vandaag contact gehad met alternate over mijn REX 3, zal nog 3 a 4 weken gaan duren voor hij terug is...
Jep, vandaag ook van Azerty te horen gekregen dat het 4 weken kan duren voor Asus m'n defecte REX II vervangt, en de andere REX II die ik hier heb liggen moet nog terug naar Alternate. Als je je verveelt ben je ook welkom om hier je 980x uit te proberen op m'n 221 baseclock RIIIF
Edit: By the way, kan het nog zijn dat ik een verkeerde CPU optie in de BIOS heb gedisabled/enabled dat m'n physics score zuigt? Ik heb namelijk inmiddels wel een globaal idee wat al deze dingen doen, maar weet niet goed wat voor invloed ze op de prestaties (kunnen) hebben. Hierbij maar een overzicht van alles wat er in mijn CPU settings staat en waarop het is ingesteld:
C1E support [Disabled]
Hardware Prefetcher [Enabled]
Adjacent Cache Line Prefetch [Enabled]
MPS and ACPU MADT ordering [Modern ordering]
Intel Virtualization Tech [Disabled]
CPU TM Function [Disabled]
Execute Disable Bit [Enabled]
Intel HT Technology [Enabled]
Active Processor Cores [All]
A20M [Disabled]
Intel Speedstep Tech [Disabled]
Intel C-State Tech [Disabled]
Misschien dat iemand dit kan vergelijken met z'n eigen instellingen en in elk geval kan aangeven wat er verschilt, dan kan ik alvast gaan experimenteren. En... Wat moet ik instellen zodat ik wel m'n stabiele overclock qua voltages etc behoudt maar de CPU ook terugklokt wanneer 'ie niets te doen heeft?
[
Voor 57% gewijzigd door
Singular1ty op 10-03-2011 00:39
]