☻/
/▌
/ \
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Virussen? Scan ze hier!
wat mij betreft op -1 wegens teveel op de man spelen.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Eens, geen inhoud.Boeboe schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:34:
Ik kan toch niet de enige zijn die dit eerder een 0 dan een +1 waard vindt
Inderdaad, dat hoort daar niet. -1 it is.wildhagen schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:21:
Ik weet niet, maar deze reactie is gewoon een 'wat is de nieuwswaarde?'-reactie, en hoort als zodanig eerder op -1 dan de 0 waar hij nu staat. Die +1 lijkt me een meningmoddende modmisbruiker.
Eens. Staat ie nu op.KillerBee schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:32:
J.J.J. Bokma in 'nieuws: Ophef over navigatie-app voor Mexicaanse immigranten'
wat mij betreft op -1 wegens teveel op de man spelen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dat is een goede insteek, maar je reactie hoort er niet. Voor een positieve beoordeling verwachten we een ontopic-reactie. Bovendien, als iets niet door de beugel kan is er de T.net-crew om de boel waar nodig te sturenme,myself and I schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:28:
in het artikel Storing dataverkeer treft helft klanten Vodafone - update sprak ik iemand erop aan te vloeken. en dat ie dat maar in goedkope fora of blogs moet doen; maar dat werd hard omlaag gemod... ik wil tweakers gewoon zakelijk houden zonder gefkc en vrdm's
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
idd gewoon een 0 voor zijn onzinnige reactieBoeboe schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:34:
Ik kan toch niet de enige zijn die dit eerder een 0 dan een +1 waard vindt
Het lokt weer een terugreactie uit en een eventuele discussie. Als je je ergert aan vloeken op de FP, dan spreek je een admin aan of meld je dat hier, zodat de reactie weggemod kan worden.Sallin schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:02:
Wat geven jullie dan als waardering? Ik heb 0 gegeven vanwege offtopic, hij heeft alleen ook een aantal -1s te pakken en dat vind ik wat overdreven.
Ik vind het hetzelfde als gaan mekkeren over een lullig typfoutje oid, -1 van mij dus.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Typfouten worden over het algemeen onbewust gemaakt, dit geldt imho niet voor vloeken, wat toch echt meer bewust gedaan wordt. Ik kan me op zich best voorstellen dat me, myself and I zich hieraan heeft gestoord. Naar mijn mening is een 0 dan echt wel voldoende vanwege het offtopic gehalte, maar meer of minder zeker niet.Hooglander1 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:22:Ik vind het hetzelfde als gaan mekkeren over een lullig typfoutje oid, -1 van mij dus.
[ Voor 7% gewijzigd door KillerBee op 02-12-2009 16:03 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Nee dat ben je niet. Ook ik heb -1 uitgedeeld.Nivado schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:15:
Ik vind deze reactie behoorlijk denigrerend/racistisch, toch krijgt hij 7x +1, ben ik de enige die hem -1 vind?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Virussen? Scan ze hier!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Virussen? Scan ze hier!
Dat hij er net stond boeit me niet, ben niet van dit soort aanvallen gediend, of hij er nu 10 seconden stond of 10 jaar
Virussen? Scan ze hier!
Mwah, onnodig misschien. Maar beinvloeding... iedereen hier mod hem gewoon zoals hij/zij denkt dat het hoort. Als het een duidelijke -1 is, komt hij daar toch wel.vgroenewold schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:41:
Nou, dan nog is het wel enigzins beinvloeding om het hier zooo snel te melden vind ik, het mod-systeem zou er prima op moeten reageren right?
We pakken ze gewoon allemaalwildhagen schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:07:
Van dit soort persoonlijke aanvallen ben ik niet zo gediend. Als je niet normaal kan posten, post dan helemaal niet zou ik zeggen.
