Het kleine-mismoderatietopic deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

SRich schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:47:
Verwijderd in 'nieuws: Eerste kwaadaardige ssh-worm voor iPhone duikt op'

wil ik voordragen voor een -1 wegens het helemaal op de man spelen en kritiek op nieuwsbericht.
Heb mijn moderatie aangepast van +2 naar -1. Voor de edit was een +2 ok, nu vind ik het idd ook meer een -1.

[ Voor 62% gewijzigd door wildhagen op 14-11-2009 17:07 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Ja... Lijkt me behoorlijk op de man spelend.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Ik had en heb Breezahboy nog steeds op een +3 staan. Op de man spelen, daar ben ik het zeker niet mee eens, maar de mate waarin zijn punt (goed onderbouwd) naar voren wordt gebracht weegt voor mij toch zwaarder. Het gaat hier om Tweakers.net en de geloofwaardigheid van diens nieuwsberichten, hier is een bericht wat gewoon niet klopt, maar waarvan titel en inhoudt blijven staan met slechts een kleine update "oh nee, het hele verhaal over de worm klopt niet". Dat vind ik toch, maar dat is persoonlijk, nogal ernstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
+3? Ik zie geen +3.

Maar verder, deze discussie hoort in GR thuis en als Breezahboy klachten heeft over een specifieke redacteur heeft moet hij met hem persoonlijk in discussie gaan, of zijn eind- of hoofdredacteur er op aanspreken. De FP is daar gewoon niet de plaats voor. Dergelijke reacties zal ik dus ook niet accepteren. Zeker in zijn huidige vorm is voor deze reactie op geen enkele wijze een +3 te verantwoorden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-09 22:43

Electrowolf

Mod met Liefde!

vgroenewold schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:45:
Ik had en heb Breezahboy nog steeds op een +3 staan. Op de man spelen, daar ben ik het zeker niet mee eens, maar de mate waarin zijn punt (goed onderbouwd) naar voren wordt gebracht weegt voor mij toch zwaarder. Het gaat hier om Tweakers.net en de geloofwaardigheid van diens nieuwsberichten, hier is een bericht wat gewoon niet klopt, maar waarvan titel en inhoudt blijven staan met slechts een kleine update "oh nee, het hele verhaal over de worm klopt niet". Dat vind ik toch, maar dat is persoonlijk, nogal ernstig.
Ik geef hem een -1 omdat het op de verkeerde plek staat.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Dirk schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:52:
+3? Ik zie geen +3.

Maar verder, deze discussie hoort in GR thuis en als Breezahboy klachten heeft over een specifieke redacteur heeft moet hij met hem persoonlijk in discussie gaan, of zijn eind- of hoofdredacteur er op aanspreken. De FP is daar gewoon niet de plaats voor. Dergelijke reacties zal ik dus ook niet accepteren. Zeker in zijn huidige vorm is voor deze reactie op geen enkele wijze een +3 te verantwoorden.
Je hebt voor een groot deel gelijk, zeker als we naar de regels kijken... ik zeg ook dat ik in dit specifieke geval alleen maar afwijk, juist vanwege de implicatie van zijn reactie. In zulke duidelijke gevallen vind ik een beetje schoppen tegen de regels geen "crime", hoewel je gelijk hebt dat dat niet op de man had moeten zijn. Nieuws, goed nieuws, is waar het mij om gaat en dat is hier gewoon niet op een juiste wijze afgehandelt.

[ Voor 5% gewijzigd door vgroenewold op 14-11-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Nee, en omdat dat niet is gebeurt gaan we de de redacteur maar even zwart lopen maken? Kom op zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
arne schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:01:
Nee, en omdat dat niet is gebeurt gaan we de de redacteur maar even zwart lopen maken? Kom op zeg...
Ik geef je groot gelijk, maar zoals ik aangaf vind ik dat in dit geval niet meer opwegen tegen waar het om gaat in zijn post. Hij is de enige die het als eerste opmerkte en dus ook de belangrijkste post aangaande het onderwerp, jammer dat hij het op de man speelt, maar essentieel voor het artikel nonetheless. Anyway, dat is mijn mening, laten we het daarbij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tsja, als je je punt alleen kan maken door op de man te spelen, is het punt kennelijk toch niet zo sterk (of gewoonweg regelrecht onjuist) als je denkt. Anders zou je het puur op inhoud wel winnen en zou je je niet tot zo'n triest niveau verlagen.

Nee, in zijn huidige vorm is de -1 écht de meest correcte score.

