Het kleine-mismoderatietopic deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik geef die een -1. Gezeur op spelling en niets extras.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Pjerry schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:47:
[...]

Jammer dat het cynisme van deze opmerking je ontgaat. De reactie verdient absoluut GEEN -1.
Een cynische troll is nog steeds een troll. Ik kan er niets anders dan een -1 van maken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-07-2024
Jammer dat het cynisme van deze opmerking je ontgaat. De reactie verdient absoluut GEEN -1.
Sorry, maar ik heb em ook weggemod, ik snap wel wat je bedoeld maar vind het toch een troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dirk schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:14:
[...]

Een cynische troll is nog steeds een troll. Ik kan er niets anders dan een -1 van maken.
Mee eens. Ik heb er een -1 voor gegeven.

Edit: leploep in 'nieuws: Bèta-test StarCraft II schuift door naar 2010'

[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 09-11-2009 21:45 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Volgend op het vorige MW2 topic weer een topic om in de gaten te houden:
nieuws: CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scène'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
MistrX schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:04:
Ok, helder (btw. zie net dat je jarig bent. Gefeliciteerd!).
...
Thnx ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke score: 5 pagina's met in totaal 321 post,

waarvan slechts de helft het überhaupt tot een normale +1 on-topic weet schoppen,
en wel drie een +2 hebben!

Tsk tsk.... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
harlekein in 'nieuws: CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scène''
In een offtopic draadje wat de definitie van een terrorist is een imo onterechte +2. Offtopic dus een nulletje imo.

JAVE in 'nieuws: CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scène''
Niet de meest fantastische post ooit, maar op zich wel een +1 imo

Verwijderd in 'nieuws: CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scène''
Opmerking in het luchtledige, nulletje lijkt me voldoende.

[ Voor 45% gewijzigd door Sallin op 10-11-2009 02:45 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Sallin schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 02:20:
harlekein in 'nieuws: CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scène''
In een offtopic draadje wat de definitie van een terrorist is een imo onterechte +2. Offtopic dus een nulletje imo.
Eens
JAVE in 'nieuws: CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scène''
Niet de meest fantastische post ooit, maar op zich wel een +1 imo
Wat een ongelofelijk onleesbare post... Ben ik nog niet helemaal over uit. Inhoudelijk verdient hij wel een +1, maar de vorm / leesbaarheid en het beginnen met moderatie zijn beide op zich ook wel een half puntje aftrek waard...
Lijkt me meer dan zat inderdaad.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij valt deze reactie in de categorie "bedreigingen met de dood", en lijkt me dus vrij onwenselijk. Misschien -2?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
wildhagen schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:20:
Deze reactie lijkt me een -1 (troll), de +1 en +2 gevers mogen nagekeken worden wegens meningmodden.

Zelfde geld voor de +1 gevers aan deze troll.
Nog eenzelfde gevalletje imho
ctrl-tab in CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scène': Christenen afzeiken, preventieve kritiek op de moderators, imho -1 waard, maar daar staat ie niet op.

Bij Groovegans in hetzelfde topic neig ik ook naar -1 eigenlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Spheroid op 10-11-2009 10:27 ]

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Beide zijn idd -1's, hoop gerant en geflame, geen inhoud.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'reviews: Call of Duty: Modern Warfare 2 - singleplayer'

Dit mannetje komt mij de neusgaten uit eigenlijk, hij flamed constant die kerel die die in deze post ook flamed, dus ik heb m al op -1 gezet maar omdat ik nog niet zo lang mod mag ik niet x4 :P

Hij deed dit straks ook n.a.v. een post van mij in volgens mij hetzelfde nieuwsbericht; dit is echter niet de reden dat ik dit meld. Hij laat m.i. gewoon te duidelijk merken dat PC-gamers geen mening mogen hebben over het Dedicated server gebeuren, en dat we anders whiners zijn. Komt de sfeer niet ten goede iig.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Hmm... op 1 na zijn het allemaal -1 posts die hij daar maakt. Ik heb ze ook gemodereerd alleen kan ik er niet veel kracht achter zetten momenteel (zie oudere posts in het klachtenloket). :|

Jammer van dit soort threads dat de meeste mensen het toch altijd weer presteren een topic te verzieken met nutteloze flames en comments die gewoon nergens op slaan. Ik weet dat het één en ander wat emotie op kan wekken maar dit is absurd.

