Ik heb zojuist een Sapphire Vapor-X HD5870 graka besteld (ik weet het.. zal em waarschijnlijk pas tegen het einde van het jaar in ontvangst mogen nemen als het zo doorgaat met de levertijden.. maar dat terzijde) ter vervanging van mijn 2 8800GT's waarvan ik er graag 1 zou willen houden als dedicated PhysX ppu.. .
Nou weet ik dat nVidia niet zo lang geleden deze ATI/nVidia combinatie in de drivers onmogelijk gemaakt heeft om ATI dwars te liggen.. Nou weet ik ook dat er op een forum een patch uitgebracht is om deze combinatie toch weer mogelijk te maken.
Maar nou vraag ik me toch af of mensen hier al ervaring mee hebben? ook met de laatste drivers enzo.
Iemand die zo'n setup draait en mij hier wat meer over kan vertellen? Of hier ook haken en ogen aan zitten?
Nou weet ik dat nVidia niet zo lang geleden deze ATI/nVidia combinatie in de drivers onmogelijk gemaakt heeft om ATI dwars te liggen.. Nou weet ik ook dat er op een forum een patch uitgebracht is om deze combinatie toch weer mogelijk te maken.
Maar nou vraag ik me toch af of mensen hier al ervaring mee hebben? ook met de laatste drivers enzo.
Iemand die zo'n setup draait en mij hier wat meer over kan vertellen? Of hier ook haken en ogen aan zitten?
[ Voor 4% gewijzigd door Cidious op 23-11-2009 02:29 ]
R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38