Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ik weet niet wat er voor de edit stond, maar een nulletje is in zijn huidige vorm toch ook afdoende?
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
dan heb ik toch de juiste keuze gemaaktDirk schreef op zondag 01 november 2009 @ 22:31:
Veel te offtopic, je zou het zelfs als spam kunnen lezen, ik kom dus echt niet boven de 0 uit.
-1 is beterSallin schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:49:
Gamebuster in 'nieuws: Google ontkent aan eigen Android-toestel te werken'
Ik weet niet wat er voor de edit stond, maar een nulletje is in zijn huidige vorm toch ook afdoende?
Ik heb er ook een -1 voor gegeven.Sallin schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:49:
Gamebuster in 'nieuws: Google ontkent aan eigen Android-toestel te werken'
Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5
Wmb mag iemand in het rood de reactie wel eens onderhanden nemen.Ik vind zoiets ongewenst, krijgt van mij een dikke -1.
.oisyn in 'nieuws: Piratenpartij 'furieus' over verlenging naburige rechten'
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
om hier een +2 aan toe te kennen vind overdreven
Verwijderd
Voor zover als ik het kan zien geeft oisyn hier geen informatie die toch al niet bekend had kunnen zijn. Verdere persoonlijke gegevens buiten zijn naam vermeld hij niet dus zo zwaar zou ik dit niet aanrekenen. Dat het verder geen geweldige post is ben ik met je eens maar een 0 volstaat wmb!pcgek schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:44:
Nu vind ik dit soort commentaar daar sowieso al niet echt op zijn plaats, maar ook nog eens dat linken naar iemands profielpagina + het vermelden van persoonlijke gegevens die daar niet opgegeven zijn door de betreffende user zelf gaat mij veel te ver.
Wmb mag iemand in het rood de reactie wel eens onderhanden nemen.Ik vind zoiets ongewenst, krijgt van mij een dikke -1.
.oisyn in 'nieuws: Piratenpartij 'furieus' over verlenging naburige rechten'
+2 is zwaar mismodden!
@breezahboy:
Die reactie staat nu op -1 effectief maar degene die daar een +3 aanheeft gegeven mag wel eens nagekeken worden imho!
[ Voor 7% gewijzigd door TheCapK op 02-11-2009 20:16 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Toen ik een naam tegenkwam in het artikel, moest ik ook direkt aan een bepaalde user denken. Of dit nu bij iedereen het geval was of niet, doet er niet toe. Je moet ergens een lijn trekken, en dat doe ik hier.k1n8fisher schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:14:
[...]
Voor zover als ik het kan zien geeft oisyn hier geen informatie die toch al niet bekend had kunnen zijn. Verdere persoonlijke gegevens buiten zijn naam vermeld hij niet dus zo zwaar zou ik dit niet aanrekenen. Dat het verder geen geweldige post is ben ik met je eens maar een 0 volstaat wmb!
+2 is zwaar mismodden!
Het is om privacyredenen gewoon not done om iemand's echte naam te koppelen aan zijn username. En in dit geval helemaal,omdat die user deze persoonlijke gegevens niet vermeldt heeft in zijn profiel.
Ook al zou de post op zich een +3 waard zijn,dan nog krijgt ie van mij om deze reden een -1
Ik ben nog steeds van mening dat er ingegrepen moet worden door iemand met meer rechten,en dat de naam verwijderd word van de FP.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
*: blijft trouwens lastig in combinatie met nieuwsartikel
[ Voor 10% gewijzigd door Kixtart op 02-11-2009 21:14 ]
☻/
/▌
/ \
Nu de naam weg geedit is hou ik een interessante post over. Het feit dat de aanmelder dezelfde persoon als de voorzitter is laat mij het artikel in een heel ander daglicht lezen. Zeker nu blijkt dat het om een user met een nogal dubieus karma incl bijbehorende reacties gaat. Dit is info welke ik gewoon in het nieuwsitem had verwacht (of eigenlijk had ik het hele item niet geplaatst). Wat mij betreft nu na de edit gewoon een +1.k1n8fisher schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:14:
[...]
Voor zover als ik het kan zien geeft oisyn hier geen informatie die toch al niet bekend had kunnen zijn. Verdere persoonlijke gegevens buiten zijn naam vermeld hij niet dus zo zwaar zou ik dit niet aanrekenen. Dat het verder geen geweldige post is ben ik met je eens maar een 0 volstaat wmb!