[ Voor 4% gewijzigd door MistrX op 10-11-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even los hiervan, bij wie moet ik wezen om dit mannetje op de vingers te laten tikken? Iig ik stel me voor dat mods dit zelf wel bepalen als het nodig is maar dan moeten ze het wel wéten dat deze kerel rondloopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Dat gebeurt praktisch vanzelf. Mods die er toe in staat zijn gebruikers op de vingers te tikken lezen dit forum redelijk frequent. U heeft dit hier gepost dus er wordt later vanzelf wat aan gedaan door een powermod bijvoorbeeld die hier komt en de posts leest. Deze mod handeld naar inzicht dus als de mod denkt dat het nodig is de gebruiker een brief te sturen dan zal dit ook wel gebeuren.

Zo heb ik het begrepen althans.

[ Voor 4% gewijzigd door MistrX op 10-11-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-09 22:43

Electrowolf

Mod met Liefde!

Bulldock in 'nieuws: Firefox viert eerste lustrum'

Deze reactie en z'n children zijn en-masse met on-topic gemod terwijl ze naar mijn inziens gewoon off-topic zijn. Ze gaan dan wel over FF, maar het artikel gaat niet over de voor en nadelen van FF ten opzichten van andere browsers en/of andere problemen. Daar is volgens mij GoT voor uitgevonden... :/.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eens. Die reactie die je aanhaalt heeft eigenlijk geen inhoud. De rest is ook niet relevant voor de draad. Ik heb ze een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ MistrX: Bedankt voor de uitleg :)

Verwijderd in 'reviews: Call of Duty: Modern Warfare 2 - singleplayer' Hij gaat weer voluit :') maar staat wel op 0, die kan wel op -2 als je mij vraagt...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Verwijderd in 'nieuws: Duizenden gamers komen af op nachtelijke lancering Modern Warfare 2'
Deze staat nog op 0 maar naar mijn idee speelt hij wel een beetje op de man met zijn: "Leef een keer in het heden" regel. Jammer, als hij die zin eruit had gehaald dan had het wel een 0 geweest... Misschien nog wel een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't Is wel een mannetje he :D

[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Dat hij zich in één thread misdraagt betekend nog niet dat dit overal zo is. Volgens mij wil je hem wel heel graag weg hebben?! Zijn gemiddelde score is in ieder geval nog redelijk positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem niet anders tegengekomen dan zo, dus daar baseer ik mijn ervaring op.
Maakt mij niet uit of hij weg is of niet zolang ie de boel maar niet verziekt.

Parlor_Inventor in 'nieuws: Sun gaf geen toestemming voor OpenOffice-muis'
Linux flame?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vind dat helemaal geen flame, is gewoon zijn mening.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmkay :) Ik vond et ook net aan hoor, niet echt een harde flame ofzo. Leek me gewoon een beetje alsof ie alle Linux-software over 1 kam scheert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hij noemt Linux niet eens... hij heeft het alleen over een, in zijn ogen, gebrek aan opensource software. Dat doet hij op een normale manier, zonder op de man te spelen, te trollen of te flamen imho.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Het hele woord linux wordt niet genoemd... Hij heeft het over opensource software, in dit geval hoogstwaarschijnlijk OpenOffice. Hoe moet dit dan ooit een linux-flame worden? Vind je niet dat hij enigszins gelijk heeft dat dit wel een redelijk rare poging is om van je muis een toetsenbord te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Volgens mij een 'haastklus' :P Lijkt me logisch als er geen IGP aan boord is, ik geef er een 0 voor.
eXisTa in 'nieuws: MSI brengt 770-G45-moederbord met AM3-socket uit'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:17:
Ik ben hem niet anders tegengekomen dan zo, dus daar baseer ik mijn ervaring op.
Maakt mij niet uit of hij weg is of niet zolang ie de boel maar niet verziekt.

