@
LA-384
Ik heb al meerder keren geschreven " Ik koop daar tools " geen produkten in de vorm van wax , reinigers enz......
Die tools die ik daar kocht zijn gelijk aan deze die ik hier voor 2 tot 3 keer de prijs zie verkopen ( Schuimsproeiers voor op de hoge druk, is gewoon een plastic pot met een pistool op ) ik heb die spullen van duur merken hier ook in de kast staan en merk geen verschil in gebruik tussen die en die ik voor amper 15€ ginder kocht
Mijn Tornado die ik daar kocht is idem van bouw enz als degene die ik in sommige plaatselijke shops in mijn handen heb gehad en doet perfect wat ik ervan verwacht
Een zeer soepele kierenzuiger van 60 cm lang ( Gebruik dat voor ts de voorste zetels )voor amper 4.5€ wel zoek er hier eens ene
Ik heb zoiets hier nog nooit gezien maar is oh zo handig en maar vooral maak deze geen krassen.
Als ik de Dyson van mijn vrouw leen wel die soepele kierenzuiger koste +- 25€ en is te dik werkt dus niet.
Gird Guards, apllicators, wax pads allerhande enz.......allemaal zeer simpele zaken maar hier 2 a 3 keer zo duur
Echt ik koop daar nooit iets duur elec of zo maar gewoon handige hulpmiddeltjes voor mijn auto te onderhouden
Microvezeldoeken van Lucullan heb ik xxxxx en die worden na ieder gebruik gewassen maar na lang intensief gebruik nog prima in gebruik , trouwens alle doeken verslijten door gebruik
Maar iedereen koop wat hij wil en waar hij wil, ik gaf alleen mee dat met voor veel minder geld zeer degelijke en zeer zachte doeken goedkoper kan kopen.
Ik heb mij in het verleden blauw betaald aan poetsmaterialen en produkten waardoor ik nu veel selectiever geworden ben en echt ik val niet over enkele euro's meer of minder.
Vereiste voor mij zijn kwaliteit / prijs / standtijd en een produkt moet vooral ook doen wat ik er van mag verwachten aan de hand van de beloftes van de fabrikant en dat laatste is zeker niet altijd het geval