+2 is zwaar mismodden!
Heb je inmiddels op +1 geholpen.Bor de Wollef schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:04:
6x offtopic / irrelevant voor een ontopic vraag: Bor in 'meuk: RoundCube Webmail 0.3.1' (eigen post overigens).
10: 0 en 12: +1
Ik bekijk het als ieder ander nieuwsartikel. Dat de submitter een 'bekende' user is boeit mij niet.ik blijf objectief, hoe interessant of oninteressant het nieuws ook is. En op die manier beoordeel ik de reacties dan ookBor de Wollef schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:11:
[...]
Nu de naam weg geedit is hou ik een interessante post over. Het feit dat de aanmelder dezelfde persoon als de voorzitter is laat mij het artikel in een heel ander daglicht lezen. Zeker nu blijkt dat het om een user met een nogal dubieus karma incl bijbehorende reacties gaat. Dit is info welke ik gewoon in het nieuwsitem had verwacht (of eigenlijk had ik het hele item niet geplaatst). Wat mij betreft nu na de edit gewoon een +1.
Verder voegt de post helemaal niks toe(ook niet zoals hij er nu staat).Hij vraagt zich of dit wel nieuws is voor op de FP(ongewenst), en nog een aantal irrelevante zaken. Tja, komt ie toch goed weg met een 0.
Het gaat mij er meer om dat de submitter ook min of meer de bron van het artikel is, dwz de submitter is degene die zijn zegje in het artikel doet en bovendien, als ik naar zijn account kijk, hier op T.net een nogal dubieuze geschiedenis en score heeft. Dat maakt het voor mij interessant, zelfs zo interessant dat ik het artikel echt anders ben gaan lezen / bekijken. Het stukje waarin men zich afvraagt of het item nieuwswaardig is wil ik daardoor wel door de vingers zien.pcgek schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:41:
[...]
Ik bekijk het als ieder ander nieuwsartikel. Dat de submitter een 'bekende' user is boeit mij niet.ik blijf objectief, hoe interessant of oninteressant het nieuws ook is. En op die manier beoordeel ik de reacties dan ook![]()
Verder voegt de post helemaal niks toe(ook niet zoals hij er nu staat).Hij vraagt zich of dit wel nieuws is voor op de FP(ongewenst), en nog een aantal irrelevante zaken. Tja, komt ie toch goed weg met een 0.
Kom op zeg, dat slaat toch nergens op? Je quotes die het artikel zelf aanhaalt *zijn* van de heer Samir Allioui, zoals in de bron en nota bene in het t.net artikel zelf te lezen valt, maar ik mag dat dan ineens in een reactie eronder niet zeggen? Bovendien heeft coretx meerdere malen op t.net in reacties zelf gezegd dat *hij* de voorzitter van de PP is. Bovendien maakt ie zelf ook geen geheim van z'n echte naam. Imho is hier veel te voorbarig op gereageerd.Kixtart schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:05:
*Geedit* Namen zijn niet nodig om een punt te maken*. Het is wel interessant dat de submitter een connectie heeft met die partij en dat zoiets met een korrel zout genomen zou kunnen worden, maar anders had ik ook een -1 gegeven. Nu kom ik zelf op een 0 uit zo.
*: blijft trouwens lastig in combinatie met nieuwsartikel
Overige comments over de nieuwswaarde kunnen overigens hier worden gepost
[ Voor 78% gewijzigd door .oisyn op 02-11-2009 23:37 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 02-11-2009 23:35 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verder had ik ook de nieuwsposter een bericht gestuurd over de inhoud van dat artikel, want ik had er zelf ook gelijk mij twijfels over. Beetje hetzelfde wat jij in je topic aanhaalt.
☻/
/▌
/ \
Dus als ik zeg "de persoon die deze uitspraken doet, hier ook wel bekend als coretx", waarbij de naam van die persoon dus makkelijk uit het artikel is af te leiden gezien hij gequote wordt, was het dus wel goed geweest, maar als ik zeg "Samir ..., hier ook wel bekend als coretx" dan moet het ineens weggeedit worden?
Als er een artikel over Brein gepubliceerd wordt mogen we het toch ook gewoon over Tim Kuik hebben?