Parlor_Inventor in 'nieuws: Sun gaf geen toestemming voor OpenOffice-muis'
Linux flame?
Daar zie ik geen flame in. +1 is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze post herhaalt wat er in de nieuwspost staat en krijgt toch een +1? Ik vind een nulletje wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Welke post?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die had een +1 gekregen, geen -1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
En hij had ook nog eens een +1 ipv een -1... Is dinsdag tegenwoordig een uitgaansavond of zo :p

ot: Een 0 is wel zat inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Eeeeen een -2: Anoniem: 324323 in 'nieuws: Apple blokkeert toch Atom met Snow Leopard-update'

Valt dit zelfs niet onder een ban?

[ Voor 10% gewijzigd door vgroenewold op 11-11-2009 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Afgehandeld

[ Voor 68% gewijzigd door Kixtart op 11-11-2009 10:29 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

+3 ernstige mis mod, en +2 ik vind dat ook niet nodig, zelf gaf ik hem een +1
Wat vinden jullie :)?

JellBro in 'reviews: Call of Duty: Modern Warfare 2 - multiplayer'

[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 11-11-2009 11:01 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

LEX63 in 'nieuws: Apple blokkeert toch Atom met Snow Leopard-update'

Dit lijkt mij een uitlokking voor een flame. Zijn jullie het daarmee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Vind hem zelf nog wel meevallen. Geen +1, maar ik zie hem ook niet echt als uitlokking.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik snap alleen het caps stukje niet helemaal maar dat zal aan mij liggen, ik zal de post ook wel een nulletje geven een +1 niet
AL IS APPEL NOG ZO STOM EN SNEL DE CRACKER ACHTERHAALD HEM WEL.

[ Voor 25% gewijzigd door pino85 op 11-11-2009 11:05 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is deze schoolmeester echt een +3 waard? Mij leek een -1 wel voldoende, dit hoort niet op de FP maar in GR.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

-1 idd

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Heeft die persoon zich daar helemaal voor aangemeld? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Nee, hij heeft zich al zo'n twee maanden terug aangemeld :p. Ondanks dat het wel zijn eerste reactie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termen als "sturmfuhrer Hirsch Balin" in Verwijderd in 'nieuws: Justitie tapt meer dan 13.000 nummers in een half jaar af' lijken me uiterst ongewenst. De rest van de post is echter best redelijk...

Zit in twijfel... gewoon op -1 vanwege die nazi-verlijking, of toch nog iets hoger waarderen vanwege de rest van de post. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

-1 imho, dit is bepaald geen lichte flamebait, iemand met een SS-er vergelijken...

En imho mag die user wel eens aangesproken worden door een crewmember, hij post namelijk altijd van dit soort zeer ongewenste reacties: check zijn posthistory, gemiddelde reactiescore en totale score)...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het is anders geen licht vergrijp wat de overheid doet, 2000 telefoons per dag tappen (de VS doet er een jaar over). En als wij al niets te verbergen mogen hebben, waarom houdt de overheid hun waarom dan verborgen? Je kan je er best druk over maken zonder je te vergrijpen aan zeer eufenistische termen. En SS staat er dan ook weer niet.

Je kan dan naar een nul grijpen of zo, de rest van de post bevat echter wel een goed en steekhoudend betoog (nog origineel ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Mij gaat het om de insinuatie. Jammer want dat heeft de hele post wat mij betreft teniet gedaan. Een Reductio ad Hitlerum is vaak een dooddoener van een debat. De geloofwaardigheid van zijn argumentatie is 'poef' het raam uit. :|

[ Voor 19% gewijzigd door MistrX op 11-11-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Delerium schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:44:
Het is anders geen licht vergrijp wat de overheid doet, 2000 telefoons per dag tappen (de VS doet er een jaar over).
En dat wil je gaan vergelijken met de SA, de SS en de nazi's in zijn algemeenheid? Weet je überhaupt wel waar die voor verantwoordelijk zijn geweest? En dat hij de SA en SS bedoelt lijkt me wel duidelijk, want de rang die hij noemt voor Hirsch Ballin is een SA/SS-rang, geen gewone legerrang.

Je kan het nog zo oneens zijn met de regering, dat is ieders goed recht. Maar ga dan niet van dit soort infantiele (poster dus, niet jij) vergelijkingen maken die werkelijk helemáál nergens op slaan, zelfs niet in de verste verte.

Nee, dit lijkt me een zéér duidelijke -1, uiterst onwenselijke vergelijkingen.

