ff een cross-post
*Alvast excuus voor spam

*
Vandaag rustig de auto gewassen en boodschappen wezen doen etc. Nogmaals, wat een heerlijke wagen. Lekker stil, ok de a4 was stiller, niet te groot en niet te klein. Motor heeft voldoende kracht en rijdt erg soepel, dito met de bak. Het is mijn eerste automaat en het is beter dan ik verwacht had. Schakelen gaat zowat traploos en zonder schokken.
Drive Select is fijn, gelijk stuur op Dynamic gezet. Dat rijdt stukken fijner. Onderstel is stugger dan die van de a4, maar weer minder stug dan van de a1
Vandaag ook Android Auto geprobeerd, had er meer van verwacht.......wil je alleen je telefoon opladen dan start mijn telefon continu Android Auto op. Zal wel aan mijn telefoon liggen..... Voor derest zag het er niet heel bijzonder uit, denk dat het google maps navi wel handig is bij nog niet bijgewerkte straten/snelwegen zoals de nieuwe A4 tussen Den Haag en Rotterdam.
In het donker zijn de knipperlichten vooraan echt asociaal!!! Ik ben net even met de buurman een andere auto weg gaan brengen, liet hem de a3 rijden. Hij stond achter me bij het stoplicht en man........wat een enorm felle knipperlicht is dat zeg, niet normaal.
Virtual Cockpit is gaaf! Lekker scherp, snel en overzichtelijk. Binnenkort van Den Haag - Schiphol - Den Haag - Maastricht doen. Dan kan ik ACC ff goed uittesten en het verbruik. Ik merkte wel gelijk op dat 1 tikje met CC gelijk +5km/u is...

Bij de a1/4 is dat +1 a +2.... Ik rij in zoveel verschillende Audi's/VW's, maar zelden op CC dan. Vaak zijn het dan korte stukjes.
Vandaag alleen gewassen en waxen, lak zag er op zich wel goed uit maar denk dat met een lichte polish sessie zou het daytona spikkel er meer uit komen. In de lente dan maar even kleien, licht polijsten en dan misschien in een glascoating. Maargoed vandaag:
- 2 emmer methode
- Meguiars Gold Class shampoo
- Monello washmitt
- Soft99 Fusso wax.
- CarPro PH neutrale velgenreiniger (had ik nog over voor de rotors van de A1, met een te agressieve velgenreiniger kon je de gepolijste randen van je velg helemaal verkloten)
- Poorboys Natural Look om alle kunststof interieur panelen weer mooi diep- en matzwart te maken.
Was met 3 euro en een uurtje werk helemaal klaar en zag er beter uit dan de wasstraat
Moet ook even een nieuwe kentekenplaathouder aan de voorzijde regelen, wil eentje zonder 007auto

Of ik probeer het morgen even weg te poetsen
Genoeg geouwehoer

....tijd voor foto's:
Huisdier
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.