[ Voor 46% gewijzigd door .oisyn op 02-11-2009 23:41 ]
Maar geeft het meerwaarde dat zijn volledige naam in jouw reactie moet staan?
editje:
Ik heb trouwens wel getwijfeld, maar het is beter om het dan wat aan te passen en de inhoud intact te houden dan niks te doen imho.
[ Voor 16% gewijzigd door Kixtart op 02-11-2009 23:51 ]
☻/
/▌
/ \
Nee, dat is het hele punt niet. Ik kaart aan dat ik het onzin vind dat het wordt weggeedit. Niet dat ik die naam per se in m'n post wilde hebben (hij stond er in omdat, zoals nu denk ik wel duidelijk isMaar geeft het meerwaarde dat zijn volledige naam in jouw reactie moet staan?
Wat mijn reactie betreft, zou je het zinnetje in mijn post willen aanpassen naar:
Want nu is het een beetje onduidelijk.en wordt geleidt door *knip* de persoon die in het artikel gequote wordt, op tweakers ook wel bekend (berucht) als coretx
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 02-11-2009 23:53 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 02-11-2009 23:55 ]
☻/
/▌
/ \
Een soort handleiding willen we natuurlijk ook niet maken
[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 03-11-2009 00:02 ]
☻/
/▌
/ \
Virussen? Scan ze hier!
Mmmm, ik vind het een beetje op het randje van 0 en -1. Wat mij betreft is het nog niet zo erg om een groep in het algemeen achterlijk te noemen... hij doelt niet op een specifieke groep of persoon. Hij had ze ook dom kunnen noemen en hij heeft verder nog wel een normaal punt.wildhagen schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:07:
Wat te doen met deze reactie? Mensen zomaar voor "achterlijk" uitmaken omdat je het niet eens bent met hun handelswijze lijkt me gewoon een flamebait, toch? Waarom krijgt dat zo massaal +1?
[ Voor 3% gewijzigd door vgroenewold op 03-11-2009 17:17 ]
Een deel van de papegaaiende modmisbruikers leest hier overigens mee, want er zijn nogal wat moderaties "opeens" aangepast van +1 naar 0 na mijn post...
Virussen? Scan ze hier!
Sinds ik je post heb gelezen en dat was vrij snel zijn er meer +1's bijgekomen, maar wees toch eens niet zo druk met wat anderen doen.wildhagen schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:20:
Een 0 kan idd ook nog wel als absolute maximum, maar die +1 zijn echt pure papegaaitjes die blind achter elkaar aan lopen.
Een deel van de papegaaiende modmisbruikers leest hier overigens mee, want er zijn nogal wat moderaties "opeens" aangepast van +1 naar 0 na mijn post...
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
ben eens met je -1 van mijwildhagen schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:07:
Wat te doen met deze reactie? Mensen zomaar voor "achterlijk" uitmaken omdat je het niet eens bent met hun handelswijze lijkt me gewoon een flamebait, toch? Waarom krijgt dat zo massaal +1?
Virussen? Scan ze hier!
leseman in 'nieuws: 'Service Pack 1 voor Windows 7 verschijnt zomer 2010''
2x +2
60 x +1
Dit terwijl er echt helemaal niets te lezen is als je de link volgt behalve de vraag of de tekst in het engels kan en wat gescheld. Wat mij betreft gewoon een 0 gezien de afwezigheid van waarde van de link. De +2 mogen wat mij betreft nagekeken worden en ook van de +1 modders (60!) vraag ik mij af of er uberhaubt een bij zit die de link heeft gevolgd.
-1.wildhagen schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:07:
[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 03-11-2009 18:15 ]
Virussen? Scan ze hier!