-1
Beinvloeding zou het niet mogen zijn. Er wordt immers verwacht dat men zelf nadenkt. Maar ik zou er hier niet aan durven twijfelen dat reactie fout gemod zou worden.vgroenewold schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:41:
Nou, dan nog is het wel enigzins beinvloeding om het hier zooo snel te melden vind ik, het mod-systeem zou er prima op moeten reageren right?
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
De tweede ook. Dingen als "terug naar de schoolbanken jij!" vind ik opzichzelfstaand al problematisch, maar als onderdeel van een langere rant wordt het toch wel erg vervelend.Dirk schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:28:
Die eerste alinea is inderdaad fors op de man.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Virussen? Scan ze hier!
Ook aan deze reactie kan ik niks ongewensts ontdekken.
En deze reactie speelt op de man en dus -1, hij beschuldgt me nota bene van diefstal van laptops. Dat is smaad c.q. laster, en dus bij wet verboden. Wat doet dat op een 0???
Lijkt wel alsof je op deze site steeds minder een eigen mening mag hebben als die afwijkt van de meerderheid, want als je zo'n mening uit word je meteen gedownmod. Je mag in Nederland immers niet met je hoofd boven het maaiveld uitkomen, want dan word je meteen neergefakkeld. Hangt wel een heel forse spruitjeslucht aan zeg...
Virussen? Scan ze hier!
6x +2 informatief? Ik vind hem eerder een +1 ontopic, zoveel meer voor een +2 voegt hij imo niet toe.
Virussen? Scan ze hier!
hij krijgt een -1 voor ze toon, maar ik zie er geen aanval op jouw inwildhagen schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:18:
En deze reactie speelt op de man en dus -1, hij beschuldgt me nota bene van diefstal van laptops. Dat is smaad c.q. laster, en dus bij wet verboden. Wat doet dat op een 0???
Hij reageert op mij, middels een troll (vergelijking met Kuijk).SRich schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:23:
[...]
hij krijgt een -1 voor ze toon, maar ik zie er geen aanval op jouw in
Anyway, deze vergelijking met WO2 wel een modbreak of -2 gebruiken lijkt me?
Virussen? Scan ze hier!
-1 is genoeg toch.wildhagen schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:31:
[...]
Hij reageert op mij, middels een troll (vergelijking met Kuijk).
Hij/zij weet niet wat ie zegt.
Avalaxy in 'nieuws: Intels Larrabee doorbreekt teraflopsgrens'
Deze vond ik ook nou niet bepaald een +2.
1 is ook te hoogJejking schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:37:
@ hierboven, alletwee wannabe grappenmakers cq. uit op een relletje, -1 van mijn kant
Avalaxy in 'nieuws: Intels Larrabee doorbreekt teraflopsgrens'
Deze vond ik ook nou niet bepaald een +2.
Hij is dermate overbodig dat de smakeloosheid van de reactie 'm naar de -2 duwde.wildhagen schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:31:
[...]
Hij reageert op mij, middels een troll (vergelijking met Kuijk).
Denk dat daarom een 0 voor deze reactie ook wel genoeg is.
Ywa in 'nieuws: LHC opnieuw door storing getroffen'
@DirkW:
Snap echt al die plusjes niet, de poster voegt niets van waarde toe.
[ Voor 11% gewijzigd door pcgek op 03-12-2009 19:46 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
- wildhagen in 'nieuws: Vrijschrift en isp's waarschuwen tegen Acta-verdrag'
Kan hier naar gekeken worden, en als het dezelfde persoon is dit eens een keer worden aangepakt?
Als we namelijk afwijkende meningen via moderatie gaan 'oplossen' lijkt me dat zeer onwenselijk, en modmisbruik van het ergste soort.
Virussen? Scan ze hier!
Consider it donewildhagen schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:13:
En jawel, wéér een meningmodder, werkelijk ál mijn posts hebben een -1 gehad, terwijl het allemaal imho +1's zijn (alle andere mods van die posts zijn idd +1's)...
Kan hier naar gekeken worden, en als het dezelfde persoon is dit eens een keer worden aangepakt?
