Het kleine-mismoderatietopic deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 18.431 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nog even twee reacties waarvan ik het niet eens ben met de huidige score: waarom staat multipasser in 'nieuws: Centrum Rotterdam krijgt gratis wifi-hotspot met advertenties' op -1? Omdat het woord kanker erin voorkomt? Dat is gewoon een normaal ontopic onderwerp in deze discussie. De rest van de post is dan wel zo dat ik niet boven de 0 uit kom, maar een -1 is mij toch echt te zwaar.
En wat er irrelevant en/of offtopic is aan BamSlam_ in 'nieuws: Centrum Rotterdam krijgt gratis wifi-hotspot met advertenties' weet ik ook niet, of hij moet dubbel zijn. Gewoon een normale ontopic post die gewoon een goede oplossing voor het binnenshuis bereik aanbied.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die eerste kan natuurlijk zo eindigen omdat het nogal uitgaat van feit dat straling slecht is, zelfs op dit niveau. Da's nogal overdreven enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:41

Matis

Rubber Rocket

DirkW's tweede opmerking heeft zich al opgelost ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Delerium schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:28:
Die eerste kan natuurlijk zo eindigen omdat het nogal uitgaat van feit dat straling slecht is, zelfs op dit niveau. Da's nogal overdreven enzo.
Maar dat wil nog niet zeggen dat de reactie dan maar als ongewenst moet worden aangemerkt.De poster zegt immers niet iets wat ongewenst is. Kennelijk liggen bepaalde woorden nogal gevoelig,maar daar kun je ook te ver in doorslaan.

edit:
Ik krijg soms sterk het gevoel dat er speciaal naar bepaalde woorden word gezocht om een reactie onderuit te trekken.

[ Voor 12% gewijzigd door pcgek op 14-12-2009 20:41 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:41

Matis

Rubber Rocket

pcgek schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:36:
Maar dat wil nog niet zeggen dat de reactie dan maar als ongewenst moet worden aangemerkt.De poster zegt immers niet iets wat ongewenst is. Kennelijk liggen bepaalde woorden nogal gevoelig,en daar kun je ook te ver in doorslaan.
Mja, mensen vinden kanker een enge ziekte, een soort van struisvogel reactie. Zien we het niet, dan is het er ook niet. Daarnaast is nog niet wetenschappelijk aangetoond dat het wel (dan wel niet) schadelijk is en kanker veroorzaakt.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Delerium schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:28:
Tja, het is een bekende en veel voorkomende angst. Voor normale overdrijvingen vind ik de 0 ook prima geschikt, alleen voor extreme gevallen zou ik voor de -1 gaan. Maar zo'n extreme overdrijving zie ik hier niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Het mag dan nogal naïef zijn om te doen alsof er nu nog geen hotspots of wifi netwerken zijn, ongewenst is het niet imho. Een 0 voldoet prima.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

pcgek schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:36:
[...]
Maar dat wil nog niet zeggen dat de reactie dan maar als ongewenst moet worden aangemerkt.De poster zegt immers niet iets wat ongewenst is. Kennelijk liggen bepaalde woorden nogal gevoelig,maar daar kun je ook te ver in doorslaan.
Dat ben ik met je eens en daarom geef ik een 0 ipv -1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-08-2024
Hij had zijn kankergezwelletjes wel wat anders kunnen verwoorden en vooral die :) stoort mij. ik blijf er bij dat dit een -1 is, maar er kan over gediscusieerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

In deze draad is nog veel werk te doen. Het is bijna zoeken naar ontopic posts op dit moment.

nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Ik ben er mee bezig ... Laat er nog iemand wat 0'tjes uitdelen echt al die groene balkjes steken mij precies wat tegen. Dit is een moment dat ik wou dat ik wat meer gewicht in de modschaal kon leggen want ik ga hier niet beginnen met correctiemodden wat ook niet mag. Fanboy's :|
maar ik ga echt niet alle foute reacties hier zetten ... dan ben ik dagen bezig... misschien zet ik mijn +1's hier wel zal makkelijker zijn?

De edits die vanaf nu volgen zijn gewoon reacties die ik hoger dan 0 mod:

HotFix in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'
+1 omdat hij nog een klein beetje on-topic zit. Wel jammer dat er niemand echt zinnig op reageert. En als er dan al een deel van de reactie zinnig is dan komt er achteraf nog rap even een flame. Spijtig

johnbetonschaar in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'
weer eentje die nog iets van niveau haalt. Normaal een 0 maar op een mac-topic toch nog net een +1

gekko90 in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'
kan er ook nog net door. Maar echt ik vind dit maar een moeilijk artikel. Zou een toelatingstest kunnen zijn voor nieuwe modders ^^

bwerg in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'
een +2 misschien en waarom... Hij zegt waar het op aankomt. Lees deze reactie en apple-topics lijken voor altijd opgelost. Waarschijnlijk zullen er niet veel eens zijn met mij maar toch hij geeft mij een veel beter buikgevoel dan al die andere reacties

Deze stond zelf op +2 (waarschijnlijk omdat het een lang tekstje is) maar verdient echt maar een 0. arjankoole in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'

White Feather in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'
Deze mag voor mij ook wel op +1 gemod worden. Ik bedenk me net mijn post is eigenlijk nogal irelevant maar ik hoop dat het mij vergeven wordt?

bozotheclown in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'
dit is een modder die precies de modfaq nog eens mag lezen en misschien wat omlaag mag gezet worden? bij nader inzien hij telt al maar voor 1. (ik heb niets gezegd)

johnbetonschaar in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'
ook maar een +1 gegeven. vooral omdat je hem bijna als on-topic kan onderscheiden

Wow (oké en nu ga ik echt iets doen wat hier niet hoort maar uiteindelijk wel een motivatie kan zijn.) De disussie die met deze begint is volledig juist gemod met wonder boven wonder maar 1: 0 en een hoop +1 en zelf een +2 :'D *gaat weer verder modden.

