Ik ben officieel geen maagd meer.
Eerst de velgen gewassen met Bathe+ en daarna nog de Wetcoat van Gyeon die ik met een MF doek heb verdeeld en afgespoeld:
Parelde als een malle
Vervolgens de auto gefoamed met B&H, ik vond de schuim niet heel dik overigens maar het weekte wel wat vuil los.
Daarna afgespoten met de HD-reiniger.
Daarna de autowassen met Bathe+ , dit vuil kwam er wel makkelijk af met de Autoglym mitt (elke Mitt had wel volstaan).
Voordat de auto werd afgeleverd was deze nog bij een detailer geweest namelijk.
Met die Bathe+ is de beading al best wel goed maar vond het nog beter toen ik ik ook de auto met een wat pufjes Wetcoat had gedaan. Ook dit weer met een MF doek verdeeld en afgespoeld.
Als laatste met een volle straal het meeste water eraf gekregen en de auto droog gemaakt met een hele dikke MF handdoek.
Enige nadeel was de zon die toch wel vol scheen.
Elke keer dat ik de Mitt uitspoelde sproeide ik de auto opnieuw nat, ook na elke behandeling met de Wetcoat per paneel.
Ik had wel wat de oogdruppels op de getinte ramen.
Dit probeerde ik weg te krijgen met quick detailer maar dat ging niet zo vlot.
Volgens mij had ik dit ook met een wat vochtige doek moeten doen maar ik was een beetje in tijdnood.
Voor een eerste keer was dit wel bevredigend

.
Mijn vorige auto mocht blij zijn met een wasbeurt 2x per jaar.
En dan geen 2 emmer methode, nee gewoon een spons in een vuile emmer

en met ronddraaiende bewegingen natuurlijk.
Ik was best wel verbaasd hoe vuil de spoel emmer was en hoe schoon de was emmer was
Spoel emmer was nagenoeg zwart. En de was emmer had wat kleur van de wash Mitt opgenomen. Verder nauwelijks vuil te zien.
Al met al een mooi resultaat al zeg ik het zelf