[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 11-11-2009 13:50 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

wildhagen schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:50:
[...]En dat wil je gaan vergelijken met de SA, de SS en de nazi's in zijn algemeenheid? Weet je überhaupt wel waar die voor verantwoordelijk zijn geweest? En dat hij de SA en SS bedoelt lijkt me wel duidelijk, want de rang die hij noemt voor Hirsch Ballin is een SA/SS-rang, geen gewone legerrang.
Nofi, maar dat vergelijk maak jij ervan.
MistrX schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:48:
Mij gaat het om de insinuatie. Jammer want dat heeft de hele post wat mij betreft teniet gedaan. Een Reductio ad Hitlerum is vaak een dooddoener van een debat. De geloofwaardigheid van zijn argumentatie is 'poef' het raam uit. :|
Ik vind het ook jammer, zonder dat was het een mooie +2 geweest of meer, maar nu..... Een edit zou mogelijk zijn maar of users voor zichzelf beschermt moeten worden (en daarna beloond), dat weet en doe ik niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Delerium op 11-11-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Delerium schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:53:
[...]

Nofi, maar dat vergelijk maak jij ervan.
Eh, nee, dat doet de poster. De enige betekenis van Sturmführer (en sub-rangen) is die in het kader van de SA en SS, deze rang bestond en bestaat niet in het reguliere leger (Wehrmacht), toen niet, nu niet.

Als je die rang erbij haalt, doel je dus ook specifiek op óf de SA óf de SS. Want een andere vergelijking *is* er gewoon niet, omdat dat de enige twee organisaties zijn die deze rang voerden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Delerium schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:44:
Het is anders geen licht vergrijp wat de overheid doet, 2000 telefoons per dag tappen (de VS doet er een jaar over). En als wij al niets te verbergen mogen hebben, waarom houdt de overheid hun waarom dan verborgen? Je kan je er best druk over maken zonder je te vergrijpen aan zeer eufenistische termen. En SS staat er dan ook weer niet.

Je kan dan naar een nul grijpen of zo, de rest van de post bevat echter wel een goed en steekhoudend betoog (nog origineel ook).
De VS telt voor het gemak de taps van de geheime diensten niet mee... Maar stel dat het zo achterlijk veel taps zijn, maakt dat het dan gerechtvaardigd om iemand persoonlijk van van alles en nog wat te gaan beschuldigen? Volgens mij heeft de meerderheid van de kamer met dergelijke wetten ingestemd, waarom zou je hem dan persoonlijk met alles mogen gaan vergelijken waar je toevallig zin in hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
flippy in 'nieuws: 'Windows 7 usb/dvd-downloadtool schendt gpl''
denk toch niet dat MS zulke dingen "per ongeluk" doen. zulke bedrijven jatten niet andermans code "per ongeluk"...
Staat op +1? Lijkt me meer een domme rant, eerder -1 of misschien 0.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
2x -1 gegeven... nogal basherig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlammers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
Deze is zeker niet off-topic of misplaatst. Misschien dat er iets aan gedaan kan worden?

mrlammers in 'nieuws: 'Windows 7 usb/dvd-downloadtool schendt gpl''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Iets over de moderatie zeggen is niet zo handig dus dat zou ik weg laten.
Er is een rating van -1 gegeven met 6 punten, zou dus ook een promod geweest kunnen zijn.

Hij lijkt mij zeker geen -1 waard. +1 kan ik best in komen. Misschien vond de modder het basherig klinken o.i.d.? :s ik snap je achterliggende bedoeling i.i.g. wel.

[ Voor 18% gewijzigd door MistrX op 11-11-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Je vindt het ook in geen enkele manier een bash richting MS? Ik bedoel, als je ziet hoeveel medewerkers MS heeft is het niet echt heel vreemd dat er wel eens iets fout gaat en iemand ergens iets vandaan heeft gekopieerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 14:39
mrlammers schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:26:
Deze is zeker niet off-topic of misplaatst. Misschien dat er iets aan gedaan kan worden?

mrlammers in 'nieuws: 'Windows 7 usb/dvd-downloadtool schendt gpl''
Ik heb hem een 0 gegeven, maar de laatste regel rechtvaardigt nu eigenlijk een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

wildhagen schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:59:
[...]