Als we namelijk afwijkende meningen via moderatie gaan 'oplossen' lijkt me dat zeer onwenselijk, en modmisbruik van het ergste soort.
Onderstaande post van mij is inhoudelijk niet geweldig, maar een +1 lijkt mij toch zeker op zijn plaats:
Robino in 'reviews: LG SL9000 hdtv bekeken'
Virussen? Scan ze hier!
Die meningmodder was actief bezig maar jij kan ook wat afposten WH.
En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd, het is al eens eerder gebeurd.
Het is imho in Nederland namelijk nog steeds legaal om een mening te hebben (en die te uiten) die afwijkt van de mening van de grote schaapskudde. Zeker zolang je die mening onderbouwd geeft zonder te flamen of te trollen.
Virussen? Scan ze hier!
TWeaKLeGeND in 'nieuws: Breedbandgebruikers halen gemiddeld 60 procent van beloofde snelheid'
Lijkt mij gewoon een +1.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Volgens mij een beetje overbodig om zeer jonge reacties(die nagenoeg nog niet gemod waren) onder de aandacht te brengen, maar die uiteindelijk toch wel op de juiste score terechtkomen. Die -1 gever met een weging van 1 heeft maar weinig invloed op het geheel.
[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 04-12-2009 11:50 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Don't bite my head off!wildhagen schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:37:
@MistrX: dat klopt, maar als ik het met iemand niet eens ben, ga ik dat niet afstraffen via een -1 moderatie, maar negeer ik het of post ik een reply.
En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd, het is al eens eerder gebeurd.
Het is imho in Nederland namelijk nog steeds legaal om een mening te hebben (en die te uiten) die afwijkt van de mening van de grote schaapskudde. Zeker zolang je die mening onderbouwd geeft zonder te flamen of te trollen.
Ik ben het ook helemaal met je eens, ik was alleen even overweldigd door het grote aantal posts.
Ik houd van discussiëren op z'n tijd. Meningmodden is in mijn ogen daarom ook laf.
Klopt, ik ben het vaker tegen gekomen als ik onderaan de queuelijst aan het modden ben. Sommige posts die op de man spelen of best wel irrelevant zijn die dan met +1, +2, of +3 gemod zijn. Of andersom: Een goede reactie die op -1 staat door een meningmodder en er niet meer vanaf kan omdat het 48 uur geleden was..oisyn schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:39:
Jammer altijd, die nadiscussies die niemand nooit meer leest, behalve een toevallige modder die dan imho fout mod wat dan niet meer wordt opgepakt
TWeaKLeGeND in 'nieuws: Breedbandgebruikers halen gemiddeld 60 procent van beloofde snelheid'
Lijkt mij gewoon een +1.
[ Voor 33% gewijzigd door MistrX op 04-12-2009 11:57 ]
@pcgek: nee, die reacties komen wel goed, daar ging het ook niet om. Het ging erom dat in dit topic mismoderaties worden aangedragen, en het lijkt me dat we het er allemaal wel over eens zijn (de misbruiker in kwestie daargelaten) dat dat hier wel op ging...
Virussen? Scan ze hier!
Het systeem is misschien niet perfect,maar dit moet toch een makkie zijn.

Anoniem: 80673 in 'nieuws: Corsair brengt op 2250MHz geklokt ddr3-geheugen uit'
☻/
/▌
/ \
Ik kan er niet meer dan een -1 van maken eerlijk gezegd, waarom hij dan toch 7x +1 krijgt is me een raadsel?