Anyway, mag deze schoolmeester nog even verhuizen van 0 naar -1, waar hij hoort?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allen, ik zag dat mijn reaktie op de kwaadaardige tweakersworm inmiddels op 0 'offtopic/irrelevant' staat, er zijn een hoop -1's bijgekomen. zoals ik al vermoedde vindt dat zijn oorzaak in overleg in dit forum. kennelijk maakt de reaktie heel wat los. op de man spelen of niet, inhoudelijk en qua argumentatie staat de post als een huis.

bottomline blijft dat het tweaker artikel nog steeds de titel 'Eerste kwaadaardige ssh-worm voor iPhone duikt op' heeft. dit is volkomen in tegenspraak met de waarheid.

inmiddels heb ik een blog geschreven over de zaak: tweakerswatch: kwaadaardige worm op tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Je had het bij de eerste helft van je post moeten laten,dan was het een mooie +2 geweest. De 2de helft gebruik je alleen om de nieuwsposter onderuit te halen,en daar draaf je behoorlijk in door.
De FP is gewoon niet bedoeld voor dit soort aanvallen,dat kun je beter ergens anders doen.
wmb +2 -2 maakt 0.

Althans,was de bedoeling om een 0 te geven maar is niet meer mogelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door pcgek op 15-11-2009 13:34 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Deze reactie gaat naar mijn mening net over de grens door het stukje "Microsoft zit er niet op te wachten dat zijn klanten weglopen naar een virus-vrij desktop", wat mij betreft een -1.

[ Voor 4% gewijzigd door KillerBee op 15-11-2009 14:08 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Moah, relevant is het niet, ontopic net zo min, maar echt ongewenst kan ik het niet noemen. De reactie staat wat mij betreft prima op 0.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Het gaat mij erom dat hij indirect zegt dat Windows software garant staat voor virussen en is daarnaast overigens ook totaal niet onderbouwd, als hij dit er niet zo nodig bij moest zeggen, dan had ik een 0 gegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 15-11-2009 15:17 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Zelfs dan was het nog een 0 geweest, het is niet totaal ongewenst gedrag en het is ook niet echt zijn bedoeling volgens mij. Het draagt alleen weinig bij dus een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat te doen met deze reactie? Imho is dit gewoon een verkapte 'wat is de nieuwswaarde'-post, zwaar offtopic, en dan ook nog eens met een sneer erin. Ik opteer eerder voor de 0 dan de -1, omdat beide parents ook al zwaar offtopic gaan.

Of ben ik nou te streng?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Offtopic + troll inderdaad, -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:52:
allen, ik zag dat mijn reaktie op de kwaadaardige tweakersworm inmiddels op 0 'offtopic/irrelevant' staat, er zijn een hoop -1's bijgekomen. zoals ik al vermoedde vindt dat zijn oorzaak in overleg in dit forum. kennelijk maakt de reaktie heel wat los. op de man spelen of niet, inhoudelijk en qua argumentatie staat de post als een huis.

bottomline blijft dat het tweaker artikel nog steeds de titel 'Eerste kwaadaardige ssh-worm voor iPhone duikt op' heeft. dit is volkomen in tegenspraak met de waarheid.

inmiddels heb ik een blog geschreven over de zaak: tweakerswatch: kwaadaardige worm op tweakers.net
Dergelijk commentaar hoort niet op de FP, simpel. Je fanaticisme mbt dit nieuwsartikel maakt je verder nou ook niet echt geloofwaardig, maar dat staat los van de moderatie.
KillerBee schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:02:
Deze reactie gaat naar mijn mening net over de grens door het stukje "Microsoft zit er niet op te wachten dat zijn klanten weglopen naar een virus-vrij desktop", wat mij betreft een -1.
Ach ik vind een nulletje ook wel genoeg. Het is niet zozeer een flame/troll, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Deze mag van mij naar de -1: afraca in 'nieuws: 'Testversie Chrome OS wordt volgende week gelanceerd''

Wat vinden jullie van de bijna slow chat bij dit meuk artikel:

meuk: Nokia E52 022.009

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 15-11-2009 22:35 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Fixed.
Wat vinden jullie van de bijna slow chat bij dit meuk artikel:

meuk: Nokia E52 022.009
De ene reactie heeft wat meer waarde dan de ander :P Even wat puntjes uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
wildhagen schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:41:
Wat te doen met deze reactie? Imho is dit gewoon een verkapte 'wat is de nieuwswaarde'-post, zwaar offtopic, en dan ook nog eens met een sneer erin. Ik opteer eerder voor de 0 dan de -1, omdat beide parents ook al zwaar offtopic gaan.

Of ben ik nou te streng?
idd een -1
inmiddels nog een paar -1's uitgedeeld

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
karstnl

Kan er naar deze user gekeken worden.
Hij zet op 4 revieuws artikelen vier keer de zelfde vraag neer
dus nu heeft ie een -1 op zijn laatste 3 te pakken

karstnl in 'productreview: Cooler Master CM 690 Zwart review door Trip.X'
karstnl in 'productreview: Cooler Master CM 690 Zwart review door Tromp.et'
karstnl in 'productreview: Cooler Master Centurion 590 Zwart review door Wiethoofd'
karstnl in 'productreview: Cooler Master Elite 334 Zwart review door Jorcee'

[ Voor 62% gewijzigd door SRich op 16-11-2009 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hij noemt geen site dus ik vind het wel meevallen. Echter, ik vind het op deze manier niet hoger dan een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 16 november 2009 @ 00:46:
Hij noemt geen site dus ik vind het wel meevallen. Echter, ik vind het op deze manier niet hoger dan een 0.
Waarom niet hoger dan een 0?