Eh, nee, dat doet de poster. De enige betekenis van Sturmführer (en sub-rangen) is die in het kader van de SA en SS, deze rang bestond en bestaat niet in het reguliere leger (Wehrmacht), toen niet, nu niet.

Als je die rang erbij haalt, doel je dus ook specifiek op óf de SA óf de SS. Want een andere vergelijking *is* er gewoon niet, omdat dat de enige twee organisaties zijn die deze rang voerden.
Hoeveel mensen weten dat de rang Sturmfuhrer alleen voor de SA/SS werden gebruikt? Ik kende de rang wel maar wist ook niet dat deze SA/SS exclusief was.
Ik kan me er echter wel in vinden dat deze betiteling voor Hirsch Balin alleen maar wordt gemaakt juist voor de vergelijking met totalitaire regimes. Daarvan getuigt ook de laatste alinea van die post!

BTW: was de SS niet de opvolger van de SA? Dus eigenlijk is dat maar 1 organisatie dan!

[ Voor 4% gewijzigd door TheCapK op 11-11-2009 20:17 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Er staat duidelijk in het artikel:
De nieuwste telg in de V-series met een capaciteit van 40GB is echter voorzien van een Intel-controller.
Dat maakt deze reacties nutteloos/overbodig, en geeft aan dat de posters niet goed hebben gelezen. Een nulletje is meer op zijn plaats.
IJsbeer in 'nieuws: Kingston introduceert kleine, betaalbare ssd'
mvds in 'nieuws: Kingston introduceert kleine, betaalbare ssd'
Verwijderd in 'nieuws: Kingston introduceert kleine, betaalbare ssd'

edit:
Weet niet wat er voor de edit stond,maar dat maakt ook niets uit. Zoals hij er nu staat is ie wel een +2 waard.
Laurent in 'nieuws: Kingston introduceert kleine, betaalbare ssd'

[ Voor 17% gewijzigd door pcgek op 11-11-2009 21:11 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Rave17 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:32:
[...]

Ik heb hem een 0 gegeven, maar de laatste regel rechtvaardigt nu eigenlijk een -1.
Ik heb een -1 gegeven, zeker omdat de poster het zeuren op de moderatie blijkbaar zo belangrijk vond dat hij zijn post ervoor heeft aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
In het volgende topic lijkt iemand alles op 0 aan het zetten is geweest, terwijl de helft van die post's toch zeker een 1 waard is. Een aantal kon ik zelf corigeren, maar bij een aantal andere was het papagaai effect te groot.

ijskonijn in 'nieuws: 'GTA-dlc komt ook uit voor pc''
Supremo in 'nieuws: 'GTA-dlc komt ook uit voor pc''
Godjira in 'nieuws: 'GTA-dlc komt ook uit voor pc''
SunnieNL in 'nieuws: 'GTA-dlc komt ook uit voor pc''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Dorus806 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:38:
In het volgende topic lijkt iemand alles op 0 aan het zetten is geweest, terwijl de helft van die post's toch zeker een 1 waard is. Een aantal kon ik zelf corigeren, maar bij een aantal andere was het papagaai effect te groot.

Zwaar twijfelachtig... Waarom is dit een +1? Waarom geen puntje aftrek voor het "Sony jat alles" statement?
Hoe offtopic wil je het hebben voordat het een 0 wordt?
Idem
En idem...
Zo mogelijk nog meer offtopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:03
De eerste is misschien een twijfelgeval maar voor de rest ben ik het wel met arne eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

k1n8fisher schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:16:
[...]
BTW: was de SS niet de opvolger van de SA? Dus eigenlijk is dat maar 1 organisatie dan!
Beetje offtopic, maar toch de vraag nog ff beantwoorden (WO2 is een soort liefhebberij van me, vandaar)

Nee, de SA (Sturmabteilung, oprichting 1921) was de beschermingsdienst van de NSDAP, de nazi-partij. De SS (Schutzstaffel) is later (1926) opgericht, als prive-beveiligingsclub van Herr Adolf H. Deze moesten hem tegen andersdenkenden (o.a. de SA...) beveiligen.