Virussen? Scan ze hier!
dit is wel netjes maar om er een +2 aan te kennen
MelodyDeluxe in 'nieuws: Corsair brengt op 2250MHz geklokt ddr3-geheugen uit'
om die laatste regel kan die wel naar -1
aangeven hoe je ads kan blocken lijst me niet gewenst
[ Voor 39% gewijzigd door SRich op 05-12-2009 15:41 ]
Die eerste was mij ook al opgevallen, vandaar ook dat ik er een +1 aan had gegeven.SRich schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:37:
Viss in 'nieuws: Corsair brengt op 2250MHz geklokt ddr3-geheugen uit'
dit is wel netjes maar om er een +2 aan te kennen
MelodyDeluxe in 'nieuws: Corsair brengt op 2250MHz geklokt ddr3-geheugen uit'
om die laatste regel kan die wel naar -1
aangeven hoe je ads kan blocken lijst me niet gewenst
Virussen? Scan ze hier!
+1wildhagen schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:43:
Is deze reactie werkelijk ongewenst? Het is ontopic, en ik geef notabene een bron-link erbij....
Staat hij ook al op.
Meldt zich!Cloud schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:52:
Een rotreactie inderdaad, zeker een -1. Diegene die de +1 gaf lijkt voor de rest prima te modereren; dus waarom hij hiervoor een +1 gaf kan ik alleen maar naar gissen. Mogelijk heeft hij/zij dezelfde soort humor als de plaatser van de reactie.
Waarom deze van mij een +1 heeft gekregen? Geen flauw idee, jullie hebben helemaal gelijk, een -1 is hier beter op z'n plaats. Misschien heb ik verkeerd geklikt (terwijl ik nog niet wakker ofzo), ik weet het niet, goed is het in elk geval niet nee.
ik vraag me af waarom mijn reactie hier ongewenst is?
dragontje124 in 'nieuws: Nintendo verliest rechtszaak tegen verkopers flashkaarten'
het is dan wel een beetje offtopic maar toch geen -1 waard?
[ Voor 12% gewijzigd door dragontje124 op 06-12-2009 00:13 ]
GoldenSample in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen'
allebei ontrechte +2
+1 is hoog genoeg
WhateverSuitsU in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen'
vanwege zijn eerste zin en allinea mag deze inderdaad een 0 krijgen
[ Voor 24% gewijzigd door SRich op 06-12-2009 17:13 ]
wmb ook niet dermate interessant om er een +2 voor te geven. De voorgestelde scores overgenomen.
Soms reageren posters meer ontopic als dat ze zelf aangeven,dus op die zin alleen kun je de reactie niet afrekenen.WhateverSuitsU in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen'
Maargoed, voor deze geef ik een 0.
Ik vind het nogal een open deur intrappen eigenlijk. Wat mij betreft niet meer dan een redelijk nette FIPO. Ik heb een 0 gegeven.pcgek schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:40:
Volgens mij best wel een interessante opmerking,een post hoeft niet perse langer te zijn om een +1 te ontvangen. DaveAEP in 'nieuws: 'Fabrikanten introduceren in januari nieuwe generatie Atom-netbooks''
Ach, naar mijn mening is dit een mooi voorbeeld van een eerste post, die kort, ontopic, en toch ook nog relevant is.Bor de Wollef schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:51:
[...]
Ik vind het nogal een open deur intrappen eigenlijk.
Over dat 'open deuren intrappen' , denk ook niet dat je het kennisnivo van de gemiddelde lezer te hoog moet inschatten,het zijn lang niet allemaal 'tweakers'.
Alleen die eerste staat nog effectief op +2. Daar heeft iemand zelfs een +3 gegeven en dat gecombineerd met wel liefst 60x +2 tegen rond de 35-40x +1 zorgt dat ie niet snel van die +2 af zal komen!SRich schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:04:
Spacecowboy in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen'
GoldenSample in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen'
allebei ontrechte +2
+1 is hoog genoeg
WhateverSuitsU in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen'
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
om daar een -1 voor te geven is zwaar....