Alle één regel reacties in de trand van: "Proficiat Tweakers.net !" krijgen zonder uitzondering een +1. Dan zie ik geen reden om deze geen +1 te geven.

Ik zie geen verborgen spam. gewoon een grappige opmerking n.a.v. het kleine aantal vrouwen op tweakers.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Omdat ik zijn eerste alinea wel een vorm van verkapte spam vindt. Ik zou het niet weghalen, maar ik wil dit ook niet met een +1 belonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als je de knipoog ziet, namelijk de match van een nerd-site tegenover een vrouwensite, dan is het gewoon een grap. Ik geef dan ook een +1 ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
van mij ook een +1 om die reden.

Ook al om wat AHBdV aangeeft. Een gigantische berg oneliners met gefeliciteerd die een +1 hebben en dan gaan we ineens heel streng doen bij deze post?

(of we moeten al die oneliners ook een 0 geven, maar waarom moeilijk doen bij zo'n topic...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wat vinden jullie van deze: buzzlightyear in 'nieuws: Google doet opnieuw water bij wijn voor boekendeal'
Enigszins offtopic en algemene opmerking m.b.t. Google: vinden jullie ook dat Google niet een beetje teveel als monopolist handelt en teveel "macht" krijgt?
Ik zie 3 opties:
-1: Troll om pro/contra google discussie te starten
0: Offtopic
1: Vraag die mogelijk tot interessante discussie leidt.

Op dit moment neig ik naar een nulletje.

[ Voor 18% gewijzigd door Sallin op 16-11-2009 12:14 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaaksken
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01 08:04
Deze reactie werd -1 'ongewenst' gemod, ik heb echter niets kunnen vinden waarom de reactie in kwestie ongewenst zou zijn en het lijkt me dan ook een geval van opiniemodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Deze zinssnede is onnodig: "De Buma en Brein zijn eigenlijk een soort mafia ", maar om dan de hele post op -1 te zetten vind ik ook onzin. Ik geef een +1 (mits het niet ouder was dan 48 hours)

[ Voor 11% gewijzigd door vgroenewold op 16-11-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sjaaksken schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:21:
Deze reactie werd -1 'ongewenst' gemod, ik heb echter niets kunnen vinden waarom de reactie in kwestie ongewenst zou zijn en het lijkt me dan ook een geval van opiniemodden.
Die -1 is van mij. Simpele reden: kinderlijke en nergens op slaande vergelijking met de mafia.

De poster beschuligt Brein dus van moord, afpersing, drugshandel etc etc (immers allemaal dingen die de mafia doet), en dat zonder onderbouwing: dat is een troll.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom toch even boehoe doen :P
Verwijderd in 'nieuws: Canon biedt 730 miljoen euro voor Océ'

Dit is relevante achtergrondinfo, niet bij een groot publiek bekend, over Océ en mogelijke overnames in de afgelopen jaren, die nergens in bron of artikel te vinden is. Ook het gegeven dat de huidige partnership met Konika Minolta is lijkt me wat toevoegen, evenals het gegeven dat Océ geen eigen productie-kleurenmachines meer ontwikkelde.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

wildhagen schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:35:
De poster beschuligt Brein dus van moord, afpersing, drugshandel etc etc (immers allemaal dingen die de mafia doet), en dat zonder onderbouwing: dat is een troll.
Dat riedeltje lijkt nog steeds nergens op, Maffia is ook afpersing, uitbuiten, oplichting en andere meuk, waar sommige industrietakken zich net zo goed schuldig aan maken. Onze overheid is namelijk ook schuldig aan moord (Afghanistan), afpersing (belasting), drugshandel (hasj, IRT) etc etc, en toch scheert niemand de overheid over 1 kam als zijnde deze negatieve facetten. Akkoord, te pas en te onpas met de negatieve ladingen schreeuwen levert ook een -1 op maar dat belachelijke maffia = -1 want moord, drugs en prostitutie deel ik niet.
Je leest dingen die er niet staan, er staat geen beschuldiging van moord, drugs, afpersing etc etc. Dat als het ononderbouwt is maakt het wel troll maar zodra enige onderbouwing opduikt is dat het niet (meer).

De bewuste post was wel degelijk onderbouwt, namelijk eigen ervaring enzo. En voor het mooie staat er 'soort maffia' dus geen maffia, ik geef er dan ook positieve waardering aan.

(en ook Floppus krijgt ietswat kado omdat het minder voor de hand liggende info is).

[ Voor 11% gewijzigd door Delerium op 16-11-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaaksken
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01 08:04
@ Wildhagen
Die -1 is van mij. Simpele reden: kinderlijke en nergens op slaande vergelijking met de mafia.

Absoluut niet mee eens, hij beschuldigt Brein niet van moord of afpersing (staat nergens in zijn post). Een duidelijk geval van opiniemodden. 'offtopic' volstaat hier, -1 is volledig onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Delerium schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:40:
[...]