Je kunt het ook positief bekijken,door jouw inzet hebben diegenen een leermoment gehad. Dus laten we er vanuit gaan dat ze er iets van opgestoken hebbenwildhagen schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:20:
.oisyn in 'nieuws: Hacker iPhone krijgt toegang tot logingegevens iTunes'
ik heb de ballen verstand daarvan maar als het zo gaat lijken mij de beide reactie offtopic maar meer ongewenst
tomhagen in 'nieuws: Hacker iPhone krijgt toegang tot logingegevens iTunes'
deze slaat echt helemaal de plank mis met zijn reactie en dan nog gewoon +1 krijgen
[ Voor 22% gewijzigd door SRich op 03-11-2009 18:54 ]
Nu is het effectief een 0Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:12:
Deze reactie is een typisch voorbeeld: je post een link en scoort automatisch hoge punten gezien mensen de link gewoon niet lezen (blijkbaar) maar wel modden.
leseman in 'nieuws: 'Service Pack 1 voor Windows 7 verschijnt zomer 2010''
2x +2
60 x +1
Dit terwijl er echt helemaal niets te lezen is als je de link volgt behalve de vraag of de tekst in het engels kan en wat gescheld. Wat mij betreft gewoon een 0 gezien de afwezigheid van waarde van de link. De +2 mogen wat mij betreft nagekeken worden en ook van de +1 modders (60!) vraag ik mij af of er uberhaubt een bij zit die de link heeft gevolgd.
Tegen wie die het heeft is mij onduidelijk, voegt totaal niks toe -1 daarom
Verwijderd in 'nieuws: Hacker iPhone krijgt toegang tot logingegevens iTunes'
deze reactie slaat ook nog kant nog wal
Liegebeest in 'nieuws: Hacker iPhone krijgt toegang tot logingegevens iTunes'
deze is daar in tegen wel een +1 waard
[ Voor 19% gewijzigd door SRich op 03-11-2009 19:00 ]
Waar zie jij dat zijn bericht is geedit?SRich schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:52:
[...]
Hij heeft zijn bericht geedit en nu is het effectief een 0
0 lijkt me beter
Tukkertje-RaH in 'nieuws: Hacker iPhone krijgt toegang tot logingegevens iTunes'
idem
Fenergy in 'nieuws: Hacker iPhone krijgt toegang tot logingegevens iTunes'
Kan een rooie deze aanpassen
lijkt me niet wenselijkTrouwens als je iemand niet mag.
en heeft zn iphone gejailbreakt
ssh root@zijnip
alpine
cd /var/private/mobile/
rm -rf *
reboot
hmz verkeerde reactieBright010957 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:03:
[...]
Waar zie jij dat zijn bericht is geedit?

Maddog McHare in 'nieuws: Noctua introduceert NH/D14-koeler'
edit:
De poster is nieuwsgierig naar de koelprestaties,ja wie niet
NL-RaVeR in 'nieuws: Noctua introduceert NH/D14-koeler'
Net als deze:
Calavoow in 'nieuws: Noctua introduceert NH/D14-koeler'
Zie meer een 0 in beide ,of stel ik gewoon te hoge eisen voor de +1?
[ Voor 54% gewijzigd door pcgek op 03-11-2009 20:04 ]
+1 lijkt mij ook ruim voldoende.pcgek schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:40:
Kan hier het informatieve niet van inzien, denk dat een +1 meer op zijn plaats is.
Maddog McHare in 'nieuws: Noctua introduceert NH/D14-koeler'
Zonder die opmerking zie ik hem ook al niet hoger dan een -1.
When you only live once, try not to die?
Ik zie in deze opmerking echt geen waarde, 0 is zat wmb.
Verwijderd in 'nieuws: Gelid introduceert Tranquillo-koeler in Silent-serie'
Denk dat deze post wel een punt aftrek verdiend door het offtopic/verbetergeneuzel,hier ook een 0 dus.
Zartok in 'nieuws: Gelid introduceert Tranquillo-koeler in Silent-serie'
edit: @Mistrx,
Die had je in je eentje ook wel aangekunt.
[ Voor 8% gewijzigd door pcgek op 04-11-2009 10:17 ]
Lijkt mij op de man, de man mag dan wel Faust zijn maar dat zou niet uit moeten maken. De reacties daar opvolgend en daar voor idem. alleen zijn sommige daarvan te oud om nog gemodereerd te worden.
Virussen? Scan ze hier!
Het enige wat imo een -1 kan rechtvaardigen is het stukje:wildhagen schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:03:
Ik weet niet, maar deze reactie lijkt me toch echt een troll richting de redactie, en het is ook nog eens hopeloos off-topic, zonder enige ontopic inhoud. Een -1 lijkt me dan ook beter dan de 0 waar hij nu op staat.