De SA, of iig haar leiding en middenkader, is later uitgemoord door de SS (op bevel van Hitler), tijdens de Nacht van de Lange Messen (30 juni 1934), hoewel de restanten nog wel verantwoordelijk waren voor de Kristallnacht (9/10 november 1938), dat was dus niet de SS (zoals vaak gedacht), maar de SA (of iig wat er nog van over was). Daarna heeft de SA eigenlijk geen rol van betekenis meer gespeeld.

Het zijn dus wel degelijk twee aparte organisaties geweest, ze hebben ook een tijd naast elkaar bestaan.

Een Sturmfuhrer, waar Hirsch Ballin dus mee vergeleken werd, was binnen de SA de laagste officiersrang. De SS heeft de rang onderverdeeld in drie subrangen: Untersturmfuhrer (2e luitentant), Obersturmfuhrer (1e luitenant) en Hauptfuhrer (Kapitein). Zoals gezegd heeft het reguliere leger, de Wehrmacht, deze rang nooit gekend, die hadden (en hebben nog steeds) respectievelijk de rangen Leutnant, Oberleutnant en Hauptmann.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

pcgek schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:57:
Er staat duidelijk in het artikel:

[...]

Dat maakt deze reacties nutteloos/overbodig, en geeft aan dat de posters niet goed hebben gelezen. Een nulletje is meer op zijn plaats.
IJsbeer in 'nieuws: Kingston introduceert kleine, betaalbare ssd'
mvds in 'nieuws: Kingston introduceert kleine, betaalbare ssd'
Verwijderd in 'nieuws: Kingston introduceert kleine, betaalbare ssd'
Kingston of Sandisk SSD? :)

Is aangepast dus, al is die laatste sowieso een 0.
edit:
Weet niet wat er voor de edit stond,maar dat maakt ook niets uit. Zoals hij er nu staat is ie wel een +2 waard.
Laurent in 'nieuws: Kingston introduceert kleine, betaalbare ssd'
Eens.
Dorus806 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:38:

Supremo in 'nieuws: 'GTA-dlc komt ook uit voor pc''
Godjira in 'nieuws: 'GTA-dlc komt ook uit voor pc''
SunnieNL in 'nieuws: 'GTA-dlc komt ook uit voor pc''
Met de rest: waarom offtopic gezeur op +1 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dirk schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:50:
[...]

Kingston of Sandisk SSD? :)

Is aangepast dus, al is die laatste sowieso een 0.
Moet eigenlijk niet nodig zijn om daar eerst te kijken wat er aangepast is voordat je gaat modereren. Hadden ze beter het artikel kunnen aanpassen doormiddel van een update, en de tijd daarvan. Maar oke, nu begrijp ik het.
Al was het wel zo handig geweest dat de nieuwsposters daar is wat meer rekening mee zouden houden in het vervolg :)

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023

Het grote adblocking topic

• Arne
Ik vind het een +1 -1 voor het M$ maakt 0. :p

• SRich
arne schreef op donderdag 12 november 2009 @ 00:09:
Ik vind het een +1 -1 voor het M$ maakt 0. :p
Die heeft ie ook gehad van mij als je dat gezien had...maar -1 vond ik overdreven

Thc_Nbl in 'nieuws: 'Windows 7 usb/dvd-downloadtool schendt gpl''
-1 wegens het totaal offtopic gaan over p2p enz, en om geen 0/-1 te krijgen toch ff een OT reactie proberen te geven.

[ Voor 35% gewijzigd door SRich op 12-11-2009 00:14 ]

Verwijderd

wildhagen schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:25:
Hij noemt Linux niet eens... hij heeft het alleen over een, in zijn ogen, gebrek aan opensource software. Dat doet hij op een normale manier, zonder op de man te spelen, te trollen of te flamen imho.
Ik bedoelde idd OS-software maar was te haastig met typen, mijn excuses.

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Volgens het artikel zal een hdmi poort ontbreken.
Kennelijk is iedereen die deze reactie gemod heeft het met de poster eens. :P Heeft alleen maar +1s ontvangen(31x), terwijl het een overduidelijke 0 is. Volgens mij dan ;)
Mobomonster in 'nieuws: Specificaties en releasedatum van HD 5970 lekken uit'

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Waarom is mijn post een -1: vgroenewold in 'nieuws: Microsoft-manager: Windows 7-interface is geïnspireerd op Mac OS X' Ik zeg niets wat niet in andere nieuwsberichten is gezegd en ongewenst lijkt mij wat ver gaan als je het er simpelweg niet mee eens bent.