Dat riedeltje lijkt nog steeds nergens op, Maffia is ook afpersing, uitbuiten, oplichting en andere meuk, waar sommige industrietakken zich net zo goed schuldig aan maken.
Onzin, die doen niks onwettigs, de maffia doet het wel.

Als de industrie zich daaraan schuldig zou maken, waren ze wel veroordeeld of er op aangesproken.

Er heeft nu een misbruiker overigens een +2 uitgedeeld (hoe kan dit???), die mag imho wel ff nagekeken worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Om het door te trekken naar wat de mafia precies inhoud gaat denk ik wat ver. Veel mensen gebruiken termen zonder de bedoeling te hebben daar veel meer mee te bedoelen, het is niet bepaald netjes om ze mafia te noemen maar dat zie ik meer als een term voor "onbetrouwbaar zooitje" oid. De rest van zijn post vond ik verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

wildhagen schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:44:
[...]

Onzin, die doen niks onwettigs, de maffia doet het wel.

Als de industrie zich daaraan schuldig zou maken, waren ze wel veroordeeld of er op aangesproken.

Er heeft nu een misbruiker overigens een +2 uitgedeeld (hoe kan dit???), die mag imho wel ff nagekeken worden.
Je overdrijft hier wildhagen. Je wil een sterke reactie onderuithalen op een enkel punt, dat dan ook nog genuanceerd wordt ook. 'Een soort maffia' laat al zien dat de poster absoluut geen 100% overeenkomst ziet tussen brein, buma en de maffia, en daar komt dan bij dat het slechts een zeer klein deel van een verder sterke post is. De +2 van Delerium (ja, hij kan als powermod na 48 uur modden) kan ik dan ook prima begrijpen, jouw -1 vind ik een veel te zware reactie. Om zoiets trek je een keer een punt af, je gaat niet direct voor de -1. De huidige +1 vind ik dan ook een prima eindscore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Ik heb wel zwaardere reacties gezien. 'Soortige maffia' is beeldspraak om een bepaald gevoel op te roepen bij de onderneming in kwestie (Brein) niet om direct 1 op 1 de overeenkomsten op te sommen zonder ze werkelijk te noteren. Dus hoogstens een puntje aftrek vind ik in mijn optiek wel een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:35:
Ik kom toch even boehoe doen :P
Verwijderd in 'nieuws: Canon biedt 730 miljoen euro voor Océ'

Dit is relevante achtergrondinfo, niet bij een groot publiek bekend, over Océ en mogelijke overnames in de afgelopen jaren, die nergens in bron of artikel te vinden is. Ook het gegeven dat de huidige partnership met Konika Minolta is lijkt me wat toevoegen, evenals het gegeven dat Océ geen eigen productie-kleurenmachines meer ontwikkelde.
Een admin die boehoe komt doen.... _/-\o_
Maar je heb gelijk +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja... Of heb je liever een site waar admins gewoon hun score maar aanpassen als ze het niet eens zijn? :P Zo doen we dat hier dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik mag hem zelf niet modden (reactie op mijn post), maar volgens mij verdient deze reactie geen -1, maar gewoon een 0? Is idd irrelevat/offtopic, maar niet zo zwaar dat een -1 gerechtvaardigd word imho, en een troll of flamebait is het ook al niet.

Daarentegen is deze reactie weer wél een overduidelijke -1, anderen voor 'kneus' uitschelden is gewoon een flamebait. Die +2 kan wel een onderzoek gebruiken imho..

[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 16-11-2009 17:04 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
wildhagen schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:02:
Ik mag hem zelf niet modden (reactie op mijn post), maar volgens mij verdient deze reactie geen -1, maar gewoon een 0? Is idd irrelevat/offtopic, maar niet zo zwaar dat een -1 gerechtvaardigd word imho, en een troll of flamebait is het ook al niet.

Daarentegen is deze reactie weer wél een overduidelijke -1, anderen voor 'kneus' uitschelden is gewoon een flamebait. Die +2 kan wel een onderzoek gebruiken imho..
1e, ik weet niet of je daar de moderaties van kan zien maar dat is maar 1 geweest die er een -1 aan heeft gehangen, ook van mij een 0
2e ben ik het met je eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
LollieStick in 'nieuws: Pirate Bay-logo gekaapt door Zweeds bedrijf'
wat cd kost prijs met het nieuwsbericht te maken heeft is mij onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
mkools24 in 'nieuws: 'Personage Ghost uit Modern Warfare 2 krijgt eigen game''
als hij zo'n hekel heeft aan mw2 dan hoeft ie daar ook niet te posten
-1 daarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Het is imho niet zijn schuld dat de thread offtopic wordt. Binnen de thread reageert hij keurig ontopic.
Eens met de -1. Omdat het echt compleet nutteloos is, niet omdat hij de game toevallig niet mag. Mag hij lekker zelf weten of hij dan alsnog het nieuws er over leest :p

[ Voor 37% gewijzigd door Arne op 16-11-2009 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wildhagen schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:02:

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

@ arne:

In mijn ogen is het dusdanig oninteressant/offtopic,dat een 0 (geld voor meerdere reacties) ook wel op zijn plaats is. Het artikel gaat immers over een logo dat toevallig gebruikt wordt door TPB.