Verwijderd in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen'
0 lijkt me beter
Battle Bunny in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen'
dell is niet hoofdonderwerp maar zijtak dus 0 lijkt me op zijn plaats
Hack_The_Planet in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen'
ik zie er geen -1 in
[ Voor 36% gewijzigd door SRich op 06-12-2009 21:39 ]
En intussen is het al 70x +2, terwijl hij dat echt niet waard is... Dit lijkt me een behoorlijke papegaaientest. Misschien eens naar iedereen die hier een +2 aan heeft gegeven een berichtje sturen met de vraag 'waarom?' en bij onbevredigend antwoord de rechten intrekken? Al wordt dat wel een hoop werk...k1n8fisher schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:23:
[...]
Alleen die eerste staat nog effectief op +2. Daar heeft iemand zelfs een +3 gegeven en dat gecombineerd met wel liefst 60x +2 tegen rond de 35-40x +1 zorgt dat ie niet snel van die +2 af zal komen!
Zinloos, irrelevant, maar inderdaad nog niet ongewenst.SRich schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:20:
steven2992 in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen'
om daar een -1 voor te geven is zwaar....
Op de man, -1 van mij, een 0 is mij nog te licht.
En daar staat ie inmiddels op.Battle Bunny in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen'
dell is niet hoofdonderwerp maar zijtak dus 0 lijkt me op zijn plaats
De reactie is heel warrig, hem een -1 geven wegens onleesbaarheid kan ik me prima voorstellen, al ben ik nog genadig geweest en heb een 0 gegeven.
Lijkt mij een staaltje meningsmodden van de duidelijkste soort.
edit:
Wat mij betreft heeft Roytoch in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen' zijn +2 status verloren na het gezeur over moderatie. Van mij een +1.
[ Voor 33% gewijzigd door Pjerry op 07-12-2009 04:09 ]
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
De kans dat hij daar nog vanaf komt is klein met zijn enorme hoeveelheid +1, maar hij hoort inderdaad op 0.Pjerry schreef op maandag 07 december 2009 @ 04:04:
Moet deze reactie: DeArmeStudent in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen' wel op +1 staan?
Lijkt mij een staaltje meningsmodden van de duidelijkste soort.
En deze is al wel gefixt inmiddelsedit:
Wat mij betreft heeft Roytoch in 'nieuws: Consumentenbond: Apple negeert wettelijke garantiebepalingen' zijn +2 status verloren na het gezeur over moderatie. Van mij een +1.
Ook +1 gegeven maar met 55x +1, nog niet echt richting de 71x +2 om het gemiddelde ook maar een beetje naar beneden te trekken. Ongelovelijk.k1n8fisher schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:23:
[...]
Alleen die eerste staat nog effectief op +2. Daar heeft iemand zelfs een +3 gegeven en dat gecombineerd met wel liefst 60x +2 tegen rond de 35-40x +1 zorgt dat ie niet snel van die +2 af zal komen!

Die met 100x +1 terwijl het een 0 is vind ik ook zo maf.
[ Voor 11% gewijzigd door MistrX op 07-12-2009 13:19 ]
Ik vind hem toch wel onaardig (lees: op de man) overkomen en daarom mag hij van mij nog wel een beetje extra richting de -1.
Same here, een +2 is voldoende.Dirk schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:24:
Een uitgebreid antwoord, maar inderdaad geen bijzondere inzichten ofzo, dus een +3 is iets te veel van het goede. Van mij een +2.
Van mij ook een ruime +2. Niet genoeg voor een +3, is daarvoor te eenzijdig in zijn beschouwingen/opmerkingen.Zartok schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:18:
Volgens mij is de reactie op mijn reactie (The Zep Man in 'nieuws: Virgin onthult SpaceShipTwo voor ruimtetoerisme') geen +3 waard. Ik vind het persoonlijk slecht onderbouwd en eigenlijk wat simpel gedacht op een paar punten, daarom lijkt dit me een +2 waard (vind het wel beter dan de gemiddelde reactie).
Laatste zetje gegeven zodat hij op zijn ruim verdiende -1 staatafterburn schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:34:
Deze mag van mij wel een paar stappen naar beneden. Volledig off-topic en igg gedeeltelijk onjuist.