De rest van de reply lees ik niet als een troll."tweaker journalisten"
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Virussen? Scan ze hier!
eens, dit is gewoon een bash richting de crewwildhagen schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:03:
Ik weet niet, maar deze reactie lijkt me toch echt een troll richting de redactie, en het is ook nog eens hopeloos off-topic, zonder enige ontopic inhoud. Een -1 lijkt me dan ook beter dan de 0 waar hij nu op staat.
Een nul kan ik me wel in vinden.
Verwijderd
Zonder enige ontopic inhoud? Ik vond dit anders wel redelijk ontopic:wildhagen schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:03:
Het corrigeert ook nog eens de foutieve informatie in het artikel. Misschien zelfs een +1 waard?In Beijing, a large crowd gathered at The Place shopping center many hours before the much-hyped iPhone was officially launched on the Chinese mainland.
A few hundred people queued up at The Place, with Henan province native Zhi Xianzhong in the front.
This too shall pass
☻/
/▌
/ \
Goh, dat staat helemaal niet in de reactie die ik aanhaal. Die reactie heeft namelijk idd geen enkele ontopic inhoud, is gewoon een trollerige bash richting de redactie. Daarnaast bevat het ook nog eens feitelijk onjuiste informatie (de laatste regel)Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:49:
[...]
Zonder enige ontopic inhoud? Ik vond dit anders wel redelijk ontopic:
Detail: de inhoud van het artikel is niet onjuist (iig niet volgens alle bekende info).... een +1 is een meningmod, want een 0 is echt het uiterste maximum wat nog te verdedigen is, en zelf vind ik een 0 nog iets te hoog.[...]
Het corrigeert ook nog eens de foutieve informatie in het artikel. Misschien zelfs een +1 waard?
[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 04-11-2009 18:28 ]
Virussen? Scan ze hier!
Deze mag nu na de edit naar -1: Yoshi in 'nieuws: GoT-lezers waarschuwen voor verkoop illegale sleutels Windows 7'
[ Voor 30% gewijzigd door Bor op 04-11-2009 18:43 ]
mag van mij wel zakken naar de -1.
Verwijderd in 'nieuws: ViewSonic introduceert hd-mediaspeler'
+1 is dat zeker niet inderdaad.pcgek schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:45:
Deze post bestaat alleen maar uit zeuren over de nieuwswaarde.Heeft op dit moment 15x+1 te pakken,maar
mag van mij wel zakken naar de -1.
Verwijderd in 'nieuws: ViewSonic introduceert hd-mediaspeler'
[ Voor 52% gewijzigd door Bor op 04-11-2009 18:52 ]
Met een 0 heb ik ook geen problemen,al zie ik dat er niet in.
Ik probeer in deze reactie een +2 te ontdekken,wil hem graag geven maar zie het er niet in. Zo op het eerste gezicht lijkt het of tie wat te vertellen heeft, maar als ik het overbodige weghaal blijft er maar weinig over.
MRTNbos in 'nieuws: AMD verlaagt tdp van Phenom II 965'
nog even een tikje omlaag geven?
Virussen? Scan ze hier!
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Zomaar mensen het vuurpeloton toewensen, en allerlei volstrekt onzinnige vergelijkingen met Noord-Korea en politiestaten. Tsjonge, dan heb je er toch ook niet veel van begrepen, zowel van de regels van t.net, als van de inhoud van het artikel.
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 05-11-2009 11:20 ]
Virussen? Scan ze hier!
Volledig ontopic is het niet, maar in mijn ogen is het wel een erg goeie post. Ik twijfel op dit moment tussen +2 en +3 heb hem op dit moment een +2 gegeven ivm offtopic.
Eerste post op het randje, maar ongewenst -1 is ook goed genoeg. Als het een directe doodsbedrijging was geweest was het wel een -2 geworden. De tweede reactie probeert een punt te maken met onzinne vergelijkingen, maar ook niet zo erg dat het een -2 moet krijgen.wildhagen schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:19:
Idem voor Verwijderd in 'nieuws: 'Copyrightverdrag gaat afsluiting van filesharers verplicht stellen'' hoewel een -1 ook wel kan.
Zomaar mensen het vuurpeloton toewensen, en allerlei volstrekt onzinnige vergelijkingen met Noord-Korea en politiestaten. Tsjonge, dan heb je er toch ook niet veel van begrepen, zowel van de regels van t.net, als van de inhoud van het artikel.