@ SRich:
Editten is toegestaan hoor :P

[ Voor 16% gewijzigd door pcgek op 16-11-2009 21:51 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
En waarom de reacties daar dan weer op niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ik heb ze zelf lang niet allemaal gemod hoor, ben er al doorheen gefietst toen er nog maar 40 stonden.
En zin om ze nog eens bij langs te gaan heb ik ook niet.

Omdat ze ontopic reageren in een offtopicdraad wil nog niet zeggen dat ik ze automatisch +1 geef. Zo kan het zijn dat ik de ene nog wel als 'is nog wel aardig voor de lezer' kwalificeer,maar een andere net niet. Maar er zullen vast users zijn die dat weer anders zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
arne schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:41:
[...]

Het is imho niet zijn schuld dat de thread offtopic wordt. Binnen de thread reageert hij keurig ontopic.

[...]
Staat nu terecht op 0
arne schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:12:
En waarom de reacties daar dan weer op niet dan?
Omdat sommige post wel nuttige bijdragen op een offtopic discussie

reviews: Vijf P55-moederborden naast elkaar gelegd
Ga voor die 0 of -1 geven, het kan mischien beter maar daar is niet de plek voor
reviews: Vijf P55-moederborden naast elkaar gelegd
idem

[ Voor 70% gewijzigd door SRich op 17-11-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 14:39
Ik vind onderstaande post een beetje te gemakkelijk voor een +2:
Verwijderd in 'nieuws: The Pirate Bay haalt eigen tracker uit de lucht'
Hij is uiteraard wel informatief, maar bevat verder geen enkele inbreng van de poster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Rave17 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:44:
Ik vind onderstaande post een beetje te gemakkelijk voor een +2:
Verwijderd in 'nieuws: The Pirate Bay haalt eigen tracker uit de lucht'
Hij is uiteraard wel informatief, maar bevat verder geen enkele inbreng van de poster.
Ik heb er +2 voor gegeven. De poster heeft de informatie opgezocht, het relevante gedeelte geciteerd, en er een linkje bijgezet. Relevant en vriendelijk, en mag van mij wel op +2.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Sallin schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:56:
[...]

Ik heb er +2 voor gegeven. De poster heeft de informatie opgezocht, het relevante gedeelte geciteerd, en er een linkje bijgezet. Relevant en vriendelijk, en mag van mij wel op +2.
Ja, maar dan zouden alle Wiki-quotes ook een +2 kunnen verdienen. Het komt notabene gewoon uit een FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Het belang van de lezer komt voor mij altijd op de eerste plaats, dat de poster wel erg makkelijk een +2 ontvangt(in sommige gevallen) is dan van ondergeschikt belang(voor mij dan). 1 en ander zit nu eenmaal aan elkaar vast. :)

[ Voor 11% gewijzigd door pcgek op 17-11-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers.net geeft opnieuw 500 Ruse-bètakeys weg
Er zijn wel erg veel ongewenste posts. Het is natuurlijk veel van hetzelfde, maar wat verwacht je bij zo'n bericht?
Niet dat ik vraag om ze omhoog te modden, maar is het nou de bedoeling dat die omlaag zijn, of zijn er gewoon boze modders aan de gang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Rave17 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:58:
[...]

Ja, maar dan zouden alle Wiki-quotes ook een +2 kunnen verdienen. Het komt notabene gewoon uit een FAQ.
Als hij de citatieinformatie weg had gelaten was het bij jou wel een +2 geweest? Ik vind het relevante info die wat toevoegt aan het stukje (informatief dus). Om je vraag te beantwoorden, als een wikiquote relevante informatie toevoegt aan een nieuwspost dan krijgt die post van mij ook een +2. Dat iets in een faq staat wil niet zeggen dat iedereen dat dus behoort te weten, als jij het basic info vindt geef je een +1, als ik het een nuttige toevoeging vind geef ik een +2. Gemiddeld komt de score dan wel goed :).

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
johnbetonschaar in 'nieuws: Justitie blijft voorstander van legaal alternatief voor online gokken'
Wat vinden jullie van deze post? Ik vind het een goede post met een belangrijk punt, goede onderbouwing, ruimte voor meer discussie. Ik twijfel tussen +2 en +3.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik had 'm zelf een +2 gegeven. Ik zat ook te twijfelen over een +3, maar vond 'm wat dat betreft net niet inzichtvol genoeg, maar da's wellicht omdat ie dingen vertelde die ik allang wist. Desalniettemin is een +3 niet onverdedigbaar though. De +1 die hij heeft gehad vind ik een beetje een mismod eigenlijk...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Verre van off-topic lijkt me: vgroenewold in 'nieuws: Microsoft brengt Marketplace uit voor Windows Mobile 6.1'
Het is wat scherp geformuleerd, maar daar is niks mis mee lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
vgroenewold schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:53:
Verre van off-topic lijkt me: vgroenewold in 'nieuws: Microsoft brengt Marketplace uit voor Windows Mobile 6.1'
Het is wat scherp geformuleerd, maar daar is niks mis mee lijkt mij.
Je hebt (een paar) -1s te pakken, lijken mij idd mismods. Ik heb hem +2 gegeven, je snijdt ten minste wat leuke punten aan..