[ Voor 6% gewijzigd door vgroenewold op 12-11-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
vgroenewold schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:16:
Waarom is mijn post een -1: vgroenewold in 'nieuws: Microsoft-manager: Windows 7-interface is geïnspireerd op Mac OS X' Ik zeg niets wat niet in andere nieuwsberichten is gezegd en ongewenst lijkt mij wat ver gaan als je het er simpelweg niet mee eens bent.
hij staat gewoon op 0 dus het is al gecorrigeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
player-x in 'nieuws: Intel schikt met AMD voor 1,25 miljard dollar'

ik vind het een zeer goede post dus +2 lijkt me netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Vanaf deze Ali3nSt0rmz in 'nieuws: Microsoft-manager: Windows 7-interface is geïnspireerd op Mac OS X'
post wordt vriendelijk doch off-topic doorgepost over drivers hardware...

Alles kan wat mij betreft tot zeker 10 posts daaronder op 0 en dat is nog niet altijd het geval.

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-07 13:02

JordyOnrust

Leef om te leven.

Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

LIjkt mij inderdaad gewoon +2. Steekt wel boven de rest uit.
Beetje jammer van de soms rare zinsopbouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

OpenMinded in 'nieuws: Microsoft-manager: Windows 7-interface is geïnspireerd op Mac OS X'

Dit is in mijn ogen gewoon een MS basher/troll. Mag wat mij betreft op -1. Motivatie: Niet zozeer door het verhaal ansich maar meer door de posters woordkeuze.

[ Voor 14% gewijzigd door MistrX op 13-11-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

MistrX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:13:
OpenMinded in 'nieuws: Microsoft-manager: Windows 7-interface is geïnspireerd op Mac OS X'

Dit is in mijn ogen gewoon een MS basher/troll. Mag wat mij betreft op -1. Motivatie: Niet zozeer door het verhaal ansich maar meer door de posters woordkeuze.
Ik ben het opzich met je eens. Hij noemt Windows gebruikers ook prutsers, zie laatste regel.
Maar waarom heb je zelf niet op -1 gezet? Aangezien ik zag je de moderator bent, maar er was enkel 4x 0 gemodereerd. Heb net zelf naar -1 getild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Ik twijfelde nog en wilde niet voorbarig handelen. ;)

Aangepast, nu staat hij op 12x -1.

[ Voor 26% gewijzigd door MistrX op 13-11-2009 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
dj1981 in 'nieuws: G.Skill introduceert Falcon II-ssd's'

lijkt me gezien de parent post toch wel gewoon een +1. ik vind het wel een mild humoristische manier om er op te wijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MistrX schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:13:

Ik heb een -1 gegeven waar de post nu redelijk stevig op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idem, -1 gegeven. Van dezelfde auteur mag deze troll imho ook wel naar -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De voiliere is open, er zijn weer wat papegaaien bezig, want ze hebben deze schoolmeester massaal 0-en en zelfs +1-en gegeven, terwijl het toch echt een -1 is... idem voor de reactie erop overigens.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Moah, dat massale valt ook wel weer mee, maar hij staat nu op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Degene die deze reactie een +3 gaf mag imho zijn modrechten wel inleveren, klassieke -1.

Ja, hij is nog jong, maar gevoelig onderwerp, dus om het ff niet uit de hand te laten lopen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Anderen ook een kans geven wildhagen,volgens mij vindt je ze al voordat ze geplaatst worden. :P ;)

Deze reactie bestaat alleen maar uit nieuwswaardegezever, komt bij dat er wel meer aan de kaart is veranderd dan de koeler alleen. Mag van mij wel op -1 (heeft zelfs een +3 ontvangen)
fjehoel in 'nieuws: Asus voorziet HD 5750 van eigen koeler'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tsja, gevoelig onderwerp, verhoogde kans op dit soort kinderlijke reacties en meningmodders ;)

Anyway, de post die jij noemt is idd een -1. Moet nog een paar tikjes hebben denk ik.

