Na een poosje meelezen besloten aan de gang te gaan.
Gisteravond moest de auto gewoon een schoonmaakbeurt hebben, helaas was mijn eerste bestelling nog niet binnen dus gisteravond het gewoon puur gedaan met:
Meguiars Gold shampoo
2 emmers
Velgenborstel
Action velgenreiniger
Microvezeldoek
Action cockpitcleaner
De auto is wel schoon geworden alleen de beperkingen van dit is mij heel duidelijk geworden. Gezien ik geen droogdoek had nu allemaal lelijke plekken op het dak. Dit is zeer zonde na 3 uur werk.
Nu heb ik de volgende bestelling gedaan:
Monello - Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm voor het drogen na het wassen.
Mega Plush - Groen - 39x39cm (zodat ik niet meer de action microvezeldoekjes hoef te gebruiken)
Glashelder Set (Rain Clear Gel en Rain Clear Rain Repellant Gel ) van Pro Vision
Dit moet in ieder geval helpen bij het wassen, en het is een leuk begin.
Dit is uiteindelijk de bedoeling dat er bij komt:
Meguiars - NXT Generation Tech Wax 2.0 Vloeibaar - 532ml
Poorboys World - Black Hole - 473ml
3x Poorboys World - Mega Plush - Groen - 39x39cm
Turtle Wax - Ice Total Interior - 500ml
Monello - Dolce Verde Klei Set
Kan iemand mij vertellen of dit totaal (wat ik al heb en wat er nog moet komen).
Gisteravond moest de auto gewoon een schoonmaakbeurt hebben, helaas was mijn eerste bestelling nog niet binnen dus gisteravond het gewoon puur gedaan met:
Meguiars Gold shampoo
2 emmers
Velgenborstel
Action velgenreiniger
Microvezeldoek
Action cockpitcleaner
De auto is wel schoon geworden alleen de beperkingen van dit is mij heel duidelijk geworden. Gezien ik geen droogdoek had nu allemaal lelijke plekken op het dak. Dit is zeer zonde na 3 uur werk.
Nu heb ik de volgende bestelling gedaan:
Monello - Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm voor het drogen na het wassen.
Mega Plush - Groen - 39x39cm (zodat ik niet meer de action microvezeldoekjes hoef te gebruiken)
Glashelder Set (Rain Clear Gel en Rain Clear Rain Repellant Gel ) van Pro Vision
Dit moet in ieder geval helpen bij het wassen, en het is een leuk begin.
Dit is uiteindelijk de bedoeling dat er bij komt:
Meguiars - NXT Generation Tech Wax 2.0 Vloeibaar - 532ml
Poorboys World - Black Hole - 473ml
3x Poorboys World - Mega Plush - Groen - 39x39cm
Turtle Wax - Ice Total Interior - 500ml
Monello - Dolce Verde Klei Set
Kan iemand mij vertellen of dit totaal (wat ik al heb en wat er nog moet komen).