☻/
/▌
/ \
Ik zat ook te twijfelen, heb hem maar een +3 gegeven voor de moeite.BramBo schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:21:
wat te doen met Umbrah in 'nieuws: 'Copyrightverdrag gaat afsluiting van filesharers verplicht stellen''
Volledig ontopic is het niet, maar in mijn ogen is het wel een erg goeie post. Ik twijfel op dit moment tussen +2 en +3 heb hem op dit moment een +2 gegeven ivm offtopic.
edit: Overigens was die post nog maar een uurtje oud, echter als ik een trend zie waarbij er al 7 of meer 0-en of -1-tjes worden uitgedeelt, dan merk ik dat als ik niks meldt dit door papegaaien ook zo blijft.
[ Voor 33% gewijzigd door vgroenewold op 05-11-2009 14:33 ]
En deze reply is gewoon een schoolmeester en dus -1, ipv de 0 waar hij nu op gezet is door de papegaaien.
[ Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 05-11-2009 14:33 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dat de parentreactie slecht is, zal best, maar dat is geen reden om dan maar op de man te gaan spelen. Als iemand niet volwassen genoeg is om normaal te reageren, reageer dan gewoon helemaal niet.
Een -1 vind ik het niet, maar een 0 lijkt me rijkelijk beloont.
Overigens vind ik die parent niet voldoende voor een -2, een -1 lijkt me wel prima.
[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 05-11-2009 15:19 ]
Virussen? Scan ze hier!
Die +3 lijkt me een zware mis mod
Liefhebber van Tweakers
Ja, ik vind van wel. Overigens noemt hij hem niet alleen naief, maar ook kortzichtig. Is gewoon op de man imho. Ik zei al: niet zwaar genoeg voor een -1, maar meer dan een 0 kan ik er ook niet in zin. Vergeet niet dat er los van deze op de man spelerij er verder niks nuttigs in de reply staat.arne schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:24:
Zolang er nog geen reactie was geweest weet je gewoon dat die reactie puur bedoelt is om een offtopic Intel / AMD discussie uit te lokken. Dan mag hij wat mij betreft best weg. Is het nu dan echt heel erg beledigend voor om iemand die GO INTEL roept in een artikel over fraude van Intel naief te noemen?
Idd, -1. Maar de parent is ook een -1: OpenMinded in 'nieuws: Intel aangeklaagd om miljoenen aan smeergeld voor computerbouwers'pino22 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:28:
YopY in 'nieuws: Intel aangeklaagd om miljoenen aan smeergeld voor computerbouwers'
Die +3 lijkt me een zware mis mod
De eerste regel is een troll, en de helft van de reactie is volstrekt offtopic.
Virussen? Scan ze hier!
Ik ben het met beide eens.wildhagen schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:33:
Imho is deze reactie eerder een 0 dan de +1 die hij nu heeft, omdat het toch wel een beetje op de man speelt. Niet genoeg voor een -1, wel een punt aftrek imho.
En deze reply is gewoon een schoolmeester en dus -1, ipv de 0 waar hij nu op gezet is door de papegaaien.
This too shall pass
Umbrah in 'nieuws: 'Copyrightverdrag gaat afsluiting van filesharers verplicht stellen''
eigenlijk geen +3 waard. Weer typisch gevalletje ENORM lange post typen wat resulteert in deze waardering, maar als je de post leest is het meer een samenvatting van allen 10.000 eerdere discussies over dit onderwerp, en dus niet een directe reactie op het onderwerp, om ook maar te zwijgen over het feit dat de post echt niet zo heel veel hout snijd (stukje over beloningen bijvoorbeeld, 95% van de artiesten wordt er echt niet rijk van)
Maar het belangrijkste vind iknog: Mensen moeten eens leren bondig te zijn. Alleen het feit dat het zon lange post is zou hem al minder moeten opleveren.
Ik zeg +1, hoogstens +2
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Virussen? Scan ze hier!
watercoolertje in 'nieuws: Powercolor introduceert HD 5750 met passieve koeling'
Ze blijven komen,al is het wel dat ze veranderen van vorm. Die 20X+1 lijkt me wat te veel van het goede, ik zit zelf aan een 0 of -1 te denken. Wat vinden jullie ervan?
