2 hd 5870's en cpu op stock speeds. Mischien een lichte bottlenek maar niet erg groot en niet groot genoeg
om de cpu te gaan overklokken (core i7 920 stock gebruik in de meeste games maar max 20-30 % cpu zamen met de hd5870 in cfx
Gebruik in de max instellingen in cod mw2 haal ik gemiddeld zo'n 250 fps 1920x1200
Wel de singleplayer missies
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 13:14 ]