Anoniem: 80466 in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'
Hier nog eentje waar ik iets aan had ook een +1 gegeven. De reactie erna ook maar een +1 gegeven zijn tamelijk off-topic op het oorspronkelijke topic maar vormen toch een opbouwende discussie

Anoniem: 325161 in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'
Een grapje ik ging serieus strijk. En dus maar een +1 gegeven *heeft teveel cola gedronken waarschijnlijk*

Sjaaksken in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'
brengt ook wat toegevoegde waarde aan dit topic. zeker geen +2 waard maar wel meer dan een 0.

Even tussendoor: Ik haat de reacties: alles over apple op T.net is negatief. Dat komt nu echt in ieder apple artikel terug. Reacties die over de redactie gaan zouden eigenlijk met een rappe knop moeten gemeld kunnen worden. Want zoals ik al zei om alles wat aan dit artikel (qua reacties) verkeerd is te melden is onmogelijk. Hoop hier straks een round-up van te kunnen maken.

ezeedijk in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'
staat nu op +2 maar is volgens mij maar een +1 waard. Maar misschien ben ik hier iets te kritisch. ik vind wel dat hij vooral wat in het ronde aan het zeveren is (ik kan op geen properder woord komen).

is het mogelijk om te zien wie dit naar +2 modde. Is echt een overduidelijke -1. oké hij gebruikt mooi bronnen en vet maar als je het leest. Het enige hij doet is negatieve commentaar geven over t.net

Guumuus in 'nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen'
Bij deze twijfel ik zelf over een +2 misschien toch maar een +2 geven voor de differentiatie

Zo we zijn er. Oké deze reactie is misschien te lang voor dit toppic. Maar ik hoop dat het me vergeven wordt. (daarbij we zitten alweer aan 41 paginas wordt toch direct gesloten.) Volgens mij moet er toch eens nagedacht worden over speciale meldbuttons van fangedrag of modbreaks tussen al die reacties. Ik heb hier dus ongeveer 15 reacties gemeld die ik een +1 waard vond (of meer) en 1 keer een volledige discussie dus neem nu max. 30 reacties die wat bijdragen op WAT? 286 reacties. En hierbij laat ik het dan ook.

[ Voor 159% gewijzigd door PietrKempy op 15-12-2009 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Tsja, ik begin niet eens meer aan zo'n artikel, het is echt dweilen met de kraan open. Af en toe deel ik wat uit, maar ik ben er wat moe van aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Ik ben het ook wat moe aan het worden maar het moet gebeuren. misschien moet er de mensen na een artikel van apple toch nog eens op gewezen worden niet te flamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Fanatiek dat iemand zich er nog aan waagt d:)b

Ik ben er aan begonnen en ga morgen wel verder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
arne schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 00:40:
Fanatiek dat iemand zich er nog aan waagt d:)b

Ik ben er aan begonnen en ga morgen wel verder :+
1 tip doe het niet helemaal in 1 keer gewoon kleine stukjes en dan wat rondsurfen en dan weer verder doen anders word je er ziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Geloof me, ik ken mezelf. Wanneer ik de hele thread in één keer doe zouden het heel veel -1'tjes worden :p

[ Voor 22% gewijzigd door Arne op 15-12-2009 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
arne schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 01:21:
Geloof me, ik ken mezelf. Wanneer ik de hele thread in één keer doe zouden het heel veel -1'tjes worden :p
Je mod alles op 0 de -1 mod je op -1 en dan pas je aan naargelang mijn reactie hier een paar stappen boven. oké het is papegaai modden maar gat een stuk rapper en indien je het niet eens bent kan je het nog altijd melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Nah, ik mod goed of mod niet :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankoole
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 13:44
nieuws: Apple schort levering 27"-iMacs op na problemen

ligt het aan mij of wordt er in dat FP artikel wel heel erg vreemd gemod? Ik zie in een nacht tijd een heleboel +1 en zelfs +2 waarderingen zowat allemaal naar 0 gaan. Terwijl daar IMHO toch best veel zinnige / on-topic reacties tussen staan. (en nee, dan heb ik 't niet alleen over m'n eigen schrijfsels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

In dat topic heb ik misschien 30-40 van de 300 replies als ontopic gezien, de rest is een hoop getroll, gebash , offtopic geleuter en niet-onderbouwd geleuter.

Echt een drama topic, ben er ff langs gelopen en nu staat alles wel redelijk goed denk ik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Er is inmiddels een nieuw deeltje: Het kleine-mismoderatietopic deel XV :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.