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
+2? Really? :) Leuk op zich, maar dat is wellicht ook weer wat hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

+2 lijkt me idd wat aan de hoge kant, gewoon een goede +1, bij deze dus 6 stuks erbij!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Rave17 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:58:
[...]
Dat is misschien wel zo, maar iemand anders heeft wel de moeite gedaan om:
a) De relevante FAQ te zoeken
b) De relevante informatie te copy/pasten voor ....
c) Een reactie plaatsen op Tnet met daarbij
d) de link naar de oorspronkelijke bron

Tel deze dingen bij elkaar op en iemand die geen idee heeft van google of andere dingen, kan bij de nieuwspost toch alle relevante informatie vinden. Daarom is het wel degelijk een +2, ook al is de kennis voor een ander triviaal.

Vergis je niet in wat common-knowledge is en dus triviaal en wat niet. Een bankier zal ook weten dat HRA via een MC-10t biljet geregeld kan worden bij de NCS onder sectie c-13 en zich afvragen waarom anderen dat niet weten. Of een chemicus die bij LiAlH4 morsen in water zal zeggen 'Duh', dat doet nu eenmaal boem. Voor de leek is dat alles niet triviaal en altijd handig als relevante data bij de bron gepost wordt. Het lijkt op een goedkope manier van scoren (is het ook) maar voegt wel degelijk wat toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
@ wildhagen en vgroenewold. Er zijn zoveel magere 1tjes dat ik zelf de dikke enen (zeg 1.4) wat eerder naar een magere +2 help. Zie het als aanmoediging/waardering, zeker als de rest van de posts vol van lage enen staan.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Delerium schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:32:
[...]

Dat is misschien wel zo, maar iemand anders heeft wel de moeite gedaan om:
a) De relevante FAQ te zoeken
b) De relevante informatie te copy/pasten voor ....
c) Een reactie plaatsen op Tnet met daarbij
d) de link naar de oorspronkelijke bron

Tel deze dingen bij elkaar op en iemand die geen idee heeft van google of andere dingen, kan bij de nieuwspost toch alle relevante informatie vinden. Daarom is het wel degelijk een +2, ook al is de kennis voor een ander triviaal.

Vergis je niet in wat common-knowledge is en dus triviaal en wat niet. Een bankier zal ook weten dat HRA via een MC-10t biljet geregeld kan worden bij de NCS onder sectie c-13 en zich afvragen waarom anderen dat niet weten. Of een chemicus die bij LiAlH4 morsen in water zal zeggen 'Duh', dat doet nu eenmaal boem. Voor de leek is dat alles niet triviaal en altijd handig als relevante data bij de bron gepost wordt. Het lijkt op een goedkope manier van scoren (is het ook) maar voegt wel degelijk wat toe.
Ik begrijp het ook zeker wel, maar mijn gevoel vind een +2 dan gewoon net iets te hoog. Te hoog voor een +1, maar ook weer net iets te laag voor de +2. Een +1.5 zou dus perfect zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Onzinnige Gestapo- en dictatuur-vergelijkingen kunnen wel op de -2 lijkt me. Of moet dit ook al kunnen tegenwoordig?

Die +1 zijn meningmodders die imho wel een check kunnen gebruiken,

En een +2 voor deze reactie daarop lijkt me ook overdone, zo informatief is de reactie niet, en met het negatieve toontje ("flikker op") lijkt me een +1 wel afdoende.

[ Voor 47% gewijzigd door wildhagen op 17-11-2009 17:47 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

wildhagen schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:45:
Onzinnige Gestapo- en dictatuur-vergelijkingen kunnen wel op de -2 lijkt me. Of moet dit ook al kunnen tegenwoordig?

Die +1 zijn meningmodders die imho wel een check kunnen gebruiken,

En een +2 voor deze reactie daarop lijkt me ook overdone, zo informatief is de reactie niet, en met het negatieve toontje ("flikker op") lijkt me een +1 wel afdoende.
Ik vroeg me ook al af wie die reacties zo hoog hebben gemod! Is totaal onterecht. Die tweede zou ik voor de post, zonder het toontje een +1 geven maar zoals die er nu staat ga ik voor de 0!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, je hebt gelijk, bij nadere beschouwing is een +1 nog te hoog idd, heeft niet echt veel met de newspost te maken verder.

En dan toch 16x +2.... weer een stel papegaaien uit de volière ontsnapt ofzo...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Rave17 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:43:
[...]