Maar zowel deze reactie als deze reactie lijken me ook -1's, wegens titelgezeur op verkeerde plek (FP ipv GR), op een wat trollerige toon.

En een +3 voor deze reactie is ook wat overdreven, een +1 lijkt me wel voldoende.

En deze reactie is gewoon moderatiegeleuter en dus -1 imho, die +3- gever mag imho nagekeken worden. Idem voor de parentreactie, ook een -1. Ook deze +3-gever mag worden gechecked imho.

[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 14-11-2009 09:23 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Allemaal eens. Die laatste twee kunnen nog wat tikjes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Alleen die een na laatste staat nog niet effectief op -1 Die heeft echter nu 1x +3, 6x +1, 7x 0 en 27x -1. Daar kunnen nog wel wat -1-tjes bij gebruikt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
k1n8fisher schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:50:
Alleen die een na laatste staat nog niet effectief op -1 Die heeft echter nu 1x +3, 6x +1, 7x 0 en 27x -1. Daar kunnen nog wel wat -1-tjes bij gebruikt worden!
Nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
lesderid in 'nieuws: Google stelt Spdy voor als alternatief voor http-protocol'
ik snap niet waarom hij/zij een +1 krijgt. De text is copy paste van nieuwsbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Verwijderd in 'nieuws: Eerste kwaadaardige ssh-worm voor iPhone duikt op'

wil ik voordragen voor een -1 wegens het helemaal op de man spelen en kritiek op nieuwsbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

SRich schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:35:
lesderid in 'nieuws: Google stelt Spdy voor als alternatief voor http-protocol'
ik snap niet waarom hij/zij een +1 krijgt. De text is copy paste van nieuwsbericht.
Inderdaad, die mag nog wel een paar tikjes hebben.
SRich schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:47:

wil ik voordragen voor een -1 wegens het helemaal op de man spelen en kritiek op nieuwsbericht.
Met zijn update erbij is het inderdaad veranderd in een grote op de man spelende zeurpost, die mag van mij nu wel naar de -1.

offtopic:
Dubbelposten was hier niet echt nodig, er zaten maar 12 minuten tussen je posts...

Verder:
Met de correctie van Verwijderd in 'nieuws: Google stelt Spdy voor als alternatief voor http-protocol' blijft er van himlims_ in 'nieuws: Google stelt Spdy voor als alternatief voor http-protocol' weinig meer over dan wat onzin, die post mag van mij dus wel naar de 0.
En Verwijderd in 'nieuws: Google stelt Spdy voor als alternatief voor http-protocol' wordt door Huppie in 'nieuws: Google stelt Spdy voor als alternatief voor http-protocol' ook bewezen fout te zijn, de huidige +2 is dus ook veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

SRich schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:47:

Aan 1 kant heb je gelijk: Hij speelt op de man: degene die het artikel heeft geschreven in dit geval alhoewel hij hem niet uitscheld oid!
Aan de andere kant geeft hij goede argumenten waarom de titel en de inhoud van het artikel niet kloppen. Dit is heel goede informatie en heel netjes onderbouwd. Hiervoor verdient hij minstens een +2 (als het geen +3 moet zijn)!
Die -1 vind ik hier dus zwaar overdreven. Ik geef toe dat Breezahboy niet altijd de beste reacties wegzet maar daar staat tegenover dat hij de laatste tijd juist zijn best lijkt te doen om te verbeteren. Hij spreekt zelfs zijn zorg uit omtrent de geloofwaardigheid van Tweakers in dit geval. Moet hij daarvoor worden gestraft?

Kritiek op een nieuwsbericht hoeft niet automatisch een -1 te zijn: als het netjes gebeurt en er worden argumenten gebruikt waarom de informatie in het nieuwsbericht niet klopt dan is dit niet een typisch GR gevalletje. Als het puur zeuren is waarom het nieuwsbericht wordt gepost oid dan wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik til toch wat zwaarder aan het op de man spelen van hem. Dat kan gewoon niet, daarvoor trek ik fors punten af. Hij heeft zich gewoon te gedragen. Een +2 of +3 vind ik dus ook veel te hoog voor de reactie in zijn huidige vorm. Een 0 noem ik mild, een -1 wegens zijn op de man spelen vind ik meer gepast.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.