H0lyGra1l in 'nieuws: Powercolor introduceert HD 5750 met passieve koeling'
20x +1 is inderdaad te veel van het goede. Ik geef na lang nadenken een -1 of 0. Poster weet zelf dat het eerste deel niet gewenst is en post daarom nog maar wat extra's om "zijn karma goed te houden".pcgek schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:56:
Ze blijven komen,al is het wel dat ze veranderen van vorm. Die 20X+1 lijkt me wat te veel van het goede, ik zit zelf aan een 0 of -1 te denken. Wat vinden jullie ervan?
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 05-11-2009 20:36 ]
Hij vergelijkt met een redelijk soortgelijke kaart, alleen uit een nieuwere serie, zo ernstig vind ik dat niet. Niet iedereen hoeft te weten dat die twee een verschillende standaardkoeler hebben. Ik geeft dus gewoon een +1.pcgek schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:56:
Is volgens mij offtopic als je over een HD5850 begint.En de standaardkoeler ziet er sowieso anders uit dan van een HD5750, ik geef er een 0 voor.
watercoolertje in 'nieuws: Powercolor introduceert HD 5750 met passieve koeling'
Gezeur op de verkeerde plaats, -1.Ze blijven komen,al is het wel dat ze veranderen van vorm. Die 20X+1 lijkt me wat te veel van het goede, ik zit zelf aan een 0 of -1 te denken. Wat vinden jullie ervan?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Hij kan dan wel zeggen dat zijn HD5850 behoorlijk stil is,maar dat wil nog niets zeggen over de geluidsproduktie van een (actieve)HD5750, juist omdat er verschillende koelers gebruikt worden. Dus helpt zijn antwoord mij niet verder,en heb ik hem als irrelevant gemod.Dirk schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:53:
[...]
Hij vergelijkt met een redelijk soortgelijke kaart, alleen uit een nieuwere serie, zo ernstig vind ik dat niet. Niet iedereen hoeft te weten dat die twee een verschillende standaardkoeler hebben. Ik geeft dus gewoon een +1.
Kan ook zijn dat ik eens wat vaker een oogje dicht moet knijpen.
Deze post krijgt +2 van verschillende mensen terwijl ik +1 echt hoog genoeg vind voor deze fipo. Een 0 is ook goed te verdedigen en ik zie dat verschillende mensen een 0 hebben uitgedeeld.
En wat vinden jullie van deze: Soldaatje in 'nieuws: Digitaal fotolijstje met gprs-verbinding verschijnt begin 2010'
[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 06-11-2009 11:40 ]
Virussen? Scan ze hier!
Edit: Dit is inmiddels ook geen +1 meer: juhet in 'productreview: Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 32bit) review door Devil777'
[ Voor 43% gewijzigd door Bor op 06-11-2009 11:45 ]
Wat moet ik hier mee? Het lijkt in eerste instantie op een aardig verkapte wervingspost.
Zie namelijk het volgende:
En de beste man heeft zich aangemeld om alleen dit te zeggen neem ik aan.Onze stichting heeft dringend behoefte aan mensen die kunnen programmeren, projecten managen, vertalen, financien binnen halen, promotie van het concept etc.
Wat jullie?
[ Voor 36% gewijzigd door MistrX op 06-11-2009 11:47 ]
* Delerium kijkt wervingstukje (spam) ff beter aan.
[edit],
Ik denk dat de wervende zin erg algemeen gesteld is en meer bedoeld is voor informatie dat ze nu eenmaal tekort hebben, verder niets. Ik doe (royaal) +3.
[ Voor 30% gewijzigd door Delerium op 06-11-2009 11:51 ]
Virussen? Scan ze hier!
Slotsom is +2 wat mij betreft dan.
Bedankt voor jullie inzicht. Overige meningen natuurlijk altijd welkom.
[ Voor 17% gewijzigd door MistrX op 06-11-2009 12:19 ]
* Bor agrees. Het is nu een grote poel met letters en punten. Het is gewoon erg vervelend om te lezen zo. Ik heb ook een +1 gegeven, was de post beter leesbaar geweest dan had er hoger gescoord kunnen worden.wildhagen schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:01:
Echter is het één grote onleesbare brij letters. Als hij de layout beter had gedaan had-ie een +2 kunnen krijgen.
[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 06-11-2009 14:59 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 06-11-2009 15:23 ]
☻/
/▌
/ \
Dit topic is gesloten.