Ik begrijp het ook zeker wel, maar mijn gevoel vind een +2 dan gewoon net iets te hoog. Te hoog voor een +1, maar ook weer net iets te laag voor de +2. Een +1.5 zou dus perfect zijn :+
Dan gewoon positief denken en een +2 geven, een goede reactie eindigt toch zelden te hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sinds wanneer is Godwin's Law een +2 waard? Lijkt me volstrekt en zwaar offtopic, en in de context waarin hij staat ook nog eens onjuist en stemmingmakend ook...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Deze post is wmb offtopic/irrelevant,en daarom zie ik hem liever op 0
Powergrim in 'nieuws: Marketingslides van AMD onthullen details HD 5970'

De 2 reacties die daar op volgen kan ik de waarde ook al niet van inzien...
springtouwtje in 'nieuws: Marketingslides van AMD onthullen details HD 5970'
Powergrim in 'nieuws: Marketingslides van AMD onthullen details HD 5970'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Umbrah in 'nieuws: Microsoft maakt Zune-vod-dienst voor Xbox 360 in Nederland beschikbaar' heeft +2 gekregen, maar klopt inhoudelijk niet (zie commentaar eronder). Heb hem een 0 gegeven.

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 18-11-2009 09:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een leuke: JoJo_nl in 'nieuws: TT Internetclub gooit handdoek in de ring na claims TomTom'

Eerst stond er alleen dit:
brein is everywhere
Waar die natuurlijk gelijk 12x -1 voor te pakken kreeg. (van wildhagen en mijzelf? ;) )

Dat heeft blijkbaar zijn invloed gehad... Want nu staat er dit:
het is nogthans open source en in die zin niet gek dat ze een community en support site hebben gemaakt. doch deze is er al van tomtom zelf . en met het aanbieden van illegale software lijkt het meer op een underground warezsite. niet gek dat tomtom wel moet ingrijpen.
Wow.... dat is maar eventjes 180 graden omgedraaid. Of wij ook macht hebben! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De 1e -1 was idd van mij, en mijn reply is ook geplaatst toen dat stuk er nog stond ;)

Gewoon een mislukte poging tot een FiPo namelijk (check de tijd van de reactie...), en dus een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:30:
Dit is een leuke: JoJo_nl in 'nieuws: TT Internetclub gooit handdoek in de ring na claims TomTom'

Wow.... dat is maar eventjes 180 graden omgedraaid. Of wij ook macht hebben! :7
En misschien nu die 'macht' gebruiken en je moderatie bijstellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik niet, mijn -1 blijft. Eerst een quick post doen in de hoop op een fipo, en dan de zaak aanpassen als je dat niet voor elkaar krijgt lijkt me gewoon ongewenst gedrag.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Wildhagen, u heeft gelijk in dit opzicht. Alleen uw post stond op +1. Maar hoe gelijk u ook heeft, de reply was offtopic dus heb ik deze een 0 gegeven. Ik hoop dat u daar begrip voor kan hebben.

Als u hem aanpast met meer ontopic informatie dan zal ik ook een mod correctie uitvoeren. :)

[ Voor 19% gewijzigd door MistrX op 18-11-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja hoor, een 0 is prima, zeker nu. Voor zijn edit zou een +1 beter zijn geweest, nu een 0 ;)

En ik ben geen 'u' hoor, 'je' is wel voldoende. Anders voel ik me meteen zo oud :P

[ Voor 31% gewijzigd door wildhagen op 18-11-2009 11:12 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Zijn post heb ik voor het eerst gelezen toen deze al was aangepast dus zoals hij er nu staat krijgt hij een +1 van mij.
wildhagen schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:11:
En ik ben geen 'u' hoor, 'je' is wel voldoende. Anders voel ik me meteen zo oud :P
Settings saved. :P

[ Voor 48% gewijzigd door MistrX op 18-11-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:06:
Ik niet, mijn -1 blijft. Eerst een quick post doen in de hoop op een fipo, en dan de zaak aanpassen als je dat niet voor elkaar krijgt lijkt me gewoon ongewenst gedrag.
Hij heeft het wel netjes aangepast,en als zo'n reactie hier dan opnieuw onder de aandacht komt verdiend ie het ook om opnieuw beoordeeld te worden. Ik bedoel, daar is dit topic toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

We willen verbetering wel aanmoedigen en niet afstraffen, dus lijkt mij van wel. Dat is althans mijn motivatie om hem een +1 te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De reactie mag je gewoon beoordelen zoals je hem ziet. Nu een +1 ervoor geven is prima dus. Maar als je eerder al een -1 gegeven had vanwege die fipo is het natuurlijk niet verplicht daar nu opnieuw naar te kijken. Dat is het risico wat zo iemand loopt om op deze manier te posten. Maar inderdaad zoals gezegd, verbetering mag gewoon beloond worden. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mag ik alvast een preventieve vraag stellen?

Betreft nieuws: Klanten Vodafone kunnen niet bellen of sms'en door landelijke storing

Nu is het nog rustig, maar hoe gaan we om met 'in xx ook!'-reacties? Als een soort 'ik ook'-reacties, en dus -1, of iets anders? Altijd lastig met dit soort topics, want voor je het weer heb je 4000 reacties met plaatsnamen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Replies van een paar woorden zijn imo ongewenst. Als het "gewone" ik ook-replies zijn zonder toegevoegde waarde, dan imo een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

wildhagen schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:52:
Mag ik alvast een preventieve vraag stellen?