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Door ViPER_DMRT, dinsdag 8 december 2009 13:14
Score: 0
Die Tim Kuik mag de PVV wel even bellen waar hun dat beveiligs persooneel vandaan halen.
in linkje
M@Dd09
Waarom heeft deze -1? Ik zie hier niets kwetsends in.
Het is geen denderende post maar naar mijn idee niet kwetsend en dat is toch de criterea voor een -1.
Daarin tegen krijgt de poster eronder (Tijger) een +3. Opzich is het een aardige post maar er staat dan wel weer dit:
"Rot nou eens op met die vage verdachtmakingen die nergens op slaan".
Jammer van de post. Krijgt wat mij betreft puntje aftrek voor het op de man spelen.
Dus +1 van mij.
[ Voor 31% gewijzigd door MistrX op 08-12-2009 14:12 ]
Rechters beschuldigen van corruptie zonder argumentatie is ongewenst en dus ook -1. De rest van zijn post is wel weer aardig, dus eigenlijk jammer.MistrX schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:09:
blouweKip in 'nieuws: Rechter handhaaft boete van 675.000 dollar voor downloadende student'
Waarom heeft deze -1? Ik zie hier niets kwetsends in.
Het is geen denderende post maar naar mijn idee niet kwetsend en dat is toch de criterea voor een -1.
This too shall pass
MistrX schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:50:
Mwah, de manier waarop deze poster dat verondersteld vind ik nog een 0 waardig. Hij verkapt het in iedergeval door het woord 'lobby' erbij te halen. En lobbiën is een normale zaak binnen de politiek. Dus wat mij betreft vergelijkt hij het niet 1 op 1 met corruptie.
Hij vergelijkt het 1 op 1 met omkoping. Verder stelt hij omkoping en lobbyen aan elkaar gelijk met als insteek dat lobbyen een mooi woord (eufemisme) voor omkoping is. Ik heb alleen de vertaalslag omkoping --> corruptie gemaakt. Ik snap dus niet zo goed wat je bedoelt met verkapt?Naar mijn gevoel is dit weer een voorbeeld van digibetisme bij rechters in de vs, dat of omkoping (eufemistisch genaamd "lobby"in de vs)
[ Voor 3% gewijzigd door Sallin op 08-12-2009 15:40 ]
This too shall pass
Zelf vind ik hem gewoon een -1 voor en na die edit van hem.
☻/
/▌
/ \
Idem voor deze reactie, dat is geen +2, maar een --1.
Beiden onzinnige en trollerige vergelijkingen die he-le-maal nérgens op slaan/
Virussen? Scan ze hier!
Wow, inderdaad enorm onnozele posts.wildhagen schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:32:
Is deze reactie echt een +3? Mij leek een -1 wegens trollen beter...
Idem voor deze reactie, dat is geen +2, maar een --1.
Beiden onzinnige en trollerige vergelijkingen die he-le-maal nérgens op slaan/
This too shall pass
☻/
/▌
/ \
c0d1f1ed poneert een stelling dat censuur enkel om woorden gaat, krijgt een on-topic
Ik weerleg dat censuur alleen om woorden gaat, krijg een off-topic
tomhagen stelt dat ik het niet censuur moet noemen (wat ik dus niet heb gedaan) en krijgt weer een on-topic
Wat klopt er niet in dit rijtje
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Om de zin er maar even bij te pakken:Sallin schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:12:
[...]
Rechters beschuldigen van corruptie zonder argumentatie is ongewenst en dus ook -1. De rest van zijn post is wel weer aardig, dus eigenlijk jammer.
Ik vind hem erg mild,een keiharde beschuldiging van corruptie zie ik er niet in. Als ik dan de post in zijn totaal neem, kan ie wmb best op 0.Naar mijn gevoel is dit weer een voorbeeld van digibetisme bij rechters in de vs, dat of omkoping (eufemistisch genaamd "lobby"in de vs)
Dit topic is gesloten.