Ik ben gezakt voor mijn autowas examen.
Vanmorgen vol goede moed aan de Saab begonnen en met een foam party begonnen (angelwax fast foam) daarna volledig ende overdadig afgespoeld. Daarna nog maar een keertje gefoamed met meguiars gold class, gewoon omdat ik helemaal zen wordt van dat foamen.
Wederom volledig afgespoeld met hd, daarna voodooride wash en wax erover en met een monello washmit een beetje geholpen. En jawel weer afgespoten.
Daarna afgedroogd en tja de auto is wel schoner maar alleen rondom de vlekken.
Ik vind autowassen niet leuk...
Probleem is dat ik nog genoeg meuk heb om het nog 10x te kunnen (moeten) doen.
Waarom begin je er dan aan zou je denken... Nou er is een schade verholpen en wilde de verse lak niet meteen blootstellen aan de wasstraat.
Misschien nog maar eens proberen dit weekend, lekker weer om met water te klooien.
En ik word zo lekker rustig van dat faaaaooooom.
Nou daahaag lief dagboek.
2de nadeel, ik heb nu alle kleine krasjes ed weer van dichtbij gezien. (Zwarte auto)
[Edit] net nog even de motorruimte gereinigd en wat sladressing (oid

) erover. En hij ziet er niet eens heel beroerd uit op een meter afstand, dus misschien toch nog met een 5,5je geslaagd. Morgen nig een keertje foamen

en wassen en dan een laagje bathe+ erover foamen en afspoelen ligt een beetje aan het weer. (Lees: geen volle zon). Daarna de MG maar eens martelen, die is zilvergrijs dus succes gegarandeerd.
Oh en er is een bij net boven de auto ontploft geloof ik. Iets met stuifmeel.
[
Voor 18% gewijzigd door
Flagg op 03-06-2017 19:23
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.