Betreft nieuws: Klanten Vodafone kunnen niet bellen of sms'en door landelijke storing

Nu is het nog rustig, maar hoe gaan we om met 'in xx ook!'-reacties? Als een soort 'ik ook'-reacties, en dus -1, of iets anders? Altijd lastig met dit soort topics, want voor je het weer heb je 4000 reacties met plaatsnamen...
Ligt aan het soort 'ik ook'. Met alleen 'ik ook' is het een -1 want ongewenst, zodra er ook maar enige zinsbouw omheen zit (Ik ook in Groningen) is het al neutraal dus 0 en geen -1. Nieuws als dat lokt ' ik ook' gewoon uit en daarmee is het niet ongewenst (want offtopic) maar ei'k direct al neutraal (want ontopic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mwa, iets als "kut ik kan niet bellen :( " vind ik draadvervuiling, en dat is ongewenst. Je voorbeeld vind ik wel een 0 waard, omdat het nog wel iets zegt, maar verder niets toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

De eerste poster die een "Hier werkt het weer" krijgt een 0 wat mij betreft net zoals de rest. Maar als die persoon zijn woonplaats erbij zet kan rekenen op een +1, maar dit geldt alleen voor de eerste die het informeerd. De rest krijgt een -1 (zelfde 'ik ook' regeling).

Iedereen het daar mee eens of is het te moeilijk om de eerste te bepalen? :)

En is dit niet iets om ook in de ModFAQ op te nemen? Dan zijn er iig. standaard richtlijnen over. :)

[ Voor 16% gewijzigd door MistrX op 18-11-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MistrX schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:36:
De eerste poster die een "Hier werkt het weer" krijgt een 0 wat mij betreft net zoals de rest. Maar als die persoon zijn woonplaats erbij zet kan rekenen op een +1, maar dit geldt alleen voor de eerste die het informeerd. De rest krijgt een -1 (zelfde 'ik ook' regeling).

Iedereen het daar mee eens of is het te moeilijk om de eerste te bepalen? :)

En is dit niet iets om ook in de ModFAQ op te nemen? Dan zijn er iig. standaard richtlijnen over. :)
Hier werkt het ook niet en hier werkt het weer meldingen zijn zonder extra info als regio / plaats niet nuttig en imho goed voor een -1. Het topic verzand in een gigantische slow chat op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 22:11
Verwijderd in 'nieuws: Britse T-Mobile-werknemers verkochten miljoenen klantengegevens'

Domme roddels en suggesties in de vorm van "hullie zijn kwaadaardig en vormen een complot tegen de mensheid en iedereen is slecht".
En zo'n mafkees krijgt dan gewoon 2 groene streepjes. Waar zijn jullie mee bezig? :(

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kalief schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:24:
Verwijderd in 'nieuws: Britse T-Mobile-werknemers verkochten miljoenen klantengegevens'

Domme roddels en suggesties in de vorm van "hullie zijn kwaadaardig en vormen een complot tegen de mensheid en iedereen is slecht".
En zo'n mafkees krijgt dan gewoon 2 groene streepjes. Waar zijn jullie mee bezig? :(
Zoals de post er nu staat is er niets mis mee wat mij betreft. De post is wel ge-edit dus ik kan helaas niet zien of je doelt op de huidige content of hetgeen er hier voor stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik vind de reactie behoorlijk zinloos, inhoudsloos. Ongewenst inderdaad nog niet, dus een 0 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik zie ook weinig fouts aan die reactie, gewoon een (krappe) +1. Iig in zijn huidige vorm, geen idee wat er voor de edit stond.

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 18-11-2009 19:32 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dirk schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:31:
Ik vind de reactie behoorlijk zinloos, inhoudsloos. Ongewenst inderdaad nog niet, dus een 0 van mij.
Als je hier al een 0 voor geeft zou ik de vodafone thread nog eens doorlopen om daar het eea op rood te zetten ;)

Wat mij betreft zoals ik al aangaf een (krappe) +1. De reden: post is gewoon ontopic en geeft toch enig inzicht weer. Of je het daar mee eens bent of niet is een 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:52
Sloeber in 'nieuws: Microsoft geeft bèta's Office 2010 vrij'

Links naar warez (ook al is het een beta) lijken mij niet gewenst.

EDIT: en weg :)

[ Voor 4% gewijzigd door EDIT op 18-11-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dit gaat wel eeeerg ooftopic voor een 0 vind ik; Verwijderd in 'nieuws: Verkoper van modchips veroordeeld wegens auteursrechtinbreuk op games'

Wat vinden jullie? Ik neig naar -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zodanig offtopic dat ik het draadvervuiling vind. Ook een -1 van mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Verwijderd in 'nieuws: Microsoft in beroep tegen Chinees verkoopverbod Windows'

Ik zie dat iedereen het een 0 geeft. Ik vind het eerder een ongefundeerde flame. -1 van mij imo.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.